Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tři chlapci krutě zbili spolužačku

Tři chlapci ze druhé třídy chebské základní školy na sídlišti Skalka krutě zbili chebské osmiletou spolužačku Veroniku. Dívka byla po útoku den na pozorování v nemocnici. Teď se s podlitinami a odřeninou obličeje, potlučeným hrudníkem a břichem zotavuje doma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Odškodné pro požkozenou
snad už nějaký právník nabídl vysoudit.
Reakce školy je sice sympatický, ale jaksi s křížkem po funuse. Přitom škola je placena předem. Zodpovídá tedy i za prevenci, za nácvik zacházení s agresivitou udětí, za řešení krizových situací.
zvláště když poskytuje vzdělnání dětem i těch rodičů, co na své potomky pustily televizní návody, jak si počínat. Dítě není zodpovědní ani podle zákona, ani reálně. zodpovědný je ředitel /rezignoval??/ učitel ??, pomocný personál.
Zneužité  škola přijmout nemusí, alespoň do doby, než si nevytvoří podmínky pro takový úkol. Zneužitý totiž zneužívá obdobně krutě.
Lze však pravidelně navodit v zabezpečeném prostředí kritické situace a tam je i řešit. Jinak zbývá jen domácí škola a vyčkat standartních podmínek škol veřejných.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
26.3.2004 14:20

SnoopyDog

ach jo IDNES
Tři chlapci ze druhé třídy chebské základní školy na sídlišti Skalka krutě zbili chebské osmiletou spolužačku Veroniku. ... to je sice blby, ale nejak nechapu "zbili chebske osmiletou" :-(
0/0
26.3.2004 14:16

Dark_Shark

Cechacci - zase jenom prazdna kritika
Ja teda zasnu na tim, jak to je v Cechach porad stejne: vsichni maji spoustu kritiky, ale zadne lepsi navrhy. Jako by se vam vykouril mozek z hlav ... tak prijdte s necim lepsim, nez jenom s kritikou. Ti ucitele to zcela jiste mysli nejlip, jak umi, a jestli mate nekdo lepsi navrh, jak problemy sikany ve skole resit, tak sem s nim!
Ja osobne stoprocentne souhlasim s nazorem, ze deti se maji vest k sebekazni, protoze to je zaklad vseho. A druhy pilir je zverejnovani a jasne ukazovani toho, co je spatne a co naopak je podporovano.
0/0
26.3.2004 14:14

Edmund Černá Zmije

Mě připadá článek jednoznačně tendenční
řekl bych, že se redaktor snaží ulovit senzaci na úkor dětí.
 
Možná že ti kuci jsou opravdu takoví zabijáci, jak se popisuje, ale co když ne? Už jste někdy vyšetřovali, co si mezi sebou udělaly malé děti? Kdo začal, kdo koho k čemu vyprovokoval? To, že se na tu holku tři kluci vrhli jen proto, že si jednomu z nich klekla (proč, omylem?) na mikinu, mi připadá velmi podezřelé.
 
Holky jsou v tomto věku o chlup vyspělejší a kluky často provokují, a děti v tomto věku neznají míru. Představa, jak si nevinná holčička omylem kleká na mikinu a hned je surově zbita se sice hodí k takovémuto typu článku, ale ve mě budí pochybnosti.
 
A ten seznam zranění? Podlitiny to jsou modřiny? Ty má dítě raz dva, jen se trošku bouchne. Potlučený hrudník a břicho? Co to proboha znamená? To přece není vůbec poznat, nejspíš subjektivní pocity té holky. Odřenina obličeje - to je škrábanec? Kolikrát se děti škrábnou, třeba omylem? Na pozorování v nemocnici? Tam vezmou každého, kdo si stěžuje, že se praštil do břicha, pro jistotu. Co vypozorovali už se v článku nepíše, takže nejsíš nic.
 
