Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zastřelila u Globusu muže

Mrtvý a zatčený muž, postřelený a autem zraněný policista. Taková je bilance nedělního podvečerního zásahu policie na parkovišti před hypermarketem Globus v Trmicích. Ústecká zásahová jednotka tu měla pro národní protidrogovou centrálu zadržet podezřelé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Pokud by akci
jistil ostřelovač, asi by bylo ušetřeno nejen koleno.
I tak střelba na volant bude záhy nezbytnou, tedy včas, organizovaný zločin je rovnocenným protivníkem policie.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
5.4.2004 17:47

Blackshield

Re:
Tak to je snad tvůj první příspěvek, který dává smysl... Jen tak dál!
0/0
6.4.2004 19:57

Schirach

škoda
škoda, že nepráskli i toho druhého. Za chvíli zapomene soudce nebo soudkyně za obálku s penězi uvalit vazbu a vrah je fuč. Chce to trest smrti a toho druhého za vraždu + pokus veřejně popravit na elektrickém křesle, aby si podobní šmejdi dávali pozor a nemysleli si, že v ČR mají nějakou nirvánu pod ochranou politiků!
0/0
5.4.2004 9:38

Milkman_Dan

Re:
No, dovoluji si nesouhlasit. Trest smrti ve sve podstate je velmi mirny trest. Takovyto trest se obvykle uvazuje jako alternativa k dozivotnimu zalari. Na tom se doufam shodneme, ze nebudeme popravovat lidi treba za loupez. Z toho duvodu nepovazuji trest smrti za adekvatni, jelikoz je to v podstate zkraceni trestu odneti svobody. Myslim ze to slovni spojeni trest smrti pochazi uz z dob pocatku civilizaci a tehdy to bylo mineno tak, ze duse popraveneho nikdy nedostane klidu, atd.... Jenze v nasi dobe, kdo jeste verui na dusi a posmrtny zivot? Ja osobne ne.... Navis s ohledem na co nejvetsi humannost odsouzeneho poprava obvykle neboli a umira v bezvedomi. Takze misto aby za sve ciny treba 50 let pykal, ma to za par vterin za sebou. Dalsi veci je mozna zneuzitelnost trestu smrti, jeho nenavratnost a take to, ze v zemich kde je zaveden, kriminalitu nesnizil. Spise tam pusobi negativne. Pokud totiz vis, ze za vrazdu jednoho poldy mas kreslo, tak je ti pak uz jedno, jestli zabijes dalsich 10 lidi na uteku....
0/0
5.4.2004 10:40

nudavpraci

Re:
Pokud pri tom uteku zastreli minimalne dalsich 10 - 100 poldu (cim vic tim lip) tak mu rad budu podavat nabitou brokovnici aby pri uteku stihnul zabit jeste vic flojdu, pripadne ho mezitim jeste hodim do senatu a pak do snemovny aby se tam trosku vyradil. PAK MU PODEKUJU A PODEPISU PETICI ZA JEHO MILOST. URCITE JI DOSTANE, V NASEM STATE JE BEZNE ZE VRAZI BEHAJ PO SVOBODE...
0/0
5.4.2004 13:05

swlaik

Re: Ty seš
asi úplná p.ča!
0/0
5.4.2004 22:13

Klomenda

Re:
, Technologicky je trest smrti trochu jinde, mimo vraždy (popravy) injekcí a stětím, případně kvalitně provedeného oběšení a kulky do týla jsou většinou poslední chvilky odsouzence dosti nepříjemné, než se zakalí vědomí, což je otázka sekund až minut (mimo lahůdkek jako je ukřižování apod.). Vezme-li se celá věc prakticky, mrtvý stejně nemá na co vzpomínat, tak co si s tím lámat hlavu. Na další "životy "či zmrtvýchvstání může věřit jen největší naivka. Souhlasím, že se nejedná o žádný trest, jedná se spíše o osvobození od dalších případných útrap. Jen primitivní hlupáci to mohou chápat jako "spravedlivý trest". Proto není třeba příliš emotivně prožívat různé "mordy" a nehody.........
0/0
6.4.2004 15:19

