Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Parta mladých lidí chystá šílený závod

Z toho závodu mrazí v zádech. Ty, kteří se ho účastní, i ty, kteří se mohou jen modlit, aby až jezdci vyrazí, nebyli nikde poblíž. Tři desítky mladých lidí v rychlých autech chtějí projet půl republiky s plynovým pedálem na podlaze. Bez ohledu na provoz a dopravní předpisy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KJs team

velká blbost
Teda fakt jsem si nemyslel, jak moc může bejt většina národa natvrdlá.
1.) Cannonball a jiné závody na silnicích není vůbec nějaká neobvyklá událost. Jezdí se pořád a pochybuju, že kdy přestanou při našem trestním zákoníku.
2.) Zkuste se projet po Praze a schválně si spočítejte, kolik lidí tady jezdí podle pravidel a bezpečně. Nebo se podívejte kamkoliv v noci na silnici a na 100 procent potkáte za hoidnu alespoň 4 opilé řidiče.
3.) Technická prohlídka i emise se dají dohromady "koupit" za 3 000,- a to prosím nejenom u různých servisů v horní dolní, ale i přímo na některých stanicích TK. Tak si vemte kolik asi aut u nás jezdí a už roky nesplňují ani ty nejzákladnější požadavky?
4.) Co je horší? Mladý kluk co to někam napere a do smrti si to bude pamatovat, nebo 50 letý manažer, který srazí 10 aut, 50 chodců, proletí obchoďákem, elektrárnou atd., vyleze ze svého airbagy zamořeného AUDI a další den bude jezdit úplně stejně, protože jemu se nic nestane, na nové auto prachy má a koho chce tak toho uplatí?
 
Teď by mě zajímalo, jestli jsou podle Vás vážně závody na silnici to "největší nebezpečí"...
autor příspěvku si neléčí nějaké komplexy. (to pro šťouraly)
Mám Ford Escort, jezdím každý den a rád jezdím rychle. Za ten rok co mám řidičák jsem měl nehodu 7x a z toho 2x jsem ji zavinil já. Když to do Vás někdo napere z vedlejší silnice a ještě na Vás začne řvát, protože má škrábanec na svym miláčkovi za 2 melouny, tak to je podle mě 100x horší člověk na silnici, než kluci co jezděj závody.
 
p.s.: Fakt vůbec neřešte kolik kdo jezdí, je to jedno. Strejda jel 50km/h a stejně se v autě zabil o strom, bratr se vymlátil ve 170km/h o patník a neměl na sobě ani škrábnutí. p.p.s.: a jako cyklistovi mě na silnici vaděj nejvíc kamiony co kolem mě projedou 3 cm od řídítka.
0/0
8.7.2004 19:41

1000mil

prošvihli jste závod ?
nevadí, sledujte www.1000mil.cz ;)
 
0/0
2.6.2004 18:33

wewe03

!
A zavřít a postřílet by měli spíš vás co jezdíte s rozesranýma zgarbama dotáhnutýmy z německa a poslepovaných někde na hnojáku. To je mnohem větší ohrožování účastníků silničního provozu.
0/0
31.5.2004 22:38

leonel

Re:
Tož synku kde je tvůj odhodlaný hlas?  Že by už ?
0/0
31.5.2004 22:46

menhet

Re:
Dobře, já v tom Unu z Německa jezdit přestanu, když mi koupíš nový auto, souhlas?
0/0
31.5.2004 22:53

wewe03

?
Líbí se mi jak jste všeci chytří, moudra z  vás padají, že je ani nestačíte sbírat. Ale asi by jste měli vědět že takový závod se v České republice nejede poprvé a ani naposled.
0/0
31.5.2004 22:36

leonel

Re:
Ale ty máš velkou šanci posledního závodu. Věřím že ji využiješ!
0/0
31.5.2004 22:41

DnD

Nasili
..zatimco na strankach tehle "souteze" se o umyslnem nasili vubec nemluvi, spis naopak, tady je kazdy druhy prispevek tak na 10 let nepodminene za navadeni k trestnemu cinu obecneho ohrozeni.
To je mozna taky duvod k zamysleni...
 
