Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šílený závod aut se jede tento víkend

Předpisy nepředpisy, plyn až na podlahu. Policie už týdny ví, že se tento víkend chystá nelegální závod na silnicích. Pár hodin před plánovaným startem není jasné, zda ochrání ostatní řidiče. Nic nevíme, jaká opatření chystáme, neřekneme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gregorn

???
Původně jsem myslel, že auto je dopravní prostředek určený k tomu, abych se dopravil z místa A do místa B. Podle této diskuse to ovšem vypadá, že je spíš prostředkem k léčení různých mindráků, zdá se že, více než oprávněných. Názory některých "frajerů" v tom smyslu, že největším nebezpečím nejsou bavoráky jedoucí 200 v hodině, ale "socky a dědkové v pomalých škodovkách", je ukázkou, jak dokonale může být někdy v hlavě uklizeno. Proto asi nemá cenu na ně reagovat. Daleko spíš mne zneklidňují zprávy v médiích, které naznačují, že Policie a nakonec i stát nemá prostředky jak této zábavě zabránit. Ale jak vidět, tohle nikoho příliš nevzrušuje.  
0/0
14.6.2004 11:27

Robo

Červeňákovi
A kdo ví jestli ten závod neorganizují  cigoši Červeňákovi.Za těch 900 000 si nakoupili plný hangár žigulíků a teď v nich závodí.
A protože redakce IDnes ze zištných důvodů zrušila píspěvky ve zprávě o Červeňácích tak se musím vyblít třeba tady......Ku.va!Ku.va!Ku.va!Jak dlouho ještě budem ze sebe dělat pitomce???????????????????,
0/0
13.6.2004 13:54

J_A_R

ale ale ale
v nocnich hodinach se jezdi tolik nelegalnich akci, at uz sprintu nebo mestskych okruhu, po kterych nikdo ani nevzdechne a z Cannonballu se dela medialni senzace, aby se ukazala "sila" nasi policie. Zrejme chyba v organizaci a uniku informaci...
0/0
13.6.2004 13:14

80E-seven

pánové
co tady níž zjednodušujou situaci na diskusi o tom jestli umí nebo neumí jezdit, musím k tomu dodat jedno: to, že umím jezdit, je mi prdplatné v okamžiku, kdy na silnici potkám při rychlosti 200 někoho, kdo umí jezdit jenom 90 ( a to i proto, že jeho auto nikdy víc nedalo) a ten někdo zazmatkuje (jsme jenom lidi) a našije to do stromu nebo do mě
takovéhle akce na běžnou silnici nepatří, a rozhodně už ne do běžného provozu !!!!!!!!!!!!
vůbec nejde o to, jestli JÁ umím řídit, řítit se nebo brzdit
0/0
13.6.2004 8:06

coralejjo

cannonek
Kluci už asi trenovali.
kolem 1 hodiny jsem jel z Kladna do Prahy a dvě divne bouračky. Na okruhu u Řeporyj a na jížní spojce u Intersparu. Rovná suchá přehladná místa a vždy auto na šrot. Tak nevím?
Přeju všem at ve zdraví dojedou, Ale zavodu by se mel urcite ucastnit pouze ten , kdo ma ridicak par let a neco najeto. Doufam, ze kdyz tam prijde nekdo s dva tydny starym ridicakem, tak ho organizatori odmitnou. Jinak je to fakt harakiri.
Jo a naprosty souhlas, zavodit pouze a jen v noci.
 
0/0
13.6.2004 3:10

jojoj897

Re: pěkně primitivní názor
.... to v noci jako na silnicích nikdo neni? dobře míněná rada - tahněte se svým adrenalinem na uzavřené okruhy a neohrožujte běžné hazardéry silničního provozu
0/0
13.6.2004 11:24

Nedobik

JULIAN CANNONBALL ADDERLEY START
Dnes to začíná v Šeberově ve 4:55 Jedu taky se závodním Trabantem. To budete čumět, jak budu svištět. Jdu si namíchat správný poměr benzinu a oleje do dvoutaktu. Tyjo, to bude hukot a smradu pro ty, co by se opovážili mě předjet!             
0/0
13.6.2004 2:20

jezkovyvoci

Re:
Jenom dej bacha, aby tvýho trabanta Američani nekvalifikovali jako zbraň hromadnýho ničení a neskončil jsi tak na Guantanámu   Proti smradu zkus do směsi přidat ještě Alpu Francovku.
0/0
13.6.2004 2:27

piju

0/0
13.6.2004 2:45

80E-seven

Re:
0/0
13.6.2004 7:56

cbx

Plyn na podlaze
Plyn až na podlaze - tak to mám i když v autě vůbec nesedím. Mám ho tam přidělaný :-)
0/0
13.6.2004 0:44

