Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pane Bože, to je ale divný svět...

Častokrát mám ne sto, ale přímo tisíc chutí reagovat na různé články v novinách. Ne proto, že bych byl takový grafoman, ale proto, že mě do běla vytáčejí některé v současnosti jedině přípustné, správné a "humánní" názory tu na problémy světového terorismu, tu na těžký úděl našich "utlačovaných" Romů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DMfriend

POSERA HOLUB
Posílat miliony do války a sám sedět pěkně v bezbečí za pecí, tomu říkám ubohost.
0/0
3.4.2004 22:29

to je moje

Výborně. Pěkný článek.
Jenom si myslím, že mohamedánští fanatici se časem k atomovým zbraním dostanou a někde použijí, například v USA. Pak ale Islám jako světové náboženství přestane existovat, odhaduji asi tak do půl dne.
0/0
1.4.2004 12:55

barbudo

Re:
, Šmarjá co s tím má Islám? Kdyby se na hranicích SSSR před lety nosil budhismus, hinduismus či kanoismus byli by dnes největšími nepřáteli civilizace budhisté, hinduisté nebo kanoisté ...
0/0
1.4.2004 22:49

Isabelle

Re:
Urcite ani islam a nebo jakykoliv ism snad nema neco proti kanoy? A nebo skif, a napr. plachetnice a treba waterskiing?
0/0
1.4.2004 23:27

barbudo

Re:
, Autorova logika ve vztahu k Islámu odpovídá kanoismu ... jinak srdečně zdravím za loužičku ...
0/0
1.4.2004 23:45

Isabelle

Re:
Pozdrav i pro vas....pres ten ooohromny ocean
0/0
1.4.2004 23:51

barbudo

Re:
, Netem jsou to milisekundy - je to tedy loužička, ale v plavkách to bude opravdu ohromný oceán. Ale jaxemřek - můj vous je už dost šedivý, takhle to zkoušet nebudu ...
0/0
1.4.2004 23:55

to je moje

Re: Promiňte, ale co to povídáte?
Nějak vám oběma není rozumnět.
0/0
2.4.2004 7:47

barbudo

Re:
My se známe, my si rozumíme....
0/0
2.4.2004 9:05

to je moje

Re: Děkuji.
Už jsem se lekl, že bych snad měl zaujmout nějaké stanovisko k astrálním předpokladům lidskoobecného jsoucna. Podobné disputace za střízliva nedokážu vést.
0/0
2.4.2004 10:48

Isabelle

Re:
Vousacku, za tohle (a jiste dalsi) jses kouzelnej...skoda, asi si to nikdy neprectes ...
0/0
3.4.2004 22:39

byrokratkiller

"kdo nejde s nami, jde proti nam" ?
ja zase nemam rad takove ty "hrdinske" vykriky typu "s teroristy se nevyjednava" nebo "proti terorismu je treba bojovat". co to melete o tom, ze tady chce nekdo teroristum ustupovat nebo s nima vyjednavat. kdyz nekdo nechce byt na strane americkeho prezidenta, tak to snad prece neznamena, ze chce spolupracovat s teroristy. vetsina lidi v evrope si proste preje mir. a nechce se zapojovat do valky, kterou vede americka vlada proti svym nepratelum, ktere si vytvorila sama svoji agresivni imperialistickou politikou.
0/0
1.4.2004 12:47

habit

Re:
, ... nejvetsi pru*ery v Evrope zacinaly prave krikem "MY CHCEME MIR!!!", a koncily fnukanim " AMERIKO, UDELEJ S TIM NECO!!! ". Valky, ktere se nas netykaly, nas taky zacaly zajimat, az kdyz se nas dotkly primo.
0/0
1.4.2004 13:30

byrokratkiller

Re:
ktere pru*ery to byly?
0/0
1.4.2004 14:00

habit

Re:
, ... treba II.svetova valka. Ostatne vsechny komunisticke i fasisticke diktatury nejvic spolehaly prave na "mirova" hnuti u svych sousedu a protivniku. A mohly se na ne spolehnout.
0/0
1.4.2004 14:05

Qwerr

Re:
Mohl bych se vás zeptat v které třídě základní školy se právě nacházíte? Může být někdo tak hloupý?
0/0
1.4.2004 14:11

habit

Re:
, Uz nejakou desitku let se vzdelavam bez cizi pomoci. V cem mam podle Vas slabiny?
0/0
1.4.2004 14:43

