Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaká je dnes skutečná síla komunistů?

Miroslav Grebeníček „vytáhl“ svou stranu ke stále rostoucímu vlivu. Přesto někteří komunisté uvažují, jestli by bez něho nebylo ještě lépe. Je to důkaz rostoucí síly KSČM: jejich letošní květnový sjezd je dopředu považován za jednu z vrcholných událostí politické sezony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kazbunda

Jaka je jeich sila?
bohuzel kurevsky velka
0/0
27.1.2004 14:47

Hnuson

bleeeeeee
KOMUNISTI = impotenti
0/0
27.1.2004 13:15

Vaclav Hanus

sila komunistu bude vzdy primo umerna extremismu liberalni pravice
0/0
27.1.2004 10:57

osvetitel

Re:
Spis jejich paranoia protoze oni se bez tridniho nepritele neobejdou a kdyz zadny nahodou neni tak ho vyrabej umele ale to by take nebylo to nejhorsi .Nejhorsi bylo ze diktovali druhym neco co sami nedodrzovali a omezovali lidi v pohybu  coz byla nejvetsi chyba ze si mysleli ze kazdeho vlastni jen pro to ze mu dali zadarmo zakladni vzdelani a take ten jejich system byl nebezpecnou zbrani v rukou lidi kteri se chteli nekomu at uz zjakehokoliv duvodu mstit ale svoboda je vtom ze by se lide meli chovat jako lide aniz by nad nima nekdo drzel klacek jako to delali komuniste  a pokud se v demokracii lide chovaji jako dobytek  tak to na rozdil od tech totalitnich systemu je tim ze lide zneuzivaji svobody!
0/0
27.1.2004 11:24

oranzovej

Utan
Jsou to nuly s dvaceti procenty.
0/0
27.1.2004 9:37

pinguinone

Re:
to bohuzel nejsou a cim horsi jsou oponenti,tim lip vypadaji..
0/0
27.1.2004 11:40

oranzovej

Re: Utan
Včera jsem se přesvědčil, že argumentace nepomáhá. Rád zkouším víc možností.
0/0
27.1.2004 12:38

Windows Media Frajer

máte to za pár
Kdyby sametová revoluce svrhla komunisty mnohem dříve, např. v roce 1979, činil by schodek státního rozpočtu již - 1 500 000 000 000 Kč a byli bychom úplně v řyti už nyní, neboť Češi nikdy nebudou umět sobě vládnout efektivně a gigantické schodky státního ropočtu klidně můžeme uzákonit jako samozřejmost. Nikdo z nás se nedožije fiskálního roku s přebytkem státního rozpočtu. Takže si ten časový posun užijte přátelé.  
0/0
27.1.2004 8:25

Kleki Petra

Re:
Je vidět, že máš skutečně okno.
0/0
27.1.2004 8:28

GhorX

Re:
Nezlobte se, ale opravdu mám problém věřit prognostikovi, který je schopen napsat slovo "v řyti". A k tomu blábolu, kterým jste zašpinil tyto stránky, snad jen tolik : jste nemocný a potřebujete léčbu.
0/0
27.1.2004 9:53

Kleki Petra

Re:
... nejlépe v Severní Korei.
0/0
27.1.2004 9:55

karoten

Re: Mám dojem
že výraz "řyť" byl použit se záměrem obejít cenzorní automat :o)
0/0
27.1.2004 10:24

Kleki Petra

Re:
V takovém případě to byl jediný rozumný skutek autora cintu.
0/0
27.1.2004 10:48

Windows Media Frajer

Re: chybí tu jen Fee
Betakaroten za jedna  , ostatní jsou z hlediska významu smysluplnosti mého příspěvku k smíchu a bohužel i k pláči zároveň  
0/0
27.1.2004 12:53

Kleki Petra

Re:
... z hlediska významu smysluplnosti příspěvku... Hochu, to je pravá perla logické stavby věty. To snad ani nemůžeš mít ze sebe. Teď už je mi také jasný obsah tvého plácnutí shora. Nemusím nic říkat, hlavně že mluvím.
0/0
27.1.2004 13:03

