Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pedofil pohřbil oběti na svém zámku

Pedofilní vrah Michel Fourniret začal spolupracovat s policií. Kriminalisté v sobotu nalezli těla dvou děvčat, která dvaašedesátiletý Francouz znásilnil a uškrtil. Policie ostatky obou dívek nalezla na zámečku vraha, přesně na místě, které jim určil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kasz

Pedofil není ten, kdo chce sex s dětmi...
Pedofil je člověk, kterého sexuálně vzruší dítě, tedy osoba bez vyvinutých nebo vyvíjejících se sekundárních pohlavních znaků. Nikoli Detroux, nikoli tady ten Francouz, o kterém je článek. Tito jsou spíš násilníci. Novináři rádi pojmu pedofil zneužívají a matou pojmy. Mluví o tom i Dr. Weiss: http://www.studovna.cz/scripts/detail.asp?id=727
0/0
4.7.2004 23:20

aaa

Re:
Nicmene pedifil neni zadny svatousek.
Je to clovek, ktery chce mit sex s malymi detmi.
A rozum a chtic nemohou byt v opozici natrvalo(vyjimek jsem si vedom).
0/0
5.7.2004 0:08

Prot

Re:
Dovolte abych prispel nekolika body.
Informace z Ottawy:
5% pachatelu deliktu na detech jsou pedofilove; 95% je orientovano jinak, ale deti je take pritahuji;
30% muzu vzrusi deti (z fallometrickych testu);
21% muzu uvadi sexualni sklon k detem; 5% muzu ma zkusenosti spojene s fantazijnimi predstavami deti; 6% muzu pripustilo moznost sexu s detmi;
Podle odborniku jsou vseak cisla mnohem vyssi, nez lide priznaveji;
U pedofilu se nejedna pouze o sexualni ukajeni . Chteji byt v detskem svete a byt jako deti, byt v atmosfere deti. K sexualnimu styku pedofilu s detmi dochazi jen velm zridka. Pedofilove si casteji vyhledavaji zamestnani jako pedagog apod., at vedome ci nevedome maji tendenci se mezi deti dostat, nikoli vsak s umyslem se sexualne ukajet.
Na jedne strane jsou zde pedofilove (popr. efebofiliove, hebefilove) ... na stranu druhou je zde skupina "deti" (resp. pubescentu), ktere sexualne pritahuji dospeli. Doporucuji se podivat na http://lal.wz.cz/ . Osobne jsem "resil" nekolik (2) pripadu, kdy se dite ve 13 letch nabyzelo 50 letym panum.
Mozna by bylo tez vhodne vice odkryvat sexualitu deti, byt otevrenejsi a tak mozna celit i pripadnemu zneuzivani (napr. za ucelem tvorby pornografie apod..). Jako velice obdivuhodny projekt se mi zda projekt pro nactilete gaye http://teen.stud.cz/sb-teen/projekt.phtml .
http://www.netboys.cz/profile.php?profile=zackingoff (doporucuji si zjistit, kolik mu opravdu je - nize ma odkaz na svuj vlastni web). Jinak ale to je asi zatim nekonecne tema, kdy se objektivni bude stretavat se subjektivnimi predsudky.
0/0
5.7.2004 10:41

kasz

Re:
"Je to clovek, ktery chce mit sex s malymi detmi."
 
Žij si ve vlastní lži, klidně.
 
Jsem pedofil. Po sexu s malými dětmi netoužím. Toužím po úplně něčem jiném.
 
