Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael mírnil Šaronovy výhrůžky Arafatovi

Izrael mírní znepokojení Spojených států a dalších zemí nad výroky premiéra Šarona. Ten prohlásil, že se již necítí vázán slibem ohledně fyzické nedotknutelnosti Jásira Arafata. Izraelský vicepremiér Ehud Olmert tvrdí, že jeho země likvidaci palestinského předáka neplánuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Elektrikar

Mudzahedin Jindra Hojer
Vzhuru do Prvomajove Veselice!
0/0
1.5.2004 9:33

Horník Zbojník

Černá je černá
Většině normálních lidí je jasné, že Arafat je obyčejný vedoucí představitel teroristické organizace a takoví už nejsou schopni normálně přemýšlet. V minulosti bylo pár možností, kterých se palestinci mohli chopit, pokud jim ovšem šlo o nějaké řešení a nebo chtěli být ti kdo zaženou Izrael do moře.  Pravděpodobně není jiné řešení. Nejhorší na tom je, že představitelé EU sponzorujou takové teroristy a když Izrael zlikviduje někoho komu o mír vůbec nejde, tak řvou. Jsou to zaprodanci a neobjektivní  představitelé. Představitelé sami sebe a nereprezentujou občany. Jediný Zeman byl schopen říct, kdo Arafat je.
0/0
27.4.2004 16:52

Elektrikar

Re: Money Talk
To je tim, zesi tak nahrabal na milodarech z EU, a ted je ctvrty nejbohatsi clovek sveta! Jeho rodina se vali v Parizi a jeho lidi chcipaj hlady, aby vyzdimal vic a vic prachu z EU.
0/0
1.5.2004 9:26

ixikojj

Intifáda
Já jsem taky viděl velmi poučný film ale o tom, jaké je zákulisí tzv. palestinského povstání. A mimochodem natočila to NOVA a nikoliv nějaký bulvár, ale fakta přímo z hranice Izrael - Gaza.  Jde o dokument, který byl odvysílán před dvěma lety a bylo to velmi poučné.
Reportérům se totiž podařilo najít jednoho z organizátorů  "bouří rozhořčeného lidu". Přesně v jedenáct začali první  akce a vypadaly takto: v první vlně byly malé děti (kluci) od sedmi do patnácti let  a začali střílet kameny z praků na izraelské vojáky, za nimi  šli jejich otcové s pistolemi a samopaly a prostě se za vlastní potomky schovávali, jako za živé štíty a odtud stříleli ostrými. Efekt - vyniklající - pokud se izraelci nechtějí nechat odstřelit jak králíci, odpoví střelbou, a druhý den Arafat na tiskové konferenci hřímá a obrazem na záznamu dokazuje, že izraelská armáda střílí po dětech. Na záznamech totiž střelci  v záběru nejsou.
Opravdovou perlou pak byli už zmínění organizátoři. Ti totiž tvořili třetí vlnu. V klidu v závětří za "bojopvou linií" seděli u stolků na kterých byly jmenné seznamy rodin s časovým rozpisem. Děti těchto rodin budou  v patnáct hodin, děti těchto rodin v šestnáct a sedmnáct hodin. Redaktor se toho člověka ze seznamy zeptal co se stane když rodina odmítne svoje potomky na hranici poslat. Odpověď:  to si nedovolí nikdo, protože by by mezi námi skončil. Ten člověk byl ze štábu Hamasu, vysmátý tlusťoch v perfektních šatech a blahobyt mu doslova čišel s ksichtu, zatímco o pár set metrů dál "bojovaly" děti  prostých palestinců, kteří nemají prostředky ani na základní potřeby. Byla to klasická ukázka jak Arafat a vůdci teroristů dokonale ovládají prosté lidi, a pokud se pokusí mít jiný názor jdou ke zdi.
Arafat  má všechno: milióny dolarů na svých kontech, kohorty zabijáků a  živý materiál, kterému sem tam pustí pár dolarů, za které posílají svoje děti na z
0/0
27.4.2004 12:19

