Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žáci gymnázia přišli o školní výčep

Sportovní gymnázium v Pardubicích bylo zřejmě celostátní kuriozitou. Žáci si mohli přímo v budově školy chodit o přestávkách do bufetu pro panáky alkoholu. Nyní je s tím konec. Prodej alkoholu nezletilým začali vyšetřovat i pardubičtí policisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jahol

ale ale
1. Z lidského hlediska mi přijde hloupé a nemístné nějak moc ty kluky trestat vyloučením nebo i mírněji, pokud ovšem nemají na triku jiné věci. Za mnohem horší prohřešek považuji agresivitu, netoleranci, šikanu a podobně. 2.Jenže když pak na maturitním plese své neteře vidím -náctiletého týpka, který se pomalu neudrží na nohou a dovoluje si na mě, mám chuť mu rozbít hubu. Ono totiž často nejde o mladickou nerozvážnost, ale o projevy takových charakterů osobnosti, které se nezmění nikdy.  3. Na celé věci mě fascinuje to, že málokoho z diskutujících napadá, že došlo k porušení zákona. Když si všichni tak rádi pomáháme alkoholem a tak strašně rádi bychom ho dopřáli vlastním dětem, proč už dávno nenaléváme od patnácti, případně ještě dříve?? Je snad takový problém udělat zákonnou normu? Ale zákon je od toho, aby se dodržoval a kecy o bonzáctví jsou jen ubohé výplody individualit, které se v prostředí svázaném zákonnou normou neuplatní a proto by daly přednost anarchii (kde by ovšem selhaly taky) 4.Celá debata na téma "No tak si tam ti kluci dali jedno pivo" nebo "Vždyť je nikdo ani pořádně neviděl" nebo "Jak je to vůbec možné, že jim nalili?" je vrcholnou ukázkou pokrytectví. Přece dobře víme, že si mladiství mohou obstarat alkohol (a také to dělají) bez nejmenších problémů. A proč se tady bavíme o jednom pivu, když se na některých letních "hudebních" akcích naše děti opakovaně zfetují do bezvědomí?  
0/0
19.2.2004 11:22

BBarret

aspoň
tam nebudou vyrůstat další poslanci Kottové!!!!!
0/0
19.2.2004 10:13

malfoy

Morální bestie?
Pardubice 18.2.2004.
Studenti gymnázia odvedeni uprostřed výuky policisty se zbraněmi a obušky!
Ano, i takto se dá pohlížet na dnešní dění na pardubickém gymnáziu - alespoň, klesl-li bych na úroveň redaktorů MFDnes, jen ti totiž dokáží nafouknout věc do rozměrů horkovzdušného balonu.
Chtěl bych zde rozvést myšlenku p. Artabana a pro Váš lepší přehled chci dokázat, kam až může vést zvůle redaktorů novinového bulváru (jakým se MFDnes stává!).
Citace z dokumentu:
Všeobecná deklarace lidských práv
(přijata a prohlášena rezolucí Valného shromáždění OSN č. 217 10. prosince 1948)
(1) Každý má právo na vzdělání... etc.
(2) Vzdělání má směřovat k plnému rozvoji lidské osobnosti a k posílení úcty k lidským právům a základním svobodám. Má napomáhat k vzájemnému porozumění, toleranci a přátelství mezi všemi národy, rasovými a náboženskými skupinami, jakož i k rozvoji činnosti OSN pro zachování míru.
Vidíme tedy, že zvůle redaktorů MFDnes vede k tomu,  že se z mladých lidí mohou stát nerozvinuté lidské osobnosti bez úcty k lidským právům a svobodám. Jsou z nich lidé bez porozumění, tolerance. Zde vzniká rasová nesnášenlivost, náboženská rovněž. A co nejhůř, tito mladí lidé mají tendence porušovat mír mezi lidmi, což může vést až k dalším válkám a zbytečnému násilí!!
Toto se může stát i Vašemu dítěti!!!
0/0
18.2.2004 22:09

jakub tomas

hnusna mf dnes
at se stydi hnusna mf dnes, chudaci studenti!!!
0/0
18.2.2004 12:01

