Diskuze

Koalice přitvrzuje boj s drogami

Ve vládní koalici sílí tlak na tvrdší represi proti drogám. Kabinet začal ve čtvrtek diskutovat o možnosti, že by se do zákona dostala jasná definice, jak velké množství drogy v držení jednoho člověka bude trestné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

berryzz

19. 3. 2004 17:25
jasně!!! trestat!!!
jsem jednoznačně pro
max. legální dávky: alkohol - 1 litr, káva - 250 mg, anestetika - 1 lékovka 100 tablet 400 ibuprofen, čaj - 10 krabiček, česnek (pro méně znalé - jasně že ovlivňuje) - 5 stroužků, a hlavně MAX. LEGAL. DÁVKA LIDOVECKÝCH KECŮ - TAK bajvočko 10 SEKUND
 
 
0 0
možnosti

Ochlupoun

19. 3. 2004 16:41
Represe? Ano, ale správným směrem
Náš problém s represí je v tom, že je zaměřena příliš široce. Koncový uživatel drogy je stíhán policií protože si pěstuje na balkóně pár kytiček. Policie ho bude stíhat ráda, protože je snadný cíl - vyfotíme kytičky, zabavíme kytičky, zvážíme kytičky a šup s ním za mříže. A máme další bod do statistiky. Ale skuteční distributoři, ti co drogy a tvrdé drogy převážejí a prodávají - mnohdy i dětem se policii potichu smějí. Zpřísnění postihů vůbec nic neřeší a nikdy nic neřešilo. Musí se na jedné straně legalizovat "užívání" drog - ty lidé jsou nemocní - ne zločinci a na druhé straně důsledně odhalovat překupníky a distributory drog - to jsou ti praví zločinci.
Problém je v tom, že česká policie není schopna účinně zasáhnout, protože se zcela vyčerpává represivními opatřeními proti nemocným lidem - těm kteří drogy užívají a kteří jsou pro ně snadný a lákavý cíl.
Bohužel je smutné, když přijedete k zákazníkovi, venku sluníčko a on má zabedněná okna a svítí zářivkami. Když se ho zeptáte proč je neotevře tak vám odpoví se nechce dívat na to, jak si deti z protejší základní školy před jeho okny píchají drogy. O to smutnější je, že o sto metrů dál mestská policie nasazuje vesele botičky.
Trochu mi některé snahy našich "věřících" poslanců připomínají hon na čarodějnice. A všichni už víme, jak to s těmi čarodějnicemi bylo.
0 0
možnosti

lampiao

19. 3. 2004 15:08
MAM TAKE TROCHU DO MLYNA
mam za sebou nejakou tu zkusenost s drogama - 13 let jsem hulil, 5 let jsem byl na "pecku" ktere jsem hojne prokladal herakem a LSD......rozhodne jsem do pecka nespadl z duvodu, ze mi huleni prestalo stacit - bylo to IN, tak jsemt o chtel JEDNOU zkusit a placal jsem se v tom 5 let...kdyz jsem prestal brat, tak jsem jeste nejaky cas hulil, ale dnes nebru nic, nekourim cigarety ani huleni, sem tam zajdu na pivko. ziji zcela normalni zivotem, pracuji, dalkove studuji a necitim, ze by se na mne drogy dozivotne podepsaly. beru to z te pozitivni stranky - myslim, ze jsem si skutecne sahl na dno, ze ktereho jsem se musel vyskrabat jen ja sam az tam kde jsem dnes a za to jsem hrozne rad. jen lituji, ze nemuzu mit z tech 5 let ani den a pracovat na sobe jinym smerem.......
REPRESE/NEREPRESE - ano, jsem pro REPRESI, protoze, kdyz jsem zacinal fetovat, tak se v 5ti tisicovem mestecku dalo sehnat takrka cokoliv do 20 min. v pripade, ze trest za distribuci ci vyrobu pecka/heraku bude 15 a vice let, nemuze se toto stat.....ale kriminalizovat hulco mi prijde prinejmensim hloupe, protoze nebezpecnost travy je minimalni. kdybych si mel vybrat, tak radeji zacnu opet hulit nez chlastat, protoze me to totalne neznici, jako ten nas narodni poklad - PIVO.......ale cista hlava, je cista hlava
0 0
možnosti

Flat Vamp

19. 3. 2004 15:17
Re:
Jenže represe kšeft s drogama nezastaví. Jinak by v takovým Thajsku už nebyl ani jeden dealer nebo pašerák. A že jich tam prej je. Represe je vůbec velmi pochybný nástroj nápravy věcí. Poněkud klišoidní příměr - kapsáři vesele kradoucí z kapes prachy lidem, kteří přihlížejí popravě kapsáře (zase ta Anglie na přelomu 18. a 19. stol.).
0 0
možnosti

