Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politik chce po Dětech Země statisíce

Takový soudní proces Plzeň dosud nezažila - svou čest v něm bude hájit člověk, jenž byl jedním z nejvyšších politiků ve městě. Bývalý náměstek plzeňského primátora Petr Otásek chce vysoudit na ekologických aktivistech 700 tisíc korun. To by je podle jejich slov zruinovalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kereme

Ekoteroristé
Kdyby to skutečně byli EKOTERORISTÉ, to byste teprve viděli! Tak přestaňte přehánět a diskutujte věcně, nálepkování nikam nevede.
0/0
31.5.2004 0:36

MilanMilanMilan2

Ekologové
Souhlasím s nimi v případě Spolany, různých svinstev, které používají Číňané a jiní ve svých výrobcích (hračky), v ochraně živočišných druhů. Nechápu jejich postoje ohledně dálniční sítě. To je jako přes sto padesáti lety, když se někde báli železné dráhy a pak na to místní lokalika doplatila a doplácí i dodnes. Absolutně nesouhlasím s jejich totálním populismem ohledně Temelína. Ale to by bylo na delší povídání a na to není místo.
0/0
29.5.2004 10:50

pinguinone

.cim nizsi intelektualni
..uroven,tim agresivnejsi reakce na ochranu prirody.Nejlepe bude kdyz vsechno zabetonujeme a nechame do ceskeho doliku navest odpadky z okolnich statu,na tom vydelame bezpracne nejvic...
0/0
28.5.2004 10:23

msuta

Tahle diskuse je udesna prehlidka fanatismu
Myslel jsem si, ze ctenari iDNES jsou prevazne rozumni lide argumentujici vecne, ale tahle diskuse je udesna prehlidka fanatismu
Zda se, ze anonymita zarucujici beztrestnost mnoha lidem prinas slastne pocit z vybite agrese. Tezko se pak divit, ze americti vojaci muci iracke ci afghanske vezne a jeste se u toho foti, aby se meli s cim pochlubit.
 
0/0
28.5.2004 10:01

twkiwi

deti zeme....
..banda zhulenejch magoru......doufam ze ten chlapik Otasek vyhraje na cely care...deti zeme....kdyby byli 6 stop "pod zemi"...
0/0
28.5.2004 9:45

Klomanda

Sice....
Sice nesnáším bolševiky, ale ekofašisty (a další, např. ochránce zvířat, asociálů, atd.) považuji za nejhorší zlo pro celou planetu. Proto držím palce vyjímečně darebákovi, aby ten ekofašounský hnůj potopil
0/0
28.5.2004 9:18

Kereme

Re:
Ještě tak vědět, o čem ekologické organizace jsou, a nepapouškovat jen Klause. Weber, Praha
0/0
31.5.2004 0:35

Mablung

.
Přečetl jsem si tu názory a byl jsem docela překvapený. Vím, že hodně ekologů jsou fanatici, ale co jsem viděl, fanatické bezmozkové odpovědi tu předvedli spíše jejich protivníci.
Cílem ekologických združení není něco vyřešit. Nemají na to zdroje ani moc. Mohou pouze informovat a vést kampaně, aby upozornili stát a občany na určitý problém a pokusit se ho díky tlaku veřejného mínění začít řešit.
Já osobně přispívám na Greenpeace. Nesouhlasím s nimi ve všem, zdaleka ne. Jsem velkým příznivcem jaderné energie, na nějaké pitomé kytky na nějakém pitomém kopci kašlu. Ale například co se týče Spolany, jasně upozornili na určité nebezpečí a to se skutečně stalo. Upozornili na hračky obsahující ftaláty (doufám, že jsem název napsal správně) a donutili velké řetězce je stáhnout. Mají velkou zásluhu na ochraně velryb. Je zde mnoho dalších kauz, na které upozornily a některé z ních se podařilo úspěšně vyřešit.
Co se týče GMO, četl jsem tu názory "odborníků". Bohužel, na internetu může být kdokoliv cokoliv. Genetické šlechtění rostlin a zvířat samozřejmě probíhá už pár tisíc let, od primitivního výběru kvalitnější plodiny po moderní ozařování semen. Jenže zde se pracuje s geny, které daná rostlina/zvíře už má.Problém je ve vkládání cizích genů do organismů, které je nikdy neobsahovali. Lze to omluvit pro lékařské účely, získávání inzulínu a jiných látek, ale ne pro hromadné komerční využití. Zde je problém v nepředvidatelnosti účinků. Nikdy nelze určit, s kým se daná rostlina/zvíře zkříží a jaké bude mít gen dopady za několik generací, jaký bude mít vliv na příbuzné rostliny. Například jeden z argumentů pro GMO bylo šetření pesticidy. Prvních několik let to skutečně fungovalo, ale teď už se křivka jejich spotřeby zvedá ...
0/0
28.5.2004 8:55

