Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hamas pohrozil únosy, Izrael hájí plot

Palestinští radikálové z Hamasu rozjitřili blízkovýchodní spor. Nejprve se přihlásili k atentátu v Jeruzalémě, pak pohrozili únosy izraelských vojáků. Ti mezitím vpadli do Betléma pomstít sebevražedný útok. Izrael také zpochybnil právo Haagu rozhodnout spor o bezpečnostním plotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan44

je to potřeba
je potřeba se bránit proti té islámské fanatické nákaze, je to mor společnosti , a chce ho vykořenit!!!!!!!!
0/0
1.2.2004 2:26

baronfonlempl

Není ten ekekerb
takový malý přivezený Židáček?
0/0
31.1.2004 21:41

k

Von to vlastně není plot..
vona je to vlastně zeď! Něco co jsme bourali v Berlíně-Berlínská zeď!
0/0
31.1.2004 20:52

ekekerb

reakce na levicacke lzi
CH47 NAPSAL Jak to ale realizovat NA ÚZEMÍ HUSTĚ OSÍDLENÉM PALESTINCI, kde jejich počet hubě převyšoval počet horečně přivážených židivských přistěhovalců. Těžko se dá předpokládáe že někdo odejde ze svého domu jeno protože si to soinisti napsali do svého prgramu. Další už není třeba číst stačí se podívat do novin a nečíst jenom ty v jidiš...---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Toto jsou uplne normalni lzi---a je to typicka levicacka propaganda, ktera se nestydi v zajmu radoby uslechtile ochrany toho udajne „slabsiho“-Palestincu---neuveritelne nestydate prekrucovat FAKTA a prachsproste LHAT-------zadne Palestinci huste osidlene uzemi tam nebylo, bylo tam v podstate pusto---Palestinci tam 1) ve vetsine prisli jako ekonomicti pristehovalci za lepsim-hlavne ze Zajordanska, protoze zidovsti pristehovalci do te doby nevidanym zpusobem to jimi ZAKOUPENE uzemi zkultivovali 2) natalita Palestincu se zvysovala prave diky lepsim zivotnim podminkam 3) Palestinci na Zidy utocili minimalne od roku 1920—motivem byla obycejna ZAVIST----4) Izrael se od sveho vzniku v r.1947/8 neustale brani utokum okolnich arabskych zemi-Palestinsti uprchlici jsou Araby zneuzivani jako predvoj, pata kolona v JEJICH boji Izraeli—5) nezapominejte, ze po 1948 do Izraele imigrovala i spousta blizkovychodnich Zidu, kteri byli ze svych domovu Araby vyhnani (Izrael je absorboval, Arabove ale vychytrale odmitli absorbovat palestinske uprchliky—v drtive vetsine uprchliky, kteri utikali pred valkou vyvolanou prave Araby-Arabove vedeli, ze Palestinsti uprchlici budou pro Izrael predstavovat velky problem- 6) otevrene deklarovanym cilem Palestincu a take drtive vetsiny na BV zijicich Arabu je likvidace Izraele jako takoveho—tj. fyzicka likvidace jeho obyvate a KRADEZ zkultivovane pudy a nahromadeneho majetku. PALESTINCI JSOU NORMALNI VRAZI A ZLODEJI
0/0
30.1.2004 18:32

