Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nezávislí dobyli v průzkumu parlament

Politické strany se nyní soustředí hlavně na volby do Evropského parlamentu. Pozorně však sledují i vývoj preferencí, které ukazují jejich šance ve volbách do domácího parlamentu. Tam by se nyní dostalo pět politických stran, včetně Sdružení nezávislých kandidátů. Vyhrála by ODS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blackshield

Definice:
Nezávislý v Čechách = oportunistický křivák, který se pro koryta vzdá jakéhokoli názoru, pojem čest je mu cizí a slovo pravda považuje za přežitek
0/0
12.5.2004 12:35

karoten

Re: Rozborka:
Názorově oddaný slintající pes-ODS, věrný straník a strážce majestátu pana profesora = co?
a) agresivní hlupák bez vlastního světonázoru, bez autority si řeže žíly.
b) ještě větší křivák který se pro koryto vzdá jakéhokoli názoru, pojem čest je mu cizí a slovo pravda považuje za přežitek. To vše vyznává pod hlavičkou strany.
Opravdu Děsný Svině se nalézají právě tam  
0/0
12.5.2004 14:47

polarniliska

Re:
Že jste došel k podobnému názoru bych i pochopil, co mi ale nejde na rozum je, že si o Demokratech Jana Kasla  nebo jak se teď jmenují myslíte, že jsou jiní nebo dokonce lepší. Jsem přesvědčen, že slovo demokracie má v jejich názvu úplně stejnou váhu jako v názvu ČSSD či ODS nebo přívlastek nezávislý u pana Zielence.
0/0
12.5.2004 15:58

polarniliska

Nezávislí?
Ti lidé jsou přeci zformovaní pod hlavičkou nějaké strany, tak jaká nezávislost. Teoreticky můžu být nezávislý jako kandidát do senátu, kam budu kandidovat čistě za sebe, ale těžko do sněmovny nebo do EP, kam lidé, ať je systém jakýkoli, volí podle stranické příslušnosti. Jestli pro někoho zosobňuje nezávislost člověk typu nezařazeného poslance a intelektuála pana Karáska, který snad ani nemá svůj názor a který je pro koalici jednou z mála jistot nebo pan Zieleniec, který již vystřídal prakticky všechny parlamentní strany a přifaření se k nezávislým je jen další z jeho politických reinkarnací, pak je mi těch 6% lidí upřímně líto.
0/0
11.5.2004 14:34

Kolokol

Re:
Naprostý souhlas.
Ona ta "nezávislost" hlavně dobře zní. Ono je taky důležité dělat praktickou politiku (ať už k ní máme či nemáme výhrady) a o politice pouze planě filozofovat.
0/0
11.5.2004 14:52

karoten

Re:
K praktické politice se dostane ten,  kdo má přiměřenej mandát. A přiměřenej mandát má ten kdo zblbne nejvíc lidí. Tak to je.
Nezávislost  je jenom slovo, název co dobře zní - pokus o to zmámení voličstva. Stejně můžu zpochybňovat významovou hodnotu "demokratická" v názvu naší nejsilnější strany.
Strany typu jako jsou Demokraté Jana Kasla, bohužel volby nevyhrávaj, a přesto všichni řvete že chcem poctivý zaujetí a zájem o věci veřejné a slušný lidi v politice....Tak jak je to
0/0
12.5.2004 11:15

Pongo

Re:
Tak s tebou, Mrkvičko, snad poprvé souhlasím. Jen bych nahradil slovo "bohužel" slovem "bohudík".
0/0
12.5.2004 12:30

Franta7

Ok
Dle pravicového bloku zaveďme přímou demokracii. Ukamenovat Škomacha? Ano/Ne? Hlasujte teď. Vyhraje spravedlivá vůle lidu. :-))))
V případěže že diváci budou hlasovat pro ANO což se předpokládá :-)). Dávám hlasovat aby lid rozhodl:  Má být ukamenovávání obvzlašť trýznivé a nebo standardní? Trýznivé/standardní.
 