Windows Media Frajer

Re: Bílí bratři Ti také děkují
No sláva, ale jinak musím ocenit, že skutečně činíš čest svému priezvisku a nepoužíváš vůbec sprosté vulgarity ani v případě Feeho. Takových je tu menšina.
0/0
27.1.2004 13:11

GhorX

Re:
Použitý slovosled i zamýšlený obsah (0) Vás jednoznačně identifikoval, pane poslanče. A mimochodem, chcete-li napsat "v řiti", bez obav pište.
0/0
27.1.2004 14:20

Kleki Petra

Re:
... ještě by mohlo jít o investigativního novináře. Tomu by použitý "sklad slov"(to jsem skutečně četl v novinách!) nasvědčoval ještě spíš.
0/0
27.1.2004 14:46

logar

lituji
ale prispevek Andyho jsem prekopirovval ze strany 3 a vady na krase jdou na vrub MF Idnes. Srozumitelnosti to snad neubralo.
0/0
27.1.2004 7:22

logar

to mi nedá, abych nereagoval
e: Opravdu máš pravdu v (ANDY1242, 26.01.2004 13:13)
tom, že občas nebyl hajzlpapír,někdy vložky, někdy byly fronty na banány a pod. S tímto hodnocením souhlasím.ALE ŘEKNI MI KOLIK SSI ZNAL EZDOMOVCŮ DO OKU 1989, KOLIK LIDÍ YLO EZ PÁCE, KOLIK LIDÍ ZA SVOJÍ PÁCI NEDOSTÁVALO MZDU TAK JAK JE TO NYNÍ ZVYKEM. ZDA V TÉTO DOĚ YL ZNÁM POJEM "HOLOYT", ZDA YLY FONTY NA ÚŘADECH PÁCE A KOLIK LIDÍ CELKEM V CELÉM ČESKOSLOVENSKU YLO NEZAMĚSTNANÝCH.POKUD NEJSI POUHÝ PITOMÝ LAFOUN MŮŽEŠ EAGOVAT, JÁ DNES A DENNĚ VE VŠECH MEDIÍCH SLYŠÍM, VIDÍM A ČTU, MÁME SE ZLE A UDEME SE MÍT JEŠTĚ HŮŘ. DĚKUJU MUSEL ÝCH ÝT LEC KDY¨YCH CHTĚL AY MI YLO JEŠTĚ HŮŘ.pOKUD TO TY CHCEŠ ZÁVĚ SI UDĚLEJ SÁM.
Milý Andy, asi jsi v té době nežil. ezdomovce jsem neznal, znal jsem ale 17 mil. lidí, kteří měli domov, ze kterého nesměli ven, něco jako vězení, víš? od Aše do Čierne pri Čope. Fronty na práci nebyly, ale kromě práce byly skoro na všechno. Holobyt je nový pojem, ale mnoho lidí bydlelo ve stejném bytě, který se tak nenazýval. Zvláště ti, kteří bydleli do února 48 tzv. nad poměry. Také bydlelo mnoho lidí v zařízení, zvaném Kriminál,  za politické názory. Taky jich hodně popravili, aby se tam netlačili, případně je umučili Grebeníčkové. Plat bral každý, ale byla to směšná almužna neodpovídající většinou výkonu člověka. Tak něco kolem 100 DM, nebo chceš-li 60 Euro měsíčně.
0/0
27.1.2004 7:14

alena.alena

Re:
bezdomovci pravda nebyli na ulicích, nýbrž po kriminálech..zavřeni za příživnictví. Holobyty nebyly, neb se v jednom bytě tlačilo několik generací, které si svépomocí za svoje prachy byudovali koupelny, záchody v bytě atd.atd.Nakonec jim to OPBH stejně zabavil a platil se z toho nájem.výplaty byly mizerné, že se za ně stejně žít nedalo a podpora v nezaměstnanosti nebyla, neb práce byla povinností.A když jsi někde veřejně přiznal, že jsi bez práce, tak jsi šel sedět. Taky si uvědom, že většina těch úžasných podnikatelů, kteří zachází se svými zaměstnanci jako s dobytkem, jsou bývalí komunardi, neb jen ti měli nahrabáno.Noirmální lidi, kteří dělali za plat, měli kulový tenkrát a mají ho i dnes. 
0/0
27.1.2004 7:59

