Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelci zabili desítku demonstrantů v Gaze

Izraelci rozpoutali nejkrvavější ofenzívu proti Palestincům za posledních několik měsíců. Demonstraci v Rafáhu rozehnali vojáci střelbou, která zabila nejméně deset lidí a několik desítek jich zranila. Palestinci protestovali proti demolici domů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

S bandity je vždy potíž,
uvidíme, až budou úřadovat v Praze, asi jim polezeme jen do z......., jak těm před nimi, jako těm, co už v Praze udívají směr našemu snažení zatím v českých převlecích..
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
27.5.2004 13:11

Aiki75

Re:
 
Taky se mrkni vlevo na obrazky. Palistinci jsou skuteční lidé !
0/0
27.5.2004 18:54

Aiki75

Re:
V pravo
0/0
27.5.2004 18:54

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Někdo snad tvrdí, že to lidé nejsou, je mi jasné, že to nejsou mravenečníci.
0/0
27.5.2004 18:58

Aiki75

Re:
No, alespoň někdo. Většinou je nazyvaji arabska verbeš, či ještě hůře
0/0
27.5.2004 19:08

František Koudelka 4.Kyju

Re:
No on i člověk může být verbež, ne všichni jsou jistě lotři, ale je jich tam dost a bohužel na vedoucích pozicích a je jich tam dost velmi zradikalizovaných, takže se chovají zcela jinak, než kdyby byli v pohodě, ale oni si tam musí udělat pořádek, jestli chtěj Izrael zničit, tak jsou na nejlepší cestě zničit sebe.
0/0
27.5.2004 19:11

Aiki75

Re:
Maš pravdu, obněna Palestinského vedení je nutná. Vůbec se divim, že Arafat ještě netahnul ke všem čertům i s nobelovkou.
 
Za to, že je tam mnoho radikalu ovsšem, vděčíme Izraeli a jeho chování se k Palestýně.
0/0
27.5.2004 19:27

Elektrikar

Idnes opomela detail
ze "demonstranti" kryti za suknemi a houfem deti byli vyzbrojeni nabitymi kulomety a granaty. V prubehu "demonstrace" pak zpusobili nejake vybuchy, ktere usmrtily nektere jejich vlastni deti. Zahranicni reporteri pak popsali demanstraci jako "krvavou", s mrtvymi obetmi Izraelskeho konfliktu. Ovsem uz nereknou pravdu, ze mezi mrtvymi byli izraelsti pohranicnici a vojaci, kteri podle smluv z Oslo a Kahiry maji strezit hranici mezi Egyptem a Izraelem, vcetne autonomnich uzemi, sverenych palestincum. Za rok tam znicili asi 100 paserackych tunelu. Proto Izraelska vlada pristoupila k rozsireni hranicniho pasma na 700 metru. A to se samozrejme palestinskym Srabum nelibilo. A tak si media opet prisla na sve v manii popsat Palestince jako nevinne obeti Izraelskych agresoru. Podle vypovedi z Honest Reporting Watch, Obcanske iniciativy pro nezkreslene zpravodajstvi, na dotazy proc takova kriklava lhani, odpovedeli dotazovani reporteri jednoduse, ze Izraelci nevydavaji "Fatwu", tedy odsouzeni k fyzicke likvidaci tech novinaru, kteri maji odvahu psat pravdive. Takze tady je ten zakopany pes pani ctenari.
0/0
24.5.2004 23:39

Milan44

!!!!
Mají co chtějí ...( Palestinci...) tak co se diví ...
0/0
23.5.2004 21:22

Kereme

Obecně
Obecně sice nelze říci, kdo má za co vinu, jestli Izrael či Palestinci, ale v tomto případě je naprosto jasné, že Izrael. Sem vede zločinecká politika předsedy vlády Šarona.
0/0
23.5.2004 16:49

Milan44

Re:
jsi de bi l !!!!!!!!!!!!!!!
0/0
23.5.2004 21:22

osa

Re:
co jsi za sionistickou zrůdu?
0/0
24.5.2004 15:55

Antiperle

Re:
, Ty jsi ale také debil.
0/0
31.5.2004 16:56

Standa CZ

Palestinska propaganda
proc se stale v televizi a tisku obevuji zabery a fotografie zranenych a mrtvych palestincu s profesionalnimi plakackami ktere mimo breceni do kamery nic neumeji a neukaze se i treba zaber mrtvych izraelcu.
Arabska verbes neumi nic jineho nez se takhle chovat.Sami nic nedokazali a umeji jen bojovat a slavit kdyz nekdo jiny umre.treba ty oslavy kdyz spadla Columbia.Co je to za lidi?
Proste preventivni jaderny uder na Mekku by stal za to a ukazal jim co je svata valka kterou tak propaguji
0/0
22.5.2004 19:47

