Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Veterán se vydává za pilota RAF

Veterán druhé světové války Jan Horal (81), který v pátek dostane Řád britského impéria, není tím, za koho se vydává. Muž, kterému královna Alžběta udělila jedno z nejvyšších vyznamenání, léta tvrdí, že byl pilotem britského Královského vojenského letectva - ve skutečnosti však jezdil v tanku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JKn.

Obhajoba II.
Ani ja nemohu mlcet k tem tendencne a ucelove napsanym novinarskym vymyslum! Pana Ing. Horala znam jiz snad deset let, a jsem mu moc vdecny za to vse, co dokazal udelat nezistne pro nase veterany, vcetne meho zesnuleho otce, byvaleho prislusnika cs. 311. sq. RAF i pro tezce popalene cleny The Guinea Pig Club, aj.! I ja jsem od neho slysel jeho zivotni pribeh, ale NIKDY jsem od neho neslysel nejake vymysly, jake jsou mu v clanku prisuzovany! Jako jeden z dukazu mohu pro neverici treba prilozit i jeden odkaz na clanek v internetovem casopisu Hotel REVUE z r. 1999 (!) z clanku stareho pet let: http://www.hotelrevue.cz/clanky.php?vstup=180
Tam je snad jeho zivotopis popsan JASNE a srozumitelne. Vzdyt neni snad ani dulezite, kde zrovna ve 2. svetove valce slouzil, ne? Uz tim, ze se dobrovolne prihlasil, zasluhuje muj hluboky obdiv a uctu. Ktery mlady kluk by to udelal dnes? A i kdyby slouzil jako pomocnik, treba v polni kuchyni, tak toho udelal pro zapomenute hrdiny, nase veterany, uz tolik, ze si celkovy ton toho clanku  rozhodne nezasluhuje  
Vazeny pane HORALE, preji Vam hodne pevne zdravi a jeste jednou Vam s celou rodinou za meho tatinka i vsechny ty ostatni veterany UPRIMNE DEKUJI a k udeleni Order of the British Empire Vam dodatecne gratuluji. Vas Jirka Kn.   
0/0
21.2.2004 1:35

salam-hnusajn

Pan redaktor
z časopisu Hotel revue dostal dostatečně dobře zaplaceno za tak krásný článek. Vážený, nesnažte se tady přesvědčit obyčejné lidi (dle Vás asi blbé), že to je obyčejný rozhovor. Ten článek smrdí PR (píár) na sto honů. Kdo někdy dělal na reklamní agentuře mi dá jistě za pravdu. Takovéto články se běžně objednávají, data či přímo napsané se dodávají od zadavatelů a buď se tak rovnou přetiskují nebo se lehce redakčně upraví. Májí z toho prospěch všichni - ten o kom to je se zviditelní, redaktor a dotyčný plátek dostane za to velmi dobře zaplaceno a hlavně to není doplněno hlavičkou "Reklama" a to je ze všeho nejdůležitější.
Vůbec jste nepochopil, že v tomto článku (MF) není pan Horal napadán za charitu ale za něco jiného. A tak pořád jste mě nepřesvědčil že to není sedmilhář. A v duchu jeho slov z Hotel revue - Kdo lže ten krade.
Myslím, že máme spousty dalších veteránů, kteří by zasloužili to samé ocenění, které se dostává panu Horalovi. Ale to jsou dle mě skuteční hrdinové, jsou skromní a nechlubí se cizím peřím.
0/0
21.2.2004 2:07

JKn.

Re:
Nikdo netvrdi, ze se nejedna o reklamni vydani, asi ano. Ale kazdopadne tam je zivotopis p. Horala prezentovan, a to v textu starem PET let, to bych rad zduraznil,  uplne jinym zpusobem, nez jak je uvaden a vyzniva z toho nestastneho clanku v mf DNES, ktery mohl byt vypracovan zrovna tak na objednavku zase kohokoliv jineho! A musim se v teto souvislosti zeptat tedy ja, PROC byla vymazana ODPOVED p. Horala nazvana -Vyjadreni "vinika"-, ktera zde na internetu byla pouze JEDEN JEDINY DEN, kde bylo jim osobne mnohe vysvetleno a doplneno, kdyz na tuto odpoved ma podle tiskoveho zakona kazda "kritizovana" osoba pravo? To je take v poradku v ramci te tzv. OBJEKTIVITY a PRAVDY?
To, ze sve prispevky, pane Hnusajne, tak peclive zviditelnujete barvou a tucnym pismem, by mohlo take svedcit o mnohem (alespon pro mne). Kazdopadne na sve polozene otazky uz ani zadnou odpoved nevyzaduji.
0/0
21.2.2004 3:47