Napíše se článek, kluky oflastrují co nejvíce, aby se zavděčili novinám. Poštvou na ně policii, možná by je mohli i zavřít. Dobrá novinářská práce, nejsou to sice hlídací psi, ale hyeny, ale stránky se plní.
0/0
26.3.2004 6:58

Sudajev

Re:
Seš vůl.
0/0
26.3.2004 7:11

Xavon

Re:
historický okamžik - snad poprvé souhlasím se Sudajevem
0/0
26.3.2004 7:20

Edmund Černá Zmije

Re:
Ano, upálit, upálit!!  
0/0
26.3.2004 8:25

pinguinone

Re:
koho ? Sudajeva ?
0/0
26.3.2004 10:32

Jouda-

Re:
Kdy? Kde? ;-)
0/0
26.3.2004 12:10

lampiao

Re: edmunde, edmunde
dostat te do ruky, tak te rozkopu na atomy at mas v nemocnici cas premyslet co asi znamenaji ty podlitiny na tvem ksichte a hrudniku a jak pak jsi asi prisel k tem odderkam. a vysledek tveho pozorovani bude, alespon doufam, ze jsi citankovy idiot
0/0
26.3.2004 7:25

Edmund Černá Zmije

Re: Nevím, my jsme v čítance nic o idiotech neměli
takže nemůžu posoudit, kdo z nás je čítankový idiot. Pokud jsi nečetl nic jiného než čítanku, pak ti asi rozšířím obzor, když ti řeknu, že idiot se pozná podle IQ. Pokud jste kromě čtení probírali ve škole počty, pak věz, že vydám za tři velmi chytré idioty.
 
Jen pro upřesnění, nemám pocit, že bych schvaloval nějaké násilí, natož násilí na dětech. Kritizoval jsem dikci článku, což je zřejmě něco, což je mimo možnosti tvého chápání. Líbí se mi, jak zdejší publikum je ochotno na základě takovéhoto článku kamenovat osmileté děti. Co takhle upalování čarodějnic, myslím, že to fungovalo podobně.
0/0
26.3.2004 8:14

Kleki Petra

Re:
Podotknu jen, že inteligence se nedá měřit pouze ukazatelem IQ, existuje celá řada dalších kritérií. Ale základní myšlenku tvého příspěvku jsem pochopil. Dodám k tomu, že všichni mluvíme o něčem, o čem máme velmi kusé informace. Nepředpokládám ovšem, že by v šatně byli přítomni jen tito čtyři žáci, takže ke komplexnímu pohledu na věc bylo jistě možné se dobrat. Rodiče kluků navíc nebyli údajně překvapeni takovým chováním svých dětí, což rovněž o něčem svědčí. To, že se malým dětem snáze vytvoří podlitiny, je skutečnost. Co by to ovšem ze strany té holčičky muselo být za provokaci, aby odůvodnila taková poranění, to netuším. Mám tři děti, nejmladší z nich je dcera jen o rok starší, než postižená, takže můžu s klidem říci, že rozdíly ve vývoji hochů a dívek samozřejmě existují, ale v tomto věku nejsou tak dramatické, jak naznačuješ, spíš leží v oblasti schopnosti soustředit se ve škole na probíranou látku apod. Rozhodně nejde o nějakou mentální převahu dívek, ledaže by ti hošíci byli poněkud retardováni. Přístup školy se mi líbí a věřím, že bude mít pozitivní vliv na další vývoj těch malých násilníčků. Mne by spíš zajímalo, kde ta jejich agresivita má původ, zda nedošlo k nějakému problému v rodinách apod. To se však dozvíme jen stěží.
0/0
26.3.2004 8:32

lampiao

Re:
mno, k pochopeni slovniho obratu "citankovy idiot" se nebudu vyjadrovat  a k tvemu IQ uz vubec ne....kde nic neni, ani smrt nebere....
nejdrive si poradne precti na co reagujes a pak zkus RACIONALNE zhodnotit, jak jsi reagoval. ses proste trotl
0/0
26.3.2004 8:37

Hadati

Re:
Tvá logika mě zaráží. Podlitiny jsou velké modřiny, tzn. že ti kluci ji museli zbít dost krutě, protože aby jí udělali velké modřiny, tak do toho museli dát dost síly. To, jestli je nějak provokovala je přece irelevantní. Když ty řekneš v hospodě nějakou nemístnou poznámku (třeba, že to Sparta zase pěkně pos*ala) a jejich fanoušci tě ukopou k smrti, tak je to správné?
0/0
26.3.2004 9:03

