Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obchvat Plzně si připsal čtvrtou oběť

Už čtvrtou oběť za necelý měsíc existence si připsal dálniční obchvat Plzně. Mezi Černicemi a Ejpovicemi se při předjíždění čelně srazilo Audi s kamionem s rumunskou poznávací značkou. Řidič osobního auta byl na místě mrtev.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krivis

Co to je za kravinu,
že obchvat si připsal čtvrtou oběť (anebo jak je napsáno v MF DNES ,,obchvat zabil čtyři lidi´´) - lidi jezděj jako hovada a zabíjej se sami, tak jakýpak to shazování na silnici
0/0
14.1.2004 16:27

Transit

.
Bohužel se musim připojit ke zdejším názorům...... Jsem profesionální řidič a z praxe vím že vozy značek Audi a BMW jsou symbolem bezohledných hajzlů kteří mají dojem že silnice je pouze pro ně. Samozřejmě to neplatí na 100% ale na 90 určitě..... O mrtvých jen dobře ale tentokráte byly výsledky nehody zcela spravedlivé.
0/0
12.1.2004 15:02

CuoreSportivo

Viděl jsem to v TV
a podle toho, jak ta A8 byla rozflákaná, jelo to pdnikatelské prase jako dobytek. Kdyby jel tak jak má, asi by se stihnul zařadit zpět, případně by nedopadl tak, jak dopadl. Když si někdo myslí, že v A8 neplatí fyzikální zákony , co k tomu dodat. Když je jako správný podnikatel zvyklý porušovat zákony, tak mu to projde, to je jasné. Ale ty fyzikální ten blbec neuplatí. To tomu jeho podnikatelskému mozečku nedošlo.
0/0
12.1.2004 10:43

radmal

Nemohu zcela souhlasit ...
... s názorem typu "Stala se pozitivní událost...". To už je trochu drsný. Nicméně zaplať pámbu, že tam byl kamion a ne osobák. Mně se to za dobu, co jezdím, stalo už několikrát, že proti mně natvrdo předjížděl auťák, a že nebýt mého manévru (ať už brzda nebo odstavný pruh), tak jsme se potkali čelně. A jednou to bylo dost nedávno, právě na zmíněném obchvatu.
0/0
12.1.2004 9:23

omorika

DÍKY BOHU
STALA SE POZITIVNÍ UDÁLOST: BEZ DALŠÍCH OBĚTÍ NA ŽIVOTĚ  ZE SILNIC ZMIZEL NEBEZPEČNÝ ŘIDIČ, KTERÝ SVOU AROGANCÍ OHROŽOVAL KOHOKOLI  KDYKOLI. ŠŤASTNOU NÁHODOU SE POTKAL S KAMIONEM A NIKOLI S RODINOU V OSOBÁKU.  
0/0
12.1.2004 9:05

majkie

Re:
Souhlas, to Audi je nová A8, jedno z nejbezpečnějších aut vůbec, takže řidič musel jet velmi rychle, což s tímto autem taky vůbec není problém. Kdyby se srazil s průměrným vozem, tak jeho posádku v té rychlosti zabije a on by velmi pravděpodobně přežil a zaplatil si nejlepší právníky, resp. rodina pak často přijme peníze jako "odškodné", což je u soudu velké plus pro viníka.
0/0
12.1.2004 10:10

Roumen

Re:
Pokud se primitivum tlaci do mozecku, ze nejaky auto je super bezpecny, tak to pak takhle dopada...meli by jim rict, ze to auto je bezpecny, protoze kdyz najede v sedesatce do zdi, tak to ten ridic prezije a ne jim jakoby namlouvat, ze kdyz najede ve dvoustovce do protijedouciho nakladaku, ze odejde ridic po svejch...jenze oni jen suse oznamej, ze to auto ma 5 hvezdicek od NCAPu a tim to hasne... BTW A8 u NCAPu nevidim...uz to auto testovali?!
0/0
12.1.2004 14:39