houba_

Re:
je velky rozdil v tom, co dela Greenpeace a co delaji Deti zeme.
Ano GP upozornuji na mnohe nesvary, snazi se ovlivnit verejne mineni. At mi jsou nektere jejich akce vice ci mene sympaticke, nelze proti nim nic namitat.
Deti zeme naopak velmi casto zadne verejne mineni nezajima, obvykle se velmi agresivne angazuji v oblastech, ktere mistopisne nemaji zadnou souvislost s jejich pobockami a bez jakekoliv znalosti prostredi a vubec bez jekychkoliv odbornych znalosti obtezuji a skodi svymi akcemi. Da se rici, ze predevsim skodi zivotnimu prostredi.
napr.
kdyz se asi pred tremi lety privazovali na sumave k napadenym stromum aby je nebylo mozno pokacet, tak pristi rok uz lehla polovina sumavy
 
blokuji  prakticky vsechny zpusoby dopravy (brani stavbam dalni, zeleznicnich koridoru, uprave vodnich cest), brani budovani energeticke zakladny (proti JETE, proti uhelny a vetrnym elektrarnam, vodni elektrarny bez vodnich del take nelze budovat)
0/0
28.5.2004 17:15

Kereme

Re:
Kdyby měla Charta 77 bývala brát ohled na veřejné mínění, nic by neudělala.
0/0
31.5.2004 0:38

Quo_vadis

V podstatě si za
vybraný prachy žije pár jedinců jako pr... v žitě a ostatní blbci jim dělají křoví. Vylezou párkrát na Temelín aby bylo vidět činnost a za zbytek peněz ......... Ani se nedivím francouzům (?), že jim chtěli potopit (potopili) jejich zábavní jachtu u Austrálie.
0/0
28.5.2004 7:46

serz I.

Re:
Tak, tak. Prostřednictvím stáda užitečných idiotů od důvěřivých a milosrdných vyberou těžkou škváru, jakože na bohulibé účely, pustěj chlup na nějakou akci, kde sice h o v n o vyřešej, ale jsou vidět a o zbytek peněz se šábnou. Jeden zářný příklad - Union Carbide Bhopal. Na tom si mastěj kapsu do dněška. Tomu říkám ekologie.
0/0
28.5.2004 8:20

medved_cz

Re:
Ale oni delaji PRESNE to, na co penize vybiraji. Greenpeace NEVYBIRA penize na LIKVIDACI a ODSTRANOVANI ekologickych KATASTROF. Oni je vybiraji NA VLASTNI PROPAGACI a propagaci toho, ze jsou proti katastrofam apod. Vzdycky to maji nekde malym pismem napsano (asi ta o velikosti 2 mm). Takze penize venovane Greenpeace NEJDOU na zachranu prirody, ale na KECANI O ZACHRANE PRIRODY. Staci se podivat na jejich ucetnictvi, ktere musi (v EU a USA) zverejnovat. 99% vlastni propagace a provoz a 1% ochrana prirody.
0/0
28.5.2004 8:41

twkiwi

Re: rainbow warrior
v pristavu v Auckland,New Zealand v r 1985.Jedina chyba byla ze se ty dva zblbli frantici nechali chytit a usvedcit-coz by jeden od profiku necekal:-)))
0/0
28.5.2004 9:48

taky občan

Odąkodnit je málo
Takovou zločineckou organizaci ( děti země ) bych zakázal. Pan Otásek jistě dodnes velmi těľce nese, ľe ho tenkrát do Lidových milicí kamarádi soudruzi nevzali, (asi neměl dělnický původ) a on tak moc chtěl. No a ti zlí ekoteroristé mu tuto nezacelenou ránu otevírají. Fuj !!
0/0
28.5.2004 7:09

