Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD: Zrušte víza, pak půjdeme válčit

My vám pošleme do Afghánistánu naše vojáky na pomoc, ale vy oplátkou zrušíte vízovou povinnost pro Čechy cestující do Spojených států. Neobvyklou podmínku si dalo několik poslanců sociální demokracie před únorovým hlasováním o vyslání sto dvaceti českých výsadkářů na riskantní misi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oranzovej

Utan
No, když vyhodnotím jen ten titulek, tak bych se možná také přimlouval, ať USA zruší pro Čechy vízovou povinnost. A doufám, že ČSSD mluví za sebe. :-))
0/0
26.1.2004 10:37

Montaigne

Zdravím pátera Mamlase
svého starého přítele z dob, kdy zde opruzoval pod nickem Kruťas, coby frustrovaný australský emigrant
0/0
25.1.2004 9:09

hovnival-

@@
ze strany CSSD je to jasna snaha zalibit se svym volicum. Viza neboudou zrusena v dohledne dobe (a to je dobre).
0/0
25.1.2004 5:49

Maaz

Hloupost?
To se dá velmi dobře předpokládat, ale pouze nechápu, proč by to MĚLO BÝT DOBŘE. To netvrdí ani představitelé USA. Někdo se tu zdá být horší než Turek - Poturčenec horší Turka .... :-)
0/0
25.1.2004 22:50

hovnival-

Re:
jsem blazen.  Presto si myslim, ze v blizke budoucnosti by to nebylo dobre. Mozna za nekolik let
0/0
26.1.2004 6:20

Maaz

To asi blázen jsi ....
... vůbec nechápu, jak Tě něco takového může napadnout? Pokud ovšem nemáš osobně sklon k tomu jet do USA načerno pracovat a vízová povinnost Tě od toho zdržuje ....
Když jedu do USA ani by mne nenapadlo tam začít pracovat bez povolení - už jenom z toho důvodu, že bych tam nejel uklízet v restauraci nebo sbírat jablka. Ve svém oboru osobně nemám problém získat pracovní povolení. Takže při každém překračování Port of Entrance nemám špatné svědomí.
 
Doufám, že každý aspoň trochu sebevědomý občan ČR není spokojený se současným nerecipročním stavem. Už jenom proto, že je urážející a a priori strká všechny Čechy cestující do USA do jednoho pytle.
0/0
26.1.2004 9:55

palanka

Re: ten
poslední odstavec to vyjadřuej naprosto přesně. Jenom nesebevědomý či nesvéprávný jedinec může mít opačný názor.
0/0
26.1.2004 10:31

osvetitel

<><><>
Jojo ten samej problem byl i z tou Kanadou kdyz vam zavedla  tu vizovou povinnost kvuli nejake kravinne a to taktizovani te CR vlady  pred tou valkou v tom Iraku asi take moc nepomohlo a co se tyka republikanu tak  mam pocit ze vzdy povazovali CSSR za pravou ruku sovetu a zrejme povazuji do dnes.A take je mozne ze to uskutecnuje nekdo kdo ma Evropske koreny  tech co nemohli CSR ani citit protoze jsou ve svete evropske spolky co nemohou prijit Cechum na jmeno.Cesi jsou stech vychodnich evropanu nejinteligentnejsi  a nejmazanejsi se sklony k socialismu a to nekomu nejspis vadi ale zase jsou venku nejvetsi soliste a neumi drzet pohromade jako ti druzi a proto snima kazdy ore!
0/0
24.1.2004 22:31

