Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Speciál s novináři přistál na Ruzyni

Na Ruzyni ráno přistál armádní speciál s českými novináři. Jsme šťastní, uvedli. Iráčtí ozbrojenci drželi Kubala, Klímu a Pohanku v zajetí 6 dní. Pro novináře letěl do jihoirácké Basry náměstek ministra zahraničí Petr Kolář spolu s lékařem a psychologem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aloisq

tak kvuli tomuhle jsem se i zaregistroval
Jsem zvedav jestli si to pan Kubal a spol. ctou... Kdyz jsem je videl jak mavali z toho letadla, tak se mi hned pripomela Ceska soda, jak Zeman vychazi z letadla a komentar zni - "do kin prichazi novy cesky film - Navrat idiota". Namam nic proti, kdyz se nekomu pomuze, ale vysilat armadni letku pro tri novinare, kteri zjevne mohli cestovat normanim zpusobem, to je fakt prilis! Kdybych se ja nekde ztratil, tak po me ani pes nestekne, nemluve o tom, ze prevoz me rakve, pokud by ji nekdo vubec hledal, by se musela platit z meho pojisteni. Ktera pak pojistovna zaplatila provetrani armadniho specialu?? Pane Kubal, hluboce jste me (a nejen me) zklamal. Dost jsem vam fandil, nejsem tak kriticky k vasim zpravam, jako nekteri, ale tohle je proste prilis. Vypadali jste tam jak nejake primadony.
0/0
21.4.2004 8:05

Zubrsu

To je neuvěřitelná sílá....
...blbci z ČT se vrátili z výletu za peníze daňových poplatníků a ještě by chtěli být obdivováni za odvahu? Takový bordel v republice může být opravdu jen za této vlády  A to by chtěli, peníze za poplatky i od těch co žádnou TV nemají. Kocourkov mi připadá jako ráj na zemi
0/0
19.4.2004 16:38

Foxbat

A co tahle linkové letadlo.. .....??
Nazdar navrátilci, doufám že si tu cestu zaplatíte !!!
0/0
19.4.2004 14:51

Mozkovrt

Kubula Kubal
Nikdy jsem nepochopil, proč Kubal vlastně do Iráku jezdí. Jeho roztěkané zpravodajské šoty ("...vypadá to tady jako po válce...", "...všude se bojuje...") jsou k ničemu. Jako novináře z Česka ho tam k ničemu nepustili a k získání informací o konfliktu Iráku bylo stokrát lepší nechat simultánně překládat fundovaná zpravodajství CNN apod. Ovšem ČT chtěla být také "u toho", abychom viděli, jak nás sqěle informuje, a tak vyslala svého panáka. Pro příště by snad bylo lepší, kdyby byl hadrový, aby se pro něj nemuselo posílat vládní letadlo. P.S. Předem díky za ohlasy, ale Novu se moc nedívám.
0/0
19.4.2004 10:58

lachy_v

zklidnete se
Trosku delate z komara velblouda, ze deti nemaji na operace, na nutne operace se tu penize vzdycky najdou, nejsme v Rusku. No a co tak pro ne letelo letadlo, ten pul milionu nekoho nezabije. Lepsi nez, aby je museli z Basry doprovazet vojensti policiste, o kterejch tam nastesti ty unosci nevedeli a cesti vyjednavaci je ve vyctu pomoci irackym detem a polni nemocnici vynechali... To by tam pak rovnou mohlo jet letadlo pro rakvicky s tely... Kdyz dokazou zlikvidovat tank tak s land roverem by si poradili taky...
0/0
18.4.2004 21:58

Nedobik

Tak VELÍN nezklamal!!! Přílet novinářů Hlavní zpráva!
Iveta Toušlů se málem neudržela a stříkla si do kalhotek, Nova správně tuto zprávu v závěru okrajově uvedla úměrně k jejímu významu. Kluci byli odpočatí, dostanou odměnu od Janečka.
0/0
18.4.2004 19:53

dinka

Re:
Strč si svou Novu do trenek. A užiji si skvosty jako Superstar, Gondíky a setkání vykopávek české pop-music.
0/0
18.4.2004 21:43

Nedobik

Re: Koukám, že znáš jako správný Novák všecky pořady. Tak ráno nezapomeň na Teleblbís
a já budu hezky spinkat, lopato!  
0/0
18.4.2004 22:46

