Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Volby jsou porážkou euronaivismu

Výsledek eurovoleb v ČR si vysloužil mimořádné vystoupení prezidenta Václava Klause. Na tiskové konferenci mimo jiné prohlásil, že k neúspěchu vlády vedla nedostatečná diskuse o unii. "Euronaivismus byl poražen a s ním i obhájci dnešního směřování Evropské unie," míní Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martpat

po bitve kazdej general
Kdo nevolil nema pravo si stezovat !! Bohuzel zatracena typicka vec v nasich krajich
0/0
16.6.2004 3:43

macho77

se vam divim
ze se tady tak rozcilujete....
Berte to z te lepsi stranky:
-Je dobre ze volilo tak malo lidi, aspon se do Europarlamentu dostalo vic Komaru, kteri si tam udelaji ostudu.
p.s. jen se divim, ze k volbam nesla i NSDAP, nebo aspon Hitlerjugend. Jiste se jiz polepsili (jako ti z KS).
0/0
15.6.2004 20:13

rewell

otázka ke zjištění pravdy
včerejší večerní debata s těmi pěti co jsou v parlamentu byla jako obvykle o dohadách, co bude, když bude, atd., tedy o ničem. Jen mne překvapilo, ale spíše nepřekvapilo,  že se všichni bojej říci na adresu KS to, co si myslí valná většina národa, tj. že patřej všichni bolševičtí bastardi do basy, atd.
Trochu se o to snažil ten černokabátník Kalousek, ostatní vůbec nic. Copak třeba Zahradilovi, Marešovi, Špidlínovi nevadí to, že existuje zákon, ve kterém je jakákoli propagace komunismu a fašismu trestná? a nechaj toho bolševickýho šmejda promlouvat ty jeho bohulibé bolševické kecičky?
Takhle si představují stávající mocní plnění zákonů?
 
0/0
15.6.2004 13:11

ProfesorR

Klaus má úplnou pravdu, souhlas...
... k tomu není co dodat.
 
Spíš se ptám, proč má levice pořád takovou podporu? Sledovat přelévání hlasů mezi komunisty a socdem je bizarní podívaná, ale odpověď na otázku to nedává. Svědčí to jen o tom, že z "umírněných" levičáků se stávají "zhovadilí" levičáci...co s tím? Jak je přimět k rozumu?
 
Včera tady někdo k diskusi nad dnem daňové svobody hlásal, jak on ho měl už v únoru. Tak to byl jistě volič levicový - co je všechny poslat do základní školy zopakovat si matematiku?
 
Vážené veřejnoprávní prostředky, když už tu máme takový přežitek, že si Vás musíme platit, co takhle dát pro "slabší" část národa denně od 20hodin desetiminutové opáčko o sčítání, odčítání, procentech a zlomcích?
 
Možná, že až ubyde naivků, co si myslí, že jejich efektivní zdanění je 10%, tak snad konečně se to projeví i na oblíbenosti nenažrané levice.  
0/0
15.6.2004 12:21

duch_otce

referendum - volby
Není tenhle národ padlý na hlavu ?  V nedávném referendu si většina národa přála dostat se do EU a teď ve volbách do EU dala najevo, že jim může být EU ukradená.  Náš lid na jedné straně volí tak, že komunisti jsou málem první a na druhé straně křičí" Zakázat komunisty ! Nejednat s komunisty !  Divné publikum. A když už volí, tak volí ksicht, který zná z televize, aniž tuší, co ten člověk dovede. Je samozřejmě pravda, a nejen u nás, že na funkci kandiduje převážně individuum, které by se jinak prací neuživilo. Co naděláš ?
0/0
15.6.2004 9:29

tomovi

Re:
Trochu nepresnosti. Vysledky referenda je treba jeste vynasobit ucasti v referendu. Po tom uz se dost blziko  dostaneme k eurovolebni ucasti. Ale to jen jako upresneni. Jinak vpodstate souhlasim.
0/0
15.6.2004 11:46

