Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto po kilometrech v protisměru zabíjelo

Řidič, který způsobil ranní nehodu na dálnici D1, ujel v protisměru zřejmě několik desítek kilometrů. Svědci ho míjeli už v Průhonicích. "Potkal jsem ho před tři čtvrtě na pět. Jel asi osmdesátkou, blikal dálkovými světly. Pořádně jsem se vyděsil," řekl iDNES Michal Barda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunisti_sou_svine

zasranej absurdistán
dálnice v dezolátním stavu, zfetovanej nebo spící krétén po ní může zavodit v prostisměru protože ho nevydí žádná elektronika která tam není protože i kdyby bylo za co jí koupit tak byji cikáni odmontovali a odnesli do sběru, protože tam není policie, protože rychlost tam ani měřit nemusí protože dálnice je tak rozflákaná že rychle se po ní jet nedá a tudíž to je pro policii nerentabilní tudíž nezajímá, tak co by mě nezabil kripl v protisměru , vždyt je to skoro normální, zasranej absurdistán
0/0
1.6.2005 19:24

Michalll

Policejní auto postavené
na vhodném místě napříč, nebo alespoň signalizující totální STOP, mohlo pomoci. Ale asi sebevrahové byli oba a tak příroda byla milosrdná. Stejně ti, co auto viděli , mohli možná dělat více.
 Pokud jedu po dálnicí a protijedoucí auto třeba za plotem trvalé troubí, dávám nohu z plynu a hledám prostor přežití. Dělá se to, bohužel, málo. Asi mamé pocit, že pokud se někdo zabije, máme my ten den pocit, že už se to nestane tedy ani nám.
Rozvinutá společnost musí počítat i se sebevrahy, popravovat je, není řešení. možná v tajemných slovech spirituálního zdraví je náznak dávných zkušeností naší civilizace. To by ale znamenalo "sundat nohu z plynu " nejen na silnici, třeba i zeptat se dědečka, proč už si to dávno "nehodil", či babičky, jakto že za války neskočila pod vlak. Což chce chlapa, a tak je tu bludný kruh.....
Potřebuje dálnice další signalizaci, asi jako na dráze, vyskočit pokud možno ještě z jedoucího vozu, převalit se přes svodidlo. Je země, kde se smí po dálnici na bicyklu, takové převalení mi tam zachránilo život, inu orient..
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
1.2.2004 13:38

karkulizna

hlavne, ze to je na koho svest...
1. jeste jsem nevidela dalnici s vyjezdy na kazdem kilometru - takze bych chtela videt vas, chytraci, kteri si myslite, ze policejni auta jsou pristavena po cele delce dalnice, aby mohla rafinovane zautocit na jezdce, ktery jede v protismeru
2. uz jste sami zkouseli jet na dalnici proti vsem autum a pritom nekoho honit? 
3. Nejsme v Americe a nemame kamery na kazdem kousku dalnice a navic PCR byla informovana telefonaty ridicu. Viz: "Údaje o kilometrech od svědků se totiž rozcházely."
tudiz za 4. pokud vim, ani ceska a ni jina Policie nedisponuje vrtulniky, ktere by dokazali sesadit policejni auto primo na misto oznacene nekolika svedky
0/0
29.1.2004 9:21

Butchy

???
Jednoznačně chyba POLICIE (tu smrt by měl někdo z nich odskákat - rychlost měří ale tohle projde). !!! Spíš by mě zajímalo proč ho nezastavila POLICIE než zabil toho nevinného člověka ? Jak tak koukám tak tady si člověk může ujet po dálnici 40-50 km a POLICII to je jedno i když o tom ví a čeká až se o někoho zastaví nebo jak ???
0/0
28.1.2004 23:48

Cueoqx

...
CITACE: "Dalsi otazkou je, co chteli policiste vlastne delat, az by se s tim autem v protismeru setkali?"
 
