Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američtí vojáci zneužili stovku kolegyň

Americká armáda prožívá velkou sexuální aféru. Tisk hovoří o největším sexuálním skandálu v historii. Během uplynulých osmnácti měsíců bylo na misích v Iráku, Kuvajtu a Afghánistánu sexuálně zneužito 112 vojaček. Pachateli byli jejich kolegové ve zbrani.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

leho
pokud je leho čech a je v us army, tak doufám, že má písemný souhlas prezidenta republiky s tím, že může sloužit v cizí armádě
0/0
12.3.2004 10:10

Tomach

Leho vzdej to...
Neplet se mezi odborniky. Vis o US Army velky kulovy na rozdil od nas vsech odborniku tady, kteri zname vsechno a dopodrobna! Co na tom ze Ty jsi v US Army 15 let a nikdo z ostatnich co tu pisou si k USArmy ani nepricichl :-) Ale MY to prece vsechno zname a vime LIP!
 no mozna spis na tohle
P.S. a nezapomen ze Ceska armada je nejlepsi na svete! A vubec - v CR se nikdy neznasilnovalo a neznasilnuje!
0/0
12.3.2004 3:26

leho

Na debilni clanek...
debilni prispevky. Asi hlavne proto, ze drtiva vetsina lidi co sem prispiva, nema ani paru co obnasi sluzba v americkych ozbrojenych silach. No a ti co napsali ten clanek na tom nejsou o nic lip. Bild tomu uz nasadil opravdovou korunu, ze pry maj obeti znasilneni strach z pomsty, coz je podle mych zkusenosti uplnej nesmysl. Jelikoz Bild neuvadi zadny priklad, pokladam canc Christine Hansenove za sprostou lez.
0/0
8.3.2004 2:25

Krata

Re:
unikla mi pointa tveho prispevku. Vsichni ostatni jsou debilove, protoze nemaji tuseni co obnasi sluzba v us army? ty budes zremje velmi zkuseny a bojem oslehany vojacek, ze? Rikas, ze Bild neuvadi zadny priklad, ale sam jsi postupoval stejne! Ohrazujes se proti clanku i reakcim, ale padny argument zadny. Vsichni inteligentni lide vedi, ze us army je plna vypatlanych mozku, co splni prikaz i od Satana. Jdi si pustit Ramba a neobtezuj tady . . .
0/0
10.3.2004 1:27

Kola

Re:
A jeden z těch vypatlanců ovládá češtinu na takové úrovni. Zajímalo by mne, kde se leho naučil. V Monterey?
0/0
11.3.2004 14:27

Tomach

Re:
Nerozciluj se, nema to smysl. Uprdene malocechacstvi. Poznal jsem to sam na vlastni kuzi, takze jsem v cizine -  kdyz ne v USA, ale na tohle jsem ur rezignoval. Proste v CR je uplne jine mysleni a zpusob uvazovani. Bud rad za to ze jsi kde jsi a nemusis byt mezi tim. Me tam ted stacilo par nedel abych vedel ze prestoze Ceskou Republiku miluju, tak uz tam zit nebudu...  Co se USA tyce - v CR jsou jen dva pristupy - vlezdoprdelkovstvi a zasadni opovrhovani. Ani nevim co z toho je horsi. I kdyz prece jen je ponekud smesne kdyz rozvojova republika "poucuje" USA o tom jak se chovat, jak co ridit a podobne...
0/0
12.3.2004 2:10

monstrum

Skutečný důvod války v Iráku.
Ve skutečnosti v americké armádě kvete homosexualita, stejně jako u vězňů. Proto ty hordy nadržených vojáků posllai do Iráku aby se sexuálně vybily na civilním obyvatelstvu.
0/0
7.3.2004 16:38

leho

Re: ty monstrum
...kvete homosexualita, to vis jako vodkad??? Za tech 15 let co jsem v US Army jsem buzerantu potkal ze je na par prstech jedny ruky spocitam.
0/0
8.3.2004 1:49

rrasputin

Re: :-))
tohle mi neda, abych si nerypnul :-)) Na budiku mam napsano buzzer - znamena to neco jako ze me to bude rano votravovat, abych vstaval. Ve slovniku, buzerant, = nekdo kdo nekoho obtezuje a nezalezi na pohlavi. A v armade to musi platit dvojnasob, hlavne ty zeleny gumy, co porad buzerujou. (btw. buzerplac, cesky slang pro cviciste...). Nema to s homosexualy nic spolecneho. Bye
0/0
8.3.2004 21:07

