Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Předsednictvo ČSSD podpořilo Grosse

Předsednictvo ČSSD jednohlasně podpořilo postup úřadujícího předsedy strany Stanislava Grosse při sestavování vlády. Někteří členové nicméně neskrývali rozladění z toho, že v nové vládě opět zasednou unionisté. Očekává se, že Grossovi v neděli požehná i ústřední výkonný výbor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirka04

Všechny tři strany současné i budoucí koalice
jsou natolik posedlé mocí o kterou by mohly přijít, že udělají cokoliv. Sociální demokracie, nejsilnější a zároveň druhá nejslabší, je nakonec ochotna příjmout i původní složení vlády, jen aby "většina" 101 hlasů zůstala zachována. Nakonec ani kamaráčoft s komunisty jí není proti mysli.
      US-DEU ve svém předsmrtném komatu udělá cokoliv, aby alespoň ještě dva roky zůstala u korýtka. Nevadí jí proto opilec Krásek. druhdy evangelický farář (co na to prosím Evangelická církev?) který dokonce pár měsíců po svém vstupu do strany dokonce kandiduje na jejího předsedu a do svých řad přijala dokonce notorického pijana vyloučeného poslance ODS Kotta. Je vidět, že tato strana je ochotna spojit se obrazně řečeno třeba s čertem.
     A jak je to s třetí stranou staronové koalice, s lidovci. Tady platí trvalé, že tito jsou ochotní spojit se s kýmkoliv, kdo jim umožní podíl na výkonné (vlastně jakékoliv) moci. A to jejich "s komunisty ne" nelze brát doslova. Nakonec naše zkušenosti od roku 1948 až do 1989 jsou jasné. A nechci používat laciné "kdo zradil jednou zradí i podruhé".
     Závěrem se nabízí otázka. Jak to tedy dopadne? Stanislav Gross, pohledný a mladý mladý muž, myšlenkově poněkud plytký, asi po všech možných a nemožných kotrmelcích návrh vlády sestaví. Prezidentu Klauzovi nezbude než tuto skutečnost akceptovat a Grosse do čela vlády jmenovat. Bude to opět kočkopes typu Špidlovy vlády s jedinným rozdílem, že bez Špidly. Tato vláda při nejbližší parlamentní příležitosti ztroskotá  na možná naprosto nedůležitém zákonu. Ztráta důvěry povede k pádu vlády. Prezident pověří předsedu ODS Mirka Topolánka sestavením nové vlády. Tomu se nepodaří novou vládu sestavit a pověření vrátí. Prezident Klaus bude stát před volbou úřednické vlády, která by určitě nebyla tím nejšťastnějším řešením, nebo rozpustí parlament a vyhlásí předčasné volby. Druhá varianta by byla asi řešením nej
0/0
18.7.2004 13:30

jirka04

Re:
řešením nejlepším.  (Nevešlo se, bohužel).
0/0
18.7.2004 13:35

mameluk1

dokud nepochopite
ze je to jen habadura,coz ted krasne ukazal TT(tlusty tlustoch),kdyz neudrzel nervy na uzde a chtel ke korytu za kazdou cenu,pak se nic nezmeni.V politice vzdy slo,jde a pujde o kontrolu nad zdroji(penezi ve vsech formach-dani,surovin,licenci atd.).Jde o to komu a jak je umozneno se k tem prachum dostat. A od toho jsou volby.U nas stejne jako ve vsech postkomunistickych zemich je ovlada mix komunistu,stbaku a kriminalniku. A je uplne jedno,ze jedni jsou ods a druzi soc dem.
0/0
18.7.2004 8:49

krabi

Re:
mameluku, napsal jsi správně, že v politice jde o kontrolu nad zdroji peněz (dodal bych i o kontrolu), protože přes politiku se realizují zájmy a názory, a k těm jsou peníze a jejich nasměrování třeba,  Je důležitý ten systém (program), který politici praktikují . V dějinách se více osvědčil požitkářský opilec Churchill nežli slušný asketa Chamberlein ( a domnívám se, že becherovka Zeman rovněž proti komunismu udělal více nežli "slušný" špidla - špidla na rozdíl od zemana přehrál kscm voliče cssd, které zeman pro cssd získal).  To nadávání kdo je kdo není tak relevantní, důležité je jakou dělá politiku, jaký prosazuje systém.
0/0
18.7.2004 11:01

zdeseny_obcan

jsou i zeme kde korupce nekvete
Vas popis situace v Cesku je presny. Ale ne vsude vladne kleptokracie - napriklad Skandinavie je velmi civilizovana oblast a my bychom se meli snazit se priblizit k ni a ne do Afriky.
0/0
18.7.2004 11:11

