Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucí premiér odmítl mluvit s ETA

Nastupující španělský premiér José Luis Zapatero odmítl návrh separatistického hnutí Baskicko a jeho svoboda (ETA) na mírová jednání. Novinářům řekl, že je ochoten přijmout jen jediné řešení a to, že se ETA zřekne násilí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thyronx

Levice je vzdy prohra...
Levice u moci je vzdy prohra.Bohuzel. Ekonomicka,hospodarska,motivacni,...a jak vidno i politicka. Panbuh s nima. Obcanstvo EU se odklani od socanskych vlad.Pravda jeste Nackum vladnou a Gerhard nema dost soudnosti a uchazi se (marne) o znovuzvoleni.... Myslim ze hospodarsky a ekonomicky jsou levicove vlady skodlivina. Myslim ze ted je nebudou volit ani ti nezamestnani.Ve Spanelsku zklamala vlada se svalovanim viny za urok na ETU. To je popravilo. Utekem z Iraku si ale vubec nepomuzou.Myslim ze prohlaseni spanelskeho premiera o fiasku v Iraku se da shrnout takto: Je okupace Iráku skutečně fiaskem? Minulý týden byl zveřejněn dosud největší průzkum iráckého veřejného mínění, provedený na zakázku několika světových médií včetně britské stanice BBC a americké ABC. Většina, konkrétně 57 % ze šesti tisíc dotázaných osob všech věkových kategorií, náboženských orientací a společenských postavení se domnívá, že se jim dnes žije lépe než za režimu Saddáma Husajna. Celých 49 % si myslí, že okupace byla správná – opačného názoru je 39 % dotázaných. A dále: 70 % lidí se optimisticky dívá do budoucna, neboť očekávají, že se jim za rok bude dařit lépe než dnes. A rovných 80 % odsuzuje atentáty na americké vojáky.
0/0
23.3.2004 23:09

Destroyer7

Odmítl jednat?
Teď je hrdinou, ale až mu ETA, po vzoru Al Srajdy z minulého týdne, předloží pádné, ba přímo třaskavé, argumenty, tak hošánek vyměkne.
0/0
23.3.2004 8:37

vcelar

Re:
Ano. To bude ale tím, že volby dělá ulice a politiku úplně jiná liga.
0/0
23.3.2004 8:42

briza

Re:
Ale nevymekne. V zasade ve Spanelsku k zadnemu zlomu nedoslo. Odpor proti jejich ucasti na valce v Iraku byl dlohodoby a masivni jen se vymenila vlada, ktera ho ignorovala. A Aznar volby prohral hlavne tim, ze ta solidarita po vybuchu privedla k volbam lidi, kteri by normanle k volbam nesli - z rad mladych lidi a prvovolicu (mezi kterymi je procentualne hodne nezamestnanych ... tim padem volicu levice). A pokud jde o ETA tak tam jsou Spanele dostatecne odhodlani stejne jako byli v minulosti. Mimochodem predchozi vlada socialistu sla v boji s ETA az za hranice zakona kdyz nechala zvalstni jednotky vrazdit bez soudu jeji predaky. Skoncilo to nakonec slusnym skandalem.
0/0
23.3.2004 12:23

Kola

Klasika
To je snad základní socanský modus operandi: ve volbách něco slíbím a po volbách udělám přesný opak. Já sice nesouhlasím se stažením španělských vojáků z Iráku zrovna v téhle chvíli, ale je mi naprosto jasné, že socani voličům něco naslibovali, teď začínají připouště, že... a nakonec udělají přesný opak toho, co slibovali.
0/0
22.3.2004 12:29

Destroyer7

Re:
Tento názor tu už jednou také padnul. Je to asi tak měsíc, kdy se někdo z diskutujících pozastavil nad tím, že ačkoliv jsou naši socialisti na první pohled nevypočitatelní a nelze jim věřit, tak na druhý pohled jsou dost průhlední, protože obvykle udělají přesný opak toho, co slibovali.
0/0
23.3.2004 8:40

CBR900RR

zbabělec Zapatero
Když tak pozoruju toho nového španělského premiéra a jeho diferencovaný přístup k domácímu a zahraničnímu terorismu, tak mne napadá parafráze Churchillova výroku o Mnichovu 1938, který byl něco v tom smyslu, že: "Británie měla volbu mezi hanbou a válkou, podpisem Mnichova má hanbu a bude mít válku."
Zapaterova poraženecky zbabělá iluze že s teroristy je možné vyjednávat a že pak ETA přestane s útoky a muslimové dají Španělsku pokoj, když stáhne vojáky z Iráku je dětinsky naivní a budoucnost prokáže jaký to byl omyl zvolit takového levičáckého kašpara.
0/0
22.3.2004 0:28