ramese

Re: co nadelas
cechacci umi jen narikat na to jak se za koumousu nikam nikdo nepodival jak se meli spatne nesmeli to at tahle to a vidis jak to dopadlo! komunisti maji ve volbach malem 100% hlasu .. az prestanou cechacci jen blbe kecat o tom co by bylo kbyby bylo to jak se rika kdyby byly ryby v prdeli nemuseli by byt rybniky. ale hodl ryby tam nejsou tak musi byt rybniky .. to same je s kecalkama v hospode a u televize pri zpravach nic neumi jineho nez nadavat na spidlu zemana klause ale kdyz maji jit a volit tak sedi doma jak kret....eni a pak si stezuji! ALE TO JE PRECI TYPICKE PRO CESKY NAROD.. jen si stezovat a zadek nezvednout... ono si porat 90% naroda ceskeho mysli ze nam ty peceny holuby budou letat do tlamicek sami .. a kdyz nahodou nekdo ma vic nez druhy tak hned je zlodej podvodnik lump a kde to kakrad kde vzal na to auto proc, videla jsi to> marena si koupila nove saty prej ji prisli na 5 tacu.. kecas vendula rikala na 6 a pul.. a to umi cesky narod zavidet , pomlouvat , nadavat na druhe a nic kloudneho .. ted jsme se predvedli .. jo jo hlavne ze jste si v referendu rekli ANO a ted volili komouse to je otres...OSTUDA
0/0
16.6.2004 6:48

rohovka

Já taky nevolil
Ale i kdybych ąel tak by to bylo jedno.Jenom soukmenovci z ODS a soudruzi z KSČM mají pevné jádro.Ti jdou vľdy,jak uľ to u politických extremistů bývá a je jedno jestli pravicových nebo levicových.
0/0
15.6.2004 8:16

Montaigne

Já nevolil,
poprvé po 15-ti letech, a jsem taky spokojený. Výběr mezi na jedné straně neschopy, na druhé straně grázly a na třetí straně hochštaplery a dobrodruhy nepovažuji totiž za dostatečný. Klaus má v tomto punktu pravdu ..
0/0
15.6.2004 6:59

Vaclav Hanus

Re: no, paklize by ti tzv. neschopove
meli mit volicskou zakladnu z takovychto sralbotku, tak to uz bylo lepsi, kdyz prolitli. Protoze takovi srabove nakonec vzdy zvoli ty hochstaplery a grazly. Mas je mit.
0/0
15.6.2004 7:08

vamberk

Pan prezident má pravdu !
a pokud jde o ministra Čermáka - každému muselo být přece jasné, že tu funkci vůbec neměl ani brát. Nestačí na ní dechem, ani věkem - jeho zkušenosti a profesionální zdatnost nemohou být hlavním kritériem. Ale měřit by se mělo všem stejně ! Státním zaměstnancům vzkázala přece vláda, že rok má jen 12 měsíců - tak pro soudce to neplatí ? S tím přece jejich nezávislost nesouvisí (jedině snad lemplovité průtahy v jejich práci) !
0/0
15.6.2004 2:03

Fandor80

Vsichni
Tady nadavate a misto toho aby jste se snazili neco zmenit (jit volit) radsi chlastate po hospodach ci cumite na net a bednu... Kam ten svet speje
0/0
15.6.2004 0:00

Johny_S

Re:
Já jsem volil. A jsem spokojený. Štve mě jenom výsledek komunistů, ale to jsem nijak ovlivnit nemohl. Leda snad tím, že jsem je nevolil.
0/0
15.6.2004 0:30

PeSkok

Opravdu to myslí vážně?
" Trochu mě mrzí, že pan ministr spravedlnosti byl ochoten tuto teatrální hříčku sehrát. To jsem při jeho věku a serioznosti neočekával. Považuji to za špatné a nedůstojné," řekl Klaus.
Trochu mě mrzí, že si pan prezident při své vlastní a nebetyčné teatrálnosti neuvědomuje, že k tomu, že téměř 3/4 voličů nešlo k volbám, děkujeme mimo jiné i jeho dlouholetým výrokům a postojům k EU, říkám já.
0/0
14.6.2004 23:59

