Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Turnaj skončil, aréna shání diváky

Velký hokejový karneval skončil. Pořadatelé si pochvalují historický divácký rekord, přepychovou halu navštívilo skoro půl milionu lidí. "Byla to pro nás komerčně úspěšná akce," říká mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Modráček

A co dál?
Teď se ukáže, k čemu je nám hala Sazky. Ani bych se nedivil, kdyby agent Krakonoš (Hušák - viz. www.cibulka.com) žádal od státu dotace na provoz vysoce ztrátové haly.
0/0
11.5.2004 18:47

mac007

Sazka že dává peníze sportu? Komu?
Hraju 3x týdně floorball a nevím nic o tom, že by Sazka něčím příspívala. Kdo amatérsky sportuje, hradí vše většinou ze svého (dospělí), nebo maximálně sponzoři (mládežnický sport). Když chci sehnat peníze pro oddíl, obcházím sponzory jako největší somrák a čekám, jestli nám něco smrknou, nebo to budeme financovat celé sami. Víte někdo, jaké svazy dostávají peníze od Sazky a na co je používaj? U nás se nedávno stavěla hokejová hala i ta normální a Sazka na to nepřispěla ani pětníkem. Vše hradilo město a státní dotace. Provoz taky hradí město a lidi, kteří tam chodí. O tom, že Sazka dává něco "normálnímu" sportovaní jsem nikdy a nikde neslyšel a nikdy jsem ty peníze neviděl (stejně jako nikdo, koho znám)
0/0
11.5.2004 18:05

karoten

Re: Asi tak jako byla CKM cestovkou mladých! :+D
0/0
12.5.2004 10:59

honzaf

Re:
Sazka dava minimalne penize svym akcionarum. Nejvetsi jsou CSTV a Sokol, a pak jeste nekolik dalsich. Ja jsem treba clenem sportovni organizace Orel, ktera ma necele procento akcii Sazky a kazdy rok ze Sazky penize dostavame. Nevim sice kolik je to presne, ale neco jo.
0/0
12.5.2004 21:21

Sáša

Názor na současně vyvíjející se politickou situaci, která se dotýká zájmů i SAZKA ARENY
Je pozoruhodné načasování medializace korupce z prostředí sportu, jehož představitelé odmítli přání pa n í Buzkové, odvolat ředitele SAZKA p an a Hušáka, který si podle vlády dovolil „moc“, když tvrdě naznačil, že není nakloněn těm, kteří ztížili výstavbu SAZKA ARÉNY.
Je zvláštní, že z min. školství se začínají až nyní ozývat hlasy po změně způsobu rozdělování dotací pro sport, ačkoliv tento způsob není nový.
Je obdivuhodné, jak rychle začali pracovat zaměstn an ci min. vnitra při vyšetřování korupce ve sportu.
Opravdu se jedná o „zájmy spoluobč an ů“, an ebo je vše jinak?
Je to pouhá hrozba pro představitele akcionářů SAZKA, a.s., či snad je to počátek procesu výměn těchto osob za ty loajálnější k současné vládě?
Napomáhá to dalšímu provozu SAZKA ARENY?
0/0
11.5.2004 11:26

monrico

Re:
Jen ať zaměstnanci MV pracují a hlavně nepřestávají. To že je korupce už na úrovni vesnického fotbalu se mezi lidmi ví, ale až teď  je kolem toho horko. Pět obviněných sudích díky aféře kolem jednoho zápasu. Já si myslím, že pět jich po hřišti ani neběhá. Takže jak to asi může vypadat.
Proto ať je zvýšený zájem o sportovní funkcionáře způsoben čímkoliv je to dobře.
0/0
11.5.2004 12:13

S.T

neblázněte
Po tak velkém úvěru by každá banka hned chňapla. Je to pěkné živobytí. Představte si, že se jedná o hypotéku s 30 letou splatností. I potom to bude každý rok pěkná splátka a ještě hezčí úrok.
 
