Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát si najal rozvodového právníka

Když se stát soudil s Ronaldem Lauderem v mnohamiliardové arbitráži o televizi Nova, najal si jednu z největších evropských advokátních kanceláří Clifford Chance. I v případu Diag Human jde o miliardy - a stát tu zastupoval téměř neznámý brněnský advokát Zdeněk Nováček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DeMatrini

Asi nějakej kamarád a ten taky rád
0/0
12.6.2004 15:14

SMUTNÝ

ČSSD by neměla dlouho váhat!!!
když se od tohoto činu Součkové rychle a důrazně distancovat, každý si řekne: vždyť jsou stejní jako modří ptáci. Důvěra se lehce ztrácí ale těžko obnovuje!
0/0
11.6.2004 22:10

Dr No

Jsem si naprosto jistý,
že JUDr Nováček z těch peněz viděl nanejvýš pár desítek tisíc. Zbytek si rozdělilo pár vypráskaných státních úředníků. Takovéto postupy jsou v našem Špidlistánu určitě zcela běžné a jak vidět, drzost úředníků už téměř nezná mezí. A naši "ochránci zákona" si zatím krátí čas idiotským honěním fotbalových funkcionářů...... 
0/0
11.6.2004 20:27

Zwerg

Re:
Také si myslím, že JUDr Nováček nejspíš hraje pouze roli bílého koně a "jeho" peněz si zřejmě užívá nějaký vykutálený státní úředník/úředníci.... Rozhodně se mi totiž nezdá, že človíček typu Nováčka by mohl být mazaným právníkem, který dokáže získat takto výhodnou smlouvu... no, i když v tom našem absurdistánu... kdo ví ?!
0/0
11.6.2004 21:20

Dr No

Re:
To vím teda nabeton, protože jsem se panem doktorem osobně setkal, když jsme u něj sepisovali smlouvu o koupi pozemku. Je to brepta, který má problém říct souvislou větu. A tajeho kancelář mluví za všechno...
0/0
11.6.2004 21:36

Zwerg

Re:
No, teď už možná bude jeho kancelář vypadat lépe (předpokládám, že aspoň něco z těch peněz opravdu obdržel on)....  
 
A nás - daňové poplatníky - aspoň může u srdce hřát vědomí toho, že na pronikavém zlepšení vybavení kanceláře pana Nováčka mají lví podíl naše daně..... Vždy je přece dobrý pocit, vědět, že námi odvzdané peníze někomu pomohou.
0/0
11.6.2004 22:06

Rada8

Re:
no někde už se objevilo, že do něho šly tři, zbytek do koblihové - mám pocit, že v rovnosti a ani to nijak nepopíral. kampaň do senátu ji taky něco stála.
0/0
11.6.2004 21:45

bluetake

COZE !?!?!?
Predseda vlady, ktera slape po podnikatelich si dovoli prohlasit - cituji - "Nezažil jsem kandidáta, který by takové účetnictví vedl do detailů u peněz, které vycházejí právě z jeho soukromých zdrojů....." ???????? CO TO JE ????? jak muze KDOKOLIV vest ucetnictvi bez detailu o pouziti svych osobnich zdroju,at uz maji jakykoliv puvod ??????? Tohle, kdyby udelal jakykoliv podnikatel bez radne evidence investovani vlastnich prostredku, napr. jako pujcka do firmy apod. tak mu to bernaci vyhodej, jako neprukazny zdroj,zaplati pokutu a udelaji mu nasledne hloubkovou kontrrolu za nekolik let zpatky. Ale socialisticti prizivnici ve statnich sluzbach si mohou dovolit koukam vse, a nikoho to nezajima. Proc by dodrzovali zakony ,ktere sami schvaluji.....to je des, co nam tady vladne za LUZU !!!!!!
0/0
11.6.2004 18:04

Zwerg

Re:
Bohužel, je to tak....
0/0
11.6.2004 21:22

Výzkum

Skandál!
Právník, co používá T602ku a mobil si pořídil až při této kauze.... Hmm, opravdu zasloužené mnohamilionové palmáre... Ku*va, to je takovej bordel
Součkovou, tu (((4. pád dámského přirození))) poslat šmahem sedět do Valdic!
0/0
11.6.2004 15:17

Zubrsu

To jsou krásný tunely....
...kdopak to všechno asi zaplatí.........Hlavně , že si v ČSSD všichni věří tam prý na lumpa nelze narazit , tam jsou totiž lumpi všichni.
0/0
11.6.2004 14:10

bow

??
Zjímalo by mě, jestli by si policajti troufli sebrat Špidlu se Součkovou, kdyby zjistili, že část peněz vyplacených Diag Human a tomu právníkovi se ocitla na soukromých účtech jejich příbuzných.
0/0
11.6.2004 13:45