Ahasver

19. 3. 2004 14:39
Lidovci (fuj!)
Lidovci (fuj!) jsou v současnosti nejtotalitněji smýšlející strana Parlamentu, ne-li vůbec. Z jejich pohledu (ke kterému se ovšem sotva přiznají) problém není v drogách, potratech nebo Kristově životopisu. Problém je v tom, že oni by rádi diktovali ostatním lidem co a jak mají dělat, tak jak na to byla zvyklá církev po mnoho staletí. At už přijdou lidovci (fuj!) s čímkoli, vždy je to pokus o omezení svobody jednotlivce na rozhodování o sobě samém.
0 0
možnosti

_Sandstorm_

19. 3. 2004 14:57
Re:
Souhlasím, ale zapomněl jsi na komunisty. Na ty se vůbec zapomíná, přitom oni jsou nejnebezpečnější. Lidovci jsou samozřejmě taky pěkná pakáž.
0 0
možnosti

Kajetan11

19. 3. 2004 14:30
nesmysl
Obhajovat represi vuči drogogově závislým na základě příkladů kriminality drogově závislých je stejnej nesmysl, jako obhajovat vraha svých (myšleno vrahových)rodičů na základě toho, že je teď úplný sirotek.
0 0
možnosti

_Sandstorm_

19. 3. 2004 14:34
Re:
Nesmysl je šedá eminence ve vládní koalici.
0 0
možnosti

harkonen

19. 3. 2004 14:00
Srandisti
Hele lidi před minulými volbami sem bydlel u babičky a teď si vemte její šok, když dva roky po smrti dědy přišel volební leták od super koalice s vykřeněnými ksichty Severy a Mlynáře. Když sem se pídil potom která svině tohle má na starosti tak mi jen řekli, že oni jako strany to zadali expertům a ti se měli postarat o distribuci. Na tom je vidět jaký experti jsou u lidovců. PS: pan Severa mi tenkrát odpověděl, že asi čerpali z telefonních seznamů, ale to je zajímavé, protože děda před tím než zemřel nikdy v telefonním seznamu nebyl, protože neměl telefon!!!!!!!!!
0 0
možnosti

_Sandstorm_

19. 3. 2004 14:03
Re:
Takže děda nakonec k volbám nešel....
0 0
možnosti

_Sandstorm_

19. 3. 2004 13:47
Hm
Zdá se, že si naše vláda rozdělila sféry života, které se bude snažit postupně omezit. Když pominu pomalé zavádění ekonomické diktatury líných a neschopných ze strany ČSSD a přejdu k totalitním myšlenkám našich černoprdelníků (potraty, zakazování knih, drogy), musím se smát:
 
Největší vliv na drogovou represi má bývalý těžký feťák a "inženýr" Vacek. A poslanec Severa, jehož slámové vlasy věrně odrážejí skutečný obsah té koule, na které rostou.
Návrh vychází z instituce, kde je jedna z největších koncentrací konzumace alkoholu vůbec.
Návrh ignoruje veškeré odborné a vědecké analýzy, které nejen že represi nedoporučují, ale tvrdí, že konzumace tvrdých drog v ČR klesá. A riziko, že někdo z trávy přejde na heroin, je nižší než riziko, že se modelář dá na čuchání toluenu.
 
Dle mého názoru postrádá logiku trestání držení jakýchkoli drog. Trestal bych dealery, které by se snažili někoho k užívání drog zlákat nebo kteří by drogu prodali mladistvému. Jinak ať si každý s drogama dělá co chce.
 
Tuhle zemi začínám pomalu přestávat považovat za svobodnou a když přihlédnu k chystaným vládním změnám, bude ještě hůř. Pokud mi chce někdo oponovat, tak připomínám, že možnost nerušeného bagrování o víkendu v obchoďácích za atribut svobody nepovažuju.
0 0
možnosti

Ospalej

19. 3. 2004 12:30
To je vskutku genialni myslenka
to placeni lekarskych vyloh. Uz to vidim, jak nekdo dokazuje kurakovi, ze rakovinu plic dostal z cigaret a ne ze smogu... stejne tak muzes perzekuovat tlusty lidi, co dostanou infarkt, ze se prejidaji, cukrovkare muzes obvinit, ze v mladi jedli moc cokolady a ty ostatni za to ze se blbe narodili... Co se tyce kuraku, tak koureni na verejnych prostranstvich (zastavky a pod.) je uz nini zakazano a je to dobre. Ale nemuzes znevyhodnovat skupinu lidi, ktera dela to co neni zakonem zakazano.
0 0
možnosti

