Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hoteliér nedal gayům společnou postel

Majitel hotelu ve Skotsku Tom Forrest odmítl ubytovat dvojici homosexuálů v pokoji se společnou postelí. "Ve svém domě nebudu podporovat vaši perverzi," odpověděl jim v emailu, když si chtěli pokoj předem rezervovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Abitur

Pro křupany.
Idiocie nebo genialita je podle vás také úchylka, chtěli byste mít doma geniální dítě? Byly byste chudáci a ono taky, protože byste mu nemohli nikdy v životě rozumět   
0/0
2.7.2004 16:48

Antiperle

Re:
ale no jo, kolikrát to Ctrl v a Ctrl C ještě zvládneš ? -- Už to stačilo, bylo to fakt moc přínosný....
0/0
2.7.2004 16:54

Montaigne

no vždyť ti to říkám, Srnečku
 alias Danko Astronaute! Nic neriskuješ, protože máš holou p*del, a nikdy mít nic nebudeš, ale druhé bys poučoval a moralizoval . Takové jalové Havloblby mám nejraději, cikánský barone!  
0/0
2.7.2004 14:45

Dan 1

Re:
Velmi se mýlíš. Nejen, že mám kalhoty, ale i pár děkovných dopisů třeba od UNICEF. Jako blb se tady projevuješ zejména ty.
0/0
2.7.2004 14:48

NKVD

Re:
Takových děkovných dopisů si můžu na laserovce natisknout kolik budu chtít, a pak budu házet ramena jako ty srnečku.
0/0
2.7.2004 14:59

Dan 1

No comment.
0/0
2.7.2004 15:03

Antiperle

Re:
He ? jaký kalhoty...jakej unicef ??  
0/0
2.7.2004 15:09

Lavrentij Berija

IMO
Já bych jim nedal ani vodu, ikdyby umírali žízní.
0/0
2.7.2004 13:02

Antiperle

Re:
0/0
2.7.2004 13:39

Abitur

Re:
Neboj, ze bych ja tobe neco dal
0/0
2.7.2004 16:42

NKVD

Re:
Bych od tebe taky nic nechtěl bukvatýre.
0/0
2.7.2004 18:49

Antiperle

Polopaticky
Pro Raachel a Radu8 - po lopatě:
Je od Vás hezké, že se tak zastáváte našich minoritních spoluobčanů. Já proti nim opravdu nic nemám, nechci je omezovat, diskriminovat atp. ok?
Homosexualita je ale úchylka a já mám právo si to myslet. Zrovna tak jako zoofilie je deviace (i když jde o dobrovolný vztah dvou dospělých jedinců... ). Je to ale úchylka tolerovatelná.
Fajn, teď zapomeňte jak jste slzely na Philadelphii, každej není jako Tom Hanks.
Řekněte mi jak byste reagovaly vy, kdyby vaše dítě rozpoutalo jako aktivistický, na svou úchylku hrdý homosexuál podobnou mediální kauzu jako tyhle dva??? Byla byste ne něho pyšné a vůbec se nestyděly??  Pokud ano tak nenám dalších otázek....
0/0
2.7.2004 12:56

raachel

Re:
Jak, na svou úchylku hrdý homosexuál? Myslíš, že oni mají radost z toho, že se s tím narodili?
Když je dítě dospělé, tak je za své jednání zodopovědné samo, takže by mi nezbývalo nic jiného, než to sledovat a nekecat mu do toho. Hrdá bych na to nebyla, ale neodsuzovala bych je.
Zkus se trochu vžít do jejich kůže, on má rád svého přítele, ale nemůže ho na veřejnosti vzít za ruku bez toho, aniž by to třeba nekdo neokomentoval nebo ho nešel rovnou zmlátit, v hotelu se jim stane tohle atd. atd. Proč by se měli sakra omezovat, když tím nikomu neubližují? Když už se ti to stane po pětisté, tak tě to prostě naštve a pak s tím začneš něco dělat. I za cenu mediálního humbuku.
0/0
2.7.2004 13:03

Antiperle

Re:
No to je právě to - stalo se jim to poprvé. A toho chudáku hoteliéra za to rovnou vyškrtli z internetovýho seznamu. "Pozitivní" diskriminace jako bič, určitě existuje hodně heterosexuálních párů, které se někdy do nějakýho hotelu nedostaly..ale o tom se nedočtem. Když to bude pokračovat tímhle tempem, tak když bude busy sezóna a já budu chtít rezervaci budu muset tvrdit, že jsem GAY, abych bydlel....jo tímhle směrem to jde a jenom tomu se bráním. Teplí ať se maj rádi a dělaj si co chtěj (ne veřejně), to je mi šumafuk.
0/0
2.7.2004 13:14

