Diskuze

Majitel zabil psa, který pokousal dítě

Na Velikonoční pondělí zřejmě jen tak nezapomene tříapůlletý chlapec z osady Dvorek u Jaroměřic nad Rokytnou. Ošklivě ho totiž pokousal pes. Dítě skončilo na chirurgii třebíčské nemocnice se třemi hlubokými ranami na pravé tváři. Psa jeho majitel okamžitě zastřelil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomcaj

15. 4. 2004 6:45
A ti ostatni psi
ke kterym se nikdo nehlasi, nechaji pokousat dalsi lidi??? Prece kdyz se k psovi nikdo nehlasi, tak ho maji sebrat a v prvni fazi odvezt do utulku, kde ho vysetri a pak rozhodnou, co s nim dal, ne?
0 0
možnosti

Jana H.

14. 4. 2004 21:44
dfg
Vidim, ze spousta z vas prichazi o pud sebezachovy a pejska stavi na svou uroven. Jestli tak cinite, upozornuji, ze clovek, ktery kouse psa, podle vas neni normalni. Dle pravidla rovnosti ale ani pes, ktery pokouse cloveka neni normalni, coz rada z vas neni schopna uznat. Az pes zohavi tvar vaseho ditete, a presto budete tvrdit to, co drtiva vetsina z vas, bude mi hluboce lito vaseho decka.. Me pes malem ukousnul prstenicek, zadna slast to teda nebyla a jsem rada, ze mi tehdy moje matka nerekla: "Co se na  toho pejsanka zlobis? Podivej se jak jsi ho rozcilila!"
0 0
možnosti

pinguinone

19. 4. 2004 12:14
Re:
0 0
možnosti

Sudajev

14. 4. 2004 15:11
Pozor
Jestli to nebylo naopak, pedofilní cigi pokousal dítě a svedl to na psa, kterého zastřelil, protože mrtvý svědek nemluví.
0 0
možnosti

ondradve

14. 4. 2004 14:44
hmm
takze si to shrnme :
pes pokousal dite. chlap proto psa zastrelil. vse se stalo v romske osade.
0 0
možnosti

leonel

14. 4. 2004 14:50
Re:
Takže si to shrňme:Dítě dráždilo uvázaného psa,  uvázaný pes se nemohl bránit člověku který ho předtím uvázal a potom zastřelil, vše se stalo. 
0 0
možnosti

Fluffy

14. 4. 2004 13:04
Pes za to nemuze
Priste zabit majitele
0 0
možnosti

oranzovej

14. 4. 2004 13:08
Re: Utan
Máš a nemáš pravdu - to k nadpisu.
0 0
možnosti

Arpád Dementer

14. 4. 2004 13:01
Sudajev a spol.
Musim vam lidi rict, ze jste me opet touto diskusi nezklamali. Jako vzdycky je to prehlidka nefalsovanyho rasismu. Dost se divim, ze to tu nekdo nemonitoruje a nejhorsi pripady neposila rovnou nekam do chladku. Napriklad oblibence Sudajeva bych zavrel, az by zcernal. No a kdyz uz by nam zcernal, tak bych s radosti sledoval, jak ho pak pronasledujou stejny rasisticky hovada, jako je on sam.
0 0
možnosti

Sudajev

14. 4. 2004 13:36
Re:
Nejsem rasista, akorát nepatřím k obdivovatelům dementních přičmoudlin, musím totiž snážet jejich vzorné soužití s námi.
0 0
možnosti

Delirium Tremens

14. 4. 2004 12:32
V článku v uvedeno, že majitel svého psa zastřelil.
Zajímalo by mne:
a) Jestli tak bylo učiněno evidovanou zbraní
b) Jestli tak bylo učiněno osobou mající zbrojní průkaz
c) Jestli tak bylo učiněno na pozemku určeném ke  střelbě
d) Jestli je silážní jáma standardním uložištěm mrtvých zvířat
0 0
možnosti

pinguinone

14. 4. 2004 12:35
Re:
..se ptas a zaroven sis uz odpovedel...
0 0
možnosti

Karel_ Lejno

14. 4. 2004 12:16
Kvůli harantovi ?
To až se dozví Srstka, tak ho roztrhá a semele do salámu pro psy ! Johoho ! Je to vůl, kvůli uřvanému a nevychovanému parchantovi zastřelit pejska. Doufám, že mu někdo ustřelí koule.
0 0
možnosti

Fluffy

14. 4. 2004 13:06
Re:
Sice bych to tak nepodala ale s hlavni myslenkou souhlasim
0 0
možnosti

Tinkturak

14. 4. 2004 12:04
Drobnost
Jedna drobnost, která w tom textu tak poněkud zaniká. Uwádějí že napadený chlapec w daném místě nebydlel a na druhého pes nezaútočil, protože jej znal. Máme to chápat tak, že napadený nebyl půwodem Romského etnika? Pak si lze snadno myslet, že pes byl naučen k nenáwisti na "bílé" etnikum a do silážní jámy by patřil spíše majitel psa. Nedivím se potom ani matce napadeného hocha, že nechce případ rozwířit a zawdáwat důwod k napadání ze strany indiánů.
0 0
možnosti

FrNedobrota

14. 4. 2004 12:09
ZAJISTÉ !
NAPADENÝ V MÍSTĚ NEBYDLEL !  Proč ? Protože přijel na "návštěvu" z Čiernej pri ČOPE  - v rámci "rabovací výměny zkušeností" !  Nebo si snad myslíte že to bylo bílé dítě nějakého humanistického milionáře na multikulturní návštěvě  ?  je to jasný ?
0 0
možnosti

FrNedobrota

14. 4. 2004 11:46
Vo co de ?
Byl to jen drobný incident v osadě nepřizpůsobivých ! Jó, tyhle osady by bylo nejlépe oplotit desetimetrovou betonovou zdí !
No snědí spoluobčané vymýšlejí různé věci - např. v Havířově Šumbarku vymyleli nový druh zábavy - ožralí jezdí po městě žigulíkama bez SPZ závody ! Nikdo samozřejmě pro svou demenci nemá řidičák a ty žiguly měly techničák naposledy za Husáka ! Nějak nás ta "komunitka" začíná ohrožovat - vraždění, loupeže rabování, teď ohrožení opilými opičáky ! No nevím, nevím, zda by se nemělo už brutálně zasáhnout !
0 0
možnosti

Jouda-

14. 4. 2004 11:55
Re:
Oni mají prostě jen jinou mentalitu a měli bychom jí akceptovat a zbavit se xenofobie a rasistických předsudků ;-) (VTIP!) Jinak mi v článku chybí pár detailů - pokousaný byl uzenáč? Byl pes určen k večeři? A jak to že policie neví co dělat se psiskama ke kterejm se nikdo nehlásí? :-o
0 0
možnosti