Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Senátor Kolář odchází z Unie svobody

Senátor Robert Kolář odejde v nejbližších dnech z Unie svobody-DEU. V pořadu televize Nova Sedmička uvedl, že mu vypršel mandát pozorovatele v EP a zvažuje, co dál. Kolář svůj odchod prodiskutoval s členy své základní organizace v Prostějově, s předsednictvem strany o tom ještě nehovořil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kleki Petra

Unie svobody
má ještě nějaké členy????
0/0
17.5.2004 8:59

rombijec

lidi vzpamatujte se!
proboha lidi, nevolte už ty male pravicove strany, ktere se porad prejmenovavaji a usazujou se v nich zkrachovali diplomate, pitomci typu M.Pajerove a pod. Volte ODS ať nam tady nevladou suchaři a socialisti ala Špidla. ODS neni bez chyby, ale ja si myslim že dat jim 2 volebni obdobi tak se viditelne posuneme dopředu
0/0
17.5.2004 8:55

cochran

Re:
no nevim, ODS je stranou hajici zajmy uzke skupiny zbohatliku.  Ostatni obcane by pekne ostrouhali. Budto k nim patris tez, nebo jsi nenapravitelny snilek.
0/0
17.5.2004 9:09

Kleki Petra

Re:
Jenom nějak nerozumím tomu, proč je volí spousta mých známých na úplně jiných majetkových úrovních, než jsou zbohatlíci, a to včetně důchodců. Ovšem jsou to lidé schopní a ochotní se o sebe starat sami a od státu chtějí jen to, aby je neobtěžoval zbytečným intervencionismem a z vybraných daní se postaral mimo jiné o sociálně potřebné. Kromě toho nevím, jak úzká je ta skupina zbohatlíků, kde tedy podle tebe leží hranice pro označní za zbohatlíka. Pokud pro tebe je tou hranicí roční čistý příjem nad úrovní milionu korun, jistě ta skupina nebude tak velká, pokud jde ovšem o příjmy kolem 400 až 500 tis., věř, že takových dobře situovaných lidí je skutečně velmi mnoho.
0/0
17.5.2004 9:26

cochran

Re:
proc napr. duchodci voli ODS tomu nerozumim. Z hlediska jejich penezenek je to naprosty nesmyl. Mozna se jeste na nich projevuje ono zmanipulovani, ze kdo nevoli ODS resp. pravici, voli komunisty a navrat pred listopad 89. (Jinak se staranim se o sebe souhlasim.) Za ODS bohuzel hovori jak jejich skutky, tak jejich populisticky slovnik ze soucasnosti. Vzdyt jim nejde o nic jineho nez zvyhodnit uzkou skupinku jiz dobre situovanych, popr. zprivatizovat si za par babek do vlastnich kapes zbytek hospodarstvi. Viz privatizace nemocnic. Panove Tlusty, Bendl, Topolanek, Zahradil jsou skutecne vykvet tohoto naroda...........  
PS: na kazde strane je neco spatneho ( o komunistech skoda mluvit ), ale ODS to je vskutku vrchol hnusu.
 
0/0
17.5.2004 9:36

barbudo

Re:
... méně než tři procenta? Mnoho?
0/0
17.5.2004 9:43

cochran

ubozaci
lod se potapi, rychle nasednout jinam. Jeste by bylo fajn, kdyby jim za ten prestup zaplatili. Trapaci a vychcanci.
0/0
17.5.2004 8:52

Kereme

Kolář je trapný
Existují lidí, co nevědí, co se sebou, a furt střídají různé kluby a myslí si, že musí být všude a že si udělají reklamu, když budou v médiích ventilovat své vrtochy. Kolář k nim patří.
0/0
17.5.2004 0:22

bufalobil

tfuj
Fakt jsem si musel uplivnout  Zase jeden karierista, z našich politiků je mi na blití, ze všech.
0/0
16.5.2004 21:52

j@ck

termiti
prchaji jako krysy z potapejici se lodi. unie uz po pristich volbach v parlamentu nebude...
0/0
16.5.2004 21:18