Qwerr

Re:
Když se pozorně podíváš tak je to reakce na toho birikratkillera
0/0
1.4.2004 14:53

habit

Re:
, ...jo. sorry, uz to vidim,
0/0
1.4.2004 14:57

habit

Re:
, Abych trochu vysvetlil tem chapvejsim, jak jsem to myslel: II.sv.valka vznikla diky mirovym misim lorda Runcimana (nebo tak nejak), ktery se snazil uklidnit nespokojene Nemce konstatovanim, ze cesi by je fakt meli vic respektovat, a dale diky stejne mirotvorne misi panu Daladiera a Chamberlaina, kteri verili, ze za klid a mir obetovani nejake te male zemicky rozhodne stoji. A k tem "mirovym" hnutim - v dobe, kdy unas stali studenti tvari v tvar Sovetskym tankum (nekdy pod jejich pasy), studenti v Parizi, Bonnu a dalsich mestech za zeleznou oponou mavali na namestich rudymi vlajkami se srpem a kladivem, a vyrvavali o miru, ktery muze prijit jedine ze zeme, kde zitra znamena..... a kdyz si date tu praci a podivate se na minule stoleti pozorne, zjistite, ze po jeho vetsi cast "mirovi" aktivisti rvali "RUCE PRYC OD RUSKA", zatimco v rusku se vrazdilo po milionech
0/0
1.4.2004 14:56

byrokratkiller

Re:
hmm. tak druha svetova vznikla "diky" misim nejakeho lorda a diky "obetovani male zemicky". jinak by k ni asi nedoslo...versailesska dohoda tam asi nehrala zadnou roli podle tebe, imperialismus a obchodni valky taky ne, mezinarodni menove usporadani taky ne, hospodarska krize asi taky ne...za vsechno muzou ti mirumilovni srabi, kteri se boji valcit...
0/0
1.4.2004 15:07

habit

Re:
, Versaileska dohoda tam hrala tu roli, ze byla v tichu zapomenuta - v zajmu klidu a miru, aby se Hitler nenastval. Krize se dotkla celeho sveta - ovsem hezkych par let pred valkou. A neslo o to, kdo se boji ci neboji valcit, ale o to, kdo a kam az je ochoten ustoupit a podridit se cizimu diktatu. Ostatne Churchil to tenkrat vyjadril velmi presne: "Volili jsme mezi valkou a hanbou. Zvolili jsme hanbu, budeme mit valku". Jenze Churchil byl valecny stvac - proto se jimAnglie nechala vest, az kdyz to s ni vypadalo fak dost blbe.
0/0
1.4.2004 15:20

byrokratkiller

Re:
no...asi patris mezi ty, co povazuji druhou svetovou za boj dobra proti zlu...kdybys trochu mene podlehal propagandistickym interpretracim vitezu valky (kteri si historii upravili podle sebe) zjistil bys ze fasismus se tehdy zdaleka netykal jenom nemecka a italie, ale i treba anglie a usa. nebylo to tak, ze by se do spokojeneho sveta najednou vstoupil nejaky zly hitler a rozestval vsechny k valce... mimochodem nevim jak si prisel na to, ze krize skoncila " hezkych par let pred valkou". to slysim poprve.
 
0/0
2.4.2004 9:41

Mao221

Re:
jak vidím, všichni historici se mýlí, ale chvála bohu, našel se komunistický věrozvěst, který nás seznámí s pravdou, neboť on byl u toho všeho...mohl bys tedy  prosím osvětlit skutečné příčiny druhé světové války???
 
pokud by západní velmoci v čele s Francií a Velkou Británií v rámci politiky usmiřování neustále nezměkčovaly pravidla nastavená Versailskou smlouvou, Německo by v roce 1939 neporazilo ani tehdejší Českou republiku. V tomhle je "stará dobrá Evropa" expertem. Pro samou humanitu často není schopna řešit opravdové problémy.
 
