Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlak tlačil auto po kolejích

Noční vlak z Prahy do Českých Budějovic nedojel. Trať na čtyři hodiny zablokovala nehoda. Půl hodiny po půlnoci sjel Jeep Cherokee ze silnice u Votic na Benešovsku a skončil na kolejích. Řidič a spolujezdkyně stačili z auta vyskočit, než do něj narazil nákladní vlak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

herulinka

Ha ha!
To je teda fakt dost kuriózní, zvlášť kdyby se jim třeba nepovedlo z toho auta vylézt včas...nevím proč tomuhle idnes říká kuriozita...
0/0
15.2.2004 15:10

chika

Něco pozitivního
Pár hodin před touto událostí projelo tímto úsekem druhé pendolino řady 680 ČD z italského Savigliana, kde sídlí Alstom Ferroviaria. Nějaké fotografie tohoto vláčku najdete exklusivně na http://www.zelpage.cz
0/0
12.2.2004 0:10

Perez

nezvládl to
řidič jeepu se při orálním sexu nevěnoval plně řízení a ztratil kontrolu nad vozidlem. Řidič lokomotivy opravdu nejprve zastavil, ale po té co se dozvěděl příčinu nehody mu ruply nervy a zřejmě ze závisti a pomsty se opět rozjel 
0/0
11.2.2004 15:48

hovnival-

@@
Vlak nemohl zastavit, nebot jeho brzdny system byl nefunkcni. Zvlhle spadane listi se dostalo do  brzdove turbo-hridele a necinnost teto casti systemu zpusobila prehrati dynamoveho obehoveho vstrikovace. Bohuzel toto se stava pomerne casto, zejmena v chladnem pocasi.
0/0
11.2.2004 15:44

pinguinone

Re:
obdivuji Tve technicke znalosti.Muzes mi rici proc ridic netlacil auto sam,ale nechal ho tlacit zakazanym ´zpusobem pomoci vlaku ?
0/0
13.2.2004 9:29

k

Řidiči jsou stále drzejší..
co si už dneska dovolujou je teda vrchol!
0/0
11.2.2004 12:43

Lion Xing

:: za letu :.
No... ještě před půlhodinou ten vlak zastavil těsně před autem... Nyní se již píše že ho tlačil před sebou... Že by strojvůdce začal být po brzdném výkonu tak nervní, že by se znovu rozjel???
hmmmm
0/0
11.2.2004 10:26

pskoda

Škoda
Jaktože je škoda za x tisíc a jsou 2 lehce zranění, když vlak zastavil těsně před autem?
0/0
11.2.2004 9:26

t-k

Re:
, Třeba to chtěl vzít zkratkou po kolejích, utrhl olejovou vanu a vylágroval motor. A pak oba dostali rýmu, protože jim nešlo AC.
0/0
11.2.2004 9:36

e-moe

autobus
Zajímalo by mě, jak vypadala ta náhradní doprava autobusem. Aby to nedopadlo tak, že si najednou někdo uvědomí, že ten noční spoj lze krásně tím autobusem nahradit, a stačí jen trocha nafty, a jeden řidič. Žádnej specielně vzdělanej strojvůdce, průvodčí, další pomocný personál ve vlaku, dozorčí stanic, pokladní ve stanicích, výhybkáři, ...
0/0
11.2.2004 9:00

drevak_patlak

Re:
Obecně to rozhodně neplatí. Na trati Praha-České Budějovice jezdí spousta nákladních vlaků a to hlavně v noci, trať je až pár úseku jednokolejná a přes den jezdí osobních vlaků hodně, takže nákladních se tolik neprocpe. Takže obsluha trati musí být i v noci. Pokladní mají obvykle v noci volno a lístky se prodávají ve vlaku, jeďte se o víkendu třeba svézt nočním vlakem z Hradce Králové do Pardubic, nádraží v HK je téměř zavřené, dostanete se jen na perön, lístek Vám prodá průvodčí.
Souprava vlaku přechází na první ranní rychlík zpět do Prahy, takže by se stejně musela dostat do Budějovic. Když už jede, proč by neměla vozit lidi, že. V tomhle případě by byl autobus navíc a celkové náklady vyšší. A ten ranní vlak se rozhodně autobusem nahradit nedá, leda několika.
V hromadné dopravě nelze nahlážet na výnostnost/ztrátovost jednotlivých konkrétních spojů, ale je vždy třeba vidět síťový efekt. Kromě oběhů se jedná např. i o cestující z těchto nočních vlaků. Většina se jich totiž počítá 2x, pokud by jim nejel tento noční vlak, museli by jinak (nejspíš autem, bus nejede) nebo vůbec a nemohli by použít vlak pro cestu zpět např. vlakem, který jede ve špičce. Kromě toho to můžou být přestupující z dálkových vlaků (po 23 hodině se do Prahy sjíždí poslední denní vlaky ze všech směrů). Pokud by tento vlak nebyl, mohli by ubýt cestující např. bv relaci Ostrava-České Budějoivce, Slovensko-ČB atd., kteří utrží rozhodně větší částku než za úsek Praha-ČB.
0/0
13.2.2004 9:24

T....

jedno nechápu.
Vlak stihl zastavit těsně před autem a je na něm žkoda 10 tisíc.
0/0
11.2.2004 8:54

t-k

Zašlajfoval
, Na tom není nic divnýho. Má vybroušený plochy na kolech, který se musí přesoustružit.
0/0
11.2.2004 9:25

Inkognito11

Re:
Žádné plošky na kolech. To jen pan redaktor chtěl napsat asi toto: "Vlak zastavil těsně před převráceným automobilem, strojvůdce posečkal, až zraněná posádka vůz opustí a poté se opět rozjel, přičemž tlačil automobil asi 120 m před sebou (to aby se též trochu pobavil). Pak znovu zastavil a ohlásil překážku na trati.
0/0
11.2.2004 10:27

Inkognito11

Re:
Žádné plošky na kolech. To jen pan redaktor chtěl napsat asi toto: "Vlak zastavil těsně před převráceným automobilem, strojvůdce posečkal, až zraněná posádka vůz opustí a poté se opět rozjel, přičemž tlačil automobil asi 120 m před sebou (to aby se též trochu pobavil). Pak znovu zastavil a ohlásil překážku na trati.
0/0
11.2.2004 11:16





Najdete na iDNES.cz