0/0
11.5.2004 13:49

JirkaVanek

Bolsevicka inkvizice zacala
----- Original Message ----- From: Grospic Stanislav To: vanek Sent: Tuesday, May 11, 2004 5:10 PM Subject: Re: Zastavme bolsevicko-fasistickou justici v CR Zase ty vaše hlouposti, opravdu to posílejte sám sobě a uděláte lépe.
-------------------------------------------------------------- Jen si prectete vice soudruhu: Soud s politicky pronasledovanym Vladimirem Hucinem zacal s pulhodinovym zpozdenim. Na zadost obhajce Dr.Hulika byla vpustena verejnost, zidle byly predem odstraneny,ale to neodradilo lidi aby byli svedky tohoto ostudneho ptocesu. Spousty lidi stoji v prilehlych chodbach. Je zde take Ceska televize ktera vse nataci. Zpravy ze Sydney o tom co se deje u Okresniho soudu v Prerove posila a zdravi Jiri Vanek
 
0/0
11.5.2004 12:37

Franta7

Přímá demokracie
Ideální přímou demokracii prosadil v Libyi plukovník Muhamad Kadáfí. Tam dokonce i vesničtí  lidé hlasují o tom koho ukamenovat a koho ne. Komu vzít peníze a kam je dát. No není to ideální spravedlnost v rukou lidu?
0/0
11.5.2004 11:00

Kleki Petra

Re:
Ta demokracie je přímá hlavně v tom smyslu, že vesničani hlasují a Kaddáfí se pak rozhodne, co a jak. Něco jako Imperátor ve starém Římě a jeho pověstný palec.
0/0
11.5.2004 11:07

Franta7

Re:
To je pravda, ale kdo zaručí, že když se dostane k moci pravý blok, který má přímou demokracii v programu, pod vedením p.Cibulky že to neskončí podobně?
0/0
11.5.2004 11:32

Bulvaj

Re:
Voliči zaručí že se vedení p.Cibulky konat nebude.
0/0
11.5.2004 11:36

Kleki Petra

Re:
Tak, tak. Přímo a demokraticky.
0/0
11.5.2004 11:41

gnostik

Řešenín existuje
Neskončí to podobně jako v předchozích případech za podmínky, že si voliči a občané uvědomí, že ONI SAMI se musí snažit o své svobody. Oni sami musí v referendech požadovat zásadní věci. Zatím máme referenda velmi nevyhovující - je nutno získat neuvěřitelně vysoký počet podpisů: 500 000 tisíc, (t.j.stejně tolik, jako Itálie, která má téměř 58 milionů obyvatel). Musíme požadovat, aby na vypsání referenda stačil nižší počet podpisů. Musíme požadovat, aby občané v rámci obce mohli v referendu rozhodovat, do čeho budou vložené openíze, vybrané z daní v rámci obce. Musíme požadovat, aby  např. Radu české televize volili přímo občané, a neurčovaly ji politické strany (skrze svůj nástroj - Parlament). Média nám vládnou, média nám zatajují mnoho informací. Musíme požadovat nezávislá média - média nezávislá na politicích. Každý ve své obci může začít. (Národní obrození trvalo mnoho desítek let, tak my nemůžeme dosáhnout svobody, práva a spravedlnosti, a tedy ani blahobytu bez přičinění a ihned.)
Politici říkají, že na švýcarský systém nejsme připraveni. Stačí postupně získávat informace o tom, jak to ve Švýcarsku funguje, a systém si už občany zformuje. Dobří půjdou nahoru a lumpové půjdou dolů.
0/0
11.5.2004 13:12

Kleki Petra

Re:
K tomu lze dodat pouze to, že volání po rozšíření prvků přímé demokracie v zemi, kde volební preference komunistů překročily dvacet procent, sledovanost TV Nova se pohybuje v astronomických číslech a nejoblíbenějším trhákem je Česko hledá Superstar je sebevražedná a zcela zcestná aktivita.
0/0
11.5.2004 13:27

