Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dítě se píchlo o jehlu a čeká na výsledek testů

Injekční jehla ležící na brněnském pískovišti v parku poblíž Herčíkovy ulice straší dodnes pětiletou Veroniku Matulovou z Brna. Právě o ni se totiž před měsícem píchla. Od té doby je častým návštěvníkem lékaře. Musí totiž na pravidelné odběry krve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mildax11

kdo nemaka at neji...
..smazky jsou fakt hnus...ale dikybohu mame krizova centra a pomahame jim v tom ziskavani metadonu a zahazovani strikacek na mistech, kde zrovna citi potrebu si slehnout  myslim, ze ten, kdo nikdy nebyl na blizku cloveku, kteremu se stalo to, co je tady popisovano v clanku, nemuzue nikdy pochopit, jak nebezpecny drogy a hlavne jejich uzivatele jsou....at uz je to alkohol, tráva nebo ty tzv. "tvrde drogy" (i kdyz pro me osobne je to jedno a to samy)...
0/0
6.5.2004 15:08

Fluffy

Re:
Mel by jsi vedet, ze krizova centra strikacky nerozdavaji, ale vymenuji je za pouzite. Delaji sakra uzitecnou a prospesnou praci.
A srovnani alkoholu a tvrdych drog ani nepotrebuje komentar...........
0/0
6.5.2004 15:35

mildax11

Re:
ver nebo ne, jak ktera krizova centra "pouze vymenuji strikacky"...mozna by ses divil/a, myslim, ze jsem si neco prozil (nebral jsem nikdy, jen v tom mam soustu znamych)... a k te druhe vete...reagoval jsem na clanek, takze jsem se asi spatne vyjadril, ale vzato pomalu ta veta mela vypadat asi takhle: ...tomu diteti, ktere za nic nemuze, je uplne jedno, jestli se pichne o jehlu ze strikacky (dejme tomu narkomana) nebo jestli se rizne o strep z rozbiteho lahvace, ktery cucal bezdomovec, jenz mel tuberkulozu a ja nevim, co vsechno....(zahnano do extremu se mohlo riznout o nuz, kterym nějaký hulič trávy předtím než mu vypadl z kapsy, pobodal člověka s HIV pozitivni...)...to ditě (kdokoli) zato proste nemuze
0/0
6.5.2004 15:52

Fluffy

Re:
 Uprimne znam krizova centra jen v Praze a chvili jsem v jednom  vypomahala a vymenovali jsme jen za pouzite.
No to dite opravdu za nic nemuze. V tom se shodneme, ale na svete moc nezalezi za co muzes a za co ne. Melo proste smulu a snad neponese nasledky.
 
0/0
6.5.2004 16:00

wohnout

Ukrutné smažky.
Třeba to nebyla smažka,ale diabetik.Nebo si to holčička vymyslela ve školce si o tom přece povídali.Mě se jenom líbí jak je to všem hned jasný.Vidí smažku jak číhá s inzulkou u dětského hřiště a netouží po ničem než nakazit dítě.Chtělo by to míň sledovat Novu a používat mozek máte-li nějaký.
0/0
4.5.2004 11:18

MagorA

Re:
Než diabetik nebo feťák se mi přijde pravděpodobnější, že jehlu na hřiště nastražil nějaký psychopat který nesnáší děti nebo feťáky, a nebo nějaké jiné děti jak poněkud krutý žert.
0/0
4.5.2004 12:26

karlicek4

jak je možnmý
že se válí jehla v pískovišti???Oni to snad dělají schválně????? Chyba je i v České společnosti,správně by dětská hřiště měla být hlídaná a na noc uzamykatelná,ale i v noci hlídaná..... Narkomani at si klidně píchaj ale ne na těchto místech kde ohrožují malé děti.Za to bych dal trest smrti nebo doživotí!!!
0/0
2.5.2004 15:25

xbed

Re:
Ony nejsou jehly jen v pískovištích, ale bývaj i nastražené v sedadlech MHD, takže bacha na to kam si sedáte.  Těm co to dělaj vážně smrt... 
0/0
4.5.2004 9:43