Blackshield

Re:
Do dolů s nima:)
0/0
6.4.2004 19:58

Lamin01

Re:
Tvoje obava je asi oprávněná, ale pokud jsou tito lidé popraveni pak to opravdu není pro ně trest a rozhodně veřejná poprava je humus a možná je to úleva pro pozůstalé, ale osobně bych to nechtěl vidět.
V tomto případě se spíše zlobím, že byli zraněni policisté, ten postřelený to je otázka zlomku vteřiny, tomu lze těžko předcházet, ale ten co byl sražen vozidlem  , to byl jasný a uvědomělý pokus o vraždu, na rozdíl od výstřelu, který může být veden pudově v první vteřině a nejde zastavit, na rozdíl od auta.
0/0
5.4.2004 10:56

nudavpraci

Re:
taky se zlobim ze byli postreleni policiste. aspon jeden mohl xcipnout!
0/0
5.4.2004 13:06

nudavpraci

Re:
oprava postreleni = raneni
0/0
5.4.2004 13:07

xPainKillerX

Re:
Cha cha cha, vy ste tady snad vsichni zakaznici tech drogovejch prodejcu, neee? To chcete nekoho poslat na kreslo za nepovedenej kseft s drogama? Halt chlapci se dohodli se spatnejma kupujicima :)) Misto dealeru prisli ACAB. No kdyz mate nejakej kseft za stovky tisic a najednou vam tam nabehnou fizlove, tak se nedivte, ze to hochy vcelku rozpalilo a zacali po nich neuvazene strilet.  A navic, ty URNaci maj vesty a helmy, takze to neni tak jednoduchy je obycejnou pistoli zastrelit. Tak leda by se dali dobre zneskodnit granatem nebo  je usmazit zapalnou lahvi. Taky me napadlo jim strilet automatem hlavne na nohy a prostrelit jim stehenni tepnu, to by je melo spolehlive vyradit. S pistoli je to sebevrazda. Ale je jich stejnak jako psu, takze driv nebo pozdejc vas stejnak zabijou, ach jo. Nechapu, proc se z toho dela takovej humbuk z tyhlety udalosti.
0/0
5.4.2004 15:42

OndraTM

Ani můj názor na policii zastřelený překupník nezmění...
jakkoliv souhlasím s se striktním postupem vůči organizovanému zločinu. Mám málo informací, uznávám, ale to málo co jsem o tom četl, ve mně spíš vyvolává názor, že policie akci hrubě nezvládle. Pokud policie nepředpokládala, že mouhou být dotyční ozbrojeni a mouhou být velmi nebezbeční, je to ukázka špatné práce a hlouposti. Pokud tyto informace měla, opět je ukázkou špatné práce a hlouposti, že se zatčení odehrálo před nákupním centrem ... samozřejmě pokud parkoviště bylo prázdné a nákupní centrum zavřené riziko zranění spolubčanů bylo nízké, pak bych neměl námitek. Bohužel žádné takové informace jsem nepřečetl... tzn. opět špatná práce policie i novinářů, která jen v lidech, kteří mají jinak s PČR jen ty nejhorší zkušenosti, vyolává pocit, že opět něco nezvládli.
0/0
5.4.2004 9:23

Nozdrolomo

foto
...jj baworak bez predni SPZ videti = s xindlem problem miti..
0/0
5.4.2004 8:40

nudavpraci

Re:
no ja myslim ze ten bavorak SPZku ma, akorat je umyslne zacernena :))
ale jak tu nekdo psal, nemyslim ze kluci co prodavaj skera by jezdili v BMW 5 nejmene za 300k...
0/0
5.4.2004 9:11

King mini

zastřelenej
Měli zastřelit oba. Za chvíli bude zmetek z basy venku a bude dál dělat bordel!!!
0/0
5.4.2004 8:27

