Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vy máte děti? Tak děkujeme, to nic

Bezmála čtvrt milionu maminek je právě teď s dítětem doma na rodičovské dovolené. Každá třetí má přitom podle odhadů odborníků problémy, když se chce vrátit do práce. Často nemá kam se vrátit, nebo ji nechtějí. Vyzkoušela jsem si, jaké je hledat práci po "mateřské".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kyki

chtel bych mit vase problemy
o dobrou praci nemam nouzi ale po detech touzim marne :o(((
0/0
14.2.2004 19:50

Michalll

u MNE JINAK:
nedaleko Mostu čekal celé dva měsíce. Nakonec jsem sehnal jen alkoholika, který pracoval jen do oběda, potom odpadl.
Letos s otevřením místa váhám, vy vysídlených Sudetech, kam se nahrnuli nešťastníci často z východu, na to nemám sílu.
Je potřeba tedy věci nazvat přesněji, kde je nezaměstannost a kolik je tam poblíž volných míst i nekvalifikovaných. Kdysi jsem roma naučil zedničině tak dobře, že dokázal opravit iluzorní klenbu. Samozřejmě brzy dostal ke své práci i lépe platícího zaměstnavatele, než jsem byl já.
POKUD ABY ALE NĚKDO SKUTEČNĚ CHTĚL DĚLAT, POSKUTNU UBYTOVÁNÍ ZDARMA I S OTOPEM, MINIMÁLNÍ MZDU /OBVYKLE ŘADA SUDETSKÝCH SPOLUOBČANŮ STEJNĚ VÍCE NEVYDĚLÁ/ A SMLOUVU NA ZHRUBA ROK. VÍCE SLÍBIT NEMOHU, PODLE PENĚZ. PŘIROZENĚ I VLÍDNÉ ZACHÁZENÍ
To, že člověk, kterému se nedařilo, se přestěhuje do vysídleného teritoria nevadí, invalidita, nemoce, nedostatek pracovních návyků a předpokladů .... s tím vším se dá něco dělat. pokud ale přijde sociální terorista a "má nárok", nebere žádný ohled na zaměstnavatele, toho tak záhy zničí, potom to opravdu nejde. To pak universálním živitelem je patřičně socialistická vláda a organizovaný zločin. věci občas sobě, bohužel, lehce blízké. Otevřít nové místo se řada lidí bojí.
mICHAL, lIBČEVES, T. 603771186
0/0
13.2.2004 12:19

PC

Zakaz mit deti
Reseni je jednoduche... Jakmile se dite odrizne od pupecni snury, tak rychle do ustavu, kde podle potreb spolecnosti se z neho vychovaji treba instalateri, stripterky, vojaci a kdyz to bude uplne nejaky idiot, tak z neho udelat politika.  Zenska je na to, aby deti rodila, o vychovu se postara polofasisticko-komunisticka spolecnost... Vzdyt vetsina "kapitalistu" v CR jsou byvali zakukleni komunisti, a jejich dedckove nebo otcove byli casto presvedceni fasisti.... A tak se chovaji k lidem, kteri nestastnou nahodou jsou zenske a dovolili si pri sexu otehotnet...
0/0
13.2.2004 9:18

herulinka

To
by mě zajímalo, jak chlap, kterej je od rána do večera v práci a má doma jedno dítě, může vědět, co je s TÍM práce...
0/0
11.2.2004 20:49

oranzovej

Re: Utan
S ČÍM ?
0/0
14.2.2004 20:13

YFNA

Re:
0/0
14.2.2004 20:24

herulinka

Re:
Takhle to je napsaný v článku, ke konci, přečtěte si to. Myslí asi s tím dítětem...
0/0
15.2.2004 15:38