Antonín Artaban

Policie odvádí studenty ze školy na výslechy!
Toto je výsledek práce redaktorů regionální MFDnes: studenti gymnázia jsou v době školní výuky na vyslýcháni policií.
MFDnes vytvořila Pihagate, policie získá další snadnou čárku v boji proti návykovým látkám...
Měl-li Clinton v ruce cigaretu marihuany a nikdo mu neprokázal, že její kouř měl  v plicích, tak, kdo dokáže studentům, kteří měli ve sklenici nějakou tekutinu, že to byl alkohol a oni ho požívali?
Studentům doporučuji konzultaci s právníkem a podání žaloby na MFDnes. Vždyť nepravdivými popiskami pod fotografiemi bylo poškozeno jejich dobré jméno...
0/0
18.2.2004 11:59

chroustík

Re: Doufám, že študáci jako jeden muž
odmítnou na policii výpověď. Tím by pro ně celý výslech měl skončit. Vřele doporučuji, protože cokoliv říct je špatně. A samozřejmě trvat na přečtení protokolu o výslechu, který samozřejmě podepsat pod poslední větou o odmítnutí vypovídat, protože jinak by protokol mohl být upravován.
0/0
18.2.2004 16:17

malfoy

xyGATE
teď se nabízí otázka, je-li Pihagate horší než :
a) Pivo-jsem-nepil-to-byla-limonáda-gate.
b) Někdo-chtěl-pihu-zničit-gate.
c) Není-to-už-šťouchání-do-mrtvého-gate?
d) I-když-jsem-to-udělal-nikdy-se-nepřiznám-gate.
e) A-co-fotomontáž-gate?
f) Green Gate
g) Tahákgate (dnes velmi populární, že?  )
h)  Bill-Gate-s
i) Přijede-na-sportovku-Buzková-gate?
j) ...a-co-na-to-Jan-Tleskač-gate???   ... jen jedna rada do života, lidé s fotoaparátem mohou být nebezpeční, Vyvarujte se kontaktu s nimi, hrozí vám nebezpečí, že vás vaši známí uvidí častěji v novinách...   Vyberte odpověď, která nejvíce odpovídá pravdě. (Je možné i více správných, i žádná odpověď)   fotografové a redaktoři článku "o školním výčepu" jsou: a) maskovaní b) zakomplexovaní c) podplacení d) špinaví skunci e) prašiví kojoti f) abstinenti g) nadprůměrně inteligentní h) podprůměrně inteligentní i) zralí na pěst j) zralí na žalobu k) muži na svém místě l) muži bez svého místa m) vázáni peptidickou (peptidovou) vazbou na ředitele školy n) složením podobní peptidu faloidinu o) ve skutečnosti Jan Tleskač   odpovědi vyplňujte hůlkovým písmem na zvláštní list papíru o velikosti A4.
0/0
18.2.2004 23:10

BudeHůř

Vzali výčep
a - nechce se mi to číst - doufám, že i ředitele.
0/0
17.2.2004 20:41

Nicool@s

AHOOOOOOJ
Když už jsem tady tak bych chtěl pozdravit všechny kluky co tam ten den se mnou pili , výborně sem se ten den zřezal...  A taky naši němčinářku, která ten den odmítla od pana "Zeleného" pozvánku na panáka , její chyba, mohla bejt na tytulních stránkách a taky nezaměstnaná.... ZDRAAAAVIM
0/0
17.2.2004 20:40

Pilat

to je smutna zprava
jak ted vychovate novou representaci, to je mi zahadou
0/0
17.2.2004 19:43

opily_poslanec

Podezřelí novináři
V zákoně o přestupcích se praví: ... Přestupku se dopustí ten, kdo a) prodá, podá nebo jinak umožní požití alkoholického nápoje osobě zjevně ovlivněné alkoholickým nápojem nebo jinou návykovou látkou, osobě mladší osmnácti let ...atd. Pokud tedy páni novináři viděli,že zde pár mladistvých požívá alkoholické nápoje,měli místo přihlouplých triků s fotoaparátem zasáhnout a zamezit těm nerozumným mladým lidem v další konzumaci a až následně ostrým perem zkritizovat v tisku tyto nepravosti.Takto se dle mého názoru dopustili přestupku dle §30/1a zák.200/1990 Sb.
0/0
17.2.2004 18:57

kokrhel001

Re:
myslíš špatně:-))
0/0
17.2.2004 19:00

malfoy

Děkuji
Děkuji za odpověď na můj dotaz. Přesto by mě stále zajímalo, jestli bez našeho vědomí a souhlasu je možno otisknout fotky v novinách nebo vůbec fotit. Děkuji, mistře právníku.
Lukáš Těžký
0/0
17.2.2004 21:12