OldFaker

US nikoho nezradila!
Pokud si někdo myslel, že US myslí své předvolební sliby vážně, tak si zaslouží, aby byl konfrontován se zlou zkušeností-ODS nikdy neměla osobnosti, ale největší póvl přesunula do US...
0/0
16.5.2004 21:17

Eldrb

Re:
Nějak mimo,né ? Jaká zlá zkušenost tě potkala co se týče ODS ? Já osobně o žádném přesunu teda nevím.Já vím že Uhnije vznikla podrazem na ODS ( aktéři Ruml , Pilip a hlavně v pozadí Veškrna. ) Deklarovali se "politikou nového stylu ", za zjevných sympatií a podpory onoho Veškrny.Nebo  o jaký přesun jde ?
0/0
16.5.2004 21:34

OldFaker

Milý Eldrbe, bohužel nejsem mimo....
...tolik o ekonomice vím, že pokud se nedbá na tvorbu zdrojů, "monetární politikou" se myslí rozhazování a rozdávání státního majetku, nevytvoří se řádné zákony , pensijní a sociální systém, tvoříte stát na úrovni Zimbabve!!! A jeho "ekonomové" mají místo titulu profesor nosit titul blbec! A ODS je stranou kde toto označení má užívat každý, kdo jen jednou promluví o ekonomice ! Výmluva na současnou koalici je jen zoufalým pokusem poukázat na fakt, že ani socani s odpadem ODS a papeženci nedokáží spravit, co ODS v jiné koalici pokazila.... A nejen to - jejich primitivní strašení EU je důkazem, že vztah k demokracii a ekonomice získali na VUML...
0/0
16.5.2004 22:03

Eldrb

Re:
Já bych nezabředával do nějakých odborných diskusí.O tom tu řeč není,i když se dá s určitými věcmi souhlasit. A co se týče financování ODS to průšvich byl.Já ostatně nejsem bezvýhradný fanda ODS. Nikdy v minulosti jsem je nevolil.Dnes je situace ale poněkud jiná.A už vůbec nesouhlasím,a to obecně, že za nynější ekonomické problémy může ODS a potažmo Klaus.Nebo že Špidlova klika něco dává dohromady.To je prostě nesmysl.Jak jsem již uvedl,neštěstí pro nás byl zlomový rok 1997 a to pád Klause tak jak byl proveden,Tošovského vláda a Zemanův  " Velký třesk ".A Špidla se svým sociálním státem to prostě doráží. A to že se na tom podílí i Unie Svobody, která se deklarovala jako strana nového stylu , to je prostě zrada.Nic víc a nic míň.
0/0
16.5.2004 22:44

Kereme

Re:
Zemanův velký třesk podporovaný Klausem a opoziční smlouvou.
0/0
17.5.2004 0:25

Eldrb

Re:
No jistě..teď jsi to odhalil....běž si lehnout,jseš unaven a mluvíš s cesty.
0/0
17.5.2004 0:32

drek

Re:
Tak pokud podrazem nazýváš odmítnutí korupce  skrývající se pod sponzoring mrtvých maďarů a neexistujících indů, nebo třeba Pepy z Hong Kongu, tak pak to sedí. Neboť proto v té době několik členů ODS po neúspěšných pokusech o očištění strany odešlo a založili US.
0/0
16.5.2004 22:05

Kereme

Re:
S Veškrnou jste paranoik, to se fakt jinak nedá.
0/0
17.5.2004 0:25

cochran

Re:
podrazem na karieristicke, sobecke, zkorumpovane a vychcane ODS, na hamounech, kterym jde o jejich koryta a koryta hornich 10 000 podobnych typku, jako jsou oni sami?
0/0
17.5.2004 8:56

kodlik

US zradily své voliče!
Kolaborací s B týmem komančů se naprosto znemožnily!  Jakožto živnostník jim při volbách hodlám "poděkovat za podporu podnikání"!
0/0
16.5.2004 20:44

drek

Re:
No skvěle...a volit tedy budete koho ? Co třeba ODS...ta zřejmě pomáhala kde to šlo... Už jen to výborně nastartované právní prostředí pro podnikání...hmmm paráda.
0/0
16.5.2004 22:12

kimba

dt
Další niktoš.Další korytářský říťolez který hledá kam by se zase zašil.
0/0
16.5.2004 19:21

