Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross už má tři varianty nové vlády

O osudu vládní koalice se bude rozhodovat již v pondělí v Kolodějích. Partnery čeká nejen ostrá diskuse o rozpočtu, ale i o dalším fungování vlády. Unionisté tvrdí, že výsledek debat určí, zda setrvají nadále v koalici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1_130_202_135

Tři varianty Grossovy vlády:
Var 1. - špatná vláda
Var 2. - horší vláda
Var 3. - nejhorší vláda
A díky Votočkovu chemickému názvosloví by se našly další varianty!
0/0
22.6.2004 22:23

King mini

chro, chro, chro
kde mám korýtko??!!!!
0/0
22.6.2004 13:24

kontrola

Pripojte se k petici za mimoradne volby
http://www.freewebs.com/vanek/index.htm
0/0
22.6.2004 12:56

kontrola

Ma byt tento clovek predsedou vlady ?
http://www.freewebs.com/vanek/panegrossi.htm
0/0
22.6.2004 12:54

bulibasa

Re: Resty pane Grossovy
Pro pripad ze by  nektere prispevky opet zmizely: Nekdo se tu ptal co ma pan Jiri Vanek na svych strankach tak strasneho, ze jeho prispevky jsou pro redakci nepripustne.Kdepak to je, nemuzu najit. Tak treba pise toto:
 
Prvni cast policistu, kteri se aktivne podileli na zlocinnem spolceni za ucelem  likvidace kpt. Vladimira Hucina:
< color=#000000>Seznam bude prubezne doplnovan.
 
< color=#000000>Martin Hadek, Ondrej Stary, Jiri Pscolka, Tomas Landsfeld, Tomas Krul, Martin Abraham, Martin Kraus, Radovan Svoboda, Radim Kroupa, Eduard Chodura, Ivo Peterek, Stanislav Voracek, Stanislav Vydrar, Pavel Licka, Jiri Zlamal, Vitezslav Smida, Tomas Rumpl, Vilem Vaculik, Vaclav Voznica, Petr Pelisek, Josef Krobot, Jan Murcek
 
0/0
22.6.2004 13:52

bulibasa

Re:
Dalsi:
Prvni cast policistu, kteri se aktivne podileli na zlocinnem spolceni za ucelem  likvidace kpt. Vladimira Hucina:
< color=#000000>Seznam bude prubezne doplnovan.  
< color=#000000>Soudci, kteri schvalovali zatceni, vazbu, domovni prohlidky, odposlechy tel., sledovani a pod.
< color=#000000>JUDr.Lubos Vlasak, JUDr.Miroslav Veverka, JUDr.Dana Pacholikova, JUDr.Emilie Richterova, JUDr.Igor Gabler, JUDr.Vlasta Zajicova, JUDr.Jaroslav Hudecek, Mgr.Michal Jelinek.  
Statni zastupce - JUDr. Lenka Sromova  
< color=#000000>Pracovnici BIS:
0/0
22.6.2004 13:55

bulibasa

Re: Resty pane Grossovy 3
Dalsi
Pracovnici BIS: Jiri Ruzek, Jan Panas, Petr Mencl, Karel Popel, Jiri Lang, Jan Princ, Frantisek Starek, Ludek Eichler, Vladimir Lapacek, Pavel Charvat, Stanislav Vrana Vyse uvedeni policiste, soudci, statni zastupci a pracovnici BIS vetsinou maji nebo meli vedouci postaveni a proto je nutne jim dat prednost.Jsou to predevsim bezcharakterni zlocinci - byvali kolaboranti z rad SSM, KSC, SNB a StB.  
0/0
22.6.2004 14:00

bulibasa

Re: Resty pane Grossovy 2
Dalsi:
Prvni cast policistu, kteri se aktivne podileli na zlocinnem spolceni za ucelem  likvidace kpt. Vladimira Hucina:
< color=#000000>Seznam bude prubezne doplnovan.  
< color=#000000>Soudci, kteri schvalovali zatceni, vazbu, domovni prohlidky, odposlechy tel., sledovani a pod.
< color=#000000>JUDr.Lubos Vlasak, JUDr.Miroslav Veverka, JUDr.Dana Pacholikova, JUDr.Emilie Richterova, JUDr.Igor Gabler, JUDr.Vlasta Zajicova, JUDr.Jaroslav Hudecek, Mgr.Michal Jelinek.  
Statni zastupce - JUDr. Lenka Sromova  
< color=#000000>Pracovnici BIS:
0/0
22.6.2004 13:55

kontrola

Re:
Same zname tvare. groSStapo
0/0
22.6.2004 14:30

Kleki Petra

Doufám,
že do svých úvah zahrnul i variantu exilové vlády, ta by mu slušela nejvíc.
0/0
22.6.2004 11:51

