Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štrasburk dal lekci české justici

Své děti léta neviděli, i když na to mají právo. České soudy jim nepomohly. Čtrnácti otcům svitla naděje, že se jejich případy konečně bude někdo zabývat. Evropský soud pro lidská práva ve Štrasburku jim vzkázal: Vaše podněty jsou tak závažné, že se jimi budeme zabývat přednostně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SMUTNÝ

úchyl Havlasa a Ataturk si zaslouží mizernou vládu i soudce
 ostatní nejsou mimo mísu. Vyjadřovat se k příspěvkům těchto značek je házení perel sviním.Měli by diskutovat u Gimického, obraz duševní malosti jak malovaný
0/0
24.3.2004 22:09

Ataturk

Re:
Dígy motz já to u toho Gimicgého zkuzím. Hlavně že tobě to pálí.
0/0
25.3.2004 10:33

oranzovej

Utan
No vida, alespoň zasponzorujme pár dětem studia.
 
pro pátera Havlasu: rum z brambor, semtex, Havlův humanismus.
0/0
24.3.2004 13:16

pinguinone

Re:
opozicni smlouvu,kuponovou privatisaci,kremzskou horcici :)
0/0
24.3.2004 13:18

Ataturk

Proč vlastně atd.
Možná se už podobný dotaz, resp. názor, v této diskuzi objevil, ale pořád mi nejde na rozum, jak může někdo jiný (Štrasburg) rozhodovat o něčem, co by si měl daný stát vyřešit sám. Na co potom máme vůbec nějaké české zákony? To by jsme je mohli rovnou zrušit a soudy taky. Aby jsme ještě nedospěli do stadia, kdy se každý rozsudek, udělený zde, bude muset poslat k potvrzení do Štrasburku! Ach jo, proč jsem se jen nenarodil jako špatný otec nebo cikán... třeba místo žádosti o sociálku bych poslal stížnost do Štrasburgu a evropský buzerační tribunál by nařídil mojí vlasti zajistit mi klidné a spokojené stáří.
0/0
24.3.2004 13:07

karoten

Re: Můžete to udělat i tak...
Úchvatnej pochod....Já Vám to teda povím, na co máme vlastní zákony: aby platily výběrově a namátkově. Jinými slovy -jak kdy a jak na koho. To je něco co civilizovaná evropa nezná, resp.překonala přirozeným společenským vývojem. Momentálně se děje přesně to, čeho se zdejší establyšment tolik obával - totiž násilné zkulturňování.
0/0
24.3.2004 17:25

Ataturk

Re:
Když nevíš, jak se česky řekne "establyšment", tak to napiš(te) aspoň v angličtině a ne jak neandrtálec. To jen tak na okraj. A že byl můj příspěvek nevalné kvality... holt neměl jsem svůj den. Byla pařba a já se ráno poté bohužel léčil za monitorem. Moje blbost. Ale po přečtení tvé (Vaší) inteligentní reakce mi opět stouplo sebevědomí. Nejsem na tom až tak špatně. Díky.
0/0
25.3.2004 10:31

anegelito

odskodny
Ty otcove byli jednoznacne poskozeny a je vysoce pravdepodobny, ze ES ve Strasbourgu jim prizna nahradu. Nicmene jakkoli s nimi symapatizuju rozhodne se mi nelibi, ze to odskodny opet zaplatej nevinny danovy poplatnici. Skoda, ze evropskej soud nenarizuje taky z jakejch zdroju se odskodny bude platit - idealne by se o to placeni mely sabnout ty mamy s poslanci a soudci. Anebo kdyz uz solidarita, tak aspon jen mezi temi lidma, co tak pitomej parlament volili. Mimochodem, mam pocit, ze nektery exoti si tu trosku spletli diskusni tema...
0/0
24.3.2004 11:23

krvave_koleno

Re: Naprostý souhlas !!!
Cesta k nápravě je vždy bolestivá. Začínám chápat, proč se mnoha lidem nechtělo do Evropské unie.  Holt bude někdo, kdo bude dávat pozor, aby tady soudy pracovaly tak jak mají a obyčejný smrtelník, který bude odsouzený komunistickým nebo uplaceným soudcem bude mít odvolání. Mělo by to ale mít i zpětnou vazbu. Když soudce svým hloupým rozhodnutím udělá škodu, ať už člověku nebo státu, měl by za to být potrestaný.
0/0
24.3.2004 11:35