lemax

Jak dlouho budou pani ucitele blamovat verejnost?
Samozrejme, ze je to diky panu a pani ucitelky, kdyz se stane takova vec jako bylo napadeni spoluzacky. My vsichni vime, ze ucitel nikdy neudela neco jineho nez mu skolske osnovy a smernice sdeli. Je to dost smutne, ze tento trend pokracuje uz od snad vzniky socialistickeho tabora. Jedna z ucitelek (pani nejmenovat) mi rekla jasne: pokud to nebude ve smernicich abychom vice sledovaly problmeaticke deti tak se tim zabyvat ani za malo nebudu!. Samozrejme jsem se nezeptal a co kdyz vase dite? Nebo to snad bude muset byt dite pani minystryne skolstvi? Nebo dalsi zabiti v budoucnu? Bud ucitel dela ucitelstvi pro karieru "ja jsem pan ucitel" anebo pro deti. Na to pani ucitel neni odpoved. Neblamujte verejnost, ze mate mnoho prace. Pokud nestacite, tak to ucitelstvi nedelejte! Jednoduchy. Kdyz pracovnik nestaci v oboru tak je proste vymenen.!Jakmile dite vstoupi na pudu skoy je to vas panu ucitelu vase zodpovednost a ne nikoho jineho!
0/0
26.3.2004 3:30

Hadati

Re:
Učitelé nejsou dozorci ve vězení se zvýšenou ostrahou a nemůžou tedy hlídat děti nonstop. Nevím, proč házíš všechny učitele do jednoho pytle. Možná to je tím, že máš jenom špatné vzpomínky ze svých studií na škole. Já znal tedy i dobré učitele. Mé třídní (nejlepší učitelka, kterou jsem kdy měl) se oběsil žák na záchodě. A kdo za to může? Učitelka? Rodiče by přece měli vědět daleko víc, co se skrývá pod povrchem jejich dítěte. Ale ani oni nezvládnou zamezit všemu! Je tu jediná možnost, jak takové věci skutečně zabránit a to, aby to dítě rodiče pořád vodili za ručičku a nikam ho nepouštěli bez svého doprovodu. Musím ale upozornit, že takovéhle chování pak vede k nesamostatnosti jedince a k narušení jeho osobnosti.
0/0
26.3.2004 9:14

Dedek NY

Ředitelskou důtku?
Ho.no, důtky na ně a ztřískat jim pořádně pr.dele, aby na to až do smrti ti hajzlíci nezapoměli.
0/0
26.3.2004 0:25

pater__Havlasa

temno
v neototacskym temnu demokrize se z vas stali sexocidni maniaci a slavophobove. 
milujete germansky zrudy.  placate se pres zadky v grupacich vaclavackejch onanu a volite zlocince k tunelacim.  hradcany si vas podali a za deset let ze zeme nezbylo uz vubec nic.  jenom takovej stin vychrtlejch mozku, a jenom vykriky s ozvenou prazdych chodeb duchu utrapenych ve studenych mucirnach toho kraterniho koncentraku porusi zakon hroboveho ticha.  zbytky stinu jezdi z mustku do haje v podzemi a nosej obojky zakazu cist urcite knizky, vyjadrovani a mysleni.  zklesteny dolezou do pribytku a vrhaji se na jediny co v krateru zbylo: pareni jako zver.  prodavaji dcery skopcackejm pedofilum a marky radostne propijou v nejblizi putice kde cepujou ten plzenskej sliz plnej mocky.  zavist jest vase jedina druzka. s clovekem nemate uz nic spolecnyho.  stali se z vas zase otroci. musite si nalhavat, ze germany milujete.  a me nenavidite protoze vam pliju pravdu, kterou se snazite zapomenout, zmenit, a lzete si.  medie vam lze.  klofete anglicky.  snazite se odtrhnout od slovanismu.
ale jste germanum jenom levnym pracovnim zdrojem.  v EU zacinate penalema a trestama. hradcany ze strachu vam nezdrazili jak jim bylo z bruselu poruceno.  zdrazeni a dane co vam naparej v kvetnu vam zprelamou zada.  vase sexocida bude znama po svete.  snad UN enaktuje resoluce a bude vas tvrde za zlociny proti humanismu, za vas nelecitelnej rasismus lecit sankcema a penaltama.
to co se v diskuzich objevuje, ta vase radost verejna nad krveproliti, volani k vetsim vrazdam, rasistickejch zebednenejch nadavek, za to vas brzy svet zprazi.  a pravem. 
nebudete to mit v opratce lehky. vytahnou vam krky jak zirafam.  ale cloveka z vas nic neudela. prilis dlouho se plazite bahnem a stelete si ve vlastnich exkrementech. 
0/0
26.3.2004 0:17