Thyronx

Nemocna je spolecnost.
Zvu Vas na cestu do USA.Kdyz najdete na ulici ,v parku, kdekoliv na verejnosti pohozenou injekcni strikacku,koupim ji za $100.- Tolik o zkazene zdrogovane americke cspolecnosti. Ve meste kde bydlim nabizim $1000.- Hlavne prosim drogy zlegalizujte stejne jako prostituci a kriminalitu jako celek.Ostatne mam ten pocit ze to vse je v Cesku legalni,vzdyt i ty tresty jsou spis omluvou soudu za to ze se nekdo nechal od policie chytit na svestkach. HIV je otazka par let a bude ho plna republika.Az ho dostanou i manzelky tech kteri si jednou dali s nakazenou Ukrajinkou,tak uz je jen otazka casu, ze to budou mit i jejich cerstve narozene deti. Moralka v Cechach je bode mrazu.A peclive ji tam udrzuje i ceska vlada a jmenovite ministr Gross.Ten s jeho napadem zestatnit prostituci nemohl mit lepsi napad.Jen tak dal....... Zdravim ze zeme kde je prostituce postavena mimo zakon a tim velmi omezena.Kde neni legalni ani trava a kde alkhol se podava opravdu jen dospelym(nad 21 let) , kde se prilis mnoho nekouri a mladi pod 18 let nekoupi legalne ani cigarety. Je sokujici videt v TV interview s 8mi letym klukem ktery se sveruje ze kouri 2 cigarety denne a ze nema problemy je koupit hned naproti skoly v trafice. Tresty pro prodavace? V CR zadne. Tady by zavrel kram (nebo hospodu) kdyby ho chytili po druhe ci potreti.
0/0
1.5.2004 23:31

wohnout

Re:
Ty "Američane" přestaň tady páskovat a do tý Ameriky se opravdu přestěhuj ,když ji tak miluješ.Možná,že ta Amerika vypadá jinak,když tam žiješ než od vás z Horních Kotěhůlek.
0/0
4.5.2004 11:30

Flat Vamp

...
...a kolik detí zabijou opilí ridici? Ty byste nestríleli, fasouni?
0/0
30.4.2004 13:34

pinguinone

Re:
ja bych strilel,fasoun nejsem...
0/0
30.4.2004 13:56

Horník Kdojevíc

Re:
Pleteš si pojem s vlastním průjmem, bolševiku. Už 4 feťáci (z toho 1 feťatčka) doslali ode mne přes rypák a pokud z nich něco vypadlo, tak akorát vlastní sopel. Začali si - chtěli drobásek a smrděli.
0/0
30.4.2004 15:44

lkarban

Re:
Se vytahuješ nebo lituješ?
0/0
30.4.2004 15:47

Horník Kdojevíc

Re:
Lituju, kámo. Ta feťačka byla tak příšerná, děsně smrděla, poskakovala přede mnou jak debil - měl jsem pocit, že zimpotentním na delší dobu. Doslala do řepy a lehla. Ruku jsem si otřel do novin a šel dál.
0/0
30.4.2004 15:51

lkarban

Re:
Se vytahuješ nebo lituješ?
0/0
3.5.2004 7:52

lkarban

Re:
Souhlas, alkohol je ale společensky tolerovaná psychotropní látka, která ve své sociální míře má horší následky, než lehké drogy. (Smažka šnupe deriváty THC, jehlu nepoužívá). Spojení psychotropní látky s předmětem jež lze poškodit zraví či usmrtit člověk je nejčastější kombinace alkoholu s automobilem.
ADD: Sám jsem viděl, jak opilý řidič se svým autem zabil 11letého školáka ve Starém Hradišti na Pardubicku. Pohled na přikryté tělo a postavenou školní brašnu mě vzal chuť k jízdě a místo do Holic jsem se navrátil k domovu a dlouho přemýšlel o tom co jsem zažil.
0/0
30.4.2004 15:45

SocPredator

to chce klid
Ta jehla byla určitě koupená z našich daní a daná smažce k tomu, aby se sebepoznala. Takže infekce nehrozí. Ať žije humanita!
0/0
30.4.2004 12:34

Saruman

feťáci
A pak že ubližují jenom sami sobě!
0/0
30.4.2004 12:28

FrNedobrota

Smažky
problém smažek je jasný, je to odpad společnosti který patří na smetiště ! Ale jak ho tam dostat ? Ma jsme to v naší vesnici (cca 2000 obyvatel) vyřešili jednoduše ! Spojili jsme se s myslivci a hasiči a pořádali na smažky hony jak na divou zvěř ! A mlátili a mlátili ! No a smažky u nás vyhynuly ! Místa, kde se dřív válely stříkačky jsou dnes čistá. Některé smažky jsme dostali i do lochu !  A to je jednoduchý princip - znáš smažku ve svém okolí ? - no tak ji denně dej bejzbolovou pálkou do řípy ! Ona si to rozmyslí !
0/0
30.4.2004 9:23

Havirov Devils ! ! !

