Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS: Volfa poslali do vazby politici

Nervozita, která zasáhla špičky ODS po nedávném zatčení kladenského primátora Milana Volfa, v pondělí poprvé pronikla na veřejnost. Vedení ODS prohlásilo, že je "znepokojeno zneužíváním institutu vazby k politickému boji mezi vládou a opozicí".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JirkaEsch

Korupce
Zajímalo by mě, jak o vině primátora Volfa rozhodne soud...ale stejně, ubohých 40 mil., co to je proti "operacím" na pražské radnici, tady Burgemeister, Steiner a spol. přiklepávají ve zkorumpovaném (nebo žádném) výběrovém řízení miliardové zakázky stavebním firmám, kšeftují s byty atd. a bohužel zatím se podařilo pouze znemožnit ty drobty pro Šmerdu (bohužel pro něj jsou ty trhy dost vidět ). Přes Dopravní podnik, Inženýring dopravních staveb atd. tečou milióny a milióny "spřáteleným" firmám pánů z radnice (např. Hotliner), vše je obachované na všech úrovních a (zatím) neprůstřelně... Co se týče politické příslušnosti korupčníků - JEDNOZNAČNĚ dominuje ODS, ale moc korumpuje i ostatní, jak je vidět  na internetu do škol, dálnici do Ostravy atd. Pan Nečas sice mává plamennými meči a dští síru, ale dokud mi nevysvětlí, kde vzal např. pan Tlustý prostředky (zaslechl sem něco o "dárečku" od Nomury) na svou vilu ve Slaném, je to pro mě stále kázání vody a pití vína. Osobně nějaké povídačky o zneužití policie, státního zastupitelství a soudů a podobné vize komplotů proti ODS ("kriminalizace podnikatelů" tomu tuším říká pan Klaus ) považuje za docela úsměvné... škoda, že se neohradil místo Nečase např. pan Macek, Štěpánek, Čermák, Kočárník  
0/0
6.4.2004 14:55

redback

Re: zapomněl jsi ...
na Ivana Langra. Ten by měl vysvětlit, kolik dostal od Železnýho za to, že jako předseda mediální komise neinformoval parlament o podvodu na Laudra. Ta dohoda s radou pro televizi nás stála 10 miliard.
0/0
6.4.2004 15:50

celtic

rovnost
40 milionů by dostalo do kriminálu kdekoho, ne tak někoho z ODS, ti hned křičí : politická objednávka, lidská práva ap. Ale co, u našich lidí jim to projde. Stejně tak 2 měsíce po té co jsme za Železného kšefty zaplatili 10,5 mld korun, jsme si ho zvolili ctihodným senátorem hned v 1. kole. Je mě nějak na blití....
0/0
6.4.2004 13:11

Bastable

ODS kalí vodu ,máte-li indicie ,sem s nima ,
ukažte je voličům ,zatím máte komunistcký prase Tlustého a připosraného Nečesa ,který má jenom kecy a zodpovědnosti se zalekl ,
0/0
6.4.2004 11:05

Major Milda

Podle sebe soudím tebe
Soudruh Nečas si asi myslí, že když v době vlády ODS měla mocná strana policii a soudy pod palcem, že to tak funguje i za Špidly.
No já naopak doufám že podobné akce budou pokračovat a za mřižemu skončí co nejvíc tunelářů a zlodějů.  
0/0
6.4.2004 11:04

ppetr1

politika
je holt svinstvo,zvlaste pred volbami.
0/0
6.4.2004 10:37

Vaclav Hanus

Pani BENSOVE drzim vsechny palce!
Postup Kladenske zalobkyne je zcela korektni. Jen blazen by si mohl myslet, ze vznest obvineni proti mafianskemu bossovi bude mit za dusledek, ze tento se se svymi kumpany bude nadale bavit vylucne o pocasi. ..a svedky bude mijet na chodniku ss zdvorilym usmevem
0/0
6.4.2004 10:19

gogol-e

ODS a demagogie se vdycky mely rady
Otocme si to.
Kdyby CSSD (u Svobody se Snopkovou)  rekla, ze je to utok soudu zmanipulovych ODS proti CSSD, tak by ODS rvala, ze CSSD brani praci nezavislych soudu.
Ted mi to spis pripada, ze ty vyslechy by mohly dojit dal nez jenom do Kladna a tak ODS uplne v klidu nezavislost soudu porusuje.
Soucasna ODS je prolezla korupci nejvice ze vsech stran, Tlusty je hlavnim stycnym dustojnikem mezi spinavymi penezi a ODS.
Za teto vlady bylo odsouzeno nejvice velkych ryb, to se za ODS opravdu nemohlo stat.
Az ODS vysvetli a prihlasi se k zodpovednosti za vsechny financni machinace, muze zacit ukazovat prstem. (Pepa z Honkongu, L. Novak,  svycarske konto, tv NOVA,  IPB - 180 mld, ale i vice nez 10 dalsich bank)
pozn: IPB -  umyslne nenavyseni jmeni statem v IPB vedene v te dobe managementem statu (!) se stalo za p. Kocarnika, tedy tehdejsi ODS (dnes porad stejna) zavinila ztratu IPB, zadna pozdejsi akce jiz toto nemohla zmenit.
NOVA (10 mld) - Rada (RRTV) v dobe prodluzovani a "hlidani" televizi zcela pod vlivem ODS
Celkova prima ODS ztrata - nejmene 200 mld
0/0
6.4.2004 9:56

