Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci zákaz potratů odmítli

Poslanci v prvním čtení smetli kontroverzní návrh na zákaz potratů. Pro zákon zvedlo ruku jen třiadvacet ze 170 přítomných poslanců. Téměř jednomyslně podpořili návrh svých kolegů lidovci. Alespoň slovy se k němu přihlásil i šéf strany Kalousek, ačkoli ho dříve nepodporoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Olcha

Každý svého štěstí strůjcem
Jestli se smím vmísit do zuřivé konverzace... Nejsem ani pro ani proti, ostatně ať si to každá rozhodně sama. Já osobně jsem se s tímhle problémem naštěstí nesetkala (zatím) a ikdyby jo, stejně nevím, co bych volila. Na druhou stranu znám ženy, co se rozhodli pro potrat a dnes jsou nešťastné, ale i ty, kterým to přineslo úlevu. Každý strůjcem svého štěstí.
0/0
5.4.2004 16:21

paviocko

Re:
Mě na celé této šílené diskuzi mezi poslanci nejvíce fascinuje, že o všem rozhodují muži. Neměly by do toho všeho raději zasáhnout ženy? Především o ně se tu totiž jedná, pro chlapa je to všechno mnohem, mnohem jednodušší.....
 
0/0
1.4.2004 13:29

YFNA

Re:
jestli ono to nebude kvotou zen v parlamentu
0/0
1.4.2004 14:43

Fatah

Berunečko
řekni mi prosím osobě hloupé, jak si to myslela s tím vnitřním štěstím u té mé neteře. Připomenu ti jen, že je to šestnáctiletá holčina na úrovni mimina, krmí se sondou, má pleny, musí se polohovat kvůli proleženinám, v životě se neusmála, jen vydává šílené skřeky. Švagr to nevydržel a utekl. Toť asi vše.
A tomuhle říká pan Kasal a ty plnohodnotný život???
0/0
1.4.2004 0:09

Barunecka

Re:
Nerekla jsem ani jednou, zes osoba hloupa. Jde o to, ze nikdo nevi, co Tva neter citi. Ty neveris, ze ma dusi? Muj dedecek byl na stari taky srovnatelny s miminem, presto citil. Citil, ze je u nej nekdo, kdo se o nej stara a ma ho rad. Jen to nemohl dat nijak najevo... Nevim, jak to mam rict: kdyz ho babicka dala na par dni do nemocnice, jeho zdravotni stav se hrozne zhorsil a on brzy umrel...jakoby ztratil nadeji.
0/0
1.4.2004 0:18

Fatah

Re: Nezlob se
ale myslím si, že takový život nestojí za nic. I když jí máme rádi, tak už bychom to podruhé zažít nechtěli.
0/0
1.4.2004 12:43

oranzovej

Re: Utan
Osobní zkušenost je nesdělitelná. Fakt. Nechytračím.
0/0
1.4.2004 12:46

Blackshield

Re:
Ne. Ale takových "lidí" jsou plné ústavy. Co s nimi mají dělat? Můj názor je, že smrt by pro ně byla milosrdnější. Ale střílet je taky nemůžeme. V těchto případech je potrat asi jediné správné řešení.
0/0
1.4.2004 19:42

Barunecka

P.S.
Nikdy jsem netvrdila, ze zakaz potratu by neco resil, tehotne by se macely ve varicich vodach a provadely jine "zarucene" metody,ktere by je potomka zbavily. Je vsak nutne rict, ze potraty jsou zabijeni nenarozenych deti - a toto si mnoho lidi boji priznat. Musi se hlavne pomahat matkam v krizi a zrchlit adopcni politika... Nemuze prece byt tolik deti v domovech, kdyz je tolik neplodnych paru! Tak to by bylo vse, co jsem v teto pozdni hodine jeste chtela rict. Pro Blackshielda a hovnivala: Mily chlapci, v zivote se vam jeste mnohokrat stane, ze nekdo bude mit jiny nazor nez vy a nadavky NIC neresi.
0/0
31.3.2004 23:53

YFNA

Re:
0/0
1.4.2004 9:51

Blackshield

Re:
Konečně názor, se kterým lze souhlasit. Já se na to dívám spíše z pragmatické stránky než z pohledu etiky, ale faktem je, že potraty nejsou dobré. Ty tři miliony pracujících budou chybět.Ohledně nadávek jsem ti odpověděl níž.
0/0
1.4.2004 19:19

Blackshield

Tak
jsem obětoval spoustu času a pročetl si diskuzi. Kromě toho, že všechno už tu proběhlo asi desetkrát na každé diskuzi týkající se potratů je to v pohodě  Jinak zdravím YFNU, vždycky se dobře pobavím  Ale Barunečka je totální husa, takže se vám divím, že na ni ještě reagujete. Jinak potraty nejsou dobrá věc, ale nikdo nemá právo ženě zakázat interupci. Na druhou stranu, pominu-li etiku, ty tři miliony mladých lidí (počet potratů od 60. let) by se našim důchodcům sakra hodily...
0/0
31.3.2004 20:18