EU
 
0/0
30.4.2004 11:35

Flat Vamp

Re:
...ty jsi normální sadistickej nácek. Co kdyz se tvý vlastní díte chytne fetu, taky bys je mlátil do hlavy tou pálkou? Flusu pred tebou, demente.
0/0
30.4.2004 13:31

tom66

Re:
Jde o to jestli ty sám se nedržíš fetu!!
0/0
30.4.2004 13:50

GhorX

Re:
I kdyby byl placatý upír feťák na entou, položil naprosto správnou otázku. Chcete odpovědět ?
0/0
30.4.2004 13:53

din_67

Re:
Potrefená smažka se ozvala. Chcípni feťáku.
0/0
30.4.2004 13:54

tom66

Re: Souhlas
Naprostý souhlas.
0/0
30.4.2004 13:50

jeseter

Re: Smažky
V tobě by se IQ nedořezal. Nejsi náhodou psychycky narušený jedinec? V klidu si sedni, napočítej do desíti a třeba se to zlepší
0/0
30.4.2004 14:11

hilsner_urquell

Re:
magore, umím si tu dobře představit  Banda vožralejch dědků v te honí patnáctiletý děti
Naučil ses moderní slovo smažka, co, tak teď si eště najdi ve slovníku význam, protože většina smažek šňupe
0/0
30.4.2004 15:16

houba_

Re:
hmm. takze pokud si zrovna cukrovkar pichal inzulin, tak mel proste smulu
nebo jak to ti chytri vesnicani resili?
0/0
30.4.2004 16:02

Horník Kdojevíc

Re:
Pleteš su cukrovkáře se smradlavým feťákem, levičáku. Už u tebe někdy zaskřehotal cukrovkář a chtěl drobásek, hňupe?
0/0
30.4.2004 16:07

houba_

Re:
mas vyjadrovani skutecne elitniho hornika, ale coz.
Nejdrive se podivej, na co je toto reakce a pak se zkus zamyslet. Mozna budes potrebovat vice casu, netrenovany mozek (to je ta seda hmota v lebce) se musi nejdrive nastartovat, nektre mozky vsak uz nastartovat nelze.
0/0
30.4.2004 16:21

Horník Kdojevíc

Re:
Řeč je o dítěti, které se píchlo o jehlu. Lze mít zato, že nemocní cukrovkou své jehly na veřejnosti nepohazují. Zbývají tudíž feťáci.
Přeji jim i tobě stopnutí přísunu sociálních podpor, jehel a drobásků. Omezení přísunu živin je ověřená metoda při redukci parazitů všech kategorií.
0/0
30.4.2004 16:29

houba_

Re:
kecas nesmysly, ale ses tak blbej, ze to nikdy nezjistis
rec je o tom, ze Fr.Nedobrota a jeho dalsi jezedaci udelalo ve sve vesnici nahanku na lidi se strikackou v ruce
0/0
30.4.2004 16:31

Horník Kdojevíc

Re:
Blábolíš nesmysly, ale jsi tak beznadějně debilní (fet?) a bez elementárních znalostí gramatiky, že je s tebou ámen.
Řeč je o dítěti, které se na veřejnosti píchlo o feťáckou jehlu; dotyčné feťácké prase se ke své zodpovědnosti doposud nepřihlásilo.
0/0
30.4.2004 16:42

Qvark

Re:
přesně tak.
0/0
1.5.2004 8:58

chroustík

Re: pane kolego,
nech si ukázat od nějakého diabetika, čím si píchá inzulin. A pochybuji, že by si ho píchal na lavičce v parku. Diabetici mají a) těžký život, b) zcela jiný režim, co se týká jídla atd.
0/0
3.5.2004 18:10

audio1

můj názor
 Stát se to mému dítěti, nebo mě tak bych každého feťáka, kterého bych potkal venku s jehlou v ruce na místě popravil střelou do palice !!! Pro mě jsou tito lidé neužiteční a zbyteční pro naší společnost.  
0/0
30.4.2004 7:06

Tyler_Durden

Re:
Takove parchanty je treba zlikvidovat. Platime jim leceni a vymeny jehel a nejsou schopni se tech pouzitych ani radne zbavit? Nejsou nam k nicemu a jenom jsou s nima problemy. Kdyz se pustil do drog, tak to byla jeho volba, takze si nezaslouzi nasi litost nebo neco podobneho. Okamzite popravit, protoze na jejich blbost nemusi dojet sami, ale muze na to dojet treba zminena holcicka.
0/0
30.4.2004 7:15

MagorA

Re:
Kancléř Adolf by z Vás měl radost. Ještě k smažkám přidejte mentály, duševně choré a cikány, tito podlidé taky nejsou pro společnost žádným přínosem, ba naopak. A co teprve takoví důchodci..
0/0
30.4.2004 7:29

[eT]

