Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koalice chce s DPH počkat na Svobodu

Vládní koalice má poslední hodiny na to, aby sehnala chybějící hlas pro klíčový zákon o DPH. Nemocný poslanec Miloslav Vlček vzkázal, že se kvůli němu mandátu nevzdá. Zraněný Cyril Svoboda zatím není schopen převozu. Záleží tak na opozici, jestli svolí k odkladu hlasování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honza01

co je a co není morální
Přestože to zaznělo již v některých jiných příspěvcích, přesto zopakuji, že i já si myslím, že nemornální není nečekat na Svobodu, ale nemorální je tak závažné změny založit na většině jednoho hlasu (a znovu se nemohu ubránit nutnosti zmínit hlas opilce Kotteka). Včera mluvil Kunhl na CRo, a strašně se pozastavoval nad tím, že by se kdos opovážil byť jen myslet na to, že by využil nepřítomnosti přece objektivně zraněného poslance koalice. Asi by si měl uvědomit, on, Špidla i ostatní, že lidem může vadit, když jim někdo s volebními preferencemi 10% a většinou jednoho jediného pofidérního hlasu mění zásadním způsobem život. Pokud je něco nemorální, pak právě ta snaha svůj zájem prosadit za cenu těch nejpodlejších metod. A nějaké pindy o tom, že tak funguje demokracie si může celá koalice strčit za klobouk. To už není o tonoucím chytající stéblo. To už je o po nás potopa, o aroganci, o neúctě k lidem, o zaslepenosti, o podřízenosti všeho udržení se u moci...
0/0
20.4.2004 9:41

qoknu

Re:
Taky mi to vadí, že můj život změní hlas člověka patřícího do strany, které nefandím a nikdy bych ji nevolila.
0/0
20.4.2004 10:57

murjel

Co je to za pořádek.
Nikoliv prezident, ale Svoboda brzdí odsouhlasení zákona o DPH!! Proč se má na něho čekat? Copak ještě nikdo z těch k*etenu v ČSSD a koalici nepochopil, že když s DPH udělají to, co nechali napsat a odsouhlasit, tak se občané na*erou? Je vidět, že Sobotka není ekonom, je vidět, že ve vůádě ekonom chybí!! To co vymýšlí jsou nápady teroristů v bílých rukavičkách. Je to psychický teror, který praktikují na OSVČ a občanech, hlavně důchodcích!! Ať už konečně táhnou do pryč!!!
0/0
20.4.2004 7:31

rewell

Re:
není to o ničem jiném než o vydírání občanů vládou tohoto státu. Je s podivem, že oboje opozičníci se ještě nezmínili o tom, co prohlásili špidlín se škromachem - o tom, že důchodci nic nedostanou, podnikatelé zaplatí zálohy daní atd. Vždyť je to ale jejich - vládní bordel - ne klausův či opozice, a to si ještě dovolej vydírat  Je to už hnus s touto vládou.
0/0
20.4.2004 7:59

qoknu

Re:
To když řekl tak mi málem rozplakal, ale pak mi došlo, že je to sprosté vydírání občanů přes TV a dokonce mi to přišlo jako taková tichá výhružka. No budeme si to pamatovat.
0/0
20.4.2004 9:29

Eldrb

Re:
Ona to výhrůžka byla a to zcela jasná !!
0/0
20.4.2004 10:37

crezpenan

tak kdo se vydá mandátu ve prospěch koalice ?
převraceč kabátů Lidovec to určitě nebude a vyžírkové typu Mareše-tedy také ne..
0/0
20.4.2004 6:08

JirkaVanek

A kdo tu bourackku zaplati?
BMW bylo pouzito na soukromou akci nelegalne. Kdo bude platit? Ministerstvo zahranici veci?, Min.vnitra?, Svoboda?
0/0
20.4.2004 5:39