Torture

Co všechno si ještě občané ČR nechají líbit?
Mnozí tady píšete, že v Česku je možné všechno a že takový hajzl by neměl mít šanci se dostat do funkce premiéra. Ale je to na nás všech, když si to všechno necháme líbit. Žvanit na internetu je houby platné, místo keců činy. Když prakticky všichni dokážou akorát tak před vrchností sklopit uši, bez odmluvy platit všechny vyděračské odvody státu a mocipáni to všechno bleskově a bezostyšně rozkradou a požadují další a další peníze a občané místo, abyste na ně šli a tu zlodějskou pakáž vypráskali ze všech institucí a pořádně je ztrestali, jen fňukají, jak je to všechno špatné. Ale věřte, že bude ještě mnohem hůř a nemuselo by být, kdyby tu nebyli samí zbaběli skunkové, kteří  pro svůj klid snesou jakékoliv ponižování, vydírání,  ústrky, hlavně, že mají pívo, kus toho žvance, čutanou a su-prd-stár.  Mnozí odsuzují bratry Mašíny, ale kdyby tu byli další podobní, tak by se nám všem Gross, Špidla a ostatní mafiánští zločinci už dávno nemohli  drze vysmívat´, ale dostali by po zásluze kulku mezi oči.  Namísto svobody tu máme novou totalitu jako vyšitou. Namísto prosperity a úcty k právu a morálce, tu máme velkozloděje, velkopodvodníky a velkovyděrače, kterým není cizí ani ta nejodpornější mafiánská praktika pro dosažení svých cílů. Samotný mašinfíra se už dnes chová jako diktátor a to ještě nemá ve svých pařátech veškerou moc. Pokud ji dostane, vidím budoucnost ČR stejně černě jako ti, kteří prožili ohavná 50. léta minulého století.
0/0
22.6.2004 11:29

bulibasa

Re: mate pravdu,ale...
Rikate ze prakticky vsichni dokazou sklopit usi... O tech kteri to neudelali se nedozvite. Verte ze existuji. Vetsinou jsou nuceni vest potupne soudy se zamestnavatelem, ktery je sikanou sproste odstranil. Mluvim o statni sprave. Mnozi z nich skoncili nechtene v invalidnim duchodu a ziji na hranici bidy. Hanba zbabelcum, kteri veri ze falesnou loajalitou neco ziskaji. Taky na ne dojde. Totalita zachvati vsechny. Pryc s vladou, pryc s ministrem vnitra, pryc s touto postkomunistickou squadrou. Otazka zni: Zaslouzi si obcane Ceske republiky neco jineho? Staci se podivat na vysledky  poslednich "orientacnich" voleb. Nepoucili se z historicke zkusenosti, maji tedy co chteji. Evropske unii i svetu je nase mala ceska kotlina naprosto lhostejna, svůj hambinec si musime vypraskat sami.Uz dnes je pozde.
0/0
22.6.2004 13:19

kontrola

Re:
Aby nebylo hur, ozveme se. V mimoradnych volbach
si muzeme vybrat jen poctive politiky. Zalezi jen na nas jestli se nechame temi parazity zase obkbnout. Vybirejme si kandidaty sami, nestojime o darmozrouty jmenovane polickymi stranami kolaborujicimi s KSCM.
Nedejme hlasy vsem byvalym clenum KSC at jsou z jakekoli strany. A hlavne bezme vsichni v mimoradnych volbach volit
0/0
22.6.2004 14:42

bulibasa

Re: Kdy zacnou obcane myslet
To by museli konecne obcane dat hlas uplne jinym stranam, dosud nezkompromitovanym. Nechapu proc to jiz davno nezkusili. Prilezitosti bylo dost. Stale voli bud ODS,CSSD ci dokoce KSCM. Parlamentni strany delaji machinace na svych kandidatkach, slusny clovek, i poud se ve strane nahodou vyskytne, nema sanci.  Nedostane se ani pres mistni  organizace na snem sve strany, aby mohl hlasovanim ovlivnit deni, ani kandidatku. Jedina sance je hned priste poslat VSECHNY parlamentni strany do propadliste dejin,. i s jejich protagonisty. Nadelali uz dost skody. Jsou zli a neschopni. Neboli schopní vseho. Jakakoli jina sestava je lepsi nez tato. Kvalitich lidi je sdostatek. Jen nebyt zbabelci a priznat si to. Vlastní hloupost nas zahubi, pak si nestezujme.
0/0
22.6.2004 14:56