salam-hnusajn

Vážený
chcete tady snad tvrdit, že před pěti lety byl ještě pan Horal plně při smyslech a proto jsou zde uváděná data objektivní?
O příspěvku a následném vymazání tohoto nic nevím, to sice pláčete dobře, ale na špatném hrobě. Musíte se obrátit na provozovatele serveru. I když, kdo ví jak to bylo, neboť u vymazaných příspěvků zde zůstává hlavička s poznámkou, že tento byl odstraněn.
A propos, svojí argumentací mě utvrzujete v tom, že Vy jste celý život prožil spolu s panem Horalem, ba každou vteřinku jeho života, že tak bezpečně víte, že je vše pravda!!!
Možná i tento článek vznikl na "objednávku", ale spíše na upozornění těch, kteří znají skutečný stav věcí a přestalo jim to být lhostejné, a proto na tuto páně Horalovu skutečnost poukázali. Přečtěte si jej znovu, celý a pořádně prosím. Najdete tam dosti osob, které poukazují, že věci byly tak trochu jinak.
Nic netrvá věčně, ani trpělivost není neomezená a pravda pak vždy vyjde na povrch. A známo jest, že pro pravdu se každý nejvíc zlobí.
Mějte hezký den
0/0
21.2.2004 5:00

JKn.

Re:
Nechci tady pro VAS tvrdit v teto trapne zalezitosti uz vubec NIC, aby bylo jasno! Na techto strankach jsem videl, co jsem videl a mohl bych sem klidne tu odstranenou odpoved p. Horala ze dne 18.2.2004 prekopirovat, nicmene mi v tom brani vrozena slusnost, kterou MENSINA diskutujicich zde neoplyva, nebot nemam k takovemu kroku souhlas autora.
Rozhodne Vam vsak neminim uz dodavat ani dalsi argumenty a silu v pokracovani te neopravnene medialni stvanice na drive narozeneho pana, ktery si ji rozhodne nezaslouzi! Citite ted uz konecne alespon  to prave zadostiucineni?
Kdyz nic jineho, tak jsem Vas alespon nenasilnou cestou (kdyz se tady v te diskusi podivam zpetne na Vase vsechny ty prispevky podepsane nickem "salam-hnusajn") trochu primel ke slusnejsi forme vyjadrovani. A i to by mohlo byt trochu pro vas do zacatku dobre, myslim! I kdyz s vami nemusim ve vsem souhlasit (a take nesouhlasim), tak vam (alespon) k te ocividne zmene vaseho chovani gratuluji!  
0/0
21.2.2004 16:19

salam-hnusajn

Tak to jste
klidně mohl napravit to, co zlá redakce smazala, aby mohla tahle mediální štvanice pokračovat...děkuji, tak už jsem se dlouho nezasmál.  Gratuluji, jste užasný komik a mohl by jste se tím i živit.
Pan Horal by byl sám rád, že je jeho obhajoba znovu na světě. Je jen s podivem, že zde tato není a jak jsem již uvedl, ani pozůstatek, že by zrovna příspěvek páně Horala byl odstraněn, tak zrovna vy jej máte. Jen jestli jste ten příspěvek právě neodstranil vy 
Och vy filuto, netušil jsem že vaše reakce mají prvotní účel mě naučit slušnějšímu vyjadřování a o p. Horala tu vůbec nešlo. Hluboce děkuji za vaši nenásilnou a bezplatnou lekci. Ale díváte se asi špatně,  já se vyjadřuji stále stejně - tzn. slušně!!!
A pokud p. Horala tak důvěrně znáte, není nic snažšího než, že jste jej o souhlas mohl neprodleně požádat. Ale spíše se vkrádá myšlenka, že p. Horal vzhledem k blížícímu se předání v článku zmíněného vyznamenání a následné konzultaci s někým blízkým, raději své vyjádření ani na tuto diskuzi nezaslal, aby tak sobě snad ještě "neublížil". A nebo ji poslal jinam. Třeba na e-mail nazory@idnes nebo podobnou. Pak ovšem asi nemá šanci na uveřejnění. Musí nejlépe psát sem a viz. jak je uvedeno drobným písmem dole - Pokud chcete, aby váš názor měl šanci být uveřejněn i v deníku MF DNES, řádně ho podepište a uveďte místo bydliště (obec či město).
Mějte hezký den a pozdravení panu Horalovi
0/0
21.2.2004 20:14