CuoreSportivo

Re:
Platit bude daňový poplatník!!!!
0/0
20.4.2004 7:23

kouc

pokud Svoboda poruší léčebný režim,měl by si léčbu platit sám
0/0
19.4.2004 23:22

rewell

Re:
yes, je to bude pravděpodobně tak že podepíše "revers". A tím pádem je to  vše na něm.
Jenže ono to dopadne zase jinak - opět státní sanatorium atd. atd. za naše daně pro jednoho státního úřadu.
0/0
20.4.2004 8:01

qoknu

Re:
Nevěřte tomu, nic nepodepíše, prostě tam přijede, odhlasuje a hurá do luxusního státního sanatoria.
0/0
20.4.2004 9:35

qoknu

Re:
No jo takže každý kdo bude nemocný může klidně porušovat léčebný režim. Ukazují nám co všechno mohou !!!
0/0
20.4.2004 9:31

renek

Podstatou věci je fakt, že nám vláda lže.
Já pevně doufám, že ten paskvil prostě neprojde(zákon o DPH). Všichni debatují, jestli ano nebo ne, proč prezidentské veto atd...Nikdo se nezábývá tím, že zákon o DPH, který připravoval Sobotka a jeho úředníci 2roky, je paskvil, který si v mnoha ustanoveních odporuje, je v něm 250 chyb a stejně pokud projde, tak nám hrozí vysoké pokuty od EU(odporuje směrnicím EU - více v týdeníku EKONOM). Socialistická neschopná vláda
0/0
19.4.2004 22:55

kouc

Re: máš pravdu
z původního předpokladu,že zákon bude harmonizovat naše daňové zákony s EU,se na koaličním mejdanu v Kolodějích stal zákon na naplnění státní kasy.argumentace Špidly,že rodiny a důchodci při neschválení zákona nedostanou kompenzace,je zase lež starého lháře.jaký má význam zaplatit na zvýšených daních 13000 kč /rok navíc a dostat 4 00kč/4 člená rodina,2 děti/.to snad nechápe ani ŠPIDLA.Další výměšky Škromacha,že ODS nepodporuje snížení daní je opět fabulace.Daleko větší počet položek ze spotřebního koše se přesunuje z 5% do 19%.ovšem,že Škromach neumí počítat,není nic divného při jeho inteligentním vystupování.EU samozřejmě za 14% zdražení nemůže,protože te nestanovuje % výši sazby
0/0
19.4.2004 23:21

kouc

Re: ještě
maličkost.Další nesmysl je,že bez schválení zákona nebude snížení daní pro firmy.Snížení daní a odvodů je základ pro rychlejší ekonomický růst a zlevnění práce.Tím vzrostou zisky státu.Tohle tento koaliční slepenec nemůže pochopit.
0/0
19.4.2004 23:40

rewell

Re:
navíc způsob rétoriky škromacha a špidly - aspoň to co bylo v televizi je prachsprosté vydírání, za které by se nemusely stydět ani ty nejhorší fašistické a komusnistické junty světa.
0/0
20.4.2004 8:03

qoknu

Re:
na rodiny s dětmi se vymlouvají. Rodiče, kteří mají na srdce blaho svých dětí, chodí do práce a snaží se vydělávat  slušný peníz tak stejně nic nedostanou. Kdo na tom nejvíce vydělá je nám všem jasný. A důlchodci se bez té tisícovky taky obejdou, alespoň většina.
0/0
20.4.2004 9:34

jmahony

Re:
Naprosto souhlasim. Už druhý den čtu, jak se vláda obouvá do opozice a pronáší katastrofické scénáře, co se stane když ten paskvil neprojde. Kdyby radši celá koalice, místo čekání na uzdravení Pana ministra a paktování se s Komunisty, dala hlavy dohromady a s IQ 101 by stvořila opravdu funkční zákon o DPH. Ale to se zrejme nestnane. Podle mého názoru je tento návrh zákona nejhorším od roku 89.
0/0
19.4.2004 23:24

kouc

Re: pravděpodobně sáhni hluboko za rok 89
Mozkový potenciál této vlády není schopen nic lepšího stvořit.Vždyť hlavní ekonom ČR/ministr financí/je právníkem a to ještě bez praxe.O ekonomice nemá ani šajnu.
0/0
19.4.2004 23:31

rewell

Re:
ve vládách Klause, Tošovského či koho ještě byli alespoň takzvaní "salonní ekonomové" - vyštudovaní, dlouhou dobu ve výzkumácích - byť dříve komoušských s Komárkem. Ale aspoň něco znaj. Ale tyhle, resp. tenhle? Sobotka? a ta jeho ministerská sběř s učiteli - náměstky - typu Šulce apod.? a ostatní jeho soukmenovci jsou jen bývalí komunističtí plánovači z bývalé doby . 
 