Dedek NY

Re: A ty pátere
běž už taky do hajzlu
0/0
26.3.2004 0:31

Dark_Shark

Re:
Tvuj prispevek neni dobry ani literarne, natoz obsahem.
Rad se ovsem poslouchas, vid. Mozna, ze ve skutecnosti Te asi nikdo moc poslouchat nechce, tak nam to aspon takhle nutis. je to tezky svet, vid.
Uber snahu se predvest tak na tretinu, a vysledek bude lepsi, nez bys cekal.
 A taky bys mohl premyslet o psychoanalyze, neni to spatna vec, hochu.
0/0
26.3.2004 14:38

Sudajev

IMO
Na to pomůže jedině rozsekat sedací místo řemenem a sypat týden solí, aby si pamatovali že holky se nebijí.
0/0
25.3.2004 22:23

pater__Havlasa

jak si dovoluje
tady ten Dzura???  vtipy ty svoje.  ty neandrtalsky vtipy co si ta jeho zvireci rodinka rika doma kolem vohne z parket.
ty si opovazujes vtipkovat o znasilneni?!
 
rad bych slysel vtip v putyce.  nemas predstavu co by nasledovalo.
 
tady vsichni se podivejte co jste to za narod.
znasilneni vam pripada smesny.  z vrazd mate radost jak dobre nasiceny kojenci.  krev z ciziho vas leci z vasich mindraku.  sexocida justicniho systemu ktery odmenuje nejbestialnejsi vrazdy zen 2 roky prazdnin pokud vubec zakroci.
zena nema vubec bezpeci, statni zastani, justicni vahu a nema stejne prava jako chlap v cesku.   i kdyz je 21. stoleti, chovate se jak obrostla stetinama pokryta zver z jeskyn.
sestry, dost uz!!!!!!!  stante se rytiremi kalicha.  vsude a vsem furt rikejte co ja.
sirte fakta, pravdu.  a nechte vsem vedet, ze na jejich zradcovsky zlocinecky keci kaslete.
za kazdej krivej pohled tech sodomnich maniaku vozralejch co spotrebujou nejvic piva na svete, sudte fabriky.  ihned!!!! necekejte nez vas tady Dzuro znasilni!  ihned se brante.  ihned za sefem a stezujte si. pisemne.  schovejte si data.  a az dojde k soudu abyste mohli vybalit ty roky toho sexocidniho muceni co musite vytrpet na pracovistich, v kramech a vsade. za kazdou sexualni narazku, ihned za sefem, ihned stezovat, zapsat, podchytit a konzultvat pravnicku.  s tim nejsou zadny srandy. rodice ty holky tady, musej soudit skolu, rodice tech parchantu a budou cvakat na dozivoti. a jeste byli v presile.  to je pane ten narod.  co z vas ty roky tech politickejch podvodu, germanskyho klesteni udelali.  jste zver.   sestry celeho sveta spojte se!  zalujte strasburgem sexocidni system ceskej kerej pustil bestialniho vraha podminkou!! povedu vas.    
0/0
25.3.2004 22:02

flipflip

Re:
jaka sexocida? treba ja mam zensky rad !!! :))
0/0
25.3.2004 22:15

pater__Havlasa

Re:
jaka sexocida???????
(1) frajer polil starou benzinem, zapalil a zabil.  system sexocidnich vrahu mu dal 8 let.
(2) frajer znasilnil buchtu v lese a pak ji ukopal v lese. v brutalnim kopani ji vykop oko. dostal 7 let.
(3) nasli buchtu umlacenou k smrti v kvartiru.  mela rozbitou hlavu natolik, ze ji mozek vycak na zed.  fizlove tech sexocidnich maniaku rekli, ze sama nestastne uklouzla a pripad byl zavren.
(4) frajer tlouk buchtu asi 40 minut. skakal po ni.  urval vetev ze stromu a bil ji.  zlamal ji zebra, propich plice atd.  za tudle vrazdu dostal rocni podminku.
---
v cesku soudy hrajou vrazdy proti zenskejm a detem do autu abyste nevypadali na papire jako smecka zvere jaka doopravdy jste.
a tady se podivej na Dzura.  mate z toho jenom srandu.  jste sodomisti, sexocidni vrazi, a prodavate skopcakum k rajtovani vase dcery.  stat kerej prodava svy deti se nezaslouzi nez to co se deje vam. konecne jsem nazpival o tom hit: OPRATKA.
 
