Diskuze

Vlak RoLa přivezl dva kamiony a skončil

Po deseti letech skončil provoz vlakové linky RoLa. Od září 1994 ji využívaly kamiony, aby se vyhnuly přetíženému přechodu na Cínovci. Po vstupu do Evropské unie, kdy se na přechodech zavřely celnice, se ale řidiči vrátili opět na silnice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michalll

20. 6. 2004 14:24
Stát a lidi na tomto zaspání
vlády jako obvykle nevydělají. Silnice jsou zadarmo, socialistická vymoženost, podle toho nejen vypadají. Zejména plíce malých dětí mohou být silnějším svědkem vládních čachrů.
Vláda kolíkuje hříště i pro kamiony či sportovní dopravu v civilním prostoru.Udělala to takhle. Snad se přidusí a uvolní prostor, i když ta nástupnická nebude zřejmě lepší.
Jinak stačí jen naúčtovat opotřebení vozovky a prostředí včetně lidských plic, přestat korumpovat pár podnikavců dárky socialismu, naúčtovat i rodince na výletě. Rodinka by možná objevila bližší lesík, v létě i česká zelenina se dá jíst. Housky upeče každá tetka. Vlaky a lodě se opět rozjedou.
Michal, Libčeves
0 0
možnosti

pinguinone

21. 6. 2004 8:43
Re:
.
0 0
možnosti

houba_

20. 6. 2004 13:59
Svycarsko
tak casto davane za priklad ovsem neni clenem EU, tudiz ani nepodleha legislative EU. Ani vzhledem ke sve poloze neni prilis vhodne  pro dopravu.  
Mam pocit (uvitam vyjadreni odbornika), ze uzavirt CR pro prejezd kamonu by bylo v rozporu s legislativou EU a seredne bychom na to doplatili vsichni.
Zatimco na jednani Deti zeme a jim podobnych idi8otskych organizaci blokujicich budovani funkcni infrastruktury skodi vzdy lidem v lokalite, ktere se toto tyka , v tomto pripade doplaci "pouze" obyvatele usteckeho kraje.
0 0
možnosti

xx

19. 6. 2004 15:00
x
No, ve Švýcarsku jsem byl mockrát a na dálnicích jsem viděl kamionů neurekom....
0 0
možnosti

turista-

19. 6. 2004 16:11
Re:
Jak je to s kamiony koncicimi ve Svycarsku nevim. Ale tranzit si do zeme rozhodne nepusti.
0 0
možnosti

Modráček

19. 6. 2004 13:34
Švýcarský model
Proč nepoužít švýcarský model? Ve Švýcarsku jsou kamiony vítány s otevřenou náručí - pokud jedou po železnici. Pokud nejedou, mohou jet přes jiný stát. Podobné, i když ne tak přísné postupy uplatňuje Rakousko.
0 0
možnosti

MilanMilanMilan2

22. 6. 2004 18:46
Re: U nás by to zabil
Antimonopolní úřad - bylo by to zvýhodnění železnice. Loby přepravců by také nemlčela.
0 0
možnosti