Futurolog

Re: Třeba se dá Tlustý do ČSSD
Co nás ještě čeká!
0/0
18.7.2004 11:38

aptnajla

Grosspič a jeho boys
Nezgruchali náhodou Grosspičovi boys nějakou ženskou za to že jela na kole v protisměru?
0/0
18.7.2004 8:41

Pepan11

je to jinak
Neni pravda, ze CSSD nikoho nezastupuje - CSSD v pristich volbach stejne zase udela kolem 25%. Duvod je prosty - pro tech 25% volicu by volit kteroukoliv jinou stranu byl jeste vetsi maler. Tihle lide nesli volit EU, protoze neciti, ze by se jich to tykalo. Z tech EU voleb se proste moc zavery delat nedaj.
0/0
18.7.2004 2:07

Ulrich

Re:
Uvidíme. Připouštím, že z hlediska politického názoru zastupují ČSSD a KSČM nejméně 90% obyvatelstva. Ovšem to ještě neznamená, že tito lidé se dostaví k volbám. Účást na volbách do Poslanecké sněmovny stále klesá volby od voleb. Ti, kdo se rozhodnou nepřijít, se rekrutují v drtivé většině z řad voličů ČSSD. Takže já osobně pochybuji, že sociální demokracie dostane příště 25%. Ledaže by Standa Gross pochopil, že zachránit ČSSD u příštích voleb může jedině bezohledně krátkozraká politika dalšího brutálního zadlužování. Pak by to možná mohlo vyjít a socani by nebyli daleko opětovného vítězství.
0/0
18.7.2004 2:42

krabi

Re:
levicová skupina voličů (nejen fanatici kscm a lemplové, ale i prostí lidé mající existenční problémy a hledající stranu "oporu" ) se již projevili - většinou volí kscm, v lepším případě zůstanou doma. Koalice cssd/kdu/us je horsí paskvil než  odsuzovaná oposmlouva. Levicoví voliči ztratili důvěru k cssd a "pravdoláskoví" k US. Je to krach vyhlašované politiky zabránit nástupu kscm, naopak realita potvrzuje, že tao politika ksčm neobyčejně posílila. Osobně se domnívám, že menšinová vláda s podporou kscm by byla nejlepší řešení pro záskání částečné preštiže čssd zpět a snížení popularity kscm. Snad bychom to 2 roky vydrželi, jinak hrozí mnohem silnejší kscm a cssd v propadlisti
0/0
18.7.2004 3:31

zvergel

Re:
pokud 90% voličů v tomto státě podporuje KSČM a ČSSD,proč to a)není vidět v parlamentu b) proč se tady všichni rozčilují,že spolu chtějí udělat vládu? Pak je to zcela demokratické,nemyslíte?(doufám,že je těch 90 % je alkoholický  UU /ulrichův úlet/).
0/0
18.7.2004 16:23

Ulrich

Hojdarův názor
je úplně mimo. Pokud US nikoho nezastupuje, protože se od ní voliči zcela odvrátili, tak pro ČSSD to platí podobně. ČSSD zastupuje 9% lidí a chce vládnout. Drzost!
0/0
18.7.2004 1:49

tykew

fakt je ze tenhleten zjev bude reprezentovat bolsevistan naprosto skvele,hura :-)))
0/0
18.7.2004 1:09

Futurolog

Hlavně....
Hlavně, že do toho nekecá Velký Humanista. Máme od něj pokoj a tohle všechno jsou prkotiny.
0/0
17.7.2004 22:47

vamberk

Re: Správná poznámka !
Jeho "nepolitická politika" řízená z vily Amálie na Hradě (při ožíračkách s kamarády) nám dala zabrat. Ať užívá klidu s tou svou krasavicí a píše pohádky.
0/0
18.7.2004 2:45

Apophys

ha ha ha
co tady řešíte debilové ?  nevíte jak lépe strávit sobotní večer ?
0/0
17.7.2004 22:36

Eldrb

Re:
...a proč jsem teda lezeš , blbštajne ? Tak si ten večer užij podle svého a zde neopruzuj. Nikdo tě přeci nenutí aby jsi se tu " telil"...
0/0
17.7.2004 22:40

Futurolog

Re: Je to pravda!
Právě jsem přišel z restaurace a tak jsem jenom mrknul. Je to jak když zasedal ÚV KSČ v roce 1984.
0/0
17.7.2004 22:41