0/0
20.4.2004 8:08

Irish Stout

Čekat? Na co!
Jestli opozice svolí s posečkáním, pak to není žádná opozice, ale banda spolčená za účelem pohodlné obživy. Manýra "vypárování" nepřítomných poslanců je nemravná a zavání výměnným obchodem na orientálním tržišti. Zákon je špatný a přestože vznikl časový tlak (ostatně nejspíš záměrně), není to důvod ke schválení za každou cenu. Pošlete legislativní zmetek k čertu.
 
0/0
19.4.2004 21:38

kouc

Re: naprosto souhlasím.hlavním úkolem opozice musí být tuto vládu zlikvidovat
0/0
19.4.2004 23:32

Pavelxxx5

Tak mě napadá
Tak mě napadá, jestli by už dnes nešlo stát žalovat za vzniklé náklady způsobené pozdním (ne)přijetím zákona o DPH s ohledem na datum vstupu do EU známého vícenež dva roky. Teď už by si i opozice měla ujasnit, co vlastně chce. Buď opravdu smést zákon (i s vládou) ze stolu a pak nechť zabrání odkladu hlasování na čtvrtek a provedou tak hned zítra. Nebo jsou přece jen ochotni tak nějak tiše zákon tolerovat a pak nechť tak provedou hned zítra darováním 101. hlasu. Pokud dají koalici šanci tak učinit ve čtvrtek, tak je to ještě jednoznačnější vítězství koalice, protože zákon pravděpodobně otisknou ve sbírce až po 25.4.2004 a to znamená, že zůstane k tomuto datu povinost zaplatit zálohu na DPH. A to by byl nejhorší výsledek, že zůstanou v zákoně všechny nové blbiny a nejvetší starší blbina zůstane nenapravena! Jinak panu Svobodovi přeji upřímně brzké uzdravení, to s tím nemá co dělat.
0/0
19.4.2004 20:37

alik_halik

nevíte
kde se dají sehnat slušné reg. pokladny??? Prý si na nich nastavíte kolik % mají přiznat . Ale holt budeme muset vytáhnout 40k hotově za káču .
0/0
19.4.2004 18:39

Rada8

Re:
pokud mají reg. pokladny k něčemu být, pravděpodobně bude vyhláškou určeno, které to musí být (to je právě ten problém, že výrobce si nahrabe a ti, co už pokladny mají, je můžou tak akorát vyhodit)
0/0
19.4.2004 19:30

rasista

Co jste si zvolili, to máte ...
úpřimně se zamyslete sami nad sebou. Největší křiklouni tady ani nezvedli pr.el, když byly volby, anebo toho "soudruha Špiodlu" volili v domnění, že prý "bude líp".Dobře vám tak a třeba se teď všichni po.erte
0/0
19.4.2004 18:35

Jen Aby

Re:
jo jo, jo jo jo, je to tak
0/0
19.4.2004 20:49

Blackshield

Jak
dlouho ještě nám ten debil ze Strakovky bude ku*vit naši zemi???
0/0
19.4.2004 18:35

juton

Re:
, Mám neodbytný pocit, že jsi jen dítě, které má určité teoretické znalosti, které neumí prakticky použít. Praxe, přirozeně, veškerá žádná. Připomínáš mi levičáky ze západu, kteří demonstrují za lepší život v kapitalismu, aniž by pořádně věděli, o čem je řeč. Ty jsi jen v opačném gardu.
0/0
19.4.2004 19:23

Black Oak Arkansas

Re:
souhlas, nakoukni na fotbal.idnes.cz , diskuze po zápasu Sparta- Žizkov. Dotyčné stínítko tam přímo perlí.
0/0
19.4.2004 21:41

jorda

Re:
Tahni.
0/0
19.4.2004 18:33

Obracec_kalendare

...
Chtěl bych se zeptat na to párování, to je jenom české špecifííkum,nebo je to normál i ve vyspělé Evropě?.Já nechápu ak je tohle vůbec možný.Někdo si jede v době hlasování na dovču do nějaké exotické zemičky(za moje prachy samozřejmně) a ještě stačí brnknout svému ideo. nepříteli aby v době hlasování šel na panáka do bufáče.
0/0
19.4.2004 16:36