Kereme

Re:
Rasisto!
0/0
23.5.2004 16:48

Milan44

Re:
š recht ..
0/0
23.5.2004 21:16

Excellent

Re:
No tak s tou propagandou, ktera je jak v palestine tak v izraeli s tebou souhlasim. ale s tim jadernym utokem na mekku, asi ne. myslimze nevis ze mekka je sunnitskym poutnim mistem a vetsina radikalu jsou siite. takze to s al-makkah je naprosta blbost. to je jako znicit vatikan jako odplatu za neporadek, ktery delaji krestansko demokraticke strany. tolik asi. kazdopadne problem izraelsko palestinsky ma zavaznejsi charakter a zpravidla ten kdo ho zna jen z medii nemuze nikdy vedet o cem to je.  Mysleni normalnich lidi je uplne jine.
Liga arabskych statu odsoudila utoky palestinskych radikalu proti izraeli. a to je prvni krok k primeri. ovsem izrael se musi stahnout z uzemi na ktere nema pravo a to vsichni dobre vi. jde jen o vodu. palestina je pro laiky neco jako protektorat cechy a morava. alespon co se uzemne-spravniho systemu tyce.
Verim ze se tento problem vyresi, protoze verim Jordansku, ve kterem po jednom z nejlepsich panovniku moderni historie krali Husseinovi, prevzal vladu jeho syn Abdullah s kralovnou Raniou, ktera mimo jine sedela mnoho let ve vedeni UNICEF. Verim ze spolu se Sharonem, Peresem a Shalomem vyresi tuto patovou situaci.
Problem je v tom ze Sioniste delaji problem izraeli stejny jako pal.radiaklove.staci jmenovat smrt Jicchaka Rabina,cloveka ktery stal milimetry od miru nebo prvni sebevrazedny atentat, kdy sionisticky radikal z jedne skupiny na jesive vbehl v osmdesatych letech do mesity a odpalil se kdyz byla plna vericich. takze nejen bojovat s pal.rad. ale i s izr.
Na to jiz ale prisel Ariel Sharon a snazi konat
Nezbyva nez dodat Shalom bisrael, sallam ma3 filastin
0/0
23.5.2004 23:45

Dr No

Obecně je vždy špatné,
když někdo přijde násilně o život, zvláště je li to dítě. U palestinců je ale statisticky velmi pravděpodobné, že z dnešních nevinných dětí budou zítra živé bomby, zabíjející jiné nevinné děti. Z tohoto pohledu izraelští vojáci možná zachránili pro budoucnost víc životů, než kolik jich zmařili. A pokud by se mělo volit, pak život slušného člověka má stonásobně větší hodnotu než život hlupáka, který se nechá sfanatizovat a jde slepě a bezdůvodně vraždit jiné lidi.
0/0
21.5.2004 17:27

Mittar

Re:
z dnešních nevinných dětí budou zítra živé bomby .. jo ale dela nekdo neco proto, aby to nenastalo? tim co izraelci ted delaj, davaj jen podporu terorismu, nikoli reseni otazky ...
0/0
22.5.2004 13:08

Dr No

Re:
Proti terorismu je možné postupovat jen silou, jakékoliv ústupky teroristy jen povzbudí. A hlavně by se jich neměl nikdo zastávat a posílat jim peníze, jak činí hloupí a alibističtí evropští politici.
0/0
22.5.2004 22:49

Jindrich Hojer

Tata Sharon
Izrael nechce aby kdokoliv zasahoval to "jeho veci". Izraeli se (vladnim spickam s A.S. v cele) libi soucasny prubeh konfliktu a ani nahodou netouzi po miru. Ostatne - nezajem o mir prokazuji tito valecnici zamernym provokovanim reakce ze strany radikalu, ktera by jim pak dala mandat k etnickemu vycisteni nepravem okupovanych uzemi. Armada ma tak sve jiste a civilove budou nadale umirat. Tata Saron si to tak preje. Je prece vojak, vi co je jeho povinnost. Cilem vojenskych akci nejsou ani tak teroriste jako spise policejni stanice, komunikace, tovarny, infrastruktura obecne. Izraeli jde predevsim o vnitrni oslabeni nepritele, vyvolani chaosu smerujiciho v obcanske nepokoje a nasledne svrzeni autonomie. Pote dostanou zelenou dalsi miliony pristehovalcu (kteri jsou schopni dolozit svuj zidovsky puvod - jak odporne a pripominajici aktivity pro dosazeni rasove cistoty v nemecke Treti risi pred par lety.) z celeho sveta a krize bude vyresena...
0/0
21.5.2004 12:05

sina 2

Re:
Pane Hojere,uz dlouho jsem tady nenasla jeden normalni,rozumnej prispevek a nemela jsem ani chut reagovat na ty hlouposti.Souhlasim s Vama,vidim to taky tak.
0/0
23.5.2004 19:38

