Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezidentem Ruska zůstává Putin

Ruským prezidentem zůstává současná hlava státu Vladimir Putin. Podle předběžných výsledků voleb získal přes 70 procent všech hlasů a zvítězil hned v prvním kole. Putin své vítězství už veřejně vyhlásil a přislíbil udržení současného ekonomického růstu a posílení svobody médií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chromozom

Putin neleze židům do zadku
a právě proto ho zahraniční média nemají příliš v lásce. Odstavil Judejce Chodorkovského, Berezovského a Gusinského. Udržuje v Rusku pořádek a brání vytvoření společenského chaosu, který by následně židům umožnil Rusko ovládnout. Tedy přesně to, co mají sedmiramenní v úmyslu na celém světě. Jaký div, že se stal (Jew's) public enemy number one. Jsem zvědav, za jak dlouho starostlivá redakce vyřadí můj politicky nekorektní (židům nepodlézající) příspěvek.
0/0
16.3.2004 18:43

Gebles

inu,
ten kdo si myslel, že by mohl volby vyhrát někdo jiný než opět Putin, upadl asi několikrát hlavinkou na beton...
0/0
15.3.2004 19:06

pinkshadow

Rusko
...Rusko je země s nízkou životní úrovní a miliony lidí živoří pod hranicí chudoby ...myslí si to i Kamil ...hmm... 
0/0
15.3.2004 13:44

Sudajev

IMO
Amíci pěkně zuří, že vyhrál Putin. Teď to říkali na Radiožurnálu. Takový dvě pecky po sobě: Putin opět prezidentem a Španělé se stáhnou z Iráku, Bush musí být modrý vzteky a s pěnou u huby.
0/0
15.3.2004 10:07

Rus2000

0/0
15.3.2004 10:53

Sudajev

Re:
Děkuji za link, předám dál.
0/0
15.3.2004 11:14

leonel

Re: IMO
Ted ne je zubaře
0/0
15.3.2004 10:56

leonel

Re: IMO
Přeloženo- Doktor trhat Sudajev zub.Sudajev plakat.
0/0
15.3.2004 10:59

ARWAIDEN

Re:
Putin je špičkový profesionální politik, dokázal si kolem sebe vybrat profi lidi, kteří dokonale maskují úplatkářství, špínu a černotu.
0/0
15.3.2004 11:23

wildge

Re:
Docela souhlasím. V téhle souvislosti nechápu, jak může spousta, zřejmě i většina, Rusů věřit, že za ten bordel můžou právě ti zlí lidé kolem Putina, ale Putin sám je čistý jak lilie.
0/0
15.3.2004 11:35

šplouch

Re:
Myslím , že jeho zvolení v USA nikdo nečekal. Asi sázeli na tu Japonku nebo toho komouše.
0/0
15.3.2004 13:11

wildge

Putin
Nikdo lepší asi v Rusku nebyl a není. Je to jednoznačně nejlepší vládce, kterého Rusko kdy mělo. Bohužel, spousta Rusů by mu prominula věci, které by mu na Západě neprošly. Je trochu paradoxní, že člověk, který drží otěže médiím, slibuje jejich povolení. Proč neslíbí jejich úplné uvolnění? --- Jak mi řekl jeden policista v Moskvě: V Rusku není možno žít ve svobodě.
0/0
15.3.2004 9:47

Kyril

Putin? Putin!!!
Putin je přesně to, co si Rusko přeje, a co si Rusko zaslouží! Problém vidím v tom, že to odnesou nejen samotní Rusové, ale i další národy kolkolem kol.
0/0
15.3.2004 9:04

Rus2000

Putin
Na dozdil od vás jsem Rus rozumím tomu něco víc než spoustu spisovatelů tady na tich stránkách, které myslí co něco rozumí   a nejvíc   mne libí jak každý děla ze sebe znalce Ruska.
Putin má takovou popularitu v Rusku co ne potřeboval   předvolební kampaň není to tím co nás někdo nutil volit Putina. Každý v Rusku ví co jiná cesta ne existuje. Mněli před tím   d+e+b+i+l+a+ Jelcina který rozkrádal stát i   ponižoval   své lidí. Škoda je jenom v jednom co Putin má poslední volební období . Musíte v Rusku žit aby pocítili pozdil jak se mění ten život   tady k lepšímu. Sto procentně většinu lidi u Vás to ne potěší protože mate nijaký komplex   ohledné Ruska   a tě kdo u Vás sympatizuje Rusku je odpadlík.           
0/0
15.3.2004 8:43