pokud mas zensky rad, tak se pridas k sestram, do hnuti Rytiru Kalicha a Dzurovi nakymu az to nekde uslysis vysvetlis co a jak halapartnou.  jestli zensky mas rad, tak musis ted vsude chodit a rikat lidem pravdu o justicnim systemu kterej zensky v cesku nechrani a nebere na stejnou vahu jako zlociny proti chlapum.   
pokud ne, tak jsi stejna pricina sexocidy a spolupachatel na vrazdach.
0/0
25.3.2004 22:23

juton

Re:
Pan vyskrab se opet ozval no to je hezke. Odporne  nadava kazdemu kolem sebe a sam je pritom zmetek nejvetsi protoze nevaha takove tema zneuzit k sve patologicke nenavisti proti nemcum a jeste navic k propagaci svych nejakych pry pisni ktere jsou jen k smich, ne li k pobliti. A takove hovado ktere nikdo nechce a ktere ochotne ocichava prdylku kazdemu kdo mu jen omylem chvili nasloucha my tady mame trpet. Nech ho boha marja skare!
0/0
25.3.2004 22:54

pater__Havlasa

Re:
dulezity je ze i hlupak jako tady tenhle juton, reklamu na hity neprehlid.  Opratka, Rytir Kalicha, Svjascenaja Vajna, Jugoslavio, Cokoli Chces, a tri ukazky z pasma Zdi, budou uverejneny na ebigbangu co nejdriv.  momentalne je stranka pochroumana a programovani tam nefunguje.  necham vedet kdy to bude.
 
co jeste muzem s tim jeho blivajzem?   no, a tady vidite, vy skopovy palice, jak ma germany rad tady todle jelito.  ale neni schopen vysvetlit proc uz.  ale ma rad palici zarazenou v germanskym zadku.  je to zradce.  zrejme souhlasi s havlovou omluvou germanum za terezinsky horory a muceni v peckarne.  zrejme se radoval kdyz german zlidicoval 500 lidi a ukrad cechum deti.
je to dobytek.  ale nemyslete si!  ti co nesouhlasej, jsou taky dobytci.
0/0
25.3.2004 23:39

juton

Re:
Nedelej si iluze tve slovni exkrementy znam jen podle nazvu odtud. Germany nenavidis proto ze te mezi sebe nechteli byl jsi pro ne jen smrad u zadku psa. Ty sam jsi zaprodanec protoze cech by takhle svou zem nepomluvil. Slouzis kdovi komu a delas hrdinu ale jsi pritom jen prase ochotne vlezt do zadku tomu kdo s tebou souhlasi.
0/0
26.3.2004 0:00

Sudajev

Re:
A já myslel že delfíny.
0/0
25.3.2004 22:23

pater__Havlasa

cesi jsou sexocidni maniaci
celej system kraternich vonuc a votroku germanskejch, kery si jeste rikaj cesi, jsou sexocidni maniaci.  vrazdej zensky o sto sest a jeste tak bestialne.  a soudy vrahy propoustej.
napisu o tom clanek aby svet videl co se v tom krateru deje a jak vase vykazi statistik interpolu jsou jeste vic zkoruptovany nezli ty vase vosli palice z tech zumpackejch pomeji co na vas tecou z tech vasich medii.
 
neco tak otresnyho co se deje zenskejm v cesku na svete nema obdob.  za bestialni vrazdu soud dava podminku.
 
tady frockove v presile, navic jeste, a to samo ukazuje co jste to za smecku zbesilejch srabu.  halapartnou bych vas hnal, to si pamatujte.  halapartnou.
 
vase skoly trenujou chlapy k antizenskymu sentimentu a vyrabej z nich bestialni vrahy aby zapadli do spolecnosti.
 