REAKCE: A co jako měli dělat....? Když svedením provozu po exitu pryč by docela snadno mohlo vytvořit kolonu, do níž by ta Filcka stejně řachla...?
0/0
28.1.2004 20:58

JoHos

Re:
A co třeba postavit policejní auta napříč, prázdná, BEZ LIDÍ. Nebo přes prázdnou silnici rozbalit pásy s hřeby (ty ale asi naše policie nevozí v autech). nebo tam postavit kamiony - to by si asi ten hazardér rozmyslel do nich narvat (pokud nebyl skálopevně rozhodnutý k sebevraždě...). Možností je plno a policie by je měla umět krizové situace řešit s co nejmenším ohrožením civilů a ne se jet dívat, jak někdo valí v protisměru.
0/0
28.1.2004 23:43

real_goldie

To se mi snad zda......
>>>>>Kousek před místem nehody auto přejelo do rychlého pruhu, aby předjelo policii. Ta už mířila k nebezpečné červené felicii, o které ji informovalo několik řidičů.<<<<
No to se mi snad zda!!!!!! Misto toho aby policie jela (jako) o zivot a k ty felde a vsechy varovala, popripade uzavrela dalnici nez toho magora zastavi, tak se necha predject a este pak vypravi, ze to bylo jako na platne!!! No to je jako z nejakyho jinyho sveta......
0/0
28.1.2004 16:53

cerstu

Jaky byl zamer policistu
Napadly mne dve otazky:
- proc policiste nesignalizovali osadce nisanu nebezpeci pohybem paze nahoru dolu jako pokynu ke snizeni rychlosti, nebo je cervenou placackou nezastavili, kdyz podle zprav predpokladali pohyb nebezpecneho objektu v protismeru a srazku, jiz byly bezprostrednim svedkem, mohli predpokladat?
- proc policiste nezastavili preventivne provoz na dalnici a nevyjeli sami vstric nebezpecnemu objektu v protismeru ?
Dalsi otazkou je, co chteli policiste vlastne delat, az by se s tim autem v protismeru setkali? A tim by si overili, ze tech nekolik nezavislych zprav bylo pravdivych. Otocili by se sami také do protismeru a stihali by jej, aby jej mohli nasledne zastavit?
0/0
28.1.2004 15:13

mk2487

Re:
Přesně tak. Kdesi psali, že jel tak 80 km/hod, do nehody ujel z Průhonic snad 50 km. To by znamenalo, že to musel jet cca. 45 min. Jediné, co naše skvělá policie dokázala udělat je, že vyslala 1 auto ověřit informaci desítky telefonátů. Postavit radar a vybírat - v tom jsou skvělí, ale v důležitých věcech ohledně bezpečnosti provozu opakovaně selhávají.
Taky kdyby u nás existoval varovný světelný systém, mohla být snížena rychlost a každý řidič v daném úseku mohl dostat informaci o tom, že se proti němu někdo řítí.
No nic...
 
 
0/0
28.1.2004 15:48

petsuch

Re: ???
Bože ty si ale chytrák a ubožák na duši.
0/0
28.1.2004 20:12

JoHos

Re:
Copak máš za komplexy? Že jsi jeden z toho policejního auta????
0/0
28.1.2004 21:17

JoHos

Re: To nevědí ani oni sami
Úplně stejně se ptají další na tomto fóru (já se k těm dotazům připojuji). Myslím, že tohle nám policie nesdělí - byly by to stejně jen výmluvy. Stačí už to vyjádření policistů o tom, jak nehodu prožívali jako někde v kině...
K poslednímu odstavci - asi by mu zamávali a pak by se chlubili pred kamarády, ze ho taky vidfěli. Ted se můžou chlubit, ze videli zajímavou nehodu, ale že v kině to bývá lepší, zpomalené a s opakovačkami...
0/0
28.1.2004 21:14

mediadoc

Re:
Hadam ze se pri tom cpali popcornem a nalejvali colou...
0/0
30.1.2004 9:04

Fefi

...
sorry za ty fonty, jestli ma nekdo (Tomm1, mildax11, Peterrybarak) zajem, muzem zacit na novo :o}}} at je to prehlednejsi :o}}}
0/0
28.1.2004 15:02

peterrybarak

úroveň
pochybuju o tvojí solidnosti když sám píšeš: " to, ze bydlim na Narodni byl kec, aby se ten v.u.l. z Miraku probral "
jde vidět že si asi pěkný kecka
0/0
28.1.2004 14:36

peterrybarak

Snílkové
Kluci závidím vám jací jste snílkové, možná nejste snílkové, možná jste realisti a máte pravdu že skutečně se jednalo o zbohatlého mladíka, který se vsadil, svým porschem 911 kličkoval mezi kamiony a stovky aut ale já raději budu věřit svému zdroji, který říká že se jedná o téměř 30 letého buráčka ze Strakonicka, který si od nějakýho příbuznýho, známýho půjčil vůz na který ani neměl řidičský průkaz. Důvod proč, zda to byla sázka nebo třeba i opilost se dozvíme až se šofer vykurýruje a bude moc vypovídat.
A také bych chtěl upozornit že jsem psal že čerpám z informací dle policejní tiskové zprávy, kterou mimochodem media používají, nikoliv že čerpám z policejního protokolu apod. jak zde někdo psal. Policejní protokol a tiskové prohlášení pro media jsou dvě různé věci.
0/0
28.1.2004 14:32

