Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cestu Havla do USA ohrožuje nemoc

Už na počátku týdne bruselských oslav vstupu Česka do Evropské unie se exprezident Václav Havel necítil dobře. Ve středu pak ulehl do postele se zánětem průdušek, kvůli kterému nemohl přijít tento čtvrtek večer na premiéru své hry Pokoušení do Stavovského divadla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kimba

dt
Kdyby radši seděl doma na prdeli udělal by líp,než zase někde venku otravovat doktory a nesmyslně chrochtat.
0/0
16.5.2004 19:15

vamberk

Divím se mu,
že si konečně neodpočine a nevěnuje se třeba spisování a rodinnému životu,když už má čas a tolik po tom toužil. To se mu tolik stýská po tom zviditelňování a "nepolitické politice ?" To, že ho Tigrid a spol. ve vhodné době dostrkali na Hrad byl podvod na obyčejné smrtelníky v Česku, kteří netušili, že je všechno předem domluvené mezi KSČ a disidenty-trpitely, prezidentem měl být Dubček, jak každý doufal. Havel se mimo řadu prohřešků ve funkci (kamarádíčci, atd.) zasloužil nejvíc o to, že rozeštval kdekoho a dneska vládnou neumětelové s dluhy pro několik generací. Kdyby nedal zelenou Rumlovi, Luxovi, atd., byli jsme dneska mnohem dál. To by ovšem musel potlačit své komplexy méněcennosti před těmi vzdělanějšími ........
0/0
16.5.2004 17:35

berlyn

HAVEL...????
Kdo to sakra... ...Jo už vím...Tak toho sem fakt měla ráda...hi,hi,hi.... Takovej exkluzivní páprda. ..A proč jede do USA?...Sem líná ten článek  číst,sem děsně líná holka...No jo HAVEL - monument "Vítězství prominentní medicínský péče nad hmotou"...hi,hi,hi...Von a ten voskovec v Mauzoleu....mohli by jezdit spolu... ...Dobrou chuť k obědu ...Ber...
0/0
16.5.2004 11:49

Blackshield

Ti
Američani mají ale kliku... Lepší by ale bylo, kdyby odcestoval a nemoc ohrožovala jeho cestu zpět... Mohla by ji dokonce znemožnit
0/0
15.5.2004 12:44

juton

Obvyklé reakce.
, Když se na iDnesu objeví téma Havel, vyrojí se jako obvykle množství nenávistných reakcí. Většinou od jedněch a těch samých lidí, kteří zřejmě pociťují neovladatelné vnitřní puzení a chrlí ze sebe spršky jedovatých slin na člověka, kterému nesahají ani po kotníky. Všichni za hranicemi jsou totálně blbé, ubohé a tupé ovce, které uznávají člověka, který tito naši spravedliví považují za stvůru zodpovědnou za veškeré dění v republice po roce 89. Ne Parlamenty, vlády, politické strany, to Havel, ta kreatura, přece může za všechnu hnilobu, která se dodnes objevuje ve společnosti. A jen a jen Havel a spol ryčeli nadšeně při prvomájových průvodech Ať žije KSČ, zatímco dnešní jeho kritici byli jistě vyváženi za město či dokonce zpytovali své svědomí v base. Současní i bývalí polistopadoví mocní jako Zeman, Klaus a jim podobní se chudáci tak zalykali hněvem a záští nad komunistickým režimem, že jim to nedovolilo pronést ani slovo skrze stažené hrdlo proti tomuto režimu. Kdož jsi bez viny, hoď kamenem...
0/0
15.5.2004 12:07

Montaigne

Re:
opět známá klišé : celý svět ... , všichni za hranicemi..., každý ho zná..., jen díky jemu.., to on povalil komunismus v Čechách..., Ve skutečnosti to byla pouze médii uměle vytvořená gloriola. Podobně jako kdysi kolem jakéhosi Gorbačova, ... který pak "odešel a nikdo se kvůli tomu nevěšel "... A Havel dopadl stejně. Nic si z toho ale nedělej. Když se ti, kteří ta omamná média mají v rukách, rozhodnou, že udělají Superstar z tebe, tak jí budeš i kdyby ses na hlavu stavěl.
0/0
15.5.2004 12:40