pater_Havlasa

novou hymny cechum ke slavnosti ze je 51. stat americkyho svazu uz!!!!!!!
ke slavnosti, ze jste uz 51. statu americkyho svazku, napsal jsem vam chcipakum novou hymnu, trosku vic aktualni... no, tak jen do toho, vy utahana holoto, a at to vyzni jak kdyby to jodloval sam Gotak...
1) kde prachy me, kde prachy me....
v hlave huci jak po vopici
stara skuci, jsem jeste blici
v sade spi somrak a zbeh
bordel tu je vo sto sest
ztunelovana jak ta lemra,
zemedelska jak pachne hnuj
zeme ceska, konec tvuj
2) nad tatrou se blizka, hromy divo biju
rusaci se zasa zpatky do cech zenu brzy ho zas zase budou klestit nebudou mit ani na zmrzlinu brzy ho zas zase budou klestit at uz cehuni radsi zhynu   no tak, do toho, a s radosti, zpivame s radosti!!!!!!!!  vesele a razne do kroku.  brzy to i nahraju abyste si to mohli poslechnout, vy lemplove americti.
0/0
24.1.2004 21:36

juton

Re: Pátere, pátere,
co Ty jsi vlastně zač?  Tvé texty na jedné straně působí, jako  kdyby je psal  člověk s podprůměrným IQ šmrncnutý navíc dyslexií a dysgrafií, který navíc zná češtinu  jen z doslechu, na straně druhé, když jsi včera  opravil můj germanismus (i když ona to spíše byla fráze, ale to nevadí), tak to  naopak svědčí o  Tvé hluboké znalosti české mluvnice. Ale pokud chceš jen provokovat, pak všechna čest. Daří se Ti to.
0/0
24.1.2004 21:56

bosch

pátá cenová
To je nápad úrovně pivních řečí v hospodě páté cenové skupiny. Spíš ale důsledek bujaré pitky v poslaneckým baru. To je úroveň, za kterou se musí normální člověk stydět. Můžeme protestovat, posílat nóty, požadovat vysvětlení, proč my máme problém a Belgičani (Rakušáci...............etc....) nemají, proč jsme nedůvěryhodnější než zápaďané, kde jsou tisíce muslimů, arabů, turků, asiatů a veškerých možných kultur a národností s "patřičným" občanstvím.   Ale úroveň - vy nezrušíte, my nepošleme - svědčí o úrovni celé naší politické scény a vlastně Česka jako takového. Přitom každýmu musí být jasné, že to na USA neplatí a sklidíme leda tak ostudu. 
0/0
24.1.2004 20:49

jezura2

hnus
Co je to za hnusnej handl? At uz si kazdej mysli o valce v Iraku, co chce, tak tohle je podle me handl. Vyvazujou riziko, do kteryho vojaci pujdou, necim, co ma byt pozitivum. Znamena to, ze v CSSD uz znaji i cenu lidskyho zivota? Tak jenom jeste nej zavest dan.
0/0
24.1.2004 20:28

pater_Havlasa

vtiraci cesky
do zadku amiku se zase vtirate, ale tak verejne a nestoudne.   dejte nam volnej vstup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  a rvete na bilej dum jak frockove.  "dyt uz poslouchame vsechno v anglictine.  uz tady klofem paraanglicky." 
 
a natahnete sa na zem a kopete nozkama.   a busite pestickama do zeme putyk a rvete: "bushi nech nas do ameriky uz!!!!! vzdyt nepodlizame snad dost?   nenalezli jsme se po kolenou dost jeste????  co vic od nas cekas???  zem jsme ti dali.  vsechno je anglicky.  rikame 'je to O tom' jako ty.  dyt uz jsme 51. stat skoro.  udelej nas americanama.  my uz nechceme bejt cesi.  my se za nas narod stydime!!!!!!   my uz cesky nemluvime nikde.  radio televize, v putykach, vsechno jede anglicky!!!!!!!!!!!  uz nas adoptuj!!!!!!!!!!!!!!"
 
a rvete a bulite a vtirani neprestane.
 
pohrdam s vama narode rozplandanej do americkyho zadku mirici.  se vsim ceskym pohrdam.
0/0
24.1.2004 19:56

jahol

Re:
Ty seš teda dobrej magor, se sexuálníma fantaziema evidentně orientovanýma trošku jinam, než normální člověk. No co, jsou horší úchylky..... Ale míra primitivní agresivity ve Tvém příspěvku je taková, že jen doufám, že to píšeš z Bohnic v rámci nějakého léčebného programu
0/0
24.1.2004 20:13