Michalll

Prohrou vyhrajeme,
včasný výprask nás ochrání před katastrofami později. To už nepůjde jen o pár miliard, to jde o prestiž, i místo na slunci.
Tak jako jsme měli Podkarpatskou ukrajinu, může totiž evropa mít i nás, a to by bylo zlé.Pět let her na postu prezidenta může nejen zničit valnou část kulturního dědictví , ale zemi samu. Nepůjde už o desítky, ale vícenulové počty miliard. Např. naše strategie odsunů, to je    zpráva  pro investory jako víno, ne že by nepřišli, přijdou, jen  ty slušná společnost nazývá organizovaným zločinem. má své delší zkušenostmi s otevřenou společností.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
11.6.2004 13:05

ewerell

Marie
Oprava:
uklízím na OPBH a tam jsme měli takových případů spoustu!!
0/0
11.6.2004 12:33

vismaior

Re:
povídej...
0/0
11.6.2004 15:06

zihac

souckova
no je to docela snadne - souckova=brno, ten s periskopickyma ocima=brno, nedivil bych se,kdyby se znali uz driv, mozna si obcas i hezky uziji, ladi spolu, jeden hezci nez druhy a inteligence taky moc nepobrali. navic - hezky vydelaj, on dostane prachy, nejakou cast ma zamluvenou souckova a jsou vychechtani na dlouhou dobu. formulace te smlouvy tomu nasvedcuje
0/0
11.6.2004 12:03

jadzia

Re:
0/0
12.6.2004 12:23

4omega

Viděl jste..
.. prosím někdo někdy větší kr*vu, než je Součková? Je to ta nejhorší kombinace, která se může u ženy vyskytnout: škaredá, tlustá, blbá, arogantní a u moci... bože můj, pohroma....
0/0
11.6.2004 11:45

vlk samotar

Re:
Viděl. špidliče. Ten se navíc ještě přiblble usmívá
0/0
11.6.2004 13:28

Specnaz765

By mě zajímalo
kolik peněz, z těch 10 mega, se jí vrátilo obratem do kapsy.
0/0
11.6.2004 10:24

kodlik

Kudy chodil tudy krad, sociální demokrad!( tímto se dá vyjádřit podstata existence Čssd)
0/0
11.6.2004 9:58

Zdenekn

Re:
Langer,Tlustý,Říman,Nečas,Dostálová,Zahradil,podstata proč nevolím ODS. JInak bez chyb.
0/0
11.6.2004 10:04

vlk samotar

Re:
Souhlasím s jedním i druhým! Ale koho chcete volit. Malé strany dokud si tohle neuvědomí více lidí nemají moc šanci a z vládnoucí garnitury je to jeden za 18 a druhý za 20 bez 2!!!
TAK KOHO???
0/0
11.6.2004 12:43

Milan Kolář

Re:
Souhlasím, je to skutečně parta, kterou historie zařadí mezi pohromy pro stát.
0/0
11.6.2004 10:20

Ivor

co je tohle za zpravy ...I reakce
To uz je volovinismus...
prosim vas, vyjadreni z druhe ruky o profesionalni urovni nejakeho pravnika od jinych pravniku, kteri ten kseft nedostali.... Jako kdyby o statnich zakazkach nekdy rozhodovalo neco jineho, nez znamosti, uplatky, protisluzby, chtice, rozmary a nahody, kterym bylo pomozeno?
 btw. kde byli ti kritici, kdyz jeste sedela v kresle?
0/0
11.6.2004 9:25

Dms?

Re:
Mozna si zaspal, ale Souckova byla kritizovana od zacatku. Samozrejme lze kritizovat jen to, o cem vis, a tohle prosakle teprve nedavno.
0/0
11.6.2004 9:27

Ivor

Re: uvnitr komunity pravniku?
mel jsem na mysli jenom tento pripad
 
0/0
11.6.2004 9:38

vismaior

Re:
jak ti odepsal, na tento případ se přišlo teprve nedávno.  proto ej kritizován až teď
0/0
11.6.2004 15:02

tnsta

Re:
Asi jsi nikdy nepotreboval lekare za jejiho panovani. Jinak bys musel vedet co o ni rikaji. Mimochodem nazyvali ji "tetina". Cele jeji pusobeni bylo na tato urovni. Ale myslim si ze profit z teto kauzy meli jini.
0/0
11.6.2004 9:37