Ospalej

19. 3. 2004 12:34
Re:
Kua todle mela bejt reakce na Polarnilisku... ach jo :-(
0 0
možnosti

polarniliska

19. 3. 2004 11:36
Drogy
Pokud jde o tvrdé drogy, je sice moc pěkné tvrdit, že si se svým životem může dělat každý co chce, ale je to pravda jen do té doby, dokud se to opravdu týká jen toho dotyčného, tedy do doby, než začne krást nebo než začne se svými opakovanými pokusy o léčení, které si rozhodně neplatí ze svého.
Co se týká marihuany, pokud bude legální ničení si zdraví normálními cigaretami, u kterých je nebezpečí závislosti možná ještě větší, nevidím důvod, proč by měla být mimo zákon i tráva. Obojí je to úplně stejné svinsto, které svým uživatelům sice přináší jakýsi požitek, ale rozhodně neprospívá jejich zdraví. Navíc na rozdíl od alkoholu, který konzument leje pouze do sebe, kuřák, pokud není zcela sám, ničí zdraví i lidem ve svém okolí. Takže pokud mě tím nikdo neomezuje a nemusím při čekání na tramvaj dýchat něčí Sparty, je mi to úplně jedno a ať si každý kouří jak chce. Ovšem protože je to svobodná volba měl by si pak každý kuřák ze svého platit i veškeré výlohy na léčení následků svého zlozvyku a ať si na to třeba průběžně spoří.
Alkohol bych mezi drogy tak úplně neřadil, protože pokud není užíván ve větším množství, není na něm vůbec nic návykového a na rozdíl od drog či cigaret je v malém množství (malé pivo denně nebo sklenka červeného večer) zdravý prospěšný.  Ono v nadměrném množství škodí prakticky všechno.
Takže pokud člověk ničí zdraví jenom sám sobě a dokud na to nezačnou doplácet či tím trpět další lidé, pak až si každý dělá co chce. Co by měli zákony řešit v první řadě je, to aby se k těmto látkám nemohli dostat děti, protože dnes pro ně není vůbec žádný problém, aby si sehnali cigarety, alkohol nebo třeba tu zmiňovanou marihuanu.
0 0
možnosti

Ahasver

19. 3. 2004 11:51
Re:
Pri tehle skoro az hysterii "at si kazdy plati ze sveho" by se dal stejny model aplikovat i na jine pripady - treba kdyz se nekdo rozbije v aute vinou vlastniho prestupku tak si za to taky muze sam.
0 0
možnosti

brick_top

19. 3. 2004 11:19
vzkaz pro zastance lidovcu
lidovci jsou vypatlanci - co se delo v americe kdyz byla prohibice? kvetlo podsveti a obchod s  alkoholem- kdo byl stratny, stat! jedine co se da proti drogam delat je to ze nedelat vubec nic , ale da se ZVEDNOUT TRESTNI SAZBU ZA TRESTNI CIN ZPUSOBENY POD VLIVEM OMAMNE CI PSYCHOTROPNI LATKY, to pisu hlavne pro zastance lidoveckeho navrhu- aby si uvedomili jaky je rozdil mezi uzivanim drog a trestnim cinem ( ve smyslu poskozeni cizi veci, ublizeni na zdravi , smrt atd) , ale v zadnem pripade nejsem pro represi, protoze ta je k - H O V N U !!!!!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

V Baltimoru obří loď zbořila dálniční most. Selhal motor, kolos byl neovladatelný

26. března 2024  8:17,  aktualizováno  27.3 1:10

Aktualizujeme V Baltimoru na východním pobřeží Spojených států se v pondělí zřítil čtyřproudový silniční most, do...

Střelba, výbuchy a požár. Ozbrojenci zabili na okraji Moskvy přes 62 lidí

22. března 2024  18:41,  aktualizováno  23.3

Přímý přenos Nejméně 62 mrtvých, včetně dětí, a 146 zraněných si vyžádal ozbrojený útok v koncertním centru na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

K útoku u Moskvy se hlásí Islámský stát, teroristé prchli v bílém renaultu

22. března 2024  22:04,  aktualizováno  23.3 7:01

K zodpovědnosti za útok v Krasnogorsku u Moskvy se na ruské sociální síti Telegram přihlásila...

„Ukrajinci to nebyli.“ Islámský stát ukázal video z masakru u Moskvy

24. března 2024  14:47,  aktualizováno  17:17

Islámský stát (IS) prostřednictvím zpravodajské agentury Al-Amaq zveřejnil video z pátečního útoku...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

ANALÝZA: Čtyři Tádžici svlékli Putina do naha. Ten musí něco udělat

25. března 2024

Premium Sotva týden poté, co si Putin zajistil páté prezidentské období, masakr v Moskvě rozbil moderní...

Tajemný pan Pacička z Tábora. Příběh muže, který spojil velké korupční kauzy

29. března 2024

Premium Dlouhá léta byli hlavními tvářemi velkých kauz v Česku kontroverzní podnikatelé z Prahy. Například...

Útok Hamásu byl ozbrojený odpor, řekla ikona feminismu. Ničíte levici, vyčítají jí

29. března 2024

Premium Jedna z nejznámějších feministických autorek, americká filozofka židovského původu z Kalifornské...

Předali si to v Praze. Německý poslanec Bystroň podle BIS přijal peníze od Rusů

28. března 2024  22:03

Německý poslanec strany Alternativa pro Německo Petr Bystroň byl podle české Bezpečnostní...

Vyřizování účtů, nebo ruská vlivová operace? Polské odvolání generála šokuje

28. března 2024  21:10

Varšava náhle odvolala generála Jaroslawa Gromadzińského z prestižní funkce velitele evropského...