juton

Re:
, Kromě "všichni za hranicemi" jsem nic z výše uvedeného nepoužil. Protože to podle tebe klišé je fakt. Jezdím za hranice často a občas se jen tak zeptám, kterého Čecha znají. Nejčastějšími odpověďmi jsou jména Jágr, Nedvěd, Havel. Sportovní fajnšmekři přidávají Zátopka. Klaus? Zeman? Pithart? Ani jednou! Je třeba si uvědomit, že Havel nikdy neměl konkrétní politickou moc, na rozdíl od zákonodárců, vlád a podobně. Havel byl především symbolem revoluce, stejně jako Gorbačov byl symbolem uvolňování do té doby pevné nadvlády nad ruskými politickými satelity. V zahraničí Havla nebrali jako politika či ekonoma, ale právě jako symbol změn u nás. Je stupidní přikládat mu větší váhu a tím i zodpovědnost, než ve skutečnosti měl. Ale kdo chce psa bít,...
0/0
15.5.2004 13:33

delbor

Re: Už víš
Už Ti také ti cizinci, se ktarými mluvíš řekli, za koho ten Halel hraje, v jakém sportu a na jakém postě ? 
0/0
16.5.2004 18:22

80E-seven

Re:
0/0
16.5.2004 19:49

Montaigne

Re:
Jak kdy..., za Sudeťáky hraje stopera, za USA a kámoše z disentu (Ruml, Chadimová atd.) je ve středu zálohy a za kriminálníky a kosovské Albánce na hrotu útoku. Ale když má kopnout za obyčejné Čechy, tak je na léčebném pobytu ...      
0/0
17.5.2004 7:55

Eldrb

Re:
Co se týče hodnocení Havla, tak se prostě mýlíš. Je mi záhadou,čím Tě tak upoutal. Pro mě je to člověk ,který se zpronevěřil všemu co kdy hlásal. Počátkem 90-tých let jsem si také myslel ,že to je čestný člověk ale postupem času, když se začal projevovat svými intrikami...Slováci ho prokoukli daleko dříve, k naší smůle samozřejmě. Vůbec není pro nás podstatné , co si o něm myslí venku.To nám není vůbec k ničemu.Podstatné je to co zanechal po sobě zde. Rozvrácenou společnost. Jeho intriky společně s Luxem a Rumlen při odstavení Klause a potažmo uchycení se Zemana který dostal do sedla Špidlu,to nás bude stát hodně utrpení.A možná,nedej bože,i krev.
0/0
15.5.2004 12:44

Blackshield

Re:
Krev? Zas tak černě bych to neviděl, protože většinu lidí v tomto státě tvoří ovce, které si řeknou, že Havel je dobrej, protože to psali v novinách... Přitom už tolikrát prokázal, že je to bezpáteřní hajzl, navíc inteligencí zrovna neoplývající...
0/0
15.5.2004 12:48

Eldrb

Re:
Napsal jsem nedej bože...s těma ovcema..no nevím,já kolem sebe vidím čím dál tím víc nasranejch lidí,omlouvám se za to že to musím takto vyjádřit ale nic trefnějšího mě nenapadá...když jsem viděl blažené úsměvy Veškrny a V.I.Špidlína   o minulý víkend v Bruselu a pak zvěděl ty jeho kydy....vařila se ve mě krev.
0/0
15.5.2004 13:01

Blackshield

Re:
Jo, naštvaných je dost, ale neznám mezi nimi nikoho, kdo by byl ochoten vzít kulovnici a jít to Špidlovi vysvětlit. protože s jeho politikou nesouhlasí většinou ti schopnější, kteří mají určité postavení i navzdory tomu hajzlovi (s prominutím). Chtělo by to nějakého zoufalce
0/0
15.5.2004 13:09

Montaigne

Re:
co dodat, nic ...  
0/0
16.5.2004 11:39

osvetitel

Re:
Pravdu dis Jutone a take me udivuje jak si nekteri lide dokazi kakat do sveho hnizda aniz by meli vubec paru o tom "co opravdu bylo nebo nebylo v silach Mr. Havla" vte zemi obklopen tim cim byl obklopen a podle me spise symbolizoval nekoho skym se stech co se nabizeli mohl zbytek sveta ztotoznovat nejlepe a tim ze se ho snazi Cesi ridikulovat delaji to same sobe!A co se tyka te omluvi tem "sudetakum"kterou ucinil potom i Mr.Klaus i kdyz v mensi podobe tak se to da z lidskeho hlediska pokud jde o ty co byli pri tech pochodech mlaceni i vrazdeni pochopit pro dobrou vuli ze strany Cechu odkazanych ekonomicky na sve silnejsi sousedy!
0/0
15.5.2004 12:50