DedecekHribecek

Re:
Odškodné platí vždy viník. Viníkem je v tomto případě český stát. Není jiné cesty. Když si ale uvědomím kde všude tento stát pročundrává finance tak si říkam, že osškodnění těchto lidí je oprávněné a nebude mi vadit, že doatnou alespoň nějakou náhradu. je to ale slabá náplat za odcizené dítě.
0/0
24.3.2004 11:44

vafla

Re:
Viníkem není stát, ale konkrétní soudci, kteří by měli vzniklou škodu uhradit!
0/0
24.3.2004 18:32

DedecekHribecek

Re:
Nemáte pravdu. Pro Vás jako občana je viníkem stát. Soudce je jeho zaměstnanec.  Jestliže si koupíte nějaký špatný výrobek tak nebudete žalovat frantu Vonáska který vyrobil vadnou komponentu ale firmu která ten výrobek vyrobila. Na dané firmě je aby vyvodila postih u vzpomínaného Vonáska (omlouvám se všem Vonáskům, že používám jejich jméno).
V tomto případě zažaluje otec stát který ho odškodní. Pak si stát musí zjistit proč se tak stalo a potrestat viníka je li dohledatelný. Na vině mohou být i zákony které na to nemají paragrafy nebo policie, .....
0/0
25.3.2004 9:46

pater__Havlasa

dony
poslys chlapce, hloupa, kdes vzal to jmeno????    to jako myslis, ze je to anglicky, co?!  ty ubozaku.    kdyz se snazim, ty pitomo, se "blejsknout" jakej americkej vzdelanec nejsi, tak se sakra aspon nauc jedno slovo. 
ale to je nad tvoje sily, co?!!!    ja se tady triskam smichy z tebe, ty hlupaku.  hloupej honza by ti sedlo vic.    DONY.   douny, ty pitomce.     me vam boli bricho.  takovydle hovado.  potkat ho v putyce, to by byla sranda.
hele nenapsal bys par vet anglicky????  prosim te, do toho.  pust si svoji sprostou drzku anglicky.  ty dony. 
0/0
24.3.2004 10:47

Kleki Petra

Re:
No ten tvůj nick taky není zrovna přesný. Ke tvým inteligentním příspěvkům by se hodil spíš paternoster. Má podobně vysoké IQ.
0/0
25.3.2004 9:54

4omega

10 let čekám..
.. na jedno rozhodnutí soudu o restituci. Soudím se s městem, takže jsou v tom silné politické tlaky apod. Je tu neskutečný bordel a absurdistán. Doufám, že ti tátové ve Štrasburku vyhrají. Hanba
0/0
24.3.2004 10:26

Sudajev

Re:
Jenže když to vyhrají, tak to zaplatíme my, nevím proč bych měl platit za neschopný soudy, potažmo vládu, těm tátům držím palce.
0/0
24.3.2004 10:29

4omega

Re:
Problém nás Čechů je, že si necháme všechno líbit. Aby např. všichni zaplatili 10 mld. Kč za TV Nova, to by nikde v normálním státě nebylo možné. Druhý den by odstoupil minimálně ministr financí. Co na to říct? ...komu není rady....  Jsme oslové, víc se nedá dodat.
0/0
24.3.2004 10:59

DedecekHribecek

Re:
Platíme za to, že jsme nedokázali dokopat všechny vlády k tomu aby tyto pokřivené vztahy napravili.
0/0
24.3.2004 11:51

qoknu

Re: 4omega
My už se soudíme také 9 rok. Rovněž o restituce, rovněž jsou tam neskutečné tlaky, protože jsme byli okradeni,považ v r.1996, takže už se u nás začíná skloňovat Štarsburk.
0/0
24.3.2004 11:09