 
0/0
11.5.2004 11:16

Ulrich

Re:
To platí jen tehdy, pokud je reálná naděje na řádné splácení úvěru nebo pokud je úvěr kvalitně zajištěn. Ani jedna z těch variant ale naplněna není. Sazka splácet nebude a ani případný prodej haly by na pokrytí úvěru nestačil.
0/0
11.5.2004 11:20

sibirian_boy

realita
Dvanáct mega se někde musí schrastit. Holt budou lukostřelba, šerm, moderní pětiboj, veslování, hokej a další sporty příštích deset let na suchu. Takhle jste to přeci chtěli, že pánové Gutte a Jirásku? Řízení o odebrání licence loterijní společnosti by zamezilo dalším megaškodám v budoucnosti.
0/0
11.5.2004 10:54

leonel

Jaksi...
... mi tady chybí nadšení občanů z doby nedávno minulé kdy se slavnostně otvíral "chrám"...
0/0
11.5.2004 10:21

lokutus

Sazka
Když vydělala (Sazka), tak by mě dnes mohla nechat vyhrát ve Štastných deseti
0/0
11.5.2004 10:15

Ulrich

Vstupné.
Ta kalkulace v článku postrádá minimálně dvě proměnné. Kromě předpokládané délky splácení ( to už tady někdo zmiňoval ) je to i výše vstupného. Není problém halu vyprodat při vstupném 50 Kč, ale je jasné, že taková částka nestačí. Zkoušel jsem to spočítat a vyšlo mi, že hala by se splatila v rozumném horizontu ( řekněme do 10 let ) za podmínky, že by tam alespoň 2 x týdně bylo vyprodáno a průměrné vstupné bylo 1000 Kč. A to je, myslím, nereálné. Nicméně nás, řadové občany, to zatím mrzet nemusí. Halu financují soukromé instituce na své riziko.
0/0
11.5.2004 9:59

ouagadougou

omyl
sazka halu financuje z dluhopisů, za které svými příjmy ručí sportovní svazy. dobře tak těm blbečkům, ale díky tomu reálně hrozí, že sazka přestane po dobu splácení dluhopisů dávat jakékoliv peníze do sportu. a kdo výpadek jedné miliardy korun ročně zaplatí? no? no přece státní rozpočet!
0/0
11.5.2004 10:15

neofyt

Re:
Ještě je třeba zvážit fakt, že Sazka nemá zdaněné příjmy z loterie, což ve své podstatě znamená podporu sportu od státu, který nevybere daně, ale nechá je Sazce na rozdělení mezi sportovní svazy. Jakmile však tyto zisky půjdou na splátky dluhopisů, sport utře nos. A kde potom bude velkopodnikatel Hušák, který vyčítal vládě, že jeho "podnikatelské aktivity" nezaručila státní zástavou? Za prvé, aniž bych tím chtěl vyjádřit jakoukoliv sympatii Špidlovcům, bylo to  tehdy od vlády prozíravé. Za druhé, pan Velkopodnikatel Hušák by měl se svým uměním podnikat na vlastní pěst, za vlastní peníze, ne za peníze, kterými stát podporuje sport. Avšak jako to dopadne, jeho hvězda Klaus Veliký, který i s jinými celebritami, jako je jeho oběžnice Bílá, mu to nějak vyžehlí.
0/0
11.5.2004 10:26

briza

Re:
Na to jsem cetl uz pred casem jeden komentar. Pokud ten prusvih praskne prileze Husak zrejme za vladou aby pomohla. Podle nazoru autora by v tomto pripade vlada pomoci mela ale mela by za to zadat vetsinu v dorozci rade Sazky.
0/0
11.5.2004 10:27

bubli1fuk

Re:
No to snad ne. Hušáka nakopat do pr..le, jen ať si to megaloman Alešek s tou svou hušákovnou vyžere až do dna. Jó, za cizí prachy, to se to podniká a staví pomníky.
0/0
11.5.2004 11:06

blba-holka

pocitani
nebylo tech pul milionu divaku v obouch halach, panackove idnesacti?
0/0
11.5.2004 9:53