Excellent

Re:
ano, mir je spatne slovo. Voda je lepsi. Pokud opusti okupovane pal.uzemi (podobne jako nasemu protektoratu za valky), bude muset ustoupit i Syrii a vratit Golanske vysiny ze kterych prameni nejvice vody.
Nezbyva nez dodat Shalom bisrael, Sallam ma3 filastin
0/0
23.5.2004 23:49

IZRAELICRIMES

KONEČNÉ ŘEŠENÍ ŽIDOVSKÉ OTÁZKY
Pan Hitler byl velice rozumný muž,když chtěl vyhladit židy!Škoda,že je SS nespálily všechny!!!
0/0
20.5.2004 21:16

ondravan

Co tam dělají ty děti?
Ještě jsem nikdy neviděl, že by někde jinde ve světě chodily na nebezpečné demonstrace děti. Ale Arabové je klidně posílají házet kameny nebo jako sebevrahy s výbušninou. To je vidět, co jsou zač.
0/0
20.5.2004 12:38

Zwerg

Zajímavý odkaz, co opravdu stojí za přečtení
http://kluby.quick.cz/vypis_zprava.asp?klID=5027&id=170674
0/0
20.5.2004 10:12

zpravodajec007

Re:
Pilát - něco mezi 30 - 40
Goyerovic Jyndra - přes 120
 
0/0
22.5.2004 23:30

Pilat

pokud budeme ve svete jen necinne prihlizet
budou sraelske a americke armadu provadet spinavou polidtiku sionistickeho vrazdeni bez zabran. Vem si transparen a ukaz svoje stanovisko pred sraelskou ambassadou
0/0
19.5.2004 23:41

Pilat

pro fcelare
vas pane ty vase fcelky pekne doridily, plno dzigancu a fsecko do hlavicky.
0/0
19.5.2004 23:36

vcelar

Re:
Mrzí mě, že mi pořád vypadávalo večer PC, takže jsem Vám nemohl nabídnout nějaký šikovný roj, abyste taky mohl začít.
0/0
20.5.2004 7:45

Zwerg

Re:
O nic jste Včelaři nepřišel. Je statisticky hodnověrně podloženo, že pravidelné a časté vysedávání na zdejších diskusních fórech vede k rapidnímu odumírání neuronů a z toho plynoucí demenci. Pohleďte např. na takového pinkshadowa, ......atd atd, nechce se mi to vypisovat.
0/0
20.5.2004 10:00

Trashman

Právo a morálka.
Pro ty co tady kecají o tom, že Palestinci měli zbraně, tak asi neviděli televizní záběry, které jasně ukazovali, že Palestinci šli neozbrojeni a zcela pokojně po ulici, když v tom se na obloze objevili vrtulníky a začali pálit rakety. Jsem zvědavý, jak dlouho bude OSN nečinně přihlíže, když stát jako je Izrael provádí genocídu obyvatel Palestiny. Kolik ještě musí být Palestinců zavražděno, než se OSN probudí a vojensky zasáhně tyrana. Pokud jde o to území, tak celé patří Palestincům a je nehorázně tvrdit, že po dvou tisících letech na něj mají Izraelci nějaký nárok. T bysme mohli potom i my požadovat po Polsku a Rakousku źemí, vždyť patřilo do českého království. To co se na źemí Palestiny děje se dá nazvat jako novodobý Holocaust Palestinců.
0/0
19.5.2004 22:53

berlyn

...:)
Dnešek si Svobodonoši v Iráku a synkové a dcerky Izraele v Gaze fakt užili..hi,hi,hi...Jen tak dál... ...Jste přece V PRÁVU... jako každej,kdo má zrovna největší klacek... ... Blbý je,že nikdo ještě neměl ten největší klacek navěky... ...Není vám pomoci...ani jedněm... Berlyn...
0/0
19.5.2004 22:12

Zwerg

Re:
>>>jako každej,kdo má zrovna největší klacek
 
Ano, to jepravda. Vždy v celých dějinách záleželo jenom na tomto argumentu.... 
 