0/0
31.5.2004 9:52

Evilman

Chcete adrenalin
Jeďte se projet na motorce po Moskvě. Nebo i autem.
0/0
30.5.2004 10:57

DrHorak

Raději ne !!
Svým způsobem se to dá považovat za určitý druh terorismu, takže i policie by k tomu mohla nějak tak přistupovat a jednat. Když už se hrabou v odposlechu kdekoho, tak by taky mohli udělat něco pro lidi. Na parkujícího Vietnamce se střílí a na nějakýho blba, kterej to kalí 200 v městě si netroufnou. Myšlenka závodu je docela zajímavá, ale jeho realizace je jaksi víc než riziko, spíš obrovský hazard. Vzpomeňte si jak to vypadá na silnici, když se to trochu rozjede. Technický stav většiny komunikací je takový, že mnohdy připomíná spíš katapult nebo dokonce past na mamuta. Vybavím-li si běžnou cestu mezi dvěma městy vzdálenými od sebe 50 km, potkám na ní minimálně 5 dementů,kteří mi usilují o život. Sám trávím za volantem hodně času a rád to přišlápnu, ale žádné riskování. Závody tedy klidně ano, ale v nějaké uzavřené oblasti. Veškerá organizace však spočívá pouze ve volbě trasy a to je průšvih. Radši se na to vyprdněte a pusťte si vláčky. Nespravedlivý totiž je, že při nehodách málokdy umírají pouze viníci. 
0/0
30.5.2004 1:15

nsx

Re:
No vidite, na ceste vas predjede 5 dementu. Predstavte si ze na vetsine cest sou takovejch dementu spousty. Takze dalsich 15 dementu je zcela zanedbatelnejch ...... Ne ze by nebyli nebezpecni, ale v provozu je tolik lidi, co jezdej nebezpecne, ze je uplne jedno jestli se v tom bordelu na silnicich zacnou jezdit treba F1cky. 
0/0
30.5.2004 3:56

Evilman

Re:
Vaše logika typu: když už tak už.. mě přidělává vrásky na čele. Jací lidé to mezi námi žijí?
0/0
30.5.2004 10:50

Dony

Re:
Doufam, ze te nepotkam na silnici demente!  S tvym uvazovanim by pro vsechny ostatni na cestach bylo lepsi, kdybys to co nejdriv nekde napral do zdi!!!
0/0
1.6.2004 12:35

dokliku

Žádám zveřejnění v Dnes
Vyzývám poslance a policii, aby zabránili připravovanému závodu lidí s rychlými auty v běžnám provozu na silnicíh a ve městech. Jedná se o vlastně o připravu teroristického činu s ohrožením obyvatel po trase šílenců. Stačí rychlý zákon o odebrání řidičského průkazu doživotně v případě organizovaní a účasti na nelegálním závodění mimo uzavřená závodiště. Pokud tato společnost nemá na to, aby ochraňovala občany dodržující zákony mohou se občané bránit sami. Ale to je anarchie a to snad nechcete. Tak se o občany starejte.
 
 
0/0
29.5.2004 22:11

nsx

Re:
Dopredu rikam, ze nejsem ucastnik ani fanda teto akce, ale ..... Nevim jak casto se na nasich silnicich pohybujete, ale osobne mam nazor, ze zavod by malokdo zaznamenal. Stejne si na nasich silnicich jezdi kazdej jak chce a lidi co jezdej jako tyhle zavodnici je plno (vetsinou na dalnicich a vetsich silnicich). Vazne pochybuju, ze mezi tema stovkama  lidi co jedou nekde po dalnicic/silnici 1.tridy naplno by se tehle par zavodniku dalo  zaregistrovat. Ale proc ste se neozval driv?? To vam ty kazdodeni zavody (pokud chcete, muzete tomu rikat, treba permanentni cannonball) co se odehravaj v provozu nevadi? Spis bych vas prirovnal k ovci, ktery v novinach rekli , ze ma becet, tak beci ......
0/0
30.5.2004 3:53

dokliku

Re: ale vadi
Ale, milý pane vadí mne to znacne. Jezdim dost a uz strasne let po cele Evrope. Ozval jsem se uz parkrat a neurazejte a neprirovnavejte k ovcím. Mam na mysli toto. V ramci zavodu vam jeden z tech umelcu prejede dite. Provadel to v ramci organizovane honby za co nejrychlejsim projetim trasy. Priste by se ho uz takove idiotiny netykaly. Mohl by zpytovat svedomi, ze nekomu znicil zivot. Jestli nesouhlasite je to vase vec, vzdyt slo jen o vase dite.
K.V. 
0/0
30.5.2004 14:01