Tomm1

Re:
Tak nahod alespon to tiskove prohlaseni, at vime, z ceho ta NOVA udelala zarucenou pravdu :-)
0/0
28.1.2004 14:37

mildax11

Re:
...k prvnimu odstavci tveho sahodlouheho tláskání...nerekl jsem, ze ta nehoda se stala 911-ce, nevyvratil jsem skutecnost, ze to byla felicie nebo co...to ty...ty a jen ty tady pises, ze to bylo porsche, kteremu se "nehoda stala" a ted jsi navic prihodil, ze patrilo zbohatlemu mladikovi....jsi schizofrenik zraly na leceni, reknes A, pak rychle vysteknes B a ve stejnem momente zarves C, cimz popres A i B najednou....nekdy je to k smichu, ale ty se na to vyse.r. a zustan radeji v te politice, kde jsi ziskal ty bohate lingvisticke zkusenosti
0/0
28.1.2004 14:46

Fefi

Re:
a taky nechapu jak muzes delat zaver temer tricetiletej buracek ze strakonicka co mel asi pujceny auto a ktery ani nemel ridicsky prukaz.
presne proto jsou tiskovy prohlaseni aby se dalo delat mnoho zaveru a nikdo nic nevedel - chapes to?
muze to byt taky takhle: ridic trvale bydliste Strakonice (nebo okoli to nevim) 28.let v aute ktere nepatrilo jemu a nemel u sebe doklady havaroval na 60.km D1 v protismeru svedci ho videli uz v Pruhonicich.
z tohodle se da taky vyplkat to co ty tvrdis, jenze taky se z toho da udelat mnoho jinych verzi.
0/0
28.1.2004 14:58

KRISHOT

JM
Tak by mě zajímalo, jestli ovšem šlo o sázku, kam až měl dojet, aby vyhrál ten co si vsadil, že nenabourá.
0/0
28.1.2004 14:04

mildax11

kret.n jako peterrybarak a jemu podobni...
skodovkou jel proto, ze nemel prachy na lepsi auto, jel proto, aby prachy vydelal, zabil, protoze nezvladl rizeni, musel jet, protoze tady existuje neco jako "srandicky s mafií"......tahnete dop.dele vy, kdoz rejpete do veci, do kterych vam nic neni a jestli vam tyhle lidi na silnicich prekazej, zustante doma a jste v klidu......uz aby bylo leto...kazdymu zmr.ovi autickarskymu, kterej mi neda prednost, urazim zrcatko, vyndam z auta a serezu jako psa...jen tak
0/0
28.1.2004 12:52

peterrybarak

Re:
lolky,   máš pravdu
 
0/0
28.1.2004 13:03

2Mac7

Re:
Už se těším , jak budeš urážet zrcátko kamionu .
0/0
28.1.2004 13:06

mildax11

Re:
 kamion ti nikdy nezkrizi cestu tak rychle jako osobak, ale to jsi asi nevedel, ze maji pomalejsi rozjezdy a vetsinou se daji naaaadherne objet jak zleva tak zprava, protoze jsou takoví "neohrabaní"...ne tak svižní jako třeba Porsche 911Carrera
0/0
28.1.2004 13:25

peterrybarak

Re:
nejdříve to bylo že filcka jela v proti směru, a teď je z toho že porsche 911 kroužilo mezi kamiony zleva, zprava.....tomu rikam filmove zpracovani v americkem stylu a ceska dramatizace   
0/0
28.1.2004 13:36

mildax11

Re:
 porad ti ale nejak utika to, zes mel dat vsem k dispozici odkaz na tu policejni zpravu ty troubo.....jesteze jsi nejakej skret a nikdo te nezname...ty musis bejt hodne bitej, kdyz jsi takhle blbej...zaprvy tam byly smajlici, tudiz to bylo mysleno hooodne s nadsazkou a jistou davkou humoru a zadruhy - jedinej, kdo upravuje vety cizich a predelava je jakymsi nelogickym zpusobem do vet jineho smyslu, jsi ty...
0/0
28.1.2004 13:41

