Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Premiér se postavil za Marii Benešovou

Premiér Vladimír Špidla se postavil za nejvyšší státní zástupkyni Marii Benešovou, kterou ostře napadl předseda ODS Mirek Topolánek kvůli jejím výrokům o korupci na radnicích. Topolánek řekl, že jakmile se jeho strana dostane k moci, Benešovou odvolá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zahledeny

Komunální modroptáčník
Tady máte jednoho vypečené komunálního modroptáčníka z Prahy 3: http://www.ihned.cz/3-14261550-hurda-000000_d-44
0/0
17.5.2004 17:21

karoten

ODS opět neudržela demokratickou masku na xichtě
Stát jsem Já resp. My....jak starobyle a přece současně to zní. Demokracie = jiný název pro neomezené panování bratrstva modrého ptáka. Nemůžu si pomoct, Sisko1 má pravdu, i když vysmívanou.
0/0
17.5.2004 15:20

Eldrb

Re:
Kolega Karoten se opět plete. " Stat jsme My ", toť v současné době výsostné chování ČSSD.
0/0
17.5.2004 19:38

karoten

Re:
Diskuze s Vámi obvykle vede do zdi, nicméně: ČSSD je právě u moci a její vláda prvky demokracie rozhodně nepostrádá, oficiální proklamace nezní v uvedeném stylu "jen počkejte". Záměry se prosazují zákonnou cestou, překroutit ústavu ve svůj prospěch se naposledy snažila ODS.
0/0
18.5.2004 9:13

Eldrb

Re:
" Jen počkejte " je výrok Topolánka a né celé ODS. Co se týče prosazování záměrů,budiž,i blbost se dá prosazovat zákonně a demokraticky zvláště při určité zavázanosti, jak nám to předvádí vládní koalice. A snaha překroutit Ústavu ve svůj prospěch ze strany ODS ? Máte na mysli změnu volebního zákona z poměrného na většinový , dojednaný v oposmlouvě ? Shození tohoto zákona byl zločin v dikci Havla. Ústavní soud rozhodl evidentně na přání této osoby a v neprospěch republiky. Problém je v tom , že pro Vás je Havel bůh a pro mne je to člověk s pokřiveným charakterem. Takže se asi těžko shodneme, čili ta zeď funguje oboustraně.
0/0
18.5.2004 12:47

karoten

Re: Pro mne je každej volič ODS člověk s pokřiveným charakterem
O Havlovi nebyla řeč. Ani o víře ne. Chápu ovšem že se k ní vždy sklouzne - to už je pro nemyslící obdivovatele a stoupence řádu typické.
0/0
18.5.2004 17:14

Nadsamec

ODS
Považuje se za pravicového voliče, ale ODS mi bohužel neustále dokazuje, že jí opravdu volit nemám - viz. poslední výrok Topolánka.  co naplat, pujdu volit Dolly Buster
0/0
17.5.2004 11:36

Kleki Petra

Re:
Opravdu už máš volební právo? Ale možná jen čerstvě, ne? Nějak mám pocit, že na gymplu zase tak moc voličů nebude.
0/0
17.5.2004 12:33

oturek

0/0
17.5.2004 10:58

oturek

Hlava mafie se ozvala
Starostové ODS jsou nejvíc zasaženi vyšetřováním korupce, takže Topolánek ve své jednoduchosti protestuje. Jak jednoduché. Hlavoun mafie přeci nebude sedět a jen tak čekat, až si pro něj také přijdou... :-)
0/0
17.5.2004 10:54

Sudajev

**********
Premiérovi se nestaví a nestaví, tak se alespoň postaví za Marušku, on je vůbec nějak zaměřený na boubelatý Marušky, to je nějaká úchylka, nebo tak.
0/0
17.5.2004 10:24

VENDULA

To máte tak...
...na naší radnici v Praze 3 vládne velká koalice ODS-ČSSD. Docela nestydatě přidělují obecní zakázky spřízněným firmám, protože zatím u nás neexistuje kvalitní zákon o střetu zájmů (nepřipravily ho zatím ani tzv. pravicové, ani tzv. levicové vlády). V Hospopdářských novinách nedávno vyšel poměrně obsáhlý a věcný článek o pozadí financování paláce Akropolis (vlastníkem je jeden z radních). Atd.... atd....
 
Paní Marie Benešová asi moc dobře ví, o čem mluví. A je jisté, že to leckomu není po chuti, ať už je tzv. napravo nebo tzv. nalevo. Že právě křičí politik tzv. napravo, je jen shoda okolností, protože nedávno zatkli jednoho starostu z Kladna a obvinili jednoho zastupitele z Plzně, oba tzv. napravo. Až příště zatknou někoho tzv. nalevo, bude křičet politik tzv. nalevo.
 