>>>Blbý je,že nikdo ještě neměl ten největší klacek navěky
 
To je také pravda, ale také je pravda, že každý kdo právě ten největší klacek drží v ruce se setsakramentsky snaží aby to tak na ty věky už zůstalo.... avšak zatím se to nikdy nepovedlo...
0/0
20.5.2004 0:19

monstrum

Jak je to ve skutečnosti
Podívejte se ve skutečnosti je všechno jinak. Je to celosvětové spiknutí s cílem zmást všechny národy. 500 lidí ovládá miliardy ostatních lidí a vy jim to žerete i s navijákem.
Existuje určitá skupina lidí co už vyvolala 2 světové války a chystá se vyvolat další.
0/0
19.5.2004 21:59

Pan_Vojtisek

maly dotaz
pro ty, kteri obhajuji dnesni izraelsky krok, neni to v zadnem pripade mysleno jako provokace, proste me to zajima. Kdyby tech mrtvych demonstrantu bylo treba 100, zmenili byste postoj? Nebo 10 000. Nebo cela Palestina. Nebo ...  ? Nebo je to vlastne jedno (uz jste se davno rozhodnuli?)
0/0
19.5.2004 21:13

ruleta

Re:
Vojtisku jsi nejspis padly na hlavu...krom nejakeho magora nikdo dnesni krok Iz neobhajuje..ale ma se zdaleka toho tento cin oznacit za teroristicky .
0/0
19.5.2004 21:22

Pan_Vojtisek

Re:
Ale fleretku, ptal jsem se tech, kteri masakr obhajuji. Ty to evidentne nejsi , tak proc odpovidas ...(nebo ze by prece potrefena husa zakejhala?) jinak jsem jen tak sroloval dolu a ano, takove vyroky ixikoje nebo hornikkdojevic jiste Izraelsky krok neobhauji     a nebo to jsou ti tvy "magori" ? Pak se shodnem, a kdyz si to v klidu proctes, pochopis, ze dotaz smeroval na ne.
0/0
19.5.2004 21:32

ruleta

Re:
nepsal jsem magori ale magor(=zwerg)a prave proto jsem reagoval, protoze jediny kdo to tu obhajoval byl zwerg. dale kdyz si prectu vyjadreni tech co jsi jmenoval nikde nevidim ze tento cin obhajuji.
0/0
19.5.2004 21:46

Zwerg

Re:
Tak to máš zřejmě potíže se čtením, příteli. Nebo ti dělá potíže interpretovat právě přečtený text.... pokud ve zdejších reakcích nikde (kromě mě, samozřejmě ) nevidíš žádnou obhajobu dnešního masakru.
 
Já pouze nazývám bez obalu to, co ty a pár dalších přátel velmi opatrně naznačují... Prostě jsem zastáncem přímé a hlavně upřímné řeči! Ty snad ne ?
0/0
19.5.2004 23:59

Pan_Vojtisek

Re:
oprava: ruletko
0/0
19.5.2004 21:33

Aiki75

Re:
A jako co by jsi ho označil ??? Terrozují celou Palestínu, nehledě na to, že tam nemají co dělat.
0/0
19.5.2004 22:23

ruleta

Re:
 
(...)Military sources said that troops had spotted the approaching demonstrators, among them armed men, and asked a helicopter to fire a warning missile at an open field. But when the crowd continued to march, a tank fired three shells at the nearby abandoned building to ward the protesters off.
Senior IDF officers said that if there was indeed a mistake in the firing of the shell, it would be a grave fault that would affect the continuation of the ongoing military operation in the Gaza Strip.
The IDF expressed deep sorrow at the incident in which innocent people were killed and offered the Palestinians to transport casualties for treatment in Israeli hospitals. (...)
0/0
19.5.2004 22:55

Zwerg

Re:
Nehoda! No co, nikdo přece nejsme neomylní - ani IDF. To se holt občas stane! A navíc, stejně to byli většinou teroristi, když demonstrovali proti legitimním demoličním akcím, které IDF provádí na domech teroristů. Takže co!
0/0
20.5.2004 0:06

Aiki75

Re:
 
Nesouhlasí s tím celý svět včetně USA a ty tomu říkaš legitimní. To by mě zajímalo co ti ještě obřezali ???
0/0
20.5.2004 0:12

Zwerg

Re:
Znovu opakuji. Já jen nahlas, přímo a upřímně říkám to, co zde několik přispěvatelů velmi opatrně naznačuje. Domnívám se, že mluvit by se mělo pouze  přímo a upřímně! Ty si to snad nemyslíš ?
0/0
20.5.2004 0:25

Aiki75

Re:
To ano, ja svůj názor taky řekl nahlas.
0/0
20.5.2004 0:27

Zwerg

Re:
OK, ty ano. Ovšem to se rozhodně nedá říct o názorech některých ostatních zdejších orálních hrdinů např. Ixikoje, hornikkdojevic, Mikilkan_dan... či jak si vlastně říkají. Já říkám totéž co oni, pouze zcela přímo....
0/0
20.5.2004 0:43





Najdete na iDNES.cz