Diskuze

Na silnicích začal další Kryštof

Policie ráno zahájila další dopravně-bezpečnostní akci. Kolem tří tisíc policistů se do konce týdne zaměří především na dodržování rychlosti. Budou ale kontrolovat i dětské sedačky a jízdu přes železniční přejezdy. Výsledky budou známy příští týden.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

breindl

13. 7. 2004 20:17
Hnusné
Tři ze čtyř byly bezdůvodně obtěžováni a šikanováni, o strátě času a peněz nemluvě. U těch pokutovaných je nejméně polovina přestupků vydojených. Celý rok pracovat se nebude. Lenost lenost lenost???
0 0
možnosti

jirka04

13. 7. 2004 17:26
Tak to zajímavé je!
     Gross ve snaze se zviditelnit a postavit do správného světla, vyslal své policajty na silnice. Tak jak je tam běžně nevidíme, tak ve snaze získat potřebných 101 hlasů ve sněmovně je každý prostředek dobrý. Jenom pozor! Co když snaživí podřízení odchytí zrovna poslance Kotta v okamžiku neléčení. Seberou mu řidičský průkaz a chudák pan novopečený unionista (kruci ta US-DEU na tom musí být moc a moc špatně, když i tento močák je jí dobrý) se nedostane na zasedání poslanecké sněmovny právě v okamžiku hlasování o důvěře! A co pak, pane Grossi?
0 0
možnosti

Rollins

13. 7. 2004 9:42
Na nic !
Kašlu na tyhle akce, jsou k ničemu. Je to buzerace lidí, laciné bodíky pro Standu a jemu podobný šašky! F U J !
0 0
možnosti

duch_otce

13. 7. 2004 8:33
ostatní taky
Policejní akce je dobrá věc, ale musí se využít skutečně účelně. Lekárničky a sedačky je blbost. Je potřeba tvrdě postihovat piráty. Každý den a furt. Ale je taky potřeba, moc potřeba, kontrolovat správnost a oprávněnost značení. V Praze na Letné u Sparty sice kontrolujou dodržování jízdy v pruzích, ale je tam značení tak mizerné - stejně i před Hradčanskou - , že neznalý řidič hravě pojede ve špatném pruhu, aniž to tuší. Vyčuraného od neznalého těžko rozlišit. Je naprosto nedostatečně vyznačena povolená rychlost na okruhu kolem Prahy. Na spoustě míst v celé republice jsou dočasná dopravní omezení, která nejsou ukončena, objíždky nejsou pořádně vyznačeny. Mělo by být povinností každého policajta, jak vidí špatné značení, díru v silnici, vrak auta atd, hned to oznámit. Na to oni samozřejmě kašlou, to neni jejich starost. Akorát jestli máš číslo auta přišroubované nebo jenom přicvaklé. To je totiž pohodlnější. A lumpy, kterým se ve stotřicítce za autem kymácí přívěs, typovaný na 80, ty nechají klidně jezdit dál.
0 0
možnosti

Honzazag

13. 7. 2004 9:56
Re:
Na Hradčanský jsou značky nad každým pruhem a jsou dost jednoznačný. Rychlost na "okruhu kolem Prahy" je dána vyhláškou.
0 0
možnosti

DaveQStone2

13. 7. 2004 3:10
Vsadim se ze zase budou kontrolovat
na prehlednych usecich silnich kde je nesmyslne omezena rychlost a kde vi ze neco vyberou. Takova akce bezpecnosti na silnicich neprida.
0 0
možnosti

Kenkaku

13. 7. 2004 8:03
Re:
přesně tak, takovéhle akce mě s*rou ze všeho nejvíc! Kontola rychlosti v úseku častých dopravních nehod - SOUHLAS, kontola technického stavu vozu - BUDIŽ (když si neumí zajistit neprůstřelnost STK), kontola alkoholu - SOUHLAS na druhou, ale buzerace jako měření 50ky 10metrů za cedulí města (ideálně když je to z kopce) a rovinky kde 30 tak to je moc!
0 0
možnosti

Milan44

12. 7. 2004 23:11
ha ha
to by si měli počkat na vládní činitele i na grossa aľ někam pojedou to by se vybralo peněz!!!! ale ty nikdo buzerovat nebude ľe??
0 0
možnosti

hasmen

12. 7. 2004 23:13
Re:
Blbne Ti  ž ?
0 0
možnosti

kiv

12. 7. 2004 22:23
Policejni stat
Co bychom nevytrpeli pro zvyseni uvadajici popularity jednoho ministra, ktery se trese na premierskou zidli! Par lidicek mu zase bude nadsene tleskat, mozna se tento tyden zabije o neco min lidi - vlivu je ale tolik, ze zadny soudny clovek si snad nemuze myslet ze nejaka dalsi hura-akce na tom statisticky neco zmeni. Hlavne,  ze se onen Velky Che Grossevara zase dobre zapise coby tvrdy hosan, co nema rad gaunery, ze?  Jinak jsem nikde v  "rozumne" (vyjma Beloruska, Chorvatska apod. polodiktartur) cizine nezazil, aby policie bezduvodne zastavovala vozidla a perlustrovala jejich ridice. Mam pocit, ze udelat to nekde v Australii ci N.Z. o USA nemluve, tak snad druhy den by padla vlada...   
0 0
možnosti