DedecekHribecek

Re:
Držím palce.
0/0
24.3.2004 11:53

huhu007

Odpovědnost
Pokud otcům dá mezinárodní soud za pravdu (a já pevně věřím, že dá), pak je potřeba vyvodit důsledky ze  ztráty několika milionů korun odškodného ze státního majetku. Je potřeba, aby ministerstvo spravedlnosti vyhledalo viníky tohoto skandálu (nebo spíše "vinice", jelikož 99% rozvodových řízení soudí soudkyně, které jsou zásadně a téměř vždy podjaté ve prospěch žen...). Je potřeba aby ony dámy zaplatily těch pár milionů ze svého. V případě, že se tak nestane, pak by měl ten, kdo tuto kauzu vůči soudcům nespustí být souzen za neoprávněné nakládání s cizími prostředky...stát tyto prostředky po vinících MUSÍ vymáhat...
0/0
24.3.2004 10:15

pater__Havlasa

propadli jste
krome Sudajeva, nikdo z vas nic nevi.  jste narod negramotu a spindiru jak furt rikam.  jenom se tady vobjevili takovy ti skreti co za plotem delaj ksifty, takovy ty charakterni zrudnosti co z tech zprerazenejch cechacku vyrostlo.
a vzydcky vyslintnou s namahou a prstama prerazenejma od klavesnice jak heldaj vzdycky ty klikyhaky cesky.  a jenom zabiraj mista v diskuzi.  a cekaj az zas bude naka krvava vrazda a az sem zas daj fotky nekohom mozku, aby si ty pedifelove cesky, mohli kor zavonanovat aby se jim ulevilo.
vono se nada moc divit, zit v bahne jak cech.  ale neni to omluva.  a zaslouzite si co na vas german uchystal.  pristi rok budete fachcit a budete mit radost kdyz nezamestnanost neprelitne pres 8%.  a bude tunel teprv.  ceny v oblacich.  platy ve sklepe.  vrazi v ulicich.  sama amnestie a justicni omyly.  zakaz knih.  mozna vam zakazou cist a bude.  bude smet jenom cist vyhlasky germansky co vam budou vyset vsade v nemcine jak za protektoratu.
na zadny stanici nenaladis cestinu.  vsichni budou klofat nakou pseoudanglickou madarstinou nebo jak to cech klofe kdyz se snazi.  postave vam tam zdi jak pres palestinu a budete cucet jak se to da jeste pekne ztunelovat, ten krater.
je, muj dik patri komunistum.  bez nich bych tam sedel s vama a narikal si a nadaval vsem co rikaj pravdu.  vy voslove. 
0/0
24.3.2004 9:39

slevo

Re:
A ty jsi vylezl z ktere nory? Takovyhle keci si nech pro tu tvou zaslibenou zemi kde zijes a pro nas. Asi si nikdy nebyl v Nemecku, ze kecas takovy bludy, mozna si jede n ten co mu bylo ublizeno, ale dnes je doba uplne nekde jinde. Prijed se podivat, troubo. Asi ti poradne hrablo, uz si to asi hodne dlouho nemel ... Prosim, rozvijej si ty tvy debilni teorie nekde jinde, hau
0/0
24.3.2004 10:10

Sudajev

Re:
No aby ses z toho zavšivenýho germánska nepodělal, kolaborante!
0/0
24.3.2004 10:18

pater__Havlasa

Re:
tak prosim te, co se zdrahas.  vypln anketku.  napis 3 veci co udelal german za kery se nemusi stydet.
ty jina dobo!  umis jenom nadavat a jeste taky blbe. neumis nic.  napis vo germanech.  rad se priucim.
rekni mi par ohromnejch veci co ten germaskej hajzlar udelal na kery ses tady celej hrdej az mas z toho topornej ud.
a nebo jenom napis, co se ti tak v nemecku zalibilo.  hrozne rad bych to vedel.  fakt.  ani ti nebudu nadavat.  hlavne uz mi neco rekni o germanech proc a jak te tak imponujou.  jde mi ciste jen o studii ne hadku ve slovesech, na to kaslu.
0/0
24.3.2004 10:35

pater__Havlasa

Re:
v nemecku je to ohromny.    vo cem to tady ten pazneht tara??? 
tam vam maj takovou placatou zem.  nadhera. a to more.  musej se tam zakopavat jak krysy do pisku aby nezmrzli jim udy.  a do vody se nevleze co je rok dlouhej.  u jezer chodej nahaty stary nacisti s pupkama.  a vsade jsou nemci ke vsemu.
to je fakt narod nadherna.
tady toho ubozaka to ale nak vzalo to nemecko.  co tam asi videl?  americky tanky?  takovy ty stary fotry v kalhotkach s cepicema s brkama?  jezis to ale musi bejt blbec tenhle salvo.  nebo, neni to uz nakej hautsturmbahnfuhrer salvo???
0/0
24.3.2004 10:52