novotna-andrea

Re:
Těžko říct, jestli jste opravdu Rus, ale pokud ano, je zcela pochipitelné, že nedokážete pochopt českou averzi vůči Rusku (způsobenou, jak 40 lety vlády komunistů, tak rokem 1968). Každopádně 1)byste se měl trošinku naučit česky, když chcete psát komentáře na české servery* 2)podle mě bylo naprosto jasné, že Putin volby vyhraje a ve spojení s Ruskem mi to přijde zcela přirozené. Co by měl člověk čekat od tak paradoxní země, kde pár let po pádu "tolik nenáviděného režimu" vyhraje prezidentské volby bývalý agent KGB?
0/0
15.3.2004 8:56

tuccy

Re:
No, pokud vim, tak George Bush starsi byl namestkem reditele CIA, takze ten byl urcite taky spatny, ze? A co se cestiny tyce, navstevuji nektera anglicky mluvici diskusni fora, a jeste NIKDY jsem tam nevidel, ze by nekdo z rodilych mluvcich rekl neco takoveho. Radsi si prectu dobry prispevek s chybami, nez absolutni blbost bez chyb.
0/0
15.3.2004 9:17

novotna-andrea

Re:
To, že byl Putin agentem KGB nebo Bush starší náměstkem ředitele CIA, neznamená, že jsou špatní. Je rozdíl mezi kritikou a upozorněním na fakt.
0/0
15.3.2004 9:22

šplouch

Re:
KGB, CIA, diktatura nebo demoška, vsjo ravno...Rusové jsou na tom asi bídně, když tam není nikdo lepší. Po těch hrůzách ostatně není divu a ¨my jsme to s profesorem také nevyhráli, i když populární jsou s Putinem asi tak stejně. 
0/0
15.3.2004 13:15

Sudajev

Re:
Novotná averzi mají jen hlupci, nevím která země je paradoxnější, řekl bych že náš český kocourkov, a podívej se do naší vlády kolik je tam býv. komunistů a stb-áků a poté posuzuj.
0/0
15.3.2004 9:27

novotna-andrea

Re:
Souhlasím, že ve vládě a obecně ve státní správě více bývalých Stbáků, než je zdrávo. Co se týče té averze, myslím, že je přirozená, že je nám vrozena určitá zakomplexovanost a pokud ne, tak ji ve svých dětech jen podněcujem. konkr. příklad: nedávno jsem byla na horách v Peci. Ve frontě na vlek stály děti z Německa (dle přízvuku očividně z východního) a lyže měly trochu starší a Čech-otec se svým ca.5ti ltým synem. Očividně povrchní zbohatlík, neboť si německé děti prohlížel s evidentním odporem ve tváři, pak se otočil ke svému synkovi (mimochodem oba měli supermoderní Rossignoly) a povídá: "Podívej se na ně..." dramatická pauza "...a buď rád, že jsi Čech." **** Nemám nic proti národnímu uvědomění, ale tohle je už něco trošičku jiného, nemyslíš?
0/0
15.3.2004 13:51

Rus2000

Re:
Mam jediný problém učím Český sám   ne máme v Moskvě školu kde můžu   učit český jazyk. Jak co vás tak ukřivdil tak prosím za odpuštěni. A myslím ještě jak co dovolíte vy    byli pod vládou komunistu 40 let a my 70. Jak co vy myslete co v Rusku tak už každý má rad komunisty.Tak to není pravda. Moje rodina prošla přes GULAG . Za 68 rok můžou komunisty ze CCCP a ne Rusové.Bylo v CCCP 15 republik. Jak co to ještě pomatujete.
Myslím   a muže spíš přesvědčen co to je ne kvůli tomu   a kvůli co malý národ vždy vidi ve velkých národech jenom to špatné.     
0/0
15.3.2004 9:31

Sudajev

Re:
Učíš se dobře docela ti to jde, koho zajímají tvoje příspěvky ten si je přečte a pochopí a ti ostatní nestojí za rozčilování, jsou to proami paka.
0/0
15.3.2004 9:37

