Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zaútočili Romové, hájili se muži u soudu

Okresní soud v Jeseníku začal projednávat případ devatenáctiletého Martina Stiskaly a o pět let staršího Martina Hejného. Obžaloba je viní z rasově motivovaných útoků na Romy. Mladíkům hrozí až tři roky vězení. Oba vinu popírají. Tvrdí, že útoky zinscenovali sami Romové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kacenkin1

.....
nejsem rasista, ale odmítám z našich daní živit celé romské etnikum....
a zde je zakopán pes....pokud by stát měřil všem jedním metrem, rasismus by tak nebujel....
0/0
1.5.2004 15:40

Geno

Mělo by se s tím něco dělat.
Jeden z obviněných mladíků: "Za jedním z nich jsem se rozběhl, protože jsem se ho chtěl zeptat, proč mi nadává". Jako to je děs. Tak bílý kluk se snaží nějakým způsobem najít cestu k těm cikánům, porozumět jim, nebo se s nimi třeba i kamarádit, a zase je všechno špatně.  ...
Jiný případ v Ostravě - v jednom z podniků cikánka srazila svým tlustým tělem servírku na zem, kopala do ní a nadávala jí do bílých svi*í. Ale vše je v pořádku. Vždyť ona se ta cikánka (vyhlášená místní zlodějka) jen snaží integrovat.
0/0
1.5.2004 9:37

Džura - hrdina Pamíru

fresh message
Spojené státy s nezdaněným internetem
30. 4. 2004 20:49 - Americký senát schválil zákon, který zakázal všem státům USA uvalit daň na internetové připojení. Zákon má platit čtyři roky. Za jeho prosazení se postavil také prezident Bush.
TADY V TOMTO PŘÍPADĚ SOUHLASÍM, ABYSME VLEZLI  AMÍKŮM DO PRDELE STEJNÝM ZPŮSOBEM
0/0
30.4.2004 21:38

Sudajev

Re:
Neblbni, špidla nepustí takový zdroj z pracek, čím by živil rodinu, ba naopak určitě už dumá jak vyšroubovat cenu za net.
0/0
30.4.2004 21:43

Rada8

Re:
ale uznej, že aspoň v tomto by si ti naši volové mohli vzít z ami příklad. pořád pláčou jak jsme negramotnej národ............
0/0
30.4.2004 22:03

Sudajev

Re:
Ale ano já toto uznávám, jenže špidlovi a spol ta neinformovanost vyhovuje, protože kdyby si lidi mohli přečíst vše o eu tak ty volby dopadly úplně jinak. Lituji děti mých méně zámožných kamarádů že nemají tu možnost být 24 hodin na netu.
0/0
30.4.2004 22:06

Rada8

Re:
já teda byla pro EU. ale to jsem netušila, jaký ti debilové vyjednají podmínky a co všechno svedou na Unii. tvý proami a ami mě celkem netankuje, ale ekonomice dost rozumím a právě proto mě s.e.r.e že s obyčejnýma lidma tak vydrbali. ale to není kvůli EU. 
0/0
30.4.2004 22:10

Sudajev

Re:
Jasně mělo to být podle Klause, a to ne hned, a za určitých podmínek, a ne podle trubky špidly se bezhlavě vrhnout do tmy.
0/0
30.4.2004 22:12

Sudajev

Re:
Já byl samozřejmě proti.
0/0
30.4.2004 22:13

Nedobik

Re: Sudajev je pro Klause!
S prominutím seru magi v kostkách!
0/0
1.5.2004 0:20

juton

Re:
, Dosáhlo se toho, čeho se dosáhlo. Některé země brečí, že nedosáhly toho, co my. A naopak. Takže ty "ekonomko", s obyčejnýma lidma nikdo nevydrbal. To je zbožné přání rádobyekonomů, kterým by to hrálo do karet. Skutečnost je, že vlastně budeme uvažovat, zda v té EU jsme, či ne. Protože se moc nezmění, to jen splasknou bubliny různých úchylných předpovědí o přicházející bídě na českého občana.
0/0
30.4.2004 22:23

Rada8

Re:
bída na českého občana by došla i bez EU.Nějak se z toho srabu vyhrabat musíme. a nevykládej mě, že nevydrbali s obyčejnýma lidima. vždyť co si taková babka z Horní Dolní může myslet, když v nákladné kampani na vstup do EU slyšela desetkrát denně, že důchod si může vybrat i ve Španělsku, protože tam bude moct jet trávit zbytek života, když bude chtít? Nebo že vložky musí být v základní sazbě, protože to EU požaduje a přitom to není pravda? Proč dali pleny do snížené, i když to odporuje EU? Nebylo lepší to kompenzovat vyšší mateřskou, než zalíbit se lidem a dat je přes odpor EU do snížené a platit sankce?  Minimálně polovina keců o vstupu do EU byla lež. a spoléhali na to, že většina lidí nezná zákony a direktivy EU.
0/0
30.4.2004 22:31