lachoutecek

obhajoba
Mám tu čest být zaměstnán u pana Horala a mohu říci, že nikdy o sobě jako o letci nemluvil ( i když , pravda, leteckou uniformu občas nosí) . Spíš by mě zajímalo, komu vadí že bude vyznamenán za protifašistický odboj. A už je celkem lhostejné, zda jako tankista, letec, parašutista, řidič či jako kuchař u polní kuchyně. Prosím ať se ozve ten, komu to vadí!!!!!!!!!
0/0
20.2.2004 18:59

salam-hnusajn

Re: Ty jsi u Horala...
...pracoval asi ještě před jeho úžasnou kariérou u letectva. Jo vadí mi to a dost, že se chová stejně jako Gusta Fučíková a jiní podobní v době minulé a přijímá bezostyšně odměny a pocty za to co nebyl.
Myslel jsem si, když konečně komouši odešli do krajin zapomnění, že s nimi odešly i tyto manýry. Jak hluboce jsem se mýlil. A dnes vím, že se v podstatě nic nezměnilo. Jen ty věnce se kladou k jiným pomníkům, ale situace zůstala stejná. Kolik slavných komoušů - bojovníků nám bylo prezentováno jako hrdinní bojovníci proti fašismu a přitom jsme se pak dozvěděli že seděli za pecí, pokud sami přímo neudávali gestapu. A pan Horal? Provozuje v podstatě to samé (netvrdím že by udával), vymýšlí si a co hůř lže, a to tak, že tomu už i sám věří.
Když je tak čestný, poctivý a fér chlap, proč není schopen říct na rovinu: "Sorry, něco jsem si trochu přikrášlil a bylo to ve skutečnosti tak a tak". Tak to je to podvodník, kterému nelze snad ani věřit jeho jméno a takoví mají mít nějakou prestiž??!! S tím zásadně nesouhlasím.
0/0
20.2.2004 21:43

salam-hnusajn

Pan Horal
je tankista a to mu nikdo neodpáře. Jen jestli nejel v tanku spolu s Gustíkem a Šarikem . I to je možné protože je to člověk trpící nemocí zvanou Bájná lhavost.
A úspěšný člověk to je určitě. Jednou sedl do letadla a sestřelili ho, pak do tanku a hned najel na minu. Bojoval snad na všech možných i nemožných frontách (možná byl i členem 5. kolony - kdo ví). Je zkrátka SUPERHERO a divím se, že ještě nikdo nepřišel s nápadem vybudovat tomuto Superpartyzánovi hodnotný pomník.
Vy všichni víte kulový o jakého "skvělého" člověka tu jde. O tom se snad nedá pochybovat, zvláště když je známo že v okruhu svých nejbližších spolupracovníků zaměstnává bývalé spolupracovníky STB a nedá na ně dopustit!!!
Jednou takhle byla beseda - nedávno - o letcích RAF na jedné škole. Tu neváhal pan Horal na tuto poslat svého známého, aby studentíkům vyprávěl o svých bojích za RAF. Vtip byl v tom, že tento človíček v době o které měl vyprávět ještě jezdil v kočárku
To že se stará o popálené vůbec s tímto článkem nesouvisí (jen jestli si tím neuklidňuje své černé svědomí - ???).
0/0
19.2.2004 18:34

Toleda

O co tady autorovi vlastně jde?
Kdo z nás ví, co budeme vyprávět, až nám bude přes osmdesát... :-)) Každý má nějaký ten svůj sen a občas o něm trošku "práší" :-) Pokud tím nikomu není ubližováno, tak mu to přejme :-)
Rozhodně bychom pana Horala měli soudit hlavně podle toho co udělal a ne jen podle toho co říká... Kecalů má tenhle národ až až, ale pokud některý z nich udělal alespoň zpoloviny tolik co pan Horal, tak před smeknu :-)))
0/0
19.2.2004 9:03