4omega

Jeden za...
....osmnáct, druhý bez dvou za dvacet... asi takový rozdíl je mezi Grossem a Špidlou. Jediné řešení jsou předčasné volby, z tohoto se jinak nikdo nevymotá.
0/0
22.6.2004 9:23

ZdenekZa

Darebák
čekatel na křeslo premiéra, druhý muž sociální demokracie, Stanislav Gross, má již připraveny tři scénáře
Muž? Par*chant!!!!!!
0/0
21.6.2004 21:32

rohovka

Něco se změnilo?
Proč nová vláda.Oni byli parlamentní volby
0/0
21.6.2004 16:24

Kleki Petra

Re:
Ony nebyly. Ale vláda stojí za prd. Nebo bydlíš na Marsu?
0/0
21.6.2004 16:27

rohovka

Re:
Chytrej.To každá od roku 48.Myslíš že jiná bude lepší?
0/0
21.6.2004 16:55

yod

Re:
Proč by neměla být nová vláda. Každej legální způsob jaxe zbavit týhle bandy ufonů je dobrej. Zvlšť, když teď chtějí vzkísit tu zombie z Vysočiny
0/0
21.6.2004 21:17

Sarka-3

Standa za nic nemůže ?
Nechce se mi věřit, že za krach ve volbách může jen Vladimír Iljič Špidla. Druhý muž ve straně, svazák od dráhy, Standa Gross je zcela bez viny ? Je dokonalost sama natolik, aby nyní vedl stranu i vládu ? Pomáhej nám Svatý Václav, to se ještě dočkáme věcí ! Kindermenedžment se bude učit vládnout in natura. Dobře nám tak, vlastně máme, co jsme chtěli. Jen ať vládne, čím dříve se znemožní, tím dříve odejde, i když při dnešních poměrech není ani to jisté.
0/0
21.6.2004 16:11

Kleki Petra

Re:
Nápověda: I s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo!
0/0
21.6.2004 16:13

habit

Re:
... jen malokdo umi nasadit tak nevinnej kukuc, kdyz se neco pos*re v jeho resortu, malokdo umi na volani k zodpovednosti tak ublizene odpovedet "...kdo, ja?", malokdo vzbuzuje tolik materskych citu a presvedceni, ze takovej b...ec musi byt aspon cestnej a poctivej...
0/0
21.6.2004 16:15

Kleki Petra

Re:
Ano, ano, právě jeho měl na mysli Jaroslav Foglar, když psal větu : Ten Mirek Dušín ale krásně běží!
0/0
21.6.2004 16:17

Isbjoerna

Gross už má tři varianty nové vlády
Ptam se, je-li Spidla zodpovedny za vsechno "soucasne zlo v zemi", ze je jeho odstup neodvratny, ba primo "jiz vcera" nutny, kolik si te zodpovednosti za to zlo nalozi na sva ramena pan Gross, Spidluv minister vnitrniho a jeho stranicky vice-predseda.
0/0
21.6.2004 14:28

herulinka

Re:
Na tohle nelze čekat jednoznačnou odpověď. Já do toho např. tak dobře nevidím, abych mohla říct s jistotou, jak to je. Ale radši se proto zdržím komentáře. Bohužel (nebo možná bohudík) nejsou všichni takoví. Zase to ale umožňuje spekulovat o tom, co se skutečně neví, a tím se dobrat pravdivého výsledku. Ovšem jestli se to podaří v této diskusi, těžko říct. Upřímně si myslím, že Špidla za všechno  zlo tady zodpovědný není.
0/0
21.6.2004 14:35

