Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tomáš Vrbík odešel z US-DEU

Poslanec Tomáš Vrbík odešel z Unie svobody. Reagoval tak na tvrdou kritiku svého působení v čele pražské organizace. Ohrozil tak nepřímo také koaliční většinu 101 hlasů ve sněmovně. Jestli zůstane členem poslaneckého klubu US-DEU, zatím nechtěl Vrbík komentovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maret

Jako obvykle
  Jako obvykle, nějaký soudruh Vrbík, který je jako všichni soudruzi bez minulosti , myslím tím před tkz. rokem 1989 opustil nyní nějakou frakci / ČSSD, ODS, KDU-ČSL, US-DEU/ KSČ tak všichni na polemice mf.dnes přesně víme jaký ten soudruh je. Ptám se: neví náhodou někdo odkud ten pan Vrbík pochází, jeho minulost atd. Aby konečně jsme věděli o jakého soudruha jde ?
0/0
4.3.2004 19:43

mrozik

Krysy opouštějí potápějící se loď
Zdá se, že je Vrbík první krysa, která opouští potápějící se loď. Jinak si myslím, že má pro US hodnotu pouze hlasu ve sněmovně. Podle jeho vyjadřovacích schopností by se hodil stěží do komunální politiky.
0/0
4.3.2004 14:54

Brouk Pytilk

Uz je pozde, Frantiku (vlastne Vrbiku)
uz je pozde - vsechny zakony na zvyseni dani jsou odhlasovany   (snad kdyby je nepodepsal prezident..).
Volil jsem US - ale slibuji ze to jiz nikdy neudelam .
0/0
4.3.2004 13:46

Ulrich

Re:
Připojuji se. Pozdě, chlapče!
0/0
4.3.2004 16:04

Franta7

Vážím si toho
Koukám že tady jsou samí kookoti z unie svobody. Jeho přístupu si vážím víc.  Unie svobody se vůbec nedrží svého programu a svých voličů ale jde jim jen o koryta ve vládě. Křiváák Mareš vyštípal Marvanovou která alespoň ten mandát od voličů měla, a hlasovala za to za co byla zvolená to se US nelíbilo, protože by mohli přijít o koryta!!! Fuj US to je fakt banda křivááků. Vrbík má alespoň trochu charakter.
0/0
4.3.2004 11:47

shadow

Re:
Naprostý souhlas. Na to, že se nedrží svého programu a jde jim jen o koryta ve vládě, dojedou v příštím volbách. Ještě že jsem je nevolil, musel bych se stydět
0/0
4.3.2004 13:33

delbor

Tak jak ?
Na těchto stránkách se v diskusi snad nejčastěji volá po svobodě, slova, svobodě jednání, svobodě rozhodování atd.Potom se objeví jeden člověk, který udělá něco ze svého rozhodnutí, ze své vůle a v ten moment je to největší vyvrhel společnosti. Zítra se například vrátí do US-DEU a bude zase ten nejhorší, protože projevil svůj názor. Není mně nevolno s počínání Vrbíka, ale je mi na blití z postojů vás "demokratů".
0/0
4.3.2004 10:06

fido7787

neprekvapuje me, ze se nevyjadril
ja jsem ho snad jeste neslysel, aby se k necemu vyjadril ...
0/0
4.3.2004 9:32

dir

Tomáš jedno.
Existují lidé jejichž kvalita charakteru je pochybná. Jenom je problém, že je jich nějak hodně.
0/0
4.3.2004 9:15

Transit

Re:
jo třeba celá Unie svobody....
0/0
4.3.2004 9:58

Xavon

další nula
Další nula okresního formátu se snaží zviditelnit tím, že odchází ze strany, jejíž podpora je naštěstí dost hluboko pod minimem pro vstup do sněmovny. nevím, proč je okolo toho takový humbuk.
0/0
4.3.2004 9:13

sisko1

Rozhodl se Vrbík kolaborovat s ODS ???
 Vládní koalice nestojí o zrádce Vrbíka ani jim podobné !!! Vládní politika nesmí být vydíráná kariéristy a tuneláři !! Vrbík ať si táhne tam kam patří , mezi tuneláře z ODS !!
0/0
4.3.2004 8:51

