Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dostál píše poslancům: Zvyšte poplatky

K neobvyklému kroku se odhodlal ministr kultury Pavel Dostál. Aby dosáhl zvýšení koncesionářských poplatků pro Českou televizi, napsal poslancům otevřený dopis. Ministr chce zvýšení ze současných 75 korun měsíčně na 95.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

siola69

je to tak že
cigán zůstane cigánem a Dostál Dostálem.         
Oba budou žebrat.            
0/0
16.1.2004 14:47

Sudajev

Re:
Jestli on není ze stejného etnika, mě to tak připadá.Je taky  nějak přeuzenej.
0/0
16.1.2004 16:16

KADO

Proc nezrusit poplatky a at si na sebe vydelaji nebo zkrachuji!?
Jak jednoduche. Pouceni je mozne v USA i jinde ze to jde
0/0
16.1.2004 11:35

delbor

Dostál
Škoda, že Dostál včas nedostal.
0/0
16.1.2004 11:34

KADO

Re: Ten se take povazuje sam za velkeho umelce!
 
0/0
16.1.2004 11:39

Joao

Konces. poplatky
Nerozumím tomu proč se peníze televizi nepřidělují rovnou ze státního rozpočtu, ale platí se to formou konces. poplatků, které řada lidí neplatí a ti ostatní proto platí o to víc. Připadá mi to jako zbytečná komplikace.
0/0
16.1.2004 10:45

karoten

Re: přežilo se to...
Jak už dřív někdo psal. V dobách kdy televize nebyla zdaleka standartní výbava domácnosti, byl tenhle zůsob platby na místě. Taky si vzpom.jak v "elektře" s.vedoucí vyplňoval při prodeji přijímače hlášenku z občanky kupujícího. Myslíš že je nějaká šance na zahrnutí tv poplatku rovnou do daní? myslím že ne...buď by šlo o novou samost.daň, ale daleko spíš o zvýšení odvodu dosavadního a zároveň by se musel nastavit i %ní nárok týhle instituce, prostě hromada změn do kterejch se termitům nechce.
0/0
16.1.2004 10:56

KADO

Re: Proc neco pridelovat at si na sebe sami vydelaji!
Hrat si na umelce za penize druhych to by umel kdekdo, ale za sve to je umeni
0/0
16.1.2004 11:37

vosanek

finance
když ČT neumí hospodařit s tim co má, tak s tim určitě nesouhlasím . A pán Dostál ať se příhlásí do dalšího pokračování Nemocnice na roli pacienta v Bohnicích...
0/0
16.1.2004 10:40

JetFly

Kolik lidí zhruba u nás platí za tv?
nevíte to někdo?
0/0
16.1.2004 10:35

ploskohlav

Kde jsou ?
Simpsni, Monty Pajtni atd... Ach jo !
0/0
16.1.2004 10:27

iuos

hmm
simpsni byli přesunutý na čtvrtek - včera je dávali (nebo to bylo ve středu?) ale byli přesunutý
0/0
16.1.2004 11:25

El_Dudelino

televize
Mě se líbí, jak tu většina kafrá a nechce připlatit dvacet korun na televizi, u který denně dřepí 6 hodin a je to jejich jediná zábava. To jste všichni koukali na Nemocnici,co??? Ale zaplatit za to se vám nechce!!! To je holt českej národ, chce mít všechno, ale zadarmo!!! Ani já nejsem příznivcem zdražování, ale zrovna tohle celkem chápu!!!
0/0
16.1.2004 10:04

Lion Xing

Re:
ČT mám docela rád. Ale proč má být financována formou ČD? Proč mám doplácet na něco, na co si soukromé subjekty (televize) dokáží vydělat? Proč se ČT chová jako privátní televize (reklamy atp.) a přesto vybírá poplatky?
Pokud  má být poplatek za technickou stránku věci (použití přenosových technologií a techniky) tak ať jej nedostává ČT za vysílání ale za zprostředkování techniky.
0/0
16.1.2004 10:30

cport

Re:
proc ma byt financovana? protoze to je verejnopravni televize a ne komercni. Verejnopravni televize ma ze zakona predepsany mensi cas na reklamy, ma 1 kanal navic, musi vysilat urcite procento publicistickych, vzdelacich a informacnich poradu pro vselijake mensinove skupiny. Takze CT jednak nema moznost vydelat na reklamach tolik jako komercni televize (napr. nema reklamy ve filmech), jednak ma povinnost vysilat porady, ktere nejsou moc sledovane ... no ale zaplatit se musi. Jestli se v necem pletu, tak me opravte ... ja jsem pro zvyseni poplatku .. a kdybych mel televizi, platim CT klidne i 200 korun mesicne, at je na filmovy klub :-))
0/0
16.1.2004 10:44

T....