Vladce

CanBall stránky
proč se někdo z policie ČR neobrátí na správce toho serveru, aby ty stránky smazal jakožto stránky skupiny lidí ohrožující ostatní
0/0
29.5.2004 21:02

OldFaker

2 2Mac7:
Re: (2Mac7, 29.05.2004 13:23) Já nemám ráda žádné paušalizování . Pokud Vám vadí, že některými hloupějšími či závistivými lidmi je slovo podnikatel bráno jako něco špatného, proč potom automaticky dáváte pejorativní význam vyladěnému autu se zvýšeným výkonem ? Ne každé takové auto je křáp, ne každý jeho majitel je šašek či příslušník "spodiny". Hm, můžete jmenovat JEDNOHO, který není....? Nebo Vám připadá normální ztmavit skla na 12%propustnosti, znemožnit řízení supernízkými superširokými koly, nadělat křídel a spojlerů, že se auto nemůže prodrat vzduchem a s touto plečkou pak v noci prudit svými 120dB(A)...což je, kromě odporu vzduchu, jediné, co se povedlo zvýšit... Pokud se Vám to líbí, prosím, ale nedělejte z toho něco normálního!
0/0
29.5.2004 16:12

herulinka

Re:
Nejsem žádná moralistka, či tak něco, ale podle mého názoru takhle upravená auta na silnice nepatří. Jednak mají nepovolené rozměry (ale když chcete jenom přehodit kasli, tak vám to musí povolit kdoví kde, a nedej bože, když je ta nová o půl centimetru delší), druhak mají většinou nadměrnou hlučnosti (bydlíme u silnice, každou chvíli i v noci tam lítá cvok s naprosto hnusně vytuněnou škodovkou, vždycky nás vzbudí) a třetí věcí jsou auta poskakující po našich tankodromech jako hopíky. Nechápu jak v tom můžou ty lidi jezdit, vždyť je to o zdraví, páteř, všechno dostává v takovým drncáku zabrat. To je ovšem jejich věc, ale jak jim to může být příjemný...měla jsem v Citroënu rozbitý pérování, tak vím, co to je. Nehledě na to, že tím trpí i to auto...
0/0
29.5.2004 17:33

OldFaker

No, tak auta....
...je mi líto nejméně, milá Herulinko. Není mi líto ani těch dementů, jenže je nebezpečí, že někoho vemou sebou... Nejlepší jsou ty konce, kdy to vemou do zdi, sloupu a podobně - je to čisté, bez hluku a definitivní...
0/0
29.5.2004 19:31

herulinka

Re:
No já svoje auto využívám pořád, a když se něco porouchá, tak mě to samozřejmě štve. Ale díky rozbitýmu pérování se mi pak vysypalo deseti jiných věcí, které trpěly těmi nárazy...chápeš. Jenže nejsem z těch, kteří si můžou dovolit jednou za čas vozidlo zrušit a hned si koupit nový, protože pořád je do čeho cpát a zatím to není tak zlý, že by bylo autíčko poruchový. Proto se snažím, aby se mu dostávalo dobré péče...nepřidělávám si problémy. To jsem měla na mysli. Jinak co se týče těch lidí, tak souhlasím
0/0
30.5.2004 13:41