Michalll

Letadlo má prestiž,
ale v tanku se hoří proklatě delší dobu. A to německý protivník nebyli nějací iráčtí poběhlíci, souboje byly vyrovnané. Rusové jezdili i nenabarvení, jak jim dokázali zatopit. Bohužel v dosti nespravedlivé věci.
My ovšem armádu sami mít nemůžeme, na dezertérech - legionářích, se toho moc vybudovat nedá. Stejně jako na Žižkových banditech. Za nás bojují děvčata ne mezinárodních výpadovkách, to je naše strategie přežití a to je naše čest, ať se na mne policie, parlament, prezident nezlobí. U nich je převaha,  oni ví jak na to s "nepřítelem". my muži jen inkasujeme na devizovém přílivu udržující rozpočet státní.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
18.2.2004 16:23

Libertarian

tohle sice neni clanek lakajici skandalizujicim titulkem stovky ctenaru
http://www.gpigs.fsnet.co.uk/CeskyKrumlov/ ale snad tenhle nudnejsi cestopis o panu Horalovi vypovida lepe
0/0
17.2.2004 20:17

logar

Re: Dík za upozornění
Tito lidé se konečně ve svém životě baví, na svůj účet. V jiných případech si Havel pozve politické kretény a podvodníky z celého světa na masáž EGA a platíme to my. Havel sám si veteránů, po donucení, všiml až po sedmi letech po "sametu" ale pak nakonec se hodil marod, nešel za nimi jak slíbil,  a dal přednost hokejistům z Nagana, které na pár hodin ukradl ve své vile národu. Kolik veteránů za těch sedm roků umřelo v chudobě a bez uznání, ať Havlovi na věčnosti někdo připomene.
0/0
18.2.2004 7:12

hovnival-

@@
I ja jsem byl pilotem behem II. svetove valky. Letal jsem na stroji Fokker DR 1. Byl to sice stroj pomerne stary, ale dostacujici. Vzdycky to britske piloty vydesilo a radeji obraceli sve stroje a rychle se vraceli zpet na Londyn.
0/0
17.2.2004 18:31

Isabelle

Re:
Ale ja se vsadim, ze jsi byl uchvatny v te pilotske uniforme
0/0
17.2.2004 18:38

hovnival-

Re:
Samozrejme, ze jsem byl a stale jsem uchvatny, nebal bych se rici, ze jsem nejuchvatnejsi hovnival na celem svete.
0/0
17.2.2004 18:55

barbudo

Re:
Hovnival který má troje krovky musí vyděsit každého...
0/0
17.2.2004 19:42

hovnival-

Re:
Oni si spis mysleli, ze jsem Manfred von Richthofen
0/0
17.2.2004 21:24

Isabelle

Re:
A mel jsi taky cervenou salu jako Snoopi?? Vis ten "red baron" in Charlie Brown?
0/0
17.2.2004 21:36

PavelPo

doplnění titulku:
Veterán se vydává za pilota RAF a iDNES se vydává za seriózní noviny. Kdo je na tom líp - veterán, který ve skutečnosti bojoval proti němcům s tankem nebo iDNES, která je ve skutečnosti stěží prachbídným žurno-bulvárem...?
Čtenáři hlasujte TEĎ!!
0/0
17.2.2004 15:53

palanka

za to lhaní
je mi ho líto. Neměl by to mít zapotřebí, při svých osobních kvalitách. Jen mě mrzí, že rozlišuje kdo na které straně bojoval proti fašismu. To by mělo být hodnoceno stejně. Jiná je otázka kdo jak se stavěl v espolečnosti po 45. A ne všichni z vých. fronty byli nakonec rudí!
0/0
17.2.2004 13:18

jouda-bouda

koho chleba jíš....
Je jasné, že MF Dnes stejně tak i iDnes svobodně a pomalu vmanipulovává ctihodné čtenářstvo a veřejnost na stranu poraženého ve II. světové válce. Němci a to nejen sudetští jsou dnes okradené a vyhnané oběti a bojovníci proti fašismu jsou udavači, gauneři a podvodníci. Pomalá revize výsledků II.WW.
0/0
17.2.2004 13:14