AlienDUDE

dfgdafgadfgdfsg
btw EU narizuje kde jakou p1covinu jako cim sekat mtrvou kravu apod - kdyby naridila radsi bezpecnostni ramy do objektu treba pro vice jak 500 lidi bylo by to uzitecnejsi a teroristi i vsichni grazlove by byli v -azlu protoze kam se otocili byl byla by kamera nebo dektor zbrani a trhavin a vy3rali by se na to rovnou - nebo jim ty utoky proste nevychazeli - ale oto evidentne nikomu nejde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
21.3.2004 23:32

AlienDUDE

otazky na chytry
-REKNETE MI jeden jediny motivacni duvod pro ETU aby slozila zbrane ??? - jaky mi prostredky by jste se branili kdyby jste se citili utlacovani a treba jako cesi nesmeli vyrabet a konzumovat pivo a divat se na fotbal pod trestem vezeni ???? - jaky je rozdil mezi teroristickou organizaci s politickou motivaci boje a partyzanskou diverzni armadou  nebo tajnou sluzbou - ti take odpaluji bomby a zabijeji i civilisty ??????? - proti cemu bojujeme a za co - chcete potlacit a znicit vsechny odlisne a odvratit nestesti tim ze ho stupnujete a vest tak nekonecnou valku nebo  eliminovat priciny vzniku terorismu a minimalizovat riziko politickou cestou, technickou prevenci a predevsim tim ze se naucite chovat tak aby byl terorismus neucinny - to bude kdyz vyvovola min. raeakci - dokazte ze jste tak silni ze se nenechate ani zastrasit a dotlacit k tomu aby jste byli nespravedlivi nebo se sami pripravili o svobodu - dokazte jim ze jste tak silni a svobodni jak se chlubite a oni nemaji sanci  - jsou hrdi a mozna to stejne nevzdaji, mozna ano, tihle lide vas mohou prestat zabijet i proto ze si vas zacnou vazit - ne vsichni, ale nemusite tomu verit a je velmi nepravdepodobne ze jim k tomu date zaminku :_/ zatim je to temer vzdy naopak- -VALKA PROTI TERORISMU BYLA ZNEUZITA A JEN TEROR ESKALUJE - NENI TREBA SE STAHOVAT OKAMZITE Z IRAKU - ALE JE NUTNE VYMENIT VLADY (USA, CR, POLSKA, GB)  A SITUACI VYRESIT KU PROSPECHU VSECH - TADY NENI MISTO PRO PROSAZOVANI ZAJMU SILENYCH KRESTANU APOD A VYVOLAVANI DALSIHO ROZKOLU ZAPADNI SPOLECNOSTI - TIM JEN POMAHAJI TEM KTERE OZNACUJI ZA TERORISTY   A TI SOU PAK ZBYTECNE VICE OMLOUVANI LIDMI KTERI by proTI NIM JINAK BOJOVALI TAKE - KDYBY SE OBCAS NEZDALO ZE MAji vsichni STEJNEHO NEPRITELE!
0/0
21.3.2004 21:47

juton

Re:
Proč složit zbraně? To myslíš vážně? To je hodně hloupé.  Takže po revoluci měli Moravané a Slezané zahájit ozbrojený útok na Prahu, nic než národ, ne? A vůbec, současná španělská vláda není nic jiného, než zbabělé hyeny.
0/0
21.3.2004 21:59

AlienDUDE

Re:
  • to je demagogie -a ja se hlavne eta nezastavam - jen se snazim rict jak je nezastavite - a uz vubec se nezastavam zadne zbabele tim mene socialisticke vlady - presne tak zbabele hyeny a to je to co rikam - asi si prehledl rikal sem NEZTAHOVAT ARMADU jen zachovat NASE SVOBODY - chci jen zit a pracovat - ovsem svobodne - tedy nikdo me nesmi omezit neomezuji li ja jeho - to snad hlasame ne - a promin ja se jako otevreny a tolerantni neverici  se spise pravicovymi nazory a potrebou pocitu svobodneho cloveka - chci si obcas treba zakourit ganju nebo prekrocit rychlost a domnivam se pokud nikomu neublizuji a nejezdim zhulenej nemelo by mi hrozit vezeni jako to bude napriklad a pokud ano proc ne alkoholikum - proc pro me ma byt slozite a drahe si opatrit pistoli kdyz si kazdy gauner muze koupit v kazde vesnici metrak plastiky a bednu samopalu za par slupek -  proc mi ma vlada stbeku ve jmenu boje s nekym koho blbci jako oni stejne nezastavi odposlouchavat telefony - proc mam byt povinne podroben takoveto ochranne od lidi kterym neverim proti lidem kterych se nebojim - spina <<<<<?
0/0
21.3.2004 22:32