Nedobik

Jdu se dívat na Janečkův VELÍN
0/0
18.4.2004 19:14

RDP

Já jsem pravičák
a proto se ptám, kdo zaplatí vyslání speciálu, lékaře atd ... ? A bylo toto skutečně nutné, jestliže všichni tři byli v pořádku na českém velvyslanectví v Bagdádu ?
A dále - jak originální informace tito lidé z Iráku přinášejí, musí vůbec koncesionáři platit výjezdy českých zpravodajů ? Opravdu se dozvědí tolik nového proti zpravodajství al-džazíry či reuters nebo jiných agentur  ? 
Tady v ČR mne každých 100m zastaví student s kasičkou na boj proti leukémii atd., opravdu musí p. Kubal a ostatní cestovat domů vojenským speciálem ?
Nebylo by lepší odstátnit instituce typu ČT a ČRo ? Podle některých údajů zpravodajové věděli, do jak nebezpečné oblasti jedou, opravdu neexistovala jiná cesta z Iráku, případně i jiným vozidlem a s jiným doprovodem ?
Trochu mi to připomíná amatérskou "akci" pánů Pilipa a Bubeníka (ačkoli těm smrt rozhodně nehrozila) ale ten humbuk okolo ... trapné je též jak se dotyční oháněli Československem a tím, že ČR se v Iráku příliš nepodílí, zatímco oficiální linie zpravodajství "veřejnoprávní" ČT je dost jiná.
Když v Kosovu nebo Iráku nebo jinde zemře civilista z té "nesprávné" strany, tak to ČT přejde velmi stručně, zatímco z podobného případu dělá málem něco jako trhák. 
0/0
18.4.2004 18:24

mravkolev

Re:
a komu to cpeš?
0/0
18.4.2004 18:32

RDP

Re:
Socialistickejm rozkrádačům, kteří rozhazují cizí peníze :)    Pokud se chtěli soudruzi Kubal & spol vézt extra letadlem, ať jim to zaplatí zaměstnavatel. To je ovšem socialistický moloch ČT :-))) takže je to prašť jako uhoď.
Žádný ze zastánců statečných televizních hurástávkařů a jiné korytářské holoty tu nezdůvodnil, proč byl tak strašně nutný ten speciál. To je typické pro socialisty a komunisty nejtvrdší sorty - strašně se rozhořčovat a ohánět se solidaritou na všechny strany, ale věcné argumenty nikde žádné ...
 
0/0
18.4.2004 18:46

Nedobik

Re: Souhlas!!!!
Jsou to redaktorští pazdráti z Velína a teď jsou tak z těch jezeďáků v Iráku vys*raní, že už by strachy domů nedojeli v čistých kalhotech. No a vozit jim rezervní podlíkačky, tak už je přivezou na náš účet. (Mravkolev taky bude platit, ale na rozdíl ode mne rád)  
0/0
18.4.2004 18:38

CSKA Vigo

Re:
OK, tak ještě zulíbej fotku Bobošíkový, rychle projed Klausovy projevy pomodli se k Zeleznymu a zpatky do klece
0/0
18.4.2004 18:52

Nedobik

Re: Demokraticky uznávám, že Bobošíková byla lepší nežJílková, která přeci jen patří do "kotle"
a protože jsi taky koukal dnes na Novu, tak mi to odsouhlas. Stejně Bobo je pěkná samice.... to se musí uznat.    
0/0
18.4.2004 18:59

CSKA Vigo

Re:
asi te zklamu ale nekoukal
0/0
18.4.2004 19:03

ProfesorR

Re:
 naprostý souhlas!
(vše z mé strany a nebylo toho málo, už jsem dnes v této diskusi sděli - viz níže...)
0/0
18.4.2004 20:41

Nedobik

Re:ˇČESKO MÁ ZŘEJMĚ DESÁTOU ŠÍLENOU KRÁVU! (IdNES článek)
TAK UŽ VÍTE, JAK SE V ĆESKU JMENUJE  DESÁTÁ ŠÍLENÁ KRÁVA???
0/0
18.4.2004 18:30

leonel

Re:
že by dana
0/0
18.4.2004 18:33

Nedobik

Re: UHODL JSI, JE TO NAŠE BOLŠEVICKÁ DANA
ZAMĚSTNANKYNĚ IDTTOUR V PRAZE TROJI!!!
REKLAMY SEM  CPE ZDARMA A Idnes JÍ TO TRPÍ.
 