Outlander

Otazka je kdo lze
Opravdu by me zajimalo jak je to ve skutecnosti. Vsichni se tu hadate a nadavate na dedulu, ale nevite jaka je skutecnost. Uz ze stavby clanku a ze zkusenosti s iDnes vam musi byt jasne, ze iDnes je cisty bulvar, ktery si veci prinejmensim dokrasluje, ne-li primo lze. U nas na katedre zurnalistiky jsme se MF Dnes zabyvali a zaver nebyl pro MF Dnes vubec lichotivy. Proto bych vsechny clanky na techto strankach bral s velkou rezervou a doporucil bych radeji lidovky, ci nejlepe Hospodarske noviny, nebo jeste lepe zahranicni tisk. iDnes neuvadi za co dostava vyznamenani, napred rika, ze nekdo lze a nakonec clanku to zmirnuje. Jde o jedine..poutavym titulkem prilakat "kliknuti", ktere jim zajistuje zisk z reklamy. O nic vic nejede. Informativni hodnota clanku je nulova.
0/0
17.2.2004 13:06

Evilman

iDnes a titulek
Jsem iritován titulkem iDnes, kde je tento pán, který nesporně zásluhy o naší vlast má - nazýván podvodníkem.
Jak byste milá iDnes potom měli nazvat: Špidlu, Grosse, Sobotku, Svobodu a jiné socialisticko-panbíčkářské zloděje a podvodníky tvořící vládu České Republiky?
Spiteful Evilman
0/0
17.2.2004 12:43

fleret

Re:
to je ono.Jde o zastupny problem ( jako vzdy ),diky kteremu se tak dari rozmnelnovat fakticke problemy a prusery tebou citovanych soudruhu a nejenom jich.Protoze,pokud ma nekdo opravdu nejake prokazetelne zasluhy o vlast je tento pan.Grossove,Spidlove,Sobotkove,Svobodove a ostatni vetes lzou denne v daleko podstatnejsich vecech a presto se najdou agilni idioti,kteri takove tupone,jakym Gross a Sobotka bezesporu jsou,vynesou na piedestal popularity.Tihle dva grazlici a odnikud nikam, vrsi lzi zleva,zprava,zeshora,zezdola jako na bezicim pasu....
0/0
17.2.2004 12:49

Pilat

Re:
bnemej strach, az ti panove dostanou metaly, pak je nazvou podvodniky taky. :o)
0/0
17.2.2004 19:46

Libertarian

Pan Horal mozna mluvi i o tom, co by byval chtel zazit
Ale proto by ho iDnes nemela nazyvat podvodnikem. To ze je valecny hrdina nikdo zpochybnit nemuze. To ze se stara o veterany RAF lepe nez nas stat, za ktery umirali, nebo se nechali uskvarit v kokpitu je nesporne. Mel jsem tu cest se s nim asi trikrat osobne setkat. Vzdycky o sobe kupodivu mluvil ve spojitosti s druhou svetovou valkou jako o tankistovi. A jestli je podvodnik se bezte zeptat jeho zamestnancu. Nikdy jsem nevidel ze by nejaky cesky podnikatel mel takovy respekt a obdiv vsech podrizenych od uklizecky po managery. Oni asi vedi proc "podvodnikovi" Horalovi veri.
quote: Horal říká, že velmi krátce působil v kanadské letecké jednotce v Africe. "Ale tam jsme moc nelétali. Vlastně skoro vůbec ne."
Tohle podle mne NENI tvrzeni o stovkach operacnich letu. Mozna by bylo vhodne kdyby se autor titulku o podvodnicich pokusil sva tvrzeni dokazat. (I kdyz uznavam, ze clanek sam neni napsan nijak surove).
Vim ze ty, kterym vyhovovali doby, kdy bylo vhodnejsi minulost v RAF zapirat, sotva o necem presvedcim a presvedcovat nebudu. Ale panu redaktorovi bych vzkazal, at po lidech jako je pan Horal plive o neco opatrneji, aby se na tuhle zemicku v pristi valce potencialni hrdinove nevy....i. Ono by snadno mohlo vypadat, ze tohle policko malosti za to uz opravdu nestoji.
0/0
17.2.2004 12:28