Montaigne

Dotaz
Nebyli to náhodou naši "spoluobčané"?
0/0
5.4.2004 7:13

Lamin01

smůla
řekl bych, že ta zásahovká teď dostane pěkně vynadáno, kdybych byl velitel tak bych je potrestal do jednoho. Vždyť to je absolutně zmršená akce, když jednoho postřelí a druhého  srazí autem.  Takhle ta jednotka přežije tak 5 akci a dojdou lidi. Doufám, že si pro příště zapamatují, že mají být s tou střelbou rychlejší, aby ochránili okolí i sebe. Priority jsou 1.civilisté 2.policisté 3.zatýkaní(ozbrojení).
Doporučuji knížku od SAS, kde jasně dokazují, že brutalita speciálních jednotek proti ozbrojeným závažným zločincům působí preventivně a zločinci si pak rozmyslí vytáhnout zbraň na policistu.
Jinak jsem velmi rád, že i přes ty chyby co udělali to skončilo dobře a policisté to přežili a zadrželi pachatele.
0/0
5.4.2004 0:54

Zubrsu

Re:
Na zločince by měla být tvrdost, aby začali "přemýšlet" pokud toho jsou ovšem schopní. Jen víc dobrých zpráv o "Policistech", kteří nasazují život jak správně mají a méně zpráv o "policistech" čekajících při přestřelkách/bar Neprakta -Most/ , až jak se vše vyvine
0/0
5.4.2004 7:25

xPainKillerX

Re:
Hmmmm, to by me zajimalo, jak to bylo doopravdy... Prosim tebe, ty mas asi tvrdy pero, co jak tvrde chces proti komu zasahovat? Aby se pak taky nestalo, ze se ty zlocinci budou tvrde branit a pochcipaj pak lidi okolo, co s tim nemaj co delat. Ale jsem ji jistej, ze zasahovka pod tvym velenim by je vsechny postrilela vcas, aniz by kdokoliv ze spatnejch hochu stihnul stisknout spoust nebo odjistit granat.
0/0
5.4.2004 9:14

Lamin01

Re:
Je vidět, že žádné vědomosti o speciálních jednotkách nemáš, ale to nevadí, protože pak nevíš o čem mluvíš.
SAS jsou v Británii běžně využívány při řešení nebezpečných situací s předpokládaným ozbrojeným odporem (stejně jako speciální jednotka německých pohraničníků), vojáci jsou prostě lepší a na rozdíl od policistů musejí mít např. vystudovanou vyskou školu.
A k té brutalitě, právě v Británii došlo k obsanení velvyslanectví teroristy, po útoku SAS přežilo z asi 16 teroristů jen 2. Výsledek tohoto brutálního zásahu byl, že při dalších akcích proti IRA, se stávalo, že pokud se teroristé dozvěděli o příjezdu jednotky SAS nebo se jen dozvěděli pak se hromadně vzdávali, aby aspoň přežili. Tím jedna akce uchránila desitky životů policistů a civilistů.
Pokud si u nás každý šmejd myslí, že nemusí poslouchat policii, pak se bude stávat, že policie nebo zločinec na útěku zabije civilistu.
Pod mojím vedením by policista opravdu střilel první v případě, že by pachatel měl 1.připravenou zbraň 2.neuposlechl první výzvy 3.pokusil se ohrozit své okolí
a odpověď na tu poslední tvou větu, ano zločinec musí být zneškodněn (třeba zabit) dřív než stiskne tu spoušť nebo odjistí granat, pokud splní výše uvedené podmínky.
P.S. odpověď na první otázku - ano mám a pořádně, partnerka je moc spokojena
0/0
5.4.2004 10:42

xPainKillerX

Re:
Hmmmm, ty jsi silenec, tady se ale nejednalo o terroristy z IRA synku. Jiste vis, ze ve VB je velky problem vlastnit zbran, takze jsou tam zlocinci(nikoliv terroristi) spatne vyzbrojeny. Tady terroristy nemame, tam ty dva to byli nejaky drogovy cvoci. Byt je i cesky podsveti celkem dobre vyzbrojeny, stejne proti ACAB ty zbrane pouzijou malo kdy. A ja ti reknu proc, vychazi to z ty cesky mentality a ze zakonu. Pac dobre vedi, za za par let vylezou z lapaku znova a muzou frcet dal a navic, proc by zabijeli policajty, tim by si jenom pritizili. A ACAB by jim to radi oplatili. To ne jak v Americe, kdy je zlocincovi jasny, ze za drogy pujde sedet na dozivoti, tak proti ACAB obrati vsechno co dokaze zabit. Jinak to s tou IRA, co uvadis, se delo v 70. - 90. letech minulyho stoleti, ted uz se na to terroristi vybodli a IRA neni co bejvalo, SAS a vojaci maj ve VB velkou pocetni prevahu. Opravdu nevim, na koho bys tady chtel uplatnovat vojenske jednotky :) Nejsi ty nahodou taky ACAB, poslouchej???
0/0
5.4.2004 15:30