Torture

Re:
Hele, děvče, ty snad musís studovat práva, protože tolika větami neříct absolutně nic, to je vskutku výkon hodný posluchače či absolventa české antiprávnické fakulty. To, že je vládnoucí establishment  ve skutečnosti zločinným spiknutím proti vlastním spoluobčanům je zcela mimo jakoukoliv pochybnost. Tak jaké informace bys ještě proboha chtěla? Ty, co máš, vydají už zcela jistě na román s pracovním názvem Kmotr II.  Ještě, že z tvé klávesnice vzešla alespoň jedna myšlenka - takže jen řeknu, ano, máš pravdu, jenom Špidla není odpovědný za všechno zlo, protože jak píšu výše, jedná se o zločinné spiknutí a kompliců je několik set tisíc (vláda, poslanci, senátoři, členové kryptokomunistických stran ČSSD, ODS, KDU ČSL , US a samozřejmě i samotné rodné matičky KSČ, dále úředníci na ministerstvech,  krajských, místních úřadů, finančních úřadů, policie,  lampasáci, estebáčtí udavači a další šmorajz), spíš lze ale říct, že počet těch, které lze po právu nazvat škodnou se vyšplhá zcela snadno k milionu a možná i výš. Ten Augiášův chlív je potřeba uklidit, ale obávám se, že ono bahno, které zaneřádilo naši zem tu bude ještě hodně dlouho obtěžovat a škodit, protože tu nejsou občané, ale jen žvaniví slimejši.  
0/0
22.6.2004 11:47

herulinka

Re:
Umíš číst? Já jsem pouze napsala svůj názor, to znamená, že není zodpovědný za všechno. Tím ale nepopírám, že vinu má. Tudíž to by odpovídalo komplicům, které popisuješ. Informace bych nechtěla žádné, protože jsem člověk, který má v současné době svých starostí nad hlavu, takže k tomu ještě sledovat politiku nestíhám a co se dělo dřív, nedovedu posoudit, co z toho bylo dobře a co ne. Mnohdy něco uděláš, vypadá to fajn, ale následky jsou katastrofické. Takže by stačilo, abych sledovala všechno, co se u nás děje a občas se koukla na zprávy a ne je jen poslouchala v radiu. Ale v těchto dnech, měsících, toho mám fakt tolik, že na to ani nemám náladu, a proto se bezostyšně přiznám k tomu, že jsem neznalá věci. Doufám, že tenhle příspěvek je ještě  víc o ničem. Jestli jo, jdu do politiky. P. S. Nikdy jsem si nemyslela, že umím žvanit a navíc ještě o ničem
0/0
22.6.2004 22:20

Pongo

Hmm
Gross sice vytvořil tři varianty, ale jako správný politik by těch variant měl mít víc. Pořád totiž počítá s tím, že tady bude ČSSD stále vládnout, což nakonec nemusí být pravda. Stačí, aby se ODS domluvila s poslanci za ČSSD, kteří jsou pro Zemana a proti Grossovi a pak by mohla opozice s těmito hlasy dosáhnout předčasných voleb, což by podle mne bylo nejrozumnější řešení.
0/0
21.6.2004 13:59

Dony

No tak
uz toho vocase konecne udelejte premierem. Cim driv si odbude svych pet minut slavy, tim driv padne na drzku a pude do prd_ele! Dyt je to prast jak uhod. Jesli Topolankovo squadra nebo Grossovo.....  Chtelo by to treti stranu se silnou podporou. Proto nebudu volit ani jeden z vyse uvedenych taboru.
0/0
21.6.2004 13:46

herulinka

Re:
Lidi hodně rychle zapomínají, co bylo před sametovou revolucí, a proto ta třetí strana má podporu čím dál silnější: jsou to komunisté, ale myslím si, že ti jsou stejně všude, jenom se to jmenuje ODS nebo ČSSD...z čeho vybírat
0/0
21.6.2004 14:37

xvladah

Hlavne
Hlaven by mel vymyslet 3 varianty, jak toho sizunka a podrazaka dostat od koryta a nejlip i z vlady...
0/0
21.6.2004 13:42

Ahasver

iDNES
Nepřijatelné jsou zejména texty urážlivé, vulgární, rasistické nebo příspěvky, které jsou neplacenou reklamou. Velectěný cenzore, čímpak se JirkaVanek provinil proti pravidlům diskuse? Ale my jsme tu vlastně jen prohlížeči reklamních bannerů, proč tedy něco vysvětlovat.
0/0
21.6.2004 12:02

Nicker

Sledujte
Koukněte se všichni na http://www.freewebs.com/vanek/panegrossi.htm Tady vládne cenzura
 
