Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kytarista Kamelotu mohl havarovat opilý

Kytarista skupiny Kamelot Viktor Porkristl je po havárii s těžkými zraněními v bezvědomí v českobudějovické nemocnici. Dva spolujezdci sobotní nehodu nepřežili. Lékaři Porkristla udržují ve stabilizovaném stavu. Příčinou nehody zřejmě byla nepřiměřená rychlost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepikolga

Pro vsechny
co tu spekuluji jak se asi veci pri tragicke havarii  kytaristy Viktora mohly stat.Take pro redakci idnes,jak muzete takto lhat  a napsat  ze se havarovani vraceli z koncertu v Jihlave kdyz to absolutne neni pravda. Priste si nejdrive overte pravdivost informace kterou obdrzite nez ji vypustite.A pro tech par prechytralych pisalku co si sve mindraky leci v iternetovych diskusich mam zde adresu na stranky kde pise primy svedek  a pritel nejen Viktora ale i kamarad obou zemrelych pri teto nehode.http://domov-trampu.home.comcast.net/Novinky.htm       
0/0
11.7.2004 10:08

Rada8

Re:
předem tě upozorňuji, že se mi také hnusí reakce některých lidí tady. a hlavně ten titulek. ano, mohl jet opilý, ale také mohl jet střízlivý, mohl do něj uhodit blesk, mohli jim před auto přistát marťani. takový titulek do zpráv nepatří, pouze ověřené informace. ale na druhou stranu, kdyby nešlo zrovna o Vikiho, Lampu a Kudlu, nepsal bys náhodou také - proč jel tak rychle? nemusel zabít dva lidi.
a zvlášť mě dojímá, jak největší díl zprávy se týká skupiny Kamelot. mám ale pocit, že sice řídil kluk z Kamelotů, ale chtělo by to spíš si vzpomenout na ty dva, Lampu a Kudlu.
0/0
11.7.2004 10:44

Danča12

To se mi snad jen zdá
Vážení! Do diskuze se zapojuji sice pozdě, ale přece.
Fascinuje mě pár reakcí mimo jiné i jisté Daniely(řešili jste tu jetli je to holka, nebo se jen schovává).
Nejradši bych ji, vzhledem k tomu, že jsem taky Daniela, nechala přejmenovat!!!
Nikdo nevíte, jak se bude cítit Viktor, až ho probudí. Pít za volantem se nemá, ale mu to ještě nikdo nedokázal, tak nedělejte unáhlené závěry. To, zda nezvládl auto, či jel příliš rychle, apod. je teď úplně jedno. Těm dvěma život nikdo nevrátí. To, že zaviníš nehodu se může stát každému z nás, nemusíš pít, nemusíš jet rychle, ale sekunda nepozornosti a je to. Bohužel, ale stát se může. A každý se pak musí vyrovnat se svým svědomím, což je to nejhorší. Žádné vězení není takovým trestem, jako věčné přemýšlení nad tím, co by kdyby... Bohužel tato hrozná událost dopadla jak dopadla, a nedá se to vrátit ničím. Je to hrozné, ale uvědomte si, že nic není dořešeno, tak nedělejte předčasné závěry. Tím, že budete Viktorovi nadávat, vyjádříte sice svůj názor, ale ničemu a nikomu už tím nepomůžete. Viktor snad sám řekne, jak to bylo, a sám se s tím musí vyrovnat.Bude to mít i tak dost těžký.A k alkoholu za volantem, který zatím není prokázán!, znám osobně tolik lidí, kteří jezdí s alkoholem v krvi běžně, že je to hrůza. Pokud Viktor jednou pil(protože když jezdí, tak nepije), tak se mu to bohužel strašně vymstilo, a ti, co jezdí opilí pořád, jsou z obliga. To je spravedlnost?
Počkejme, prosím, až se vše řádně vyšetří, a nevynášejme tak hnusné závěry.  
0/0
9.7.2004 10:43

atabee

to je tedy článek!!!!
článek typu MOHL HAVAROVAT OPILÝ je jako vystřižený z Blesku.
Styďte se....
0/0
9.7.2004 8:28

zírající

Re:
Názory některých z vás dokazují, že jste fakt prasata. Nikdo dobrovolně neriskuje svůj život a nepřipravuje o život své nejbližší. Byla jsem prvním svědkem nehody, kdy žena 40 let vezla na sedadle spolujezdce svou maminku a vzdadu dvě dcerušky 4 a 12 let. Jeli v rezavým favoritu a mamince asi nedošlo, že plně naložený favorit má akceleraci takřka nulovou, vlítla z vedlejší na hlavní a z prava to do nich napral kamion převážející PHM. Matka vylezla z auta po čtyřech. Její matku jsme vytáhli mrtvou. Dcera umřela za 2 minuty po vyproštění, druhá dcera má doživotní následky. Matku jen pořezalo sklo na tváři a na hrudníku. Vy dementi, chcete říct, že zabila svou rodinu? Má jít sedět? Je kretén, kdo nepochopí, že největším trestem je to, že přežila.
0/0
9.7.2004 8:47