Blackshield

Re:
Co se týká omluvi, tak by ses potřeboval vrátit zpátky do školy. Jinak ta omluva mi vůbec nevadí, s tím souhlasím. Jde mi o jiné věci. Třeba milosti Odložilovi a svým kamarádům, vyznamenání za to, že kdysi kdosi s Vendou chlastal, okamžitá restituce pro Vašíka, zbytek mohl čekat jak chtěl, destabilizace politické situace a prosazoání stejně bezpáteřných sviní jako je on, nadřazení osobní nenávisti a závisti nad zájmy státu, když chudáček nedokázal odpustit rozbití trapného slepence OF, ku*vení se za zády umírající manželky s komediantkou... Je toho málo?
0/0
15.5.2004 12:55

osvetitel

Re:
Je opravdu v CR kazdy takovy detina?To by se museli likvydovat jinaci zvirata nezli nejaky "odlozil" a to nebylo po te sametovce mozne uz to chapes?A co delal za zady sve manzelky at si srovna ze svym svedomim ale z politikou to nema nic spolecneho!A to ze si chtel neco uzit v jeho stavu mu take nezazlivam!
0/0
15.5.2004 13:00

Blackshield

Re:
Případ Odložil nemá nic společnýho se sametovkou... Ono zmanipulovat vyšetřování a soud pod bdělým dohledem pana prezidenta, který mu navíc ještě blahosklonně udělil milost, vždyť matinka je kamarádka. S politikou sice nemá jeho zahýbání společného nic, ale jen to potvrzuje rčení, že kdo je hajzl v soukromí, je takový i v politice.
0/0
15.5.2004 13:11

juton

Re:
, Takové rčení sice neznám, ale budiž. Jak potom hodnotíš Klause, který byl nachytán se svou kopretinkou, která se učitě nejmenovala Lívie? Je to také hajzl?
0/0
15.5.2004 13:21

Blackshield

Re:
Je v tom jeden zásadní rozdíl. Klaus se k tomu přiznal, navíc nikdo neví (teda skoro nikdo), jestli s ní spal nebo ne. Havel to pomalu doteď popírá. Nehledě na to, že zahýbání bych ještě překousl, pokud ti manželka neumírá. To už je otázka cti...
0/0
15.5.2004 13:25

juton

Re:
, Sorry, ale to jsou kecy na úrovni Blesku. Co kdyby umírala, ale ještě o tom nevěděla? Mimochodem, jak víš, že se s Dášou ku+vil už za života jeho první ženy? Pokud vím, párkrát se s ní setkal. jestli s ní spal, to nikdo opravdu neví, stejně jako u Klause. Takže používáš dvojí metr, stejně jako bulvár.
0/0
15.5.2004 13:40

Blackshield

Re:
Někde jsem to slyšel. Z více zdrojů. Ale jak říkám, to už je osobní detail. Důležitá je pro mě jeho politická činnost, tj. jedno svinstvo vedle druhého.
0/0
15.5.2004 13:43

juton

Re:
, Jistě, jedna paní povídala... Je snad přirozené, že měl svůj politický názor, který se v rámci svých možností snažil prosazovat. Na tom ale není nic neobvyklého! Nebo se snad Klaus po volbě stal politikem bez názoru?
0/0
15.5.2004 13:50

Blackshield

Re:
Sorry, ale jeho původní názory jsem slyšel. A taky jsem mohl vidět, jak je už po roce naprosto bezostyšně pošlapal. Nebo ti přijde prosazování stejně bezpáteřních individuí jako fajn politika?
0/0
15.5.2004 13:56

juton

Re:
, Proč je Havel bezpáteřný? Jistě, do politiky vstupoval jako laik, ostatně v té době kdo ne? Postoje nemění jen blbec. Takže je měnil i Havel. Nakonec, Klaus neznal špinavé peníze a dnes? Já znám léta války či rok 68 také jen z vyprávění. Proto vím, že posuzuje a odsuzuje se velice snadno. A nejhorší jsou ti, kdo to nezažili.
0/0
15.5.2004 14:21