Rus2000

Re:
Ahoj, Sudajev jak se máš?
0/0
15.3.2004 9:44

Sudajev

Re:
Až na to že musím k zubaři výborně, zima už pomalu končí a začne jaro a hned to bude veselejší. A jak se máš ty?
0/0
15.3.2004 9:58

Rus2000

Re:
Do cela jo! Mam také své problémy ale kdo jích ne má. Co myslíš na Španielsko?   Ted chystám se k výstavě v Moskvě musí přijet přes 100 Českých firem tak co mám dost práce.
0/0
15.3.2004 10:24

Sudajev

Re:
Dobře udělali, že odchází z Iráku, není to jejich válka.
0/0
15.3.2004 11:16

wildge

Re:
Čeština je OK, kéž by aspoň takhle mluvil každý, kdo žije v Česku. Ale naprosto nemůžu souhlasit s alibismem, že za něco můžou komunisti a ne Rusové. Tohle říká snad každý Rus, kterého jsem kdy potkal. Je to kravina. Za to, jaký systém v Rusku byl a je, za to můžou právě jenom Rusové. Rusko nebyla okupovaná země. Je těžké si připustit, že tak velká země s tak velkým národem, je tak v pr-deli, co?
0/0
15.3.2004 9:42

crazy_Yvan

Re:
Seš ma*gor... jenom fakt zaslepeny pako se může neustále dívat do minulosti a zavírat oči před současnými problémy.. a že jich je...
0/0
15.3.2004 10:02

wildge

Re:
Jenom ma*gor zavira oci pred historii. Soucasnost Ruska je taky zajimava. Venuju se ji celkem dost, v Rusku jsem byl, mam ruske kamarady, nechci, aby ta zeme byla v takovem stavu, jakem je. To ale neznamena, ze budu slepy k souvislostem, ktere plynou z jeho dejin.
0/0
15.3.2004 10:08

Rus2000

Re:
Wildge!Ano v Rusku máme problémy. Jezdím do Česka   a něco vím i vás. Máte min obyvateli než Moskva a ne můžete vyřešit své problémy. Tak co chceš od zemi která má rozlohu   víc než půlka světa. Bude to trvat ještě dlouho ale začalo už to. Je problém   v tom co   v Rusku spoustu lidi   obohatilo nepravou cestou, to co stalo i u Vás.Ale v odličují od Ruska u vás nic ne děje. Putin začal aspoň něco z tím dělat. A hlavně musím ukončit nesmyslenu válku v Čečensku.Muže někdo i prav co říká co teď v Rusku ne jde   dat   velkou svobodu   bylo by od toho hůř ne jenom Rusům ale i ostatním.
0/0
15.3.2004 10:43

wildge

Re:
Nezlob se, ale problemy Ruska jsou zcela jine dimenze nez problemy ve stredni Evrope. Nema moc smysl je porovnavat.
0/0
15.3.2004 11:32

šplouch

Re:
Akorát jim ten režim tak trochu pomohli zavést s dotacemi od souvěrců v USA Židé...
0/0
15.3.2004 13:17

Kanadan

Re: wildge
Rusko bylo prvni obeti komunismu.Marksismus si Rusove nevymysleli.Ten pochazi odjinud.
0/0
15.3.2004 22:38

novotna-andrea

Re:
"Čecháčkovství" není sice zrovna dobé, ale my je prostě máme vrozené a záleží na jednotlivci, jak je v sobě potlačí nebo nepotlačí. Svým tvrzením o komunistech jsem se jakkoli nechtěla dotknout Vaší rodiny, neboť "obyčejní lidé" jen těžko mohou ovlivnit režim celého státu a nikde není psáno, že s ním všichni jeho obyvatelé souhlasí.
0/0
15.3.2004 14:00

Kanadan

Re:
Sotva se Rusko znova postavilo na nohy,uz do neho rejpaji.Nejaky komplex tady je.
0/0
15.3.2004 21:50

rewell

tak kujva
právě jsem se prohlásil za ruského prezidenta - je to doopravdy síla. A ti blbci z EU a USA mu budou ještě blahopřát.
V jakém světě to žijeme???
0/0
15.3.2004 8:15