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Víte pane Gnostiku, já jsem se zcela náhodou ocitl v Divadelní restauraci v ulici Ve Smečkách ve chvíli, kdy tam měl Pravý Blok schůzi vedení. Ze začátku to byla běžná nudná schůze, leč s počtem kořek atmosféra houstla a po cca 1. hodině byl jeden člověk s názory odlišnými od Cibulkových na místě vyločen ze strany a nejčastější argument proti oponentům vůči Cibulkovi byl "drž hubu", jen ta rvačka nevyšla, byl jen drobný náznak. Jestli toto byla přímá demokracie v praxi tak děkuji, nechci.
0/0
11.5.2004 13:50

Kereme

Re:
Vy jste se asi zblaznili. Vite jak dlouho ten system ve Svycarsku buduji? Pres tisic let! Tohle nelze zavest najednou, na to je potreba vysoka uroven obcanske angazovanosti a politicke kultury, ktera u nas neni. Navic je pro me Petr Cibulka velmi problematickou osobou.
0/0
11.5.2004 20:09

gnostik

Vzkaz podivínům a chronicky frustrovaným jedincům typu Klekí Petra
Klekí Petro, Vy ani nemáte tolik statečnosti, abyste vystupoval pod svým občanským jménem. Kdo vás platí za to, že píšete na server nesmysly? To, že suverénně směšujete totalitní systém Kaddáfího a demokracii svědčí ne o hlupáctví, ale o schválnictví, které je typické buď pro chronicky frustrované jedince (kteří jsou především typickým  produktem komunistického i podobného totalitního režimu) nebo pro podivíny a nevyrovnané jedince.
0/0
11.5.2004 13:19

Kleki Petra

Re:
Nemohu si pomoci, ale buď je nedostatek v nedostatečně pozorném čtení, nebo v inteligenční výbavě. Jinak si nedovedu vysvětlit tak zcestnou reakci na můj příspěvek, jehož odsuzující tón ve vztahu ke Kaddafího formě "přímé demokracie" byl do očí bijící. Zbytek výše uvedeného objektivního hodnocení mých charakterových, psychologických a jiných vlastností ponechávám bez komentáře, neboť autor zřejmě rád po sobě nahlas čte libozvučně znějící volně bez souvislosti poskládaná slovní spojení.
0/0
11.5.2004 13:24

gnostik

Č.Hofhanzl o J.Zieleniecovi
 
Exposlanec za ODA Čestmír Hofhanzl napsal v knize „ Tak pravil Čestmír Hofhanzl “, kterou vydalo nakladatelství Votobia ., mnohé o J.Zieleniecovi.Hofhanzl v rozsáhlém interview nešetří nikoho z představitelů naší politické scény. Ohledně „vztahu“ Zieleniece k ODA například píše: „Dobře si pamatuji případ s dluhem 52 milionů korun Moravcově Kreditní bance. Nejméně rok předtím, než se tato aféra pustila v lednu 1994 do oběhu, mi někteří poslanci za ODS říkali, že to na nás vytáhnou . Já jsem na to upozorňoval, ale vedeni ODA nebylo ochotno si připustit, že pokud jako strana chceme fungovat a trvat na zásadách, nemůžeme se domnívat, že to na nás vytaženo nebude . Jak jsem celé ty hry viděl, myslím, že mnohé z nich byly velice často dohodnuty mezi Josefem Zieleniecem a Vladimírem Dlouhým .