peterrybarak

Re:
upravuje vety cizich a predelava je jakymsi nelogickym zpusobem do vet jineho smyslu
krásně řečeno, to víš politika mě naučila slovíčkařit, lingvistiku,  mimo to smajlíky neznám asi jsem na ně moc starý nebo mladý
jinak odkaz na informace kde se o tom píše podrobněji si snad můžeš najít sám ne?
0/0
28.1.2004 13:46

Fefi

Re:
pokud Vas politika naucila slovickarit a "lingvistiku" zajimalo by me kdo Vas ucil gramatiku. :o}
a s tim ze si odkaz muzeme najit sami, uz jste lehce trapny a nudny. Najit 100% policejni zpravu z vysetrovani na webu neni mozny, maximalne tak prohlaseni tiskoveho mluvciho adekvatniho okrsku PCR.
U nasi policie totiz neni mozne nalezt ani mrtvou osobu ve spravne marnici, a to ani podle sdeleni ktere se nachazi v oficialni zprave.
0/0
28.1.2004 13:52

Tomm1

Re:
Problem bude v tom, ze ta informace na netu proste neni, tudiz ji nelze najit (a zkousel jsem to ruznymi, nekolika zpusoby). Osobne silne pochybuji o tom, ze by sami policajti zverejnili nejakou, jakoukoliv zpravu pred uzavrenim vysetrovani. Proste normalne kecas, a opet jen opakuji, bud sem prihod link, a nebo bez do prd.le . Mimochodem, ja se sice obcas preklepnu, ale nezamenuji mekka i a tvrda y, a podobne jine hrubky. Nez priste zacnes zase nekoho urazet, zkus se nejdrive trochu zlepsit alespon v cestine. Nebo ze bys jeste neukoncil povinne vzdelani ? No, mozne to je ...
0/0
28.1.2004 13:58

peterrybarak

Re:
ukazuje ti maminka kde máš záchod? ne? tak proč bych ti měl dávat aktuální link na radio impuls, ctk, a nebo si to rovnou prohlidni v archivu tv nova je tak reportaz ze vcerejska
....to je demence ani hledat v internetu informaci neumite ,
0/0
28.1.2004 14:08

Fefi

Re:
Mozna jsme s Tommem dementi (jak jiste vis u webu se vyskytuji ruzna individua) ale to nic nemeni na tom ze link na Radio Impuls, CTK., nebo TV NOVA neni link na zpravu z policejniho vysetrovani. A pokud zeres informace typu sdelil nejmenovany zdroj blizky vysetrovani - tak je to tvoje vec, ale nemuzes neco takoveho vydavat za oficialni policejni zpravu z vysetrovani daneho pripadu. Aspon ses ukazal jak to s tebou a s tvymi argumenty doopravdy je.
0/0
28.1.2004 14:17

Tomm1

Re:
No konecneeee :-) . tak NOVA ma ty ZARUCENE zpravy, hahahahaaaaaa, tak to se mi ulevilo. Jojo, co a kdo neni na NOVE, ten dnes nic neznamena. Radeji na tu telku necum, si z toho volaky zmeteny. Mimochodem, to ze nemel ridicak, podle tech zprav, taky muze v pohode znamenat (a reporteri to vzdy na NOVE radi prekrouti), ze ho nemel u sebe (ale samo to nevylucuje, ze ho nemel vubec, o cemz ale pochybuji v 29 letech). Tak az se zas priste budes chtit ohanet policejni zpravou, zkus se nejdriv zamyslet, jestli to uz nahodou neni "prezvykana policejni a neoficielni suskanda". Have a nice day, pako :-)
0/0
28.1.2004 14:35

2Mac7

Re:
... kazdymu zmr.ovi autickarskymu, kterej mi neda prednost, urazim zrcatko....jaké rozjezdy ?
0/0
28.1.2004 13:52

mildax11

Re:
...dalsi ridic profik.....  ....no ja nevim jak treba ty, ale ja, kdyz mam dat prednost pri vjizdeni z vedlejsi silnici na hlavni, aspon pribrzdim, podradim nebo tak, abych mohl bezpecne zastavit, kdyby nahodou neco jelo...jisteze to neni tak dramaticky jako na stopce, ale stejne...samozrejme zalezi, jak dlouha je trasa, po ktery se pripojujes, resp.jak dlouho davas prednost, jestli stihnes podradit z 5 na 4 nebo az na dvojku....pokud treba az na dvojku....musis se prakticky znova rozjet  je to vec nazoru
0/0
28.1.2004 14:01