juton

Re:
 Před chvílí jsem byl pokárán, že jsem urazil hyeny, prý to jsou odvážná zvířata.  Ale vážně, zachovat veškeré svobody a přitom účinně čelit hrozbě terorismu asi nejde. A je jen na nás, co si zvolíme. Já hlasuji pro do určité míry omezenou svobodu. Protože když  se mnou v autobuse vybuchne bomba, veškerá má práva jsou mně prd platná...
0/0
21.3.2004 22:52

AlienDUDE

Re:
hm  ale ja vim ze mi jistotu nevybuchu nidko neda ani ji nechci - a mam li prijit o cast svobod je pak lepsi riskovat a pokusit spojit treba s puvodnimi neprateli a pokusit se zvratit vyvoj - porazit silnejsiho nepritele spolecneho a pak teprve je - nebyt zcela nesvobodny radsi se omotam semtexem a odpalim v superbezpecnem metru nebo hypermaketu - uz proto abych vam dokazal ze jste me zbavili svobody zbytecne.................
0/0
21.3.2004 23:05

AlienDUDE

Re:
btw svobody -yes - kontrola hranice, elektronicky monitoring ulic a vsech verejnych prostor, detektory vybusnin atd- tajni agenti - odposlechy nebo zasahy do komunikace - at vytvori bezpecne radiove zarusene zony kde nepujde telefonovat a odpalit naloze - at se proste kazdy postara o bezpecnost konkretni budovy ktera pod nej spada atd - myslim ze vis jak to myslim - NEMUZU TOLEROVAT JESTLIZE JSOU SKUTECNA OPATRENI PROTI HROZBE NAPROSTO HRUBE IGNOROVANA A FAKTICKY NEJSOU A NA STRANE DRUHE JE HROZBA OKAMZITE DOBRA K MASOVEMU ODPOSLOUCHAVANI TELEFONU A ZATYKANI ZHULENEJCH STUDENTU - TO JE UBOHEJ HYENYSMUS O KTERYM MLUVIS A TYHLE LIDI JE TREBA OKAMZITE VYHAZET A NAHRADIT PROFIKAMA KTERY NEBUDOU BUZEROVAT NAS ALE OCHRANI NAS !!!!!!!!!!!!!!!! LZE ELIMINOVAT HROZBY - TECHNICKYMI PROSTREDKY KTERE NEOMEZI SVOBODY - A DALSIMI OVSEM NEZNEUZITELNYMI OPATRENIMI (potrebujeme napriklad spis verejne zaplacene psychology nez demagogy , spis chlapky v saku a kravate co vedi co delaji a nikdo o nich nevi a maji jen ukol byt ve strehu nez  demontrovat silu tankem a mladikama v maskacich se samopalama - ty by asi na tom letisti byli platny !!!!!!!!!!!!
0/0
21.3.2004 23:27

juton

Re: Souhlas.
V tom se shodneme. Nevím, možná jsem se jen špatně vyjádřil.
0/0
21.3.2004 23:40

AlienDUDE

Re:
0/0
21.3.2004 23:54

fleret

Re: pro AlienDUDE z 23:27
....." at vytvori bezpecne radiove zarusene zony kde nepujde telefonovat a odpalit naloze - at se proste kazdy postara o bezpecnost konkretni budovy ktera pod nej spada atd ".....pokud tohle myslis vazne,tak jeste rekni,jakou technol.bude mozno rozeznat hrisniky a jejich jenotl.cleny od bohabojnych obcanu,nebo ateistu,ci pohanu.Cim by musely byt potencional. zlocinec.bandy a nabozensti odpadlici "povinne" vybaveny,aby velke oko a ucho splnilo sve poslani? Kdo bude ovladat a kdo bude ridit pocitacovy komlex spolupracujici s nadaci pro registraci obcanu,jenz nahradi Prozretelnost sakumprask?Snad nejaky obranny system rozhodujici o byti a nebyti jedince svym "originalnim" a flexibilnim pocitacovym softwarem?Nebo kriminalni bandy nabozenskych odpadliku budou strategicky obkliceny v prostoru s predem urcenymi souradnicemi a genialni program rozhodne o ocisteni nevinnych od hrisnych?Tohle by byla preci take paradni vize - neniliz pravda.Myslim,ze to tak jednoduche a soucasne slozite nebude....
0/0
22.3.2004 0:10

fleret

Re:
Na to stacila jedinna veta : Nevnucujte,nenechavejte si vnutit..........Jak znamo,byva tento pristup temer ve vsech pripadech naprosto neucinny.........
0/0
21.3.2004 22:05