PedroKV

Re:
Ve VB je vlastnictví palné zbraně zakázáno. Díky tomu tam kriminalita stoupla o 50%. Zločinci si zbraně vždy seženou. To jen tak mimochodem.
0/0
5.4.2004 16:38

Ladybee

Re:
No nevim, jestli je to argument, ve státech může mít zbraň každý, banky je dávají jako bonus při zřízení účtu a počet zabití střelnou zbraní na rok a hlavu je s Anglií nesrovnatelný. Volná pravidla držení zbraně nevedou ke snížení kriminality, spíš se zdá, že je to právě naopak.
0/0
6.4.2004 17:25

PedroKV

Re:
nevím to přesně, ale policisté ve VB prý nemají palné zbraně, do zásahu si vždy volají posily-zásahovku.
0/0
5.4.2004 16:39

ce4you

Re:
Ja se mozna pletu, ale nejsou SAS vojenska jednotka? Ti se totiz ridi jinymi pravidly, prioritami atp. Takze srovnavat SAS s policejni zasahovou jednotkou proste nejde... 
0/0
5.4.2004 9:48

ruprttt

Re:
Běžně ale zasahují i při protiteroristických akcích a jako podpora policistů, např. v Sev. Irsku.
0/0
5.4.2004 10:09

Lamin01

Re:
díky  alespoň jeden z davu, který má nejmíň dobré vědomosti o daném stavu věci, takových pomálu
0/0
5.4.2004 10:46

xPainKillerX

Re:
Halooooo, tady jsme v Cechach, tady terroristy nemame!!! A uz vubec ne zadnou IRA!!! Jedinej terrorista tady byl ten invalidni duchodce, kterej zabil tak akorat sam sebe! Uplnej Usama!!! Tak na koho chcete posilat vojensky jednotky??? Na parek drogovejch sfetovanejch dealeru???
0/0
5.4.2004 15:33

Ladybee

Re:
Ať už zfetovanej nebo ne, pokud klade odpor nebo potenciálně ohrožuje okolí, odprásknout. Možná bys změnil názor, kdyby se k tomu nachomejtla Tvá  sestra.
0/0
6.4.2004 17:29

luloni

jen tak dál!!!
takle je to správný s těma dobytkama feťáckejma!!!škoda kulky která padne vedle!!!Eště bych vyklidil naše snědý (NE)přátele abylo by tu krásně,ne?
0/0
4.4.2004 23:39

Ladybee

Re:
A co začít třeba u vyhulenejch studentů a pokračovat přes důchodce? Potřeboval bys nařezat.
Autorka nesnáší nácky
0/0
6.4.2004 17:32

nudavpraci

dobra prace:
pro neuvedomele obcany nasi republiky: jenom verte dal tomu ze policie konecne neco udelala. chytrejsim lidem dojde, ze je to opet jenom dopredu napsany pribeh. autory je samotna mafie ktera tyto muze pouze podstrkuje a nabizi je policii, ktera rada spolupracuje nebot je to v cechach zcela bezne. to ze se jim to tedkom "vymklo z ruky" a "superzlocinci" byli dopadeni a jeden dokonce zastrelen, protoze se branili, je vyjimka z beznych postupu u takovychto pripadu...
Az si 95% dnesnich policistu (jak mestskych tak statnich) prostreli navzajem palice, pak teprve budu moci rict SUPER PRACE!
0/0
4.4.2004 23:20

nudavpraci

Re:
PS: clanek jsem ani necetl, pouhy nadpis mi odhalil ze jakkykoliv komentar k teto akci je lez o ktere sam autor nic netusi...
0/0
4.4.2004 23:22

chapmanka

Re:
Ale hlavne ze Gross je skvelej:)) stejne nejhezci prispevek byl, nevim autora, na konto tanku na Ruzyni, neco ve smyslu.. kdyby si tam postavil masinku, mohl posilat kourove signaly v pripade utoku do Prahy:-)
0/0
5.4.2004 4:38