Pan_Vajicko

...
Sansilk, nový krém pro větší objem vlasů. Pozvedne nejen váš účes!
0/0
16.5.2004 18:14

Pan_Vajicko

Sansilk
Připadáte si se splihlýmy vlasy stejně bezvýznamná jako věšák na kabáty?
0/0
16.5.2004 18:14

MilanMilanMilan2

Re: Tak nějak
Jedině takováto či podobná veselá zpráva může alespoň trochu zakrýt trapnost situace, kdy spolek existující spíše formou virtuální reality opouští jakýsi pán se senátu... Nezávidím redaktorovi, který se musí zabývat uveřejněním něčeho takového, že následkem toho dnes 0,0000000001% obyvatelstva ČR ani neusne. To Synot, to už je jiná káva!!! Kam se hrabe Bittner!!! (totiž pardon pan Kolář)
0/0
16.5.2004 18:38

Cynyc

Re:
Synot? To je nejaka ta fotbalova korupce? A to ma nekoho inteligentniho zajimat?
0/0
16.5.2004 19:41

Pongo

Re:
Zajímá to inteligentní lidi, kteří mají všeobecný přehled. Jenže ty k nim asi nepatříš...
0/0
16.5.2004 20:07

MilanMilanMilan2

Re: Tak tedy
Kdybych nebyl inteligentní a neměl všeobecný přehled, pak bych si opravdu toho pána ani nevšimnul; ostatně předseda UD-DEU reagoval nakonec nejlépe ze všem svým komentářem, co si o něm myslí. V tomto ohledu má p. Mareš mou absolutní podporu, byť o ní jistě nestojí, protože s US-DEU nemám nic společného.
0/0
16.5.2004 20:28

Pongo

Re:
Co se děje uvnitř zesnulé US-DEU mi je vcelku putna. Mareš ztratil mé sympatie již dávno a upřímně řečeno strana, která neumí dělat politiku musí zaniknout. To je asi tak vše, co bych řekl k případu Synot ;):D
0/0
16.5.2004 20:39

MilanMilanMilan2

Re: Řeknu to takhle
Málokoho to nezajímá.
0/0
16.5.2004 20:31

vamberk

Bitva o koryta
nebude mít nikdy konce. Všechni trosečníci z pidistran se snaží zajistit si nějaké korýtko, většinou se snaží zdůvodnit to změnou svého přesvědčení, že jako přehodnocují své mylné odhady...... Nic nezmění na tom, co všichni víme : US-DEU vznikla podtrhem neuspokojených a neschopných kariéristů, jejichž jediným programem byla vždycky jen kritika (ODS, opoziční smlouvy....). Dneska jsou v koncích, tak holt zas mění směr po větru! Divím se, že např. ODA se nestydí vůbec se někde předvádět (např. spolufinancovat kampaň do EU - jak nám sdělila senátorka Rögnerová v Sedmičce), nasekala milionové dluhy, které nemá kdo platit. Celý ten spolek v parlamentu a senátu by potřeboval vyměnit. Stačí přenosy z jejich jednání, aby se každému dělalo špatně.
0/0
16.5.2004 16:54

Cynyc

Re:
Souhlasim, ze vsichni vime, jak to bylo: v okamziku, kdy moralni uroven prevazne casti ODS, odrazejici se mj. v legalnosti jejich aktivit pri ziskavani penez, prekrocila kriticky bod, za nimz nebylo cesty zpet, odesli z ni vsichni jen trochu slusni lide, kteri pak zalozili US. Coz je samozrejme implikace; nikdo netvrdi, ze zaroven neodesli i lide mene slusni. Rozhodne vsak zadny clovek s pozorovatelnou mirou moralky v ODS nezustal, to dalsi udalosti ukazaly velmi jasne.
0/0
16.5.2004 19:47

rakoska

Re: ale, ale...
spis odesli lide, kteri se v ODS citili ukrivdeni nebo se tzv. nedostali k lizu...udelali "Sarajevo" a pak hrde zalozili novou truc-stranu...
0/0
16.5.2004 19:57