gnostik

Alternativa: Pravý Blok Petra Cibulky - chartisty, který za 30 let nezměnil názor
Politická strana Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET jde do evropských voleb s nejdůležitějším úkolem: CHCEME UDĚLAT Z KRACHUJÍCÍ SOCIALISTICKÉ EVROPY S NEDOSTATKEM SVOBODY A DEMOKRACIE BOHATÝ A SVOBODNÝ KONTINENT PODLE VZORU ŠVÝCARSKÉ KONFEDERACE!  O tom, jak to funguje ve Švýcarsku, kde katony mají větší svobody než jednotlivé státy Evropské unie, viz:  http://sweb.cz/setfree/svyc.htm
Právě proto, že ve Švýcarsku si občané rozhodují o mnohém, o čem my rozhodovat v našem stále ještě socialistickém státě nemůžeme, nejsou v našich médiích žádné informace o tom, jak to ve Švýcarsku funguje (volby, referenda, atd.)
Politologoové, kteří nemají podíl na moci, uvádějí, že parlamentní demokracie bude v budoucnosti nahrazena přímou demokracií. Ti, kteří mají podíl na moci, informace o přímé demokracii zatajují, neboť přímá demokracie potřebuje mnohem méně profesionálních politiků, a tedy většina současných politiků by přišla o své pozice, o své snadno vydělané peníze a o svá současná privilegia.
Pokud se nám s pomocí "probuzených" občanů podaří něco udělat ve volbách do EP, bude to znamenat konkurenci současným zkorumpovaným stranám. Pojďme VŠICHNI k volbám, ale jestli nechceme být ZNOVU podvedeni, okradeni a obelháni, NEVOLME parlamentní strany!!!  Přečtěte si internetové stránky politické strany Pravý Blok - strana za ODVOLATZELNOST politiků, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET.
Pětinásobná politický vězeň komunismu, aktivista Charty77, člen Výboru na obranu nespravedlivě stíhaných (VONS) a šéfredaktor NECENZUROVANÝCH NOVIN Petr Cibulka vede tuto stranu do voleb do Evropského Parlamentu. Přečtěte si jeho texty. Za třicet let své názory nezměnil. naproti tomu oficiální politici své názory mění několikrát ročně. KOMU DŮVĚŘUJETE?
0/0
11.5.2004 9:25

Kleki Petra

Re:
Cha. Chachachá! No to je mi ale alternativa!  Pravicová možná hubou, jenže Cibulka ví sice naprosto přesně, co je tady špatně (už 30 let), ale jak to udělat správně, o tom nemá tuchy. A to, že za třicet let nezměnil názor, to není klad, ale projev zamrzlosti, asi jako zastydlá puberta. Vývoj není stagnace.
0/0
11.5.2004 9:54

gnostik

Re: Smích anonyma je vždy prázdný
Dříve než se anonym Klekí Petra začne vysmívat, měl by si přečíst doporučené stránky na internetu. Takto jen prozrazuje, že se chce lacině vysmívat, ale neobtěžuje se zjistit skutečnost.
0/0
11.5.2004 10:02

Kleki Petra

Re:
Hraběcí rady anonyma atd.. Obtěžoval jsem se, tak, jak se obtěžuji vždy, neboť má snaha poznávat nové je nezměrná. Bohužel, konstatuji, že v tomto případě toto obtěžování mělo pouze ten charakter, kdy jsem se cítil jen obtěžován.
0/0
11.5.2004 10:11

Kereme

Re:
Nedelejte si volebni kampan!
0/0
11.5.2004 20:04

Franta7

Zieleniec - hlavně to ne !!!
Zieleniec - hlavně to ne !!! Ne další sudety !
0/0
11.5.2004 9:03

JanHrad

SNK
O SNK si víc přečtěte na www.snk.cz , tedy hlavně ti z vás, kteří nejste rozhodnutí koho volit.
0/0
11.5.2004 7:09

rudidlo

Re:
Jsem rozhodnut nevolit nikoho.
0/0
11.5.2004 8:37

Kleki Petra

Re:
... tedy pasivně hodit hlas do chřtánu komančům.
0/0
11.5.2004 9:56

rudidlo

Re:
Milý Klekí Petro,
teď na tebe Manitou asi zapomněl, že? Zprofanované heslo "kdo nevolí, volí komunisty" mi už připadá stejné, jako "pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí". Nejen KSČM mají své věrné voliče, kteří je budou volit za všech okolností. Tito voliči jsou i u ODS, ČSSD, KDU-ČSL (ano, po návštěvě papeže jich je o něco víc - tomu říkám předvolební kampaň all the time). Mimo to  - voliči KSČM by už měli vymírat ne, vždyť od roku 89 se už žádní takoví nerodí.  Nebo že by komunisty volily přistěhovalci, kteří zachraňují naši republiku před vymřením? No ale přece řada z nich nemá volební právo.
Takhle by to asi nešlo. Politici si musí můj hlas zasloužit. Nebudu dávat hlas někomu jen proto, že to je menší zlo. On ten někdo se hned po volbách stejně spřáhne další kdovíjakou smlouvou s jakoukoliv stranou opačné strany politického spektra. Čemu vlastně dávám svů hlas? Nedostatku politické zodpovědnosti, kterou nám naši zákonodárci (a ostatní státní darmožrouti) ukazují každý den. I za několik set let najdou archeologové čelisti našich politických špiček zahryzlé v sedadlech v zasedací síni PS a Strakovy akademie. To si radši půjdu sednout do hospody, ožeru si hubu (aby si za spotřební daň z alkoholu mohli poslanci své platy rozmrazit, zvýšit a opět zmrazit) a budu čekat dál na okamžik, kdy mi naši politici ukážou, že můj hlas má nějakou váhu. Že budu mít opici? Alespoň to čekání nebudu tolik vnímat.
0/0
11.5.2004 10:21