Jarindoe

....
Chtěl bych se omluvit čtenářům diskuze ( novinám ani náhodou), že jsem zde uveřejnil nepravdivou informaci o dnu narození pana "Zeleného".
Proč jsem tak učinil?
Vzhledem k tomu, že se v danném prostředí denně pohybuji, tak jsem očekával odezvu. Prostě jsem chtěl zjistit odkud vítr fouká. Nyní mám bližší představu o celé kauze, ale výsledek si nechám raději pro sebe vzhledem k tomu, že na jedné ze škol studuji.
Chápu, že tím přestávám být důvěryhodný, ale i tak si něco neodpustím.
1) Nevíte, jestli ještě berou do ČR hledá superstar? Omluvy se asi nedočká nikdo. Tak bych měl aspoň náskok, jakože mě lidi poznají.
2) Asi se opakuji. Když už novinář zjistí údajné porušení zákona. Není jeho poviností oznámit to policii, ať to prošetří, a AŽ následně uveřejnit  vše, když už je vše podložené.
3) Vzhledem k tomu, že jste tam trávili 1 hodinu, tak asi nevíte, co znamená v místním podniku pojem "zelená"! To muže být od speciální limonády až po ledový čaj cokoliv.
4) MFDnes Jaké lidi to zaměstnáváte, když neumějí přečíst z nápojového lístku, kolik stojí pivo a vodka. Vy říkáte 20 a 7 korun, ale správně je 18,50 a 10 korun. Kolik jste jich v sobě měli, když ve třech to nedokážete přečíst, a jak pak můžete vidět cca. 5 metrů, co se u vedlejšího stolu pije?!?
5) Zajímalo by mě, jestli někdo nevíte, co může škola prozradit o svém studentovi. Domnívám se, že jenom jestli školu navštěvuje nebo ne.
6) Nevšiml jsem si prve, že je tam i fotka s protějšího stolu (zdravím Johnyho a Freemana), takže k tomu se nebudu vyjadřovat, poněvadž na rozdíl od vašich "skvělých novinářů" nevidím, co si objednávají na protějším stole.
P.S. Byl jsem upozorněn ( zdravím paní třídní), že jsem se dopustil několika pravopisných chyb, za něž se také omlouvám. 
0/0
17.2.2004 17:24

malfoy

Menší reakcička
Chtěl bych se zde pana Jarindoea zastat, protože okolo osoby pana "Zeleného" vznikla spousta nejasností, co se týče jeho věku. Nyní tedy víme, že zletilý nebyl, nicméně vadí to, pil-li kiwi-juice?
ad 1) Myslím, že bychom do Česko hledá superstar měli přihlásit spíše a právě pana "Zeleného" jehož úsměv na nejedné novinové fotce zlomil nejedno dívčí srdce. Takovýto čloěk si zaslouží být poprávu českou superstar... Zejména pak při jeho oblíbené písni "...z celé jižní eskandróny...ESKADRÓNY!...nezbyl ani jeden muž..."
ad 2) Chtělo by to názor profesionála
ad 3) Zelená je třeba také pastelka nebo propiska... třeba bylo slyšet "Láďo, přines mi zelenou" a novináři třeba neslyšeli zbytek   "...propisku, ať si můžu napsat úkol z matematiky na zítřek"  (Rovněž zdravím paní profesorku třídní)
ad 4) No, víš, Jarindoe, počty v bulvárních denících bývají často slabé, a co teprve když si dá redaktor alkoholický nápoj barvou podobný nabublanému ice-tea, to jsou  pak data zkreslená ještě více... a tím pádem se jim nedá připisovat větší váha...
ad 5) Myslím, že Gypce pro dobrou pověst prozradí i krevní skupinu a barvu očí... No, nevypadalo by ve statistikách krásně "100% modrookých studentů Gymnázia Pardubice, kteří mají krevní skupinu B, bylo úspěšně přijato na VŠ Chemickou v Pardubicích" (kde tuším berou bez přijímacího řízení), nicméně statistika je věda přesná... škoda, že je v důležitosti až za zeměpisem (což je přece hned po tělocviku druhý nejdůležitější předmět)
ad 6) Bohužel Freeman sedává v hospodách vždy v koutě a sleduje dění kolem, takže se nikdy nezapojí do pití juiců, šťáv a ledových čajů, každopádně foto se ale povedlo. Jako by na té fotce říkal: "Honzo, usmívej se, oni nás fotí!"
S úctou, Váš L.T.
0/0
17.2.2004 17:43

