Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidla si svůj osud zaslouží

Ozvali se už hlasy, že se Špidlou odchází z vrcholné politiky pravý Mirek Dušín. Prostor prý dostanou chladní kalkulanti moci. Špidla přišel ke svému image slušného nemotory asi právem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Feo

Panu Komárkovi
Komáre !
Doporučuji více soustředění a méně chlastu. Pak to bude v pořádku i s přísudkovým "i", bo hlasy se ozývaly!!
0/0
21.7.2004 1:35

SMUTNÝ

naprostá kravina !!!
to může říci pouze člověk, který nechce, aby politiku dělali také slušní lidé.
0/0
7.7.2004 22:30

Vaclav Hanus

Re: K nazoru SLUSNEHO
se plne pripojuji. Vlastne..jsem jeho jmenovec..a Komarek ma problem utridit si hodnoty a nazory..radeji by se mel odstehovat na samotu k lesu..
0/0
21.7.2004 10:20

Vaclav Hanus

Re: veliky muj omyl...
v zahlavi melo byt napsano: ..k nazoru SMUTNEHO...nikoli SLUSNEHO...
0/0
21.7.2004 10:22

BBarret

Vím,že už na to bylo upozorněno,ale jen připomenout...
27.06.2004 14:30 - Ozvali se už hlasy, že se Špidlou odchází z vrcholné politiky pravý Mirek Dušín.
0/0
7.7.2004 9:29

BBarret

Re:
Hmm,ono je to tam bez opravy už 14 dnů,asi to tak má být
0/0
7.7.2004 9:32

rejpalka

Spidla
  ale fesak je ;-)))
0/0
3.7.2004 9:05

leonel

0/0
3.7.2004 10:05

Dobrý člověk

Pane Komárku,
 já vždy žasnu nad Vašimi úvahami a nechtě musím dát za pravdu Miloši Zemanovi v jeho názoru na Vás.
 Jste ostudou české novinařiny a nejenom proto, že za minulého režimu jste se jako "Mirek Dušín" rozhodně nechoval.    
0/0
29.6.2004 13:09

Vaclav Hanus

Re: hele, povidej neco o jeho minulosti..
Zajima nas to...a jelikoz nic nevime...nevime, oc se oprit..
0/0
21.7.2004 10:24

Miri

Špidla vlastizrádce
Špidla je všechno, jen ne poctivý. Je to karierista a samolibý člověk nejhoršího kalibru. Absolutně nesoudný, nevidí ty průšvihy a ještě tvrdí, že jeho vláda byla úspěšná. Tak úspěšná, že odchází a jeho strana se pomalu ale jistě blíží ke dnu. Ale to je možná ten úspěch. Tak úspěšného politika jsme opravdu ještě neměli, měl by být odsouzen za vlastizradu.
0/0
28.6.2004 22:31

alefik

Fanatik
Špidla je politický fanatik.Nic víc, ale také bohužel nic míň. Takových jako on zná naše historie dost. Koniáš anebo Bilak. Zaplať Pánbůh, že už je z politiky pryč.
0/0
28.6.2004 18:53

petrmate

Špidla
Je to jedinej z českých politiků, u kterýho jsem měl pocit, že se snaží dělat aspoň něco pro naše blaho. Evidentně doplatil na přílišnou demokracii, kterou zavedl ve vlastní straně. Narozdíl od komunistů z KSČM a ODS... ŠKODA!
0/0
28.6.2004 16:02

habit

Pan Komarek uz v tom ma jasno.
Jeste nedavno tady Spidla figuroval jako sice nekomunikativni, zato cestny a schopny politik, jehoz hlavnim problemem je, ze neumi odpovidajicim zpusobem prezentovat sve uspechy.
Ted uz je bezpecne mrtvy, takze konecne muzeme pribrousit brk a napsat naplno, co jsme si vzdycky mysleli, co? Kopanim do mrtvol riskujeme maximalne zasvinene polobotky.
0/0
28.6.2004 9:15

Kleki Petra

No, tak hlavně že se
OZVALI HLASY.
 