Re: ha ha ha.
Když nemáš šišky na telku, tak z čeho by jsi ty 2 kila platil. Pokud však telku nemáš úmyslně, tak nechápu proč se chvástáš, že kdyby ....., tak by ....., když stejně žádný poplatky platit nebudeš. Jedno se ti musí ale nechat - POBAVILS.
0/0
16.1.2004 11:11

cport

Re:
ale druha vec je ta, jestli by CT mohla zefektivnit sve hospodareni .. a do toho ja nevidim :-)
0/0
16.1.2004 10:46

rewell

Re:
ty jsi stejný demagog jako ti, co tvrdí, že když máš televizi, tak budeš platit za ni platit poplatek. Strč si tu tvou havlo-dostálo-špidlo-rumlo-janečko-komersko atd.  televizi do zadnice. Mne tato televize vůbec nezajímá, jen se divím všem poslancům a dalším, že vůbec mohou přistoupit na placení státní televize od občanů, kteří ji nechtěj.
Za chvíli se budeš divit, až budeš platit dvakrát všechno. Už teď platíme nehorázné a nemravné daně za nemovitosti, za auta a za další věci, televizi nevyjímaje. Za chvíli vyjdeš na ulici - chceš dýchat ? zaplaŤ si a tak to bude víc a víc.
0/0
16.1.2004 13:11

gave

televize?
Jsem schopný platit polatky za připojení na internet, ale za televizi, která svýmy službami nepřináší vlastně nic a jěště musíš akceptovat jejich reklamu proč?
0/0
16.1.2004 9:59

El_Dudelino

Re:
tak televizi vyhoď z okna a nic neplať, každej má možnost se svobodně rozhodnout!!!
0/0
16.1.2004 10:06

gave

Re: vyhodim :)
Asi máš pravdu čumět na bednu je ztráta času a jěště za to platit, škoda že to na rok neudělá většina národa, to by Dostál musel jěště přitlačit.
0/0
16.1.2004 10:27

Kleki Petra

Dám 150,-,
třeba i 200,- Kč, pokud budu mít záruku, že už neuvidím jedinou reklamu a ani Dostála s Janečkem.
0/0
16.1.2004 9:49

Lion Xing

Re:
Moje řeč!
0/0
16.1.2004 9:50

vrba

ČT je docela fajn
ČT není jen první program, ale i ČT2 a pořady tam jsou docela prima. Taky úroveň publicistických pořadů je mnohem vyšší v ČT než na jiných kanálech.. Otázkou je, zda ji musí podporovat všichni a jakou částkou. Já těch 95 Kč/měs. klidně dám.
0/0
16.1.2004 9:47

Katoda

Re: ČT je docela fajn !
Milá Vrbičko, už dlouho bych se tak nenasmál, kdyby to nebylo tak smutné. Až tam jsme se tedy dostali, že považuješ publicistické pořady na ČT za vyšší úrovně, než například pořahy Radka Johna. Uvedu příklad vysoké kvality těchto publicistických pořadů. V jednom z posledních vydání pořadu "Nedej se" se řešil problém jakýchsi domků postavených mezi obcemi Úhonice a Ptice na Kladensku. Mimochodem, jen úlisný a jedovatý tón, kterým je čten komentář ve mně vyvolává reminiscence na soudruhy Žižku, Jambora a hlavně soudružku Balážovou na jejichž slavné tradici ČT staví. Nicméně, dotyčné domky (zda-li byly, nebo nebyly postaveny legálně, nebudu řešit) byly postaveny v lokalitě, která podle odborného názoru soudružky Beckové bezprostředně navazuje (to je prosím citát) na chráněnou krajinnou oblast KOKOŘÍNSKO !! Vyzývám kohokoliv, aby nahlédl do mapy (pokud si tak nepamatuje ze základní školy) vyhledal kladensko a obce Ptice a Úhonice a následně vyhledal Kokořín a příslušnou krajinnou oblast (u Mělníka) ! Jakoupak "úroveň" asi mají ostatní informace, když si nikdo ze stohlavého štábu nevšimne ani takového faux pas? Kokořínsko nebo křivoklátsko, vždyť je to jedno, hlavně, že máme možnost oblbovat. Dobrá, připusťme, že se jedná o šotka, který jaksi všem vysoce vzdělaným redaktorům, tvořícím pořady na mimořádně vysoké úrovni unikl a že tito měli ve skutečnosti na mysli křivoklátsko. Další nahlédnutí do mapy každého přesvědčí, že dotyčná lokalita je podstatně blíže populární buštěhradské haldě s jejími tunami bůhví jakých jedů, než chráněné oblasti okolo hradu Křivoklát. Tato komunistická halda ovšem soudruhy v redakci zdaleka tolik nepálí. Vždyť ji navozili jejich souvěrci. Ano, vysokou úrovní mohou publicistické pořady ČT ohromit akorát tvory nemyslící a duševně méněcenné, jakými bohužel většina české populace je. S obvyklým pozdravem , fuj, stydím se, že jsem taky Čech, Katoda
0/0
16.1.2004 13:03