Englishman

Re:
A my nestojíme o tvé monotematické výkřiky.
0/0
4.3.2004 9:04

Pongo

Re:
Za všechno můžeš ty, V.I.Špidlo!!!
0/0
4.3.2004 13:14

chroustík

Pan Vrbík a jemu podobní,
kteří občas zkoušejí vystoupit z různých stran či poslaneckých klubů, by si měli uvědomit, že voliči v žádném případě NEVOLILI je jako osoby, ale stranu, za kterou kandidovali. Takže řeči o tom, že jsem nezávislým poslancem za tu či onu stranu jsou nesmyslem. Za koho jsem byl zvolen, toho MUSÍM poslouchat, neboť bez hlasů voličů té či oné strany by se dostal tak akorát do prčic. Pokud chce někdo být nezávislý, musí kandidovat opravdu sám za sebe čili udělat si svoji kandidátku. To je můj vzkaz pro pp. Vrbíka, Karáska, Fischerovou a jim podobné !
0/0
4.3.2004 7:26

Englishman

Re: Poslanec
Poslanec se má řídit především svým svědomím. Kdyby měl povinnost hlasovat podle rozhodnutí své strany, nebyl by parlament přece vůbec k ničemu. V takovém případě by stačilo, aby se před hlasováním sešli po jednom zástupci zvolených stran a hlasovali by jen oni (tedy dnes pět lidí) s tím, že každý by měl tolik hlasů, kolik procent strana dostala. I to je samozřejmě možné, obdobně funguje hlasování v obchodních společnostech, ale my máme zastupitelskou demokracii a tedy i zastupitele. A ti mají právo na změnu názoru.
V případě Vrbíka tomu ale je možná tak, že došel k přesvědčení, že svým odchodem z US-DEU bude hájit zájmy svých voličů a dodržovat volební program, od kterého se řečená strana naprosto odvrátila.
0/0
4.3.2004 9:03

Graetar

Re:
1) Volit konkrétní osobnosti možné JE, i když jen v rámci kandidátek jednotlivých stran. Že se tohoto způsobu příliš nevyužívá, je věc jiná.
2) "Za koho jsem byl zvolen, toho MUSÍM poslouchat..." - to je sice pravda, ale V PRVNÍ ŘADĚ platí, že ten, za koho jsem byl zvolen, MUSÍ poslouchat voliče. Alespoň rámcově... Pokud je mi známo, Unii svobody volili obecně lidé pravicovějšího ražení, kterým musejí ze Špidlova socialismu vstávat vlasy hrůzou na hlavě.
Sečteno a podtrženo - Vrbík určitě není žádné terno české politiky, ale vypadá to, že se aspoň snaží naslouchat voličům, i když se tím protiví straně. V zemi, kde je možné bez ostychu napsat na bílou kostku "Tato koule je černá", je pochopitelně za vyvrhele.
0/0
4.3.2004 10:38

Bastable

Vrbík chce být
za hrdinu?? Tak slož mandát ,pak budeš machr ,ale koryto poslance je lepší ,
0/0
4.3.2004 6:26

navratil03

no problem
dokud nejde o život jde o ho.no. Žijeme ve svobodné zemi, a každý má možnost se svobodně rozhodnout. To je vše.
0/0
4.3.2004 0:35

dir

Splnil očekávání.
Již při nástupu bylo jasné, že teto člověk je pochodující problém.  
0/0
3.3.2004 23:14

Eldrb

Re:
Proč pochodující problém ? Jak pro koho. Nejsi na sjezdu ČSSD (b).
0/0
4.3.2004 8:20

Blackshield

HAHAHA!
Prý jeho výroky byly v kontrastu s přáním voličů... Nevolili voliči US náhodou jako pravicovou stranu? A teď je nesouhlas se Špidlou vykládán jako zrada voličů. Další důkaz toho, že pánové jako Ruml, Pilip, Kühnl či Mareš korytům obětují vše, od cti po matku  Držím palce, Vrbíku, teď ještě potop vládu a země tě bude velebit!
0/0
3.3.2004 23:01

Zubrsu

Re:
Hezky jsi to napsal , smutné i když pravdivé , ale poučné pro další volby Člověk se má poučit z vlastních chyb
0/0
4.3.2004 8:15

George V.