Myslím, že když Komárek slyší hlasy, měl by navštívit psychiatra.
0/0
28.6.2004 8:46

1_130_202_135

Re:
Byly to jen takové tenké hlásky, tichoučké....
0/0
28.6.2004 18:55

radonový

Sametová opona
To co jsem napsal ve stejnojmenném  příspěvku o Malenovském, Rychetském, vládě a specielně Čermákovi, Dostálovi a současně o chování tisku je čistá, na písemných dokumentech doložitelná pravda. Příspěvek tedy nebyl ani urážlivý, natož vulgární či rasistický. Přesto jste jej zcenzurovali. Gratuluji.
Ing. Ivo Patta, Praha
0/0
28.6.2004 8:19

Marťásek

Špidla není slušný.
No, buďme rádi, že máme na Hradě Klause a ne Zemana. Ale podraz to byl, to je pravda. Dále bych například uvedl lhaní ve volební kampani. Například v nějakém duelu s Klausem tehdy Špidla vykřikoval, jak máme peněz v rozpočtu, že můžeme klidně zvednout důchody a soc. dávky a nic se nestane a drze se Klausovi smál do očí. Ten mu tvrdil, že jsme už tak zadlužení a todle bude šílený nárůst dluhu. Špidla je lhář.
 
Dále stojí za zmínku jeho nedemokratické metody vládnutí - např. když nemohli zvolit někoho do vedení sněmovny v tajné volbě, tak si poslanci dohodli, že si demokraticky zkontrolují vzájemně hlasovací lístky před vhozením do urny apod. Prostě zastrašování případných jiných názorů a tak dále. Žádný demokrat, levicový fanatik a po čase i diktátor. Slušný člověk rozhodně ne!
0/0
27.6.2004 20:44

Vaclav Hanus

Re: Spidla je slusny clovek
A proto jsem rad, ze s tim prastil. Nac perly svinim?
0/0
28.6.2004 7:25

karoten

Re: bohužel...
Ano.
0/0
28.6.2004 9:24

1stenly

Pane Komarek
Jiz nekolik roku Vas sleduji(zaplat panbuh) ze zahranici,ale muzu Vam rict,ze jste den ode dne vetsi hlupak.Opravdu se jiz Vase glosy nedaji cist a Vase nenavist k p.Klausovi Vas zahubi.Verte tomu.
0/0
27.6.2004 20:31

karoten

Re: Mě se čtou dost dobře
Spíš se bojím lásky k vůdci, ta zatemňuje mozek i oblohu.
0/0
28.6.2004 9:27

Cedrice

Blábol
Dost často je úroveň článku na iDnes více než ubohá, ale tenhle článek je opravdu blábol nejvyššího kalibru. Od politické analýzy bych čekal serioznější informace, názor formulovaný jinými výrazovými prostředky a také větší objektivitu. Pane Komárku, tohle je opravdu hrůza !
0/0
27.6.2004 19:59

svobodny clovek

Pravda, pravda
Prvni clanecek Martina Komarka, ktery ma hlavu a patu. A navic je pravdivy !
0/0
27.6.2004 19:55

MilanMilanMilan2

Václav Havel
Měl pravdu, když pravil, že dříve každý poštmistr uměl lépe česky, než dnešní politici. Já bych dodal, že dříve každý poštmistr vládl lépe českým jazykem než pan autor. Štve mne svými kecy. Už dlouho. K obsahu: u mladofrontovních novinářů nečekám u případu Špidla nic jiného než nenávist až za hrob. Ke Špidlovi: jestli ho něco musí mrzet, tak to, že zklamal svou členskou základnu. To si myslím, i když u nich nejsem, proč také. Že zklamal existence typu autora článku, to je mu jenom ke cti. Z těch, kteří se živí hloupě dělanou pravicovou žurnalistikou ho hlava bolet nemusí. A jistě ni nebude.
0/0
27.6.2004 18:54

Marťásek

Re:
Jo, akorát že Havel sám przní češtinu tím, jak používá pražský přízvuk a slova jako pakliže apod.
0/0
27.6.2004 20:36

MilanMilanMilan2

Re: Specialista
na pakliže je Buzková. Jednou na Frekvenci 1 se tímto slovíčkem ohnala 8 x.
0/0
27.6.2004 23:45