80E-seven

Re:
tak tohle může napsat a shledávat veselým jenom ženská  přiznej se !
0/0
13.6.2004 7:57

Danny_Kay

Re:
...no, ja ho mam taky na podlaze...ty ho mas snad na palubovce?
0/0
13.6.2004 10:19

80E-seven

Re:
na podlaze pohozený plyn ti moc nepomůže. já ho mám zabudovaný v autě a PROCHÁZÍ podlážkou
0/0
13.6.2004 11:00

IndieVR6

Jak rychle je rychle
Po precteni vsech prispevku v tomto foru mi to nedalo a musim nejak reagovat. Nechapu reakce nekterych lidi v teto diskusi, hlavne takove ty typu: " Pujcim si nekde Tatru 815 a pojedu zavod v protismeru.." - to tyhle lidi by se meli nechat vysetrit na dusevni zdravi, ne ucastnici cannonballu..
Premyslel sem co je hlavnim duvodem tak velkeho rozhorceni vetsiny lidi nad timto "nelegalnim zavodem" a dosel sem k zaveru ze hlavni duvod je patrne rychlost jakou ucastnici pojedou. 240km/h v obci! - zni jako nadpis v mediich sice bombasticky, ale realita je asi nekde jinde..  dival jsem se na listinu prihlasenych a osobne si myslim ze rychost drtive vetsiny aut v provozu (snad krome dalnice) nepresahne 150km/h (coz je rychlost kterou se po nasich silnicich bezne bohybuji sluzebni oktavie TDi..) ano pry pojedou i silna auta...
Mam taky silne auto (380 koni = cili, jak redaktorka v jednom z clanku vtipne poznamenala, vykon asi 5,5 fabii 1,4Mpi ) znamena to ze sem vrah? To tezko, a znamena to snad ze nutne musim jet jako poslanec, kdyz vezu svoji dceru do skolky? taky ne. Nikomu netrvrdim ze jezdim zrovna podle predpisu, ale rozhodne zbytecne neriskuji, a kam nevidim nevletim. A tim by se meli ridit vsichni, vzdycky me odrovna kdyz vidim jak nekdo zacne predjizdet na kratne rovince pred horizontem, kde bych se bal i ja se svym autem jestli to stihnu, a on tam vjede s favoritem ktery ma z 0 na 100 za tri dny... Takovym lidem by meli brat ridicaky. Podle me nejde odsuzovat nekoho za to ze jede takovy zavod, protoze pokud je to soudny clovek, ktery ma rad svuj zivot a svoje auto tak nepojede rychleji nez obvykle. A pokud je nekdo magor kteremu nezalezi vubec na nicem, tak ohrozuje nas vsechny kdykoliv sedne za volant a nejenom kdyz zrovna jede cannonball a s tim bohuzel nic neudelame..
0/0
12.6.2004 20:47

kubas147

Re:
Ve spoustě věcí souhlasím.... nicméně - jakmile začnete něco jezdit na čas, je velice pravděpodobné, že pojedete rychleji než jindy => slušný řidič pojede trošku rychleji, agresivní pojede jak prase, prase pojede jako sebevrah.... Prostě většina lidí, jak se začne s někým srovnávat, jezdí jinak... Proto je tenhle závod tak nebezpečný....
0/0
12.6.2004 21:00

IndieVR6

Re:
Ano s tim nezbyva nez souhlasit, je snadne podlehnout soutezivemu duchu a v nasich podminkach (a pri stavu nasich silnic) je to nebezpezpecne, o tom neni sporu. Sam bych takovy zavod nejel, uz jenom proto ze bych nerad prisel o licenci FIA, kreta ucast na jakychkoliv amaterskych akcich vyslovne zakazuje. I kdyz musim priznat ze samotna myslenka cannonballu jako takova se mi celkem libi...Organizatorum bych doporucil aby se ten cesky jel radeji v nocnich hodinach, kdy sou jsou silnice o vikendu skoro prazdne, a hlavnim nebezpeci skytaji podnapili soferi kteri cestuji domu ve svych 120kach protoze hospoda je na druhe strane vesnice, kam prece oni pesky nepujdou....(coz je bohuzel casta realita)
Chtel jsem spis poukazat na vseobecnou nevrazivost lidi u nas, dostal sem se k tomu nahodou prave diky cannonballu, ktery mne zaujal a tak jsem si precetl i diskusi u vsech 3 clanku, a je opravdu zarazejici kolik zloby a zavisti z tech prispevku cisi, ja si uz delsi dobu myslel ze sme se toho jako narod zbavili, to jsem ale opravdu seredne zmylil !!!! je to stejne, nebo mozna jeste horsi nez pred 10 lety, lidi si tu navzajem nadavaji a urazeji se, misto toho aby spolu diskutovali...
a cannonbal je jim jenom zaminkou aby se mohli navazet do "synacku tech zbohatliku" to je to co je alarmujici.
0/0
12.6.2004 22:04