0/0
18.4.2004 18:41

Nedobik

Re: Dano, ty stará šukálistko, že ty už seš jenom stará!
Ale láska k rodné straně tě dovede k úspěšnému konci.
0/0
18.4.2004 18:44

Nedobik

Lepší 10 000 000 mrtvejch levičáků, než jeden Masaryk!
0/0
18.4.2004 18:03

Horník Kdojevíc

Raději jeden Masaryk než 10 miliónů zapšklých levičáků.
Lépe na pustém ostrově sám s dobrou knihou než v české putyce se zapšklými juhany.
0/0
18.4.2004 17:23

gigigi

Re:
 Máš recht
0/0
18.4.2004 17:31

modry_karku1

Re:
je lepsi potkat sto cikanu nez jednoho moravaka
0/0
18.4.2004 17:40

leonel

Re:
A až potkáš tak si budeš   stěžovat jak jsou zlí!
0/0
18.4.2004 18:12

Nedobik

Všichni ve VELÍNĚ dnes v 19.15 budou slzet štěstím a bude to hlavní událost TV novin (pche)
     
0/0
18.4.2004 15:40

Janina7

Re:
Doufám, že pozvou na tu slávu i Pffilipa a Bubeníka. Aby byli všichni hrdinové pohromadě! Škoda, že tam nebyl s nima taky Pithárt. Ten by těm zemědělcům aspoň ukázal jak se poslouchá tráva.
0/0
18.4.2004 16:17

Nedobik

Re: Máš ode mě pusu, Janino!Myslí ti to politicky!
   
0/0
18.4.2004 16:18

Horník Kdojevíc

Re:
Pro českého juhana bude hlavní událostí tohoro večera pouť utopence jeho vlastním zažívacím traktem.
0/0
18.4.2004 17:25

anegelito

pro uslapnute bobecky,
co celej zivot prosedeli na stejne zidli v putyce doma v Buranove a letadlo videli pouze na obrazcich nebo na Nove: Meli byste si uvedomit, ze z vasich dani se plati hodne velky a drahy hovadiny ve srovnani s nimiz je doprava unesenejch spoluobcanu zpet do vlasti plivnutim do vody. To ze, ceskej stat pomuze dostat se unesenejm novinarum na svobodu a domu je mnohonasobne levnejsi a uzitecnejsi zpusob jak utratit penize nez treba dotace trineckejm zelezarnam nebo vyplaty kampelickarum....
0/0
18.4.2004 13:59

ProfesorR

Re:
To je jistě pravda a nevšiml jsem si, že by s tímto tvrzením tady měl někdo problém. Až tu bude diskuse na téma dotací státu do podniků a do výplat kampeliček, neváhal bych použít mnohem ostřejší slova - ale tím jsme trochu mimo diskusní téma...
0/0
18.4.2004 14:24

anegelito

Re:
Ne tak docela, ceska populace se vyznacuje tim, ze se hrozne pohorsuje nad celkem nevinnyma verejnyma vydajema v radu statisicu korun, nicmene nehorazne vyhozeny, vyplytvany, eventuelne rozkradny polozky v radech miliard korun ji nechava pozoruhodne netecnou. Takze je to o prioritach - me se zveda zluc nad zpusobem jakym se spravujou aktviva CKA, stavi se dalnice do Ostravy, financuje se zdravotnictvi, platej se odstupny firme Diamo, poskytujou se statni garance soukromejm firmam nebo se do nich primo cpou penize; zatimco doprava ceskejch obcanu v tisni do vlasti mi prijde jako naprosto rozumna zalezitost. Spousta lidi tu ma ty priority zjevne presne opacny...
0/0
18.4.2004 15:56

RDP

To je ale logika zlodějů
Takže když někdo rozkrade 10miliónů, ostatní se nemusí pohoršovat když ukradnu 100000 ? Ha ha ha ... to je tedy logika.
Navíc ti tři byli v bezpečí na českém velvyslanectví, a nebyli v ohrožení života ani ze zdravotních důvodů, takže žádný  speciál nebyl nutný.
Vás asi neživí vlastní ručičky, že jo ? To se pak statisíce z cizí kapsy rozhazují velice snadno.
Pokud by byl speciál nutný přímo k záchraně života dotyčných, pak ať si letí, ale i tehdy musí počítat s jistou osobní zodpovědností za svou situaci a dluh čestně uhradit.
A jak to dopadne u nás v kradákově - páni "hrdinové" vytřískají prachy nejlépe na sérii článků či rovnou knížce ... přičemž cestu jim umožnily socialistické instituce ČRo a ČT.
 