Isabelle

Re:
Podivej s na to jednoduse (ja vim, ze nekde zase budes napodobovat muj nick), www.Euroskeptic.cz  to je ten pravy patera...prestan strasit, stejne se te nikdo neboji...bu bu bu...
0/0
24.1.2004 20:17

ingvlk

Je to jasný!
Nevěří nám - je to jasný! Nemůžeme se divit.
Ale proč tam v tom Iráku sakra chtějí naše vojáky? Co když tam budou taky načerno pracovat, nebo obchodovat?
Tak proč tam ty nespolehlivé čechy chtějí? Měli by si to rozmyslet a zakázat jim vstup!!! Když je nemohou mít v zemi kde je mír, tak je nemůžou mít v zemi, kterou zmítají nepokoje!!! Nebo je to jinak?
0/0
24.1.2004 19:17

YFNA

Re:
 samozrejme ze je to jinak... bily odpad je dobre zradlo pro kulomety (hlavne ze nepadnou SVOJI hosi) - ovsem za souseda ho nikdo nechce...
0/0
24.1.2004 20:56

oranzovej

Re: Utan
Jinak je to v tom, že pojedou do Afgánistánu. Takže to je trochu jiná mise.
0/0
24.1.2004 22:03

Maaz

VIZOVA RECIPROCITA
1. ČR by měla v současné situaci samozřejmě spolu s Polskem a ostatními podobně postiženými zeměmi zrušit nereciproční bezvízový režim pro občany USA. Tj. požadova po občanech USA vízum pro vstup na svá území.
2. Uváděná jasná pravidla pro zrušení vízového režimu pro turisty ze strany USA určuje USA a pouze USA může tyto také změnit. Státy (27 států), jejichž občané mohou v současnosti cestovat do USA bez víza a nevztahuje se na ně snímání otisků prstů a fotografování při překračování hranic USA, byly posuzovány podle jiných pravidel (jednodušších!!!) než státy, které se o to pokoušejí. Tehdy 3 % odmítnutých žádostí, dnes pouze 2 %.
3. USA je otevřená společnost, která se proti přívalu nelegálních pracovníků brání jediným možným způsobem. Jak je ovšem z posledních kroků Bushovy administrativy patrno, otevřenost společnosti USA lze dle potřeby upravovat. Toto lze aplikovat také na sledování nelegálního zaměstnávání cizinců ze strany amerických firem.
4. Požadavky některých členů ČSSD zní sice směšně, ale v praxi spolu s postupy Polska jasně ukazují přání obou států. Navíc, jak několik přispěvovatelů správně poznamenalo, onen pokus o hokynaření je naprosto LEGITIMNÍM způsobem dosažení daného cíle. Podobným způsobem např. v 50.letech v souvislosti s Korejskou válkou byl Turecku USA nabídnut vstup do NATO. Zahraniční politika je založena i na "hokynaření".
5. Navíc i USA znají svou míru. Zavedení fotografování a snímání otisků při vstupu do USA neplatí pro státy s bezvízovým stykem, protože se USA právem obávají reakce Francie, Velké Británie, Německa a dalších silných států.
6. V současné situaci je každý krok české vlády (byť sebehokynářštější) vždy legitimní pro dosažení narovnání současného nesymetrického vízového režimu mezi USA a ČR. ČR z pozice malého státu nemá jinou možnost.
0/0
24.1.2004 17:20

fleret

Re:
vubec nejsem presvedcen o tom,ze by nase a polske 'hokynareni/politikareni' bylo v reciprocite s americkym...:-( myslim,ze vizova povinnost padne prave v okamziku,kdy se rozhodneme s onim hokynarenim skoncit....
0/0
24.1.2004 18:32

djrhedy

Re:
Promiň mi to přirovnání, ale uvažuješ poněkud naivně.
0/0
24.1.2004 20:53

fleret

Re:
postacil by malinky dukaz...:-))) , tohle napise kdekdo....-)
0/0
25.1.2004 1:56