Deciso

Re:
Podle tohoto prispevku bych skoro rekl, ze vetsina lidi jsou podle tebe dementi. Ale nejsou. Ona ta pani totiz skutecne zabila svou rodinu. Rizeni vozu neznamena, ze clovek ktery sedi za volantem pouze krouti tim koleckem pred sebou, ale ma take urcite povinnosti a zodpovednost. No a rezavy favorit neni nejidealnejsi vozilo. Svuj dil ma take STK. Je to smula, je to skutecne nestesti. Zcela nepochybne si bude vycitat cely zivot co udelala. Ovsem je zkratka fakt, ze nehodu ZAVINILA.
0/0
9.7.2004 9:52

Joshuaboy

Re:
Byla-li ta neštastná paní uznána vinnou, pak asi bylo upuštěno od uložení trestu, protože opravdu nejvetším trestem je pro ni ztráta milovaných osob a to, že jejich smrt zavinila. Ale ukládat jí ještě jakýkoliv trest by bylo jednak cynické a nehumánní, jednak by to nemělo žádný smysl z hlediska účelu trestu.
Resumé: rozhodnutím soudu uznat vinnou, od uložení trestu upustit.
0/0
9.7.2004 10:08

paltt

Prosil bych o NEZVEREJNOVANI dezinformaci
Je ctvrtek odpoledne a nadpis clanku zni: " Kytarista Kamelotu mohl havarovat opilý ". To je tedy parada! Jak mohl? Co to znamena mohl? To je jiz prece davno z vysledku rozboru krve jasne. Bud byl opily, nebo nebyl. A pokud to v iDnes nevite, tak se proboha nekoho zeptejte. Jdete do haje s takovouto novinarinou. To, ze je tento "taky ridic" blbec a pirat silnic je hotova vec. Jel neprimerenou rychlosti a zabil 2 lidi. Ale nemlzte prosim o "mozne" opilosti. Jsou pouze 2 moznosti: ANO nebo NE. Nic mezi tim.
0/0
8.7.2004 17:47

polovnik

Re:
Čemu se divíš.
Deníkům nejde o nic jiného než o senzaci.
Bohužel.
 
0/0
8.7.2004 20:16

Tomáš Jemarný

Re:
Klídek, to si jen iHeute připravuje půdu pro další článek: "Prezident Klaus MOHL zplodit nemanželské dítě"... a v Blesku možná dopíšou "kdyby se mu postavil":-p.
0/0
8.7.2004 23:15

chroustík

Něco k dodržování dopravních předpisů,
absolvoval jsem o prodlouženém víkendu cestu 130 km tam a 130 km zpět. Všechno silnice 1., 2., 3. třídy, žádné dálnice, neřídil jsem já. A mohu Vám odpovědně říci, že 90 % řidičů prostě nedodržuje dopravní předpisy. A 40 % z nich je zralých na okamžité odebrání řidičského průkazu. Pokud někdo přejíždí plné čáry, jezdí po okreskách 130, svítí jedním světlem, jezdí přetížený (náklaďáky, čili řidiči profesionálové), tak se nedivme, že to na silnicích vypadá, jak vypadá. O motocyklistech bez helem raději nemluvím. Takže bych prosil nehájit řidiče, kteří jezdí opravdu jak dobytek.
0/0
8.7.2004 17:25

polovnik

Re:
Máš naprostou pravdu. Jel jsem tento vikend po "dalnici" na Brno. Hruza a naprosta nezodpovednost. Lidi si nevazi vlastniho zivota. A ciziho uz vubec ne.
Harryk
0/0
8.7.2004 20:18

frantikprvni

No
TAk to jste se zase předvedli. Titulek Kytarista Kamelotu mohl havarovat opilý, to je neuvěřitelné když ještě nejsou výsledky a zatím to nikdo byť neoficiálně nepotvrdil (alespoň se o tom nepíše) doufám milá redakce že pokud se prokáže že to není pravda tak se mu alespoň omluvíte. Kdyby byl kosmonaut tak taky mohl letět na měsíc  To už je opravdu okurková sezona že si musíte pomáhat takovejma nadpisama ???
0/0
8.7.2004 13:07

frantikprvni

No
0/0
8.7.2004 13:03

simonee

hnus
Jak tak koukám na vaše reakce tak musím bohužel konstatovat že jsme národ stupidních omezenců. R ozsekat se na silnici může každej, ale jen proto že byl slavnej tak se po něm vozíte? Víte houby co si on sám potom prožije ale proč si k tomu nepřisadit, že?
0/0
6.7.2004 16:11

