Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič uhořel v kamionu na dálnici

Noční nehoda uzavřela na pět hodin dálnici D1. Na 68. kilometru na Brno se srazily dva kamiony. Jeden řidič uhořel. Zůstal zaklíněný v kabině. "Kamion DAF zezadu narazil do liazky. Vůz začal hořel během několika sekund," řekl iDNES šéf benešovských hasičů Josef Setnička.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Romztoronta

IDNES, CHCI VEDET NARODNOST I TOHO RIDICE "NOVE" DAFKY!!!
Muzete ho identifikovat treba jako zida, cernocha, sikmyho, nebo treba roma, jen to pro mne probuh udelejte... Kdyz nemel u sebe pas, byl to patrne Cech a pak je treba tu pomyslnou vinu hodit nekam jinam, treba na toho Slovaka! Dobra prace...
0/0
18.3.2004 15:04

Michalll

Na pohřbu snad bude i
příslušný zodpovědný ministr i s chotí, jeho "podpis " je pod  nebezpečně vysokým limitem. kterému nevyhovuje komunikace ani řidiči vychovaní ve vétřieskách a espětkách.
tady poblíž v Mostě máme autodrom, tam se dá dovádět a užívat adrenalin neomezeně, pohřební služba funguje precizně a průměrná celková rychlost za zdolání dálnice se tím ještě zrychlí.
Snad soustrast pana ministra osiřelým dětem nebude jen další pokrytectví, jde konečně i o jeho děti, limuzína není boening.
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
18.3.2004 13:55

Rommik

!
No jak tak sleduji tu diskusi(i na vedlejší chatu o starých autech),tak mám pocit ,že dnes promlouvají sami fundovaní odborníci,kteří mají najeto s kamionama mnoho milionů kilometrů.Pánové-jelikož je člověk tvor omylný,tak se bohužel bourat bude dál a neovlivní to ani fakt,že má nějaká Liazka malé,ale schválené světla.Větší blbost jsem již dlouho neviděl.Kolik z Vás třeba jezdí po dálnici se zaplou zadní mlhovkou,a to je pak drť na oči
0/0
18.3.2004 12:54

Daňový soumar

GO ON!
Pokud se magoři z obrovských aut vyvraždí navzájem mezi sebou, pak je všechno v pořádku a můžou vesele pokračovat!
0/0
18.3.2004 11:12

Nedobik

Jó, řidič, ten tvrdej chleba má!
0/0
18.3.2004 11:05

Cueoqx

...
Řidiči jsou v tom nevinně... Tlačí na ně obvykle zaměstnavatelé... Jak tu už bylo řečeno,když se ozvou - poletí. Jezdím hodně stopek a často i s truckery a slýchávám od nich vwěci jako "už jsem vzhůru druhý (někdy i třetí!!!) den nonstop" atd...
0/0
18.3.2004 10:44

montík

Nechápu, jak tyhle šunky mohou projít technickou
Nechápu, jak tyhle šunky mohou projít technickou kontrolou. Čoudí a jejich zadní světla jsou jako bludičky, pokud teda vůbec svítí. Měly by stanovit min. svítitvost obrysovek a kamion ketrý to nesplňuje, by ml jít do šrotu.
0/0
18.3.2004 9:57

Smutny_Muz

Re:
Chceš vědět jak? Tak se zeptej na vesnici jak prochazeji auta bez auta technickou kontrolu.. das znamimu ze sousedni vesnice pet stovek a mas technickou bez auta a to mas tak vsude... uz to chapes jak mohou projit kaminony kde provozovatele maji daleko vetsi moznosti jak financni tak kontaktni jak si tuto prohlidku zarid.
0/0
18.3.2004 10:01

V1kt0r

Re:
Ja zase nechapu, proc se vzdycky musi najit nekdo, kdo zacne vykrikovat o technickem stavu, aniz by o nem vedel vic nez to, co ma v kalhotach. Co vis o technickem stavu tady tech aut? Horet nezacal ten Slovak se starou Liazkou, ale DAF, ktery jsi asi na mysli nemel... A svetla jako bludicky ... no, 90km/h za hodinu jedouci DAF jej ale nemohl nevidet. Pokud spal, vyspal se tedy dokonale.
0/0
18.3.2004 10:08

VitaminS

Re:
Co to sem zase taháš?
viníkem byl jasně ten z Dafu - liazka je v tom nevinně, pokud nemají obrysovky predepsanou svitivost, není velky problem zahodit svetlo a za pul hodky je tam novy, je videt, ze toho o tomto tematu moc nevis. Podle tveho nazoru: budes mit na svym osobaku opotrebovanou parabolu a hned  taky vyhodis cely auto , jo?
0/0
18.3.2004 11:34

spaldings

Je třeba
důsledněji kontrolova kamiony. Povinné přestávky, technický stav, dovolené zatížení. Bohužel to většinou odnese řidič, ale často je do situace vmanévrován majitelem požadujícícm maximální zisk. Proto by měl být postihován i majitel.
0/0
18.3.2004 7:46

lucajda20

Re:
Souhlasím s kontrolami a vším ostatním co říkáte, ale bohužel se řidič nesmí nechat vmanévrovat majitelem. Je to velmi těžké, ale řidič-zaměstnanec musí také dbát na svou bezpečnost, ne koukat jen na peníze. Myslím, že v případě, že se někde nedodržují přestávky, technické kontroly a zatížení...měl by na ně poslat kontrolu a hotovo. Já vím, že mě se to mluví, ale když nězačnou řidiči bojovat, stane se tato ranní záležitost běžnou rutinou.
0/0
18.3.2004 8:53

vladino

Re:
Souhlasím. Problém je ale v tom, že jakmile se řidič ozve, dostane padáka - na jeho místo čeká několik dalších lidí. Zkuste se řidičů zeptat...
0/0
18.3.2004 9:03

hbf

Re:
V takovém případě se nesmí řidič bát poštvat na svého t.č. již bývalého chlebodárce všechny možné i nemožné kontroly, od bezpečnosti práce až po legálnost používaného software. Na hrubý pytel hrubá záplata.
Páni podnkatelé by se pak museli začít trochu snažit, zdražilo by to jejich služby, takže jiní páni podnikatelé by si museli rozmyslet, zda se jim vyplatí posílat každou hovadinu přes půl Evropy do 24 hodin ...
0/0
18.3.2004 11:57

venomacek

Re:
Souhlasím, vidím to na bývalém tchánovi /jezdí pro jednu tuzemskou síť čerpaček/, musí si nechat líbit neuvěřitelné věci. Když to nebudou kontrolovat úřady, jeho zaměstnavatel si vždycky najde nějakého odvazníka co riskne cokoli.
0/0
18.3.2004 9:03

Smutny_Muz

Re:
Todle más zacarovany kruh, kamionu pres nas jezdi desetitisice i kdyz zvetsis kontroly vzdy zkontroluji jen male procento celkoveho objemu a ze ridici porusuji predpisy pod natlakem zamestnavatele je verejne tajemstvi, cesta z tohodle pekla v tak silne konkurenci neni...
0/0
18.3.2004 9:40





Najdete na iDNES.cz