CH47

Re:
Další levičácké kecy od CH47
Červenec 1974, rezoluce S/10974
Hlasy: 13 hlasů pro, 1 veto (USA), 1 se zdržel hlasování
Rezoluce ostře odsoudila osm let trvající izraelskou okupaci arabských území a vyjádřila vážné znepokojení nad neochotou Izraele spolupracovat se zvláštními vyslanci generálního tajemníka OSN.
Leden 1976, rezoluce S/11940
Hlasy: 9 hlasů pro, 1 veto (USA), 3 se zdrželi
Rezoluce požadovala, aby se Izrael stáhl z okupovaných arabských území, které obsadil v roce 1967, a odsuzovala jeho odmítnutí podřídit se předchozím rezolucím. Dále potvrdila právo Palestinců na sebeurčení a právo na jejich návrat domu.
Březen 1976, rezoluce S/12022
Hlasy: 14 pro, 1 veto (USA).
V návrhu vyjádřila rada bezpečnosti OSN hluboké znepokojení nad snahou Izraele změnit charakter okupovaných území, konkrétně Jeruzaléma, na vytvoření izraelských osad, na porušování lidských práv a požadovala ukončit tyto praktiky. Červen 1976, rezoluce S/12119 Hlasy: 10 pro, 1 veto (USA), 4 se zdrželi OSN znovu potvrdilo právo palestinského lidu na sebeurčení, na návrat do Palestiny a právo národní nezávislosti. Duben 1980, rezoluce S/13911 Hlasy: 10 pro, 1 veto (USA), 4 se zdrželi Rezoluce potvrdila právo Palestinců na vytvoření nezávislého státu, právo na návrat a právo na kompenzace za ztracené majetky utečenců, kteří se nechtěli vrátit. Požadovala, aby se Izrael stáhl z okupovaných arabských území za hranice z roku 1967. Duben 1982, rezoluce 14943 Hlasy: 13 pro, 1 veto (USA), 1 se zdržel V návrhu odsoudila RB vměšování Izraele do vládních záležitosti ve West Bank a porušování práv a svobod obyvatel West Bank a pásma Gazy. Rezoluce dále požadovala, aby Izrael ukončil všechny aktivity porušující 4. ženevskou konvenci. Duben 1982, rezoluce S/14985 Hlasy: 14 pro, 1 veto (USA) Návrh ostře odsoudil masakr modlících v Haram Al-Sharif 11. dubna 1982. RB znovu žádá Izrael, aby dodržoval a apli
0/0
30.1.2004 20:53

Aiki75

Re:
Nuže pojdmě od lží k faktům:
Stát Izrael bude otevřen židovským přistěhovalcům a všem příslušníkům národa rozprášeným po celé světě. Bude se starat o rozvoj   země pro blaho všech jejích obyvatel; bude založen na svobodě, rovnosti a míru – ve světle slova izraelských proroků; bude poskytovat všem občanům plnou sociální a politickou rovnoprávnost bez rozdílu náboženství, rasy   a pohlaví; bude garantovat svobodu víry, svědomí, jazyka, výchovy, vzdělání a kultury; zabezpečí posvátná místa všech náboženství a zůstane věrný principům ústavy Spojených národů.
 
Prosil bych definovat co je pustina, nepletetuli se je rozloha Izraele, která byla dána usnesením OSN v 1948 je menší než Švycarsko - když spočítam přes miliony uprchlích a vyhnaných palestínců během dvou válek, tak se mi zdá ta pustina celkem hodně obývaná. Al-aksa třetí nejuctívanější misto arabů, zřejmě postavili asi taky židé?
Odkud byli dnešní židé vyhnání araby na blízkém východě? Většina přišla z Ruska!
Prosím prostuduj fakta nebo své lži nějak dolož.
Ja si dovolím jen jeden nezávislí link:
0/0
30.1.2004 22:48

ScipioAfricanus

Co je celkem jisty
ze Izraelci ten plot postavi at uz tu vypotis cokoliv.Takze muzes ve svych slohovych cvicenich volne pokracovat dle libosti. Pripada mi to stejne legracni jako recnicke souteze gymnazistu. Jedna vec je retorika a druha je to co skutecne hybe svetem - a o tom ty stejne jako ti gymplani nemas ani paru.
0/0
31.1.2004 20:25

fleret

kdyby palestinci skutcene chteli
budovat v miru svuj nezavisly stat (meli k tomu radu moznosti),uz ho davno meli.......pro vetsinu palestincu je ale pripadny mir urazkou jejich hrdosti a osobni prohrou,ktera se da ocistit - v duchu islamskych tradic - jen krvavou pomstou,kdy vlastni ztraty nehraji vubec zadnou roli...zide jsou dostatecne pouceni posledni sv.valkou a riskovat,ze je porazi => znici jejich davni a zavili nepratele,za blahosklonneho prihlizeni a mudrovani zbytku sveta,si nemohou dovolit.........to je snad logicke...nic na tom nezmeni intelektualske exurzy do historie regionu.......
0/0
30.1.2004 18:27

fleret

Re: + dod.
vsichni arabove jsou velice prima do okamziku,nez se s nima dostanete do sporu.Bud prijmete jejich verzi,nebo vam podrezou krk.Kdo je mel nekdy blizko sebe treba na koleji,vi o cem mluvim.....
0/0
30.1.2004 18:31