Sarka-3

Zaměstnání jako sociální ústav
Mám 2 děti, neberu žádné paragrafy, mám stejné postavení i plat jako mužští kolegové v soukromé firmě s cca 200 zaměstnanci. Kolegyně s malými dětmi jsou doma 3 roky na mateřské a pak to začne. Každý měsíc týden paragrafu na ošetřování nemocného dítěte a 5-10 hodin na návštěvy lékaře je docela normální, telefonátů nepočítaje. Je jich tady několik a práci za ně musíme dodělat my ostatní, termíny ani zákazníci nepočkají. Já být majitelem firmy, tak je vyrazím po třetím paragrafu. A ještě se diví, jak mají malé platy a prémie. Chtějí-li pěkný plat, musí na ně být spolehnutí a ne loterie, jestli zakázku dokončí nebo ji bude muset dodělat někdo jiný. Pak se divte, že je nikdo nechce zaměstnat.
0/0
11.2.2004 17:00

Isbjoerna

Re: Obslouzite kazde Klischee (cliche)
Muj bezdetny kolega ma neurodermitis (neustale u lekare, lazne, therapie), druhy kolega ma neco s pateri - tri tydny v nemocnici, kazdy tyden k lekari, kazdy mesic nejmene tyden doma, treti kolegyne (dospele dite bydli v jinem meste) 6 nedel s pateri, kazde dva mesice tyden doma - nebudu pokracovat, jen zopakuji, ze jsem za 15 let byla doma 8 dni, z toho 3 dny kvuli nemoci ditete. Takze -pro vyrovnani- pracuji kvuli nemoci svych kolegu ja. No a? Meli by byt propusteni, protoze jsou obcas/casto nemocni?
 
0/0
11.2.2004 17:10

YFNA

Re:
nejak mi unika... zavidis jim ty deti, nebo ty nemoci??????
0/0
11.2.2004 18:59

ticia

kdo se víc fláká
Moje zkušenost ze zaměstnání je taková, že zatímco matky, pokud se jim nějakou práci podaří urvat , makají a netroufnou si být doma s dětma apod., bezdětné ženy a chlapi se nijak nepřetrhnou. Moje tři děti byly nepatrný přítěžek proti spěchu kolegyn, aby včas vyvenčily psa, kolegové byli furt zmožení z posiloven, měli něco v sádře...v jednom kuse bourali auta a lítali po pojištovnách autobazarech. V pátek jsem tam byla vždy nejdéle, všichni museli k rodičům pomáhat "na baráku".... To, že matky jsou pořád na ošetřovačce je naprostý mýtus.
0/0
11.2.2004 15:06

Sarka-3

Re: pleteš se, Ticio
U nás to tak funguje. Ostatní to odedřou za ně.
0/0
11.2.2004 17:01

ticia

Re:
jak bych se mohla plést v něčem, co se dělo kolem mě? asi bydlíme každá v jiném městě. akutní návštěvy veterináře u nás byly na denním pořádku
0/0
11.2.2004 17:51

Thyronx

v USA nepredstavitelne.
Myslim ze pri uchazeni o zamestnani se ani nikdo nepta jestli mate deti a navic, tim ze mate deti vas tu spis prijmou,protoze vi, ze potrbujete penize vic nez bezdetna zena a tudiz budete chodit do prace kazdy den. Tady bych predeslal ze rodinne pridavky nezname,stejne tak jako nemocenskou.Pokud je zena doma s nemocnymi detmi, je to OK ale je doma zadarmo. Ovsem. ZEny s detmi ovsem maji naprosto stejne sance najit praci v USA jako zeny bez deti. Nezamestnanost je 5,6% Za pristup k zenam s detmi v CR se stydim a mela by se stydet cela VLADA CESKE REPUBLIKY. To co se u vas deje je nedemokraticke a nespravne. Je to diskriminace zen.
0/0
11.2.2004 14:55

Drujd

Re:
To že Bush napadá vše co se hýbe je taky nedemokratické a měli by jste se za to stydět, ty tu nežiješ, tak nepřepínej
0/0
11.2.2004 15:01