kubas147

Re:
Souhlas.... Já jsem taky krátce s myšlenkou na účast zakoketovat. Znám se natolik, že vím, že bych takový podnik uměl absolvovat, aniž bych někoho ohrozil (navíc bych nejel proto, abych nad někým vyhrál, ale prostě proto, že mě baví řídit....). Jenomže je jasné, že se na té akci objeví nějací idioti, kteří pojedou opravdu na krev a s těmi nechci mít nic společného - "kde sranda končí - průser začíná..." P.S. - podle posledních zpráv se to odstartuje právě až v nočních hodinách....
0/0
12.6.2004 22:48

jezkovyvoci

Re:
No a když si teda rád zazávodíte, co vám brání domluvit se s kamarádama a pronajmout si někde okruh nebo se přihlásit do nějaké amatérské rallye? Spousta nadšenců se takhle baví i ve vlastní režii, bez sponzorů a na vlastních vozech a nejsou to vždy zbohatlíci. Jenže jak už tady zaznělo, to byste se musel porovnat s lidma, co to opravdu umějí, na tratích plných zatáček s různýma povrchama, kde nestači mít nadupaný auto a držet sešlápnutý plyn u podlahy...
0/0
13.6.2004 0:35

jerry15

Re:
Ne ze bych nesouhlasil, ale a/ nevim kolik stoji pronajmuti okruhu, ale myslim, ze bych na to asi nemel. b/ abych si znicil auto v amaterske rallye, na to se taky nejak necejtim.
 
Asi nejsem onen povestny "syn zbohatlika"
0/0
13.6.2004 0:57

jezkovyvoci

Re:
Takže na zničení auta v uzavřené rallye, kde nebude na silnici nikdo jiný než závodníci, se necítíš, ale zničení tvýho auta při závodění v plném provozu od nějakýho náhodnýho dědka ve škodovce, kterej to následně ani možná nepřežije, to ti nevadí?
Pronájmy okruhů navíc ani nejsou tak drahý. Nikdy jsem to nepoužil, ale podle toho, co píšou třeba tady:
tak když se domluví 10 lidí, tak na hodinu to může přijít asi tisícovku na jednoho.
0/0
13.6.2004 1:58

IndieVR6

Re:
to: kubas147   tak presne ze stejneho duvodu jsem tu myslenku zavrhnul i ja... Mozna kdybych znal vsechy soupere osobne a vedel ze to jsou rozumni lide ktreri proste radi jezdi, jen tak. potom bych do toho sel asi taky....
Jinak co se tyce toho pronajmu okruhu, tak z vlastni zkusenosti  mam vyzkousene dva, V sosnove u ceske lipy, tam jezdim nejcasteji protoze to mam doslova "co by na rezervu dojel" od sveho bydliste (coz je mimochodem velice dulezity udaj pri zpatecni ceste z okruhu domu) tam stoji hodina jezdeni  600 kc vcetne DPH za auto, nevyhodou je ze ten okruh je opravdu maly a zatacky pomerne prudke, takze kuprikladu u meho auta neni problem absolvovat cely okruh na dvojku...
Tim druhym okruhem je most, ten uz je plne profesionalni jezdim tam jednou za dva mesice s prateli co maji " ty nebezpecne silna auta" 2 hodiny pronajmu prijdou na 24 000 kc. Coz neni zrovna malo ani kdyz je nas na to vetsinou +/- 10 clovicku...+plna nadrz (v mem pripade 70 litru) +nebyvale rychle opotrebeni pneumatik, ale s tim uz clovek pocita a rozhodne to za to stoji , a co malokdo vi je tam mozne si udelat i zavodni licenci ktera vychazi taky okolo 24 tisic.
0/0
13.6.2004 2:10