Krata

Re:
a mame jasno! dalsi vypatlanej americkej vojacek siri propagandu. . .ja vim, vy jste prece hrdinove, ze? zachranujete svet pred zlymi teroristy! tomu muze verit opravdu jenom nekdo kdo ma za sebou 15let v us army. tobe bych pral, abys zhebnul nekde v Afganistanu
0/0
10.3.2004 1:29

debussy

ach ty krásné ženy
Bohužel, to co nutí vojáky ke znásilňování žen je odloučení od vlasních manželek a přítelkyň. Jestli mě paměť neklame s tímto problémem se nedokázala vyrovnat zatím žádná armáda. Dříve to vojáci řešili znásilňováním  žen na obsazených územích. Možná by se tomu dalo předejít zřízením bordelu v lokaci vojenské  posádky a výběrem psychycky silnějších jedinců do těchto jednotek. Ale nutno zdůraznit, že mnohokrát ženy flirtují s muži, přičemž jim jde jen o vzrušení z koketování. Jenže vydrážděný voják daleko od své lepší polovičky má velký problém ovládnout své pudy. D  
0/0
7.3.2004 12:11

AdelaNYC

To Harry a Mukr
Podle toho co tady pisete jste bud pubertaci kterym jeste tece mliko po brade,nebo mate mozek na nespravnem miste.Podle vas jsou zeny znasilnovane jenom v armade? Co ty zeny ktere jsou znasilnerne treba v parku atd. Taky budete tvrdit,ze tam nemeli lezt?
0/0
3.3.2004 18:24

leho

Re:
V US Army je dneska tisice zen, takze 86 za 18 mesicu vlastne neni ani tak moc, zvlast kdyz uvazujeme extremni podminky v Iraku a Afganistanu. Tech 86 znasilneni muze taky byt vselijakych, muze byt mezi nimi i par vymyslenych, nebo se veci pak vysvetlily jinak, ze ano. Dale v Iraku armada neni ani rok, takze udaj je velmi zavadejici a i jinak smrdi. Clanek neuvadi ani jeden priklad, takze se pravdepodobne jedna o pouhou antivalecnou antiamerickou propagandu dle posledni mody.
0/0
8.3.2004 2:42

Krata

Re:
A BUDU SLOUZIT CISARI PANU AZ DO ROZTRHANI TELA!!! jasne, antivalecna protiamericka propaganda....ty jsi opravdu hustej! normalni lide totiz valku radi nemaji, vis? to jenom hovadka jako jsi ty a cela us amry v cele s Bushem. Pro vas je to adrenalinovej sport co? sr*t se neustale do jinech zemi a strilet a zabijet nevinny lidi! uvedomujes si kolik nevinnych zahynulo, protoze tvuj po*ranej president a tobe podobni nohsledove podporuji valecnou masinerii! z lidi jako jsi ty se mi dela spatne!
0/0
10.3.2004 1:35

Raffael

Re:
Cituji Leha:" V US Army je dneska tisice zen, takze 86 (znásilněných) za 18 mesicu vlastne neni ani tak moc".
Když si představím menší město, ve kterém žije několik tisíc žen - to by mi připadalo 86 znásilnění za 18 měsíců celkem dost. Omlouvat to asi opravdu může jen propagandou hodně zmasírovaný zelený mozek (dá-li se ještě o tomto orgánu ještě vůbec mluvit).  no a jen tak pod čarou - znásilňují-li se příslušnice vlastní armády - copak se asi děje civilistům?
0/0
12.3.2004 0:55