Jindrich Hojer

Re:
Ses nejak rozjel, ani sis nevsimnul ze se tvuj prispevek nevesel do limitu 2k...   Ten dokument jsem videl taky. To co pises ovsem neodpovida zkutecnosti ani dokumentu. Je to tvuj zasumeny zpitvoreny pohled pokrouceny hlubokou tupou nenavisti ze ktere je - bohuzel - vystavena tva osobnost. Nebudu tady zbytecne a sahodlouze popisovat jak jsem to videl ja. Nebudu se ptat proc jsi pozamomnel na vypoved toho polskeho osadnika... Navrhuji Ti, abys podobne jako ja jen napsal nazev filmu (dila), tvurce, datum kdy byl odvysilan. Zbytek nech na divacich. Nebo jim chces hrat Jambora? Hlavu vzhuru!
0/0
27.4.2004 12:32

ScipioAfricanus

Tak to jsme uz tri, Jindro
ja si ten dokument pamatuji taky a ten popis byl pomerne presny. Vcetne decek v prvni linii a "kontroly pritomnosti", coz mi trochu morbidne pripomnelo kontroly seznamu pri "spontannich" oslavach 1. maje neblahe pameti.
0/0
27.4.2004 15:15

ixikojj

Re:
Víš Jindříšku netuším jak se podle tebe projevuje nenávist. Mám skvělé přátele mezi pražskými araby ze Sýrie a Egypta, i z Iráku, pravidelně chodím na kafe i po klubech s partou černochů, kteří tady studují vysoký školy, perfektní přátele mám ve vietnamské komunitě a moje bývalá přítelka je z Japonska, a prakticky denně se vídám s mnoha známými z Anglie,.Izraele, Chile, Itálie, USA, Indie, Německa, Francie atd. Já totiž mezi těmito lidmi pracuji a je mi mezi nimi dobře. Máme  na některé věci společné názory, na některých se neshodneme vůbec. Ale jednu věc máme společnou - jsme normální lidi a nikdy by nás nenapadlo posílat svoje potomky s bombou na hřbetě, aby  vlastnoručně  vyhodil do vzduchu autobus s jinými lidmi. V tom máš pravdu, společně totiž nenávidíme Arafata a podobné kreatury, které v tomto duchu vychovávají živé bytosti a dělají z nich nemyslící stroje na smrt.      
0/0
27.4.2004 15:38

fleret

pro Jindrich Hojera
ja jsem ten film nevidel.Ale pokud je to zase jeden z "objektivnich" pohledu,videt ho nechci.Pokud je film ale opravdu objektivni,pak musi byt videt mizerie na obou stranach a mel by byt opakovane a bez prestavky promitan zlocinci Arafatovi,jehoz podil ne stavu veci a jeji bezvychodnosti je majoritni........co je obsahem dokumentu si dokazu zive predstavit,na rozdil od toho zaparenyho silenyho dedka,jehoz jedinnou soucasnou snahou je,jak si zachranit vlastni kejhak,at to stoji,co to stoji.........
0/0
26.4.2004 18:27

Jindrich Hojer

Re:
Je to film izraelskeho rezisera. Je tam videt CELA mizerie. Na Tvuj nazor ti v nem nikdo nesaha, je ti ponechan prostor k jeho vytvoreni. Je to mimo jine o nenavisti. I o te tve vuci Arafatovi. Promital bych ho celemu svetu, protoze se ho to tyka. I Sharonovi. Doporucuji. Jde to ted v cele CR v ramci festaku Jeden svět 2004. Podivej se na to na netu.
0/0
27.4.2004 11:06

Jindrich Hojer

apache
15. dubna 2004 - Nejméně 20 lidí bylo zraněno když izraelský apache vypálil raketu do davu lidí stojících na ulici. Čtyři z nich jsou v kritickém stavu. Noc před incidentem pronikla do města izraelská armáda s 40 tanky, džípy a buldozery, které strhly několik domů. Palestinci 3 z buldozerů zničili umístěním nálože pod jejich podvozek. Prepsano z http://www.sweb.cz
0/0
26.4.2004 15:50

