Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé poslali televizi dobrovolně 860 Kč

České televizi se dosud podařilo na dobrovolném kontě shromáždit 860 korun. Poslanci mezitím opět jednali o zvýšení koncesionářských poplatků. "Šance na jejich zvýšení bych viděl tak na 75 procent," řekl iDNES místopředseda mediální komise Ladislav Skopal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

turista-

Co to je ?
Vydelte 10 000 000 000 Kc poctem domacnosti s TV.
0/0
17.1.2004 8:36

Podélně přejetý svatý Mikuláš

nic moc
  860,- Korun ?????  To je smutný!! Ha ha ha ! 
0/0
17.1.2004 7:40

monstrum

Re:
Tebe by měly přejet ještě příčně, když už to udělali podélně.
0/0
17.1.2004 19:02

Mr. Talpo

ČT is the best
ČT rulez!!!
0/0
17.1.2004 7:31

pan_otaznicek

NECHCI SIGNAL CT
at si sve vysilani strci do konecniku, pokud zrusi sport a dobre dokumenty. Hlavne, ze nas Spacek uci slusnemu chovani. Sfine jedna nenazrana. Kdo ho tam prosimvas prosadil ?
0/0
17.1.2004 1:00

Thyronx

Verejnopravni TV??? co to je za kravinu?
Public TV je i v USA.Byvaji to malicka studia s vecne naucnymi filmy a diskuzemi.To nema hlavu ani patu . Pokud o to nekdo stoji,at to vysila zadarmo nejaka statni TV. Vase CT1 ma schopnosti a vybaveni delat velke porady a mam pocit ze maji svazane ruce jen temi titernymi poplatky. Maji tedy 2 reseni.To prvni je vystacit s tim co maji a ochudit Vas o sporty a jina nakladne porady a nebo zavest reklamy jako Nova. Ta nejmenovana moznost je ovsem vyklidit pozice,prodat studia a budovy Nove a vy se z ni pak muzete stestim i podelat. CT1 je kolos o tom neni sporu.Ma moznosti ale ema prachy a mit nebude.V Cechach jeste nevedi co je dobrovolnost a myslim ze podobny zisk jako CT1 ma i Armada Spasy a jine Charity. Osobne bych se nerozmyslel ani hodinu a vrazil bych Vam do celovecerniho filmu 20 reklam jako se to dela jinde ve svete.A tech 75 Kc/mes si strcte kam chcete.
0/0
16.1.2004 23:31

ZvejkackaNaBote

ČT a reklama
Chcete snad tímto příspěvkem říci, že ČT nevysílá reklamy??? Pokud se někdy chcete dívat na pořad v hlavním vysílacím čase (tj. v 20:00), tak je možné si v klidu zajít na záchod, uvařit si kafe a podobně. Reklama je totiž minimálně 7 minut dlouhá, ale jsou i případy, kdy má reklama více jak 10 minut! Takže zatímco na Nově už běží film, na ČT se díváme na reklamy... Samozřejmě, že Nova vkládá reklamy i přímo do filmů, ale uvědomme si, že žije JEN z reklamy, kdežto do ČT cpeme 75 korun!
0/0
17.1.2004 13:37

Thyronx

CT1: Zvyste pocet reklam na uroven TV Nova.
Resenim je zvysit pocet reklam na uroven TV Nova a zruste poplatky za TV.Ostatne v USA se TV neplati od vzniku TV . Plati se jen kabelovka a satelit..Pocet reklam v USA? Tak o tom se nezda ani Nove.Prvni reklama pri filmu prijde mozna poi15 minutach ale ke konci...kazdych 5 minut je normal.TV si na sebe ovsem musi vydelat sama.Pocet zamestnancu rekneme v TV studiich v Detroitu byva okolo 45-60 zamestnancu !!!!!! Hehehehe a co jste si mysleli? ze 1000 jako v CT1? nejvetsi stanice jako CNN,ABC,CBS..., jich maji vic ale nepocitejme je na tisice v zadnem pripade.Max.200 a z nich hodne externich spolupracovniku kteri maji s TV kontrakt.
0/0
16.1.2004 23:24