nsx

Re:
Je videt, ze jste na upravy vozidel opravdu odbornik. To ze nechapete co ma ktera uprava za vyznam, jeste neznamena, ze jsou tyto upravy k nicemu. Urazet hromadne skupinu lidi (citajici v nasi zemi tisice clenu), je sice jednoduche, ale pokud mate IQ vetsi nez tykev, tak by vam mohlo dojit, ze v kazde skupine lidi jsou jak lide inteligentni tak magori - tunery nevyjimaje. Jen tak to shrnu - siroka nizkoprofilova kola (rozumna sirka a profil pro dany typ vozidla) zlepsuji stabilitu a ovladatelnost vozidla, sprtovni pruziny maji ten samy vyznam. Nevyhodou je nizssi komfort posadky a vyssi opotrebeni dilu. Vhodne zvolene kridlo umi vytvorit pekny pritlak (ale tady se to tyka spis zavodnich vozu, pro bezny provoz vetsina vyznam prilis nema). Dobre navrzeny spojler zlepsuje cirkulaci vzduchu v motoru, pripadne odvod tepla od brzd (opet vliv na brzdny ucinek a bezpecnost). Rozebirat upravy jako vetsi brzdy, ram, vicebodove pasy nebo treba sportovni sedadla asi nema smysl - tam je (snad) vyznam jasny.
0/0
30.5.2004 3:42

OldFaker

No, milý nsx....
...nechápat smysl úpravy je pojem ze slovníku politika - technikovi význam dojde! Možná jste nečetl můj příspěvek - tedy: většina úprav neodpovídá schválenému typu auta, nemají se tedy co motat pod nohy dospělým na silnici! Obhajovat tuning zlepšováním jízdních vlastností platí tak u jednoho procenta aut ( u ostatních výrazně porušuje naladění auta jako dynamické soustavy) víc nedám, a věřte mi že o autech vím více než vaše komunita. Většina "tuningu" se odehrává ve visuální a akustické rovině - tmavá skla, ze kterých nikdo nic nevidí, mračítka, svítící prahy "sportovní výfuky" které vyřadí katalysátor a "sportovní filtry" které změní dýchání tak dokonale, že se z motoru stává řvoucí plečka ( zajeďte si na brzdu...), sázení spoilerů okolo celého auta, aniž by věděli, jaký má účel při obtékání - kde jste četl tu cirkulaci v motoru - v Katce, Spy, či v Blesku? Podívejte se, jak pečlivě jsou tyto poměry řešeny u opravdu závodních vozů - vozy Ralye dělají spoustu věcí vynuceně, tam je obtékání vevnitř soustavy motor-podvozek-kola podřízeno jen chlazení.... A vy při pruzení po městech se svítícími prahy máte takové nároky na chlazení, v řádu desítek MWh....? Nezesměšňujte se před lidmi, kteří něco vědí, jděte na stránky, kde si můžete klepat na ramena: ..." jak to má supa vytůněný...."
0/0
30.5.2004 9:31

Evilman

Re:
Máte naprostou pravdu. Bydlím v centru města, bohužel poblíž diskotéky. K té se sjíždí nejrůznější tuningy (Š120, Š105, Escort, Golf, Honda) v nich zastydlá puberta a ze svých navařených lešenářských trubek místo výfuků se snaží vymáčknout co možná největší řev. I proto jsem se na jiném místě této diskuse ohradil proti tomu, aby účastníci cannonballu byli považováni za dětičky bohatých lidí, protože tím dáváte ránu pod pás nám všem, kteří se své děti snaží vychovávat skromně a vážíc si práce jiných lidí. A tak aby mu nikdo nemusel předhazovat, že si může všechno dovolit jenom proto že má peníze.
0/0
30.5.2004 11:09

herulinka

Re:
Já bych řekla, že lešenářská trubka má ještě dost malej průměr. Co takhle odpadní roura?
0/0
30.5.2004 13:44