Jindrich Hojer

Pro Publia Cornelia
Trofej?  Zabiti cloveka je proyebe neco jako zavrseni zabavneho honu? Maji takovy nazor i ostatni zastanci izraelskeho terroru?
0/0
26.4.2004 15:46

Jindrich Hojer

Junction
Nedavno jsem videl film Junction / Sanstri (Ilan Ziv / France, Israel, USA / 2003 / 52 min.) na tema izraelsko-palestinskeho konfliktu. Nebudu to tady popisovat abych vam pripadne nekazil zazitek. Reknu jen jedno - tohle by meli videt vsichni ti DanoveJedna, Flereti, Frantove, Pinkove, Raswanove, Ixikove a jim podobni. Bez urazky - zajdete si na to.
0/0
26.4.2004 15:43

ScipioAfricanus

Zakladni myslenka filmu
zivot obycejnych Palestincu je plny stradani, bidy, utlaku, nejistoty, strachu, bezmoci ale stejne maji sve male denni radostia navzdory neprizni osudu a kazdodennim mensim ci vetsim tragediim neztraceji svoji hrdost a smysl pro cest a spravedlnost, lidskost a soucit. Trefil jsem to?
0/0
26.4.2004 16:43

Lucy@

Re:
Neztraceji hrdost,smysl a spravedlnost? Myslis tim,kdyz ovesuji palestincke deti granatama jako vanocni stromecky a posilaji je na atentaty? Che che che...at zije hrdost.
0/0
26.4.2004 17:29

ScipioAfricanus

No predpokladam
ze tohle v tom filmu nebylo jinak by ho tu ten palestinsky fanda nepropagoval. A pokud to tam nahodou bylo tak to urcite delaji jen proto, ze je k tomu dohnali ti zli Izraelci svou neochotou naskakat do more sami.Mozna je ten film o necem uplne jinem nez jsem psal. Ja ho neznam, ja znam jen skutecnou historii a soucasnou realitu.
0/0
27.4.2004 7:00

Jindrich Hojer

Re:
Je to film izraelskeho rezisera. Je tam videt CELA mizerie. Na Tvuj nazor ti v nem nikdo nesaha, je ti ponechan prostor k jeho vytvoreni. Je to mimo jine o nenavisti. I o te tve. Doporucuji. Jde to ted v cele CR v ramci festaku Jeden svět 2004. Podivej se na to na netu.
0/0
27.4.2004 11:08

ScipioAfricanus

Nenavist? Nepreskocilo ti tak trochu?
Jak jsi dosel na to ze nekoho nebo neco nenavidim? Pletes si nenavist a pohrdani, ubohy trotle, ovsem u tebe mne to skutecne neprekvapuje.
0/0
27.4.2004 15:22

Jindrich Hojer

Re:
Proc mi nadavas? Tve prispevky jsou jasne nenavistne. I ted ti nadavka vylitla z klavesnice aniz bys byl schopen to kontrolovat. Je mi te vlastne lito. Jestli jsou vsichni sioniste jako ty, bude jeste hodne nevinnych Izraelcu trpet.
0/0
27.4.2004 16:45

ScipioAfricanus

Drahy Jindro
ja vim zatracene dobre co jak a proc pisu a mimo nepodstatne drobnosti jako jsou treba preklepy se prefektne kontroluji. Akorat se zvrhle vyzivam v peskovani pitomecku jako jsi ty a provadim to zcela cilene a zamerne, protoze mne to proste bavi.  Ale jinak te mam docela rad, ty kluku usata, stejne tako vsechny ostatni slabomyslne zastance absolutni pravdy, krasy a Palestincu, kteri mi poskytuji moznost takove skvele relaxace.
0/0
29.4.2004 10:03