YFNA

Re:
no vida, jeden je jeste vzhuru !
0/0
31.3.2004 20:23

Blackshield

Re:
Přece to tu nenechám umřít  Máš ještě dost síly ke štěkání?
0/0
31.3.2004 20:25

YFNA

Re:
mas u me plus za tu nehotovou-hnus-trinactku
0/0
31.3.2004 20:29

Blackshield

Re:
Píšu si ho do notýsku a v nejméně vhodnou chvíli se připomenu  A co máš vlastně ty proti třináctkám?
0/0
31.3.2004 20:30

YFNA

Re:
vubec nic, jen jsem tam zabrousila. jsem zvedava, jestli si "to necha" (necetla jsem clanek)
0/0
31.3.2004 20:38

Blackshield

Re:
O tom tam nic nebylo, ale doceloa bych pochyboval. Spíš se teď utápí v depresích a cítí se jak děvka. Na druhou stranu má co chtěla, i když toho bude asi trpce litovat. Ne že bych chtěl podceňovat patnáctileté kluky, ale při jejich nevyzrálosti a nadrženosti to muselo být šup sem šup tam hotovo  (doufám, že nejsi moc prudérní)
0/0
31.3.2004 20:40

YFNA

Re:
asi to tak bude
-
pruderni nejsem, spis je znamo, ze kousu
0/0
31.3.2004 20:45

Blackshield

Re:
To sice jo, ale kousání a prudérnost se snad nevylučuje, nebo ano?
0/0
31.3.2004 20:46

Barunecka

Re:
No jo, Ty Blackshielde, ty se proste nejak projevit musis a jako obvykle zase hulvatsky a s urazkami..to cele jen dokazuje Tvou nizkou inteligenci - kde dojdou argumenty, pouzivas pouzivas zbrane... Ale co uz, i takovi jako Ty jsou mezi nami.
0/0
31.3.2004 21:37

hovnival-

Re:
Lide jako ty jsou velice nebezpecni. Nemas zadne rozumne argumenty, jenom tu porad vykrikujes jakasi hesla. Vsichni, kteri maji jiny nazor nez ty, jsou podle tebe jedinci s nizkou inteligenci. Neuvedomujes si, ze je to prave presne naopak.
0/0
31.3.2004 23:17

Barunecka

Re:
V cem jsem nebezpecna :-) No nic...snad jen tem, kteri by nahodou mohli pochopit neco, co se jim nehodi...
0/0
31.3.2004 23:31

Barunecka

Re:
Ja nikoho neurazim, jen se mi zda, ze neni prilis inteligentni nekoho v diskusi urazet. Tot vse.
0/0
31.3.2004 23:32

Blackshield

Re:
Ahoj Baruno  Jak jsem se projevil jako hulvát? jen jsem vyjádřil názor mnoha lidí, kteří udělali tu chybu, že se s tebou pokoušeli diskutovat. Sorry, ale neustálé omílání dogmat a následné nadávání, když dojdou argumenty, nepovažuji za diskuzi. BTW, vždycky jsi první začala nadávat ty... Jinak nic ve zlým a hezký den
0/0
1.4.2004 19:16

YFNA

nejak usinate !
0/0
31.3.2004 20:16

hovnival-

@@
Potraty byly, jsou a budou. Je to prani Bozi. Buh je sam stvoril. Co Buh chce, je spravne.
0/0
31.3.2004 17:53

Barunecka

Re:
Joooo, to uz jsi rikal vcera. Je to tak sveto borna myslenka, ze ji musis opakovat? P.S. Buh nestvoril potraty, Buh stvoril svet a lidi a ti se chovaji podle sve vule!
0/0
31.3.2004 17:55

Barunecka

Re:
Oprava: svetoborna
0/0
31.3.2004 17:55

hovnival-

Re:
ano
0/0
31.3.2004 17:57

Barunecka

Re:
Zrovna jsem Ti ji vyvratila.
0/0
31.3.2004 17:57

hovnival-

Re:
asi jsem to prehlid. muzes to napsat jeste jednou, jak jsi mi to vyvratila?
0/0
31.3.2004 17:58

Barunecka

Re:
Nebudu plytvat svym casem, radeji si to precti jeste jednou...jestli nerozumis psanemu textu, je mi lito...
0/0
31.3.2004 18:10

hovnival-

Re:
napsala jsi: ....... Buh nestvoril potraty, Buh stvoril svet a lidi a ti se chovaji podle sve vule!
To ale prece jasne neni zadny dukaz. To je jenom tvoje presvedceni. Je mi jedno, jestli nekdo veri v boha nebo v cokoli jineho, ale nelibi se mi demagogie takovych lidi, jako jsi ty. Povazujete jedine svuj nazor za spravny a jako dukazy pouzivate nesmyslna hesla, jak jsi prave predvedla.
0/0
31.3.2004 20:21