S.T

Pohádka
Ale ono to ani nebude tak o sátu, jako o příliš vysoké/nízké produktivitě práce. (Může za to inflační model založený na nekrytých peněžních jednotkách.)
Kdysi se zaměstnavatelé rozdělovali na ty dobré a na ty špatné (u těch špatných nikdo nechtěl pracovat) a vztah byl rovnoprávný.
Pokud chtěl zaměstnavatel dobrého zaměstnance, nabídl mu mnoho různých výhod (důchod, mateřskou dovolenou, dovlenou, úrazové pojištění, vzdělávání,... někdy i dekret na byt). Pokud tyto výhody nenabídl, nezískal dobrého zaměstnance (vydělat se tenkrát dalo pouze prací). Pak přišla doba, kdy se stal geneálním zaměstnavatelem stát, a protože chtěl vypadat jako dobrý zaměstnavatel, tak nabízel svým zaměstnancům řadu výhod (dovolenou, mateřskou, zdravotnictví zdarma, vzdělávání, důchod, dekret na byt,...).
Potom se věci zase daly do pohybu a z geneálního zaměstnavatele se stalo mnoho malých zaměstnavatelů, ovšem stát zůstal a nemohl tak své závazky převést na ty ostatní zaměstnavatele, ale protože musel dodržet své smlouvy, musel nové zaměstnavatele k některým věcem donutit, a tak zavedl daňovou povinnost a podobné blbosti.
Noví zaměstnavatelé už nechtějí být dobří zaměstnavatelé, protože vydělávat se dá i bez práce. A proto chtějí veškerou péči o své zaměstnance (tedy takové ty věci, aby zaměstnanci přeili do druhého dne) převést na stát. A jak to tak bývá, chtějí tomu státu i vzít prostředky.            
A tak začala válka mezi státem a zaměstnavateli. Pohyblivá měna zaručuje, že (alespoň po relativně krátkou dobu) lze vidělávat i bez pracujících zaměstnanců a není nutné hledět do budoucna: moje fima je totiž stejně pružná, jako ta měna.
 
 
 
A hádejte, kdo zavedl nekrytou pohyblivou měnu (tedy vídělek bez práce)?
0/0
11.2.2004 15:22

Kazbunda

To jsi si nabehl
zminovat USA......a hned se tu nasel nekdo kdo vytahuje Bushe a valku v Iraku. vec moc nesouvisejici s tematem, ale vhodna pro zamaskovani skutecnosti, ze v ceske kotline se drtiva vetsina zamestnavatelu chovaj jako prasata...ale moc radi kecaj o moralce
0/0
11.2.2004 15:51

Englishman

Re:
V USA se nikdo na děti neptá ze prostého důvodu: ženy s dětmi nemají žádnou ochranu ani výhodu (jako je u nás paragraf), proto není důvod se jim vyhýbat. Ochrana zaměstnanců se vždy obrací proti nim.
0/0
11.2.2004 16:22

ticia

Re:
tak to by mě pak zajímalo, proč ženám před nástupem berou krev na test na HCG /těhoteský test/ v USA si naopak ženy stěžují, že odhalit těhotenství se rovná většinou automaticky padák
0/0
11.2.2004 16:30

PC

Re:
Tak to slysim poprve.....
0/0
13.2.2004 9:21

Drujd

VAŠE PROBLÉMY BYCH CHTĚL MÍT.....
Co by jste všichni chtěli, vždyť jsou u moci SOCKY (ČSSD). Je jim jedno, že promrdávají.. denně miliardy, tak proč by měli brát ohled na lidi, natož na matky?
Když to budu brát ze strany matky tak se tu děje očividně křivda, kterou na ní páchá stát a zaměstnavatelé.
Z pohledu zaměstnavatele, mě stojí matka malého dítěte víc (nemocenská....) a odvede méně práce, má menší volnost.... zkrátka je pro mě nevýhodná.
Vaše názory o náhradní mzdě  12000 do 12-ti let života nejmladšího potomka je naprosto absurdní, protože asociální spoluobčany bychom už nikdy nedostali do práce a hlavně všichni lidi s příjmem nižším než 12000 by byli nato tata na mateřský, protože by se jim to vyplatilo..... A kdo by na to pak vydělával??? Já ne!!!!! Rozhodně nechci platit na něčí život, mě taky nikdo nic nedá zadarmo(nepočítám postižené zdravotně, duševně, důchodce - ti už si to odpracovali, studenty - ti si to někteří odmakaj).
A to chtějí zakázat potraty..... pak by to byla teprve sranda......... Vážení politici, prosím začněte dělat svou práci pořádně, nebo si zbalte svých 5 švestek a táhněte ke všem čertům. Jenže vykdyž už táhnete, tak si vezměte nejenom svoje švestky, ale přibalíte si i ranec cizích švestek.
Bože....... ještě trochu komoušů a beru čápa.......
0/0
11.2.2004 14:54