majklos

Re: Milý demagogu ,
chtěl bych ti jenom připomenout ( pravděpodobně zbytečně ) že dozor nad bankami vykonávala ČNB v čele s panem Tošovským , posléze předsedou Havlovy úřednické  vlády   .
0/0
6.4.2004 10:06

gogol-e

Re:
Lze jiste uvest mnoho dalsich informaci, tato je jedna z nich a ja jsem ji nijak nepouzil, tedy ani neprekroutil. Ano, Tosovsky byl v cele CNB a take az do r 1996 velkym kamaradem ODS. Zlom, temer cernobily nastal po tzv. dupnuti na brzdy, kdy musely prijit tzv balicky, tedy reseni temer kriticke hospodarske situace CR.
Jinak jsem rad, ze ke zbytku vyhrady nemate.
0/0
6.4.2004 10:18

Englishman

Tošovský
Pokud si vzpomínám, Tošovská se s ODS nikdy nekamarádil a ODS s Tošovským také ne. Máte velmi mylné informace. Mimochodem: Za Tošovského byla ČNB jednou ze tří nejzkorumpovanějších institucí (další dvě: ministerstvo obrany a ministerstvo zemědělství).
0/0
6.4.2004 10:42

Vaclav Hanus

Re: to ministerstvo obrany muzu potvrdit
0/0
6.4.2004 10:48

majklos

Re: Nebylo to náhodou lidovecké ministerstvo ??
0/0
6.4.2004 10:51

Vaclav Hanus

Re: ani neni tak dulezite, kdo sedi ve kresle..
..dulezitejsi je, kdo jsou namestkove
0/0
6.4.2004 11:00

Zdenekn

Re:
Asi nějakej lampasák ,když jsi tak chytrej.
0/0
6.4.2004 10:55

gogol-e

Re:
Vzpominate si spatne, byl tehdy (navysovani jmeni v IPB)  temer osobnim pritelem Klause a Klaus jej casto vynasel do nebe. Staci zajit do novin.
Tvrzeni o zkorumpovanosti je treba dolozit necim vic nez tvrzenim. Plati obecne. O zkorumpovanosti MO a MZ si myslim sve, ale nemam dost udaju, abych se vyjadril.
Treba Vam ulehcim odpoved tim, ze se nijak nezastavam p . Tosovskeho. PS - a nezacal jsem si :-)
A na zaver - se zbytkem meho prispevku nemate problem a to jsme rad.
0/0
6.4.2004 10:53

Joshua20

Re:
ty ses nejakej chytrej blbecku
 
0/0
6.4.2004 13:35

karoten

No a protože ODS a korupčení jedno jest...
Není se čemu divit. Špičky strany jsou logicky zneklidněny. Jen tak dál. Snahy pana Nečase jenom dokazují jakými prostředky jsou tihle lidé zvyklí dosahovat cílů.
0/0
6.4.2004 9:54

Zwerg

Re:
Bohužel máš pravdu.
0/0
6.4.2004 10:52

Eldrb

Re:
Buďte pozdraven.I já teda přejdu na vykání. Cítím potřebu se Vám omluvit za noční osočení a svým způsobem i za verbální napadení. Jen jsem nepochopil tu poznámku o nenávistném lhaní. A ten odkaz : To je nějaký osobní bodyguard či co .... :-) ? No nic,zda-li odpovíte je na Vás. K této omluvě mě nevede nějaká jedovatost či úskok,vede mě k tomu fakt že v takovém tónu se diskutovat nemá. Podlehl jsem současnému společenskému klimatu,kde agresivita vzrůstá a to značně.
0/0
6.4.2004 12:31

karoten

Re: Přijímám
-a taky se omlouvám za zbytečně jedovatej tón. Dotkl jste se -domnívám se, jádra věci. Tím je právě ono společenské klima. Připomíná mi předvánoční období za socializmu. "Urvat třeba i tu hvězdu nad Betlémem...", jak zpívá Skoumal. Silnice jsou bojiště, individualismus se povyšuje na ctnost a spousta lidí si to překládá jako pokyn "rabování povoleno". Já se necítím povolán mluvit za všechny - natož za Vás, jak jste mi mnohokrát podsouval, jenom komentuju dění po svým. Dělá to tady každej. Co se týče toho záštiplnýho lhaní, na tom musím trvat. Nikdy jsem nemluvil o neexistenci -cituji: společenský objednávky na provozování živností. Já si naopak živnostníků vážím, je to skutečná odvaha spoléhat se jenom na sebe a věřit ve vlastní síly. Každej na to nemá, ale každej by si to měl zkusit.
0/0
6.4.2004 15:29