Maaz

naivko! :-)
Takto funguje zahraniční politika a politika vůbec ODJAKŽIVA!!! To je legitimní, ne nadávka. Možná by Ti prospělo poučit se trochu z odborné literatury.
0/0
25.1.2004 22:39

Vaclav Hanus

Re: hmmm...tve pocity..
To, ze ty nemas nejaky pocit jeste neznamena, ze to tak neni. V tvem pripade bych spise predpokladfal, ze kdyz nejaky pocit nemas, tak to nejspis tak bude... 'Nase hokynareni' prozatim spocivalo v tom, ze jsme ve vsem ustoupili. A naivne jsme ocekavali, ze na oplatku dostaneme bude nam revansovano (liberalizace spotrebniho trhu, odbourani celnich barier, jednostranne zruseni viz....) A je nejvyssi cas, abychom konecne prevzali 'americky' styl hokynareni. Delat proste kroky, za ktere bude jasne garantovan vynos
0/0
26.1.2004 13:20

monstrum

Re:
USA by se mělo ohradit velikánským plotem a nepouštět ty cvoky ven. Protože oni absolutně nerozumí světové realitě. Totalitní režimy, diktátoři, zbraně hromadného ničení - to všechno tu bylo , je a bude a žádný pupkatej strejc v bílém domě nemá co do toho kecat z nějaké podivné nadřazené pozice  - "máme nejlepší systém vládnutí demokracie a komu se to nelíbí na toho nasypeme bomby". aby se totiž za pár let nezjistilo, že vlastně náš tak dokonalý systém není náhodou vlastně jen trošku vylepšený otrokářský systém (až na to, že tu nejsou otroci, ale dělníci z Ukrajiny či Mexika v případě USA). Nesnáším USA za to co dělá. Je to země, která dělá z lidí zvířata.
0/0
24.1.2004 19:00

Dedek NY

Re: Jsi blb
Jiný,slušnější jméno se pro tebe nehodí.Mluvíš přesně tak,jak tě to naučili ss.Jakeš,Husák a jim podobná individua.Zazpívej si Internacionálu a táhni si za svými vzory.
0/0
24.1.2004 21:51

ANDY1242

Re: BLB JSI TY
předchozí reakce i když bych ji zrovna tak nepopsal má v sobě mnoho pravdy, kdysi jsem ttoužil se do Ameriky podívat, mám tam příbuzné ale jak jsou léta tak začínám americkou rozpínavost nenávidět.
0/0
25.1.2004 16:01

Dedek NY

Re: No jen aby
jsi se z toho neposr..Můžeš toužit dál,nemyslím,že by tvoji příbuzní vzhledem k tvým názorům by z tebe byli happy.Ale můžeš se jet podívat třeba do bývalého SSSR, aby jsi viděl jak bychom všichni dopadli nebýt Ameriky.A ted mi polib víš co a jed třeba dopr....blbe.
0/0
26.1.2004 1:42

pinkshadow

Evropa zaostává
...Kamil si myslí, že Evropa zaostává za USA ...Evropská unie nemůže dohnat USA protože její hrubý domácí produkt na hlavu je 72 procent produktu Američanů ...propast mezi Evropou a Amerikou se dál prohlubuje ...zatímco ekonomika USA rostla o dvě procenta ročně, růst EU kolísal mezi jedním procentem a polovinou procenta ...členským zemím unie se nedaří zvyšovat produktivitu, snižovat státní výdaje a odstraňovat nezaměstnanost ...produktivita práce v dnešní unii je o čtyřicet procent nižší než v USA ...hmm...
0/0
24.1.2004 15:26