osvetitel

<><><>
Companero "barbudo" mam pro tebe otazku?Kdo se ti vice zamlouva ten mrtvy Guevarra cili Che. nebo Castro ktery sveho casu prohlasil o CSSR  komunistech ze to nejsou zadni revolucionari a ze si potrpi  jen na tuzery a prostitutky!
0/0
27.1.2004 2:56

barbudo

Re:
Nejsem na chlapečky, tak se mi nelíbí žádný. Pokud jde o jejich vztah, Fidel byl docela rád, když byl Che zabit. Nevěděl si s ním rady, takhle z něj mohl udělat svatého. Pokud jde o šmajdy - ty kubánské chodí za konzervy. Mimochodem, naše zem je zřejmě pojmenována po Che Guevarovi. Česko znamená země nějakého Če. Jiného než toho "Che" neznám. Pokud by Česko mělo být zemí Čechů, bylo by to Češsko.
0/0
27.1.2004 10:26

Heather4J

K - F - N
Proc je vlastne Komunisticka strana povolena?
0/0
27.1.2004 1:37

karoten

Re: Ještě se nepodařilo
podat trestní oznámení. Vždycko to někde zatuhne, záhadně se ztratí....někdy i ten oznamovatel...
0/0
27.1.2004 9:53

2blaha2

hovada
Skoda kazdeho stromu, na kterem nevisi 3-4 komunisti...
0/0
26.1.2004 23:09

Blackshield

Jednoduché:
MRTVEJ KOMUNISTA=DOBREJ KOMUNISTA
0/0
26.1.2004 21:25

barbudo

Re:
A to komunista je co?
0/0
26.1.2004 21:28

hovnival-

Re:
ty se pokazdy ptas podobne. pokud to nevis, prostuduj si prislusnou literaturu nebo se zapis do zakladni skoly.
0/0
26.1.2004 22:05

Isabelle

Re:
Hej, vousacek je chytry hoch a hlavne nikoho v nepritomnosti nepomlouva jako ty!!
0/0
26.1.2004 22:09

hovnival-

Re:
To je mozny. Nemyslim si, ze bych tady nekdy nekoho v nepritomnosti pomlouval. Pripomen mi, prosim, kdy jsem neco takovyho udelal...
0/0
26.1.2004 22:31

Isabelle

Re:
Uplne presne: napsal jsi, ze jsem jedna osoba jako Juli a Osbjorn...
0/0
26.1.2004 22:34

hovnival-

Re:
jo, tak to je pravda. to jsem napsal. tak nejak podobne. to ovsem neni pomlouvani, to vyplyvalo z cele diskuse. Takze bys nemela vytrhavat jednotlive prispevky z celkove diskuze u clanku.
0/0
26.1.2004 22:36

Isabelle

Re:
TAK TO NENI POMLOUVANI? To je asi "pochvala"? Juli je alespon hodny pan, ale ten Isbjo....jakkoliv ,nemel jsi mne prirovnavat k nikomu, to neni spravne, ani nevis jak mi dlouho trvalo to vyvratit fleretovi...nevim proc zrovna ty mi kazis legraci!
0/0
26.1.2004 22:44

hovnival-

Re:
ok, nerad kazim nekomu legraci. omlouvam se, stydim se a sypu si popel na hlavu. Take jsem si ulozil osobni trest - po dobu nekolika dnu budu misto normalniho piva pit Bud Lite, dale se 4 dni nebudu divat na televizi, a po dobu 7 dnu nesmim postavit zadneho snehulaka. Myslis, ze je to dostatecny trest za to, co jsem provedl?
0/0
26.1.2004 22:50

Isabelle

Re:
Ten popel staci, to ostatni nemusis dodrzovat, v nejhorsim pripade mam pripravene ZSSN, a to se potom budes divit, tak radeji bud hodny ..
0/0
26.1.2004 22:54

hovnival-

Re:
nejdriv mi rekni, co to je zssn??   i kdyz - rad se nekdy divim.
0/0
26.1.2004 22:57

