Diskuze

Soud potvrdil osm let řidiči od Nažidel

Odvolací soud potvrdil osmiletý trest pro řidiče autobusu, který loni havaroval u Nažidel na Českokrumlovsku. Za volant si nesmí sednout deset let. Podle soudu jel Pavel Krbec příliš rychle a nezvládl řízení. Při nehodě zemřelo devatenáct lidí, 34 bylo převážně těžce zraněno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fjmikes

8. 7. 2004 21:41
Kreten
Ten kreten jel misto max 90 km/hod  115 nebo 110  s takovou chalupou-prekrocil predpisy a k tomu falsoval uredni listinu. To uplne staci a 8 let je malo. O taxikarich jsem nemel nikdy valne mineni.
0 0
možnosti

Evilman

10. 5. 2004 10:16
Vina vlády
V tecfhnickém posudku na stav komunikace je napsáno, že nesplňuje žádnou normu a také to, že to je normální stav českých silnic.
Ptám se: kolik pomníčků u cest bude muset vyrůst, než odpovědní úředníci naše daně použijí na opravy a budování cest místo toho aby živili armádu práce se štítících Indočechů a stejně líné kolegy uředníky?
Kde jsou slibované peníze EU na rekonstrukce silnic?
 
 
 
0 0
možnosti

menesis

7. 5. 2004 22:27
ne...spravedlnost
Je to ucelove rozhodnuti soudu na natlak medi.Zabil neumyslne 19 lidi nebil opilý, nejel tak rychle jak se pise (120 je blbost),nemel znameho advokata,a dostal osum let.Ten pan co opily zabil 4 lidi na ostruvku v plzni prekrocil rychlost o vyce a kolik dostal.Nedavno odsuzena herecka ma podminku za zpusobenou nehodu pod vlivem alkoholu jenom tezce zranila dva lidi a ma podminku.Rozsudek je ucelovy a bojim se ric ze zaplacený a jestli je spravedlivy to nevim,ale jestli-ze ano pak je tu spoustu jinych nespravedlivych a ucelove snizenych trestu.Pan krbec si trest zaslouzi, ale je mi lito ze doplati na nesoudnost nasi justice , ktera se necha snadno ovlivnit.
0 0
možnosti

liberecak

6. 5. 2004 22:09
No nevim..
..ale ted sem mel tu cest tudy nekolikrat projizdet a neprislo mi to jako obzvlast nebezpecny misto, rozhodne souhlasim s posudkem, ze se nijak nevymyka z charakteru silnice CB-Dol.Dvoriste. Zkratka takovejch padacku je tam spousta, nerikam, ze ta silnice neni strasna, uz jenom ty aleje metr tlustejch stromu sou desivy, ale zrovna tenhle sjezd neni az tak hroznej, zvlast kdyz je sucho. A jestli tam nic nejelo, tak nechapu, proc se cpal na svodidla, kdyz mohl klidanko jet skoro prostredkem-nahoru sou prece 2 stoupaci pruhy. Ovsem je otazka, co ta silnice udela s patrakem ve 120ti.. Jo jinak vysvetlete mi nekdo, proc uz se skoro nedelaj busy ala Karosa, ale vysoky busy (i kdyz jen s jednim patrem), o jejichz stresni konstrukci se da rovnez sa uspechem pochybovat??!
neoplan.wz.cz
0 0
možnosti

HyMe

6. 5. 2004 21:40
paradox
Nejvtipnejsi je rozhodnuti, ze si deset let nesmi sednout za volant. To bude po tech deseti letech ridit lip?Zvlast kdyz osm let z toho stravi v lochu, kde asi moc ridicske praxe nenabyde. Ceska justice je nekdy velice vtipna.
0 0
možnosti

jardahorak

6. 5. 2004 21:51
Re:
Ne, meli bychom se slozit na novy autobus, a narvat do nej par takovych jako vy. A nechame jej, aby si ten usek u Nazidel prosvistel jeste parkrat. At se konecne nauci jezdit. No a pokud se zase vybuli, tak aspon nebude skoda pasazeru... :-/
0 0
možnosti

THE-CORNHOLIO

6. 5. 2004 19:17
Byla to profesní chyba p. Krbce
ale mně osobně se trest zdá příliš přísný.Souhlasím, že by byl užitečnější, kdyby si ho odpykal někde v nemocnici.Navíc tohle se může stát každýmu, kdo jezdí.Spíš by mně zajímalo vzhledem k výši trestu p. Krbce, kolik by měl dostat Špidla  a jeho banda za plánovitý tunelování a rozklad ekonomiky nešeho státu.Já osobně bych to viděl minimálně na doživotí.
0 0
možnosti

jardahorak

6. 5. 2004 21:55
Re:
Omyl, nemuze se to stat kazdemu. Ne kazdy, kdo jezdi, ridi jako dobytek. Ne kazdy, kdo veze plny autobus lidi jede jak prase a noc pred tim projezdil v taxiku. A nechapu, co s tim ma spolecneho Spidla a spol? Pochopil jsem, ze asi nebudete priznivce CSSD, ale do tehle diskuse to asi nepatri, ne??? Nebo snad jablka, hrusky??? Hodinky, holinky, je to jedno, oboji se natahuje??? :-/
0 0
možnosti