Dokud  se občané nezačnou více zajímat o to, koho volí, situace se nezlepší. Ale velkou vinu mají i velké politické strany, které místo aby udělaly v komunální politice pořádek, tak křičí. A stačilo by přitom málo: "Tak vážený pane, vy naší straně zde na tomto obvodu děláte pěknou ostudu a nám kvůli vám klesají preference, my vás v naší straně už nechceme a raději zůstaneme na této radnici v opozici, než aby se o naší straně říkalo, že její členové kradou nebo zneužívají obecních zakázek...."
 
P.S. Nejsem Vendula
0/0
17.5.2004 10:05

Destroyer7

Re:
Hezká teorie. Neměl bych nic proti tebou popisovanému stavu. Má to však své ALE. A tím je skutečnost, že do politiky, komunální úrověň nevyjímaje, vstupují v naprosté většině tací, kteří jdou budovat blaho své a svých kamarádíčků. Dnes a denně nás o tom přesvědčují. Parlamentem počínaje a radnicí ve městě konče. Na malých vesnicích se tohle obvykle neděje, protože pan starosta je příliš čitelný. Ale ve městech to je běžné. Vždy se najde nějaký kamarád, co má firmu.
 
V duchu hesla: "Ruka ruku myje." se jedná v naprosté většině případů V tom s paní Benešovou souhlasím. V čem nesouhlasím, je metoda. Pokřikováním na sebe v médiích se nic nevyřeší. A na skutečném řešení nemá zájem ani jedna z parlamentních politických stran, z důvodu výše uvedeného. Můžeme se tu tedy dohadovat do umdlení prstů, ale nic tím nezměníme. Dokud nezasednou do křesel těch, kteří jsou takto zkorumpováni poctiví lidé, a zachovají si svou poctivost, tak se nic nezmění. Vládní strany si toho jsou moc dobře vědomy, ale zahrát před volbami na struhu "zameteme s lumpy" je přece dobrý tah, ne?
0/0
17.5.2004 11:17

Kleki Petra

Re:
Naprosto souhlasím. S tím dodatkem, že musí perfektně fungovat kontrolní mechanismy, neboť moc korumpuje, ať chceme nebo ne. A budu-li se chtít z pozice státního zástupce k něčemu vyjádřit, nesmím používat metodu českých novinářů spočívající ve schopnosti ncokoli vyslechnou a s vydechnutím poslední slabiky vše zveřejnit, důkazy nedůkazy.
0/0
17.5.2004 11:38

VENDULA

Re:
A nestačilo by začít alespoň od těch nejkřiklavějších případů.....?
0/0
17.5.2004 11:48

anegelito

Benesova
ma pravdu se svoji kritikou UH. Cely verejny financovani ceskyho vrcholovyho sportu je proste kradeni penez danovejch poplatniku. Proste neni normalni, aby byl z verejnejch rozpoctu podporovanej vrcholovy kluby, kterej maj bohaty soukromy vlastniky schopnyh ty kluby ufinancovat v pohode ze soukromejch penez. Nemam nic proti tomu, kdyz se dotujou verejny sportoviste, kam si muze prijit zahrat a zasportovat kazdej, ale vrchlovy kluby jsou samofinancovatelnej business a ja fakt nevim proc bych mel ze svejch dani dotovat cinnost jakekoli soukrome firmy, at jsou Trinecke zelezarny, Nova Hut anebo Synot.
0/0
17.5.2004 10:04

VENDULA

Re:
0/0
17.5.2004 10:06

cochran

Re:
huso nesportovni, kdyz se muze dotovat kultura , je mozne dotovat i sport. Jde o zabavu lidi, tak nam tu nerad.....
0/0
17.5.2004 11:35

VENDULA

Re:
Asi je rozdíl mezi dotací sportu (v Tvém pojetí lidové zábavy) a dotací bohatých majitelů sportovních klubů...
0/0
17.5.2004 11:49

cochran

Re:
nerozumis sportu, tak do toho nemluv. Sehnat finance na vystavbu resp. rekonstrukci stadionu je velky problem i pro ty podle tebe bohate vlastniky.
0/0
17.5.2004 12:27