Johny_S

Re:
To bohužel nemohu srovnávat. Já tam nebyl.
0/0
17.7.2004 23:20

Destroyer7

Nepřekvapil
Stalik v ničem nepřekvapil. Od začátku mu šlo o to, aby se posadil na předsednickou / premiérskou židli. Bez ohledu an dopad na Soc.dem. či tuto zem. Hlavně dosáhnout vytčené mety. Naneštěstí jeho kvality spočívají v oblasti intrik, lží a podvodů a ne v politických či odborných znalostech. Díky tomu pohřbí Soc.dem. a naši zem přivede do ještě většího srabu.
0/0
17.7.2004 22:24

Horník Kdojevíc

Socani porodili v Hospodě u Kaštanu komouše.
Jakého bastarda zplodili tentokrát?
 
0/0
17.7.2004 22:24

Johny_S

0/0
17.7.2004 23:29

Dan 1

Ani zadarmo, zmetku!
0/0
17.7.2004 21:36

petu

Re:
Už se vzpamatuj!
Jak jsem zde již psal, tak nabídka těchto PC je minimálně o 25% dražší něž to úplně samé v prodejnách s repasovanou výpočetní technikou, navíc tam je záruka 6 - 12 měsíců, nikoliv jako u Tebe 3 - 6 měsíců, což není ani podle zákonů ČR.
P.S. Jsem zvědav, kdy už konečně správci tohoto serveru znemožní přidávat do diskuze reklamy na zboží.
0/0
18.7.2004 9:56

Eldrb

Ono se ani..
..nic jiného nečekalo . Jen je divné, proč vlastně ustřelili Špidlu , když jedou prakticky dál ve stejných kolejích.
Standa - mašinfíra buduje koalici na šest let. Na co sází ? Na popularitu ?
Milí socani , čeká vás konec neslavný. Již na podzim vás čeká osud Uhnije. Předčasným volbám stejně nezabráníte.
0/0
17.7.2004 21:26

juton

Re:
, Jsi stejně trapný jako MFD. Proč nepoužíváš třeba Tlustý - inženýr pro kombajny? Neustále ve zlém předhazovat Grossovu pracovní minulost, to dělá jen hlupák.
0/0
17.7.2004 21:38

Eldrb

Re:
Vidím,že jsi v celku unešený  změnou v socanském hnízdě.
No a jestli ti to pomůže ,tak Tlustý je inženýr přes kombajny.
0/0
17.7.2004 21:42

juton

Re:
, Nejsem unešený.
0/0
17.7.2004 21:50

Futurolog

Re: Volby nebudou...
To Klaus a Tlustý dokáží. Co Mirek Topolánek zmůže? Nic!
0/0
17.7.2004 22:45

Johny_S

Re:
Tak oni to, že se s ODS ostatní strany nedohodnou na předčasných volbách, protože sama nic neprosadí, zařídí Klaus a Tlustý? Já myslel, že ty strany samy nechtějí volby a on to Klaus s Tlustým. Teda, nějak se to celé zašmodrchalo....
0/0
17.7.2004 23:38

juton

Těším se na nové volby
, Pak úsměv zamrzne ODS, protože bude muset řešit, co měla řešit za své vlády: důchody, zdravotnictví...
0/0
17.7.2004 21:22

Dan 1

Re:
Jenže tady není řeč o ODS, ale o socialistech, kteří na to měli 6 let a nesplnili ani písmenko z volebních slibů.
0/0
17.7.2004 21:26

juton

Re:
, Vše souvisí se vším. Že socialisté nesplnili ani písmenko ze svých slibů, to není pravda. Bohužel. Totéž lze říct o slibech ODS. Bohužel.
0/0
17.7.2004 21:32

Dan 1

Re:
Slibovali příspěvky za narozené děti, příspěvky na auta, především slibovali reformy a "sociální stát". Místo toho pouze zvedli daňovou zátěž a zdražili. ODS bohužel ještě nikdy nevládla. Socani ano - koaliční partnery si písemně zavázali k poslušnosti. Není možné je vyviňovat a omlouvat.
0/0
17.7.2004 21:36

Gottwald

Re:
ale reforma made by ODS znamená taky zdražování
0/0
17.7.2004 22:33

Johny_S

Re:
Pochopitelně. Jenže ODS to říkala od začátku. Špidla cosi mlhavě rozprávěl o zdrojích, které jsou, současně se dušoval, že daňová zátěž se zvyšovat nebude a všichni se budou míti dobře v tom jeho sociálním státě. Takže lhal a vyhrál volby podvodem.
0/0
17.7.2004 23:32