Sudajev

IMO
Bude to znít asi blbě ale pogromy na Židy se konaly snad odjakživa, proto aby se židovstvo regulovalo, od IIsv.v se žádný pogrom nekonal a je to vidět na populaci,která se díky rozrůstání snaží ovládnout svět tak jak je to psáno v talmudu.Pravděpodobně panovníci ve středověku znali toto učení a proto se snažili udržovat stav židovstva na únosném stavu.
0/0
30.1.2004 18:15

Dan 1

Souhlas,
zní to pravdu blbě a to je ještě slabé slovo.
0/0
30.1.2004 18:23

Lamini

Re:
Tito panovníci spíš věděli jak nejrychleji zaplnit svou pokladnu. Již Filip IV. Sličný provedl pro naplnění své pokladny vyčerpané boji s papežem pogrom na židy, likvidaci Templářů a italských bankéřů (tj. bohatých vrstev společnosti)
0/0
30.1.2004 19:00

Sudajev

Re:
Tak nějak jsem to myslel.
0/0
30.1.2004 21:35

ruleta

Nad nekterymi proispevky a prispevateli zustava rozum stat...
Priste pridej k tomu blablu jeste eugeniku.....a nezapomen si dat prihlasku(pokud ji uz nemas) k holohlavcum'.
0/0
30.1.2004 19:29

baronfonlempl

Re:
Ruleto, ruleto, vždyť Sudajev to sice úmyslně trochu zjednodušil, jinak nevím, v čem je mimo mísu. Jakmile nebuděš Židy regulovat, naplní Talmut.
0/0
31.1.2004 21:49

xix

palestinci
 Kde jsou vsichni ti, kteri obhajuji palestince? Nedavno tady plakali jak se Izrael chova k palestincum.Uz jsem to tady psal. Jsou to prave palestinci, kteri vzdy porusi dohodu o miru. Ted to vypada na heslo . pro dobrotu na zebrotu. Izrael propusti mnoho teroristu z hizbalahu, a co oni, jenom rekli ,,my budeme v utocich pokracovat''.  Je viden, ze tem zkur...cum se nikdo nezavdeci.
0/0
30.1.2004 16:55

Michalll

A komupak připadne
zbořeniště po doupěti toho bandity?
Zdá se mi, že se takto Palestina zmenšuje a pokud odvaha bojovníků za svobodu, svoboda  žtt v tyranii  soukmenovců teoristů, pokud odvaha vydrží, za čas nebude co řešit, palestinci budou v podnájmu.
Michal, libčeves, t. 603771186
0/0
30.1.2004 16:20

fleret

pro Jindricha Hojera
Kolik palestinskych civilistu zase za toto divadylko zaplati zivotem? - pises....no jo,ale jak se v tom mam orientovat : palestinci zadnou armadu nemaji => ze pri stretu s israel.armadou na palestinske strane zaplati zivotem vzdycky civiliste.......disponujes snad zvlastnimi schopnostmi,jak mezi civilisty rozlisit,kdo je terorista,kdo potencionalni terorista,kdo jeste neni a kdo je nezucastneny ?...pripominam,ze i  palestinsti pubertaci tzv. "vrhaci kamenu" prikladaji svym "adrenalinovym" sportum "vyssi cil"...tak jak to je...
0/0
30.1.2004 14:49

fleret

Re:
Hojere,vy uz v 15 hod. na uradu nepracujete?
0/0
30.1.2004 17:20

aronn

Lamminy popíjel odvar z makovic\,
Co to tady blábolíš za nesmysly? Pokud jsi v dějepise chyběl tak si přečti nějakou encyklopedii - Asi před 3000 lety založili Židé dvě království podél Středozemního moře. Většina žila v království izraelském s hlavním městem Samaří, Jeruzalém byl hlavním městem jižního království judského. Invaze Asyřanů v roce 721 př. n. l. a Babyloňanů v roce 597 př. n. l. Židy vyhnaly do exilu. Když však v roce 539 př. n. l. dobyli Babylon Peršané, směli se Židé vrátit do vlasti.
 