 
0/0
5.7.2004 11:36

Leto_Atreides

Jo hošánku...
Dal jsem si tu práci a prokousal se tou tvou stránečkou. Upozorňuju předem, že jsem v otázkách sexu velmi liberální. Upřímně jsem se snažil k tématu přistupovat bez předsudků a emocí, protože co teď napíšu se ti asi nebude líbit.
Tý tvojí "lásce" je deset, tobě dvacet. Romanticky popisuješ, jak to bylo krásné, když ti seděla na klíně a tobě se z ní postavil etc. Zatímco dospělá (nebo řekněme alespoň 13let stará) holka už ví o co jde, ta malá netuší která bije. Ale dost bych se divil, kdyby si toho nevšimla. I kdyby ses jí nikdy na intimních místech nedotýkal (i když - cituji: "ďábel si nikdy nedá pokoj"... nikdo by se to nedozvěděl, všichni spí, ona taky...), může jí to v hlavě nadělat pěknou paseku. Jak si vlastně můžeš bejt tak jistej, že se vždycky dokážeš ovládnout? Pokud s ní/jinou budeš sám, představuješ pro ni potenciální riziko. Víš, kdyby sex byl otázkou racionálního uvažování, jsem ještě pořád panic.
Jedno by mě vážně zajímalo. Jaký vlastně vedeš (legální) sexuální život? Jestli žádný, tím hůř... Je totiž třeba upouštět páru, jinak vážně hrozí, že tlak bude narůstat a jednou... BUM!
Resumé: nikdy nenechat s dítětem o samotě. Pro jistotu. A to je myslím VELMI tolerantní postoj.
0/0
5.7.2004 17:34

zena_zdena

Re:
Mám známé a ti vozí holku do školy i zpět (je jí 12) a to to má autobusem 4 zastávky. Někdy jsem si říkala, že to přehánějí, ale když to tak vidím, budeme to dělat stejně.
0/0
5.7.2004 17:43

kasz

Re:
Přehnaný strach o dítě není dobrý.
Co se týče potenciálního nebezpečí - s Klárkou se známe víc jak rok a půl. Stejně tak s jejími rodiči. Klárce nejsem neznámý, naopak. Ona má naprostou svobodu se mnou být ale taky nebýt. A že se mnou chce být asi nebude proto, že by jí se mnou bylo špatně.
Pochopitelně se o ni bojím, kdyby jí ublížil někdo cizí. Jedině to má opodstatnění v tom "vožení" ze školy a do školy. Ale stejně i tak na silnici může nějaký blbec nedát přednost a to auto smete.... a kdyby jela autobusem, tak třeba ne.... takže jak se to veme. Nebezpečí je všude, ale přehnaná opatrnost je ještě horší, než to nebezpečí.
0/0
5.7.2004 23:53

Antiperle

Re:
jsou to občas vysoce sofistikovaní a velice nebezpeční pachatelé---např. tenhle "romantik" má link, kde ti poradí, jak si opatřovat to nejtvrdší dětský porno.... a jak je vlastně v pořádku mít sex s malými dětmi, když v televize běžej takový věci jako vraždy a tak podobně
Hnus. hus. hnus. Já tak tolerantní nejsem - okamžitě izolovat ev. kastrovat ev. zavřít.
0/0
5.7.2004 23:34

kasz

Re:
Stránku jsem především chtěl napsat pravdivě. Vhodnější výrazivo, než že se mi postavil, nebo že nějak reagoval (už nevím, jak to tam mám napsané) jsem nenašel. Prostě jsem popsal to, co se momentálně tehdy stalo.
Mojí lásce je 12 a mě 22, trochu jsme s věkem pokročili :-). Ale to nevadí.
Jsem si jistej, že se ovládnu, protože jí nechci ublížit. Denně mám možnost být s ní několik hodin úplně sám. I na jednom výletě jsme spali sami dva v jednom pokoji. A dokázal jsem se ovládnout.
Všichni lidé představují potenciální riziko.
Jsem panic, sexuální život nevedu žádný.
0/0
5.7.2004 23:47

karlOsx

...
takovejch penetrovanejch kočiček ještě bude... Tak jakápak lítost nad nima.
0/0
4.7.2004 20:01

Leto_Atreides

aaa, Antiperle, Kyki (řazeno dle abecedy ;-)
Asi nás jen chce provokovat...
0/0
4.7.2004 19:54

Antiperle

Re:
dementa takovýho ražení je nutný ignorovat, ten se ani nedá urazit....
0/0
4.7.2004 19:57

aaa

Re:
mno jo. Jediny oponent (Kyki) odesel, tak to tu umrelo. Kdyz tu jsou jen ti, co spolu souhlasi, tak placani po zadech nema smysl.....
zdarec
0/0
4.7.2004 20:03