Lawenta

ukázali jste se
No, pánové, předvedli jste se, gratuluju. Co takhle trochu zapřemýšlet? Kdyby nějaká žena toužila po koncentraci nadržených ocasů, jak to nazýváte, nechala by se zaměstnat v bordelu, ne v armádě. Fakt vrchol lidskosti, svalovat vinu za zločin na oběť; úžasný, jak vám to jde, i když se nemůžete vymlouvat na minisukně. Jestli jsem to dobře pochopila, žena, která konkuruje muži v "jeho" přirozeném prostředí, se dopouští provokace, za kterou si zaslouží být znásilněna? A když to není za provokaci, je to prostě tím, že kolem nejsou jiné ženy (manželky, přítelkyně, ženy nepřátel), které by mohly být využity? Oni ti vojáčci chudáčci za to vůbec nemůžou, vždyť je jejich právo vybít si své přirozené pudy?
Končím, tohle by mohlo být ještě dlouhé...
0/0
3.3.2004 10:39

Heather4J

Re:
Co jineho od muzu ocekavas? Rozumna diskuze neexistuje, mysleji, jak jsi mela moznost precist jejich prispevky, pouze svym ocasem, kam se jim nekolikrat denne stehuje mozek. Je dokazano, ze muzi mysleji kazdych 30 min. na sex, at predsedaji schuzi a nebo pracuji v kamenolomu. Proto take maji u soudu  polehcujici okolnost, protoze za svoje zvirecke pudy casto nejsou zodpovedny. Proste omyl prirody.
0/0
3.3.2004 15:10

Seremed

Re:
ano, my muži jsme omyl přírody! ale jakej!
0/0
3.3.2004 15:41

_Sandstorm_

Re:
To, že muži myslí na sex každých 30 minut (slyšel jsem i 4 vteřiny!) je iluze vás žen, přesně v duchu pravdy "přání otcem myšlenky".
 
Co si já pamatuju, tak je to většinou ženská, kdo doráží a chce sex, alespoň podle mé zkušenosti.
 
Jinak duch tvého příspěvku si přímo říká o rozbor myšlenkových pochodů zahořklé lesby, ale já jsem toho názoru, že pár komentářů na iDnes nestojí za zkaženou náladu
0/0
4.3.2004 16:57

Heather4J

Re:
Myslim, ze je to pravy opak. Prani muzu je, ne, lepe receno, muzi si mysleji, ze zeny mysleji, co se sexu tyka, stejne jako oni. Veliky omyl! Mozna, ze by Ti prospelo precist si knihu od "Allan & Barbara Pease" : Why Men Don`t Listen  And Women Can`t Read Maps. V nemcine se to jmenuje Warum Männer nicht zuhören und Frauen schlecht einparken. Myslim, ze to vyslo i v cestine, ale neznam cesky nazev. Potom Ti snad bude vsechno jasne.
K Tvemu druhemu odstavci: pravdepodobne musis byt velice domyslivy, kdyz se nestydis napsat, ze podle Tve zkusenosti jsou to vetsinou zenske, kdo dorazi a chce sex. Chces tim dokazat, ze jsi neodolatelny?
A konecne treti odstavec: typicky muzske. Jak maji zeny nejake vyhrady proti muzum, v tom okamziku jsou pri nejmensim lesby. Lesby nemaji zadny duvod psat neco proti muzum. Do lesby mam tak daleko asi jako Ty do papeze. V jedne veci mas vsak pravdu. Zahorkla jsem a to muzskou bezohlednosti, sobeckosti, prolhanosti a nasilnosti.
 