Ivor

Re:
Co me zaujalo, kdyz jsem cetl ten clanek, tak to byla ta uzasna smrst kritiky, ovsem na zaklade (coz znova opakuji) naprostych kecu, naprosto zjevnych splichancu spiny, naznaku, skutecne, slyseli jsme nekoho, jak rika ze ten nebo onen je neschopny,  nebo jeste lepe, jakou ma povest .... takova jakoby anonymni sdeleni, nad tim se da jeno kroutit hlavou.
CUITUJI: ""Pro nás je nepochopitelné, jak se do služeb státu dostal," říká brněnská advokátka Margita Beranová. "  Jak pro NAS? Kdo je to MY?
Nebo: "Právník, který měl Nováčkovo vyjádření pro Ústavní soud v ruce, však tvrdí, že advokátova práce nesnesla přísnější měřítka: "Po odborné stránce to neodpovídalo úrovni Ústavního soudu. A po grafické to bylo tak na úrovni roku 1993," řekl právník." a tak dale a tak podobne.....
Jaky pravnik? KDO to je, co to znamena MEL V RUCE?
ale pry suverenne TVRDI? Co znamena vyjadreni, ze TO NEODPOVIDALO UROVNI USTAVNIHO SOUDU? Nebylo by mnohem dulezitejsi vedet, co se s tim u ustavniho soudu stalo? jak ta kauza dopadla? nebo co si o tom mysli clenove ustavniho soudu?  No a vyjadreni ke graficke strance veci - to se snad ani neda komentovat, to uz je jenom plivanecek. To podani by snad bylo stejne i kdyby je napsal RUKOU a odpovidalo tak urovni z roku 1823?
Nebo:"
"Od zaměstnanců ministerstva se ke mně začaly trousit hlasy, že tohle nebylo zrovna jeho doménou," říká Böhme." A co o tom vi Bohme sam? A co sam rika?Vzdyt takhle prece mluvime, kdyz chceme nekoho pomluvit. Od jakych zamestnancu? Jake hlasy?
Ne, takhle by se to dalo brat vetu po vete.
Me nejde o to, jaka byla Souckova ministryne, nebo jestli je ten uvedeny pravnik dobry nebo ne, protoze to jednoduse nevim, ale ZASADNE mi vadi tento styl manipulace fakty i ctenari, ta ubohost clanku, vlastne ubohost jeho autoru..
Tak se mejte!
0/0
11.6.2004 9:55

ewerell

Re:
Super souhlas. Manipulace ve stylu: "Dobře informovaný zdroj, který si nepřál být jmenován" je častý novinářský zločin!!!   
0/0
11.6.2004 12:29

ewerell

Re:
Já pracuji na OPBH a tam jsme měli takových případů spoustu!!
0/0
11.6.2004 12:31

Dms?

Zaryti odpurci ODS
Tak co, zaryti odpurci ODS, porad mate pocit, ze nejvetsi korupce byla za ODS nebo uz zacinate chapat, ze jste byli trosicku vedle. CSSD = jeden velkej TUNEL.
Mimochodem, Souckova se zjevne pekne nakapsovala, samozrejme spolecne se svym kamaradem skoropravnikem.  A ministr Kubinyi zjistil, ze trosku prestrelil, kdyz pred volbama hrozi trestnim oznamenim na svou stranickou kolegyni. Ten na svy zidlo dlouho nevydrzi.
0/0
11.6.2004 9:24

Milan Kolář

Re:
On není velký rozdíl mezi Součkovou a ostatními jejími soukmenovci.  
Škromachova parta z ministerstva vydávala v rozporu s určením peníze na opravu baráků. Tak jsem pochopil slova ze Sobotkova ministerstva. Ale pan ministr to přechází s úsměvem i když se jednalo o částku kolem miliardy.  
Když projeví stejnou rozpočtovou nekázeň starosta a peníze místo na plynofikaci použije na dokončení a zprovoznění čističky odpadních vod, pošle na něj Gros policajty a na teletextu se objeví, že starostovi hrozí až 10 let.  
Když tato vláda svým jednáním nebo spíš svou neschopností způsobuje celému státu nárůst dluhů denně kolem cca půl miliardy, je to podle soudruha Špidly úspěšné plnění volebního programu vlády. Kdyby kdokoliv z nás nadělal dluhy několik desítek tisíc a nevěděl by co s nimi, sousedi by ho pomalu přestali zdravit a pokud by to veřejně vydával za důkaz svého úspěšného hospodaření, určitě by skončil brzy jako pacient Dr. Nešpora v Bohnicích.
Tato vláda zatím už stačila napáchat škody za několik tisíciletých povodní. Snad se alespoň její voliči poučí a nebudou již nikdy věřit křiklounům, kteří měli heslo o čis
0/0
11.6.2004 10:18

krysa66

NOrmální postoj ženy v politice
Někde jsem četl, že feministky chtějí prosazovat aby bylo více žen v politice. To znamená více Součkových. To jak jednala je naprosto normální ženská reakce, snažila se nahrabat do hnízda co nejvíce.
 