Pongo

Re:
Nechceš nám všem říct, v čem spočívala nelegálnost získaných peněz pro ODS? Pokud se nemýlím, tak tajné konto a Klausova vila ve Švýcarsku byly jen nafouknuté bubliny a skutečnost, že pod finančními dary byli podepsáni jiní lidé, než kteří peníze ODS poskytli ještě neznamená, že to byly peníze získané nelegálně. Jistý problém nastává s rozdělením peněz na dvě sumy, ale pokud vím, tak ODS obratem zaplatila nejen dlužnou částku na daních, ale i pokutu a tehdejší pokladník Novák šel sedět. Proč se stejným způsobem nepídíš po finančních tocích u ODA, KDU-ČSL nebo ČSSD? Je to jasné, protože se ti to nehodí do krámu, anžto máš naprogramováno jedině nadávat na ODS. Ať se ti to líbí nebo ne, v dnešní době má ODS nejvyšší oblibu a příští volby vyhraje, zatímco US-DEU jde do kopru už hezky dlouho.
0/0
16.5.2004 20:04

OldFaker

To myslíte vážně?
Pak se nedivím, že má ODS podporu i těch, kterým uškodila nejvíce- totiž střednímu stavu... Ale nepoučit se z dějin znamená zopakovat si je, ale kolikrát si chcete nechat dokázat, že ODS dokázala, že nic nedokáže?!?!?!
0/0
16.5.2004 21:14

rakoska

Re: To myslite vazne ?
ano, mysleno vazne....tzv. stredni stav je ted poskozovan daleko vice a jeste bude
0/0
16.5.2004 21:19

drek

Re:
Skoro ti závidím tvou naivitu Pongo. Ty jsi v té době nečetl noviny a TV byla v opravně ne ? ODS kamuflovala ve velkém sponzorské dary od privatizátorů, kterým její lidi pomohli získat obrovský majetek za zlomek ceny.
0/0
16.5.2004 22:20

Pongo

Re:
Pokud máš na to důkazy, pak jsi zajisté vše oznámil na Policii, jak ti koneckonců nařizuje tvá občanská povinnost, že? Nemáš-li důkazy.....
0/0
16.5.2004 22:39

Kereme

Re:
Sedět šel obětní beránek Novák. Co dělat třeba Macek? Nebo Čermák?
0/0
17.5.2004 0:28

Kereme

Re:
Jestli jste si nevšiml, tak do 97 byli Pilip a Ruml jedněmi z nejloajálnějších, tak jak mohla být jejich programem vždy jenom kritika. To fakt nesedí. A ODS o koryta nikdy nejde, i do takové kraviny, jako je televizní rada, si najmenovala svoje moudré členy... ha ha ha.
0/0
17.5.2004 0:31

technik

Zákonitě kolaboranty a patolízaly Mareše a Mlynáře všichni opustí.
Čím víc se bude blížit fiasko vládní koalice debilů z ČSSD, Lidovců a US, tím víc odpadlíků z US bude. Nejen, že se jim začíná příčit podpora bolševiků ale i bujují s vědomím, že co kritizovali na opoziční smlouvě samí stonásobně porušují.
0/0
16.5.2004 16:08