 
                                                                                                      
0/0
7.3.2004 21:37

leho

Re:
jses spis zahorkla sama na sebe, nebot mozna mas rada a vyhledavas bezohlednost, prolhanost a nasilnost podvedome. Rozhodne vsichni chlapi nejsou bezohledni lhari, sobci a nasilnici, takovi bych rek jsou v hodne maly mensine.  Co se tyce literatury, ja bych spis doporucoval od Laury Schlessinger "The Proper Care and Feeding of Husbands".
0/0
7.3.2004 23:03

Heather4J

Re:
Sama na sebe v zadnem pripade zahorkla nejsem. Staci si precist duchaplne prispevky od muzu v teto diskuzi a kdo dokaze cist mezi radkami, zjisti, ze sami muzi se stempluji na bezohledne sobce a nasilniky. Pises, ze jsou v male mensine, ale v teto diskuzi jsou ve velke vetsine.
0/0
7.3.2004 23:34

leho

Re:
ja bych si zase tak nebyl jisty, ze mame tu cest s "muzi", ci s nejakym jinym pohlavim, ktery my mozna ani nezname  . Mimochodem, vrele doporucuju tu knizku. 
0/0
8.3.2004 1:34

Jacksom

Heather, TY se mi...
... covece zacinas libit... Kdo dokaze cist MEZI RADKAMI ;-) tak... ten zjisti, ze slecna (pokud je to slecna) Heather nevychodila snad ani patou obecnou, jak je na tom s cestinou mizerne...
0/0
8.3.2004 6:39

osvetitel

Re:
Ale no tak kluci nepoznavate tu "divku" lesbickeho zamereni toho casu zijici v Nemecku?Proste ma jiny nick no!
0/0
8.3.2004 7:06

Jacksom

Re: muzi nejsou zodpovedny.. hmmmm
No jo, prosim te holcino, nejdriv se uklidni, parkrat se zhluboka nadechni a pak se radsi podivej do pravidel pravopisu a nauc se spravne pouzivat shodu podmetu s prisudkem. Pokud nevis, o cem mluvim, tak tim se to vysvetluje. Takze nazdar, ty nadhero.
Tomas, Sydney.
0/0
8.3.2004 6:36

Heather4J

Re:
Chlapecku, myslim si, ze na to, ze jsem v Cechach do skoly NIKDY nechodila, je moje cestina slovem i pismem vynikajici. Tak se laskave uklidni Ty. Mimochodem, diky za radu, velice rada se podivam do Pravidel ceskeho pravopisu.
0/0
8.3.2004 14:02

Heather4J

Re:
Prave jsem tak ucinila. Nasla jsem doma mezi staryma poucnyma knihama Pravidla ceskeho pravopisu z roku 1957. Velice zajimave a poucne. Jeste jednou diky za radu! Tim se ovsem na obsahu mojich prispevku nic nemeni.
0/0
8.3.2004 20:00

Ivor

Tady. tady!
Haló, armada nadrzenych ocasu? O cem je rec? Kde jsou? Hned bych se za nimi rozbehl a pomohl jim. Kluci, tady!  Sem s nima! Na zensky se vykaslete! napiste mi pekne, jak na tom se svou muznou zbraní jste a uvidíme, co se dá dělat.  Miluju vojaky!  Prava laska kvete jenom mezi muzi.
Jo, a jeste dodatek: umela deloha a miniaturni lihne na vejce, a uz se bez zenskejch obejdeme docela.
0/0
2.3.2004 21:01

Harry Hess

žensky v armádě
pokud ženská vleze do armády,tak to rozhodně není kvůli lásce ke zbraním,ale kvůli hromadné koncentraci nadržených ocasů,tak co si stěžujou,beztak jim o nic jiného nejde,když to nejsou schopné rozchodit,tak ať tam nelezou,krávy !
0/0
2.3.2004 5:17

mukr

Re:
Přesně tak, slepice se nemají motat, tam kde se střílí a kde je spousta nadrženejch vocasů. Ať si klidně sedí někde v kanclu na velitelství (ty potom nepovažuju za slepice) a neprovokujou chlapy ve zbrani, kteří nejsou u svých manželek a přítelkyň. Mají co chtěly howg.
0/0
2.3.2004 16:42