0/0
21.6.2004 11:53

habit

Re:
Opatrne s tema linkama - to jim asi vadi, vypada to, ze rusej vsechno, kde je nejakej odkaz jinam. Davejte je treba do uvozovek nebo s nejakou chybickou, aby to explorer nebral jako link, treba htp://....
0/0
21.6.2004 11:58

Nicker

Re:
Cha cha cha, kampak s cenzurou na Internet, to už se snažili jiní panáčci a neuspěli  (naštěstí)
0/0
21.6.2004 12:03

U96

Re:
... o tom, že příspěvky jsou cenzurované, jsem se už osobně nejednou přesvědčil. Chtěl jsem jen reagovat na včerejší pořad Č1, kdy zaznělo : ... pan Gross se asi zbláznil ... Taky mi to tak příjde,těch šmoulů, co nás zastupovali a zastupují, už bylo dost a dalšího jim podobného tam fakt nechci.
0/0
21.6.2004 12:03

zlej

achjo
Je to hajzlovina, běžte se s tou vaší ubohou cenzurou bodnout
0/0
21.6.2004 11:37

Nicker

CENZURA
Aha, takže řeči o tom, že tahle diskuze není moderována jsou jen kecy že ?? Takže je to jasné, všichni kdo sem píšete si dávejte pozor, tahle diskuze je jednoznačně pod dohledem a smí se tady psát jen kecy, kterých se nikdo nebojí. Jak se sem napíší skutečná fakta je zle. Tfuj.
0/0
21.6.2004 11:36

habit

Re:
...je to ochrana ucastniku diskuse pred zavadnymi myslenkami. A navic tu funguje ochrana osobnosti. Tobe by se libilo, kdyby tady o tobe nekdo psal, jakej ses lump, a jeste to mel podlozeny faktama?
0/0
21.6.2004 11:41

Nicker

Re:
Jasně, takže je lepší všechno utajit, všechno je anonymní a nikdo za nic nemůže co ?? Nejseš ty taky jeden z nich ??
0/0
21.6.2004 11:51

habit

Re:
...major Caprnoch na vas rozkaz, herr... tovarisc... pane Grossi... 
0/0
21.6.2004 12:02

Kleki Petra

Re:
Pozn: Evidentní sarkasmus, tak se nečil.
0/0
21.6.2004 14:08

antisvejk

30-letý premiér="vyspělost" ČR
RIZIKO, ŽE SE NĚKDO TAKTO MLADÝ STANE VŮDCEM NÁRODA ODRÁŽÍ SKUTEČNÝ DUCHOVNĚ MORÁLNÍ ÚROVEŇ NAŠÍ SPOLEČNOSTI... 
0/0
21.6.2004 11:10

habit

Re:
...to neni otazka veku. Gross je nebezpecny bez ohledu na vek...
0/0
21.6.2004 11:15

Ahasver

Re:
Někdo "takhle mladý" by se mi v čele vlády docela líbíl - zvlášť kdyby už takový člověk dříve dokázal, že umí něco vést a tvořit. Gross je ovšem neschopný diletant a absolutní debil, který nikdy nic dobrého neudělal a nic nedokázal.
0/0
21.6.2004 11:23

karoten

Re: To si bohužel protořečí....
Minimálně dokázal že je schopnej manipulátor a šplhoun a imager...aaaa, -tedy nejlepší kvalifikace na politika
Váš emočně nabitý příspěvek zcela chápu a do značné míry sdílím.Pokud mám vyškrábat z daného stavu a běhu aspoň nějaký +, tak Grossss se snaží držet tvář slušnýho člověka. Jeho dosavadní předchůdci si nelámali hlavy ani s tím. Když budem důsledně trvat na souběhu image a skutků, máme naději na postupný vylepšování poměrů, nemyslíte?
0/0
21.6.2004 11:37

xPainKillerX

at uz chcipne, nerad jeden
Dokud tomu chlapci Standovi nekdo nerozbije tlamu nebo neskonci jak na videu od Al-Kajdy, tak si ten klucina neda pokoj. Ach jo!
0/0
21.6.2004 11:02

Nicker

Re:
Máš naprostou pravdu, ale jak to změnit ?? V tomhle Absurdistánu se věří jen těm největším šmejdům  
0/0
21.6.2004 11:05

Nicker

Re:
Já jsem si říkal, že doba kdy VONS zase začne plnit svou funkci nastane. A už je to tady.
0/0
21.6.2004 10:51





Najdete na iDNES.cz