juton

Neprivatizovat!
Vážení, uvědomme si jedno, jakmile zprivatizujeme ČT,  pak  se můžeme rozloučit i s tzv. menšinovými pořady!  Vždyť to je snad úkol veřejnoprávní televize, že vysílá i takové pořady, které nemají ty ohromné koláče sledovanosti!!! Srovnávat ČT a Novu je totální nesmysl a nevím, proč na to vůbec ČT přistoupila. Jasně, pan Železný  svého času právě toto miloval. Vrcholem všeho bylo, když se kriticky vyjádřil k tomu, že ČT si dovolila odvysílat dobrý americký film, který předčil ve sledovanosti i jeho dítě (název si,bohužel, nepamatuji). Mám pocit, že toto je ten kámen úrazu. Veřejnoprávní televize má podle mnohých vysílat jen to, co nechtějí televize komerční. Ale tím, že je tato televize VEŘEJNOPRÁVNÍ, mají nárok všichni, kdo si  platí, aby se měli na co koukat! Milovníci dobrých filmů, hudby, gayové, ti, co se učí jazyky, děti, milovníci přírody atd. A že se na to dívají jen tři,čtyři procenta diváků? Ale ČT je přece od toho, aby pro tyto menšiny vysílala! Na Nově se toho, logicky, dočkáme jen těžko. A o tom to je.
0/0
16.1.2004 21:01

vasnivyctenarIDNES

Re:
Mate pravdu, musim s Vami bezvyhradne souhlasit!
Tedy musel bych, kdybysme nebyli na ceskem diskusnim foru, ketery, jak prohlasil Jiri Pehe je "zumpou"... no, Jiri Pehe mel pravdu. A Edmund Burke rika, abysme nenicili tradice, ktere funguji... takze.
 
---
Co to meles za kravoviny?! Kdo je zvedavy na nejaky ujety porad pro buuuuzeranty, ty fekale?!
---
nic moc, co
0/0
16.1.2004 21:19

Isabelle

Re:
A jses vasnivy v necem jinem nezli cist IDNES? treba taky rad hrajes fotbal? Mozna, ze by te to uklidnilo?
0/0
16.1.2004 21:23

GhorX

Re:
Přečtěte si příspěvek, na který reagujete, ještě jednou, prosím. Třeba ty hromady nepsaných uvozovek zhruba ve druhé třetině textu uvidíte.
0/0
16.1.2004 21:34

Isabelle

Re:
Asi zase delam zpoustu chyb, mivaval lepsi prispevky.(ten vasnivy)...ALE o te Rodina, nechtela jsem vysvetleni, jenom jiny nazor....videl jste JI ve skutecnosti a nebo jenom na fotce?
0/0
16.1.2004 21:40

GhorX

Re:
Bohužel nikdy na vlastní očí, alespoň zatím, bohužel. Mám plánu se podívat a snad i trochu pochopit koncem tohoto roku. Možná potom změním názor, ale dost o tom pochybuji.
0/0
16.1.2004 22:13

Isabelle

Re:
Jenom diky vam jsem se o NI docetla, nastesti jsem ale videla Sochu Svobody...coz je take zazitek k nezapomenuti, ten rozdil je ,ze kazda drzi v ruce neco jineho, pochoden se svetlem pro toho kdo chce videt a zakonik ktery byl dohodnuty lidmi...(to je ta statue of liberty)...ne mec...ale asi ta druha se musela branit "Vlast..Rodinu"..v kazdem pripade to ma vliv na mysleni tech kdo chteji premyslet.
0/0
16.1.2004 22:27

k

Poslali dobrovolně 860 Kč?
Tak to přesně vystihuje veřejné mínění!
0/0
16.1.2004 20:36

vasnivyctenarIDNES

...
bylo by dobre zjistit co cislo 860 skutecne znamena, jestli to neni nejaka magicke cislo potrestene sekty, nebo spionazni abeceda, anebo proste jen nejaka spina... takhle urazet verejnopravnou televizi si nedame...!
0/0
16.1.2004 20:19

svobodny obcan

vVerejnopravni ?
K cemu je nam verejnopravni televize, ktrera kdyz odvysila informaci, ze turecky mafian je mafian, tak se mu musi omluvit a zaplatiti odskodneni ?
 