karoten

Re: Tak to nikde neřikejte - to máte lepší...
I profesionál se utne, a místopis zdaleka každej neovládá - navíc je v tomhle případě nepodstatnej. A jestli vás pálí Buštěhradská skládka, můžete zavolat do tv Nova, uvidíte ten investigativní tanec :o))
0/0
16.1.2004 13:55

hjana75

Platit - a za co?
Proč mi stát ve svobodném konkurenční prostředí vnucuje neustále jednu televizi , a naví mám za ni platit? At zprivatizuje jeden program, tím ušetří televize a nemusí se zdražovat, případně at je kodovaná a platí zani jenom ten kdo se chce na ni dívat - já ji nepotřebuji a tím pádem platit nebudu. Dále nechápu proč má Janeček takový plat ze penííze nás lidí, když já jako firma nevydělám nemůžu vyplatit tak velké peníze, o CT to neplatí, jsou ve ztrátě a peníze vyplácejí - což znamená třeba se podívat na hospodaření a nejenom zdražovat - to je čistě soialně demokratický pohled a z toho pohledu je jasné , že tak hle to nejde.
0/0
16.1.2004 9:37

Joao

Veřejnoprávní TV potřebuje
Nepotřebujeme ale ředitele ČT, kterej ruší investigativní žurnalistiku a vysílání přizpůsobuje inzerentům, kterejm navíc podlézavě leze do prde.e. Proto by se poplatky měly zvyšovat nezávisle na parlamentu a slizkej Janeček by měl jít do někam.
0/0
16.1.2004 9:36

jouda-bouda

Re:
Investigativní žurnalistika na ČT (vyjma té ostravské) byla většinou šlápnutím vedle. Na NOVĚ, alespoň něco John vždy vyřešil.
0/0
16.1.2004 10:11

janny93

Dostal je hvezda AMIBITCH.COM
http://www.amibitch.com/vote.asp?polit_id=4852
0/0
16.1.2004 9:20

markoni

K čemu potřebujeme veřejnoprávní televizi?
Nemyslím, že by byla ohrožena demokracie neexistencí veřejnoprávní televize. Politici se mohou vyhřívat před kamerami klidně dál, ale za své peníze. A proto bych uvítal urychlenou privatizaci bumbrlíčka a je po diskusi!
Televize jako medium v příštích 10-15 letech bude v dnešním pojetí na ústupu a bude vytlačována novými prostředky na bázi internetu. Snad někdo nevymyslí nějakou veřejnoprávní regulaci internetu (proboha i tady jsou už takové nápady)!
 
0/0
16.1.2004 9:17

karoten

Re: potřebujem
ji na to, aby jsme si udrželi nějakou společnou informační základnu. Když o ní přijdem - a to se digitalizací a adresností paketů na míru pro každýho 1ho stane, vynoří se okamžitě nějakej diktátor. Jsou mezi náma a jenom čekaj na šanci. Tak je to.
0/0
16.1.2004 10:37

Muad

Česká televize
je jedna velká černá díra na prachy
0/0
16.1.2004 9:09

k

Ať si ministr platí poplatky
Jaké chce,má na to plat
Ale měl by se starat jak ta Čt hospodaří!Je to v jeho kompetenci!
Není v jeho kompetenci dojit český národ,za blbé programy a zprávy!
0/0
16.1.2004 8:53

pinkshadow

poplatky
...já i Kamil souhlasíme se zvýšením poplatků ...hmm...    
0/0
16.1.2004 8:52

Sleem

o nas, bez nas
Ja bych klidne byl pro zvyseni tech poplatku, ale zaroven by se melo do toho zakona dopsat, ze kdo tu televizi nechce poslouchat, tak ze ji nemusi platit.... Proc si sakra nemuzu svobodne vybrat, na co budu koukat? To je jako volba, esli pouzivat free nebo placenej software. Kazdej si vybere, co zrovna potrebuje. Tak proc me nutej neco platit jen proto, ze na to mam prijimac?
0/0
16.1.2004 8:42

gloria

Re: Nadpis příspěvku
Necum na Novu, zblbnes...
0/0
16.1.2004 8:44

Sleem

Re:
....na Novu zase az tak necumim. Kazdopadne to, co sem navrhoval v predchozim prispevku, je docela principialni vec.
0/0
16.1.2004 8:48

ZvejkackaNaBote

Re:
Ty jo, nebýt Novy, tak se z toho zcvokneš taky! Ty úchylný pořady na ČT jsou taky na nic ...
0/0
16.1.2004 9:04

zberanek

Re:
Naprosto s vámi souhlasím. Nechci platit něco co nepoužívám.
0/0
16.1.2004 8:51

fido7787

NAS*RAT
NAS*RAT
0/0
16.1.2004 8:41

Sudajev

blázen
Dostál by se měl jít léčit a to na hodně dlouho, čt prodělává špatným hospodařením a za chyby neschopného vedení bude opět platit daňový poplatník. Kolik asi tam má kamarádů?
0/0
16.1.2004 8:40





Najdete na iDNES.cz