Leto_Atreides

Čau...
Alespoň jsem tu dnes neumřel nudou...
0/0
4.7.2004 20:06

Antiperle

Re:
 Portugal!
0/0
4.7.2004 20:07

Leto_Atreides

Žel pracuju...
0/0
4.7.2004 20:12

karlOsx

hm
hm, nemyslim si, že by ty fakani co šukaj za prachy nějak trpěli.... Je to stejný jako děvky, dostanou za to zaplaceno a všichni jsou spokojený...
0/0
4.7.2004 19:51

aaa

Re:
trvuj prvni prispevek nebyl dostatecne kontraverzni a nevyvolal ocekavanou diskuzi. Tak jsi trochu pritvrdil s tim, ze ted uz se nekdo chytne. Myslim, ze budes mit uspech.
0/0
4.7.2004 19:54

Leto_Atreides

Ve stejné minutě...
...ta samá myšlenka...
0/0
4.7.2004 19:56

karlOsx

no
na hledání pedofilních videí a fotografií nemusí člověk vyhledávat pouze placené weby. Stačí si nainstalovat jakýkoliv peer to peer programy a sám toho najde docela dost a je to legální....
0/0
4.7.2004 19:40

Leto_Atreides

Pánové...
Když to tak znovu pročítám, mám pocit, že spolu v podstatě souhlasíme... Počítejte se mnou. 1) Shodli jsme se, že hranice 15ti let může být nepřiměřená. Dále: 2) kdo zneužívá děti (a je jedno jak mu budeme říkat) patří za mříže (a na pěkně dlouho), stejně tak ten, 3) jenž se na tom ještě navíc obohacuje. 4) Nikomu z nás by se asi nelíbilo, kdyby někdo bez jeho svolení fotil/točil jeho ratolest, jak ji Bůh (evoluce) svořil/a. 5) Možná se rozcházíme jen v názoru na volný, neplacený přístup k těmto materiálům. Najde zde náš potenciální "úchyl" zdroj "inspirace", nebo ukojí své fantazie a dá pokoj? Ale jak už zde bylo řečeno, sotva se dobreme seriózního řešení, protože prostě nejsme odborníci... Nebo (zase) plácám kraviny?
0/0
4.7.2004 19:34

Kyki

Re:
no ja za sebe s tebou plne souhlasim :)
0/0
4.7.2004 19:36

Kyki

Re:
ostatne v podstate vse uz jsem rekl presne tak, akorat je to rozplizle v te silene diskusi dole. nicmene uz fakt musim.
0/0
4.7.2004 19:38

Antiperle

Re:
Souhlas- Většina se shodla určitě a to dobrovolně. Kyki se kroutil jako had a de facto z těch bodů, co píšeš do poslední chvíle většině oponoval.
0/0
4.7.2004 19:39

Kyki

Re:
boze ty jsi debil. vetsinu tech veci jsme rekl sam jako prvni. chce se mi z tebe zvracet.
0/0
4.7.2004 19:40

aaa

Re:
Kyki je totiz programator. Coz nepotrebuje dalsi komentar.
Pro ty, co prichazeji do kontaktu s programatory je tento clovek citelny jak kniha.
0/0
4.7.2004 19:45

Antiperle

Re:
Bude to asi tím, že si řekl, že musí obhajovat liberální principy do posledního dechu. Je to taková stylizace, máš pravdu, asi takovej ten programátorskej pařez to bude..Pedo ani homo..nee...iq 160...to už vůbec nee...
0/0
4.7.2004 20:03

karlOsx

njn
tak si alespoň těch pár kočiček užilo před smrtí i sex....
0/0
4.7.2004 19:34

Leto_Atreides

Prase...
0/0
4.7.2004 19:35

Maraha

Re:
Rádoby vtipné...Jsi trapný. Pevně věřím, že jsi chtěl zavtipkovat a že to nemyslíš vážně, protože pak tě budu muset považovat za jednoho z úchylů.
Podle tebe se  asi jedná o "nějakou cizí holku", viď? Kdyby to byla tvoje dcera, jdeš na toho vraha s mačetou a je ti úplně fuk, jestli za to dostaneš doživotí! Tak si ušetři ty trapný poznámky, nikdo na to není zvědavej!!!
0/0
5.7.2004 9:42

aaa

To Kyki
Obhajujes sex s detmi.
nezalezi na slovech, na presnych definicich, ani na tom, co jsi presne rekl. Podstane je, jak tve nazory pusobi na ostatni, a jak ovlivnuji okoli.
A ty zde sex s detmi obhajujes.
0/0
4.7.2004 19:16