Lavrentij Berija

Re:
Asi tak nějak.
0/0
2.7.2004 13:15

Antiperle

Re:
jo a dostat se na vejšku bude nejlehčí pro homosexuálního dvěstěkilovýho cikána.....  
0/0
2.7.2004 13:17

Antiperle

Re:
jo před ním půjde ještě jednonohá lesbická stokilová romská feminisická aktivistka...to by mohlo bejt nejvíc....
0/0
2.7.2004 14:18

Petenn

Re:
Nechapu o jake positivni diskriminaci mluvis, pokud to chapu dobre, tak hotelier jim poslal odpoved ze jim jedno luzkovi pokoj neda, jen protoze jsou gay. To je jasna provokace, pobyt v hotelu ma byt prijemny a klidny, tahle provokace k tomu moc nespela. A take vybirat si mezi platicima klientama, co to je? Zakaznik nas pan, snad.
0/0
2.7.2004 13:25

Antiperle

Re:
Zákazník náš pán ... tos ulít,to se jen tak řiká, aby se cítil dobře a obchodník mohl lépe podojit, promiň, to je ale velká naivita. Často to ale může v pozitivním slova smyslu platit - chce to ale i dobrého zákazníka ("pána"!) Veškerá úroveň poskytovaných služeb je daná nutností se uživit v konkurenčním prostředí, ne heslama....Otázka, jak poznal hoteliér, že jsou gay po emailu a kdo tedy asi provokoval??
0/0
2.7.2004 13:31

Petenn

Re:
No odepsat nekomu "Nemám problém s vaší sexuální úchylkou, to je vaše věc. Společnou postel vám ale nedám," kdyz si nekdo reservuje pokoj. Rekl bych ze je to urazka, ale jak chcete.
0/0
2.7.2004 13:48

Antiperle

Re:
Otázka jak se k té informaci o jejich homosexualitě dostal a taky jak mu byla podána - tato otázka trvá a nikdo ji tady neuvažuje....
0/0
2.7.2004 14:04

Petenn

Re:
To je pravda, reaguji na to co vim z clanku.
0/0
2.7.2004 14:23

Antiperle

Re:
Protože pokud mu to podali způsobem "hele voe, já jsem jack a chci to s davidem pořádně rozjet....a ať je tom dost chlastu a nějaký péčko...jo ty máš kecy? ty nás chceš diskriminovat....zkus to a my ti zatopíme, kreténe" tak.....
0/0
2.7.2004 14:30

Antiperle

Re:
celý je to o tom abys i ty jednou nemusel litovat, že jsi se dostal do sporu s homosexuálem, romem, a tak podobně a  nezjistil, že podstata sporu je nezajímavá, protože každý přece ví, kde musí najít pravdu. Tisíce tolerantních aktivistů zvedá svůj hlas, no matter, že o sporu ví naprostý kulový!
0/0
2.7.2004 14:34

Petenn

Re:
Souhlasim. Nereagovat na vulgaritu ma kazdy pravo.
0/0
2.7.2004 14:43

Dan 1

Re:
Jestli jsem se někdy dostal někým do rozporu, byl to vždy heterosexuální Čech bílé pleti. Přesto nemám potřebu nadávat, soudit a generalizovat.
0/0
2.7.2004 14:45

Petenn

Re:
Posuzovat pripad od pripadu. Jinak to nejde.
0/0
2.7.2004 14:52

Antiperle

Re:
A vovo tom to je.
0/0
2.7.2004 14:54

Petenn

Re:
Vlastne prominte, reagoval jsem na vas prispevek a info z clanku.
0/0
2.7.2004 14:40

raachel

Re:
No jo, jenže tady nejde o to, že je vůbec neubytoval z důvodu nedostatku místa ale, cituji: Nabídl jim, že je ubytuje v pokoji s oddělenými postelemi. "Nemám problém s vaší sexuální úchylkou, to je vaše věc. Společnou postel vám ale nedám," psal v dopise.
Nepřipadá ti to tak trochu na úrovni: "Vaše paní je mladá a krásná, ale vy jste stará plešatá obluda, myslím, že byste neměli souložit, tak vám dám oddělené postele" respektive:
co je mu do jejich intimního života?
0/0
2.7.2004 13:28

Antiperle

Re:
no asi je to trochu samorost ten chlapík, ale opakuji - myslím si, že byl provokován. a ti dva si mohli vybrat ze stovek jiných možností. ale co dělají radši - snaží se pošpinit a zničit byznys i jednoho, třeba trochu ujetýho, ale tvrdě podnikajícího chlapíka....je to prostě hnus, nezlobte si milí obhájci lidských a menšinových práv!
0/0
2.7.2004 13:37