invincible

Re:
V podstate souhlas az na par veci. Takovy zavod neni porusenim rychlosti na dlanici o par kilometru v hodine, ale jak uz dam nazev napovida ZAVODEM a tudiz je cilme jet co nejrychleji. To se da na zavodni trati, kde vite, ze proti vam nikdo nepojede, ze ti kteri jsou spolu s vami na trati jsou stejne dobri ridici se stejne dobre pripravenymi auty a se stejnym cilem a podstupujici DOBROVOLNE stejne riziko jako vy. Nicmene pokud takovy zavod usporadate na normalni silnici, je riziko nesrovnatelne vetsi a navic riziku vystavite i lidi okolo. Z verejne stavby si delate soukromy autodrom. Nezlobte se na mne, ale vsechno tohle je moralne zavadne. A pokud nekdo vystavuje nesmyslne druheho riziku vazneho zraneni, ci dokonce smrti, proc se divite, ze takoveho cloveka nekdo odsuzuje?
0/0
12.6.2004 23:35

80E-seven

Re:
0/0
13.6.2004 11:05

kubas147

Je to problém?
Nějaký polda by se měl do závodu taky přihlásit a pak vybonzovat tu trasu, ne? Ikdyž se ji dozví těsně před závodem, mohli by se na to policajti někde dál připravit....
0/0
12.6.2004 18:10

herulinka

Re:
Jenže tohle naši milou policii nenapadlo
0/0
12.6.2004 19:04

80E-seven

Re:
všechno jde, když se chce! akorát tady se asi moc nechce, jak někdo dole podotknul, to by museli policajti chytat synáčky svejch kamarádíčků
0/0
12.6.2004 19:06

Saruman

Re:
presne tak! pri takove publicite by to nemel byt problem
0/0
12.6.2004 22:15

krystof666

tady se projevi....
....socialove, co uz dvacet let ohrozujou provoz na silnicich tema svyma skodovkama, protoze na lepsi nemaj. Tim hur, kdyz jsou romske narodnosti a veze se jich v jedne takove skodarne deset
0/0
12.6.2004 17:50

80E-seven

Re:
podívej, zbohatlíčku, jedna věc ti uniká: ty silnice jsou stavěný PRO ty škodovčičky. jejich vlastnosti rozhodně neodpovídají nadupanýmu alfa romeu. a každý profesionál to ví - a to je taky důvod, proč se závody jezdí na speciálních okruzích
teda pokud nejsi zrovna jeden z těch zakomplexovaných pásků, co si takhle musí dokazovat, že žije
0/0
12.6.2004 19:02

krystof666

Re:
bu bu bu bu buuzno
 
chapu ze ty se holt nezmuzes na nic lepsiho, nez na zadni sedacce sve skodovky analne obcovat s bezdomovcem spitym do deliria.  pochop tedy take ty, soudruhu, ze ne kazdeho kapitalistu toto dokaze uspokojit.
0/0
12.6.2004 19:13

80E-seven

Re: hmmmmm
siiiiiiiilně pochybuju, že ty jsi kapitalista. spíš si na něco hraješ
0/0
12.6.2004 19:34

jklokan

Re:
Jseš normální debil
0/0
13.6.2004 7:53

Danny_Kay

Re:
No, tak ty ses predevsim vypatlanec a ne kapitalista, ale kdyz uz se chces necim podobnym bavit, tak si ohrozuj jen sam sebe a ne ostatni...
0/0
13.6.2004 10:14

invincible

Re:
Skodovcicky ze vseho nejvic ohrozuji spise jejich majitele ( krome jinych veci se opravdu neda hovorit o pasivni bezpecnosti ), nicmene kreten (do jehoz pozice se stylizujete, nebo kterym mozna jste ) ve sportaku jedouci pres 200 ohrozuje sebe a jeste k tomu navic vsechny ostatni. Clovek, ktery nema na nic jineho, nez na starou skodovku nema volbu, jezdit musi. Clovek, ktery si muze dovolit koupit silne auto si tim zaroven kupuje odpovednost, jen nekteri holt nemaji inteligenci na to, aby ji dokazali unest.
0/0
12.6.2004 23:39

jezkovyvoci

technický stav
A co zabránit jim v jízdě kvůli nevyhovujícímu technickému stavu vozidla? Na každé z těch vytuněných kárek by se určitě něco našlo, co odporuje předpisům. Takže zabavit klíčky a alou domů po svých!
0/0
12.6.2004 16:05

80E-seven

to jsem zvědav,
o kolika mrtvých se po závodě dočtem
0/0
12.6.2004 14:00

jorda

Re:
Mozna je to bezpecnejsi jizda, nez kdyz ty jedes pro rohliky.
0/0
12.6.2004 16:24