Zkazius Catrix

Re:
Tak tomuhle říkám dobrá stěrka! A ještě od holky    
0/0
30.5.2004 12:58

meejay

No, milý OldFakere...
To by mě zajímalo, co jsi ty za odborníka, že tady děláš nejchytřejšího!!?? Jenom samý kecy a urážky a nic konkrétního!!!  Asi jsi nikdy nebyl na tuningovém srazu, protoře to by jsi asi mluvil alespoň trošičku jinak. Většina tuningářů se chce prostě odlišit, bohužel, každý má svůj způsob odlišení. Každopádně musím souhlasit s "nsx", který měl ve většině pravdu! Ano, přední spoilery neslouží ke zlepšení obtékání vzduchu kolem motoru, ale k přívodu většího množství vzduchu, že!? A výdechy na kapotě pak buď k přívodu nebo odvodu vzduchu! Taxe tady z něj a ze všech tunerů nedělej ženský!!! Nevím, proč by si člověk nemohl dát třeba na Favorita 14 kola a 185 pneu!!! Bezesporu se tím zvýší ovladatelnost, a proč se auto nesnížit třeba o 3 cm, to také zvýší ovladatelnost a bezpečnost! Jestli ti to nedošlo, tak většina tunerů dá přednost před lepšími jízdními vlastnostmi než před pohodlím!!!! Tak tady přestaň machrovat!!!
0/0
31.5.2004 21:33

OldFaker

Souhlasím a držím palce....
Milí cannonballisté.... (CroMagnon, 28.05.2004 9:26) ...až uvidíte šedý kamion, jak přijíždí z boku KDEKOLIV...zvolněte na PŘEDEPSANOU rychlost! Jeden takový poslal mého kamaráda do příkopy, teď má hnutou páteř - alespoň jeden z vás dopadne stejně!
0/0
29.5.2004 16:04

Zkazius Catrix

Pro vsechny blazny!
Jestli se chcete podivat, jak takovehle debilni napady konci, tak vloni na Slovensku jeden ozraly de*il jel s mladou kockou ruskou ruletu. A ve stopadesati na cervenou trefil z boku na krizovatce hasicskou cisternu. Ze se i nijak lehky nakladak prevratil na bok a byl na odpis, svedci o mnohem. Ze se v nem zranili vsichni hasici, je tristni. Ze zahynula ta spolujezdkyne z osobaku, zatimco ten idiot ozrale hovado ridic prezil, je typicke. Ale podivejte se na fotky (odkaz je na spodni strane uvodniho obrazku), CO zbylo z toho osobaku. To se hned tak nevidi. Nektere jsou sice velmi tmave, ale par poslednich stoji za to.
 
Tito lide by meli byt zbaveni svepravnosti a izolovani na bezpecnem miste. Radsi budu takovym blbum platit teplou - studenou - a do klece, nez abych riskoval setkani s nimi (kdekoliv).    
0/0
29.5.2004 14:34

Zkazius Catrix

0/0
29.5.2004 14:35

Evilman

Fakt ubohý
, Díval jsem se na auta se kterýma se tihle většinou tupci závodu zůčastňují. S vyjímkou nové Alfy a snad i Subaru se jedná o vytuněné křápy. Sám jezdím rychle, ale neriskuji zbytečně. Taky vím, že stav mého vozu je v pořádku. Nedivím se narozdíl od pořadatele závodu, že jim plno nahlášených účastníků nanastoupilo do závodu. Opravdu věřím tomu, že to bylo kvůli technickým problémům. Taky nesouhlasím s tím, že by se jednalo o děti zbohatlíků. Podle mého soudu se jedná o nižší sociální vrsty, které ve snaze odlišit se od šedi ostatních příslušníků spodiny si pořizují podobná mnohdy nevkusně cirkusová vozidla, se kterými jízdou, mající za cíl vzbudit pozornost před děvčaty, si narovnávají svůj sociálně-sexuální komplex. Spiteful Evilman
0/0
29.5.2004 11:44

nsx

Re:
Nevim co ti na tech autech prijde tak strasnyho. Nekdy je i starsi auto lepsi jak nejnovejci model. A ver tomu ze mezi temahle lidma nejsou takovy ty radoby  supermarket-megaspojler-mracitka-chrom tuneri. Vetsina tech lidi ma auta v takovym stavu, ze by ses asi divil (pozitivne). A mimochodem v tom vyctu ti par aut chybelo AlfaRomeo GTV, Impreza, BMW 5, Honda S2000, Audi S4 atd. mi zrovna neprijdou jako auta chudiny.
0/0
29.5.2004 12:15

Evilman

Re:
, komentuju, jen co jsem viděl na fotkách: http://www.ceskycannonball.place4u.cz/frames.htm http://www.ceskycannonball.place4u.cz/frames.htm
0/0
29.5.2004 12:37