V roce 70 obsadili Jeruzalém Římané a zničili chrám a přejmenovali zemi na Palestinu.
Proto miliony Židů odešli do Evropy, tisíce Židů ale zůstali ve své vlasti.
Palestina začleněna do osmanské říše ovládané Turky.
Po celé období exilu Židé udržovali duchovní spojení ze svou vlastí. V 19. století vzniklo celosvětové hnutí, které usilovalo o návrat Židů do staré vlasti. Dostalo název sionismus, podle hebrejského názvu hory, na níž byl postaven Jeruzalém.
Po první svět. válce byl Izrael pod britskou správu. Na základě přesvědčivých argumentů Chaima Weizmanna,vydala Británie v roce 1917 Balfourovu deklaraci, v níž byly sionistické snahy oficiálně uznány.
Po Balfourově deklaraci usadily statisice Židů
V roce 1947 OSN doporučila rozdělení Palestiny na dva státy. Arabové odpověděli násilím.
V roce 1948 několik hodin po vyhlášení státu napadl Izrael Egypt, Sýrie, Saudská Arábie, Zajordánsko, Libanon a Irák. Izrael se však ubránil, ale válečný stav trvá de facto dodnes.
0/0
30.1.2004 14:41

fleret

Re:
0/0
30.1.2004 14:51

Lamini

Re:
Urážka? Souboj za úsvitu? Radši ne, stejně by sis vybral fleret a já nejsem moc dobrý šermíř
0/0
30.1.2004 17:38

fleret

Re:
nevadi........zvolime pistole,ale take muzu nechat volbu na tobe........:-))
0/0
30.1.2004 18:16

Lamini

Re:
Nemyslím si, že by byl souboj nutný. Nejsem toxikoman ani urážlivý. Dnes jsem zjistil, že ne každý má dostatek informací o vývoji území současné Palestiny před příchodem Chabirů (předků izraelských kmenů)  
0/0
30.1.2004 18:49

fleret

Re:
ok...tebou zminovane informace o vyv.uz.souc.pal. se daji pomerne snadno dohledat jak na netu tak v literature.....proto zadny souboj nebude...
0/0
30.1.2004 18:56

Lamini

Re:
Pokud Ti to stačí (a budeš těmto informacím důvěřovat), tak jsem jich již část uvedl na svou obhajobu (viz níže)
0/0
30.1.2004 19:11

fleret

Re:
ale ja ti verim,prede mnou se obhajovat nemusis....:-)
0/0
30.1.2004 19:54

Lamini

Re:
Největším a nejsilnějším z palestinských států v 11. stol. př.n.l. bylo království izraelské, založené podle tradice Saulem. Ten se pokoušel sjednotit pod svou vládou celý Izrael a rozšířit tak svůj vliv do sousedních zemí. ... Válčil s Amelekity a navázal styky s kmeny Kálebijců a Kenijců. V jeho sjednotitelské činnosti pokračoval David. Nejenže porazil Filištínce, ale dobyl i kanaánské měst Jeruzalém a učinil ho hlavním městem sjednoceného izraelského státu.
0/0
30.1.2004 14:55

Lamini

Re:
Promiň, čerpal jsem z vysokoškolských skript.
0/0
30.1.2004 14:57

CH47

Re:
Přečit si i ty nějakou knihu.  Třeba o tom ak se OSN snaží prosadit rezoluce proti potlačování lidských práv, Izraelem, proti systému kolektivní viny, proti boření domů a vyhánění palestincú, proti nendodržování ženevských konvencí o zacházení s civilisty v době vojenského konfliktu. Přečti si  o 900 000 uprchlíků. Taky se podívaj na v rejstřiku na Deir Yassin
Theodor Herzl vydal v.r 1896 publikaci Der Judenstaat  přiručku sionizmu  navrhuje tento postup:(1) Vytvoření vlastního statu, (2) zabezpečení statusu vědšinového narodu Židům a (3) uzakonění sionizmu jako státní odeologie..Jak to ale realizovat na úzení hustě osídleném palestinci, kde jejich počet hubě převyšoval počet horečně přivážených židivských přistěhovalců. Těžko se dá předpokládáe že někdo odejde ze svého domu jeno protože si to soinisti napsali do svého prgramu. Další už není třeba číst stačí se podívat do novin a nečíst jenom ty v jidiš...
0/0
30.1.2004 16:50

Raswan

Re:
samé kecy,viz masakry židů v r.1920-21 v roce 1939...Palestinci si teď jen vyžírají co sami začali...
0/0
30.1.2004 17:39

Lamini

Re:
Ještě že my si nevyžíráme masakry židů na území Palestiny v letech 1099-1187. Jinak souhlasím, že za současný útlak si mohou muslimští obyvatelé Palestiny z velké čáti sami svým nevhodným způsobem boje za samostatnost.  
0/0
30.1.2004 17:55

Raswan

Re:
Poukazuju pouze na to že za to jak se k nim židé chovají si mohou sami...
0/0
30.1.2004 17:56