Babul

Re: Ještě..
Jetě mnozí, kteří se tváří jako rádobyintelektuálové, silně používají slovíčko NICMÉNĚ. Kromě Václava Havla, ten je intelektuál , protože se takto sám označil slovy "My intelektuálové...". Co to nicméně je česky? Dá se to nějak do češtiny přeložit?
0/0
4.7.2004 12:22

karoten

Re: I přesto; stejně však; navzdory; jakko-li se nezdá; tak přece se...
Mohu ještě nabídnout slovenský ekvivalent napokon. My intelektuálové se nestydíme za češtinu, pane Bambulo.
0/0
7.7.2004 9:55

Babul

Re: Lovenský tango na madarský melódia
Ano Mrkvičko, napokon ale není slovenské ničmenej.
0/0
21.7.2004 10:27

karoten

Re: Ale pasuje.
0/0
21.7.2004 10:29

HolmesS

To tedy klesli hluboko
Ach jo. Když už MF klesla tak hluboko, že publikuje články pacientů z Bohnic...
0/0
27.6.2004 18:53

AlienDUDE

co to je
, za vyblitek ?
0/0
27.6.2004 17:25

VRAHzWALLSTREETU

Re:
Jaky vyblitek?Preci uz zacatek clanku:"Ozvali(y) se uz hlasy..."napovida,ze jde o skutecne spolehlive a objektivni zdroje,jejichz informace timto pokladaji zaklad k opravdu ale opravdu fundovane politicke analyze,kterou zbytek clanku tvori
0/0
27.6.2004 17:40

Vaclav Hanus

pan autor zase placa..
....a take mam dojem, ze ma sem-tam problem s integritou svych nazoru. Hmm...ale nejspis to bude tim, ze medium do kteteho pise komentare si musi stuj co stuj udrzet popularitu prosteho lidu. A kdyby na to i autor zapominal, asi mu to sefredaktor durazne pripomene. Tu jeho roli mu nezavidim. Stejne jako nezavidim tvurcum Strepin delat propagandu na zakazku.....kdo koho kosil? kdyz, tak proti zemanovska kridlo kosilo zemana, nevim o tom, ze by osobne Spidla delal zakulisni intriky proti zemanovi..
0/0
27.6.2004 17:10

Superťuhýk

To už je nehoráznost
kolik pravopisných chyb dokážou tzv. novináři nasekat. Já chápu, že zprávy jsou psány ve spěchu a nějaký ten překlep nebo chybnou formulaci prominu, ale výraz "Ozvali se už hlasy" hned na začátku článku znamená,  že si redaktor po sobě text prostě vůbec nepřečetl, nebo neví naprosto nic o shodě podmětu a přísudku. Je logické, že mě další obsah článku už přestal zajímat.
0/0
27.6.2004 17:03

Deciso

A jeje.
Opet novinarske perly z pera neohrozeneho komentatora, nechapajici nejzakladnejsi souvislosti. Aspon tu cestinu si zopakujte, pane Komarku. Bozinku, vzdyt vas za to prece plati!
0/0
27.6.2004 17:03

Jerry7650

Blbina
Boze to je blabol (ostatne jako 99% clanku M.Komarka). Uz jen to s temi Zemanovci je presne naopak. Kosil je malo a mel je vykosit mnohem vic a uplne. Protoze ale tohle neudelal, tak jsou dnes 2 CSSD, navzajem spolu souperi a dovedli preference, tak kde jsou. Hezky je to videt na tom hlasovani o duvere Spidlovi, kdy to hlasovani bylo pul na pul. Ale na pana Komarka nema moc smyslu reagovat, ten clovek je uplne mimo. Spidla byl pane Komarku (bohuzel pro nej a CSSD) moc slusny na to, aby se Zemanovcu zbavil, takze pravy opak toho co pisete.
0/0
27.6.2004 16:08

Zwerg

Re:
Všechny Komárkovy články bláboly nejsou. Jeho humoristické "reportáže" zveřejňované v rubrice "Objev DNES" ve čtvrteční příloze DNES jsou většinou psané s báječným smyslem pro humor. Vždy se u čtení aktuálního Komárkova "objevu" výborně pobavím...
 