sakal1

Otasek dal Detem Zeme za pravdu v MfDNES z 13.12.2003
Nejvtipnejsi je, ze pan Otasek vloni priznal, Deti Zeme mely v pripade dalnicniho obchvatu Plzen pravdu, kdyz prosazovaly trasu, kterou zmenila vlada Vaclava Klause:
Hodně lidí tvrdí, že kdyby Klausova vláda roce 1994 nezvrátila původní plán stavět kratší trasu, mohlo se po obchvatu dávno jezdit. Je na tom podle vás kus pravdy? Nejsem dopravní expert, ale mnoho odborníků, se kterými jsem mluvil, mi to potvrdilo. Jeden zkušený expert mi nedávno řekl: Pokud by se v roce 1994 neměnily trasy, pak by se už čtyři nebo pět let jezdilo po obchvatu - dálnice by byla hotová. A pokud by v úseku mezi Černicemi a Bručnou vedl obchvat 800 metrů dlouhým krytým zářezem, vůbec nikomu by to nevadilo, protože lidé by si na obchvat velmi rychle zvykli. V podstatě se dá říct, že občanský odpor, který byl tehdy proti kratší trase uměle vyvolaný, způsobil zpoždění. Takže si také myslíte, že se po kratší trase obchvatu města mohlo už dávno jezdit? Ano. Já se s tím naprosto ztožňuji, jsem o tom přesvědčen.
+++++++++++++++++++++
Jeste rok predtim, Otasek tvrdil, ze trase prosazovane Detmi Zeme by udusila Plzen. Je pan Otasek je peknej gauner!!!!!!
 
 
0/0
28.5.2004 0:31

glaku

Re:
Hlavně že máš za kamarády samý zkušený experty a odborníky. 
Pokud sis nevšiml, článek řeší otázku milicí, ne délku obchvatu ..... 
0/0
28.5.2004 6:49

paltt

Ekoteroriste - FUJ,
Tak Teroristova, ano nazval jsem to zcela spravne. Eko (to velice male) a -TERORISTA, asi dobojoval. Deti zeme «bojovaji» proti stavbe dalnice, obchvatu kolem Plzne. Jen tech mrtvych na tom nestestnem ukonceni dalnice pred Plzni. Super prostredi pro zivot v Plzni, ... Takze kdyz nekdo bojuje a pouziva podle a hnusne zpusoby. Je treba i s nim jednat presne podle tohho jak si zaslouzi. Mily "Smudla" necitil potrebu si overit, zda tvrdi pravdu. Oni to zkratka povidali. Kdo oni? Zrejme to bylo tak obecne rozsirene, ze si ted nahonem "Zelny panacek" nevzpomene kdo co vlastne konkretne rikal. Taky dobre. Tyhle ekology - pres mrtvoli, neboli za kazdou cenu, tedy opravdu nemusim. Velice negativni zkusenosti. Za kazdou cenu zachranime tenhle strom! I kdyby jsme kvuli tomu museli vybit vsechna zvirata, tak strom zde stat bude. Jejich logika. A to si opravdu nevymyslim. S obdobnymi chytraky jsem se setkal, bohuzel osobne.
0/0
27.5.2004 23:58

lindano

Pan Otasek ilegalne vyuzival pozemku mesta
Nejak se iDNES zapomela zminit, ze pan Petr Otasek musel odstoupit z funkce nameska primatora mesta Plzne, kdyz se ukazalo, ze jim spoluvlastnena firma pronajimala neopravene na trznici pozemky mesta Plzne. Takze on pan Otasek ma k cestnemu cloveku dost daleko.
 
0/0
27.5.2004 23:47

Aleszek

Re:
Možná máš pravdu, možná ne, to nevím, ale zkus zauvažovat kolik z asi 250 000 politiků, úředníků a podobných opravdu je čestných ?? Já si myslím, že na každého se dá něco najít, od nezaplacených pokut za parkování, až po stomilionové zpronevěry. Samozřejmě to není v pořádku, ale moc s tím neuděláme.
0/0
27.5.2004 23:59

sakal1

Re:
Staci se podivat do archivu MfDNES: Pan Otasek je peknej gauner, tkerej vi, jak prijit k penezem.  Ja jsem od znamych v Plzni taky slysel, ze Otasek byl milicionar, ale kdyz vypukl soudni spor, tak se dokumetny pry najednou ztratili. Jo soudruzi to maj posychorvany ...
 