K cemu je nam verejnopravni televize, ktrera kdyz odvysila informaci, ze Ales Hustak a jeho Sazka dela nekale podvody, tak se mu za to musi omluvit ?
 
K cemu je nam verejnopravni televize, ktrera kdyz oznaci termity jako termity, tak se termitum omluvi a autor reportaze musi televizi opustit?
Je k nicemu a proto ji nechceme platiti.
0/0
16.1.2004 20:18

JakeTramp

Re:
Prave k tomu ze nam o tech vsech, ktere jmenujes rekne a pojmenuje je pravim jmenem. Ze se jim musi v zapeti omluvit neni problem jeji ale je to problem politickeho a hlavne pravniho prostredi v nasem state. Castka 860Kc je opravdu smesna ale na druhou stranu napriklad ja jsem se o existenci toho konta dovedel az z tohoto clanku a navic ne kazdy pobezi do banky aby daval platebni prikaz na ucet CT. Chtelo by to vic propagace a vic moznosti jak prispet. Nicmene v tuto chvili bych ja osobne neprispel zadnou formou. Presto ze CT drzim palec protoze je to jedina televize u nas (Nova to je brak na brak a Prima zamrzla v socializmu), jeste mne nepresvedcili ze svou reorganizaci zvladly uplne. V tomhle smeru my chyby vetsi otevrenost ze strany CT.
0/0
16.1.2004 21:11

ak71

Veřejnoprávnost
Považuji veřejně hrazenou TV za nutnost. Pokud by totiž veřejná nebyla dostalo by se zpravodajství naprosto do rukou ekonomických investičních skupin a o pravdivosti bychom si mohli dát už opravdu jen zdát. Stačí srovnat zpravodajství v ČT a na Nově. ČT je někdy tendenční a nepřesná, ale zdaleka nemá na to co prezentuje Nova. Ono je to i principem věci: Kdo ovládá ČT - střídavě politické strany, které mají ale svůj přístup k ČT stížený nutností volit Radu ČT z osobností (byť třeba závislých, ale osobností). Čili ČT ovládá jakýsi výběr osobností řízený Sněmovnou. Trochu mají vliv i politici, když tak či onak zahrozí, ale nemají mhoho prostředků, jak hrozby splnit. Kdo řídí věci na Nově: Hlavně finanční skupiny majitelů, pak "veřejná objednávka" (a je dobře, že se veřejnoprávní médium nemusí vždy líbit - učitel ve škole, nebo posel se špatnou zprávou se také nemá líbit, ale sdělit) a nakonec zájem reklamy. Čili veřejnoprávní televize může mít horší úroveň, může mít vysloveně blbé pořady, ale je méně manipulovatelná a jen tím je dána ochrana demokracie, kterou zajišťuje.
0/0
16.1.2004 19:16

frkvik

Re: Veřejnoprávnost.
Nesouhlasím. Lidi nejsou blbci a pokud mají dost informací z jiných zdrojů (nejen z TV) a to mají, tak si nenechají věšet bulíky na nos. Nepotřebují, aby jimi nějaké Osobnosti prostřednictvím Rady manipulovali (anebo se o to aspoň snažili) a vychovávali je.
0/0
16.1.2004 19:59

JakeTramp

Re:
Ver mi ze je mi to moc lito ale nemohu s tebou souhlasit. Me dlouholete zkusenosti dokazuji ze lidi jsou blbci a minimalne obcas si nechaji nabulikovat ledacos. :-(
0/0
16.1.2004 21:14

frkvik

Re:
VŠICHNI lidi blbci nejsou. Je fakt že u nás jich je nějak moc. Nechat si nabulíkovat, že ten socializmus je bůhvíjak humanistický a věřit, že nás spasí moudré vedení apod. a pak jsme všichni zadlužený padesátitísícema dluhů. Jestli to taky není tou výchovnou prací "veřejnoprávní "TV
0/0
17.1.2004 8:05