Marusja @ Dusja

Vendula
Tady je prostě vidět, že kdo umí, ten umí. Kdyby u nás konečně vstanul v čele nějaký prověřený člen StB, a nikoliv nějaká partička disidentů (zaprodanců západu), tak by se to tady taky konečně pohlo dopředu. Putin záhy pochopil, že hrát si na "demokracii" se možná v sočasné době nosí, ale zároveň si je vědom, že lid potřebuje ve svém čele rozhodnost, inteligenci (samozřejmě tvrdě pracující) a nekompromisnost a dle toho i JEDNÁ. Občané jeho obrovské a krásné země se mu za to odměnili suvereéním vítězstvím v demokratických volbách! Poučíme se i my. Zifčák na Hrad! Ať žije KSČ 
0/0
15.3.2004 7:04

chose

Re:
Mame tomu rozmnet tak , ze by Ti bylo lepsi treba pod Stalinem nebo jinym diktatorem? Asi nevis o cem pises a co si vubec prejes. Take asi malo ctes.
0/0
15.3.2004 8:06

pinkshadow

kalhoty
...Kamil si myslí, že Montaigne nosí spodní kalhoty s anatomicky tvarovanými hýžďovými vycpávkami, které zabraňují odírání, omezují tlak a absorbují nárazy ...hmm... 
0/0
15.3.2004 6:11

Destroyer7

Jsem na rozpacích
Tak nevím, jestli z toho mít radost nebo starost. Putin patří k "osvíceným diktátorům", čímž se na mezinárodní scéně Rusko prezentuje jako alespoň trošku stabilní stát. Na druhou stranu, metody, jakými se Putin vypořádává se stranickými protivníky silně připomínají Stalinovskou éru.
0/0
15.3.2004 5:47

tuccy

Re:
Kolik jich zastrelil nebo poslal do gulagu?
0/0
15.3.2004 9:22

Destroyer7

Re:
A co únosy a zatýkání kandidátů? Co akce proti lidem ovládájícím média či ropná pole? Kde jsi žil poslední dva roky?
0/0
15.3.2004 10:39

šplouch

Re:
Také je třeba myslet na to, jakými metodami ke svým majetkům přišli (sotva poctivou prací), s tím únosem je to Rybkinova verze a krom toho, Stalin s podobnými lidmi problémy neměl (takové zlikvidoval už Lenin s Trockým) a volil radikálnější metody než soudní postih podvodníků.
0/0
15.3.2004 13:36

Sudajev

!
Třikrát hurá urá urá urá.
0/0
15.3.2004 0:33

Sudajev

IMO
Měl by někdo napsat Putinovi "zvací dopis", aby tady někdo konečně udělal pořádek.
0/0
14.3.2004 23:08

vokoun6

Re:
Já bych mu spíš napsal trošku jinej dopis a požádal bych ho jestli by si nemohl jmenovitě Sudajeva vzít s sebou a zavřít ho někde za Uralem do gulagu. Předpokládám, že Putin jako ex-KGBák by pro to jistě měl pochopení a Sudajev jako starej bolševik by uchcával blahem.
0/0
15.3.2004 0:37

Daniela - boj za lepší svět !?!?

*******
Dnes jsme, pokud jde o zboží, cizinci ve vlastní zemi. Výsledky činnosti těch podniků, které nezkrachovaly, čistý zisk, je převáděn mimo naše hranice. Tam se také platí daně a tamější lidé mohou více dostávat na své důchody a zdraví.
0/0
14.3.2004 20:31

mukr

Re:
?? Nejsi ty tak trochu na hlavu?
0/0
15.3.2004 7:27

Sudajev

Pro pátera
http://retro.samnet.ru  něco pro inpiraci pátere.
0/0
14.3.2004 20:28

X236K

Dobry recept
Casto mi pripada, ze Cesi potrebuji stejne jako Rusko vladu pevne ruky, aby jim nezbyla energie na zavist a ostatni jejich nepekne vlastnosti. Krom toho, Spidla by se mel jit ucit do Ruska, jak se dela ekonomicka reforma. Zni to jako hloupost? Ale je to tak.
0/0
14.3.2004 20:02





Najdete na iDNES.cz