Eldrb

Re:
Měl by si být alespoň objektivní,když už teda ODS nenávidíš. ODS neměla kdy toto řešit.Zkrátka již se k tomuto tématu nedostala.
Vem si k ruce kalendář ,nalistuj si leden roku 1990 ,dej si dohromady všechny události které proběhly ,hlavně si sundej masku nenávisti a dopracuješ se k tomu.
Prostě nemáš pravdu , když tyto dnešní problémy v této oblasti házíš na ODS. Přinejmenším to není korektní.
0/0
17.7.2004 21:32

juton

Re:
, ODS měla dost času to řešit. Pravice měla většinu v Parlamentu dost dlouhou dobu. Ale neměla zájem o důchody a podobně. To by ji stálo voliče. Stejně , jako privatizace bank.
0/0
17.7.2004 21:54

Eldrb

Re:
Nemáš pravdu. V tu dobu byly jiné priority . Tento problém nebyl aktuální. Navíc se prohloubil již sedmiletým vládnutím ČSSD. Vyhledej si to v dobových materiálech a osvěž si paměť.
Tvé tvrzení je stejné jako tvrzení socialistů. My nic ,to vše ODS. I dnešní situaci zavinila podle socialistů ODS,a to svou udajně nezřízenou touhou po vládnutí.
Tvrdí to komunisté ,socialisté ,lidovci i unionisté.
Všichni unisimo hlásají jediné : ODS se dravě hrne k moci i za cenu politické destabilizace ( sic )!
Není ti to divný ?
Mě je a to značně ! Je zde evidentní hrůza z předčasných voleb a nástupu ODS. A to je prostě podezřelé !
 
0/0
17.7.2004 22:24

Johny_S

Re:
Ale no tak. Všichni včetně Jutona vědí, že to zavinila ODS se svou "dravčí touhou po moci odhalenou v celé své nahotě". Na druhou stranu, Gross se se svou  "dravčí touhou po moci odhalenou v celé své nahotě" zuby nehty snaží udržet u korýtka, ať to stojí cokoli. ODS nechce opoziční smlouvu, je tedy nekonstruktivní. Pokud Uhnije nebude souhlasit s nabízenými ministry, rád přejde na stranu komunistů a opět to svede na ODS a US-DEU. Oni nic, to všechno ta dravčí ODS. S čímpak přijdou příště? Možná příští povodně taky svedou na ODS.....
0/0
17.7.2004 23:36

vamberk

Re: Házet všechnu vinu za všechno na ODS
to bylo hlavní dílo mistra keců - Zemana. Zapomínáte, že před ODS (která jediná měla odvahu "jít do toho") tu bylo 40 let komunismu ! Dneska s klidem zíráte, jak s drzostí sobě vlastní KSČ, která všechno způsobila kritizuje a dává rady. Po "sametovce" zřejmě měli slétnout andělé a přeměnit nás do rána na Švýcarsko ? Nastartované reformy přece nemohla ODS dotáhnout ze známých důvodů - neměla na to časový prostor. Věděl snad někdo jiný co dál ? Disidenti určitě ne.
0/0
18.7.2004 2:55

kimba

hj
Doufám že je ten smích přejde.Hajzlové.
0/0
17.7.2004 21:21

Vladce

ještě se můžou usmívat
ale jen do příštích voleb
0/0
17.7.2004 21:15

Johny_S

Re:
Doufám, že jim to na podzim všichni spočítáme. Přál bych jim šest procent.....
0/0
17.7.2004 23:37

Vladce

Re:
já bych jim přál, aby zůstali silnější než komanči. Přece jen rudé přízraky tam nechci vidět silné. Ale jestli socdem nezačne nějak zalepovat tu stamiliardovou díru v rozpočtu, tak jí lidi hlas nedají. To je ovšem problém, protože by museli začít vládnout pravicově. Já tedy čekám, co Standa předvede, když chtěl tolik vládnout a dokonce dokázal celkem slušně pacifikovat Zemana. Doufám ale, že ten jeho pokus o vládu nebudou splácet ještě moje vnoučata.
0/0
17.7.2004 23:45

Johny_S

Re:
Jasně, že bych si přál, aby se dlouhodobě udrželi silnější, než je komunistická strana, protože komunisty tak nějak, a myslím si, že se mi asi moc lidí divit nebude, nemám rád. Ale teď jim přeju, aby si pohár hořkosti dopili až do dna.
0/0
18.7.2004 0:17





Najdete na iDNES.cz