Lamini

Re:
Já netvrdím opak. Hledání prvotních příčin je vždy ošemetná záležitost a u takto výbušných vztahů je to ještě obtížnější. Já si to v tomto případě netroufám určit, protože si nemyslím, že bych dokázal zůstat nesranný. Jinak, díky Bohu (muslimskému, židovskému, křesťanskému i jiným), že už vymřely všechny ostatní kmeny, které tuto oblast za více než 5000 let její historie obývali. 
0/0
30.1.2004 18:55

Lamini

Re:
A k rozdělení na dvě království dochází až za Roboáma, proti němuž povstal Jeroboám, kterého podporoval Egypt, a osamostatnil Tebou zmíněné izraelské království. Holt ty encyklopedie nejsou vždy zcela podrobné.
0/0
30.1.2004 17:19

aronn

Betlém je palestinské město?
Idnes trhá rekordy ve zveřejňování  nových pojmů a informací. Nazvat Betlém palestinským městem  je stejná provokace, jako by Sudette Deutsche Zeintung označily za sudetoněmecké město Cheb nebo Hradec Králové. To jsou redatoři idnesu financovaní Arafatem nebo co ?   Na druhé straně se vlastně ani moc nedivím, co můžeme čekat od bývalých svazáků... 
0/0
30.1.2004 13:55

Lamini

Re:
A proč by ho tak nemohli nazývat. Mnoho lidí zase nazývá Jeruzalém židovským městem, ač ti jej dobyli až na počátku 10. stol. př.n.l. 
0/0
30.1.2004 14:18

ScipioAfricanus

No jenze
Palestinci to mesto zatim "nedobyli". Sice tam ziji, ale Izraelci si tam prijdou a obrati ho vzhuru nohama kdy je napadne.
0/0
31.1.2004 20:28

kleingeld

*
Jak J.Arafát komentoval propuštění palestinských teroristů: ,,Izrael měl propustit víc těchto hrdinů."
Jak kleingeld kometuje to co řekl J.Arafát: ,,To je debil. To je debil jak můj fotr.....".
0/0
30.1.2004 13:04

Raswan

Re:
Já bych taky pro propuštění palestinských teroristů,ale jen v úhledném igelitovém pytli,řádně opatřeném visačkou s věnováním :-))
0/0
30.1.2004 15:13

kdyz to tak pozoruju

Re:
Prave jste se projevil jako xenofobni, rasisticke a sionisticke p r a s e.  Dosly argumenty, co? SHALOM 
0/0
31.1.2004 0:30

brunic

tolik analytyckyho moudra
...aivaivai...slovansky zadky sedici v teple zase vysilaji signaly do slovanskejch kebulek - a pak vam to neda a musite s moudrou pravdou ven ...votazka je z kery  dirky ty pravdy lezou asi...otazka recnicka
0/0
30.1.2004 13:02

pinkshadow

psycho
...Kamil mi říkal, že ruleta a Jindrich Hojer jsou jedna osoba, která si sama odpovídá ...pravděpodobně vkládá příspěvky z psychiatrické léčebny ...hmm...      
0/0
30.1.2004 11:02

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
hale pinku zapomnel jsi na me... i ty hlavo derava 
0/0
30.1.2004 11:30

pinkshadow

Re:
...já a Kamil v hlavě žádné díry nemáme ...hmm...
0/0
30.1.2004 11:56

Jindrich Hojer

kolik?
Po vymene zajatcu (Izraelci propustili kolem 400 veznenych Paestincu) se to dalo ocekavat. Pote co Izraelska vlada pristoupila na jednani s tzv. "terroristy" a tim porusila sve tzv. "zasady", musi ukazat volicum ze tvrde stoji za svym. Kolik palestinskych civilistu zase za toto divadylko zaplati zivotem?
0/0
30.1.2004 10:50

ruleta

Re:
proc ty uvozovky?
0/0
30.1.2004 10:51

Jindrich Hojer

Re:
Protoze je to zavisle na uhlu pohledu.
0/0
30.1.2004 10:54

Raswan

Re:
Aha takže úmyslná masová vražda je tolerovatelná...
0/0
30.1.2004 11:34

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Musíš ji odůvodnit národně osvobozeneckým bojem nebo budováním beztřídní společnosti, tyto důvody ti podle jistých vědátorů dávají právo možná i k vyhlazení celých zemí.
0/0
30.1.2004 12:45





Najdete na iDNES.cz