redback

Drzost pana Nečase ...
je nebetyčná. Kolik vás šlo sedět za ten šikovný podvůdek s daňovým únikem ze sponzorských darů pánové z ODS? Neříkejte mi, že jste o ničem nevěděli! Celej ten váš ústřední výbor musel vědět, že šulíte stát na daních! Předseda Klaus je přímo zodpovědný za daňový únik, protože musel podepsat daňové přiznání ODS. A ať nám Klaus nevykládá, že se nevyzná v účetnictví jako ten Giňa, když břídil ekonomiku našeho státu a podílel se na daňových zákonech.
0/0
6.4.2004 9:25

sisko1

Re: Jednoznačný souhlas !!
Modří ptáci, po té co rozkradli naší republiku ,mají ještě tu drzost že chtějí ovliňovat politické dění v naší republice ! Lidé by měli jasně vyjádřit , že stojí za vládní koalicí a podpořit vládu všemi možnými způsoby ! nenechme se znovu oklamat lháři z ODS !!!
Vládní koalice nám svými kroky dokazuje , že skutečně dělá politiku pro obyčejné lidi a ne jen pro tuneláře a podnikatele jako ODS !!!
Ministři Gross , Mareš , Škromach či Sobotka se Součkovou jsou zárukou další demokratizace naší země a také zárukou vyhledání a potrestání všech tunelářů z řad Modrých ptáků a podnikatelů !!!
0/0
6.4.2004 9:42

slad

Re: siskol
Čím tě fotr udělal.....tím jsi zůstal
0/0
6.4.2004 9:54

Zdenekn

Re:
Tebe dělal asi soused a těd je někde na v blázinci
0/0
6.4.2004 10:17

slad

Re:
Máš pravdu, byl to hodný soused a do toho blázince ho přivedli takovéto bolševické kecy jako máte Vy
0/0
6.4.2004 10:35

Zdenekn

Re:
Omluva !! Ale mysliš že jen Ty máš patent na rozum
0/0
6.4.2004 10:38

slad

Re:
Tak to si tedy vůbec nemyslím......na to jsou tady jiní a myslím tím Š+Š+G...to jsou ti nejchytřejší
0/0
6.4.2004 10:52

Zdenekn

Re:
A co tak K ..T..L..N..a jejich přítel při hlasování Grebeníček.
0/0
6.4.2004 11:18

kodlik

Re:
demokratizace,normalizace.......Čím to že se tento idiot na netu vyskytuje zásadně v pracovní dny? Že by "pracovitý" státní úředník?
0/0
6.4.2004 10:31

Zdenekn

Re:
Samá voda ..
0/0
6.4.2004 10:34

Vaclav Hanus

Re: 06.04.2004 10:38,...
...to neni pracovni den, demagogu?
0/0
6.4.2004 10:41

Zdenekn

Re:
Pracovní den to sice je ,ale kdo se dobře zabezpečil za vlády ODS tak pracovat nemusí a baví se čtením takovích nesmyslů jak tady píšeš zrovna Ty.
0/0
6.4.2004 10:51

Vaclav Hanus

Re: ty jses sprymar..
...a nebo jsi tak uprimny z nebetycne naivity?
0/0
6.4.2004 11:06

Vaclav Hanus

Re: vidis...
kdyby byl Volf tak sikovny jak jsi byl ty, a ukoncit tu cinnost na sve obohaceni s odchodem vlady ods, mohl ted sedet s tebou upiva, nikoli se stenicemi u mrize..
0/0
6.4.2004 11:09

sisko1

Obyčejní lidé stojí za vládní koalicí !!!
Modří ptáci a podnikatelé dostali strach , že na ně Gross taky došlápne a zabaví jim jejich černá konta !!! Peníze na černých kontech nakradli Modří ptáci obyčejným lidem a teď by je měli všechny vrátit !!! Lidé jasně podpořili pana Grosse a další vládní politiky a vyjádřili se pro tvrdé potrestání Modrých ptáků !!
0/0
6.4.2004 8:49

slad

Re: siskol
Ty jsi ale vůl......
0/0
6.4.2004 8:59

slad

Re: siskol ještě dodatek
Mluv za sebe a ne za obyčejný lidi. jsem obyčejný člověk, ale tuto hroznou vládu jsem nepodpořil a nikdy podporovat nebudu. Takže si mě prosím neber do své nevymáchané hu..by.
0/0
6.4.2004 9:05