chroustík

Re: pane kolego,
počítejte se mnou, pokud to bude tak, že nepůjde volit 60 % voličů, jak Vy všichni vyhlašujete, tak to bude pěknej pr..r. Komanči půjdou všichni, za některými se půjde domů s přenosnou, to si jejich kápové ohlídají. Modří ptáci to samé v menší míře. Takže ODS sice získá 32 % ze 40 % ní účasti, KSČM 19 % z téhož, ale vlastně se ty zisky pěkně budou násobit. No a pokud ODS někdo opustí, tak abychom se nedivili, jak nám zářáí rudá hvězda nad Prahou. 15 let po listopadu. A to jems chtěli ?
0/0
11.5.2004 12:10

rudidlo

Re:
Sice nevím, kde jste přišel k číslu 60 %, ale budiž. Jen nevím, proč by měla nad Prahou zářit rudá hvězda? Ony nejsou volby do PS, ty jsou až příští rok.
0/0
11.5.2004 12:54

Kereme

US pochybila
US pochybila, že se nedala s nima dohromady. Zbytečně se tříští hlasy neodéesácké pravice. Rene Weber, Praha
0/0
11.5.2004 0:13

shimansky

shimansky
Já preferuju Zahradila a Dolly Buster. Česká republika by měla do evropského parlamentu poslat jen ty nejkvalitnější jedince .
0/0
10.5.2004 22:24

Pongo

Re:
:D:D:D No vidíš, jak ti to jde, chlap s gulama a ženská s kozama...
0/0
10.5.2004 23:01

KKKXXXuuu

www.republikani.com
Kašlete na Železného a podobné podvodníky,stejně mu jde jen o imunitu!     www.republikani.com
0/0
10.5.2004 21:39

Kereme

Re:
Priznivce soudruha Sládka, trestne stihaneho, si shanejte v hospode mezi holymi lebkami a ne na internetu!
0/0
11.5.2004 20:12

murjel

To jsou bludy.
Nezávislý je nyní i Kott (závislý na alkoholu, nebo už ne?!), Zielenec a další, kteří ve stranách neuspěli. Tedy dříve byli straníky, nyní jsou nestraníky. Jak může někdo věřit někomu, kdo se jž v minulosti projevil takovým způsobem, jako někteří z nezávislých, z US, KDU ČSL i ČSSD? Nevěřím jim ani dobrý den, natož potom něco jiného. Všichni politici to berou podle hesla: Nikdo Vám nemůže dát tolik, co já Vám mohu slíbit! Občan je ale tvor tvárný a tak pokaždé naletí na sliby politiků, kteří naslibují hory, doly i s horníkama - viz poslední volby a vítězství ČSSD s koaliční dohodou dalších stran, která vyústila v otevřené okrádání občanů voličů!
0/0
10.5.2004 20:57