pinguinone

pokud mas pravdu
.. pak cekam od pana Horala statement...
0/0
17.2.2004 12:33

Libertarian

Re:
Rozhovor v CRo jsem neslysel a z poradu na Plovarne si nepamatuju, ze by o sobe mluvil jako o letcovi, zminuje to jen jako epizodu ve valecnem tazeni. A i kdyby si vymyslel treba uplne vsechno, ty veterany o ktere se stara mu nikdo uprit nemuze. To je podle mne jeho statement. To ze u nej kazdy rok zadarmo travi dovolenou piloti co byli popaleni, to ze zaridil pohreb v Praze pilotovi emigrantovi, to ze to je to poctivy, slusny a pracovity clovek, to jsem videl na vlastni oci, i kdyby lhal ve vsem ostatnim, tohle staci na to abych ho povazoval za velmi vyjimecneho a kvalitniho cloveka.
0/0
17.2.2004 12:45

pinguinone

Re:
mame odlisny nazor na to kdo je lhar...
0/0
17.2.2004 13:01

Libertarian

Re:
Lhar je nekdo kdo nerika, nebo zkresluje pravdu. Na tom se asi shodnem. A podvodnik je nekdo kdo lze pro osobni prospech. A to si o panu Horalovi proste neumim myslet. Nekdy lze skoro kazdy, a jestli nekomu pripada romantictejsi bojovat v letadle nez v tanku, budiz, za sebe muzu rict ze bych se ve valce posral strachy v obojim. Proc se udajne prezentoval jako pilot nevim, ale jestlize i jemu vdecim za to, ze tu ted nemusime na pozdrav zvedat pracku a nejsme soucasti rise, odpustil bych mu daleko vic.
0/0
17.2.2004 14:18

pinguinone

Re:
kdyz bych slysel plausibilni vysvetleni od neho,treba bych mu take odpustil..
0/0
17.2.2004 16:09

salam-hnusajn

Re: I ty
hovádko boží, lituj spíš toho že nejsme součástí říše, protože pak by tu nebyl ten c*kánský šme*d!!!!
0/0
19.2.2004 18:16

Rewolťák

Jan Horal je lhář a konečně je jasno
Nechápu, jak se někdo může zastávat lháře, MF Dnes konečně píchla do černého. Nedobikům a ostatním idiotům doporučuji studenou sprchu a tření roté ručníkem...
0/0
17.2.2004 12:03

fleret

Re:
ty to mas v makovici vic popletene,nez 81 lety J.Horal.......koukej s tim neco udelat,troubo........
0/0
17.2.2004 12:16

Nedobik

AŤ LHAL,NEBO NE, SLÁVA MU!!!
Bojoval totiž proti KOMOUŠŮM a proto mu SLÁVA!
SMRT KOMUNISTŮM!!!
0/0
17.2.2004 11:40

Sarka-3

Nevěřím vlastním očím !
MF dnes uvedla věc na pravou míru a všichni jsou nasrá.. . Nezlehčuji jeho nesporné zásluhy, ale letcem zřejmě nikdy nebyl. Stačí, aby člověk byl starý a může si dovolovat všechno ? Brát vyznamenání za to, co nikdy neudělal ? Mám velmi smíšené pocity při čtení vašich příspěvků. Lhát je tedy dovoleno, a těžit z toho zřejmě také. Budu si to muset zapamatovat.
0/0
17.2.2004 10:50

logar

Re: no jasně
quote: Lhát je tedy dovoleno, a těžit z toho zřejmě také. Budu si to muset zapamatovat.
Jistě, že ano. Na to se můžou nevěřící Tomášové zeptat pana Havla., případně jakéhokoliv politika, nebo novináře. Konečně, s vaším jménem, čemu se divíte?????
0/0
17.2.2004 11:47

Blamik

Re:
Madam,
víte jak ti letci dnes žijí? Myslím že ne. Stejně jako nevíte jaké mají třeba jen problémy s přiznáním důchodů. Víte úplné prd.
Pokud vím nedostává od Alžbětky DFC ani jiný letecký řád ale řád za charitu a tu dělá. Nebýt tohohle parakomunistického systému dělat by to nemusel. A to že si někdy něco vymyslí? I vy stejně jako každý se někdy stane alespoň na chvilku baronem prášilem........
0/0
17.2.2004 11:50

fleret

Re:
tohle vypada,ze madam Sarka -3 je prolhanejsi nez Idnes.....
0/0
17.2.2004 12:17

bigbenda

hm
iDnes starejte se o politiky a nechte Horala byt.
0/0
17.2.2004 10:43

FrNedobrota

Hele !
Hoši z "Mladé fronty" nechtěli by jste raděj pomlouvat nějaké socany ? To vám ale moc nejde vy překabátění komouši ! Že !  Sláva žumpoidní novinařině ! 
0/0
17.2.2004 10:37