Dony

Re:
Vyliz si prd-el ty ko-kote! 
0/0
24.3.2004 10:29

Sudajev

Re:
Ty mě taky.
0/0
24.3.2004 10:30

pater__Havlasa

Re:
to je presne ceskej intelekt, tech selat a voslu.  tady se vsichni presvecte, ze mam pravdu.  jejej, to je smutny, co!
 
vyzivam vas abyste dneska ucili me.  reknete mi naky prima veci co german udelal.  a tady vyrukuje cech s timhle.  s touhle holou vetou kera ma obsah 60% jenom prazdnou sprostotu.
 
to jste to ale dovravorali, co?!  neumite ani uz mluvit. ani argumentovat.  jenom vztekle zurit jak frocci jak vas zivot vokrouh.  a jenom slinty a nadavky. 
a zadnej nevi nic dobryho o germanech.  ale za to jim tady lezete do zadku. to jo!  protoze jste tak ztunelovany, ze se samy stydite bejt cesi v tom kratere predpotopnim a delate ze sebe germansky previty a myslite si ze se jim zalibite.  jste k tomu jeste nedonoseny zabednenci kery nic, lautr nic, nepochopili.   inu narod hodny zaniku.
 
a takhle verejne jeste tady vyhrez ten svuj hnis, ten americkej Dony.  ty pitomce, takovy jmeno ani neexistuje.  co je to za jazyk???  snazil se ubozak aby znel anglicky, ale ze to neumi, tak vycvacht tady nakej nesmysl.  jezis!  hlavne ze nezni cesky, co?  ty blboune.  jejej, to je ale pruser co tam mate za hovada.  neumite se ani jedno slovo anglicky aby to nebylo takhle trapny, ty dony.    zoufalec vydrena.....
0/0
24.3.2004 10:42

krvave_koleno

Re: Ach jo!!!
Přestaň už chlastat - magore !!!
0/0
24.3.2004 10:59

pater__Havlasa

anketa 2
tak, sklaplo co, vy devky proradny.  ani jednu vec nevymyslite v tech tykvych co german udelal co bylo dobry.
a ted, jmenujte 3 veci za co se nestydite z ceska.  jenom tri.
tak kde jste vy vlastenci, chcipacky????!!!! 
prazdnota a stud vam sklapnul klapacky, vy bezuby baby zklesteny germanem, ze uz radsi ani nechce o nicem premejslet a jenom lovi, ubozak pres internet vrazdy a porno aby si mel nad cim tahat za postevaka.  jste se predvedli vcera s jasinem, vy rasistycky poburovatele.  jedinej narod jste na svete kerej z toho pruseru ma radost.  flus bych vam individuelne do ksiftu.
ale ted, tak co????  3 veci dobry o cesku.  cokoliv. treba i historicky, i kdyz pochybuju, ze nekdo z vas vi co historie vubec je.
0/0
24.3.2004 9:08

ctrlaltdel

Re:
 Šprýmaři
0/0
24.3.2004 9:10

Sudajev

Re:
1. Atentát na Heydricha.2 na Velkomoravskou říší. 3. Moravský pluk který bojoval u letohrádku Hvězda.
0/0
24.3.2004 9:15

Sudajev

Re:
4. mistr Jan z Husi, 5. Jan Žižka, 6. Klement Gottwald.
0/0
24.3.2004 9:16

pater__Havlasa

Re:
bratr zizka samozrejme.  gottwald se mi zalibil uz jenom tim jak klickoval pred martou az na slovensko a radsi se na nekolik let zasil.
ale stejne ho vyhmatla, protoze chodili do stejny putyky a musel si ji vzit kdyz ji uplet fakana.  a pak dostal psotnik ze stalina.  presne nevim o co slo.  kdyz se vratil z moskvy, tak byl celej bledej a moc si toho uz neuzil.  co mu tam proboha mohli rikat???
0/0
24.3.2004 9:23