Rada8

Re:
taky koukám, jak je každej plnej soucitu. mám pocit, že pokud to přežije, a pokud opravdu řídil, bude mít do smrti problémy sám se sebou.
0/0
6.7.2004 17:33

Daniela Herianova

blbost
Krátce před koncertem na Portě v Jihlavě jsem mluvil s Romanem Horkým. Byl unavenej a smutnej. A cestou ho napadlo několik řádek nového textu. Věřte nebo ne, bylo to o cestách a silnicích... Na znamení nevěřím...Horký je jeden z neblbějších frajerů s kym jsme měli co společného. Blbej, vypatlanej frajírek........................měl se živit raději , jako vypatlaná pobíhající mičuda. To, že jsou ti dva mtví je blbí- tam ten je naprosto v pořádku nebude již ohrožovat nikoho dalšího. A názor ohledně tří koncertů denně .........musím se chechtat. nevěřím, že šmíru typu kamelot by chtěl někdo třikrát denně.
0/0
5.7.2004 18:54

Tomáš Jemarný

Re:
Má to sto vocasů a řve to jako kráva.... Co to je? Alexandrovci...  Jenom nevím, jestli byste chtěla 3x denně ten řev nebo těch 100 vocasů, soudružko Herianová.
0/0
5.7.2004 22:23

zena_zdena

Re:
já bych je klidně poslouchala
pořiďte si poklop, dámo, na ten svůj kanál, co máte místo úst :o(
0/0
5.7.2004 22:47

Rada8

Re:
Máš pravdu, že Roman Horký je dost namistrovanej. Znala jsem je už v 84 roce, a to byl úplně jinej kluk. ale sláva holt s každým zatočí. a můžeš závidět jak chceš, ale kdyby tu "šmíru" typu kamelot lidi nechtěli, tak by asi nehráli, nemyslíš?
0/0
6.7.2004 17:41

zena_zdena

Re:
Ahoj Rado, ráda tě tu vidím (teda čtu), nezdá se ti, že jestli je ta "přispěvatelka Daniela" opravdu žena, tak je to dost hrozný?
0/0
6.7.2004 18:21

Rada8

Re:
ona má veškerý příspěvky (pokud to teda nejsou jen odkazy) dost šílený. ale tento se nějak vymyká. asi ji horkáč někdy něčím naštval.čím asi? já už teda kameloty taky nemusím, trošku (hodně) sklouzli někam jinem, než jak začínali. ale když je lidi poslouchaj.... 
0/0
6.7.2004 18:43

zena_zdena

Re:
mám doma samé staré nahrávky, manžel je má dost rád a já si je taky ráda poslechnu, ale všechno je to z doby "zachraňte koně..."
 
0/0
6.7.2004 19:32

Rada8

Re:
je škoda že sklouzli někam jinam, ale i tak mají dost posluchačů. a je pravda, že bučkův úžasnej hlas nikdo nenahradí...
0/0
6.7.2004 20:03

zena_zdena

Re:
to je fakt
už jsem uložila dětičky, tak se tady trochu podívám, než se pustím do vaření :o)
0/0
6.7.2004 20:44

leonel

Re:
proč tak pozdě večeříte ? není to zdravé!
0/0
6.7.2004 20:59

zena_zdena

Re:
vidím, že pozorně nečteš, už jsem ti psala, že jsem dnes bez věže a že mě ještě ček vaření "na zítra" :o)
0/0
6.7.2004 21:04

leonel

Re:
nebo čtu pozorně a   dělám  .
0/0
6.7.2004 21:07

leonel

Re:
Přijemný zbytek dne.  
0/0
6.7.2004 21:09

Dedek NY

Re: Paní Zdeno
ta Daniela je opravdu žena, ale netrapte se, je to obyčejná, hloupá komunistická kačena typu soudružky  Švorcové.
0/0
8.7.2004 5:17

zena_zdena

Re:
to mi spadl kámen ze srdce, nesnáším, když je někdo hrubej a k tomu blbej a ještě, když si k tomu hrdě říká žena
0/0
8.7.2004 13:07

mifr

Re:
Takovou vypatlanou děvk* a krávu jako jsi ty jsem ještě nezažil. Ač ateista prosím boha, aby ses stala příští obětí nějaké autonehody!!! Omlouvám se všem čtenářům této diskuze, ale kdo znal ty kluky a zná Vikiho, nemůže prostě vydržet takové reakce nějáké debilní a omezené osoby.
0/0
8.7.2004 11:34