Sudajev

Re:
A jsme zase u té neinformovanosti.
0/0
30.4.2004 22:33

juton

Re:
, Bída na českého občana by došla i bez EU. Souhlasím, takže o čem je řeč? Pokud se zhorší úroveň, nebude to vinou EU, ale ekonomického vývoje, který by nastal tak jako tak. Nikdo s nikým nevydrbal. Babka z Horní Dolní může jet do Španělska a vybírat i tam důchod. To je přece pravda.
0/0
30.4.2004 22:43

Rada8

Re:
to není jen vinou ekonomického vývoje jako takového, ono to je hodně o tom, kdo tu ekonomiku řídí a hlavně jak. a ta obyčejná babka si podle těch agitek zákonitě musela nyslet, že v tom Španělsku vyžije i z toho důchodu co jí u nás vyměřili.
0/0
30.4.2004 22:47

juton

Re:
, Ekonomický vývoj jde často kupředu tak, jak to nikdo nečekal. Teď nemám na mysli ty mladé frajírky v televizi, kteří škrábou ze dna teoretické znalosti ze školy. Vývoj průmyslu, například, jde dost často mimo prognózy. Je to dost paradoxní, ale často na tento vývoj nemá vládnoucí garnitura vliv.A nakonec, nepovažuj, prosím, české babky za nesvéprávné jedince. Ty to maj všechno moc dobře spočtené.
0/0
30.4.2004 22:59

Rada8

Re:
a tu ekonomku nemusíš dávat do uvozovek. ekonomice a právu rozumím velice dobře, dokonce bych si troufla říct, že patřím mezi nej......v oblasti ekonomiky a zejména daní.
0/0
30.4.2004 22:34

Sudajev

Re:
Přibíráš klienty?
0/0
30.4.2004 22:35

Rada8

Re:
proč se ptáš?
0/0
30.4.2004 22:43

Sudajev

Re:
Kdybych potřeboval odborníka.
0/0
30.4.2004 22:45

Rada8

Re:
budu zase jedovatá. přece bys nechtěl radit od baby, která patří ke sporáku,ne?  to je ale asi spíš na ICQ nebo mejl, i když nevím nevím, komoušům, a tak zanícenejm jako jsi ty, teda nehovím. ba přímo je nechápu a nemám moc v lásce.
0/0
30.4.2004 22:50

Sudajev

Re:
Opakuji to asi po sté, nejsem a nikdy jsem komunista nebyl.ICQ mám, ale není jak ti ho zdělit, bylo by hned zneužito.
0/0
30.4.2004 22:57

hasmen

Re:
No tak se nestyď
0/0
30.4.2004 23:58

Sudajev

Re:
Nemám se zač stydět, hymene.
0/0
1.5.2004 0:04

Nedobik

Re: Sudájeve, nelži, JSI KOMUNISTA!!!
Ty za to nemůžeš, ale komunisté se rodí jako černoši, romové, geniové či blbci. Za to nemůžeš. Ty jsi rozenej komunista, který se za to stydí, ale nic s tím nenaděláš. Mozek ti Bůh (příroda) nadělila rudej. Nauč se s tím žít!      
0/0
1.5.2004 0:25

Sudajev

Pro Dan1
Dane, nemůžeš ale popřít, že ta verbež uzená provokuje normální lidi, a to dost nevybíravými způsoby. Já vím že vcelku nevycházíš z domova, možná proto nemáš takové zkušenosti. Jednu ti povím, jejich oblíbený sport je plivat do dveří tramvaje těšně před rozjetím, jak by se ti to líbilo být od takovýho dobytka poplivanej?Jenže když toho zmetka flákneš tak se vezeš. Teď povídej.
0/0
30.4.2004 21:20

Dan 1

Re:
Proboha, proč bych nevycházel? Já jsem v cikánské čtvrti vyrůstal, tak mě je neuč znát, prosím tě. Přece ale nemůžu generalizovat. Kdybych to dělal, musel bych nenávidět všechny bílé, protože mi ublížili víc a okradli mě o víc, než Romové.
0/0
30.4.2004 21:22

Sudajev

Re:
Máš si dávat na své věci pozor, mě se to stalo jednou, když jsem si naivně myslel že jsou uzenky normální lidi a nečekal jsem to od nich. Teď už nosím věci na obranu, ale raději se jim vyhýbám a vůbec se s nima nebavím. Malá drobnost oni nás stále okrádají na sockách a atd. a to mi opravdu vadí. A děti používají jako výrobní prostředek.
0/0
30.4.2004 21:26

Dan 1

Re:
Já si na své věci pozor dávám. Jenže bílí mají poněkud sofistikovanější metody, než někomu vybrat kapsu a vít si pětistovku...
0/0
30.4.2004 21:32

Sudajev

Re:
Aha, takže když tě obere uzenka tak ti to neva, ale když bílej tak tě to štve, protože tě obrali o víc, sakra tak to by mě ani ve snu nenapadlo.
0/0
30.4.2004 21:35

Dan 1

Re:
Ne, štvou mě všichni zloději. Ale neříkám, že všichni bílí nebo všichni tmaví jsou zloději.
0/0
30.4.2004 21:37

Sudajev

Re:
No vidíš to a mě zase štvou všechny cigory, nedá se to s nima.
0/0
30.4.2004 21:45

Sudajev

Re:
Zloději taky, samozřejmě.
0/0
30.4.2004 21:49

Venca12

Re:
pobaviii
0/0
1.5.2004 14:55

Skinner

Cikáni nelľou !
Nekradou, neflákají se - co proti nim pořád někdo má ?
0/0
30.4.2004 20:38

Džura - hrdina Pamíru

No_1
Sudajev je proti Tobě MATKA TEREZA . Páter Havlasa se po Tvém výroku století právě odebírá do kláštera .
 