HappySnail

Re:
Jako řada dalších věcí a vymožeností je to u nás dotaženo k dokonalosti. Jinde (= na západ od Aše) se to nedělá, protože by to byl podraz na voličích, aby nevolili podle svého programu.
0/0
19.4.2004 17:57

aix

Vzkaz Špidlovi, snad se mu to donese
Tedy většího nadutce a komedianta jako jste vy soudruhu Špidlo jsem v životě neviděl. Vyserte se na vlastní ego a konečně něco udělejte pro tenhle národ. To nemyslíte vážně, jak děláte z lidí trotly nejhrubšího zrna. Vaše parlamentní šou, to je něco co se nevidí ani v nejrozvojovějších zemích světa. To fakt nemyslíte vážně, vy musíte mít mozek z vola. Cokoli dělá Vaše vláda, vždy je to jen zájem natřít to opozici (nejsem fanda žádné strany). Ale defenestraci považuju za docela akutní řešení problému, jak škodíte této zemi. Ničím jste nikoho nepřesvědčil, kdyby rozhodovali lidé, o které se tolik opíráte, už byste pracoval na ostravsku v dolech vy hubo nevymáchaná. Mějte se špatně....tak jak se má 99% lidí tohoto národa, když Vás musí poslouchat.
0/0
19.4.2004 16:26

AlienDUDE

Re:
NEZTRACEJ NADEJI - NA KAZDOU PORADNOU SVINI SE VARI VODA, CIM DYL TIM BUDE MASICKO KREHCI A STAVICKA CHUTNEJSI
0/0
19.4.2004 16:41

endru_

humus
Tak presne takovej humus co predvadej socialni komunisti mam na zahrade.
Jediny co ty socialni komunisti dokazou je svalovat vinu na jinyho a predkladat nesmyslny, nevecny argumenty a kdyz jim tece do bot tak utect a distancovat se od svych cinu. Lide s timto charakterem jsou nebezpecny a dokazou vytahnout i tu nejdebilnejsi vec na kterou by normalni clovek ani nepomyslel. Jejich smyslem zivota je pusobit krysarny a svinarny. Uz se dal nebudu vyjadrovat inak bych se z toho musel poblejt.
0/0
19.4.2004 16:16

endru_

Re:
Tim humusem sem myslel, ohradu kde jsou schnily veci jako napr. brambory, seno, schnila mrkev, rajcata, sracky od psa. Ten humus tam bude jeste rok a pul, doufam ze min a pak ho pouziju jako hnojivo.
0/0
19.4.2004 16:22

Zubrsu

Klidně se na mne zlobte...
...ale na na Špidlíkovu vládu mám jen několik slov: zk.rvená,za.raná,svi.ská vláda korytářů, kteří náš ženou do .......! Jsem jenom zvědav, jak dlouho se budeme znovu odrážet ode "dna" kam nás ti zmetci dostrkali! Všem by brali jen sobě chtějí přidávat  Sv.ně koaliční!
0/0
19.4.2004 16:13

Kazbunda

To je opravdu v hajzlu
kdyz tak dulezite zakony se musi schvalovat takovymto zpusobem. jebe by rekl, ze pro takove zakony musi byt skoro vseobecna shoda a ono zatim vsechno stoji a pada s hlasem jednoho pochroumaneho cernoprdelnika
0/0
19.4.2004 16:13

Englishman

Re:
Kazbundo, "černoprdelník" se odjakživa říká katolickým kněžím, ne lidoveckým poslacům. Můžeš mi věřit, coby katolík o tom mám lepší přehled, než ty.
0/0
19.4.2004 16:54