frkvik

Přispívám jen těm, co to opravdu potřebují.
Jestli bude TV (a cokoliv jiného) placena ze státního rozpočtu, bude zase placená z peněz nás všech, které nám stát formou různých daní tahá z kapes. Jen se z nich ještě část rozpustí v nákladech na  státní aparát. Navrhuji ČT zprivatizovat, ať se zkusí uživit jak umí. Pokud se to nenaučí .....
0/0
16.1.2004 18:09

josefhav

souhlas s ODS
jsem pro to, aby se poplatky pro CTv zvysily treba na 150 korun mesicne vymenou za to, ze na obrazovce nebude ani pamatka po reklame.
0/0
16.1.2004 17:52

lukinoo

Re:
to už by nebylo na co koukat vůbec
0/0
16.1.2004 17:59

Superťuhýk

Re:
Tak čum na Novu a neopruzuj tady.
0/0
16.1.2004 19:53

bluetake

tak to se napakovali.....
Cha,cha......tak to se hrdinove z velina docela dobre napakovali. Docela by mne zajimalo, kolik stala vyroba onech spotu, kde zebrali,jako mali ubozaci....... ta castka vypovida dostatecne o tom, co si o potrebnosti CT mysli verejnost. A co myslite, poslali tam nejake ty korunky treba Dostal nebo Kraus ? Pochybuji.....Aspon dvacku mohli kluci dat......Cha,cha. tahle zprava mne dnes skutecne rozesmala........
0/0
16.1.2004 17:08

ak71

Spotrebni dan na chipsy
Navrhuju zavest spotrebni dan na chipsy a z te televizy hradit ... AK
0/0
16.1.2004 16:58

JakeTramp

Re:
To je skvely napad. Ja jsem vasnivy divak CT (hlavne CT2) a zaroven vasnivy zrout bramburek. Asi bych si jich kvuli te dani kupoval min ale zase by mne hralo pomysleni ze tim prispivam sve oblibene televizi. Jeste bych tu dan uvalil na colu a vino. :-) 
0/0
16.1.2004 21:18

Ynhoj

Proč
Proč bych měl nekomu něco platiti, když se na to dívám či poslouchám tak 10% ročně!A co TV karty v počítači atd..Za chvíli budeme platit i za vzduch a každému budou měřit objem plic ?!!.Ať je ČT placená z rozpočtu, ale to by se asi nelíbilo poště, že?Proč mám být perzekuovaný je za to, že mám přístroj, ale jejich program třeba vůůůbec nesleduji?Konc. poplatky jsou přežitek....Platit to nechci a nebudu!Ať zeštíhlí aparát atd.
0/0
16.1.2004 16:57

ak71

Re:
No jasne, tv karty podlehaji tv poplatku. A za pocitac s audio kartou a s internetem bys mel platit rozhlasovy poplatek ...
0/0
16.1.2004 17:01

JohnUSA

Jestlize je to statni
televize, tak by ji mel platit stat z dani vsech obcanu a zrusit tento trapny a neefektivni system.
0/0
16.1.2004 16:54

Faktradic

Naše DRAHA televize
Kdybyste se venoveli tomu, cemu mate, tj. kulture a zpravodajstvi tak vam to bohate staci.
0/0
16.1.2004 16:53

Kirken

Chchochóóó...860 Kč
To jste to dopracovali, revolucionáři. Včera plnej Václavák, a dneska 860 Kč...
0/0
16.1.2004 16:42

ak71

Re:
No jasne, kazdy poslal 1 haler, takze nas je 86 000 rodin, tj. tak 300 000 lidi :).
 
0/0
16.1.2004 17:03

Nedobik

Místopřísežně prohlašuji,
že jsem ČT nic neposlal a nepošlu a dívat se na ni taky nebudu. Šmytec
0/0
16.1.2004 16:40