VENDULA

Re:
Jasně, jsem chudák, kterej ničemu nerozumí. Za to ty jsi borec který rozumí asi všemu, ne......?
0/0
17.5.2004 12:33

cochran

Re:
no to si pis!!!!!!!!!!!
0/0
17.5.2004 12:49

briza

Ale no tak chlapci
Mame pred kongresem ODS. Prazdny a falesny Topol byl rad obhajil kreslo predsedy, ale zkuseni matadori v cele se soudruhem Tlustym take nespi a toho privandrovalce z Moravy by radi vykazali do patricnych mezi. No a nejak je treba ziskat na svou stranu delegaty z reginou kdyz v Praze ma Topolanek podporu jen Pavla Bema. Vetsina tech delegatu jsou prave lidi z komunalni politiky a po te co v posledni skoncilo par jejich kolegu z ODS ve sparech policie je treba poskytnout tem zbyvajicim klid a jistotu pro dalsi tvurci praci. Odtud vitr fouka.
0/0
17.5.2004 9:34

sisko1

Další ukázka politické zvůle ODS !!!
Modří ptáci a podnikatelé dostali strach , že na ně Gross došlápne a zabaví jim jejich černá konta !!! Peníze na černých kontech nakradli Modří ptáci obyčejným lidem a teď by je měli všechny vrátit !!! Lidé jasně podpořili pana Grosse a další vládní politiky a vyjádřili se pro tvrdé potrestání Modrých ptáků !!
0/0
17.5.2004 8:51

Sudajev

Re:
Zatím co čssd krade ještě víc. Ať začnou ve svých řadách.
0/0
17.5.2004 8:54

Destroyer7

Re:
Zase sis zapoměl vzít své léky na hlavu?
0/0
17.5.2004 9:00

Enver Hodža

Re:
Vypni počítač a vrať se k lopatě, ještě nemáš padla.
0/0
17.5.2004 9:07

Džura - hrdina Pamíru

ovi
0/0
17.5.2004 8:33

Sudajev

Re:
Máš naprostou pravdu, líp by to nikdo nenapsal.
0/0
17.5.2004 8:35

xaeris

příklad
Paní Benešová prohlásila v médiích, že pronájem stadionu v UH za  l CZK ročně ji nepřijde dost košer.Tuhle obvińující informaci pustila do světa, aniž by si ověřila, jak to vypadá jinde, aniž si zjistila, že údržba a provoz takového molochu přijde ročně na miliony, které platí najímající firma,  a aniž si ověřila, že zisky z takového areálu jsou minimální.A´t se obyvatelé UH zajedou podívat do zdevastovaných sportovišť ve Slušovicích, aby věděli co je čeká Uherské Hradiště, díky nesmyslné kampani proti úspěšné moravské firmě, do které se zapojila i výše jmenovaná dáma.Je třeba něco dodat???? 
0/0
17.5.2004 8:13

cochran

Re:
zda se, ze ta dama spadla z visne. Nevim co je divneho na faktu, ze radni pronajali rekonstruovany stadion za korunu. Pozastavuje se snad nekdo nad faktem, ze obec opravi na sve naklady kulturak a pak tam kdejaky ochotnik vystupuje. Nebo ze dotuji bazeny. Stadion v UH je obdobnyu pripad. Je to sluzba obcanum!!
PS: hlavne ze ji nevadi dotce na spartanske mladeznicke strdisko na Strahove
0/0
17.5.2004 8:50

xaeris

Re:je to zlé
No, já bych to viděl trochu jinak.Buď je ta dáma schopná vynášet názory a soudy na základě neúplných informací, v tom případě nemá na svém lukrativním ale i odpovědném místě co dělat, a nebo se jedná z její strany o cílený úmysl někoho záměrně pošpinit, a´t už radnici v UH či soukromou firmu, a v tom případě je to ještě horší.A S TAKOVÝMI LIDMI U MOCI, TO JE PRO NÁS ZLÉ....................................
0/0
17.5.2004 9:06

rewell

vážená
nejvyšší paní prourválková by se měla zamyslet nad svou oblastí, kde pod svícnem bývá největší tma.
Ať začne u sebe a u svých komunistických prokurátorů.
0/0
17.5.2004 8:05

cheos

Paní Benešová
Paní Benešová má pravdu, ale bude se ji jen těžko dokazovat. Nepřímých důkazů a očividných podvodů je celkem dost. Se šikovným právníkem a s našimi vágními zákony však není problém se vykroutit. Nebo si snad myslíte, že to na radnicích chodí jinak, než třeba ve fotbale ? A Topolánek ? Potrefená husa zakejhala.
0/0
17.5.2004 7:58