Barunecka

Re:
Mistni prispivatele tatkto oznacuji vsechny krestany...:-(
0/0
19.4.2004 17:40

aix

Necháme si opravdu všechno líbít???????!!!!!!!
Mám pocit, že za všechno, co udělá vláda si můžeme sami. Jen jsme se omezili na komentáře jejich slátanin a to v hospodách, práci a kdekoli jinde. Vláda z nás dělá hlupáky typu obyvatel Etiopie a my jak trubky bez hlasu snášíme jejich rozmary. POJĎME S TÍM NČO DĚLAT !!!! vlítnout na hrad a prožít středověk.... Vláda ať už bude jakákoli s blamáží lidí nikdy nepřestane, dělá z nás hlupáky a my je vesele volíme dál. Máme co jsme chtěli a umíme jen kecat, je mi z toho na bli...tí. Ave Ceasar
0/0
19.4.2004 16:11

renek

Podstata věci uniká všem.
Já pevně doufám, že ten paskvil prostě neprojde(zákon o DPH). Všichni debatují, jestli ano nebo ne, proč prezidentské veto atd...Nikdo se nezábývá tím, že zákon o DPH, který připravoval Sobotka a jeho úředníci 2roky, je paskvil, který si v mnoha ustanoveních odporuje, je v něm 250 chyb a stejně pokud projde, tak nám hrozí vysoké pokuty od EU(odporuje směrnicím EU - více v týdeníku EKONOM). Socialistická neschopná vláda
0/0
19.4.2004 16:09

davexx

Re:
Přesně tak, zákon je paskvil sám o sobě a proto by neměl projít - opozice neopozice. Osobně to vidím tak, že to nějak ušolichají a všichni co měli rozumné argumenty zavřou hu.u a hotovo. Už se těším, jak budu od každého obchodníka vyžadovat paragon (ostatně a teď mne napadá, že i automat na lísky bude muset vydávat paragony), aby nedostal pokutu 500,- Kč.
0/0
19.4.2004 17:32

cool99

Re:
Pleteš si zákon o DPH a o registračních pokladnách.
0/0
19.4.2004 17:48

delbor

Zajímavé
Poslanec ČSSD Vlček řekne, že se kvůli zákonu o DPH poslaneckého mandátu nevzdá. Od poslance KDU-ČSL se to očekává. Není to trochu podivné ? To, že je mi to málo srozumitelné mi ale nebrání v přání, aby se mandátů vzdali všichni poslanci a dali už nám se svými hrátkami konečně pokoj.
0/0
19.4.2004 15:57

Destroyer7

Vydírání
Psal jsem to sem už minulý týden a nic se na tom nezměnilo. Ze strany Špindíry to není nic jiného než obyčejné vydírání. Všichni poslanci vědí, že zákon o DPH musí nabýt účinnosti prvního května. Jakkoliv je tento návrh zákona špatný, musíme jej mít, protože jinak se podělá kde co.
Od Špidloprda to je jasný tah jak prosadit takový příšerný bastl. Je jedno, že opozice bude správně poukazovat na školácké chyby zákona, je jedno, zda jej nepodepíše Klaus. Špidlozm*d z toho vždy vyjde vítezně. Na vině budou ti, kdo zákon nepřijali. Jakkoliv je špatný a nebojím se říct, že nebezpečný. V.I.Špidlín si to naprosto vědomě a záměrně načasoval, protože věděl, že jinak, než vydíráním poslanců by takovou legislativní hrůzu neprosadil.
0/0
19.4.2004 15:53

habit

Re:
...to je Spidlikova obvykla taktika, a lidi i noviny mu to furt zerou
0/0
19.4.2004 16:01

CuoreSportivo

Re:
Souhlasím  s tebou. Ale víš co je na tom všem nejsmutnější. Všichni víme, že nový zákon o DPH je hrůza děs a paskvil. A že tento slepenec je údajně lepší než nic. Kam jsme to dopracovali, když spléháme na špatné věci a provizória. Není tady trochu nepoměr mezi tím, co se očekává od práce soustružníka, bankovního úředníka atd vedle práce politika , respektive pslance či senátora? Ti prvně jmenovaní musí odvádět práce 100%-ní. Jinak mají téměř okamžitě postih. Většinou finanční. Ti druzí už 15 let plodí totální ptákoviny a postih a odpovědnost žádná. Ach jo...
0/0
19.4.2004 16:14





Najdete na iDNES.cz