2Mac7

Re:
Lopata : Když Ti přednost nedá ( je to idiot, nevšimne si , nemusí ) proč by brzdil ? V původním příspěvku jsi hovořil trochu jinak než teď .  
0/0
28.1.2004 14:13

mildax11

Re:
nene, kdepak...ne on, ale ja pribrzdim...ted nevim, jestli jsem se spatne vyjadril nebo tys to spatne pochopil...urcite si ale neodporuju s mym minulym prispevkem, takze nekde je chyba, ale nevim, kde...asi by byo lepsi si o tom popovidat osobne jinak nevim
0/0
28.1.2004 14:24

Blackshield

Re:
Ty jsi ho zřejmě znal a byl jsi jeho blízkým přítelem, že? Protože jestli tady děláš chytrého a přitom víš kulový, tak jsi taky pěkněj magor. Jo, a vy, kterým týpci v protisměru na dálnici nepřekážej, se můžete přidat k tomu chudákovi, ať těch zrcátek urvete víc.
0/0
28.1.2004 13:52

mildax11

Re:
to se neboj, na kazdyho jednou dojde
0/0
28.1.2004 13:54

Blackshield

Re:
Nebojím, nemám tu v Praze auto  Ale neodpověděl jsi mi na otázku, jestli tobě týpci v protisměru na dálnici nevadí... A jestli jsi znal toho chlápka. A pokud bydlíš na Národní, tam se to určitě mafií jenom hemží
0/0
28.1.2004 14:03

mildax11

Re:
je, sorry, ja zapomnel...mne typci na dalnici v protismeru asi vadi, ale protoze jsem se s tim jeste nesetkal osobne, nemohu posoudit. toho chlapka jsem neznal, ani jednoho z ucastniku. to, ze bydlim na Narodni byl kec, aby se ten v.u.l. z Miraku probral a naucil aspon psat y/i
0/0
28.1.2004 14:22

qoknu

Re:
Jsi pěkně pošahaný. Zabít někoho nevinného jen pro srandičku s mafií. Ubožáku !!!!
0/0
28.1.2004 14:06

Franta7

film Rychle a zběsil
Dívali jste se na film Rychle a zběsile který dávali v kinech? Tam závodila mládež podobně, i když v jiných autech než v chudých čechách. Myslim že to určitě někoho inspirovalo. 
0/0
28.1.2004 12:24

Franta7

Re:
Jenom dodávám link na tento inspirující film : http://csfd.atlas.cz/film.php?1616
 
0/0
28.1.2004 12:27

peterrybarak

Re:
dramatizuješ a děláš z toho komedii, jednalo se o vidláka ze Strakonicka, který neměl ani řidičský průkaz.
0/0
28.1.2004 12:35

mildax11

Re:
ty fakt absolutne netusis, o co tady jde....proc by to mel dramatizovat, kdyz je to pravda??? kdybys v noci nespal, ale zil a zajimal se trosku o podsveti, vedel bys, ze to nekdy tvrda, ale bohuzel/bohudik realita
0/0
28.1.2004 12:46

peterrybarak

Re:
vím co to tu jde...viz. policejní zpráva    28 muž bez řidičského oprávnění ze Strakonicka s ukradeným nebo půjčeným vozem
Ty běž v noci na ulici a nekoukej večer na ty americký filmy
0/0
28.1.2004 12:50

mildax11

Re:
vis hov.o, co je ulice.....mluvil bys jinak...americky filmy nemam dvakrat v oblibe, realita je mnohem zabavnejsi
0/0
28.1.2004 12:53

peterrybarak

Re:
ano máš pravdu neznám noční ulice jen bydlím v centru Prahy a v noci často chodím za zábavou, z prace, se psem....skutečně nemůžu rovnat rusny prazsky nocni zivot s nejakym nocnim zivotem v kotehulkach kde po sobe akorat strileji tatovou plynovkou kingove na diskotece
0/0
28.1.2004 13:12





Najdete na iDNES.cz