Barunecka

Re:
Hesla? Jako : "At zije prvni maj!" ? Nerekla bych, podle me, mily hovnivale, zde prezentuji sve nazory. A Tobe se nelibi, protoze nesouhlasi s temi Tvymi....Tim myslim, ze kdybych zde napsala: "At ziji potraty!" (jak paradoxni heslo :-))) , tak bys me z pouzivani nesmyslnych hesel nenarkl.
0/0
31.3.2004 23:41

lonestarstate

Re:
souhlasím s Baruneckou
0/0
31.3.2004 17:56

hovnival-

Re:
a veris tomu, ze to bylo vsechno tak, jak je popsano v bibli? tomu snad prece nikdo nemuze verit?!?
0/0
31.3.2004 17:57

lonestarstate

Re:
jestli se mě ptáš na mou víru, tak sám nevím, jestli je bůh. jenže ti, co za každých okolností obhajují opak, se většinou chovají pěkně odporně.
0/0
31.3.2004 18:02

hovnival-

Re:
mozna je, mozna neni Buh. odporne se chovaji nejen ti, kteri za kazdych okolnosti tvrdi, ze neni, ale take ti, kteri za kazdych okolnosti tvrdi, ze je.
0/0
31.3.2004 18:07

lonestarstate

Re:
s náboženským fundamentalismem nesouhlasím. ale to v ČR nehrozí. já jsem se setkal jen s fundamenálními ateisty, co říkali, že by se věřící měli vyvraždit. nikdy jsem nepotkal věřícího, ketrý by tvrdil totéž o ateistech. ale to je jen má zkušenost.
0/0
31.3.2004 19:13

pepin

Re:
Do kostela nechodim casto, ale kdyz jsem tam byl naposledy, tak farar prirovnaval ateisty ke keri, ktery je potreba vytrhnout i s koreny. Nevis jak to myslel?
0/0
31.3.2004 19:45

Blackshield

Re:
Tohle ať si klidně říkají, mě nejvíc vytočí to jejich: politujme nevěřící, sešli ze správně cesty, nebudou spaseni. A taky to, že nás považují za méněcenné. Za tohle bych některým fakt nakopal. Ovšem mám taky spoustu kamarádů křesťanů, co jsou naprosto v pohodě.
0/0
31.3.2004 19:47

pepin

Re:
Jo jeste nas povazuji vsechny za komunisty a jenom verici mohou byt "slusni".
Taky znam spoustu supr vericich, ale jako obhajoba cirkve, jako takove, to nestaci..
0/0
31.3.2004 19:54

Blackshield

Re:
Církev je banda zmetků, co využívají naivity věřících. Byla, je a vždycky bude...
0/0
31.3.2004 20:03

Barunecka

Re:
Znas cirkev jen z toho, cos slysel v televizi... Jako je tomu v kazde skupine lidi, i v cirkvi se vyskytnou lide, jenz se chteji pouze prizivit, ale je tam i mnoho tech dobrych. Nevim, co te vede k takove silne nenavisti, ale je to presne to, co se ted nosi...
0/0
31.3.2004 23:36

Blackshield

Re:
Nenávist? Ani ne. jen nemám rád, pokud organizace využívá naivity nebo důvěry lidí k vlastnímu obohacení, což církev vždycky dělala. Nepopírám, že je tam spousta duchovních, kteří to berou jako polsání, ale ti jsou maximálně faráři, tam nahoře to smrdí...
0/0
1.4.2004 19:17

GhorX

.
Opravdu nechápu smysl probíhající diskuze. Mezi oběma tábory nikdy, za žádných okolností (s vyjímkou stanovení pravdy nějakou superbytostí - doplňte dle libosti) nemůže nastat shoda (ani příměří). Já zastávám názor, že do určité doby těhotenství je věcí ženy, zda chce, nebo nechce dítě, můj kolega má názor opačný. Po celkem několika dnech diskuzí jsme se dohodli, že o tom nebudeme mluvit - veškeré argumenty jsou totiž na úrovni názorů a nelze je tedy vyvrátit, nebo obhájit. A s názorem Isbjoerny, že je třeba vznik člověka kodifikovat právně, nesouhlasím - případná kodifikace bude vždy závisla přesně na tom, kdo ji provede, a nikoliv na pravdě. Tu nezná nikdo.
0/0
31.3.2004 16:54

Isbjoerna

Re:
Netvrdim, ze je treba vznik cloveka kodifikovat, ale ze je treba v právnim state respektovat zakon (a nebo za zmenu zakona bojovat legalnimi prostredky).
 
Je-li potrat zakonem legalisovan, nesmi nikdo zenu, ktera necha to embryo potratit v souladu se zakonem, kriminalisovat.
Nazor na potrat muze mit kazdy svuj.
0/0
31.3.2004 17:23

GhorX

Re:
Ano, souhlasím. Nicméně současné uspořádání - vzhledem k tomu, že pravdu nezná nikdo - považuji za jediné správné a jakékoliv zostření nebo zmírnění pravidel bych považoval za útok proti zdravému rozumu.
0/0
31.3.2004 17:39

lonestarstate

Re:
nechápu. přece pokud nemám jistotu, zda svým chováním někoho nezabíjím, tak se takového jednání zdržím. proč tedy tvrdíš, že pravdu nezná nikdo a proto je správné mít potraty legalizované?
0/0
31.3.2004 17:42





Najdete na iDNES.cz