Johny_S

Re:
Takže co měl o EU říkat? Zapřít své názory a případně lhát, jenom aby podpořil volební účast? V tomhle smyslu spíš za nízkou účast může vláda. Ještě před rokem se Cyrda rozhořčil na Klause, který prohlásil, že přijdeme o suverenitu, že to není pravda. Nyní už jak Vladimír Ignor, tak Cyrda dávají najevo, že by jim byla nejbližší federace a taky se o ni všemožně zasazují (a ve federaci asi členské země suverenitu nemají). Vůbec se už nediskutuje, jestli ji zavést, případně že nehrozí, ale kdy. To mi připadá jako naprosté podvedení voličů. Václav Klaus to říkal od začátku, což podle tebe zapříčinilo nízkou účast.
0/0
15.6.2004 0:34

leonel

Re:
0/0
15.6.2004 20:20

Kenkaku

Re:
To že volilo tak málo lidí nemá s EU nic společného... jde o to že 2/3 tohot národa je znechuceno tím co se tu děje a nevidí žádnou možnost jak to změnit...
0/0
15.6.2004 7:20

DeMatrini

Re: přesně tak
0/0
15.6.2004 20:33

karelli1

Co je to za volovinu
Voliči svou neúčastí prý dali najevo, že nesouhlasí se současným federalistickým směřováním EU. Co je tohle za nesmysl. Svou neúčastí dali jenom najevo, že je jim to šumafuk. To je  klasický příklad demagogie, kdy se vládá názor do úst někomu, kdo nic neříká. Možná by se měl inženýr Klaus vyspat. Asi je toho na něj moc. Mimochodem taky se říká: Kdo mlčí souhlasí. Takže vlastně těch cca 70% nevoličů s federalistickou Evropou souhlasí. 
0/0
14.6.2004 22:34

Johny_S

Re:
Ono stačí, koho volila ta třetina. Pochybuji, že by doma zůstali potencionální voliči jenom jedné strany. Navíc tím myslel nejen naši zemi, ale i zbytek EU.
0/0
14.6.2004 22:50

Templ

.....zdravý rozum na 17. místě....
Proč tedy komentovat volby.....
0/0
14.6.2004 17:35

Blamik

Ne ten by si tu tlamu už měl nechat zašít
Já žasnu. Zase jeden z úspěšně převlečených kabátů. Tohle není president ale vůl.
Docela by mne zajímalo jak vznikají průzkumy veřejného mínění. Navzdory společenskému trendu je pan Venca II. zvaný Ukecanec furt nejoblíbenějším politikem. Co naplat privitivismus byl vždy účinou zbraní do zad jakéhokoliv režimu.
0/0
14.6.2004 16:49

Eldrb

Re:
A ty by si měl přes tu tlamu zase dostat. Mluvíš o presidentovi. Dacane.
0/0
14.6.2004 17:08

Templ

Re: ...jsem pro....
0/0
14.6.2004 17:17

Blamik

Re:
Promiň ale nemohu intelektuálně vzhlížet k osobě která má osobnostní kocovinu. Prakticky ale nevidím rozdíl mezi ním a Mečiarem ( a znám spoustu jiných osobností ketré by zasloužili srovnání ). No za těch posledních patnáct let se jeho politická cesta míhá od socialismu k nacionalismu. Pokaždé jak se hodí a snad vždy s podporou ultralevice.
Nemám presidenta. Tento je zvolen s komunisty a s těmi se nemluví
0/0
14.6.2004 17:19

Templ

Re: ale no tak....
nemluvit s komunisty? Plivnout do xichtu 20% obyvatel a nechat jim čisté ruce?
0/0
14.6.2004 17:26

2Mac7

Re:
20% obyvatel jsou komunisté ?  Tolik jich snad nebylo ani před 1989 .
0/0
14.6.2004 20:29

barbudo

Re:
... je to ovšem největší politická strana, větší, než všechny ostatní dohromady ... některé jiné politické strany jsou spíš kroužky než strany ... hmm ...
0/0
15.6.2004 10:37

Templ

Re: ...a ostatně
s teroristy se také nevyjednává? Ať chceš nebo ne, musíš....
0/0
14.6.2004 17:33

Blamik

Re:
Ukaž alespoň na někoho kdo s nimi vyjednává. Mimo starých struktur - tím myslím takové ty vlády typu Ajatoláh Chomejný........ Nebo dnes je našim komančům bližší Kuba. Zajeď si tam. Poznáš jak dokážou i kubánci nenávidět svého vlastního presidenta.....
0/0
14.6.2004 17:45

Templ

Re: nevyjednává?
...v Iraku se s nimi nejedná?.... s několika kubánci jsem chodil do školy.... nemusím na Kubu..... O Kubu nemají zájem pouze jen komunisté.... jejich opozici dokáže zničit i politik údajně pravicový....
0/0
14.6.2004 17:54