Mittar

Re: Kamil mysli
Kamil si to mysli spravne, evropa v nejblizsi dobe nedozene vyspele ekonomiky sveta ... (odhad 20 let) , evropa papiruje, je to byrokraticka kecaci soustava ... ale je otazka jestli je lepsi nechat chcipat lidi na ulici (amerika) , nebo trosku dotovat system. Podle me by to melo byt nekde uprostred , byrokracii zavest na cestu efektivnosti a pak se da neco delat .. ale ted za teto situace opravdu evropa nepredbehne usa, nekdo to vydi jako slabost, nekdo jako humanismus, ja osobne to vidim na nutnost zefektivnit a zpruhlednit to deni, ale nevidim to v americe ... je to trosku jinci mentalita, oni to berou moc prime, maji hrdost za kterou si stoji, maji na to penize, je to velmoc a take je treba je brat ... jen bych ja tam nechtel zit, ja mam to nase krasne cesko, lidi co se dokazou radovat z malickosti a zaspivat si u ohne v prirode proste radhttp://www.idt.cz/view.php?cisloclanku=2003120101
0/0
24.1.2004 20:20

djrhedy

Re:
Peknej prispevek :-) Jeste poznamecku: Je otazka jestli je dlouhodobe udrzitelna situace, kdy se v USA stale zvetsuje pocet chudych a negramotnych. Vzpomenu-li si na situaci, ktera nastala pred lety pri neodsouzeni policistu, za to ze krute zbili cernocha za poruseni dopravnich predpisu (coz nastesti bylo natoceno na video) a na to co se tehdy delo sileneho v ulicich mest, mam obavu, ze by se neco podobneho mohlo pozdeji stat z materialnich duvodu.
0/0
24.1.2004 20:41

Dr No

Re:
Bylo by asi velmi zajímavé, kdyby někdo vyčíslil, jaký podíl na ekonomické prosperitě USA mají "nelegální" pracovníci.
0/0
24.1.2004 20:26

jahol

nevěřím
Fascinuje mě, kolik lidí Amíky shazuje a nenávidí a hrozně rád bych věděl, na základě čeho konkrétního.---Strávil jsem v Americe půl roku a v podstatě každý týden komunikuji s několika desítkami občanů US, a to docela osobně a hluboce. Některé obecné závěry, které mám velmi bohatě podložené: 1.Ano, velká část americké populace má sdělovacími prostředky hodně nebo úplně vymytej mozek v tom smyslu, že Amerika je pupkem světa a zbytek světa se jí nejen nevyrovná, ale ani to nestojí za to se jím jakkoli zabývat. 2.ALE - Amerika prosperuje třeba proto, že každý skutečně má svoji šanci a Ti schopní se prosadí. Český klasický postarší "manager" se po setkání se schopným pracovníkem v první řadě začne bát o svůj flek a bude tomu druhému házet pod nohy všechny klacky, které najde. Americký manager si sám najde co nejschopnějšího člena týmu, protože ví, že se mu to v konkurenčním boji stokrát vrátí. 3.Český vztah poskytovatel služby-zákazník je založen na představě, že zákazník je soupeř, kterého je nutné legálními (i nelegálními) prostředky odrbat a tímto způsobem maximalizovat zisk.  Americký poskytovatel služby ví, že protivníkem ve velké konkurenční hře není zákazník, ale ostatní poskytovatelé služeb, a dá zákazníkovi vše, co může. TOHLE je americká realita.----MOžná jsou Amíci vymyté mozkové skořápky, ale v jádru jsou to vyrovnané sebevědomé fér bytosti, něco úplně jiného než Ti zaprdění zakomplexovaní ubožáci z Čech, kteří i do tohoto diskusního fóra navezli tolik hnoje.        
0/0
24.1.2004 15:24

pinkshadow

Re:
...plně s tebou souhlasím...
0/0
24.1.2004 15:28

djrhedy

Re:
Myslím, že bod 1 asi vadí spoustě lidem a od toho se odvíjí ta nenávist. V bodě 3 bezesporu najdu oblast, kde je to tak, jak říkáš. Ale najdu oblast kde je to přesně naopak. Nemám pocit, že by ve firmách v Americe byl jen lidé s dobrými úmysly, kteří budou snášet zákazníkovi pouze modré z nebe - nejsem žádný idealista. A tu poslední xenofobni vetu sis moh odpustit.
0/0
24.1.2004 15:35