zena_zdena

Re:
nemám ráda hrubé výrazy, ale v tomto případě - souhlasím
0/0
8.7.2004 13:08

pablo24

Re: blbost
Já Vikiho aj celej Kamelot znám.Ty asi ne když mluvíš taký hlouposti.Jdi si radeji sednout snad k Lunetikúm a drž tu svou nevymáchanou hubu.
0/0
8.7.2004 23:10

pepikolga

Re: blbost kdyby nadnasela
ta ty se Danielo  Herianova ,nebo ci jsi ,budes vznaset jako holubicka.Spravne ,to co jsi napsala tucnym pismem je opravdu blbost ,jak jsi napsala v nazvu tveho prispevku
0/0
11.7.2004 10:19

real_goldie

Nechapu
Vzdycky kdyz tady vidim lidi psat, ze ten a ten MUSI porusovat dopravni predpisy, tak neverim vlastnim vocim. Naposledy to bylo s tema autodopravcema a ted i muzikanti. Jestlize tady nekdo rika, ze autodopravci a/nebo muzikanti museji porusovat predpisy, aby ....... tak by mne hrozne zajimalo proc taky nerikaji: "Ale tu banku vykrad nezamestnanej, to oni musi krast, aby meli vubec nejaky penize" Je to asi stejna logika.
0/0
5.7.2004 16:14

leonel

Re:
 dobrý
0/0
5.7.2004 18:27

Zkazius Catrix

Jak typicke...
Takhle uz se zabilo muzikantu... je to to nejhorsi, co muzete udelat - po kseftu v noci sednout do auta a jet domu. Spousta kapel to takhle dela, dokud se nekde neprizabijou nebo nezacnou vydelavat tolik, aby nasetrili na "dopravu". Bohuzel, obzvlast v dnesni dobe lidi na nejakou kulturu dlabou, radsi sedej u TV a navic taky nikdo nema moc penez - takze koncertu moc neni a tim padem nejsou ani prachy na pronajem autaku s ridicem. A dopada to potom takhle.  
0/0
5.7.2004 6:05

Nedobik

Takhle už se zabilo i normálních lidí!
Špatným muzikantům nikdo nezaplatí hotel, protože na nich nevydělá. A tak už zbejvá, aby po koncertě domů nechlastali a nedopadli jako tito (dva mrtví). Ale to platí obecně!
0/0
5.7.2004 8:50

_Vendy_

Re:
JAK VÍTE ŽE PIL ALKOHOL??
0/0
5.7.2004 12:21

Nedobik

Re:
Převčírem to uvedla TV PRIMA ve zprávách!
0/0
5.7.2004 12:59

zena_zdena

Re:
tak to je fakt blbý, ale nemyslím si, že Kamelot je  kapela, která by neměla na hotel.
0/0
5.7.2004 13:17

old fashioned Vince

Re:
Viděls někdy muzikanta, kterej by NECHLASTAL  To prostě neexistuje
0/0
5.7.2004 17:27

nest

Proč ne
Jezdit rychle by měli jen ministři, senátoři a poslanci. Bůh buď milostiv jejich duši.
0/0
4.7.2004 18:28

Jupee

Některé vaše nazory jsou...
... k zblití. Víte houby, jakej je život muzikantů. Jak prasata nejezdí kvuli tomu, že je to nějak extra baví, ale proto, aby se uživili, musí stihnou i tři koncerty denně. Z té nehody je mě zle a zvás ještě víc...
0/0
4.7.2004 17:52

qvidoslav

Re:
co si ty hovado myslis ze jsou muzikanti bozi a muzou jezdit jako prasata?pokud musi zmaknout tri konzerty denne tak at se na to vysere a jde do kolbenky
0/0
4.7.2004 18:34

tomy221974

Re:
kež by jsi v tom autě seděl ty protože podle tvejch keců
asi jezdit vůbec neumíš!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.7.2004 14:38

qvidoslav

Re:
jo a jeste docela bych ti pral aby az pojedes nekdy autem s rodinou na vejlet tak se potkat s nejakym"pretizenym umelcem"
0/0
4.7.2004 18:43

milos74

Re:
no konecne dobra zprava :) Neni nic lepsiho nez kdyz ridic-prase pristane na strome a uz dale neohrozuje ostatni. A ze si pritom na cestu do vecnych lovist vezme par kamosu co s nim cestovali? Byla to jejich svobodna volba :))
0/0
5.7.2004 0:54

Hornette

Re:
Jenom si dobre pamatuj, co jsi tu vyblil, az se tobe nebo nekomu z tve rodiny ci znamych neco stane. Jsi noramalni ubohy zakomplexovany prasatko. Zajdi si k doktorovi, hovado.
0/0
5.7.2004 18:26





Najdete na iDNES.cz