Eldrb

Re:
Jestli se s komunistama bude mluvit nebo nebude , to neovlivníš ani ty, ani já a ani pofiderní iniciativa " S komunisty se nemluví " kterou si podvědomě zmínil a jejímž jsi členem či sympatizantem. Karty jsou rozdány , je to strana s dost velikým voličským potencionálem a počítat se s ní prostě musí. Hrát si na nějaké nemluvy ,je  pitomost a to kardinální. A co se týče Klause. Ve svém prohlášení pouze oglosoval své dřívější myšlenky a postřehy.  To co řekl dnes ,řekl již před rokem. Horší je to ze Špidlou. Opět se ukázalo,že nám věšel bulíky na nos, prostě lhal. Volby ukázaly ,a né jenom u nás, že Evropa nechce byt federální. Volby projel a místo toho aby se k tomu postavil čelem a čestně odstoupil ,tak mám vykládá ,že jsme vlastně pitomci kteří si neuvědomujeme jak to myslí s námi dobře ! Viděl jsi ho včera v Sedmičce ? No to byl vrchol ! Klaus nám moc život neznepříjemňuje ale Špidla ,ten nás žene do katastrofy.
0/0
14.6.2004 17:48

Blackshield

Re:
Ty by ses měl možná tak akorát intelektuálně vzhlížet k pravidlům pravopisu, pitomče. Osobnosti zasloužili?
0/0
15.6.2004 1:18

cruiser

Re:
Pche, prezident! Chlápek s třikrát přeraženou páteří je to.
0/0
15.6.2004 9:37

Templ

Mám dobrou zprávu
...a bude ještě hůř.....naivita se léčí šokem...
0/0
14.6.2004 16:34

krawinec

klaus - demagog
Typická Klausova demagogie - volby nebyly v prvé řadě o EU - socialisti tu vládnou 6let a spoustu lidí už s prominutím seerou - dostaly tedy za vyučenou a bude to tak i v podzimních krajských volbách - volby tedy odrážejí daleko více situaci vnitropolitickou a využívání jejich (pseudo) výsledku k ve jménu nějaké protievropské ideologie je ostudné = klausovské !
0/0
14.6.2004 16:33

martixy

Re:
Projevuje se, že Klaus je demagog a populista. A  zaslepení obdivovatelé mu to stále žerou. Jeho přesvědčení a pravicovost vydrželi do roku 1995.
0/0
14.6.2004 16:37

Dms?

Re:
Furt se tady ohanite peknymi vyrazy, ale zkuste sve tvrzeni o neco oprit, slo by to?
0/0
14.6.2004 17:13

Eldrb

Re:
Nešlo , nemají nic , jen a jen socanská demagogie. Již rok stále titíž lidé to zde prezentují.
0/0
14.6.2004 18:25

DeMatrini

Re: Nikdy jsem ČSSD
nevolila, ale s pisateli souhlasím. Myslím si totiž to samé co oni. Voliči ODS jsou zaslepení a vůbec nemá smysl se s nimi dohadovat. Nezbývá než doufat, že těch moudřejších je víc než voličů ODS. Nakonec taky to už několikrát projeli ve volbách. Bylo by dobré, kdyby se tady konečně vyprofilovala opravdová pravicová strana a nejen "rádoby". Aby bylo koho volit.
0/0
15.6.2004 20:43

Templ

Re: Ostudné je, že nevnímáš
složení parlamentu EU, a tu slavnou ústavu....nebo to je také demagogie? EU je červené poměrně slušně, pravice má údajně navrch....mezi nimi kam vítr tam plášť, hlavně když to něco vynese.... Závidím optimistům...
0/0
14.6.2004 16:39

Blamik

Re:
Já ale neskrývám své zděšení nad tím. Volby do krajů ale i do místních zastupitelských pozic vyhráli i minule ODSáčtí ptáci. I ta Transparency International upozorňuje že právě na té střední a nižší formě samozpráv bují korupce nejhoršího zrna. Samozřejmě právě díky kádrovosti modrejch ptáků.
Opravdu se děsím jak bude vypadat systém veřejných financí za pět šest let. A musím se teď  se sebezapřením zastat vlády protože to není její práce. Tahle republika jde do háje stejně jako za dob normalizace v sedmdesátých letech. Krade se kde může a ještě si na to půjčujeme z evropy. A pak tenhle socialistickej kretén z hradu zařve do světa něco o euronaivismu. Jo je to euronaivismus. Ale to že nám ti naivkové z Bruselu vůbec něco cpou.  
0/0
14.6.2004 17:02