Freeman_doe

Re:
ja te taky zdravim Jarine_doe...
0/0
17.2.2004 18:26

Jarindoe

........................
0/0
17.2.2004 16:49

dudlik007

fotky
Ahoj lidičky! Asi jsem trochu divná, ale může mi někdo říct, kde ty fotky s těma údajnejma chlastalama mám hledat? Pořád jsem ještě na žádný nenarazila...
0/0
17.2.2004 16:36

Mittar

Re: fotky
asi jen v tech novinach ze 14 nebo kdy to vyslo ... nevim
0/0
17.2.2004 16:39

xix

Re:
 Podivej se zpetne na stranky idnesu na clanky z minuleho tydne. Fotky tam jsou.
0/0
17.2.2004 16:47

dudlik007

Re:
Asi jsem blondýnka, pořád ty fotky nemůžu najít. Napište mi prosím někdo přímo adresu. Díky...
0/0
17.2.2004 17:41

Freeman_doe

Re:
proc chces ty fotky? to neni takova sranda jak si myslis...
0/0
17.2.2004 18:27

dudlik007

Re:
Když tady někdo pořád vypáví o fotkách, tak bych možná chtěla vědět, o jaký fotky se jedná. Je to trestný?
0/0
17.2.2004 19:10

Freeman_doe

Re:
ta skupina co se tu furt bavi o nejakejch fotkach na nich sama je:)
0/0
17.2.2004 19:19

Nicool@s

Re:
Pošli mi nejdřiv svoji fotku
0/0
17.2.2004 20:34

Freeman_doe

Re:
hele Míšo...tobě to tam taky moc sluší...
0/0
17.2.2004 20:39

Nicool@s

Re:
no jo, ale tak pěknej usměv jako ten tvuj tam nemám...
0/0
17.2.2004 20:44

malfoy

Chvilka zamyšlení
Vážení, přemýšlejte...
1) Copak lze podle fotografie poznat, ze v tom či onom nápoji byl alkohol? Podle mě si spousta studentů s oblibou nechá do půllitru nalít ledový čaj a následné do toho fouká brčkem, až se vytvoří hustá pěna, celý nápoj pak z dálky či na fotografii může zanechat dojem, že se jedná o pivo... Anebo co je špatného na višňovém džusu - nevypadá snad jako červené víno? Ale o čem jsem se doslechl až nedávno je kiwi-juice podávaný v malém množství - řekněme v degustačních skleničkách... Měl bych ochutnat...
2) Proč přítomní páni novináři nezavolali policii? Jsem si stoprocentně jist, že i kdyby si dal kterýkoliv ze studentů alkoholický nápoj, bylo by to to jeho vyučovací hodiny ve škole dávno vyprchalo. Pokud se nemýlím, má-li žák (student, chcete-li, vážení učitelé resp. profesoři z Gypce) hodinu volna, je pouze na něm, co dělá (ano, pokud neporošuje zákon atd. atd.). A kdyby přišli studenti do hodiny alespoň s jednou setinou promile (0,00001 - je to takhle, že ano?), každý učitel by si toho jistě všiml a odvedl by onoho opilého (říkejme spíše, toho, co požil) studenta k osobě vybrané ředitelem školy k tomu, aby kontroloval alkhol v dechu studentů (snad touto kontrolující osobou může být i ředitel sám). Nicméně, žádný z učitelů (omlouvám se, profesorů) nic podobného nezjistil, takže žádný z žáků (studentů) tedy v době školní výuky opilý nemohl být.
... nebo si snad nejste jisti kvalitami vlastních řad?...
...Možná i tam by něškodilo občas provést podobnou kontrolu, že?...
Opět bych se chtěl zeptat, jestli není protizákonné vyfotografovat osobu bez jejího vědomí. Jste- li někdo odborník, odpovězte, prosím.
s pozdravem L.T.
0/0
17.2.2004 16:32