Isabelle

Re:
Ja vim ,ze se hosi pod tou 49 rovnobezkou  dost snazite s temi Zbranemi Hromadneho Niceni...ALE tady mame Zbrane Specielne Specifickeho Niceni....tak uz se nediv a bud pripraven ....
0/0
26.1.2004 23:06

pinguinone

Re:
Hi Easy,vidim,ze mame podobny problem.Me se take nelibi,kdyz me nekdo haze do pytle kam nepatrim.
0/0
27.1.2004 11:31

fleret

Re: isabelle
to je tedy dobry,pokud si to spravne vysvetluju,tak jsem tercem tve legrace....dobry....mas kliku,ze na tomhle foru se nevyskytuje a nikdy nevyskytovala jedinna osoba,jedinny country,ktera by me dokazala rozhodit. a to ani omylem....muzu te ubezpecit,ze i ja se docela dobre bavim........:-)))
0/0
27.1.2004 10:21

pinguinone

Re:
prerod (:-( do Kondomlisy a Medveda jsem dokumentoval na haraseni,ale Is. v tom nejede..
0/0
27.1.2004 11:37

barbudo

Re:
Komunista je ten, kdo je dnes v KSČM nebo ten, kdo v KSČ v roce 1925, 1945, 1967, 1970, 1989? Nebo ten, kdo byl v KSSS? Nebo KS Iráku? Nebo KS Francie? Ten kdo byl členem některé ze "sjednocených lidových" stran je z obliga? Nebo je komunista ten, kdo se jím cítí? Nebo ten, kdo je věčně mlád? Nevím, tak se ptám.
 
0/0
26.1.2004 22:14

Hnuson

Re:
Komunista je takový to hnusný slizký odporný co najdeš v blízkosti žumpy
0/0
26.1.2004 22:18

barbudo

Re:
Náš panelák nemá žumpy.
0/0
26.1.2004 22:20

Hnuson

Re:
Jinak by jsi se taky neptal
0/0
26.1.2004 22:22

Isabelle

Re:
Hlavne jak je to s tim nekourenim? Vydrzis?
0/0
26.1.2004 22:24

Hnuson

Re:
Kouření je brrrrrr...( většinou )...... .........
0/0
27.1.2004 7:52

karoten

Re: To je pojmový chaos
-pane kolego. Já tvrdím že pravej komunista je člověk svým způsobem čestnej a hrdej - na vlastní názory, ctí je a jde proti větru. Např. Jiřina Švorcová. Jenže o těchhle lidech řeč zpravidla není, nejsou vlivný, veřejnost je vnímá jako majitele nějakýho druhu demence. Komouši o kterejch je vášnivá diskuze se nacházej všude možně, ve většinově preferovanejch stranách zvláště. Komunista - komouš, je ten kdo krade a lže, dále nadprůměr závidí, touží vyniknout ponížením okolí a nikoli sám sebou, ten kdo neumí jednat jinak než skrze klanovou strukturu známostí, ten kdo sympatizuje se Srbskem jako patronem balkánu, ten kdo říká že za vlády Ksč mu svoboda nechyběla. Takovej soubor myslím komouše vystihuje. Nejde o ročník a ani o členství.
0/0
27.1.2004 10:14

barbudo

Re:
Takže lze říci že se zde tímto termínem neoznačuje nějaká konzistentní skupina anóbrž se používá pouze jako nadávka. Pokud jde o to, že v nějaké straně jsou blouznivci, kteří věří v jakési ideály a kariéristé, pro které je legitimace vstupenkou do života - to je přece vlastnost všech stran a všech dob. Mimochodem, před jednou z "výměn legitimací KSČ" koloval mezi lidem vtip, že soudruzi budou chodit taky na odběr krve a moči. Aby se poznalo, jestli to mají v krvi nebo jsou tak vymočení.
0/0
27.1.2004 10:48

karoten

Re: Bejt bijochemik
tak se tim vážně zabejvám! :o) Připadá mi že nekritická obhajoba nějakejch idejí, vzývání Vůdce, Káby, VŘSR, nebo Kristovy nohy musí mít nějakej fyziologickej základ. Ano, "komunista" se obecně rozumí především jako jedinec vyznávající bažinu reálnýho socializmu. Pro někoho je to nadávka, pro jinýho sladký obzory.
0/0
27.1.2004 11:06





Najdete na iDNES.cz