Blade Runner

Alespoň máme pořádnou halu!
To je nějakýho naříkání kvůli pár miliardám za halu. Děláte, jako by ta hala byla státní. Alespoň z toho něco bude. Špidlova vláda prošustruje stovky miliard a je z toho hov*o.
0/0
11.5.2004 9:39

Růžovoučký Kamilek

Re:
A Sazka podle tebe patří komu ? Hušákovi ?
0/0
11.5.2004 9:55

Ulrich

Re:
Sazka patří různým sportovním svazům a organizacím. Žádná z nich, pokud vím, není státní ( státu nepatří ani ji mocensky neovládá ).
0/0
11.5.2004 10:07

neofyt

Re:
Člověče, trochu se porozhlédni, vždyť jsi mimo.
0/0
11.5.2004 10:32

mates77

Sazka arena
Nevim, co proti te hala porad mate. Hala je to skvela a cesky hokej (a dalsi sporty) si ji urcite zaslouzil. Stala sice astronomickych 6 miliard, ale muzeme byt radi, ze se stihla postavit vcas a vyhnuli jsme se mezinarodni ostude. Navic si myslim, ze pokud bude chod areny ridit nekdo alespon trochu schopny, tak si na sebe v pohode vydela.
0/0
11.5.2004 9:04

rsdmed

Re:
Jestli myslíš že ta hala byla k něčemu tak ona nestála 6 mld Kc ale možná dvojnasobek. A to ze nedali nejake zapasy do Pardubic kde zrekonstruovali halu za 350 milionu a ono to je ve vsem stejny jako v Sazka arene . No za tech 6 nebo 8 mld mohlo byt zrekonstruovano nejmene 45 stadionu. A ono tam v Sazce bude tak mozna 5 koncertu rocne to se vubec nevyplati ta hala Hala se mozna vyplati tak za 150 let to uz tady bude jina generace Muj nazor je ze hala se nemusela stavet a to stejne bude i s olympiadou v Praze 2020   
0/0
11.5.2004 9:14

chroustík

Re:
Stoprocentní souhlas. Hala by podle mě nemohla nikdy stát 6 milard, ale maximálně polovinu. Mám takový pocit, že ona polovina zase skončila v něčích do široka otevřených kapsách.
0/0
11.5.2004 12:28

karoten

Re: Olympijáda
je tak šílenej nápad, že věřím v jeho realizaci. Kam se sére 1 hala v Libni. Provize z Olympiády budou o řády vejš - a to je nějaká pobídka k aktivitě
0/0
11.5.2004 12:31

klip11

Re:
Hokej si halu zasloužil, to je fakt... Jde o to za jakopu cenu... Vy všichni, co obdivujete Hušáka s tim přestaňte a znova začněte až to zaplatí . Neni frajeřina si na něco půjčit, ale zaplatit to
0/0
11.5.2004 9:41

chemba

Re:
nevím, co se to pořád mele ze všech stran , že se hala stihla. já vím prokazatelně , že jsme v roce 2003 kdy jsme měli řádný termín pořadatelství  přidělený fázlem toto museli pusti finům, protože hala prostě nebyla. a to jsme věděli hodně a hodně moc roků dopředu že v roce 2003 máme pořádat mistrovství. takže prosím Vás všechny poplety . od teď HALA PRO MS SE POSTAVILA S    R O Č N Í M    ZPOŽDĚNÍM.a to ještě tak tak , a to si musíme přiznat.
0/0
11.5.2004 10:19

mates77

Re:
Mas pravdu, ze se MS muselo o rok odlozit, ale pletes se v tom, ze Sazka arena byla postavena s rocnim zpozdenim. To, ze jsme museli MS o rok odlozit bylo zpusobeno neschopnosti zajistit stavbu hokejove haly na Hagiboru. Sazka stihla postavit svoji halu v terminu.
0/0
11.5.2004 10:52

sunka007

Re:
Hala stala kolem 8 mld a me je celkem jedno jestli vznikne ostuda z toho ze hokejovy svaz vede nekolik hlupaku s Bukacem v cele, kvuli nimz se poradani MS o rok odlozilo.
 