Jindra000

Jen ať táhne
Aspoň se pan špidla zbaví takových vší v kožichu. Teď se konečně bude moci  pořádně obout do našich vychytralých podnikatelů a manažerů. Jejich jediný zájem je majetek, peníze a zase majetek. Na to všechno jim musí vydělat jejich zaměstnanci, které odírají, kde mohou a za to vše jim platí mizernou mzdu.
Oni sami se jen vozí v drahých autech a jezdí si na luxusní dovolené. Jinak nedělají nic, chodí si s kufírkem s kravatou a myslí si, bůhvíjak nesjou chytří.
Jen ať je pořádně zdaní darebáky. Já bych stanovil i maximální mzdu, vše co by ji přesáhlo, by bylo nekompromisně odvedeno do státní pokladny. Hned by bylo více na sociální dávky a tím by se zmírnilý strašlivé sociální podmínky.
Dále bych ještě podnikatelům napařil povinnost nadále platit za každého propuštěného zaměstnace  jeho sociální, zdravotní pojištění a podporu v nezaměstnanosti. Já bych jim to propouštění osladil. Oni by si pak rozmysleli vyhazovat lidi na dlažbu.
0/0
16.5.2004 15:50

technik

Ty musíš být ale hroznej debil, tebe nemůže nikdo normální zaměstnant.
0/0
16.5.2004 16:09

Eldrb

Re:
Přiblblé názory to jsou,to s Tebou souhlasím. Ale pozor. Onen dotyčný jen tlumočí názor Špidlovy kliky s hlavním ideologem v potírání podnikatelské zločinnosti,mistrem Škromachem.Není bohužel sám,kdo začíná takto smýšlet. Špidla je nebezpečný fanatik,sociální stát je pro něj náboženstvím.Je to člověk naprosto odtržený od reality a prost jakéhokoliv pragmatického myšlení.Škromach je tupý arogantní nabob,odborář. Na autorovi tohoto příspěvku je vidět ,že se jejich ideologie začíná ujímat. Vytváří se zde noví třídní nepřátelé.Spousta lidí to nevidí a to je to nejhorší. Proto tvrdím : KSČM není nebezpečí , nebezpečí je Špidla a jeho klika.
0/0
16.5.2004 16:36

frantaklika

Přesně tak,
proto je potřeba jít k volbám a tyhle zrůdy dostat od koryt.
0/0
16.5.2004 16:49

ZdenekZa

Re:
Drahý soudruho Jindro000, plně se Tebou, zvláště teď po volbách našeho nového předsedy milované partaje, souhlasím. Jenže pro nás aktivní funkcionáře nebude dost místa na stranických sekretariátech. Někdo taky bude muset na nás makat!  Jenom mám obavy, že když zrušíme ty ošklivé podnikatele, kdo nás a naše soudruhy pak zaměstná??? Vždyť sami nic neumíme...
0/0
16.5.2004 16:48

DeMatrini

Re: Chlapče, rozumu
v hlavě asi moc nemáš, co? No, holt, komu není z hůry nikde nekoupí. A pak padají na světlo Boží takovéhle nesmysly. 
0/0
16.5.2004 17:01

DeMatrini

Re: oprava z hůry dáno
0/0
16.5.2004 17:03

vivid_007

Re:
ty budes asi pekna nula... chudej, neschopnej a zavistivej levicak ... s takovym zivotnim nazorem zustanes nickou navzdy... jo holt, kdo ma odvahu, pracuje, rozviji svoji firmu, podstupuje rizika a nakonec ma uspech je vzdycky trnem v oku podobnym chudakum... a je spravny davat na podobny paka co nejmene penez a priskrtit kohoutky socialnich davek pro vsechny povalece. nazdar bazar
0/0
16.5.2004 17:22

jirka04

Re: Jindro Ty jsi vůl!
     A to Ti nenadávám, pouze hodnotím Tvůj inteligentní kvocient. Asi patříš k příznivcům komunistů. Pokud ne, zůstala v Tobě komunistická výuka ze školy. Kapitalisté jsou podle ní zločinci tyjící z otrocké práce námezních pracovníků.  Nic nedělají, jen sedí na žocích peněz a snaží se navíc své pracovníky nejen odírat , ale také propouštět.
     Je s podivem, že ještě v dnešní době může obdobným hloupostem někdo věřit.!
0/0
16.5.2004 20:03





Najdete na iDNES.cz