Dan 1

Dura lex, sed lex - Tvrdý zákon, ale zákon.
Ne zákazníci, společnost se mu snaží zničit byznys, protože porušuje její pravidla. Opakuji, že zákon musí platit stejnou měrou naprosto pro každého. Tvoje psaní je čistou esencí typicky naprostého právního bezvědomí, pokusů o rozmělňování a selektivního uplatňování společenských norem. Pokud někdo při své práci vědomě porušuje zákony, má být potrestán a živit se něčím jiným.
0/0
2.7.2004 13:44

Antiperle

Re:
No čumím na tvý kolektivistický uvažování....Nesouhlasím ,ale beru si ponaučení:  jako člen společnosti si budu tvrdě hlídat neustálé změny a posun pravidel jedním směrem a tvrdě vystupovat na obranu svých názorů. beru si poučení z tvého právního vědomí a ode dneška budu tolerancí daleko více šetřit.... . aby mě někdo předhazoval toleranci a lidskost, ukecal mě a pak vyhrožoval paragrafama...
0/0
2.7.2004 13:51

Dan 1

Re:
To nemá s kolektivismem nic společného. I nejpravicovější státy mají zákony. Já k toleranci nikoho násilím nenutím, i když netolerance je nebezpečná duševní úchylka, která má na svědomí desítky milionů mrtvých. Co není zakázáno, je povoleno. Diskriminace ale zakázána je a tady je mez mé občanské tolerance. To není vyhrožování. Mezi mantinely, vymezenými zákony, já osobně cítím dostatek volného prostoru, ve kterém se mohu pohybovat. Pokud ty ne, problém je čistě na tvé straně.
0/0
2.7.2004 14:02

Antiperle

Re:
O nebezpečí hypertrofie "politické korektnosti" na tisíc různých způsobů, různých regulací, předpisů a nařízení...diskriminaci třeba kuřáků na druhé straně si asi nikdy neslyšel, takže souhlasím - problém je teď na mé straně, neb si nerozumíme.
0/0
2.7.2004 14:08

Dan 1

Re:
Jsem kuřák. V autě řidiči zásadně nekouřím pod nos, i když je sám kuřák. V restauraci nekouřím, na ulici také ne. Nikdo není povinen dýchat můj cigaretový smrad. Na druhou stranu bych byl rád, kdyby okolí mohlo respektovat, že v soukromí kouřím, jak je mi libo, ničím si svoje zdraví a svou případnou léčbu jsem si dávno předplatil. Také nezkoumám a nehodnotím, co jiní dělají v posteli. Nejsem totiž úchylný voyeur.
0/0
2.7.2004 14:19

Antiperle

Re:
Voayer možná ne, nevim komu to tady podsouváš....rovněž zde nevidím příspěvek, kde někdo zkoumá a hodnotí....jseš asi docela křiváckej demagog.
0/0
2.7.2004 14:24

Dan 1

Re:
Jsi zřejmě paranoidní. A špatně vidíš.
0/0
2.7.2004 14:29

raachel

Re:
Antiperle, nezlob se na mě, ale ty máš asi vážně problém se zamyslet nad tím, co ti tady někdo servíruje, zatímco Dan1 rozumně argumentuje, ty se chytíš prvního slova jako h..... košile, překroutíš ho a na konec hodíš nadávku - tomu říkáš diskuze?
0/0
2.7.2004 14:36

Antiperle

Re:
ok tak se se mnou nebav, na některé rozumně položené otázky o tom, jak to vlastně bylo i na moji úvodní otázku jsem odpověď nedostal...pravda jednou jsem odpověděl na skrytou urážku přímo panu Rozumnému diskutujícím číslo 1 ... nemusíš reagovat, já taky ne, jestli chceš někoho poučovat a vychovávat, tak si pořiď sviště
0/0
2.7.2004 14:44

Rada8

Re:
diskriminace kuřáků???
homosexuál mě v ničem neomezuje, k ničemu nenutí.
slušný člověk, byť cigán, mě také také neomezuje a nebrání mě v mých právech.
kuřák - znečišťuje vzduch, v uzavřených místnostech jsou lidi nuceni to dýchat a vzhledem k tomu, že již mnoho studií ukázalo škodlivost cigaret  tak vlastně nekuřákům poškozuje zdraví.
pokud tedy někdo omezuje práva kuřáků na cigaretu, je to proto, že ONI zasahují do práv nekuřáků. toto není diskriminace. pokud mě někdo bude honit v mým domě, jak kouřím, to je jiná, ale ve veřejně přístupných prostorách ano.
BTW: už dvacet let kouřím třicet denně.
0/0
2.7.2004 14:31