a jeste se s tim chlubej.  z tehle parchantu vyrostou dobytci jako tady dole nakej co si dela vtipky jak dobytek se zbavil panenstvi. 
cepem bych ho vlastnorucne utlouk za ten vtip.  a preju mu aby ho nakej ten vrah co beha volnej po putykach si vybral jeho matku k pristimu rajtovani.  pak by mu drzka sklapla, ale radci bych mu ji zavrel cepem.   krev se mi vari kdyz tady vidim ty vase zblitky z tech vasich ceskejch pochroumanejch mozku jakou radost a vtip mate z toho kdyz se stane nakej zlocin.   mate radost kdyz nekdo je zbitej, zmucenej, zabitej.  z vrazd se radujete jak zver.  to ze vrah dostane podminku vam nikterak nevadi.  z dob rozrackovanyho havla jste uz navykli na tu horory ceska.   vsem co se mnou nesouhlasi preju brzke setkani s nakym prazskym maniakem. tydle parchanti patrej za mrize ale vy je jenom rozsadite aby se nereklo. a jede se dal. a rostou z nich sexocidni hajzlari jako zbytek cechu.  jste zver kera volne zabiji svoje zensky.
0/0
25.3.2004 21:47

pater__Havlasa

no pane, sexocida zacla
rikam vam to furt, vy luzo.  tady jsou tri uz co nenavidej zensky.  a brzy nakou zavrazdej.
ale je to jedno protoze vas "justicni" system jak ty dzungli rikate, jim da podminku.  nejvic 7 let a z toho si odsedi 2.
v cesku nemuze zit zenska dneska.
zakony ji nechrani pred mordem, pred znasilnenim, pred bestialnim muceni jako kdyz ten hajzlar ji polil benzinem a palil, jako kdyz ji kopal k smrti a vykopal oko, jako kdyz ji mlatil jak kone za feudalismu klackem ze stromu az ji prelamal zebra.  a za to dostal podminku.  normalne nesel ani do basy.
 
neco takhle bestialniho se muze stat jenom v cesku.  jste zemi kera vymyslela sexocidu. 
 
proste v cechach nema zenska zadnou cenu a chovate se k ni hur nez za stredoveku.  je mi z vas na nic. 
vy jelimani, kde bysme byli bez zenskejch.  to jsou nejlepsi veci na svete.  vim, vim, jsou i megery mezi nimy.  to jest tak kdyz nana dostane prilis chlapskyho hormonu, to pak je kvocna a leckdy daleko zabednenejsi a tupsi nezli chlap, ale furt vetsina se jich rodi jako prima baby.
 
co tam, vy kraternici, blbnete???  takhle svetu ukazujete jak pohrdate s zenou.  coz to jde????   ja chci zenskou na hrad.  mam plny zuby vlad ve svete kterym vedou pupkaty a usaty paznehti.  chci tam zensky!  aby udelali zakony tak ze za vrazdu chlapa se nesedi.  aby se stado trozku zmensilo taky na druhou stranu. to vite, ja dokazu megere vynadat i natankovat, ale jsem spravedlivy, inu jsem semidevini, a mam ty chlapsky nadvlady kera jde jenom do valky a svetovy krize a prodeje zenskejch po privatech jak kdyby slo o naky levny maso skopcakum, ke vsemu jeste tem germanskejm zrudam. od 15 stoleti, nas videj, ty germansky sketi, jako levnej bordel. coz todle jde???  sestry celeho sveta spojte se!!!!!!!! ja vas povedu.
0/0
25.3.2004 20:41

GhorX

Re:
Vy nekonečný kreténe, ten článek je o 7 - 8 letých dětech, které zbily jiné dítě, ne o brutálním znásilnění před školou ! Už sakra poslechněte všechny, co Vám to radí, a NAVŠTIVTE LÉKAŘE !
0/0
25.3.2004 20:47

con.