Kleki Petra

Re:
Ta výše náhradní mzdy vzešla od Němky, která nemá ten pravý přehled, ovšem byla míněna právě jako stejně absurdní řešení, jako jiná zde nabízená. Chceš-li, ověř si to níž.
0/0
11.2.2004 14:59

YFNA

Re:
mam dotaz ? neni nahodou lepsi dat zenske 12 000 s tim, ze bude vychovavat dite - dalsiho danoveho poplatnika, nebo ji dat (ja nevim kolik) 6000 socku plus neco na dite (sorry, presna cisla neznam)   ???
jestli se bojis, ze by najednou byl celej narod na matersky, tak to se asi dost pletes.... tech 12 000 by se mohlo pocitat na MATKU ne na dite (tedy 12000 pri jednom stejne jako pri peti detech...) nevim,co ti vadi - me by vic vadilo, ze romove dostavaji stejne ty penize za nic... a slusny clovek nema narok...
0/0
11.2.2004 15:12

Isbjoerna

Re:
Z pohledu zaměstnavatele, mě stojí matka malého dítěte víc (nemocenská....) a odvede méně práce, má menší volnost.... zkrátka je pro mě nevýhodná.
 
Z pohledu mysliciho zamestnavatele: Matka vychovava budouci zamestnance. Matka s malymi detmi stoji penize
  • zustane s detmi doma a dostane nejake socialni davky (z danich zamestnancu)
  • jde do zamestnani a zivi sebe a dite ze sve mzdy, obcas zustane s detmi doma (nemoc)
  • pro nemoc zustanou doma i jini zamestnanci (nerodice)
 
Muzete to obracet, jak chcete, kdo diskriminuje v zamestnani matky deti, nedomyslel vec do konce. Kdo si nevydela na sebe praci, zije z vasich dani.
 
P.S. Vychovala jsem (svobodna matka, samozivitelka) jedno dite. Za 15 let pracovniho pomeru jsem neprisla do prace 8 dni, 3 dny kvuli nemoci dcery, 5 dni kvuli mému zranenemu kolenu.
0/0
11.2.2004 15:25

Drujd

nesouhlasím......
Dítě je nemocné častěji než dospělý člověk, někdo s ním musí být doma, zaměstnavatelé budou platit zaměstnanců první tři dny nemoci ze svého, po tuto dobu pro ně zaměstnanec nepracuje a oni ho budou muset plati, to znamená že práce takového člověka je držší..... a to je bez diskuze. (Vždy jsou vyjímky potvrzující pravidlo a pokud máte super dítě, které bylo za 15 let života nemocné jen 8 dní tak Vám blahopřeji)
 
Ať vláda zlevní práci a pak to půjde všechno líp...... Protože abych mohl mít hrubou mzdu dejme tomu 10000 tisíc tak musím vydělat zaměstnavateli cca. 14000/15000 abych pro něj nebyl prodělečný, tak vo čem to je???? na ruku pak dostanu sejně cca.7000.
 
"Matka vychovava budouci zamestnance. "  Jde seš na to dívat taky tak, že vychovává budoucího nezaměstnaného.... :o), takže bych tu tím moc neoperoval, nebo směřujete tím směrem, že by zaměstnavatelé měli zaměstnávat děti svých zaměstnanců?????? Hihihihi
 
0/0
11.2.2004 16:01

Isbjoerna

Re:
Podivejme se na Vase dane/socialni davky. Nemam sice ceska cisla, ale nemecka jsou asi podobna (jinak si to prepocitejte na ceske pomery).
Penize jsou v € (Euro)
Hrubeho=4.500
dan=1.240,58; solidar dan=68,23; Nemoc.pojist.=244,69; duchod.pojist.=429,75; nezamest.pojist.=146,25; pecovaci pojist.=28,69
 
cisteho=2.341,81
 
Co je zelene, dela jen pulku poplatku, druhou pulku plati zamestnavatel. Duchod.pojisteni (20% z platu , 10%zamestnanec, 10% zamestnavatel) je velice drahe, protoze do pokladny prispiva malo lidi (stat ma malo deti ), zeny nechteji rodit deti, protoze zamestnavatel nechce zamestnavat matky. Dan dela 29%, protoze matky nesezenou praci, berou socialni davky, ty se financuji z dani.
 