Stačí se podívat kolem sebe: medicína obor s velkými ztrátami, nízkou produktivitou, s velkou korupcí - přefeminizovaná; školství vzrůstající šikana, ekonomický kolaps, nízká kvalita, nulová zodpovědnost, korupce - přefeminizované; státní správa, úřady - nízká produktivita, žádná zodpovědnost, ekonomická černá díra, korupce - přefeminizovaná.
 
Co dodat jenom víc a víc žen na odpovědné posty, kde se dá dobře hrabat - jenom totální kolaps společnosti pomůže vytvořit nové efektivnější procesy.
0/0
11.6.2004 9:21

Dms?

Re:
Sice bych to takhle nepausalizoval, ale kdyz uz jsi to nakousl, tak bych dodal: OSKAR = jeden velkej bordel a taky je to tam sama zenska (generalni reditelka je taky zenska a faktem je, ze tolik zakulisnich popotahovacek jako tam jsem nikde jinde nezazil).
0/0
11.6.2004 9:26

Jen Aby

vyzývám všchny
aby dobrovolně připlatili na daních umožnili tak ze svého i nadále takové   s v i ň á r n y   sponzorovat.
 
0/0
11.6.2004 9:17

Terrurek

samistechtěli
Mě to vůbc nevzrušje. Postkomoušskej národ si zvolil SOCANY tak at si je užíva...
0/0
11.6.2004 9:16

Krevniztrata

To je ale prasárna!
A takhle se z našich daní obohacuje nejeden nýmand. Všechny je pozavírat a nechat je odpracovat promr*aný peníze. A Součková by jim mohla v lochu dělat šéfa.
0/0
11.6.2004 9:02

vandor

Re:
...   odpracovat?   ...   ty předpokládáš, že znají praktický význam toho slova?  
0/0
11.6.2004 9:16

Džura - hrdina Pamíru

Součková ?
" Bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku "
   
0/0
11.6.2004 8:50

pinguinone

..kdyz nevysoudil nic na Diagu..
..treba ted vysoudi neco za poskozovani sveho renome...
0/0
11.6.2004 8:41

4omega

Vážená souružko Součková...
... říká Vám něco trestný čin Porušování povinností při správě svěřeného majetku? Tak minimálně tohoto jste se svojí nedbalostí dopustila, o trestných činech korupce, pletich při výběrovém řízení apod. se raději ani nezmiňuji.
 
Doufám, že to nějakého vyšetřovatele napadne a vy skončíte na pár let v kriminále. 
0/0
11.6.2004 8:40

sisko1

ODS se snaží zdiskreditovat politiky vládní koalice !!
Zdravotnictví  je díky ODS na kolenou a ODS se neštítí zasadit našemu zdravotnictví další ránu !! Vládní koncepce zdravotnictví je krok správným směrem a bude vyžadovat maximální úsilí pana ministra a celé vládní koalice aby tu spoušť po ODS dala do pořádku v zájmu všech obyčejných lidí !!!
0/0
11.6.2004 8:38

Alesh7

Řekl bych,
jsi dost naivní pokud si myslíš, že vládní koalice dělá něco v zájmu všech obyčejných lidí. A k diskreditaci si vystačí klidně sama:-)
0/0
11.6.2004 8:53

pinguinone

Re:
..jenze oni se jaksi zdiskreditovali sami...
0/0
11.6.2004 8:53

vlk-samotar

Re:
Á pan Siska se probudil. Dobré ráno přeji.
A co se týká diskreditace. Vy si opravdu myslíte, že je nutné aby je někdo diskreditoval??? Po tom co tady ta verbež předvádí??? Asi jste hodně naivní, že!!!
0/0
11.6.2004 9:07

WILLDA

Jaký národ, taková vláda a takoví politici !
Někdo musel ty partaje a ty politiky navolit !
0/0
11.6.2004 8:30

WILLDA

Jaký národ, taková vláda a takoví politici !
Všechny údajně štvou, ale vždy ve volbách dostanou ptřebný počet hlasů, aby se tam udrželi.
0/0
11.6.2004 8:28

WILLDA

Jaký národ, taková vláda a takoví politici ! !
Politici nespadli z nebe. Někdo je musí už 15 let volit ! Stále na ně někdo nadává, ale stále dostávají ve volbách potřebný počet hlasů, aby se tam udrželi !
0/0
11.6.2004 8:26





Najdete na iDNES.cz