rewell

Re:
Myslíš že je normální, aby se grosstapo vrhlo na člověka, o kterém i jeho místní radnice (Kladno) říká, že bylo vše v pořádku?
0/0
17.5.2004 8:07

cheos

Re:
Teď jsi mne pobavil. Viděl jsi už někdy aby místní radnice nestála za svým šéfem? Zvláště je-li velmi mocný a schopný .
0/0
17.5.2004 8:11

rewell

Re:
pokud se nepletu, tak na radnici je všehochuť zastupitelů z různých stran, nebo si už myslíš, že už je tam jen jedna partaj - nebo tj. třeba směsice vládní koalice? jako za bývalého režimu - myslím, že jsi se právě ukázal.
0/0
17.5.2004 8:16

cheos

Re:
Tam, kde jsou společným zájmem peníze, je úplně jedno z jakých stran se rekrutují zastupitelé. Vidím, že do fungování radnic moc nevidíš. Sám jsem v 90. letech jako zastupitel na jedné chvilku působil. A bylo mi jasně řečeno: Buď se necháš zkorumpovat jako my všichni (bez ohledu na politickou příslušnost) nebo tě zlikvidujeme. A protože jsem se nenechal, tak jsem do dovu měsíců šel.
0/0
17.5.2004 8:22

Kleki Petra

Re:
A proč se tedy nesebereš a jako řádný občan nesplníš svou ohlašovací povinnost a nedáš dr. Benešové do ruky ten trumf, který schází jejímu prohlášení??? Kritizovat, to by šlo, ale kůži na trh, to je něco jiného, že?
0/0
17.5.2004 8:28

cheos

Re:
Přesně tento ohlas jsem čekal. Je z toho vidět neuvěřitelnou naivitu nezasvěcených. Snad si nemyslíte, že ti lidé jsou tak hloupí, že je jim možné cokoli dokázat ? Oni přece rozhodli o zakázce dle nejlepší vůle, ve výběrovém řízení, dle zákona. A že za to dostali zaplaceno ? Já na rozdíl od Vás jsem na radnici byl a svou kůži na trh nesl. Žvanit bez znalostí, to by šlo, ale zkuste si pracovat v zastupitelstvu. Buď zbohatnete, nebo alespoň budete vědět svoje.
0/0
17.5.2004 8:36

Kleki Petra

Re:
No, tak hlavně že máš jasno o mé minulosti. Já mám rozhodně jasno o malosti.
 
P.S. O věci vím rozhodně velice mnoho.
0/0
17.5.2004 8:37

Sudajev

Re:
Už nehul tu ganžu.
0/0
17.5.2004 8:40

cheos

Re:
Došly argumenty, co? No, hlavně, že jsi předvedl, jak velmi mnoho o věci víš, když máš tak jasno o malosti. Možná by to chtělo něco konkrétního.
0/0
17.5.2004 8:41

Enver Hodža

Re:
Ještě že exsistují zasvěcení a všehoznalí géniové co do  toho vidí.
0/0
17.5.2004 8:46

Sudajev

Re:
Nebyl jsi na radnici v Brně? Něco podobného se stalo jednomu mému známému.
0/0
17.5.2004 8:47

cheos

Re:
V Brně ne, bylo to menší město. Ono se to děje skoro všude. Když se někdo dostane k moci, chce se dostat rychle i k penězům, protože neví, jak dlouho mu ta moc vydrží. Na politiku musí mít člověk opravdu žaludek.
0/0
17.5.2004 8:56

Sudajev

Re:
Jo jo, vím o čem mluvíš. Tomu mému známému se to tak zhnusilo, že se zařekl a o pol. se před ním nesmí mluvit.
0/0
17.5.2004 9:01

cheos

Re:
Přede mnou se o ní může ještě psát.
0/0
17.5.2004 9:07

Kleki Petra

Re:
Hochu, hochu, argumentem byla oznamovací povinnost. Ta důkazní leží na někom jiném (zejména na podřízených paní Benešové). Ty mi ukaž jediný argument, který jsi tu použil mimo věty typu "jedna velmi zasvěcená paní povídala", případně "také jsem kdysi velel milionům, mohl bych vám vyprávět, pah!".
0/0
17.5.2004 8:57

cheos

Re:
Ani jednu tebou uváděnou či podobnou větu jsem nepoužil, je to čistě tvá fikce. Naivní tlachy o oznamovací povinnosti si nech. Kolikrát jsi ty něco oznámil? A neříkej mi, že jsi nikdy nebyl ničeho trestného svědkem.
0/0
17.5.2004 9:06





Najdete na iDNES.cz