 
0/0
18.4.2004 18:32

ProfesorR

Re:
 přesně napsané
0/0
18.4.2004 20:43

prejety_medvidek_koala

Re:
ajajaj tady se prave nekdo vratil z chorvatska ...
0/0
18.4.2004 15:05

Vopica

Re:
Mily Anegelito, nevim, jestli si myslis, ze placeni velkych hovadin je ospravedlneni pro pro placeni mensich hovadin. Jsou to normalni obcane CR. Kdyz to vezmu do dusledku, ty  bys teda byl pro to, aby vojensky special zbiral krajanky vsude po svete? Vedeli do ceho dou, sami se priznali, ze zariskovali.
0/0
18.4.2004 16:47

Vopica

Re:
...no a to, ze pro ne priletel special je na svobodu nedostalo...´To byl jen jeden ze zpusobu, jak je dopravit do CR
0/0
18.4.2004 16:49

gigigi

Re:
0/0
18.4.2004 17:32

Dan 1

Kdo to zaplatí?
Zaplatí se to z rozpočtové kapitoly MO. Ty peníze dodatečně Kostelka žádat od nikoho nebude, prostě proto, že je dávno má. Na poplatníka vyjde cca 0,08 Kč.. Můžete se u mě přihlásit o desetník, aby vás přešly hysterické záchvaty v době, kdy nám vláda také denně z kapsy stokoruny a tisícikoruny. Kdybyste neseděli na prd3lích a byli dále, než v okresním městě, věděli byste, že v zahraničí (jakož i v tuzemsku) se může komukoli stát cokoli a přes všechna opatření místních úřadů se vám tisíce km od domova mohou stát věci, že se vám protáčejí panenky a nepomůže vám ani ozbrojený doprovod místního MV a jste pak rádi za každou intervenci ve váš prospěch ze strany české diplomacie. Zase plno generálů, kteří ex post vědí, co kdo měl a neměl a neměl dělat a čecháčků, kteří myslí šrajtoflí. Tolik odporné malosti a nízkosti se hned tak nevidí.
0/0
18.4.2004 13:35

JanekJankovic

Re:
Přesně. Jestli bude třeba zaplatit jim cestu domů, rád přispěju. I za ty blbce, který tu plácají ty své slátaniny.
0/0
18.4.2004 13:41

ProfesorR

Re:
 Supr nápad! Každý nezodpovědný dobrodruh at si předem zajistí svého sponzora, souhlasím a blahopřeji, že se dobrovolně hlásíte, jste asi první. Bohužel, oni automaticky předem počítali se sponzorstvím státu.
0/0
18.4.2004 13:46

oranzovej

Re: Utan
Oni počítali, že odletí jako ten novinář pře nimi (Neff ?). Ostatní je vaše konstrukce.
0/0
18.4.2004 13:51

gigigi

Re:
Profesore, jste úplně mimo. Vzpamatujte se.
0/0
18.4.2004 17:35

oranzovej

Re: Utan
Už jsem rozeslal formuláře plných mocí. Kdy se u Tebe můžu zastavit za našem městečko (cca. 10 tis. obyvatel)?
0/0
18.4.2004 13:44

Dan 1

Re:
Pochybuji, že by se v republice našlo celých 10.000 lidí, kteří by se zalykali zlostí kvůli dávno zaplaceným pár haléřům. To je snad otázka několika závistivců - jednotlivců, kteří nevidí, jaké škody páchá vláda každý den a kolika stamiliardami nás zadlužuje.
0/0
18.4.2004 13:49

oranzovej

Re: Utan
Spíš si myslím, že si sami pro sebe malují (ti jednotlivci), co by si za ty prachy pořídili.
0/0
18.4.2004 13:54

ProfesorR

Re:
Asi každý by měl rád někdy šanci vzít si od každého občana pouhý desetník. To je totiž 1 milon. Tady jde o PRINCIP  vůbec ne o ten desetník co děla jeden milion. Vydá stát ten milion za KAŽDÉHO  občana, který se svou vinou dostane v zahraničí do problému???? Asi těžko! A o to tu jde.
0/0
18.4.2004 13:49

Dan 1

Re:
Princip je v tom, že stát a jeho orgány si platíme všichni proto, aby nám poskytoval servis. Někdo ho nikdy potřebovat nebude, jiný, komu tramvaj ujede nohy nebo se dokonce dožije důchodu, ho bude potřebovat více.
0/0
18.4.2004 13:52

zdeseny_obcan

spravne - special ma prednost
Treba clovek ktery ceka na narocnou operaci samozrejme musi pockat protoze novinari prece obycejnym linkovym letadlem letet nemohou. Kdo tohle nechape je uplny blbec.
0/0
18.4.2004 14:06





Najdete na iDNES.cz