pinguinone

Re:
Sudajev ,az dostane ceske obcanstvi...
0/0
24.3.2004 9:25

Sudajev

Re:
Na český ti kakám, jedině Moravské.
0/0
24.3.2004 9:41

pinguinone

Re:
cervene,nebo bile ?
0/0
24.3.2004 9:46

Sudajev

Re:
Dobrá trefa, když si musím vybrat tak červené.
0/0
24.3.2004 9:52

pinguinone

Re:
 cervene je na vydrz
0/0
24.3.2004 10:12

pater__Havlasa

Re:
prosim vas co s ceskym obcanstvim????  nevidel jste snad reklamu na exil???  prodavaj vam loterii na exil do ameriky, loterii na ZBAVENI ceskyho obcanstvi. 
vzdyt chtit cesky obcanstvi je jak zadat o pouta a skemrat aby clovek byl nejprv zbicovanej nakou germanskou zrudou a pak vopecenej na rozni v terezine.  a nebo jeste hur: vohejbat hrbet pro skodovkovsky germany.
0/0
24.3.2004 9:48

pater__Havlasa

Re:
sakra zapomel jsem Gottaka.  jinac bys se cesko do EU vubec nemohlo dostat.
0/0
24.3.2004 9:30

pinguinone

Re:
az Te pustej z klastera,kde jsi uklizenej,mohl by jsi to vzit Ty ..!
0/0
24.3.2004 9:41

pater__Havlasa

Re:
ale atentat na hajdriskou zrudu mel v sobe curdu, takze.... v podstate jde o kolaboraci.  a navic to byla akce daybreak ne?  britove.  zrejme domluvili pres hessa kerej se valel s tema usatejma princeznickama co tam maj jak nedokazou si nechat postevaky pro sebe a jezdej az do parize se futrovat protoze tak jak to svede francouz, tak to zadnej anglican bledej nedokaze.  a zrejme si uz tenkrat vymysleli lidice.  nevim, myslim, ze to byla peknej nesmysl.  takovy krve, za jednu zrudu germanskou.
behounek? hasek, slavny to reformator a heretik jako voltair sam?  Mojmir no.  to jo.
no tak dobra, tri dohromady dame.  ale bida bida!!  bretislav, ze jo.
 
0/0
24.3.2004 9:29

Sudajev

Re:
Ještě by šel Radegast, pokud uznáš pohanskýho boha.
0/0
24.3.2004 9:36

pater__Havlasa

Re:
uznam rad.  nesnesu ty vatikansky tmarsky nesmysle co povalujou v kazdym kosteliku a nahanej starejm babam strach jak na ne cuci umucene z krize dolu.  a na hlave, drat, to je vam ale moda.  inu vatikansky pedofilove.
borovsky!  perun.  taky heretik a jeste jim to rymoval.  hmmmm, jako ja ne???      foglar, sakra.  promin mi jestrabe, ze hned jsem si nevzpomenul.  vzdyt si mi dal stinadla, siroka a svet kde zluty svetlo poulicnich lamp se lesklo na mokre dlazbe zakroucenych ulicek. 
a bude jich vic.
ale ja nemyslel lidi, spis neco jako co lid udelal.  neco co cesko vyprodukovalo.  co udelalo.  treba kdy se vlada nekomu postavila.  a tak.  tem se spis postavil ptak kdyz se dostali ke korytu aby si mohli konecne zarabovat jak se patri.
kazdej tam ma drahou megeru v kozichach a to vis, to se musi tunelovat aby clovek, navic tak jeste vosklivej jak ty hradcansky bejvaj, takovou nanu namyslenou uzivil, jinac ji prefikne gott a ani se ti pres vykend na sobotu nevrati a v kongresu mas parohy, ze se ani do rytirskyho salu nevejdes.
0/0
24.3.2004 9:45

pinguinone

Re:
skoda,ze Te Jestrab nenaucil slusnou mluvu...
0/0
24.3.2004 9:47

pater__Havlasa

Re:
naucil.  ale pak jsem se ji musel rychle odnaucit kdyz jsem potkal prazaky jak se vyhrezli z autobusu po 89.
s cechem to nelze po dobrym. bud nemecky na nej, nebo sproste.
0/0
24.3.2004 9:54

pinguinone

Re:
tak to u me ,asi nepochodis...
0/0
24.3.2004 10:13

pater__Havlasa

Re:
snad ne!  ale tady nahore prisel nakej hlupak a vytika mi, ze je jina doba a jak jsou nemci ohromny.  na nej se musi bud nemecky, nebo sproste. 
s takovym zradcem nelze jinak. nebo pak uz jenom provaz.
0/0
24.3.2004 10:32





Najdete na iDNES.cz