hasmen

12. 7. 2004 22:24
Re:
Jsi v pořádku?
0 0
možnosti

mpes

12. 7. 2004 21:18
Klidně mi nadávejte
Jsem rád že je další taková akce. Ve městě se zničehonic začalo jezdit ohleduplněji a pomaleji. A že jde jen o lékárničky? Pořádný řidič je má v pořádku.
Stejně tak STK, emise. Slušný řidič taky nechlastá - nechal bych dýchnout každého koho zastaví. Opilci za volant nepatří.
 
Už slyším ty výkřiky, že je to policejní stát a kdesi cosi. Jako sorry, jednou je tu zákon, který schválil parlament, senát a podepsal prezident, tak se musí takový zákon respektovat. A že to, my (někdy i já :-)), neděláme a jezdíme si podle vlastních pravidel? Naše smůla, máme jezdit tak jak se jezdit má. 
 
Je mi u pr*e*le jestli je to akce Grosse, Langra, Grebeníčka, Pilipa či kteréhokoliv dalšího ocasa :-)
 
0 0
možnosti

2Mac7

12. 7. 2004 21:25
Re:
Proč nadávat ? Souhlasím s Vámi  .
0 0
možnosti

PepaVonDepo

12. 7. 2004 20:00
Hmm
Nějak s ejim z toho článku vytratila informace o tom víkendu po prvním Kryštofu, kdy bylo zabito cca 20 lidí. :-( Zůstala už jen chvála na geniálního Standu?
0 0
možnosti

zena_zdena

12. 7. 2004 21:11
Re:
nárazové akce jsou na nic, situaci to jen zhorší, pak jsou řidiči jako utržení ze řetězu
0 0
možnosti

Arnou

12. 7. 2004 18:58
Strčte si to za klobouk pane ministře
Tak jako jindy jedu v Praze, tedy z Phy-10 na Phu-1 a dále na Phu-5 a zpět na Phu-10. Jenže pozor, dnes je další Kryštof nebo jak se to jmenuje. V pohodě, je třeba kontroly na silnicích, ale to, že mne zasraví 20 metrů od garáže, potom o dalších 500m dále (stále na P-10) a tak znovu předkládám doklady a vše je OK, jedu dál a ... a zase stojím a předkládám doklady, zase OK a jedu dále, ale co to, ujel jsem celkem 2,8 km a znovu zastavuji. Ptáte se proč, no přece proto, že je tu Kryštof a doklady zase ven. Už je neukládám do peněženky, dojel jsem do Jindřižské ul. a stál jsem 4krát, kvůli kontrole Policijí.Nasedá kamarád a jedeme na P-5 a co to, po 2 km kontrola PČR a zase doklady. Nebudu to natahovat, zastavili mne 7krát na trati dlouhé 11,8 km. Jedno musím uznat, všichni Policisté byli slušní a milí, ale proč ptám se PROČ nemají hlídky nějakou souhrnou databázi, kde zjistí, že mne již někdo před nimi kontroloval, že jsem i 2kráte dýchal, že jsem ukazoval rezervní pneu i 4 rezervní šrouby na kola. PROČ musí Policisté poslouchat moje nadávky, že nemají vybavení a že mne otravují. Já vím, že to je jejich práce a že oni sami si to nevymysleli. Ptám se PROČ jejich nadřízení neuvažují a nevybaví je počítači či jinou technikou, kde ihned uvidí, že řidič ten a ten ve voze takové SPZ a takové barvy byl kontrolován a vše bylo tak a tak??? Co má obyčejný občan (volič) dělat??? Má těm lidem v unioformách nadávat, když vidí jak se cítí trapně, že jsem NASRANEJ, protože oni si plní své povinnosti a že je jejich nadřízení nevybavili tak jak by při této akci měli??? A nejhorší je, že ti Policisté se omlouvají za to, že dělají svoji práci, protože je jim jasné, že mne obtěžují a štvou a ........ (všichni vědí co). Přemýšlím, proč mne pořád zastavují, co je k tomu vede? Mám Škodu Octavii Combi, jeden rok starou ve výborném stavu, dokonce svítím, ikdyž nemusím. Nevím proč mne zastavují, ale vím, že tato akce je žaloby hodná. Strčte si to za klobouk pane ministře !
0 0
možnosti

heninng

12. 7. 2004 19:13
Re: NO
Ale ma to vyhodu,budes odbornik a znalec v zastavovani policajtum
0 0
možnosti

Termíny

Finance

Vláda

Témata

Válka na Ukrajině

Olympijské hry

Nepřehlédněte