Kyki

Re:
co to placas za nesmysly? kde jsme neco takoveho obhajoval? vis, ze jsi se prave dopustil trestneho cinu pomluvy? v tehle chvili bych mohl podat trestni oznameni.
0/0
4.7.2004 19:19

aaa

Re:
ne nemohl
0/0
4.7.2004 19:24

Kyki

Re:
ale ano :) a jestli to budes dlouho opakovat, tak to udelam :)
0/0
4.7.2004 19:26

aaa

Re:
prosim. dej mi tu moznost. Rekni co mam napsat a ja to napisu.
0/0
4.7.2004 19:28

aaa

Re:
trestni oznameni muze podat kazdej na kazdyho, takze si posluz :-)
0/0
4.7.2004 19:29

Antiperle

Re:
muzes, ale ja budu svedcit proti tobe
0/0
4.7.2004 19:26

Kyki

Re:
svedku netreba, mame zalogovanou diskusi z idnes :) sbohem , jdu delat neco uzitecnejsiho, nez hazet perly svinim. hlavne se mrknout na fotbal, kdyz jsme v tom finale :)
0/0
4.7.2004 19:28

aaa

Re:
muzu pouze zopakovat:
nezalezi na slovech, na presnych definicich, ani na tom, co jsi presne rekl. Podstane je, jak tve nazory pusobi na ostatni, a jak ovlivnuji okoli.
A tve nazory pusobi jako obhajoba nejen pedofilu(coz je ok) ale i tech pornokazet(coz ok rozhodne neni).
0/0
4.7.2004 19:28

Kyki

Re:
pusobit tak mohou jen na cloveka pologramotneho ci s nizsim iq. loucim se :)
0/0
4.7.2004 19:29

aaa

Re:
jen clovek s nizkym IQ si neni vedom dusledku sveho konani.
0/0
4.7.2004 19:32

Sudanec

Re:
Nerad do toho vstupuji,ale nebuď směšný a radějí si předtím než něco takového napíšeš otevři TZ.Sám potom zjistíš, co jsi napsal za nesmysl.
0/0
4.7.2004 19:33

Antiperle

Re:
jo a tak to taky pochopil ten pedous dole na strance (wer6...). je to hnus ale vime o nem.
0/0
4.7.2004 19:19

zena_zdena

No tak se loučím
s touto diskuzí, jak vidím, Kyki si stejně povede svou, i když ve finále zjistíte, že vlastně myslí to samé, ale říká to tak "kykovsky", že to stejně my troubové nepochopíme...
 
Až příští týden budete diskutovat nad článkem "manžel zardousil ženu, když jim přišel účet za internet", tak jsem to byla asi já ;o)
0/0
4.7.2004 18:53

Kyki

Re:
:) to je mi lito :)
0/0
4.7.2004 18:57

leonel

Re: připrav si obranu...
...možná přežiješ! 
0/0
4.7.2004 19:28

zlý fořt Emil

Jo jo ...
Občas se divím, kolik toho jsou lidi schopní nakecat ...
0/0
4.7.2004 18:27

zena_zdena

myslím,
že se celá debata zvrhla do hledání definice, kdo je pedofil a jak se pozná dítě. Kyki si sám někde dole odpověděl, že dítě je "to", když nemá druhotné pohlavní znaky a já souhlasím s aaa, že pedofil je ten, kdo by je "rád", stejně tak si myslím, že vyhledávání pedofilních materiálů je stejně zrůdné jako přímo sex s dětmi.
 
0/0
4.7.2004 18:17

Kyki

Re:
to je proste lekarska definice pedofilie, ne moje. deti v max stadiu rane puberty. mrkni do odborne literatury. a jestli ti prijde hledani materialu stejne zrudne jako prime ublizovani detem, tak to je mi te lito. ja osobne ted nemohu prijit na nic, co bych s ublizenim diteti dokazal srovnat.
0/0
4.7.2004 18:20

zena_zdena

Re:
je to stejně zrůdné a na tom si trvám, protože  nejdřív musí tomu dítěti někdo ublížit, aby se na to mohl někdo podívat !!! Pořád ti to nepřipadá jako stejnej hnus?
0/0
4.7.2004 18:24





Najdete na iDNES.cz