Ladybee

Re:
Ááá, uvědomělý občan. K mým budoucím dětem se nepřibližuj. 
0/0
6.4.2004 17:35

recnik

Aha
Takže policie zastřelila někoho, kdo chtěl něco prodat jinému, který to chce pro sebe, protože to něco se jmenuje třeba marihuana a ne alkohol?
0/0
4.4.2004 23:02

Zkazius Catrix

Re:
O nikoliv. Policie zastrelila nekoho, kdo, jestli tomu tady muzeme verit, po nich zacal strilet a najizdet autem. That's all folks.
0/0
4.4.2004 23:17

moonraker

...
je to smutna udalost, nicmene muj nazor ze k policii se obvykle hlasi zakomplexovani jednotlivci, u kterych nejvetsi zivotni ambici je mit moc nad jinymi a nalezite je buzerovat a jinak se touto moci opajet, tento nazor jsem nezmenil
0/0
4.4.2004 22:25

Jindra000

Re:
, Jo to je pravda. To přece nejde někoho zastřelit jen tak. Každý má svá nezadatelná lidská práva, i ten zločinec. Bylo fakt nutné střílet?
0/0
4.4.2004 22:51

Lopan

Re:
Achjo, dalsi radoby humanista. Budme radi ze je o jednu svini na svete mene.
0/0
4.4.2004 22:53

juton

Re:
, To určitě nebylo. Mohli ho chytit a ukopat.
0/0
4.4.2004 22:54

Mariacek

Re:
To si děláte srandu ne??? To jako na Policii začnou střílet, a Vy tady napíšete že to jsou zakomplexovaní pitomci??? Nejste trochu mimo???!!!???!!!
0/0
4.4.2004 22:57

juton

Re: Já?
,
0/0
4.4.2004 23:12

svobodny obcan

Re:
Ano zlocinec,ktery zacne strilet po policistech, ma pravo byt zastrelen pri nasledne prestrelce.
Mrtvy prekupnik drog - dobry prekupnik drog
0/0
4.4.2004 22:59

Jouda-

Re: Lidská práva
Jak "jen tak"?? Jestli to bylo jak je to v článku, tak to byla sebeobrana kdy po nich stříleli a sráželi je autem, ty bys je snad na místě policajtů hodlal ulechtat k smrti? Co všechno má dneska volební právo :-(
0/0
5.4.2004 8:40

houdas

Re:
Chlapce, PROBUD SE!!! Dobre rano!! Ty bys jim asi precet jejich prava trikrat dokola zejo? Ale reknu ti novinku - uz bys byl desetkrat mrtvej. Tem policistum bych dal medaili (nebo radsi lepsi plat :o)
0/0
5.4.2004 11:09

azzido

Re:
máš na to právo, jako já na to, že Tobě podobní mají více komplexů než celá poliocie dohromady, a Ty bys nevystřelil a nevystřelil, třeba bychom se složili na TVUJ věnec..a to je přece pro Tebe pozitivní informace, hm...
0/0
4.4.2004 22:59

Drsny Polda

Prachy
Jen tak dál s kladnými nazory na policii, je jich jako šafránu. Za ty prachy je fakt obdivuju -- nasazovat životy a čekat na to,až pašík vystřelí první. Holt kvalitní zíkony. Jendoufám, že projde novej služební zákon a budou alespoň zaplaceni. Bejt mrtvej a chudej to je blbá kombinace !!!
0/0
4.4.2004 22:19

azzido

Re:
co víc než dodat: souhlas...
0/0
4.4.2004 22:55





Najdete na iDNES.cz