leho

Zase modni antibushovska
kachnicka iDnes. Prezvatlali jenom tlachy levicackych extremistu k jakym se New York Times velice hrde hlasi. Nevim, co v NYT napsali, ale pisatel tyhle kachnicky si vubec neoveril zakladni fakta o sluzbe zen v ozbrojenych slozkach US. Jsem u nich skoro 15 let a o opravdovym znasilneni jsem se doslech jenom z hodne velky dalky a uz se ani nepamatuju co jak kdy s kym apod. Je vseobecne znamo, ze zensky jsou v US Army skoro vsude a drtiva vetsina z nich je vice ci mene spokojenych ve sluzbe a kdyz ne, tak muzou po urcity dobe kdykoliv vypadnout, jak znamo u nas v armade nikdo byt nemusi. Co se tyce sexualniho haraseni, kdyz se opravdu neco stane, tak maji anonymitu zarucenou a nestranne vysetreni pripadu jakbysmet. Jinak tech 86 pripadu, to mysleli za vcerejsek, posledni kvartal, nebo za petiletku??? Pak pozemni vojsko, to myslej US Army, Army Reserve, National Guard a nebo taky Marines a pozemni slozky Air Force a Navy??? Zkratka z iDnes se stava bulvarni platek nejhrubsiho razu.
0/0
2.3.2004 4:42

leho

Re: ...86 za 18 mesicu,
prehlid jsem hlavicku, ale stejne procedury pro vysetrovani znasilneni a sex haraseni v ozbrojenych silach US jsou verejnou informaci a timhle se tyhle platky odsunujou na smetiste bulvaru...
0/0
2.3.2004 6:09

Krata

Re:
TAK SE SEM NE*ER A JDI SI KECAT NA CNN!!! prosime te udelej tomuhle svetu sluzbu, prihlas se do boje ( moznosti mas v us army dost, staci si vybrat svetadil) a CHCIPNI TAM!
0/0
10.3.2004 1:38

baronfonlempl

Drazí přátelé,
vždyť vám tady již více než ro píši, že USA soldateska je soubor toho největšího dobytka, který se dá v USA sehnat. Toto je bezvýznamná maličkost, prkotina proti hrůzné skutečnosti uvnitř této chátry, které se říká USarmy.
0/0
1.3.2004 22:43

osvetitel

Re:
Jasne "lemple" je videt zes to napsal RUDEa proto vsichni vime zes myslel vlastne tu rudou armadu pred kterou si zadna sukne nikdy nebyla jista! PS. jo a bacha na hodinky abys nahodou nezaslech"davaj casi"a pak uz nic !
0/0
1.3.2004 23:18

leho

Re: dekuji...
pekne za kompliment. A odkudpak vis, ze je to soubor dobytka?? Urcite nejaka ta dobytcata znas osobne, prece nemuzes se spolehat na informace z tisku, ze ano...
0/0
3.3.2004 6:12

marte

Jo, jo, hormony jsou hormony...
S tím nic neuděláš, můžeš to tlumit bromovým čajíčkem, ale stres podle mne stejně udělá svý.
0/0
1.3.2004 13:51

Brblal

Znásilnění ???
Možná, ale nevěřím tomu. Američané mají profesionální armádu a upisují se je službě v armádě dobrovolně. Pokud by se tam znásilňovalo ve velkém, tak by do ní ženy nechtěli. Navíc armáda vždy byla sborem mužů a ženy mezi vojáky nemájí co dělat. Možná v míru a v pohodě, ale rozhodně ne v boji. Když se mezi dav mužů, kteří jsou celé měsíce bez svých rodin, manželek , přítelkyň ...  vetře žena, tak se nemůže divit, že je o ní zájem (možná proto tam některé ženy chtějí). V americkém pojetí sexuálního harašení si možná jakýkoli zájem ze strany mužů vysvětlují vojandy jako znásilnění a hned se hlásí o odškodné, v Americe je to dobrý džob.
0/0
1.3.2004 10:39

bondy_

Re:
No ono to urcite nebude tak zhavy - kdyz jako zdroj uvadeji m. j.ten polosilenej nemeckej bulvar Bild  - odkdy se radobyseriozni deniky odvolajaji na ruzny bildy - blesky- tresky - plesky, to je mi fakt zahada
0/0
1.3.2004 22:39