jahol

Re: Díky
Díky za zajímavou odezvu na můj příspěvek od tebe, i od ostatních. Dost jsem to samozřejmě zjednodušil, ale řekl bych, že trendy, tak jak jsem je napsal, převažují. Závěr mého příspěvku byl možná až zbytečně emotivní, ale já ho nemyslel paušálně na všechny Čechy (umím si najít ty, se kterými si rozumím a navzájem se chápu - a takové jsem objevil i v bezprostředních reakcích tady), ale na to velké procento těch, kteří bez jakékoli znalosti věci zobecňují a SAMI vyvolávají xenofobii. A že jich tady je bohužel taky požehnaně.  
0/0
24.1.2004 18:08

fleret

Re:
body 2,3 - ok....vymyte mozky ma stejna kategorie jako v cr,nikoli vetsina...staci se dopatrat urcitych anket nebo vest rozhovor a nestacis se divit (mam na mysli cr).amer.jsou pomerne primi lide,coz nekteri "zkuseni" matadori z cr povazuji za naivnost.jako pupek sveta se citi hlupaci,kteri jsou vsude ( v cr je to pomerne zajeta predstava).pri navsteve kamarada v L.A. jsem se setkal s obrovskym zajmem o evropu a o snahu za kazdou cenu ji navstivit.naopak jsem nezaznamenal zadny naznak nepratelstvi,prehlizeni,nebo snad nadrazenosti.chovaji se suverene,to je pravda,i ja jsem se choval suverene.neni duvod chovat se jako buran,nebo podradna luza.bezohlednost,chamtivost,arogantnost,prolhanost,vcetne prilezitostne hluchoty a slepoty,mylne pojimany pragmatismus,to jsou vlastnosti,ktere prislusi spise do evropy.to co se predvadi v cr je pouha 'demokraticka' kulisa pro pazrave chrochtani u starych koryt....:-)
0/0
24.1.2004 16:28

fleret

Re: dodat.
citelnou ukazkou jsou prave burani z cssd.co nevidet zrychtuji cr takovym zpusobem a postavi ji do takove pozice,ze min. dve generace budou mit co delat,aby ji zbavili vsech tech pohadek a semenist ruznych 'teorii',pripadne 'logikyˇzavedeneho systemu......:-)
0/0
24.1.2004 16:46

Mittar

Re: chm
vzals to moc obecne, jsou tu i lidi co se vymykaj tve definici ... ja sam jsem jeste mladej a mam co se ucit, ale nikdy jsem nikomu nehazel klacky pod nohy kor v seberealizaci, ne ze bych obcas nemel vnitrni boj co je lepsi a jestli ja nebo nekdo, zavist je svina pes, kazdej je strujce sveho osudu a nelibi se mi tvoje veta, ze cesi jsou zakomplexovani ubozaci, protoze to naprosto neni pravda ... ziju tu a potkal stovky lidi a zaprdenyho ubozaka ?? ... mozna ten jejich zivutek, ty jejich maly radosti, ti pripadaji ubozacky, ale docela se pletes
0/0
24.1.2004 20:10