2Mac7

Re:
... Podle mého soudu se jedná o nižší sociální vrsty, které ve snaze odlišit se od šedi ostatních příslušníků spodiny si pořizují podobná mnohdy nevkusně cirkusová vozidla, se kterými jízdou, mající za cíl vzbudit pozornost před děvčaty, si narovnávají svůj sociálně-sexuální komplex ...Co si narovnáváte V y?
0/0
29.5.2004 12:57

Evilman

Re:
, Nemám potřebu si něco narovnávat. Jsem spokojený člověk, s nesmazatelným úsměvem na tváři. Stačí?
0/0
29.5.2004 13:00

2Mac7

Re:
Když to říkáte , ale Vaše příspěvky občas tak nepůsobí.
0/0
29.5.2004 13:04

Evilman

Re:
Vadí mi, když je u nás slovo podnikatel bráno jako pejorativní označení, stejně jako slovo manažer.
Proto automaticky jsou šaci ve vytuningovaných křápech zařazeny k dětem bohatých lidí. To že mám peníze, které jsem si vydělal přece neznamená, že jsem špatný, nebo zloděj.
Navíc opravdu znám dost případů, kdy majitelem takto vytuněného vozidla, byť za zenitem životnosti je někdo s nižším sociálním statusem a chováním řeznického psa.
0/0
29.5.2004 13:13

Evilman

Re:
P.S. Nemám na autě tuning, dokonce ani označení motorizace.
0/0
29.5.2004 13:14

2Mac7

Re:
Já nemám ráda žádné paušalizování . Pokud Vám vadí, že některými hloupějšími či závistivými lidmi  je slovo podnikatel bráno jako něco špatného, proč potom automaticky dáváte pejorativní význam vyladěnému autu se zvýšeným výkonem ? Ne každé takové auto je křáp, ne každý jeho  majitel je šašek či příslušník "spodiny".  
0/0
29.5.2004 13:23

Evilman

Re:
Nepaušalizuji, jen komentuji automobily z fotografií pořízených na loňském Cannonballu. Možná na to máte jiný názor, máte naň právo.
0/0
29.5.2004 13:25

retko

:-))
Nemám potřebu si něco narovnávat. Jsem spokojený člověk, s nesmazatelným úsměvem na tváři. A s prezdivkou EVILMANN - Stačí?:-)) jinak je u me vsechno v naprostem prumeru:-))
0/0
29.5.2004 17:34

Evilman

Re:
Co je vám do mojeho nicku, taky si o vás nemyslím že vypadáte jako cigareta
0/0
29.5.2004 17:38

leonel

Re:
0/0
29.5.2004 17:42

meejay

to evilman
to by mě zajímalo, co jsi tam viděl za vytůněný křápy. Třeba na fotká z minulýho roku byly kromě nové alfy také alfa gtv, toyota supra, audi s4, jiná alfa 156, fiat barcheta atd. atd. atd., to jsou podle tebe taky křápy nebo co???????????????????????????
0/0
31.5.2004 21:37

leonel

Re:
Ty  seš toho pěkně mimo víš ještě o něčem jiném ?
0/0
31.5.2004 21:40

Rescueinfo

Šílenci
Všichni tihle "řidiči" by se měli nejdříve podívat na tohle:  http://www.megasphera.cz/rescueinfo/clanky/alkohol_za_volantem.htm
0/0
29.5.2004 11:12

Praseckar

Re:
Proc? Jim se prece nic takoveho nemuze stat...oni jsou machri na urovni Supermana
0/0
29.5.2004 11:18

KingAl

Re:
Doporucuji se ne ty fotky mrknout, ale je to pouze pro "silne zaludky".............
0/0
31.5.2004 21:54

Prubojny_kapitalista

Cha
Jak říkal maxipes Fík: Závodění, to je  pro psy.  Abych se přiznal, láká mě to..
0/0
29.5.2004 11:00

Praseckar

Re:
Uz jen podle tveho nicku lze prdpokladat, ze te neco takovyho bude lakat. Jsi prece elita naroda
0/0
29.5.2004 11:17





Najdete na iDNES.cz