Na tomto pravdivem konkretnim prikladu mzdy z roku 2002 (dnes jsou dane vyssi, cisteho mene!) vidite, proc dostanete tak malo na ruku.
0/0
11.2.2004 16:25

2Mac7

Re:
Chcete-li hrubou mzdu 10000 a přitom výsledky Vaší  měsíční práce přinesou 14000,  tak na Vás budou muset vydělávat jiní zaměstnanci. Náklady na zaměstnance nejsou jen mzda a pojištění.
0/0
11.2.2004 17:42

herulinka

Re:
Ale proč je dospělý méně nemocný? Protože chodí do práce, i když marodí, aby ho nevyrazili, nebo proto, že za marodění nedostane ani korunu (i takové případy jsou - nejde přímo o zaměstnání), dítěti když je blbě, tak řekne maminko, je mi špatně, maminka ho vezme k doktoru (případně tatínek, když je schopný se starat) a je doma, dokud se úplně neuzdraví. Neříká - musím do školy kvůli splnění čehokoli...a až vyroste, tak to bude dělat stejně jako dospělí - přecházet nemoci z jakéhokoli důvodu. Kdybych si to mohla dovolit, tak marodím s angínou přes zimu aspoň jednou za dva měsíce. Ale nemůžu, proto chodím do práce s teplotou, vařím si čaje a těším se, až mi bude líp. Tak proto s těmi dětmi někdo doma být musí. S dospělými už ne, a bohužel i dospělí si myslí, že nemoc vyležet nemusí.
0/0
11.2.2004 21:03

Brblal

Škromach
Škromach radí obrátit se na soud a čeho tím kdo dosáhne ? Tady nejsme v Americe pane ministře. I když soud dá odmítnuté uchazečce za pravdu, tak co jí to pomůže ? Dostane milion odškodného ? Přinutí zaměstnavatele, aby jí zaměstnal ? Ten už bude mít místo dávno obsazené, navíc přijímací pohovory jsou právě pro to, aby si firma vybrala a ta si může vybrat koho chce, nemůže přece přijmout všechny uchazeče. Tato vláda i se Škromachem chce, aby první dny nemoci platil zaměstnavatel, kdo myslíte, že potom zaměstná matku s dítětem, která je na nemocenské nejen když je sama nemocná, ale často právě se svým dítětem? Naši politici se soudí a odvolávají i jen kvůli špatnému slovíčku, ale oni na to asi mají čas a peníze a nevadí jim, že zbytečně zaměstnávají naše soudy, které tak nestíhají dělat smysluplnou práci. Ať jde p.Škromach se svými radami do.... a raději dělá pořádně svojí práci a snaží se snížit nezaměstnanost a zvýhodnit zaměstnavatele, kteří budou zaměstnávat matky s dětmi, to bude užitečnější, než někoho posílat k soudu.
0/0
11.2.2004 13:41

scaty

no je to bída
 Jestli slyšíte nějaký rachot tak to řvou moje biologické hodiny. Mám dobrou práci, v našem regionu je velká nezaměstnanost a do naší firmy se téměř žádná po mateřské už nevrátila-nedostala se, i teď čeká doma několik maminek, jestli někdo neumře nebo neotěhotní. Zaměstnanci, co měli méně než 5 let do důchodu dostali v rámci snižování stavů odstupné a odešli, takže jsme poměrně mladý kolektiv.   Za 2,5 tisíce se na mateřské neuživím a přítel toho také tolik nevydělá. Jít po půl roce do zaměstnání?   proč ne, ale jak na to, mamka je mladá, svěřit dítě někomu cizímu? – to by se mi nechtělo, ale je to jediná možnost jak si místo udržet, nemáte někdo nějaké zkušenosti typu „Kam s ním“?
0/0
11.2.2004 13:33