80E-seven

Re:
jordo, ty seš jouda
0/0
12.6.2004 19:04

maie

viděl jsem Alfu...
Viděl jsem onehdá, myslím, že to bylo tak před měsícem, v sobotu kolem poledne, na dálnici směrem na Brno stříbrnou Alfu se zadním křídlem. Kalil to hned za Prahou něco kolem 200 kiláků a šněroval si to z pruhu do pruhu. Říkal jsem si, ty voe, to je pičus! Teď však vím, že to pičus nebyl, byl to pretěkár, ktorý trénoval na budoucí cannonball....no vida!
0/0
12.6.2004 13:58

Saruman

Re:
0/0
12.6.2004 22:17

Isbjoerna

Nejen závod aut se jede tento víkend
, Tak, panove ZAVODNICI, pozor na parachutisty a zatoulane strely! Clanek na iDNES: "Na jihu Cech zacíná velké cvicení" ------- http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?a=all&iddiskuse=A040611_072032_zpr_nato_pal
0/0
12.6.2004 13:41

Isbjoerna

Re: P.S.
, Slapnout na plynovy pedal umi kazdy osmilety blb, ale brzdit - to je opravdove umeni. ------- Mimochodem: O uspechu automobiloveho zavodu (F1) nerozhoduje, kdo jede rychleji, ale kdo lepe brzdi!
0/0
12.6.2004 13:44

J_A_R

Re:
hele Isosberno, zrovna tebe bych zaradil nezi ty osmilety blby, co jen umi slapat na plyn. Zapluj pekne k televizi na svy zamilovany F1ky a koukej na nudny krouzeni na okruhu.
0/0
13.6.2004 13:10

antisvejk

STAČÍ NA TYTO TÝPKY NĚCO NAJÍT
PROTOŽE PODOBNÍ ASOCIÁLOVÉ BUD JIŽ MAJÍ NĚJAKÝ VROUBEK NEBO LZE JAK JE VIDĚT NAPŘ. S TÍM POJIŠTĚNÍM NA NĚCO DOSTAT... TAKŽE NEMILOSRDNĚ PROTI NIM  
0/0
12.6.2004 13:32

Praseckar

Posledni prihlaseny do zavodu
Stanislav Gross. Vuz: Souprava Pendolino s majackem
0/0
12.6.2004 12:26

thomash

Zatknout
Poradatele obvinit a zatknout kvuli podezreni z pripravy trestneho cinu obecneho ohrozeni. Zajimalo by me, jak by resili to kdyby nekoho zabili. A taky nevim, co je k tomu vede. Jestli adrenalin, tak at jedou do Iraku nebo Saudsky Arabie, tam je ho habadej. Tam muzou zavodit treba v behu pres namesti. :o(((
0/0
12.6.2004 11:56

pekny_pasek

Re:
naprosty souhlas. Taky nesnasim ty unudene zm*dy, kteri si frustraci v osobnim zivote resi rizenym splyvanim reality a fantazie, a bez ohledu na nasledky
0/0
12.6.2004 12:05

Praseckar

Re:
v tom pripade by jsi musel zatknout vsechny vladni sofery, kteri jezdi podobny zavod kazdy den za neustaleho a vedomeho porusovani dopravnich predpisu a zakonu. A kdyz jim to nekdo pripomene, jeste se citi dotceni. Pred zakonem jsme si vsichni rovni.....a tohle je dusledek. Nez aby vladni prasata zakony dodrzovala, tak radeji nebud edelat nic, kdyz je stejnym zpusobem porusuje nekdo jiny
0/0
12.6.2004 12:24

pekny_pasek

nechutne!!!
Tak oni maji adresy, minimalne neprime dukazy o organizovani akce, ktera prokazatelne zpusobi obecne ohrozeni a ti SMRADI, s prihlednutim k tomu, ze mame institut zkraceneho soudniho rizeni, jeste nesedi v base????
--
A "ted uz to neni nase vec, ted uz to je vec policejniho prezidia"?????
--
Tak mi spis pripada, ze ti mazanci ekonomickych elit, ktere tam jiste pojedou (viz drivejsi clanky na tema) maji jakesi, vicemene, hajeni.....  No, ja vim, jako kazda spravna luza, ktera ten zavod nejede, to zjednodusuju....  
--
NEBO JE TO VSECHNO UPLNE JINAK?  A nataci se Cesky sen II a ti nachytani jsou vsichni, kteri po te trase zrovna pojedou??? Tak to je teda pekna taskarice
0/0
12.6.2004 11:54





Najdete na iDNES.cz