AlienDUDE

Re:
vysledek je stejne vzdycky ,,,,,,,,, - za par let budou dve tretiny arabu mluvit anglicky a zapijet mrtvou kravu coca-colu v multiktikine a civet na porno - zatimco amici budou v kostele a evropani v mesite - brb
0/0
21.3.2004 23:50

AlienDUDE

Re:
a proto emigruju do iraku
0/0
21.3.2004 23:52

Pilat

Nejak jste nepochopili
ze arab si nenecha vladnout nikym, muzes okupovat muzes valcit, ale nikdy nezvitezis. Zarnym prikladem je SA, navenek spupracuje s US, ale paralelne s tim produkuje vetsinu "teroristu" , aby US skodili. Co se tyce 911 zetim verim vice konspiracnim teoriim o vnitrnim nepriteli, nez Bushovym povidackam.
 
0/0
21.3.2004 20:06

fleret

Re:
k tomu tvemu z 19:43 hod.Pilatovitchi,docela me stve,ze mas pocit,ze nekoho presvedcuju.Nikdy,nikde a to ani omylem....to tedy ne.......jen pisu,co si myslim a nebo s cim souhlasim........a na politiku - heh -nejsem zadny politik ( fuj - uz jenom to slovo ),na politiku jsou tu jini kadri,napr. ty,ze a cela ta parta kolem tebe ( nebo jsi solista?)........takze doufam,ze vse za nas "nedocenty" vsechno k pohode vsech nakonec vyresite a v tom hodne zdaru !........  Jinak to co jsem dole napsal sis mohl koneckoncu precist taky,kdybys nebyl linej a laskave sis to nalistoval.........
0/0
21.3.2004 21:24

kimba

Chtějí dialog
ale atentátů se vzdát nechtějí.To není dialog,to je absolutní VYMAŠTĚNOST!!!!!!!!!
0/0
21.3.2004 17:46

AlienDUDE

Re:
no tak to se asi nedohodneme
0/0
21.3.2004 21:11

fleret

tohle je myslim dost vystizne:
Zapaterův názor, že stažení koaličních vojsk může situaci v Iráku pouze prospět, zkoumá rovněž Economist .
"Pokud by i jiné, nově zvolené a protiválečně naladěné vlády po Zapaterově vzoru odvolaly své jednotky z Iráku, utrpěla by tím bezpečnost v celém světě. Je bláhové se domnívat, že stačí, aby v Iráku převzaly od Američanů otěže jednotky OSN, a všechno dobře dopadne."................Spectator:"V ruselu bylo Španělsko známé svým nesmlouvavým postojem. Aznar se postaral o to, aby všichni brali Španělsko vážně. Naopak nový premiér José Luís Zapatero se rychle podvolil francouzsko-německého přístupu k Evropě. Ještě asi nepřišel na to, že v jedné posteli je místo jen pro dva."
0/0
21.3.2004 17:43

fleret

Re: opr.
V ruselu/V Bruselu
0/0
21.3.2004 17:58

AlienDUDE

Re:
nou koment - muhehehe
0/0
21.3.2004 21:14

fleret

Re:
stara klasika...tradicne si neprekvapil.....jinak to mas napsany blbe.....ale to ty urcite vis.....
0/0
21.3.2004 21:26

richdek

Re: Pravda..nemam co dodat
0/0
21.3.2004 18:18

Pilat

Re:
Tam muze v dane dobe vzit oteze kdo chce a vysledek bude stejny, asi jako Afganistan. Zatim tam vladne anarchie a nic se nemeni. Takze jsi dost nepresvedcivy politik .
0/0
21.3.2004 19:43

GhorX

Re:
"Economist " hovoří o vládách v zemích spojenců, nebo příznivců USA, nikoliv v Iráku.
0/0
21.3.2004 19:55

vcelar

Typický je
postoj teroristů, ovšem vyjádření premiéra je velmi obratné.
0/0
21.3.2004 14:53





Najdete na iDNES.cz