Joab

Drobná poznámka
Problém korupce dráždí jen ty, kteří nejsou v postavení, kde by je někdo potřeboval zkorumpovat. Jakmile se do něj dostanou, pak je celý problém jen ve výši úplatku. Je-li výše dostatečná, je po problému. Aneb v Čechách odjakživa zloděj křičí: "Chyťte zloděje." Když kdysi pan Heydrich prohlásil o Češích, že jsou "ksindl" ( ač sám oberksindl), měl hlubokou pravdu.
0/0
6.4.2004 8:36

Joab

Re:
A je úplně jedno je-li dotyčný občan členem jakékoli strany nebo nestraník.
0/0
6.4.2004 8:38

jojoj897

Re: podle sebe soudím tebe?
0/0
6.4.2004 8:45

Zwerg

Re:
>> Když kdysi pan Heydrich prohlásil o Češích, že jsou "ksindl" ( ač sám oberksindl), měl hlubokou pravdu.
K čemu je takovéto sebemrskačství dobré ? Čemu je to prospěšné ? Předpokládám, že i ty jsi Čech, takže se jedná o tvůj mentální masochismus.
0/0
6.4.2004 9:25

Joab

Re:
Už půl století se pouze dívám kolem sebe a jen konstatuji fakta. Z toho jací jsme plyne úroveň naší politiky, našich vzájemných vztahů (rozvodovost, počet nehod na silnicích, stav justice, byrokracie, ...). Čím se můžeme chlubit? Spotřebou piva nebo výší dluhu na obyvatele? Řekněte mi něco optimistického o nás, aby to byla pravda!
0/0
6.4.2004 9:37

Zwerg

Re:
Ty opravdu shola nic nevíš o přispění naší země světové vědě, kultuře,…. Mám začít vypisovat jména známých českých vědců, umělců, …. ? Opravdu myslíš, že Česko = pouze pivko ? A já si tě odhadoval (z tvých předešlých příspěvků), na inteligentního člověka. Hmmm, zřejmě jsem se mýlil.
0/0
6.4.2004 9:43

Joab

Re:
Známí pro koho? Není důležité jak se vidíme my, ale jak nás vidí ostatní. Stačí naše zařazení v různých žebříčcích korupce, zadluženosti apod. To co je ale nejdůležitější, jsou směry vývoje a kam postupujeme. A jestli postupujeme?
0/0
6.4.2004 9:52

Zwerg

Re:
>> Známí pro koho? Hmmm, co na toto říct ? To je zřejmě opravdu mentální masochismus, hloupost, nebo nějaký druh zapšklosti.
Zadluženost ? Mno, stále patříme mezi nejméně zadlužené země. I když uznávám, že nejen ČSSD dělá vše pro to, aby se to změnilo.
Korupce ? – viz můj předešlý příspěvek. To chce prostě jenom snahu, pozitivní myšlení (tzv. antifekalismus), čas a vše se v dobré obrátí. Plakat nad korupcí na Inetu nic neřeší – každý musí začít u sebe…
0/0
6.4.2004 10:04

Joab

Re:
Pokud si myslíš, že "čas a vše se v dobré obrátí", zajímalo by mne, kde bereš svou víru v pokrok. 20 století bylo nejrkvavější v dějinách a jestli se dívaš kolem sebe, tak agresivita stoupá. Jak myslíš, že to asi skončí? ...každý musí začít u sebe… to heslo znám, co jsem na světě, ale ty, kteří by ho nalnili v tom dobrém, jsem moc nepotkával.
0/0
6.4.2004 10:17

Zwerg

Re:
Jojo, totální fekalismus. Já si to hned myslel.
Přátelsky ti radím - dělej s tím něco. Život může být totiž velmi pěkný ale je strašně krátký.
>>>...každý musí začít u sebe…
Věř tomu nebo ne, ale já se touto radou řídím celý život. V tom positivním smyslu.
 
0/0
6.4.2004 10:27

Joab

Re:
Já ho u sebe vidím jako moc dlouhý. Nezoufám, půlku už má určitě za sebou.
0/0
6.4.2004 11:12

Zwerg

Re:
V životě si musíš najít partnera/partnerku, přátele,… - prostě společnost, ve které se cítíš dobře… Pak i svět kolem sebe vnímáš mnohem positivněji. Nezlob se za mou upřímnost, ale pokud je tvůj životní postoj opravdu takový, jak zde píšeš, tak za to rozhodně nemohou Češi ani kdokoliv jiný, byť by byl sebezkorumpovanější,….  Já ale věřím, že to s tím tvým pesimismem není zase tak zlé. Myslím, že se jedná jen o takovou pózu, aby na Inetu řeč nestála….
0/0
6.4.2004 11:52





Najdete na iDNES.cz