 
0/0
28.5.2004 0:04

Aleszek

Re:
Jak jsem psal, o tom člověku nic nevím, nechci ho hájit, ale když proti němu vystupuje "ekolog" stylem diskreditace za každou cenu namísto věcných argumentů, tak to taky dvakrát korektní není. 
0/0
28.5.2004 0:19

Johny_S

Re:
Hlavně by mě zajímalo - co tito tzv. ochránci Přírody navrhovali jako náhradní řešení místo dálničního obchvatu? Ten přece je potřeba, protože auta kazí životní prostředí ve městě. Jenom jestli nejsou jako jim příbuzní pražští, takové to Oživení, Evropští demokraté  a podobná pakáž. Jedním dechem by vybudovali ze Sokolské a Legerovy, což jsou nejrušnější ulice představující pokračování dálnice, městské bulváry, kam by autům byl vstup zakázán. Druhým dechem ovšem komplikují stavbu dálničního okruhu, protože to ničí přírodu. Pokud by se jim povedlo oboje, ve městě zavládne dopravní kolaps....
0/0
28.5.2004 0:23

Roblin

Re:
Milý Johny,
vypadá to, že máte s aktivisty (nedej bože, aby si někdo výraz aktivista vykládal jako ekoterorista) stejně smutné zkušenosti jako já. Demagogie, fanatismus, odmítání jiných názorů než které hlásá jejich hnutí, popírání zákonů fyziky, pololži (polopravdy je slabý výraz), zkreslování faktů, používání metody El Alamo... atd. atd. Rád bych si s Vámi o tom popovídal. Napište mi, máte-li zájem.
0/0
28.5.2004 10:16

Trashman

Ekologičtí teroristé.
Tito ekologičtí teroristé se objevily po roce 1989 a místo aby se snažili pomáhat, tak se snaží ze všech sil co nejvíc škodit. Často tvrdí absolutní nesmysli o zamořených územích a podobně, jen aby zastavili stavbu něčeho co je k užitku všem. Tyto podezřelé organizace pracují za peníze jako Trojské koně pro cizí společnosti a cizí zájmy. Mě osobně vadí, že nikde není uvedeno kolik členů má některé sdružení nebo hnutí a pak je možné, že se nás o něčem snaží přesvědčit Tři osoby, které jsou nutné pro registraci těchto organisací na Ministerstvu vnitra. Ve sdělovacích protředcích se přitom těmito organizacemi často argumentuje, že jsou proti něčemu, a vy pak máte dojem, že je to obrovské množství lidí a pak z toho vyleze, že počet těchto ekologických teroristů nikdo neví.
0/0
27.5.2004 22:42

lindano

Re:
jak to nazvat jinak, nez paranoidni blabol?
0/0
27.5.2004 23:34

Aleszek

Re:
Nemyslím si. Jen tak pro srandu měl jsi někdy co do čiínění s lidma třeba od Greenpeace ?? Z těch přímo smrdí zahraniční prachy.
0/0
27.5.2004 23:38

Johny_S

Re:
My u nás jim říkáme "Zelený píčy".
0/0
27.5.2004 23:40

Aleszek

Re:
 u nás by to bylo s krátkým I a E na konci obou slov, ale v podstatě stejně.
Asi máš pravdu je to taková prostituce, kdo dá prachy toho jsem, toho zájmy budu hájit.
0/0
27.5.2004 23:51

Johny_S

Re:
Já bych je ze zištnosti moc neobviňoval. Spíš ze snadné manipulovatelnosti. Prostě je to taková skupinka lidí, která snadno přilne k nějaké ideologii a pak ji všemožně hájí. Ať jsou to anarchisti, skíni nebo environmentální aktivisti (jak zní jejich správný název, zkráceně environmentalisti nebo ekologisti).
0/0
27.5.2004 23:57

Aleszek

Re:
Samozřejmě že ti které vidíš s letáčkama na ulici z toho mají celkem ho*no, většinou to jsou studenti za 40 na hodinu, ale někdo je musí najímat, organizovat pochody věrných atd. a to už nějaké peníze stojí. To jsou ty peníze, které jsem myslel...
0/0
28.5.2004 0:23

Johny_S

Re:
Hlavně doufám, že ta jejich extrémistická strana zůstane mimo parlament. Tak jako Zifčákovi komunisté, Sládkovi republikáni a jim podobní.
0/0
28.5.2004 0:27

sakal1

Re:
Greenpeace i Deti Zeme jsou nepoliticky organizace, ktery se do zadnyho parlamentu dostat ani nechteji.... Johny_S uz tech nesmyslu nech :-)
0/0
28.5.2004 0:39

Johny_S

Re:
To nejsou nesmysly. Tato sdružení jsou nepolitické organizace, ale Strana zelených je jasně reprezentuje. Nejsou náhodou někteří aktivisté přímo straníky? To s tím ale vlastně vůbec nesouvisí, co?
0/0
28.5.2004 0:48