0/0
30.4.2004 20:25

vojtik..

nový zákon
Viděl bych to na nový zákon o myslivosti. Povolit odstřel cikánů jako vysoké. Jeden měsíc v roce by byli hájení. To proto aby se mohli rozmnožovat. Za chvíli by totiž nebylo co zabíjet. Nesměli by se střílet u krmelců(popelnice) a na staveništích, kde by byli zaměstnaní. Ovšem stáu by se to vyplatilo. Z rozpočtu by se vymezila částka za odměny. 1000Kč za hlavu. Myslim, že by to bylo lepší než jim vyplácet zbytečně prachy za to, že se tady rozmnožujou jako krysy. Naše zbrojovka vyrábí samopal podobný kalachu(SA-58) v ceně 5000Kč. Náboj stojí 3 Kč. Prvních 6 cikánů zabijete ručně a pak už jen budete vydělávat pěkný prachy. Cikánů je u nás totiž jako sraček. Takže schánějte právníky a sepíšeme petici do parlamentu. Tenhle zákon přece musí projít. Tolik zase naši milí poslanci blbí nejsou.
0/0
30.4.2004 20:05

Moravian

Rasisimus ma v Budulinkove silne koreny..
No mas stesti ze zijes v Budulinkove, tady by te za takove kecy sikovnejsi pravnik rychle dostal do kriminalu. Tam by ti pak ti cerni ci hnedi prohnali konecnik, az bys vsechny jinobarevne prosil o odpusteni ci slitovani, burane... 
0/0
30.4.2004 20:13

Venca12

Re:
che che, jestli ses z moravy tak mas co kecat o budulinkove, he he (tenhle prispevek nema nic spolecnyho se zacatkem vlakna)
0/0
1.5.2004 14:57

Moravian

Smradouskovi..
Venco12, problem neni o Budulinkovu ale o tom, jaka luza, verbez a odpad tam zije..Kdyz ctu prispevky potapancu jako ty, jsem rad, ze v mem pripade tomu tak jiz leta neni.. 
0/0
3.5.2004 17:18

eBlanik

Re: Nový zákon
Pokud by chom společně naplnili uvedený nový zákon všechny by nás zavřeli a byla by nás v kriminále většina neboť cigáni by přestali během týdne existovat. Na ten konečník by se pak našel někdo bílý.
0/0
2.5.2004 4:11

Dan 1

Re:
Není třeba nových zákonů. Je třeba dodržovat stávající. Věřím, že si PČR vyžádá od správce serverů iDnes příslušné materiály, podle kterých budete identifikován a odsouzen ve smyslu zák. č. 140/61 Sb, §198 pís. a) k trestu odnětí svobody.
0/0
30.4.2004 20:14

Rada8

Re:
jo chlapče, kdyby to tak fungovalo, tak tady nikdo nediskutuje, protože by byli zavření skoro všichni.
0/0
30.4.2004 20:27

Dan 1

Re:
Myslím, že málokdo zachází tak daleko, aby vyzýval k fyzické likvidaci etnika en bloc.
0/0
30.4.2004 20:33

Rada8

Re:
no řekla bych, že dost často. (i když kdyby byla např. vláda  nebo politici vůbec etnikum, to by byla jiná). najeď si na diskuze, kde se mluví o Romech, muslimech atd............
0/0
30.4.2004 20:41

Dan 1

Re:
Najíždím velice často. Jednou to došlo tak daleko, že redakce celou diskusi k jednomu článku o Romech zrušila. Doufám, že paušální odsuzování Romů je záležitostí relativně malého množství lidí, kteří si léčí své komplexy na menšinách a jediné, čeho v životě dosáhli je to, že se narodili se světlou pletí.
0/0
30.4.2004 20:48

Sudajev

Re:
Jo najíždíš do lidí co mají jiný názor co se týče tvých oblíbenců. To už raději čtu o tvém imaginárním příteli na létajícím koberci.
0/0
30.4.2004 20:54

Dan 1

Re:
Jiný názor mít mohou, v tom nevidím problém. Nemusejí ale kvůli tomu takto flagrantně porušovat právní normy.
0/0
30.4.2004 20:57

Sudajev

Re:
Příteli, když je porušují všichni mocní tak proč bychom nemohli my obyč. lidé, vždyť mocipáni nám jdou příkladem.
0/0
30.4.2004 21:01

Dan 1

Re:
Oni zákony ani tak neporušují, spíš tvoří špatné. Příkladem může být zákon o DPH.
0/0
30.4.2004 21:05





Najdete na iDNES.cz