Komárkův problém vidím v tom, že podobně "objevovský" styl používá i při tvoření vážně míněných článků. Tím se zřejmě dá vysvětlit, proč většina jeho pokusů o seriozně zamýšlené úvahy vypadá spíše jakoby omylem vypadla z rubriky "Objev DNES"....  Já takto přistupuji ke všem jeho článkům bez rozdílu a vždy se perfektně pobavím.  
0/0
27.6.2004 17:07

Zwerg

Ach ten češtin....
Článek začíná "Ozvali se už hlasy....". To je vážně drsný. IDNES! Opravte si to!
0/0
27.6.2004 15:30

jamamoto

Re:
jojo úroveň článku si můžeme odvodit hned z prvního slova.
0/0
27.6.2004 15:59

dykl

....
...po velmi dlouhé době musím souhlasit s obsahem článku v Mf DNES.
0/0
27.6.2004 15:18

tolan

Horší to už snad nebude
Pan Špidla se ve své vládě choval jako monarcha, koalice - nekoalice. Neustále vydíral, vyhrožoval, nebral ohled na mínění svých spolustraníků. Nemohl tedy očekávat ani nyní, kdy vyhrožoval položením vlády větší podporu. Je sice s podivem, že členové socdem šli do rizika, že už nebudou vládnout, ale proti dalšímu vládnutí Špidly byli zřejmě především ti, jimž nešlo pouze o výnosná koryta. Špidla si vybíral, na čem by si vybudoval zásluhy, kde by stáhnul z lidí další příspěvky do bezedné státní kasy. Co mu nevonělo, nebo bylo namahavé, jako nezbytná penzijní reforma, to prostě odložil. Je dobře, že končí, neboť jenom díky němu sílí pozice KSČ a naopak KČ slábne. Kdoví, jaké další suprkvalitní nové ministry by opět natáhl do své vlády.
0/0
27.6.2004 15:11

Fan-tomas

ano, byl příliš slabý
Martine Komárku, máte naprostou pravdu. Napsal jste to sice docela ostře a bez servítků, ale je to tak - Špidla byl na premiérskou pozici příliš slabý. Zeman ho vyzdvihoval jako "čestného a pracovitého úředníka", jenže do čela strany či státu je potřeba VŮDČÍ OSOBNOST, rozhodný šéf. A tím Špidla nebyl.
0/0
27.6.2004 15:10

chose

REDAKCE - Uroven clanku
Prosim redakci, aby se dukladneji zamyslela nad timto clankem a uvedomila si jaka "plitkost" z nej vyvera. Zbytecne si sami odrazujete ctenare prave takovymi clanky a popuzujete verejnost k nekdy dost prudkym reakcim. Dekuji.
0/0
27.6.2004 15:04

Goudy

Re:
no ja bejt vama tak se zamyslim nad tou "plitkosti"......
0/0
27.6.2004 15:07

chose

Re:
Nejsem zastancem byvaleho premiera, ale je to asi tak jak je to napsano v jinem prispevku "silne tendencni clanek".
0/0
27.6.2004 16:00

VRAHzWALLSTREETU

Re:
Chose tu "plitkost" uvadel zrejme jako narazku na spatnou uroven pravopisu clanku iDnes.Takova hezka ironie a vy mu to tady kazite kuciiii Ale Chose,jestli fakt neumis cesky a ja se te zastavam neopodstatnene ,tak.........
0/0
27.6.2004 17:35

Superťuhýk

Re:
Když už, tak "plytkost"
0/0
27.6.2004 17:03

Nomen O

Názopr k článku.
 
Konečná věta v článku red. Martina Komárka hovoří o celé dnešní politické situaci. Je důsledkem veškerých změn, které se v naší zemi poslední dobou odehrávají. Necháme se překvapit, co nám přinesou další dny a léta. Politik, který vládne lidsky bez bičíku nad svými svěřenci nemá u nás šanci. Snad ani nikde ve světě. Na lidi patří přísnost zvláště na ty národy, které ovládala komunistická éra a byli zvyklí spoléhat se a poslouchat naše "drahé" bratry  z východu. KSČM čeká "za bukem", kdy uchopí vládu . Konečně, kdo jsou většinou ti z ODS? Bývalí komunisté, tak co se divit? Půjdou si na ruku, hezky potichoučku. Převléknout si kabáty jim nedělalo přece žádné úpotíže.
0/0
27.6.2004 15:00





Najdete na iDNES.cz