JTR

Nechápu!!
Nechápu jak někdo může volit opakovaně bandy podvodníků!! Všichni již byli u koryt a co dokázali??? Jenom kretén volič to nevidí, přečte si volební program uvidí vůdce a jde jak to boží hovádku a tu lůzu zvolí znovu a pak tu nadávává a brečí!!!! Zkuste pro legraci zvolit někoho jiného, kdo tam ještě nebyl, ať soudruzi napříč politickým spektrem nemají koryta jistá až do smrti - platí to i pro hrad!!!!!
0/0
10.5.2004 20:13

duval

Kott je ted taky nezávislý
0/0
10.5.2004 18:47

ODSakEda

Re:
To neni pravda! Je zavisly! Na alkoholu...
  Apropo-poslanci by meli byt vzorek obcanu. No a Cesko ma nechvalny primat ve spotrebe alkoholu!... Tak proc nekomu vadi a to i kolegum z ODS, ze trosku nasaval? To snat jeste neni spatny clovek? Nebo jsou snat  lepsi Palas ci Schling nebo komousi jimz je slovo demokracie cizi, lepsi?... Kdo z vas zde si rad nepripije?! A ze se to v praci nedela? Jenze poslancovani neni zamestnani!!! Neni nutna ani zadna odbornist ci praxe! Jde o obcanskou kontrolu vykonne moci!!! Narozdil od vlady! Podobne je tomu u zastupitelu obci, delajicich to zdarma (!) versus mestske rady, coz jiz je placena funkce a nektere i uvolnene a tim jste vlastne i zamestnancem statu!
0/0
10.5.2004 18:58

Dicky

Nezávislí?
Proč ve 100% úspěšných zemí vždy je v čele stranický premiér? Protože v politice vždy existuje ošklivé politikaření! To si pánové z SNK jaksi neuvědomují. Spojit po komunálních volbách všechny ty starosty z Horní Dolní do jednoho hnutí SNK, to ještě neznamená volební vítězství........
0/0
10.5.2004 18:30

JanKvak

Re:
A jak je to u nás? Vy rozeznáte, co je u nás vlevo a co vpravo? Já vidím nahoře stejné tváře a dole přemíru byrokratických zákonů a skutek utek. a když náhodou vyhrají socani, udělá se oposmlouva. Už nejde nikomu o věc, ale o koryta.
0/0
10.5.2004 18:39

Dicky

Re:
Teď je to rozhodně lepší než oposmlouva, teď už ty menševiky nezastaví nikdo. No jo, panu starostovi platí obec mobil, tak se ho zvýšení DPH moc netýká....
0/0
10.5.2004 19:11

JanKvak

SNK
Nikdy jsem nebyl v žádné straně,14 let dělám starostu městečka na severní moravě.Podporuji SNK, protože 80% obcí a měst řídí bezpartijní starostové. Nejsme ani Železný,Bobošíková,ani Dolly Buster. Je za námi práce a výsledky (jinak bychom tu nebyli).Myslím si, že je třeba používat zdravý selský rozum a ne politikaření (ať levé či pravé) a používat nálepky. Bez práce nejsou koláče a je třeba začít odzdola. Ne od politiků, kteří shora przní naši zem už dosti dlouho. SNK tu ještě nic nepokazilo... Kvak
0/0
10.5.2004 17:51

Dicky

Re:
Jasně, kverulanti nikdy nic nezkazí, protože nikdy nic nedělají....
0/0
10.5.2004 18:27

ODSakEda

Re:
Ja bych namitl, ze az na 80% radnicich predevsim v zapadnich cechah, prazskych, brnenskych a vubec radnicich vetsich a opravenych mest ci uspesnych obci sedi starostove za ODS! Vite ze jedinou vesnickou prihlasenou do EU souteze o nejhezci obec za JM je jen jedna?! Unananov! Starosta je p. Fabik-ODS! :-) A mnoho spinavych pohranicnich obci ma dodnes dokonce od r. 89 komunisticke starosty i mistostarosty, kteri ovsem kandiduji bud stale za KSCM ci nezavisle...
0/0
10.5.2004 19:42

turista-

Podvod !
Titulek "Nezávislí dobyli v průzkumu parlament" je pokus o podvod. Podle citovaneho pruzkumu neziska 6,7% "Nezavisli" (tj. Zaza & Bobo), ale SNK.
0/0
10.5.2004 17:38

roxor

rudej xindl
Jak může někdo volit ty pos**** komouše?!? To snad ani nemůžou lidi myslet vážně. Druhá nejoblíbenějěí strana, tak to mě fakt děsí.... Takovej rudej xindl!!!!
0/0
10.5.2004 17:37





Najdete na iDNES.cz