Templ

Re: nevěš hlavu....
volby vlastně vyhráli komunisté a pan Železný.
0/0
14.6.2004 17:05

Blamik

Re:
To je taky strašný......
0/0
14.6.2004 17:08

Templ

Re: ...ale pravdivé....
Ostatně kdybych byl v ODS, tak bych to nepovažoval za úspěch své strany..... zkusil bych se o zamyšlení nad tím, co signalizuje účast voličů pod 30% a proč získali nezávislí tolik hlasů...
0/0
14.6.2004 17:15

jirka04

Re: Bože, kdo jsi?
     Nejen, že jsi naprosto nevychovaný hňup, ale i docela obyčejný hlupák. To nejsou nadávky, opravdu, to je pouhé konstatování skutečného stavu. ODS opravdu nemusíš mít rád, ale hlavu by jsi mohl používat. Samozřejmě má-li nějaký obsah. Podle Tvého literálního výpotku však soudím, že jde prázdnou makovici.
     Zastávat se této vlády a svádět její neuspěchy na sedm a více let staré vlády je směšné a svědčí o myšlenkovém deficitu autora. Stačí se podívat na představitele vlády současné a je vše jasné. Vzrůstající nezaměstnanost, potlačování a odírání prakticky všech skupin obyvatelstva, posouvání dne daňové svobody stále dále po časové ose. Naopak podporování prakticky všech lemplíků (například nemocnost několikráte větší než ve srovnatelných zemích, lenost nemakačenků), korupce na všech úrovních vyplývající nepřehlednosti zákonů a celkového korupčního prostředí. Ministryně školství s vlastním dítětem na francouzském liceu. Ministři zdravotnictví vzájemně se posílající do vězení. Kořistění nejvyšších vládních představitelů jejich zásadní neúcta k zákonům, hloupost ministerského předsedy hraničící s paranoidou. A další a další.
     Nemusíš mít dokonce ani rád prezidenta. To je legitimní. Ale sprostě nadávat člověku jemuž nesaháš ani po podrážky je ubohé, ale Tobě podobné. Můžeš vše kritizovat, i prezidenta. Pokus se však na úrovni. Otázkou je však zda to dokážeš. Soudím, že nikoliv.
     Musil jsem se navečeřet, aby se mi neudělalo z Tebe špatně. Ale i tak se měj pěkně.
0/0
14.6.2004 18:07

Dms?

Spina
Fascinuje me, kolik lidi porad jeste plive spinu na Klause. Nikdo (ani on) nerika, ze bylo za jeho vlady vse v poradku, vsichni se shodnem na tom, ze se vytunelovalo ledacos. Myslim, ze je na dlouhou debatu, kdo presne za to mohl a jestli a jak moc tomu slo zabranit (ja osobne zejmena u bank verim ve vyznamnou viny CNB). Kazdopadne to byla hekticka doba plna zmen a zvratu, cehoz dokazali nekteri vyuzit (nebo zneuzit chcete-li). Nicmene dnes, kdyz uz je hekticka doba davno pryc, se stale tuneluje a ve velkem (IPB, stihacky atd.). Zajimave je, ze nad timhle tunelem se tito Klausovi kritici nijak nepozastavuji. Ze by nejake protiklausovske bryle, co uz nelze sundat? Osobne me to mrzi, protoze pan Klaus ma aspon neco v hlave, na rozdil od vetsiny ostatnich politiku.
0/0
14.6.2004 16:33

j@ck

Re:
nezlob se, ale klaus je opravdu hrozny.
0/0
14.6.2004 16:37

Templ

Re: tak zkus navrhnout
někoho nehrozného....máš tolik na výběr? Co se týče osoby prezidenta, mohli jsme dopadnout daleko hůř.
0/0
14.6.2004 16:42

Dms?

Re:
Jako ze se spatne obleka???
0/0
14.6.2004 17:14





Najdete na iDNES.cz