Johny Doe

Re:
jj zcela s tebou souhlasím. jo a mimochodem ,je to teda jenom domněnka, ale pokud by tam nezletilí opravdu pili alkohol a pokud by se to prokázalo nebyli by náhodou redaktoři MF spoluviníky????to je jako pokud pozorujete vraždu(zavedeno do extrému) a vydáte to až za dva dny jako absolutní senzaci "fotky brutální vraždy z první ruky".
0/0
17.2.2004 16:43

Freeman_doe

Re:
ja take souhlasim a navic si myslim ze jedno otisknuti tech fotografii uplne stacilo... prece jen opakovany vtip neni vtipem... uz jen pro to ze je to bez naseho souhlasu a vedomi...
0/0
17.2.2004 18:19

pakous

jo
Zlaty gympl. Odpoledni seminare po trech volnych hodinach stravenych v hospode byly vzdy zajimave, navic se clovek na anglicke konverzaci nebal promluvit. Ale tankovat hned ve skole, to mi pripada trochu nevhodne, clovek by se mel alespon snazit, aby ho pedagogove nevideli, takhle to proste neni ono. Hold dneska uz je asi trochu jina doba.
0/0
17.2.2004 14:08

THE-CORNHOLIO

Nezaměstnaní Romové
Vážení čtenáři, omlouváme se, diskusi pod tímto článkem jsme kvůli rasistiským komentářům některých čtenářů stáhli. Většina těchto komentářů je pravda a proto se nemí v tomto státě říkat. Vaše redakce
0/0
17.2.2004 14:05

THE-CORNHOLIO

Novinářům zakázali vstup do parlamentního bufetu
a tak se mstěj studentům.
0/0
17.2.2004 13:56

THE-CORNHOLIO

Vážený premiére Špidlo a pane ministře Sobotko!
Děkujeme Vám za velice razantní snížení daní.Již jsme vrátili ŽL a byli si zařídit S-D Rentu, rozumějte soc demáckou podporu na úřadu práce.Je to nic moc, tak na 14 dní za sebou do hospody, nebo na nájem, ale to nevadí.Díky kontaktům z doby podnikání se nám nynější podnikání značně zjednodušilo.Žádné stupidní fakturace, zbytečná byrokracie a buzerace ze stran FÚ a živn.odboru.Díky Vám teď vyděláme víc a nemusíme Vám nic odevzdat, tak kam bychom za prací chodili? Maximálně na léčení na západ, vždyť to pojišťovna musí zaplatit a pojistné nám teď platí stát.Tak proč se rozčilovat?My se tady máme skvěle.        S pozdravem Svaz živnostníků pro šedou ekonomiku.
0/0
17.2.2004 13:51

Uslintanej_pes

Kouříte
No, tak si tam místo bufáče uděláte takovej menší bordý*lek , kde bude veřejná kuřba..............přítomných maturujícími studentkami....
0/0
17.2.2004 13:45

houba1

Taky jsem tam chodil
Taky bych se tady chtel vyjádřit.Do pihy jsem chodil a rad.Škoda jí bylo tam fajn.Jo a znate tuhle..."Láďa to je homosexual"...(místní školník).... a nejlepší se to řve tak ve dvě v noci pod oknama jeho školního bytu.
0/0
17.2.2004 13:35

Uslintanej_pes

Re:
Tak to se pěkně pleteš. Jsi nebohý hovádko, natož aby jsi znal Láďu. Trapáku. Sám si bukvice.
0/0
17.2.2004 13:46

houba1

Re: moje chyba
Tak to se ti omlouvam stala se nepochopitelna chyba to asi zato ze mi rusej nalejvarnu.Nepatri tam Lada ale Vita!!!!!!!!! Lada je dobrej chlap fakt sorry.
0/0
17.2.2004 19:49

Adam-S

Vsichni jsme si rovni, nekteri jsou si rovnejsi...
Ze nasi zakonodarci chlastaji v pracovni dobe, cili v dobe, kdy schvaluji zakony a de facto rozhoduji o osudu zeme, to je kazdemu fuk. Ale kdyz si da parta studentu o prestavce pivecko, tak je z toho poprask. Schvalne at se prihlasi vsichni navstevnici teto diskuze, vcetne panu novinaru, co se nenapili alkoholu do svych 18 narozenin! Myslim, ze vas moc nebude...
   