ScipioAfricanus

Ad MIZERIE
To ze palestinci ziji v otresnych podminkach tu snad nikdo nikdy nepopiral. Kvuli tomu nemusim chodit do kina. To co stoji za diskuzi je jak se z toho maji vyhrabat jak jim pripadne pomoci. Uz jsem tu opakovane psal, ze poslednich 50 let jasne ukazalo, ze ozbrojeny boj a teror proti Izraeli je jen dostava do jeste vetsiho svrabu. Pokud budou i nadale usilovat o navrat do Izraele a nepristoupi na financni vyrovnani a rozvojovou pomoc vymenou se vzdani se prava na navrat, tak v tech uteceneckych taborech shnijou. Nema smysl se donekonecna dohadovat kde je spravedlnost, protoze se stejne nikdy nedohodneme a nic se tim nevyresi. Jedina sance je podivat se na to zcela pragmaticky. Izraelci maji s podporou USA jasne navrch a pokud to Arabi nejsou schopni pochopit a vyvodit z toho racionalni dusledky pro sve rpakticke jednani, tak se muzou rovnou odebrat do toho sveho mohamedanskeho raje, coz ostatne postupne cini.
0/0
27.4.2004 15:37

Dan 1

Re:
To víš, že jo, Jindřichu. Vem, prosím tě, dva lístky, večer půjdeme do kina.
0/0
26.4.2004 18:34

Jindrich Hojer

Re:
V kolik a kde se sejdeme?
0/0
27.4.2004 11:09

Dan 1

Re:
Nemůžu, Jindro. Arik si myslí, že bych neměl nikam chodit s neznámými muži, hm...
0/0
27.4.2004 15:24

Jindrich Hojer

Re:
Venci s Pinkova jezevcika, nebo co?
0/0
27.4.2004 16:48

Jindrich Hojer

apartheid
"Už asi 58 let se svět musí dívat na to, jak je arabské obyvatelstvo Palestiny likvidováno, připraveno o své sídelní oblasti, z velké části vyhnáno a krvavě pronásledováno státem apartheidu Izraelem."
0/0
26.4.2004 15:41

mravkolev

d
jak se někdo může jmenovat Ariel, když má tolik špíny za nehty
0/0
26.4.2004 14:39

monstrum

Pravda
Ve skutečnosti se mají Arafat a Šaron rádi. Oba jsou to buzeranti.
0/0
26.4.2004 14:36

ixikojj

Arafat?
Když jsem byl malý kluk tak nás jednou ve škole nutili dívat se na přenost ze zahájení  setkání všech kominustických partají ve východním Berlíně. Když to beru zpětně bylo to velmi poučné. Hvězdou mezinárodního kalibru totiž nebyl nikdo jiný než masový vrah Arafat, který prostě přijel na mejdan  bratrských zločinců. Top jste měli vidět s jakým gustem se olizoval z Brežněvem, Honeckerem,Hnusákem,Castrem a podobnou sebrankou - radost pohledět, jak si notovali kriplové, kteří mají na svědomí stovky tisíc lidských životů. Arafat je vlastně jeden z posledních parchantů, kteří přežili. A tak držím panu premiérovi  Arielu Sharonovi   palce, aby i tentokrát  měly jeho rakety  přesnou mušku. Pozůstalí z obětí z 11. září, ktreří museli sledovat jak nad smrtí jejich blízkých křepčí palestinci v ulicích si to zaslouží, stejně tak jako příbuzní povražděných palestinců za údajnou kolaboraci z Izraelem, i zavraždění bezbranní civilisté, které má už od začátku šedesátých let na svém kontě Arafat  mnoho tisíc. a v neposlední řadě si to zaslouží i palestinci v Praze zavražděný Charles Jordan, kterého za dohledu STB sprovodili ze světa, jen proto, že  se snažil pomoc těm palestincům, kteří nechtěli mít se zabíjením na Blízkém východě nic společného. Arafat není nic jiného než lidský odpad, který si se zabíjení udělal dobrý obchod pro svou rodinu a přátele. A vražda na tyranu, není zločinem, jak praví klasik.    
Zveme vás všechny k nám do klubu Peace for Izrael: 
0/0
26.4.2004 13:05

malajský tygr

Re:
Jediný ,co by mnohonásobný vrah Šaron zasloužil je 9mm do toho jeho pupku. Smrt Izreali
0/0
26.4.2004 14:15