V minulém století nás ( Evropu ) USA celkem třikrát zachránily od podmanění jedním národem  - takže to s tím imperialismem asi nebude tak horký ne???
0/0
5.4.2004 13:49

byrokratkiller

Re:
no jo...asi budes v hlave trosicku jednodussi. jak nekdo nesouhlasi s oficialni interpretaci minulych a soucasnych udalosti, tak ho onalepkujes jako "komunistu".
tech interpretaci pricin je vic a je to na dlouho. napr.tehdejsi ministr zahranici usa cordell hull tvrdil, ze hlavni pricinou druhe svetove valky byly mezinarodni obchodni a menove valky. mi osobne to pripada celkem logicke, narozdil od teorie "zbabeleho ustupovani hitlerovi".
a s tim imperialismem je to hodne horke. staci se podivat na zpravy z iraku (ktery se pomalu stava druhym izraelem).
0/0
7.4.2004 10:18

BoooKropackova

DIVNI JSME ASI MY
Souhlasím, souhlasím, souhlasím...
Myslím, že problém je v tom, že máme poněkud jiné vidění světa a není nám bližší naše večeře...Do EU vstoupíme i přes moje ne, takže se těším, až naší drazí spoluobčané těm pomazaným ukáží, jak se rozkrádá unie. Myslím, že pan Špidla by měl začít hledat v rozpočtu nějaké zdroje na tisk a následnou distribuci koránu a podobných tiskovin mezi obyvatelstvo... Jsem znechucena neochotou civilizovaného světa přidat se na stranu američanů, myslím, že slova o tom, že pro svět je největší tragédií EVROPA by se měla vytesat do kamene. Musíme se smířit s tím, že NIKDY američany nepředhoníme a že Amerika bez nás bude, ale Amerika Evropu zase až tak moc nepotřebuje... Nemáme už kam před terorismem ustupovat ani utikat a než jen čekat, jestli náhodou, je raději lepší ukázat, že my bránit svůj svět také umíme  a budeme...
0/0
1.4.2004 11:04

barbudo

Možná je divný svět, možná je divný někdo jiný...
Dřívější svět byl světem volby menšího zla. Světem podpory diktátorů proti ještě horším diktátorům, podpory teroristů proti těm ještě horším. Dnešní americký prezident nabyl dojmu, že nastal čas, skoncovat s takovýmto lavírováním a relativními kroky a je třeba zavést svět absolutních řešení. Je zjevné, že nemá na nějaké lavírování a diplomatické tanečky. Domnívá se, že jako Vrchní velitel Největší armády světa má na řešení absolutní. Člověk nemusí být futurologem, aby si domyslel, zda má pravdu ...
0/0
1.4.2004 10:14

Tomach

Tak prece jenom...
Nejsem sam kdo to vidi stejne. Jeste autor zapomel na Kofiho Anala - zbabelce neprimo zodpovedneho za spoustu nasili a zla. Faktem je, ze cela Evropa (ted naposledy nam to ukazalo Spanelsko) je silene zbabela a "radobyhumanisticka". A Cesi uz to tak nejak maji v krvi viz okupace Nemci, okupace Rusi a az si dupnou muslimove tak budeme triskat celem o zem a zensky budou zahaleny od hlavy az po paty.  Zatim snad jen Amerika vidi toto nebezpec. Dokazete si predstavit co by tihle lidi provedli se svetem kdyby meli takovy arzenal ktery by jim umoznil svet znicit? Ti by se nerozpakovali hodit atomovku klidne doprostred Parize (Prahy, Londyna... cokoliv). Doufejme ze to nekomu dojde driv nez takovou moc budou mit.
Dekuji za jeden z mala rozumnych a strizlivych clanku.
Tomas, Sydney
0/0
1.4.2004 8:54

YFNA

Re:
kdyby kdyby kdyby.... anebo je to jenom tvoje paranoia...
0/0
1.4.2004 12:50

Kutyslav

Re:
Ale nemají. A právě proto, že se svými protivníky nemohou vést klasickou válku musí se uchýlit k tomu, co dělají. Kdo je to terorista? Není to náhodou jeden a ten samý, co u nás za okupace bojoval za svobodu, náš slavný hrdina partyzán. A co ho k tomu vede, buď se nemá tak dobře jak by se chtěl mít a nebo se to příčí jeho přesvědčení, které mu někdo chce vzít. Dokud se budou mít v daných zemích špatně a budou do jejich vývoje zasahovat jiné země, bude to označeno vždy za chybu těch cizích. Což takhle je v tom nechat. Myslíte si, že nemáme na to, aby jsme se jim ubránili a proto je pro jistotu musíme převychovat pod dohledem nás moudrých a všehoznalých. Takhle ale svobodný svět nevypadá.
0/0
14.4.2004 12:15





Najdete na iDNES.cz