alena.alena

Re:
jak to tu čtu..tak nejspíš ho zardousit v kolébce....nebo rodit jedno dítě za druhým, pěkně po roce..za deset let se situace určitě změní....
0/0
11.2.2004 13:49

scaty

Re:
ha ha, no mezi námi už jsou i tací, kteří rodí v řetězci a nejsou zrovna přínosem  asi to plození radši  nerisknu
0/0
11.2.2004 13:59

alena.alena

Re:
no, ale ti rozhodně netrpí bídou, kdybys vždycky zašla na solárko, nesi půjdeš na sociálku pro dávky.......
0/0
11.2.2004 14:39

Helene

.
Existuje dost velké procento žen, které by rády zůstaly s dětmi doma, jenže jim to neumožňuje jejich finanční situace. Kdyby jim to stát umožnil, snížila by se třeba i nezaměstnanost.
0/0
11.2.2004 13:30

S.T

Re:
Ale to není věcí státu, ale celkové současné politiky.    Platy jsou přemrštěně nízké (některé ceny také) a tak jsou přemrštěně nízké i daňové výnosy.
Ženu na mateřské může živit buď muž (který málo vydělá...) nebo stát (který málo vybere...)
Bohužel objem Dolarů a Eura na současném českém ekonomickém trhu je takový jaký je - takže si počkejte na chvíli, kdy bude v měnové unii (a tím se částečně zmírní měnová disproporce), nebo vytvoříme uzavřený měnový systém (takové případy existují a dobře fungují - Island).
0/0
11.2.2004 16:07

S.T

Re:
Pro zarputilé fministky jsem zapomněl dodat, že ženu na mateřské mohou živit rodiče (což je u velké části populace nemožné díky poslední měnové reformě), nebo se může také živit sama, z toho, co za svůj život naspořila  (počítejte s tím, že vysokoškolačka začíná být produktivní od 24 roku...)
0/0
11.2.2004 16:10

herulinka

Re:
I kdyby živení rodiči bylo možné - nejsou všechny takové, které by se nechaly "vydržovat" (tak by jim to totiž přišlo), jen mám ale dotaz, co myslíte tím, co za svůj život naspořila...?Nějak mi uniklo - z čeho spořit? :-)
0/0
11.2.2004 21:09

Helene

smutek
Když si to tak čtu, pak se nedivím, že vymíráme. Dokud nebude prostředí v Česku vstřícnější, bude to čím dál horší. Divím se, že si to kompetentní lidé neuvědomují.
0/0
11.2.2004 13:26

cybermiky

a co trošku z jineho soudku
Prapůvod všeho je v legislativě téhle země.Navrhuji, že bezhotovostně uhradím podíl naší rodiny na státním dluhu /70000 na občana/x3 tj. 210 tis. Kč.A to v případě, že tomuto státu nebudou vládnout diletanti.Dneska už to snad všichni vidí , kam to spěje.Žádám proto vládu profesních odborníků, zákaz politických stran na 10 let - než se to tu dá do pořádku. Odmítám platit mašinfíry, elektrikáře a pošťáky jen proto, že je jejich partaj vynesla do čela země.
0/0
11.2.2004 13:24

Brblal

Škromach
Škromach radí obrátit se na soud a čeho tím kdo dosáhne ? Tady nejsme v Americe pane ministře. I když soud dá odmítnuté uchazečce za pravdu, tak co jí to pomůže ? Dostane milion odškodného ? Přinutí zaměstnavatele, aby jí zaměstnal ? Ten už bude mít místo dávno obsazené, navíc přijímací pohovory jsou právě pro to, aby si firma vybrala a ta si může vybrat koho chce, nemůže přece přijmout všechny uchazeče. Tato vláda i se Škromachem chce, aby první dny nemoci platil zaměstnavatel, kdo myslíte, že potom zaměstná matku s dítětem, která je na nemocenské nejen když je sama nemocná, ale často právě se svým dítětem? Naši politici se soudí a odvolávají i jen kvůli špatnému slovíčku, ale oni na to asi mají čas a peníze a nevadí jim, že zbytečně zaměstnávají naše soudy, které tak nestíhají dělat smysluplnou práci. Ať jde p.Škromach se svými radami do.... a raději dělá pořádně svojí práci a snaží se snížit nezaměstnanost a zvýhodnit zaměstnavatele, kteří budou zaměstnávat matky s dětmi, to bude užitečnější, než někoho posílat k soudu.
0/0
11.2.2004 13:22