Pekne mi leze na nervy  ta banda pokrytcu a moralistu, kterych je tady mezi nami spousta. Myslim, ze pan novinar uz je starsi zapskly pan, jehoz mladi je, cituji z textu jedne pisne Jarka Nohavicy: "...v řiti jak koksovna Karolinka..." a ktery se tak rozhodl kazit mladi i jinym. Pane novinari, gratuluji vam, povedlo se vam to. Jste spokojeny???
0/0
17.2.2004 13:20

raf1

Haranti...
Haranti rozcapení - bufet, bar, kuřárna ve škole - kdo to kdy viděl, to nemáme ani my v zaměstnání a musíme držet zobák.
0/0
17.2.2004 12:53

Riwa

Re:
Ve škole se pohybuje parta lidí,proto je logický,ze chtej jist a pit,proto tam byl bufet:Kurarana by tam v poho mela bejt,proc ne?Kdyz je ti 18,mas svoji hlavu , ne?A to je lepsi se nekde schovavat ¨nebo co....Ze vy nemate v praci bufac,znamena , ze ho nesmi mit nikdo jo
0/0
17.2.2004 16:25

Rodion Romanovič Raskolnikov

Re:
Možná byste tomu neveřil, lae já vás lituju a soucítím s vámi. Ano, lituji člověka, který dokáže takhle humorně inteligentním lidem haranti a sám si to ani nedokáže srovnat v hlavě tak, že by zašel za svým šéfem a rozumně se s nim domluvil. Mno a že je váš šéf debil?!? Mno i nám se stále vtlouká do hlavy že na blbce narazíš všude. Tak prosím nezáviďte a urovnejte si to u sebe, vylepšete si své pracovní postředí a třeba začnete odvádět i lepší činnost v práci, ale to by chtělo makat a ne si číst noviny na internetu, že. Rodion Romanovič Raskolnikov.
0/0
18.2.2004 16:07

laokont

Reakce studenta Sportovního Gymnázia v Pce
Když jsem se o tomto článku doslechl myslel jsem, že je to vtip, ale mýlil jsem se. Po jeho přečtení mohu říci, že mě MF DNES zklamala svým poklesem na úroveň bulvárních plátků. Nadpisy těchto článků vykazují snahu o vyvolání senzace. Studenti naší školy se nechodí o přestávkách opíjet a ani nikdy nechodili. Chodím do Pihy docela často a nikdy jsem tam neviděl studenta SG pít alkohol. Možná by se mělo psát spíše o vedlejším gymnáziu, jehož patnáctiletí studenti vesele vykuřují u jídelny a personál školy s tím nic nedělá. Pokud vím tak do Pihy chodí popíjet znovu studenti vedlejšího gym. a myslím, že je těžké mezi dvaceti plnoletými poznat 3 sedmnáctileté studenty.
0/0
17.2.2004 12:34

Riwa

Re:
0/0
17.2.2004 12:50

krystof07

Re:
Naprosto s tebou souhlasim!!! Kdo jsi, ze to tak znas?
0/0
17.2.2004 13:55

laokont

Re: krystof07
Jsem student 4. ročníku SG a kdo jsi ty, že tě to tak zajímá?
0/0
18.2.2004 12:20

krystof07

Re:
Taky to tam znam, studoval jsem na Sportovce a jeste do nedavna jsem chodil za Ladou na pivo.
0/0
18.2.2004 12:24

krystof07

Re:
Jeste bych se te zeptal - kdo je tvoje tridni? Staci mi jen inicialy a predmet ktery uci.
0/0
18.2.2004 12:31

GUG

Všem, kteří se studentů zastávají:
Mohli byste si dovolit popíjet alkohol v bufetu Vy sami během pracovní doby? Asi ne, že? To by pak následoval rychlý vyhazov, pokud tedy zrovna nejste poslanci. Proč by tedy pro teenagery měla platit jiná pravidla? Jsou to snad nějací nadlidé, že si mohou dovolit něco, co my dospělí a pracující, kteří na ně platíme daně, nemůžeme?
0/0
17.2.2004 12:22

xmilas

Re:
Jak muzete srovnavat vasi osmi a pul hodinovou pracovni dobu s rozvrhem hodin studentu, kteri maji 5-7 hodin a casto jdou ze skoly jiz po obede ? Nezavidte jim to taky budou pracovat.
0/0
17.2.2004 12:35





Najdete na iDNES.cz