Blackshield

Re:
Já teda Havla zažil. Nedávno jsem někde četl jeho projev ke zvolení prezidentem. Stačilo mi to. Proto si myslím, že je bezpáteřný.
0/0
15.5.2004 15:38

osvetitel

Re:
Ja si zase myslim ze pokud ma ve svete respekt a chce se snim nekdo bavit tak to nemuze bejt CR na skodu protoze pochybuji ze venku jako nikdo nevi skym ma co do cineni a ze to vi jen par Cechu a prezidentem uz neni tak o nic nejde!Me se zda ze spis Cesi si o nem vytvorili nejake zbytecne velke iluze kterym by nemohl a nechtel vyhovet ani zadny politik!A budis mu k dobru ze do politika ma Havel daleko!
0/0
15.5.2004 13:57

Blackshield

Re:
Jo, to je vlastně taky fakt
0/0
15.5.2004 15:35

osvetitel

Re:
Kdyz stou omluvou souhlasis tak proc bych se potreboval vratit do skoly? Chces snad poprit ze Klaus vyslovil na jejich adresu neco podobneho?A Klaus je mazany politik za ktereho se vetsina tech rekonstruxi dela kdezto Havel je naivni  radoby politik!
0/0
15.5.2004 13:05

Blackshield

Re:
Tam šlo o pravopis. Stejně jako u likvydace
0/0
15.5.2004 13:09

osvetitel

Re:
Aha uz chapu co se ti nelibi ten Y mno ja bych ti to napsal anglicky ale zase tak hrozna ta moje Cestina neni jak se to snazis delat!
0/0
15.5.2004 13:11

Blackshield

Re:
No, pár úletů tam teda je  Ale má angličtina taky není prosta chyb, takže se to dá pochopit
0/0
15.5.2004 13:13

osvetitel

Re:
Vy by ste chteli vsechno charakterni ale az na par vyjimek ty ceske komouse nikdo stejne nebral vazne a bylo znamo ze radi otoci po vetru a nikdo nestal o zadne nasilnosti pokud slo o CR v opacnem pripade by se to muselo vse vymlatit a zbylo by jen par civilistu na tu vysi politiku!
0/0
15.5.2004 13:22

Blackshield

Re:
Já byl pro vyrovnání se s minulostí... Nebo aspoň pro povolení všeho, když už. Jak je možné, že dnes mohou blbí fakani, kteří vědí kulový, nosit na triku rudou hvězdu a vraha Guevaru??? Kdybych já vyšel s trikem s obrazem Peipera nebo Kurta Meyera a s tetováním SS, to bych hned šel sedět... Hlavně že jsou zákony dodržovány.
0/0
15.5.2004 13:28

osvetitel

Re:
Mno ja ti reknu ze vuci Fidelovi to byl aspon charakter ktery jednal podle sveho presvedceni a taky tak skapal misto aby vzal teply flek politika!Asi proto je u nekterych lidi popularni tak se me to jevi!
0/0
15.5.2004 13:39

Blackshield

Re:
To můžu rovnou obdivovat Heydricha, taky zemřel pro své přesvědčení Jenže Guevarovo přesvědčení bylo vybít všechny oponenty komunismu, zatímco Heydrich chtěl zlikvidovat "jen" Slovany, cikány a Židy. Takže je to vlastně proti němu břídil
0/0
15.5.2004 13:44

osvetitel

Re:
Co nadelas mno mozna si to davaji na triko ze chteji provokovat mno!A mozna by si davali i toho druheho nekteri kdyby stim nebyl vetsi problem!
0/0
15.5.2004 14:01

osvetitel

Re:
Jeste bych chtel dodat ze pokud plno kritiku Mr. Havla chtelo neco radikalniho jako v Rumunsku tak si nemeli zahravat ze "sametovkou"Protoze kazdy vi kdo mohl to CSR zase pri dobre vuli rychle postavit na nohy ekonomicky a kdo mel styky venku!To ze se zacalo vice tunelovat je uz jina vec!Ale po neexistujicim boji je kazdy general jako po hockey!
0/0
15.5.2004 12:55

osvetitel

Re:
Ja tu detinskost nekterych lidi nechapu dyt vam ten prevrat udelali hlavne studenti a ci to byli deti?Kdo mel nejlepsi moznosti studovat?
0/0
15.5.2004 13:17