file

Zdaneni rodin
Nevidim jinou moznost ,nez zdaneni rodiny s detmi jako celku.
Ten ,kdo se rozhodne byt doma a vychovavat deti nesmi byt povazovan za luzu a musi mit ulevy na zdrav. a socialnim
Snizi se tak procento nevychovanych fracku co demoluji sidliste ,a take nezamestnanost.
Prace je prace ,a to se s rodinou da spojit tezko.
Nadruhou stranu preci pracujem ,abychom zili.
A kdo to tak nema ,je mimon
 
0/0
11.2.2004 13:08

S.T

Re:
Současný systém lze onačit za proletarizaci rodin.
Pokud někdo založí rodinu, musí počítat s tím, že bude proletarizován tak dlouho, až se z něj stane proletář.
A proletář se za lůzu považuje podle definice.
0/0
11.2.2004 16:13

petka08

Unfaire
Tato diskriminace je pekny svinstvo, bohuzel musim rict, ze si to zensky castno zavinuji samy, kdyz zneuzivaji paragrafy. ALe pak to kazim nam normalnim. Zamestnavatele by nemeli hazet vsechny do jednoho pytle... Reseni snad neexistuje, pokud jde matka do prace, je oznacena jako nezodpovedna k diteti, kdyz nejde, tak je to taky spatne. A kecy, ze by ji mel chlap uzivit snad nemyslite vazne. A co kdyz ji casem vymeni za mladsi model? Co bude delat, kdyz cely zivot sedela doma a nic neumi??!! Takova zavislost je silena!
0/0
11.2.2004 13:03

alena.alena

Re:
no co by dělal? Bude ji prostě živit dál. Muslim, když chce mít víc ženskejch, tak je prostě uživit MUSÍ!
0/0
11.2.2004 13:06

file

Re:
Muslim  si vazi vsech modelu.
Maji to holt jinak ,kam se v tomhle na ne hrabem.
0/0
11.2.2004 13:12

Helene

Re:
Alenko správně!
0/0
11.2.2004 13:28

file

Re:
...jen par technickych.
Zabyval jsi se nekdy ,co vsechno je treba delat okolo deti?Nazev "Materska dovolena" Vymislel idiot.
Materska neni cely zivot.
 
0/0
11.2.2004 13:16

file

Re:
Pardon "vymyslel"
0/0
11.2.2004 13:17

YFNA

Re:
neco k te predposledni vete ...
cely zivot sedela doma??? to mate odkud??? z nejake prirucky??? odkdy matka nekolika deti SEDI cely den (potazmo zivot ) doma???
takova zenska ovlada nejen prace (pro vas) podradne - jako starani o domacnost, je take manazerem...
navic i to hlidani deti se da delat jako dzob, nebo coby privydelani...
-
neni to spis tak, ze tupy clovek zustane tupy i kdyz chodi cely zivot do prace, a clovek produktivni nezblbne jenom proto, ze se mu narodilo dite?
0/0
11.2.2004 13:21

petka08

Re:
To sezeni doma bylo mysleno obrazne, jasnem ze nesedi a ovlada spousty hlavne neprijemnych praci. Ale to nejsou odborne znalosti, co jazyky, znalosti SW  a dalsich veci, ktere jsou v zamestnani potreba, ale doma je neuzijete? Clovek produktivni tedy v domacnosti uplne nezblbne, ale zakonite musi zpomalit a prijit o odborne znalosti. A pro ostatni, ze je manzel musi uzivit, to jako myslite alimenty? SMesne!!
0/0
11.2.2004 15:10





Najdete na iDNES.cz