Halu bude problematicke naplnit, nemyslim ze bude ekonomicky prosperovat. V tomto jsem rad ze vlada na ni nedala zadne garance a doufam ze ji v pripade krachu nebude nijak sanovat.
0/0
11.5.2004 10:57

briza

Tezke rano?
Toz mejdan byl zdarily. Padlo 400.000 piv. Ale ted ta kocovina.
0/0
11.5.2004 8:56

zluta-rozinka

Evergreen
VŠICHNI POŘÁD JENOM NADÁVÁTE, VŠICHNI A NA VŠECHNO.
0/0
11.5.2004 8:44

iuos

hmm
to není pravda
0/0
11.5.2004 9:03

Džura - hrdina Pamíru

rákosnický HDP
nastěhovat sem ťanťany z tržnic  - rákosníci by mohli konečně prodávat své levné zboží v kulturním prostředí a i zákazmíci by se cítili příjemněji - v přestávkách při nakupování levných triček by se mohli občerstvit staropramenem za 40,-, bagetou za 50,- případně si pronajmout VIP box na odpočinek dětí.
0/0
11.5.2004 8:37

chantec

Re:
Tak toto je jediné rozumné řešení. Džuro pokud jsi z Prahy, tak se objednej u Hušáka a navrhni mu to. Jsem pro stánkaře, ale misí být na ledě a v těch jejich národních botách.
0/0
11.5.2004 9:00

gloria

Nadpis příspěvku
MS skoncilo, Cesi vypadli... no co, zborime halu a bude...
0/0
11.5.2004 8:20

blazir1

To aby...
pomalu v ty T-Rente zacli taky neco poradnyho rozdavat,, jinak tu arenku neuplati...
0/0
11.5.2004 8:20

iuos

hmm
proč v týrentě?
0/0
11.5.2004 8:31

cool99

No ta Slavia...
....jim to vytrhne. Sice tam píšou 23 000 lidí týdně, ale nepíšou za kolik.  Třeba musí stát vsupenka litr, aby to zaplatili.
0/0
11.5.2004 8:14

Beneton

Zasedání
Mohl by tam pořádat veřejná zasedání parlamentu to by se to fandilo když by celá hala skandovala při projenávání zákonů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
11.5.2004 7:36

heady

Re:
great :o)
0/0
11.5.2004 8:53

xaeris

prachy............
Což o to, nová hala je skvělá.Ale mohla se postavit taky  za polovičku.Kolik jen asi musel dostat bokem od Hušáka Fassel, který NIKDY neměl rád Čechy, a najednou otočil, a nedá třeba na Čecha Aleše dopustit.A  tak dále, prostě za svý by se takhle stavět nemohlo.Ale zprivatizovný ČSTV dělá, že na to má, a tak to zaplatí ti dole, aktivní sportovci, kteří utřou nos.A k tomu vláda napařila na sport DPH 19%, protože na ČSTV zapomněli lobovat, tak jako řvali kvůli 5% pro kulturu ze svých velkovil Heřmánek s Toepfferem, a sport má prostě u nás ZELENOU. .......................................  
0/0
11.5.2004 7:27

Libor76

proghram
Yes, Superstar... kde je sport?
0/0
11.5.2004 7:23

iuos

hmm
sport se v takových halách neukazuje
0/0
11.5.2004 7:24

bonecek

Jedinou dobrou věc udělal Špidla
a jeho vláda za celou dobu co je u moci a to,že se nezaručila za úvěry na stavbu této monstr haly.Jinak bychom to museli zaplatit všichni ze svých daní.
0/0
11.5.2004 7:16

iuos

hmm
zajímala by mne splatnost půjček na postavení haly. je sice hezké, že napíšete, že každý týden tam musí přijít 23tis. lidí, ale nikde jsem nenašel na jak dlouho to maj spočítaný
0/0
11.5.2004 7:06

zgrossl

Re:
Casem se sice splati vystavba, ale zase stoupnou ceny energii a pod. Takze to vyjde nastejno.
0/0
11.5.2004 8:04

iuos

hmm
to je pravda. as až to splatěj tak tu barabiznu budou muset opravit
0/0
11.5.2004 8:25





Najdete na iDNES.cz