Re: Mamlaso,
zvracej,prosím tě,doma
0/0
25.3.2004 21:02

bridget

Re: něco na tom je
Možná se rozpálil až moc, jde sice o děti, ale co od těch spratků čekáte v dospělosti, když nejsou k úctě k holce vedený odmala? Jsem ženská, kolem sebe vidím taky domácí teror a hlavně další spokojenej život těch debilů, co svý ženě přinejmenším "jen" daj facku. Náš systém je ubohej od základu, stačí si poslechnout ty naše zázraky ze sněmovny, co vzkazovali po operaci Buzkový. Chlapi u nás jsou bohužel ve většině fakt burani, ale co si vychováme, to máme. Snažím se o to alespoň u svýho syna, sám to nevytrhne, ale už teď ve školce je pro svoji galantnost u holek v kurzu. :-))
0/0
25.3.2004 21:39

sammach

Re:
Máte pravdu, rozmanitého buranství je u nás přehršel. Měl bych ale dvě připomínky:
1. Úcta k holce (jen proto, že je holka) pro mě není ideál. Snad úcta k člověku.
2. Trapnost některých připomínek k nejnovější verzi poprsí paní Buzkové je... no prostě trapná. Nicméně paní Buzková se jednou v Chorvatsku opalovala nahoře bez (zcela veřejně) a potom byla rozhořčená, že to nějaký šmírák vyfotil a Blesk? zveřejnil. Zcela veřejně. Teď zase byla nespokojená s tvarem či velikostí zveřejněných, tak si je šla "léčit" a následně je pohoršena oněmi poznámkami. Řekl bych, že každý (a politik se značnou mocí zvlášť) by se měl nejdříve smířit s tím, jak vypadá, aby se potom mohl soustředit na práci.
0/0
25.3.2004 21:56

bridget

Re: sammach
Souhlasím s Vámi v bodě 1.), je fakt, že ne všechny, co se honosí titulem "žena", se jako ženy chovají.:-) K té Buzkové. Neznám ji osobně, jestli ji vadilo poprsí esteticky nebo zdravotně a co teda bylo důvodem si ho nechat zmenšit, ale každopádně je to její věc. To, že ji vyfotili, je věc jedna, s tím musela počítat. To, že si nechala prsa zmenšit, bohužel schovat nejde, a ať ji k tomu vedlo cokoliv, uznejte, že pánové by si komentáře prostě museli odpustit, nejen měli. To by se ale i oni museli zabývat nejdřív svou prací a ne zíráním do výstřihu kolegyně. Jenže to by už po nich člověk chtěl moc.Ten den asi už měli pracovní program vyčerpán, byty rozlosovány, rozdělená parkovací místečka....tak co měli dělat jinýho, když nebylo do čeho píchnout? :-)))
0/0
28.3.2004 11:13

Jouda-

Re: Pátere!
Proboha, nech už to mešní víno bejt, kdo má ty tvoje bláboly číst.
0/0
26.3.2004 12:17

Džura - hrdina Pamíru

budoucí manažeři
VÝCHOVA DÍVEK V ČECHÁCH: děláme to ve třech:
1. chlapec slepičce zkroutí ruce za zády
2. chlapec jí vrazí kus hadru do úst, aby neřvala
3. chlapec vytáhne  .. a stává se konečně mužem
0/0
25.3.2004 19:41

antisvejk

DEBILNÍ RODIČE A JEJICH VÝCHOVA !!!
 NEMLÁTIT HOLKU, ALE NAOPAK  JI CHRÁNIT JE SNAD ZÁKLADNÍ PRESTIŽ KLUKA.
0/0
25.3.2004 18:57

kErbi

Re:
Souhlas. Tyhle hajzlíky bych dal seřezat a na 14 dní do pasťáku. Tam by dostali "školu".
0/0
25.3.2004 19:37

hovnival-

Re:
meli by jim pro vystrahu uriznout jedu ruku. to by pomohlo. tvrde se na ne musi. jinak to nejde.
0/0
25.3.2004 19:40

prejety_medvidek_koala

Re:
hovnival uz ma nervy uplne v hajzlu ....
0/0
25.3.2004 20:52

Jouda-

Re: Nervy
Bodejť, jestli čet kázání prdlýho pátera, já mám po těch jeho litanijích taky zkaženej pátek a v noci se určitě budu odkopávat ;-)
0/0
26.3.2004 12:23

hovEdo

to je pekne
ale zabudas a to ze maju 8 rokov. To ze ma inu vybavu ako oni im dojde az o par rokov neskor... Ale skor by ma zaujimalo,odkial sa v nich ta agresivita vzala. Zeby to bolo vychovou..?
0/0
25.3.2004 19:55

leonel

Podznámka
Nejsou důtky  jako důtky
0/0
25.3.2004 18:41





Najdete na iDNES.cz