Lucy@

Re:
To by si zaslouzil hlavne Arafat a primo mezi oci.
0/0
26.4.2004 14:32

ScipioAfricanus

Do tretice vseho dobreho
Kolem zabiti Jasina byl ohromny povyk a vyhrozovani odplatou - zatim nic. To same kolem Rantisiho. Takze po zkusebnich zastrelech se Izraelci nespise chystaji na kapitalni torfej Arafata. Zrejme dosli k zaveru, ze soucasna defenziva palestinskych teroristickych organizaci je dobrou prilezitosti oslabit je jeste vic tak aby se zredukovbal jejich potencial do budoucna. Na tuhle taktiku byl Saron vzdycky expert - ujmout se iniciativy a hnat nepritele pekne svinskym krokem a rezat ho co se do nej vejde.
0/0
26.4.2004 11:43

monstrum

Pravda
Podívejte se stejně veškerou světovou politiku řídí Adolf Hitler z Antarktidy, takže tohle jsou jen takové lokální nepokoje...(to jsem Vám to nandal)
0/0
26.4.2004 8:43

Sudajev

Re:
Hmm, tak si nandej košili zpět do gatí a utíkej do školy.
0/0
26.4.2004 9:09

monstrum

Jásir
Zabíjet nositele Nobelovy ceny míru Jásira Arafata to Izraelyi přinese spoustu sympatií ze světa a hlavně od palestinců.
0/0
26.4.2004 8:39

j@ck

pro pana vcelare
pane vcelari, to jsem rad, ze jste zde. vcera jste me opravil ohledne 6-ti denni valky v roce 1967, ktera pry nebyla nevyprovokovana. tak jsem si to trochu nastudoval a byla nevyprovokovana. 5. cervna 1967 v 8:45 rano izraelska letadla napadla a znicila 300 ze 350 egyptskych letadel a nejaka dalsi v syrii (takovy izraelsky pearl harbor). izrael v teto valce obsadil sinai a pasmo gaza, golanske vysiny od syrie a vychodni jeruzalem od jordanska a od tech casu ty zeme okupuje a stavi tam svoje settlements.
0/0
25.4.2004 20:47

Antiperle

Re:
ktereho arabistu si studoval, mily chlapce? pana Mendela ?
0/0
25.4.2004 21:05

vcelar

Re:
Dobrý večer. Pokusím se reagovat z voleje. Mimochodem oceňuji, že jste hledal fakta. Moje podání vychází z toho, že zejména Egypt připravoval napadení Izraele a skutečně nejnebezpečnější bylo jeho letectvo. Izraelské tajné služby stanovily datum, kdy Egypt měl zaútočit. Byly vyhodnoceny poznatky např. kdy tankují letadla v Egyptě, kdy velitelé na letištích pijí kávu, jak daleko je z kantýn jednotl. letišť okolo záchodů na plochu apod. Pak byl stanoven čas 8.01 - 8.30 hod. 5. 6. První izr. letadlo se objevilo v 8.01 a za 19 minut přestalo egypt. letectvo existovat. Přiznám, že musím nastudovat, jaké důkazy byly o chystaném napadení Izraele ze strany Egypta. Jsem ale přesvědčen, že ty důkazy byly pádné. Zítra večer Vám tyto údaje doplním. Jinak děkuji.
0/0
25.4.2004 21:05

j@ck

Re:
tak trochu to pripomina soucasnou taktiku preemptivnich utoku, ktere do soucasne politiky bohuzel zavedla usa. na zaklade tajnych! udaju zpravodajskych sluzeb jim to udajne dava pravo zautocit na jakykoliv stat v ramci vlastni ochrany. kriteria toho ohrozeni uz bohuzel nejsou definovana a navic jsou tajna - to v praxi znamena, ze si muzou zautocit na koho chteji a kdy chteji a nemusi nikomu nic zduvodnovat ani nepotrebuji mandat osn.
0/0
25.4.2004 21:14

vcelar

Re:
Myslím, že máte pravdu.
0/0
25.4.2004 21:25

ruleta

Re:
Tady pan Jack pise nesmysly-o nevyprovokovani, o neexistenci duvodu.
 