HAHAHAHAHAHA!!!!
Ještě potop vládu... A kdo nám tady pak bude vládnout? ČSSD s KSČM? Ty si fakt blbej, až to cinká... Vrať se laskavě už konečně do reality!
0/0
4.3.2004 9:21

_Sandstorm_

Re:
Tvá politická analýza má trhliny. Tak zaprvé: Případná koalice ČSSD + KSČ(M) by byla přibližně stejně silná jako koalice ODS + KDU-ČSL. Rozhodovalo by pár hlasů. Za druhé: ČSSD si spolupráci s komunisty zakázala na bohumínském sjezdu. Jasně, usnesení lze zrušit, ale pochybuju, že by většina ČSSD chtěla s komunisty spolupracovat. Spolupráci s komunisty si v ČSSD přeje jen radikální frakce, která zdaleka není většinová. Tedy případná spolupráce ČSSD + ODS je pravděpodobnější než spolupráce ČSSD + KSČ(M).
0/0
4.3.2004 9:29

George V.

Re:
Tak za prvé - tvá politická analýza má trhliny taktéž. 1. Předpokládáš předčasné volby jejichž výsledek je velmi těžké předjímat, obzvláště pokud by se konaly v dohledném termínu. Proč? Podívej se laskavě za východní hranice a jejich zpackanou ekonomickou reformu, jejíž důsledky se začínají dostavovat. A pokud levicové strany nebudou hloupé, tak to v předvolební kampani náležitě využijí. 2. Bohumíský sjezd ČSSD. Výsledky bohumínského sjezdu je dneska ochotno respektovat akorát tak Špidlovo "pravicové" křídlo ČSSD, které ovšem pádem vlády padne taky. Koalice ODS a ČSSD je tím pádem ještě méně pravděpodobná. Přestava, že ODS vyhraje volby a bude schopna vládnout v pravicové koalici je velmi naivní. Uvědom si, že většina voličů jsou zaměstnanci, kteří jsou nuceni žít v ekonomické realitě a oni si dobře uvědomují, že s ODS bude hůř, než dnes.
0/0
4.3.2004 9:49

_Sandstorm_

Re:
No... Za současnou nezaměstnanost může především tato vláda. I Zeman chápal, že k podpoře zaměstnanosti je třeba ekonimický růst, zatímco tato vláda otevřeně tvrdí, že cílem není zaměstnanost, ale "úroveň života v ČR", tedy sociální stát. A že ho lze dosáhnout jinak než prací, tedy vyšším zdaňováním tenčícího se počtu těch, co chtějí pracovat a hlavně pak dalším zadlužováním státu. Jestli jsou voliči debilové, kteří nechápou, kdo může za jejich problémy, tak jsou pak veškeré logické úvahy zbytečné.
 
Kromě protipólů pravice - levice tu je ještě osa demokracie - totalita, a proto každá strana bude spolupráci s komunisty pečlivě zvažovat, protože důsledky jsou vždy tragické.
0/0
4.3.2004 10:29

George V.

Re:
Problém je v tom že ta "úroveň života v ČR" ten ekonomický růst také podporuje, a ne málo. A na rozdíl od Zemana si tahle vláda uvědomuje, že je třeba snížit daně pro podnikatele. Dělá to ovšem rozvážně a s rozumem, na rozdíl od Slováků - v několika krocích. A že propad příjmů státního rozpočtu kompenzuje "vyšším zdaňováním tenčícího se počtu těch, co chtějí pracovat" tj. např. růstem DPH, je nabíledni - tohle ovšem také nesčetněkrát deklarovala ODS-zdaňovat více spotřebu, než příjmy. A nezaměstnanost bych sem vůbec netahal. Je totiž otázkou do jaké míry může za nezaměstnanost ekonomická politika této vlády a do jaké míry je nárůst nezaměstnanosti za soc.dem. vlád důsledkem umělé "přezaměstnanosti", sponzorované polostánima bankama, za Klausovy éry...
 
0/0
4.3.2004 12:23

Blackshield

Re:
Potřeboval bys studenou sprchu. Ale třeba jsi exhibicionosta a dělá ti dobře ze sebe veřejně dělat vola. Kolik procent by asi dostala ČSSD v předčasných volbách? Dvakrát méně než ODS. A jak ti někdo správně napsal níže, z ČSSD by do koalice s KSČM šlo jen pár zoufalců...
0/0
4.3.2004 13:37

Byznysmeen

...
loď se potápí, krysy vylejzaj z podpalubí. A bude ještě větší sranda 
0/0
3.3.2004 22:42

Rychlý G.

Re:
Moje slova!
0/0
4.3.2004 5:03

xxxxxx

Lékaře pro Špidlu
Okamžitě zavolejte lékaře ke Špidlovi. Právě dostal další ránu a pepka už na něj čeká...
0/0
3.3.2004 21:55





Najdete na iDNES.cz