jirha

Ženy v armádě
Jsou duševní paskvil emancipace. Nemůžeme předpokládat že armády které byly staletí vychovávány k agresivitě se začnou najednou chovat jinak. Zařazení žen do bojových útvarů a zároveň zrušení plukovních bordelů (oficiální označení např. německé armády z doby II. sv. války) má pouze ten následek že strach a strest které se u mužů v okamžiku stažení z bojové linie běžně vrážejí do hormonální nerovnováhy se vybíjí v sexu a sexuálním násilí. Tohle je známá věc a její přehlížení je feministický nesmysl ze strany žen a ústupek feministkám ze strany oficiálních představitelů státu a armády. Umím si představit čistě ženské oddíly striktně oddělené od mužských v boji i při odpočinku (jejich výkonnost je ale diskutabilní) ale neumím si představit jednotky smíšené kde bude fungovat oddělené sexuální hospodářství. Každý kdo si myslí že to jde je buď blázen nebo populista.
0/0
1.3.2004 10:38

rozicka

Re:
Znasilneni se deje vsude , nejen v armade. Duvod je pokriveny vztah k zenam a ne existence zeny. Nebezpeci muze na zenu cihat i doma i ve vytahu i ve skole, proste VSUDE. Musi se zmenit chovani muzu.
0/0
1.3.2004 10:54

osvetitel

<><><>
Ovsem na druhe strane i kdyz nechapu jejich touhu cpat se do armady (pokud tak nedelaji pouze kvuli financnim vyhodam a peknemu a predcasnemu duchodu za slusne penize)si zaslouzi stejny respekt jako chlapi pokud nasazuji svuj zivot za stejnych podminek!
0/0
1.3.2004 8:08

osvetitel

<><><>
Kdyby Amici poslali na Sadama a spol.pouze pluk muzatek tak by to meli bez boje protoze by Sadam a spol umreli smichem!
0/0
1.3.2004 8:04

osvetitel

<><><>
Nejvetsi profit z toho budou mit ty "bojovnice" za zenskou emancipaci to uz poznal i Clinton na vlastni kuzi hehe!
0/0
1.3.2004 8:01

osvetitel

<><><>
Tak zaprve vetsina tech pripadu jsou umele vyvolany na reklamu a prachy a ty slicne devi co hledaji svoji karieru na vojne opravdu nejsou ve vetsine pripadu zadny vykvet zenstvi i kdyz nekterym chlapum je znouze i Franta dobrej tak ze neni opravdu co zavidet!
0/0
1.3.2004 7:49

palanka

je jen
škoda že nám to nevysvětlil skvělý Thyronx. Ta pobouchaná "Němka Isbjoerna" to už udělala.
0/0
1.3.2004 6:44

Michalll

Strach z boje se snadno
transformuje do sexu. Bez strachu konečně skoro žádný sex není, ať je to otěhotnění žen či selhání mužů...
Jiné smíšené armády se však naučily s ním pracovat. Např. izraelská je na tom  statisticky nesrovnatelně lépe. Snad tedy i naše vojsko se bude instruovat na lepším místě.
Násilí tedy není výsada duchovenstva, ale provází všechny. Extrémní situace jen dá více prostoru. Konečně bez nějakého zážitku se obvykle člověk ani nezamiluje.  Dobré umět s nimi hospodařit.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
29.2.2004 16:19

JirkaVanek

Re:
Z ceho mel strach psycholog Hradni straze kdyz znasilnoval vykvet armady?
0/0
1.3.2004 4:08

Matinka

Co děláte vy, když vám někdo ubližuje?
Slovo ZNÁSILNĚNÍ má základ ve slově NÁSILÍ. Jsem žena a když na mě někdo chce páchat násilí, bráním se ze všech sil, můžu přijít ke zranění, modřinám a taky řvu, takže upozorňuji své okolí, že není vše v pořádku. Takové ex-post vybalování znásilnění, o kterých nikdo neměl ani ponění, mi připadá trochu přitažené za vlasy. Jde jim asi o odškodné - i takový způsob obživy se může díky publicitě zlegalizovat.
0/0
29.2.2004 10:57





Najdete na iDNES.cz