Antiperle

Re:
Haha ty mediální studie o škodlivosti čekohokoli....jako kdybys netušila, že když se lidu něco tisíckrát v novinách a TV zopakuje, tak to prostě pravda je....no ale teď mě napadla jedna věc: když si člověk strká do pusy cígo, tak si musí dnes dávat většího bacha, než když si nechá strkat....
0/0
2.7.2004 14:39

Rada8

Re:
myslíš aspoň někdy na něco jinýho?
0/0
2.7.2004 17:53

Antiperle

Re:
Málokdy, to víš anální sex je anální sex. To už říkal Richard Muller...
0/0
2.7.2004 23:10

raachel

Re:
Nevím, jak ty a priori uvažuješ ve vztahu k ostatním lidem, ale myslím, že jim nešlo o to, aby někoho zničili, ale aby se jim dostalo stejného zacházení jako ostatním lidem.
0/0
2.7.2004 13:59

Rada8

Re:
raachel to řekla, jak kdyby mi z duše mluvila. jen bych k tomu dodala, že pokud srovnáváš svéprávného dospělého jedince se zvířetem, taky je to dost divný .
co je na tom za diskriminaci? on snad diskriminoval je, ne? jako podnikatel má nejen práva, ale i povinnosti, ale to jsem psala už včera a nerada se opakuji. ukaž mě, že někdo neubytuje heteráky se slovy - vy byste tady dělali prasárny nebo něco podobného.
a oni snad spolu spí na veřejnosti? pokud vím, tak ne.
0/0
2.7.2004 14:23

Antiperle

Re:
dospělý  jedinec, který se svobodně a dobrovolně....což může být třeba dospělá ovečka....parafráze na standardní obhajobu homosexuálních chování a vymezení např. vůči pedofilii. Žert. Chápeš?
0/0
2.7.2004 15:01

Abitur

Re:
idiocie nebo genialita je také úchylka, chtěl bys mít doma geniální dítě? Byl bych chudák a ono taky, protože bys mu nemohl nikdy v životě rozumět
0/0
2.7.2004 16:44

Dan 1

Drahý Rajko Montéňovići,
vidím, že sis opět nenechal ujít příležitost se do mne navážet, což ti s radostí oplatím. Můj zklamaný ksicht poté, co mi Romové vykradou hotel, bohužel neuvidíš, protože žádný hotel neprovozuji a ani nehodlám. Jak už jsem řekl mnohokrát, mezi Romy jsem vyrůstal a nijak negativně se to na mě neprojevilo. Mezi homosexuály jsem vyrůstal pravděpodobně také, ale ty, na rozdíl od Romů, těžko poznám. Obětí obtěžování jsem se stal jednou a bylo to ze strany studenta teologické fakulty. Jestli tě tedy obtěžují, pravděpodobně usuzují, že patříš mezi ně. Místo růžové kravaty si ber třeba modrou a nech si narůst plnovous, abys vypadal jako chlap a nechoď do gay-barů. Uvidíš, že to obtěžování, pískání a syčení zmizí, pokud tedy není problém v tom, že to píská a syčí v tvé hlavě. A ještě něco: v tom zastávání se menšin, kterému se tolik směješ, je mnohem víc pragmatismu, než altruismu a právního purismu. On je totiž KAŽDÝ příslušník nějaké menšiny, ty jsi například příslušník menšiny srbofilů, menšiny xenofobů atd. Zákon musí platit pro každého a jestliže toto začnu relativizovat a říkat, že pro teplouše a cikány ne, jsem na nejlepší cestě dostat se v budoucnu do kriminálu dejme tomu za členství v nějaké straně. Dobře to vystihl evangelický kněz, který v koncentráku napsal - když zavírali Židy, mlčel jsem, nejsem Žid. Když zavírali katolíky, mlčel jsem, nejsem katolík. Zavírali homosexuály a Romy a já mlčel, nejsem Rom ani homosexuál. A teď, když zavřeli mě, nezůstal venku už nikdo, kdo by se mě zastal. Takže až tě zavřou za polotupost, lásku k Miloševićovi a těžký antiamerikanismus, budu se ti možná ještě hodit. Čest práci, tvůj RSDr. Srneček.
0/0
2.7.2004 12:49

raachel

Re:
0/0
2.7.2004 12:51





Najdete na iDNES.cz