jahol

Re:
I Tobě děkuji za odpověď - a znovu, když si přečteš pozorně, co jsem napsal, snad tě napadne, že jsem to nemyslel na všechny, ale hlavně na některé přispívající do diskusního fóra. Ale je jich hodně, hodně,těch malých zakomplexovaných, nespokojených, neschopných....Úplně na konci filmu Amadeus od Velkého Čecha Miloše Formana, který je pravým opakem těch, kterým tady nadávám (není ani zakomplexovaný, ani nespokojený, ani neschopný...ani...), je nádherná (a současně  depresivní scéna), která je podle mne vrcholem filmu. Už hodně starý Salieri je vezen na židli do takového napůl chudobince, napůl blázince a chovanci, kteří vidí dalšího sobě rovného, ho s velkou radostí a širokými úsměvy vítají, protože je stejný chudák jako oni. A Salieri říká zhruba: "Žehnám vám, malým, průměrným, neschopným....Tohle je, podle mne, pohled Formana, člověka, který našel a prosadil svůj cíl, na většinu z nás a takhle se ve svém nadhledu s některými, ale mnohými z nás, malými, průměrnými, vykřikujícími, ale neschopnými, vyrovnává. A má pravdu.----Ale jistě, všichni takoví nejsou a třeba se v novém světě změníme....
0/0
24.1.2004 22:14

juton

Re: Není co dodat!
Souhlas,souhlas,souhlas.
0/0
24.1.2004 22:22

Isabelle

Re:
Forman to vystihnul nadherne, Amadeus mel talent nad kterym lide "normalni" jenom pvzdychuji, (kde jsi byl jahol?)
0/0
24.1.2004 22:24

Dedek NY

Re: Yes sir
Souhlasím s tebou na 100%.Konečně jeden ,který nemá zavšivenou hlavu komunistickým blbstvím
0/0
24.1.2004 22:33

fleret

asi nejsem daleko od pravdy .
nadrazaci (rozumej cssd) jsou peci jenom povedena parta. : 'Gross bude s americkými bezpečnostními špičkami jednat o boji s terorismem, potírání organizovaného zločinu a praní špinavých peněz.' (idnes) aby se vlk nazral a koza zustala cela,nekolik nadrazaku zase klade podminky a tak porad dokola.pod taktovkou cssd se cr stava absurdnim statem => ze absurdni vylevy nadrazaku se stavaji beznou realitou.jsou to burani........-)
0/0
24.1.2004 15:10

Michalll

Hned se pozná, jak má kdo blízko k organizovanému zločinu,
Češi v USA jsou z velké části kvůli práci načerno a mnozí po propadnutí víz už ilegálně.
Což je organizovaný zločin par excelance.  Slušný občan by tedy USA přímo žádal, aby byly  vízově přísnější, protože organizovaný zločin se neomezí na USA teritorium, ale prosakuje i domů. Možná tak jsou i zdroje k znovuzvolení dotčených poslanců.
Naše republika by sice mohla trestat zločiny českých příslušníků v zahraničí, tedy jejich práci načerno i ilegální pobyty. Ona to však díky opět této vrstvě parlamentu nečiní.
Tak to je. Je dobré tušit souvislosti. Snad  Evropa bude v tomto směru o nově přistoupené země pohotověji pečovat.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
24.1.2004 14:16

monstrum

Re:
Češi jsou v USA proto aby svými chytrými mozky zachránily debilitu americké populace. Celý americký zázrak by se bez ilegálních pracovníků sesypal.
0/0
24.1.2004 15:05

jahol

Re:
Ty jseš teda opravdu monstrum.... pokut to nemyslíš ironicky.
0/0
24.1.2004 15:10

djrhedy

Re:
Co ti říká asi 30 až 40 milionů negramotných nebo částečně negramotných v americké populaci - asi nic ... a vo tom to je víš ?
0/0
24.1.2004 15:38

Blacktron

Re:
Nejsem rasista a netrpím xenofobií, ale to jsou podle mě z 99% hispánci, Mexičani, černoši, asiaté apod., kteří mohou být moc rádi, že v USA mohou žít a v lepším případě pracovat. Pokud je tedy ten údaj pravdivý, protože se mi to zdá opravdu dost.
0/0
24.1.2004 16:38

Heather4J

Re:
Ten udaj je pravdivy a statisticky dokazany. Ovsem skutecny pocet negramotnych je tady daleko vyssi a jedna se o lidi s americkym statnim obcanstvim.
0/0
24.1.2004 18:33





Najdete na iDNES.cz