Re: A ještě
si zapoměl na děti - ty už vůbec. Nic nedělají, jen z rodičů tahají prachy, otravují apod. Nojo sakra, ale umí se někdo množit dělením nebo pučením?
0/0
30.4.2004 7:37

l-p

Re:
Michate ruzne argumenty, kdyz bude spolecnost tolerovat narkomany, kteri nechavaji volne lezet injekcni strikacky nejlepe na piskovistich, nebo nechavaji nastrazene infikovane jehly v prostredcich MHD (to se stalo, pokud vim, v USA), tak je to kontraproduktivni, protoze si tim primo podporujeme nepritele. Zatimco pece o dusevne a zdravotne postizene je prostym vyrazem solidarity uvnitr spolecnosti.
0/0
30.4.2004 7:58

audio1

Re:
 souhlasím s tebou  
0/0
30.4.2004 8:46

MagorA

Re:
Samozřejmě, že pokud nějaký feťák nechá ať úmyslně nebo jen proto že je mimo jehlu použitou jehlu na takovém místě, tak je to zločin (asi veřejné ohrožení a ublížení na zdraví?). Ale nelíbí se mi názory že by bylo dobré proto postřílet nebo utlouct rovnou všechny, to je fašismus. K solidaritě - většina těch kteří začínají s tvrdými drogami si myslí, že zrovna jim se nemůže stát, že by skončili na dně. Ze stejné logiky by se společnost neměla starat o sportovce, prostitutky, řidiče a pod., kteří také pro zábavu nebo zisk vědomně postupují vysoké riziko poškození svého (nebo i cizího) zdraví. Je možné, že tam stříkačka opravdu pohodila nějaká smažka, ale taky se nedá vyloučit že ji tam cíleně umístil někdo, kdo nemá rád děti nebo smažky..
0/0
30.4.2004 9:42

Tyler_Durden

Re: Pro zastance fetaku
Kancelar Adolf uz me zna hodne dobre. Jsem predsedou.
Mentaly a dusevne chore neodsuzuji, protoze za to nemohou. Duchodcum jejich poklidne stari preji.
0/0
30.4.2004 8:58

Saruman

Re:
feťáci si za to ale na rozdíl od ostatních skupin můžou sami...
0/0
30.4.2004 12:29

jeseter

Re: můj názor
Á, další případ pro Chocholouška. Vy nevyvinutí smradi, běžte si udělat pokec někam jinam. Podle Vašich příspěvků soudím, že je Vám max. 14 let, nebo jste duševně zaostalí. Tak už mažte!!!
0/0
30.4.2004 14:16

Destroyer7

Nic nového
Tohle se stalo dceři mé známé před asi dvěma měsíci. Na pískovišti našla stříkačku s jehlou a píchla se o ni. Jaké bylo překvapení matky, když ji odvedla k dětské lékařce, kde se od diplomované paní doktorky dozvěděla, že to nic není a že se to děje běžně. Maminka tedy nelenila a zajela s dcerou do nemocnice, kde z toho měli naopak měli oči navrch hlavy a holku okamžitě přijali na různé testy. Matka se dozvěděla, že z prvních testů není znát nic závažného, ale že bude s dcerou rok docházet pravidelně na testy.
Představa, že se něco takového stane mým dětem a nedej bože se něčím nakazí je děsivá. Děsivější je snad přístup výše uvedené dětské "lékařky".
Toto je jeden z důvodů, proč nefandím stávkám lékařů za plošné zvýšení mezd. A protože podobné případy nekompetentnosti registruji i u učitelů, úředníků a jiných státních zaměstnanců, tak jsem ve všech zdejších diskusích zásadně proti jejich stávkám za lepší mzdu. Jsem stále toho názoru, že mzdu si je potřeba zasloužit a že mzda je odrazem kvality odváděné práce. Takže plošné zvyšování či odměňování nemohu nikdy podpořit.
0/0
30.4.2004 5:49

zlý fořt Emil

Re:
Až na to, že ta vaše dětská lékařka si vydělá možná řádově několikrát víc než oni kolegové v nemocnici, kterým nikdo nic navíc dobrovolně nedá, pokud to nepřijde rozkazem shora ... a o tom to je.
0/0
30.4.2004 9:32

xpk

HIV
Cha, jak dlouho asi vydrzi HIV virus na vzduchu v normalnich podminkach ?  Pravdepodobnost nakazi je naprosto minimalni.
0/0
30.4.2004 2:46

J.

Re:
jak dlouho vydrzi nevim. Ale vim ze byt to moje dite beham po doktorech uplne stejne a temahle kecama se jen utesuju ze se snad nic nestalo.
0/0
30.4.2004 3:18





Najdete na iDNES.cz