indicii k schylujici se valce bylo mnoho-
 
1)Od zacatku roku 67 bylo "horko"-delostrelecke vymeny nazory byly na dennim poradku,  sem tam nejaky dog-fight. 2)Ze Sinaje byly stazeny jednotky OSN(Nasir je vyhodil, nenasleduje zadna reakce ze strany OSN), 3)Byla blokovana Tiranska uzina(mezinaroidni vody) respektive Iz pristav Eilat.(tento cin sam o sobe Iz oznacoval za valecny akt-mrknete se na mapu). 4)Na konci kvetna Egyptska jednotky prekracuji Suez(Iz armada je "dana" do stavu nejvyssi pohotovosti),Na Sinaji bylo pres 100 tisic vojaku a vice nez 1000 tanku. 5)Nasirova slova(konec kvetna)..,bitva bude vseobecna a nasim zakladnim cilem bude zniceni Iz' 6)Rychle sepsane vojenske pakty..Egypt-Syrie, Egypt-Jordansko
 
+ dalsich tisic veci
0/0
25.4.2004 22:23

vcelar

Re:
Děkuji za doplnění.
0/0
25.4.2004 22:32

j@ck

Re:
historicke vzdelani mate zrejme mnohem hlubsi nez ja. tak tu formulaci poopravim : izrael zautocil jako prvni, a obsadil uzemi, ze kterych se dodnes odmita stahnout.
0/0
25.4.2004 22:39

Antiperle

Re:
ano a je to tak spravne.
0/0
25.4.2004 22:45

Sudajev

Re:
Škoda že tě neznám, prde, taky bych ti zabral majetek a taky by to bylo správné.
0/0
25.4.2004 22:47

Antiperle

Re:
Bu bu, ty malá p...., a nepoužívej furt ten bold, kdysi jsem četl, že na velikosti nezáleží!
0/0
25.4.2004 22:56

Sudajev

Re:
U tebe ne, anžto kde nic není ani ...........
0/0
25.4.2004 23:11

j@ck

Re:
ne, neni. BTW : kdo to je Mendel? (asi to nebude ten genetik z Brna :)))
0/0
25.4.2004 22:50

Antiperle

Re:
ne ne, to je takový "objektivní" arabista, co občas píše do LN a hledá pravdu "někde uprostřed", kde je uprostřed, ...to už modří vědí...
0/0
25.4.2004 22:59

ScipioAfricanus

Nez zacne nekoho poopravovat, jacicku,
tak si dostuduj fakta. Ze Sinaje se Izrael ud davno stahnul po sepsani mirove smlouvy s Egyptem. Zustava pouze na Golanech, ktere anektoval (ale udajne je ochoten jednat o jejich castecnem navratu pri sepsanni mirove smlouvy se Syrii) a Zapadnim brehu - ktery se ma stat uzemim budouiciho Palestinskeho statu a zalezi na jednani s palestinskymi predstaviteli a bezpecnostnich zarukach, ktere by ho chranily proti utokupalestinskych teroristu z uzemi jejich budouciho statu. takze tu nedelej chytryho kdyz o tom vis velky kulovy.
0/0
26.4.2004 11:50

j@ck

Re:
Milý ScipioAfricanissime, nesnažil jsem se být exaktní. Šlo mi jen o princip - tj. že Izraelci v žádném případě nejsou žádní svatouškové a na svědomí mají také spoustu nepráví (například vytvoření strašné spousty uprchlíků z těchto okupovaných území). Izrael by nutně potřeboval někoho podobného jako byl Rabin a ne polosenilního fašistického radikála. V těch územích nejde jenom o bezpečnostní záruky, ale taky o vodu a úrodnou půdu a to že tam Izrael staví své osady nevypovídá o jeho vůli se stáhnout. Já myslím, že nic není černobílé a zrovna v tomto případě mají lidé tendence ty černobílé stanoviska zaujímat. Podle mého názoru už to, že stát Izrael vůbec kdy vznikl, bylo bezpráví na Arabech a má to na svědomí Evropa a 2.SV.
0/0
26.4.2004 13:01





Najdete na iDNES.cz