Toomas1

Byrokracie
V Estonsku a Finsku je státní televize zcela placená z rozpočtu a navíc je bez reklam. Český systém mi připadá zoufale administrativně náročný a vzhledem k počtu neplatičů také značně neefektivní...
Ze zasněženého Tallinnu zdraví
Toomas 
0/0
16.1.2004 16:31

v.bobek

Re:
Přesně tak, když mi nevychází "turecký hospodaření"
tak to stáhnu od lidí, za chvíli budem platit i za vzduch - mělo by se platit za přenos /aˇt si to CT zakodujou/ - kdo se chce dívat - aˇt platí a ne za to , že mám "prístroj". Reklamy mají stejně  a když chtějí peníze, aˇt začnou u sebe. čus bus
0/0
16.1.2004 17:01

filip777

Re: TV ve Finsku
Neni to pravda. Ve Finsku jsem na letosek za TV poplatek zatahnul asi 160EUR. Ted tu chcou zavest, ze pri koupi televize vas prodavajici automaticky praskne vybercim TV poplatku. Fikane. ;) Taky tady, hlavne po studentskych vesnickach, chodi vyberci osobne. Do bytu nesmi, ale cloveku je blbe jim do oci lhat, ze zadnou TV nemam.
0/0
16.1.2004 17:21

Toomas1

Re:
Ach jo. Za dezinformaci ohledně Finska se omlouvám, ale zřejmě jsem si špatně vyložil vysvětlení jednoho kolegy. Nicméně estonský model je plně založený na financování ze státního rozpočtu.
0/0
16.1.2004 17:58

Abitur

Necháme se škubat?
Husa se přece škube dokud nekdáká  Digitální televize jsou za dveřmi, když budeme mít 200 televizních neplacených kanálů, budeme přispívat jednomu molochu na existenci?  Chudáci koncesionáři... nebo hlupáci?
0/0
16.1.2004 16:16

Kajetan11

Re:
Rad zaplatim, pokud se divam. Ale chci mit pravo neplatit, kdyz se nedivam a mit pritom i nadale doma televizi. Nebot televize jako pristroj neni primarne urcerna jen na sledovani verejnopravniho media.
0/0
16.1.2004 16:21

lukinoo

Re:
Jo, můžeš si na ni odložit vázičku s květinkou či na ni večeřet...že
0/0
16.1.2004 16:26

Kirken

Re:
Pořádně si přečti, co napsal, a pak buď vtipnej.
0/0
16.1.2004 16:37

lukinoo

Re:
To byl jen další možnosti využití, já to četl, tak nebuď trapný...
0/0
16.1.2004 17:02

jorda

Re:
A co treba domaci video troubo.
0/0
16.1.2004 18:01

atvar

Zalezi na formulaci
Tohle je zabavny tema.
 
Podle me zalezi na formulaci toho prohlaseni.  Podle vseho bude hloupa, a asi budu v tom prohlaseni lhat.
 
Muj pripad je: jsem vlastnikem TV pristroje, ale pred 3 lety jsem si rekl, ze mi zere moc casu a nemam dost pevnou vuli odolat, a dal jsem ji k rodicum na chalupu.
 
Zena trpi na anginy, takze nekdy lezi 2 tydny nemocna. Tak ji jednou rocne privezu TV s videem a kouka na filmy, aby ji to po dobu nemoci lip uteklo. Pak to zase odvezu.
 
Pripojku na antenu ani kabel doma nemame, ani ty 2-3 tydny v roce, co mame pristroj doma, tam antenu nedavame, pujcujeme si skutecne jen filmy.
 
Ja nemam nic proti zadne TV spolecnosti, nicmene jsem udelal nejake rozhodnuti ohledne zivotniho stylu. A pripada mi, ze ja konkretne fakt nepodleham poplatkove povinnosti. Tak asi budu muset zahlat, ze nemam pristroj.
0/0
16.1.2004 16:14

lukinoo

hmmmm
Hned je na tom ČT líp....jen by mě zajímalo do čeho tento dar (860 Kč) investujou
0/0
16.1.2004 16:08

Maxim Krušina

Notář
Proboha proč k notáři??? Televizi nevlastním a vlastnit nechci. Proč bych měl platit za notáře a prokazovat, že jí nemám??? To mi přijde dost šílené! Když nebudu živit televizi, tak alespoň úředníky? Kolik asi dostane stát na daních od notářů, že? To je asi stejná logika, jako předpokládát, že má každý auto. Kdo ho nemá, musí to složitě prokázat!
0/0
16.1.2004 16:06





Najdete na iDNES.cz