Taranaki

Re:
Mýlíte se, Váš omyl plyne z neznalosti věci, ale asi jste o něm tak přesvědčen, že si stejně nenecháte nic vysvětlit. Ale přesto alespoň pokus: "zelených" hnutí a seskupení je veliké množství, liší se specifičností zaměření, filosofií, oblastí působení, velikostí. Některá spolupracují, mezi jinými jsou výrazné antagonistické rozpory někdy právě v důsledku zastávené filosofie. Někteří jednotlivci jsou členy více sdružení, jiní třeba jen jednoho. Strana zelených je politická strana. Má ve svých řadách jednotlivce, z nichž někteří jsou skutečně členové výše uvedených organizací, další ovšem žádné z nich. Politický program, který Strana zelených prosazuje je výsledkem vzájemných diskusí těchto lidí. Než naprosto mylně říkat Strana zelených jsou ti a ti (ekoteroristé), bylo by vhodnější prostudovat si program této strany. I tak Vám přirozeně nikdo nevnucuje, abyste s ním souhlasil, o to nejde. Jde o to, kam a proč míříte v podstatě nenávistná slova.
0/0
28.5.2004 2:06

sakal1

Re:
Aktivisti Greenpeace za ucast na akci zadne penize nedostavaji. Jsou tam zadarmo a ve svym volynm case.
 
Ostane ani zadny pochody Greenpeace neorganizuji. Proste si vymejslis hovadiny, Aleszku. Me by spis zajimalo, kdo tebe plati za t y pomluvy a urazky, ktery sem pises.
0/0
28.5.2004 0:37

Aleszek

Re:
Pochody věrných = různé protestní akce.
Nikde jsem nepsal že ti lidi na těchto větších akcích jsou placení. Psal jsem o organizátorech.
Já placený nejsem, nikde netvrdím že to co tady píšu je abslutní pravda, je to jenom můj názor a pohled na věc.
Píšu spíše obecně o těchto organizacích z nichž je Greenpeace asi nejznámější.
0/0
28.5.2004 0:49

sakal1

Re:
Pises nesmysly, protoze zadnou z tech organizaci neznas a blafes o obecnosti. To bys musel nejdriv neco znat a vedet. Anonymne nekoho pomlouvat je snadny.
0/0
28.5.2004 1:03

Aleszek

Re:
Máš pravdu, moc těch organizací neznám, ale to je tím, že je znát nechci. Prostě se mi nelíbí styl jejich práce, nelíbí se mi, že mi zakazujou lyžovat na Lysé hoře, nelíbí se mi jejich často přehnaný populismus.
Dokážeš už akceptovat můj NÁZOR ??
0/0
28.5.2004 1:14

sakal1

Re:
Ja jim sam posilam rocne 500,- a mam doma jejich vyrocni zpravu. Cesky Greenpeace podporuje kazdej rok asi 11 tisic lidi, ktery dohromady poslali v roce 2002 pres 6,5 milionu korun. Zbytek prijmu tovri prodej tricek, uroky z banky a grant 400 tisic od jedne prazske nadace.
0/0
28.5.2004 0:10

Johny_S

Re:
A proč? Proboha, proč? 500 korun se dá přece využít daleko lépe, než podporovat mírnější verzi Al-Kajdy...
0/0
28.5.2004 0:13

sakal1

Re:
Jo treba, by se ti dala nacpat do chratanu. Jsem vobycejny ageresvni hovadko ... ty internetova Al-Kakajdo :-))
0/0
28.5.2004 0:16

Johny_S

Re:
Co smysluplného tedy Greenpeace dělá? Jaké přesně má zásluhy? Milé ageresívní hovádko, jste si skutečně jisto, že své peníze nevyhazujete zbytečně? Pokud bych je obdržel do chřtánu, mělo by to smysl pouze v případě mě, potože koho by nepotěšila pětistovka v ústech, zvláště pak může-li si ji nechat. V případě Greenpiss bych to viděl podobně. Prospěch z toho mají oni a nikdo jiný.
0/0
28.5.2004 0:26

sakal1

Re:
Napr. ohalila alergenni kosmtiku, prinutil spolanu a sta vykydat to jedovate svinstvo, testovali detsky textil v kterem nasli nebezpecne chemikalie, pripominkuji ceske zakony a nyni k novou chemickou politiku EU. Takze jsem fakt rad, ze tu jsou a myslim, ze tech 500 rocne si plne zaslouzi :-))))))
0/0
28.5.2004 0:34