Sarka-3

Re:
Žádeného pomlouvání jsem si nevšimla. Buď neumím číst, nebo novináři jen odhalili dalšího prolhaného dědulu.
0/0
17.2.2004 10:44

Helene

?
Lhát se nemá, čestný člověk nelže.
0/0
17.2.2004 10:28

vokoun6

PROTESTUJI!!!
proti formulaci páně pisálka (vsadím se, že s modrou knížkou!!!): "...a o jeho zásluhách, třebaže až poválečných..." Jakých AŽ poválečných zásluhách? To, že měl odvahu (na rozdíl od valné většiny svých krajanů) nesedět na zadku doma a švejkovat, ale jít bojovat tam kde se bojovat dalo je přece obrovská zásluha!
Souhlasím s ostatními, že je to sprosté od iDnes, aby místo psaní něčeho smysluplného nemají na práci nic lepšího něž diskreditovat lidi, kteří jsou bezesporu hrdinové a jimž autor článku morálně nesahá ani po kotníky! 
- Napište spíš o udavačích, kteří navzdory pozitivní  lustraci a platným zákonům vesele a drze šéfují katedrám a celým univerzitám.
- Napište o drzé TV Prima , která vysílá majora Zemana a tím překrucuje historii takovým způsobem, že z toho zůstává rozum stát 
0/0
17.2.2004 9:39

majklos

Re:
0/0
17.2.2004 10:16

antisvejk

SOUHLAS HLAVNĚ S TÍM ZEMANEM
NÁROD, KTERÝ SI NECHÁ KÁLET SOCIALISTICKÉ DEMAGOGICKÉ DÍLKO MAJORA ZEMANA NA SVOU HLAVU JE VADNÝ.
0/0
17.2.2004 10:36

King4

Hmmm......
Kdos bez viny hoď první kamenem. Kdo z nás se někdy nepřikrášlil..... A kolikrát nám to přerostlo přez hlavu. Spíš jsem pro to vše v tichosti ututlat. Kde je hranice ? Měl jsem dva svérázné dědčky. První za války schovával svého syna, když utekl z rajchu z nasazení a ke konci ještě navíc i ruského parašutistu, který měl údajně organizovat odboj. Jenže spadl o pár kilometrů jinde, jeho kontakty byly již v lágru,..... No neudělal nic, ale díky dědečkovi co riskoval celou rodinu přežil. No a metál nikdy nechtěl a nedostal. Druhý zase byl na ženské. Poskákal každou, která nevylezla na strom. Měl osm dětí a nemanželských nepočítaně. Za války občas načerno píchnul nějaké to prase. Pak vše prasklo, skončil na gestapu. Nic moc z něj nevymlátili. Tak pro jistotu se musel denně hlásit. Nakonec vše vyřešil ke své spokojenosti a nastěhoval se na 2 roky k blonďaté Gertrudě z gestapa. No ve 45. vzala Gertruda kramle a dědu zavřeli jako kolaboranta. Kikdy nikoho neudal, ale dle soudu podporoval takto němce. Tak kde je hranice a spravedlnost ? Je to blbý, ale jsme češi a naší devizou je schopnost přizpůsobení. Domluvil jsem. Howgh....
PS: neodvažujte se soudit a pomlouvat některého z dědečků. Koukněte se na svoje příbuzné
0/0
17.2.2004 8:12

Pan Karel

Re:
Moc hezky napsano !!
0/0
17.2.2004 8:43

logar

No a co má bejt
Proč by starý člověk nemohl mít trochu zmatku v hlavě. Novináři vláčeli tiskem chudáka pana Ocáska, nebo jak se jmenoval ten legionář 107 roků starý, jenom proto, že se jednou  z deseti "zásadních" politických změn v jeho dlouhém životě nesprávně orientoval. Teď  si někdo pouze plete zbraň, nikoli stranu.
Současný americký prezident si (kromě jiného) není schopný vzpomenout , kam se zašíval v době Vietnamské války. Na vysokých politických a diplomatických místech v česku sedí výhradně střídači stran a český disident je ve většině případů člověk, který začal bojovat za lidská práva v ten den, kdy ho vyhodili z KSČ.
0/0
17.2.2004 7:29





Najdete na iDNES.cz