MaryN

6. 5. 2004 17:50
Hm..
Dle mého, pan Krbec a jemu podobní by do vězení jít neměl vůbec, daleko více by se mi zamlouvalo osm let veřejně prospěšných prací typu domovy důchodců, to co dělají civilkáři v nemocnicích apod. za min. mzdu, protože pobyt ve vězení taky něco stojí. Ale musel by dodržovat jasně daná pravidla a při porušování tedy trest.
Ten člověk není společensky nebezpečný, není to vrah, který úmyslně a chladnokrevně někoho zavraždil, je to člověk, kterej byl spolu s jinejma v blbej čas na blbým místě. Nevím k čemu je pro takového člověka vězení.... k ničemu.... a prací by mohl kompenzovat, protože odčinit nelze, to co způsobil a ještě by to mnoha lidem pomohlo a usnadnilo život.
Škoda, že něco takového náš právní řád neumožňuje.
Panu Hartovi a spol. by možná taky bylo líp, kdyby věděli, že Krbec někomu pomáhá než že laxně a nečinně sedí za mřížemi.
Nicméně...hrozně se mi líbí věty typu : Měl udělat to a to...pak to a to...To se to krásně kecá za strojem v klidu u kafíčka, když se píše soudní posudek.
Pan Hart je taky chytrej jak rádio....jeho chování a názory omlouvá skutečně jen to, že ztratil své dítě.
Protože napsat na svých stránkách, že "
Jak vidno, sedat do autobusu může být dnes velmi riskantní  podnik. Návrat NEZARUČEN "
 
On to někdy nebyl riskantní podnik? On někdo někdy zaručil, že když sednu do vlaku, autobusu, auta nebo na kolo, že se vrátím?
Copak vím, že se vrátím z nedělního výletu k babičce v pořádku svým vlastním autem?    
0 0
možnosti

jardahorak

6. 5. 2004 18:13
Re:
Aby bylo jasno. My muzeme kecat v klidu u kaficka, co mel udelat a neudelal. My sme totiz nezabili 19 lidi... Ten clovek mel smulu, ze dopravni nehoda mela tak tragicke nasledky. Ale take tomu znacnou merou napomohl. Co si asi myslet o cloveku, ktery noc pred dalkovou trasou s autobusem plnym lidi, projezdi v taxiku??? A pak sedne za volant unaveny, nevyspaly??? Ktery jede jak prase na ceste, ktera je ve spatnem technickem stavu??? Takovy clovek je proste nezodpovedny a lehkomyslny. A dokud takovi budou ridit autobusy, vlaky a auta, nebude zaruka, ze se vratime zivi a zdravi...
0 0
možnosti

Taranaki

6. 5. 2004 16:37
udělený trest není jen za dopravní přestupek s následkem mnohonásobné smrti
Za přestupek samotný, byť s hroznými následky, by bylo osm let možná hodně. Ale jestli je pravda, že ten člověk padělal své řidičské oprávnění ten autobus řídit, pak jen sklízí to, co si úmyslně zasel. Dovedu si také představit jeho rozpoložení, nicméně i v takovéto hrozné životní situaci by měl mravně silný jedinec najít sílu k omluvné řeči pozůstalým oběti. Pokud je všechno tak, jak přenášejí média, nemyslím si, že by trest byl až tak nepřiměřený. A srovnání s úmyslnou vraždou?! Za úmyslnou vraždu, pokud to není důsledek nějakého vydírání nebo jiné opravdu polehčující okolnosti (jsou takové případy) musí být tresty daleko tvrdší.
0 0
možnosti

Klomanda

6. 5. 2004 16:45
Re:
Na místě pana Krbce bych tzv. pozůstalým určitě neomlouval, není za co. Hnusovi Hartovi, lidské bestii (viz jeho webové stránky)? Proč?
0 0
možnosti

mistrxxx

6. 5. 2004 16:35
pěkné
http://www.slovniky.org" target="_blank" rel="nofollow">http://www.slovniky.org
první ikona z vrchu
0 0
možnosti

Laura27

6. 5. 2004 16:23
Pravni stat?
q
0 0
možnosti