Johny_S

Re:
To jsou tedy opravdu zásluhy. Alergenní kosmetika by se dřív nebo později přestala prodávat, protože by to vyřešil trh, případně soudní spory, totéž platí o dětském textilu. Vyčistit Spolanu stát přinutily spíš povodně, které ji vyplavily, takže se ukázalo, co tam všechno je. Je zajímavé, že ještě daleko horší jedy jsou v semtínské Synthesii, odkalovací jezírka plná jedů, které by zamořily celý tok Labe jsou asi metr nad hladinou stoleté vody, ale proti tomu nikdo hlasitě neprotestuje a taky to nikdo neřeší. V případě chrudimské Transporty plné perchlórů pronikajících do širokého okolí dokonce stát řekl, že si má město těch několik desítek milionů na likvidaci škody, kterou nezpůsobilo, nějak nalézt samo. Že by tedy tito tzv. ochránci vyhledávali pouze akce, které jim přinášejí širokou publicitu. Že by zkrátka hlavně toužili po zviditelnění? Kdyby radši místo demonstrací a nátlakových akcí nakoupili Roundup a šli ničit porosty bolševníku a křídlatky, podřezávat akáty, apod., to by bylo záslužné. Připomínkování českých zákonů si můžou nechat.
0/0
28.5.2004 0:44

sakal1

Re:
Trh sam nikdy zadny ekologicky problem nevyresil a nevyresi.
co se tyce Synthesie, tak se mrkni na WEB Greenpeace treba zde:
co se dalsiho zamoreni Labe tyce treba ZDE: http://greenpeace.cz/zpravy.shtml?x=148301
0/0
28.5.2004 0:53

Johny_S

Re:
Jasně, jasně, oni tuhle plavali okolo a něco měřili v Labi, ale co se tím vyřešilo? Nic. Opravdu mě také překvapuje, že vadnou kosmetiku považuješ za ekologický problém. Co to bude příště? Třeba nekvalitní varné konvice?
0/0
28.5.2004 1:00

sakal1

Re:
Kdyby sis precetl alespon tu zakladni stranku Greenpeace o alergenech v kosmetice http://www.greenpeace.cz/kosmetika/
nasel bys tam jasne, strucne a logicke vysvetleni:
"Aktivity týkající alergenu MDGN jsou součástí kampaně Greenpeace za změnu stávající chemické politiky Evropské unie. V EU je dnes používáno bez adekvátního posouzení vlivu na zdraví lidí a životní prostředí přes 100 tisíc chemikálií. Každý pátý zaměstnanec v EU je vystaven působení rakovinotvorných látek. Greenpeace proto usiluje o zavedení zákonů, jež umožní používat jen chemikálie, které projdou tzv. autorizací, tedy procesem posouzení rizik pro lidské zdraví a životní prostředí. Greenpeace dále žádá, aby autorizace nebyla vydána látkám, které je možné nahradit bezpečnější alternativou. V případě neexistence náhrady by dle názoru Greenpeace směla být chemikálie vyráběna jen do nalezení dosažitelné alternativy."
Jenze ty radsi jine pomlouvas, nez aby ses obtezvoal neco si zjisti nebo dokonce udelat ... asi mas blbopu hlavu a obe ruce levy. Zatim se projevil jako abslolutni hlupak, vymyslici si pomluvy a vymluvy.
 
0/0
28.5.2004 1:07

Johny_S

Re:
Tohle je ale jasná ukázka toho, co by vyřešil trh. Je to zdraví škodlivé, stejně by se to dřív nebo později přestalo vyrábět. Levicoví grýnpísací ovšem přišli s řešením hodným levičáka. Další a další regulace, ať žije bruselská byrokracie. Za chvíli bude přísně zregulován jakýkoli aspekt mého života. Budu dostávat krásně sterilní balené koblihy, používat pouze dřevěné (případně kamené nebo hliněné) a nijak neošetřené nářadí, protože při výrobě kteréhokoli jiného se používají zdraví škodlivé látky... Další a další posuzování vlivu na zdraví, další komise, další povolování. Všechno se dál strašlivě prodraží. A kde to skončí? Skomírající pokrok se nakonec zastaví a předeženou nás země, kde podobné regulace nebudou.
0/0
28.5.2004 1:19

Enti

Re:
Vy jako zakaznik (a tedy segment trhu) poznate, ktera kosmetika obsahuje rakovinotvorne latky a proto ji nebudete kupovat?
0/0
28.5.2004 8:31





Najdete na iDNES.cz