Blackshield

Re:
Ale veřejnost si stále dělá iluze, že šlo o revoluci
0/0
15.5.2004 13:26

osvetitel

Re:
Kdyz pripustime ze v CSR mela vice mene vetsina lidi "maslo" na hlave tak se to ani jinak resit nedalo bez krveproliti ktere by CSR nijak ve svete neprospelo!A ejhle co se nestalo?I u vetsiny tech proletaru zrejme zvitezila hrabivost nad spolecnym blahem ze?
0/0
15.5.2004 13:34

Blackshield

Re:
No jo, to je náhoda
0/0
15.5.2004 13:36

Eldrb

To je nuda...
...žádný Havlofil na obzoru...žádný zastánce pravdy a lásky...no jo je víkend,na úřadech se nepracuje a své intelektuálské mentorování nemají vyznavači Veškrny zadara,tak pro to...takovej Karoten,Egoista,obzvláště vědec Kereme - René fon Webere,jak říkám je to nuda...
0/0
15.5.2004 11:09

Pongo

Re:
Nediv se, všichni mají plné ruce a pusy práce, jak se modlí, aby to tatíček Havlíček přežil...
0/0
15.5.2004 11:16

Eldrb

Re:
Asi..ale je zajímavá jedna věc. Server iDnes nás zpraví o tom , jak je Havlovi zase blbě , co všechno ho chudáka vyčerpalo,ale že si plácal játrama na té minulovíkendové slávě v Bruselu k výročí desetidenního rozšíření EU (( ! ....:-)..byl tam se Špidličem )),v tom smyslu,že návrh Evropské ústavy by se neměl schvalovat v národních referendech ,protože je to velice složitá věc ,které obyčejný člověk nemůže rozumnět a posuzovat by to měli jen jakési elitní kluby. Rozumíš , to už je urážka..já to alespoň takhle vidím.To přece není možný , co si ten skřeček zrzavej dovoluje,snad by se měl nějak eliminovat. Třeba v blázinci. Jestlipak jim tam také zahrál na foukací harmoniku ?
0/0
15.5.2004 11:33

Pongo

Re:
Tak to mě taky nadzvedlo. Já chci hlasovat v referendu o přijetí EUústavy a chci hlasovat jednoznačně proti. EUústava bude nadřazena těm národním a já chci, aby o mé vlasti rozhodoval Čech (i když na většinu politiků nadávám) a ne nějaký úředníček, který nad Prahou jen prolétal při své cestě na dovolenou.
 
Ať si klidně Veškrna plácá své nesmysly tam, kde mu o ně stojí, ale ať mne žádným způsobem neupírá mé občanské právo vyjádřit se ke kroku, který bude mít zásadní vliv na další chod státu.
 
A jakou myslíš, že jim tam zahrál? Nějakou veselou? Třeba tu "Ej, zomrela mi žena...."?
0/0
16.5.2004 20:25

OldFaker

Není, milý Elblbe, není...
...nemůže být nuda s lidmi, kteří neumějí číst, neumějí česky , nevědí nic o světě a tak o něm poučují - jsou k tomu agresivní. A vědí, proč se nepodepíší - jsou totiž navíc zbabělí - typičtí kritikové toho, co je přesahuje : ministerští úředníci, čumilové u nehod a jiné Daniely ... Víte, ono je to jednoduché : vzdělání začíná otázkami, nikoliv názory, tak se vzdělávejte, nechejte si vyšetřit zrak ( tedy, pokud je vaše nedostatečnost způsobena ZRAKOVOU nedostatečností ) a někdy zase něco podobně milého, Vy šikulo, napište...
0/0
15.5.2004 11:45

Pongo

Že by
Dášeňka už vyčerpala indické kapesné?
0/0
15.5.2004 10:25

Nedobik

Myslím, že Václav II pragmatický
udělal pro národ cestou do Číny daleko víc, než udělá Václav I Pravdoláskový. Prrrojev v amerrrrickém senátu bude ehm smysluplný, ale ekonomickou perspektivu nám může nabídnout Čína, což Prognostik dobře odhadl.
0/0
15.5.2004 10:12





Najdete na iDNES.cz