herulinka

Re:
Jel 160, čili jako hovado
0/0
13.1.2004 14:18

rostman

Re:
Představme si čistě hypotetickou situaci. Jedu 160 po dálnici, jedu v pravým pruhu. Pokud jedu v levým, tak pouštím auta, co jedou rychleji. Rychlost je legální, protože mně stát považuje za svéprávného občana, který ví, že když jede rychle, musí tomu přizpůsobit styl jízdy. A taky že když jedu rychle, tak dokážu reagovat a zabrzdit. Ostatně, jedu přece ve státě, kde je jedna z nejnižších nehodovostí na dálnicích v Evropě, přestože to je jediná země s neomezenou rychlostí.
Ale teď pozor - jedu pořád po té stejné dálnici, jen přejedu přes státní hranici. Povětrnostní podmínky stejné, adhezní podmínky stejné, auto stejné, brzdám se taky nesníží účinnost a viditelnost je taky stejná. Ale najedou jedu jako hovado. Proč? To jsem jen přijel mezi pokrytce, co maximální dovolenou rychlost považují za doporučenou. A kdo jede rychleji, je hovado, beztak si nakradl na auto lepší než škoda s nejlevnějším motorem vhodným tak do sekačky na trávu, že mylí komouši?
Nějak nám tady skřípe logika, že? Když jedu dnes 130, je to v pořádku, kdybych tak jel ještě v polovině devadesátých let, tak opět jedu jako prase. Ne že bych jel nebezpečněji, nebo byly jiné silnice a dálnice. To si jen pokrytci změnili předpisy, aby se měli za co schovávat. Ale že mnohem horší než rychlost je nesprávný styl jízdy (kupředu levá, zpátky ni krok, že, na co se dívat do zpětných zrcátek), to už si stádečko telat neuvědomuje.
Probuďte se už konečně, rychlost ještě nikdy nikoho sama o sobě nezabila. Buď to jel teď někdo v blbém pruhu (i kdyby jel pomaleji, je po něm), nebo nedodržel vzdálenost mezi vozidly, špatně předjížděl, nepřizpůsobil rychlost vnějším podmínkám (to taky není tento případ), ale z rychlosti ještě nikdo neumřel.
Vysoká rychlost má jen jednu pro telátka pozitivní vlastnost. Dá se dobře kvantifikovat. A rychleji jezdí dražší auta. A mít peníze, to se u nás, v národě zaprděných socek, nenosí.
0/0
13.1.2004 21:41

Kamas

Re:
Ty ses asi taky takovej. Ty zaprdena socko. Kdyby tvoje zena jela ve felicii misto toho kamionu, tak bys pravdepodobne zmenil nazor. Zamysli se nadtim proc je v nemecku neomezena rychlost a uvazuj na jakou rychlost je konstruovana treba D1. A mozna sem podle tebe zaprdena socka, ale i kdyz jedu kvalitnim autem tak respektuju pravidla, protoze to same ocekavam i od ostatnich telatek ze stada. Podle tebe by se melo jakykoliv omezeni rychlosti zrusit a bylo by, vsichni by si jezdili jak chteji. A treba i s alkacem v krvi jeste lepe. Slo by to za jednoho predpokladu, zrusilo by se zdravotni pojisteni, povinny ruceni a vsechno by si lidi platili za svoje. Rozsekas se, tovje chyba. Nekoho sestrelis tak platis. Ne ze zaplatis pokutu 2000.- a hotovo ale  vsechno co si zpusobil. Znovu se zamysli, ty dravce :) Kazdopadne ti preju mnoho kilometru bez nehod a at se takovi nepotkate pri predjizdeni dva, byla by to asi pekna slupka.
0/0
14.1.2004 9:01

MagorA

Re:
Jiná, nehypotetická situace. Jedu po dálnici v ČR, MAXIMÁLNÍ povolenou rychlostí 130km/hod. Potřebuji předjet pomaleji jedoucí vozidlo, protože v zpětném zrcátku nevidím modrý maják auta s přávem přednosti v jízdě, zablikám levým blinkrem a začnu předjíždět. Na případné "střelce" v rychlých autech ohled neberu, jednak by tam teoreticky neměli být, a pokud někdo už porušuje předpisy a jede rychle, měl by se řídit tím, že je to on kdo musí případnou situaci řešit..
0/0
14.1.2004 9:18

herulinka

Re:
Zdá se mi docela smutný, že dost zaprděných socek v tomhle státě prostě NEMÁ peníze na to, aby si koupili jakýkoli auto mladší sto padesáti let. Určitě rychleji nejezdí jen dražší auta. Mám auto celkem levný (i když pro mě k nezaplacení) a pomalu zrovna nejezdím. Je fakt, že ne ale 160, protože i na tuhle rychlost jsou naše vozovky přece jen dost klikatý, jestli se mám ještě vyhejbat "profesionálům", ať už těm pomalejším nebo rychlejším. Ač jsou v našich zákonech dost citelné mezery, někde snad ta doporučení (třeba rychlosti) nejsou až tak k zahození. Zbytek napsali kolegové tady, takže zbytečně se rozepisovat.
0/0
14.1.2004 16:45

herulinka

Re:
A ještě něco. To, co je okolo Plzně, se zatím nedá nazývat dálnicí, i když to tak na první pohled vypadá. Pořád tam ještě chybí dva pruhy, což činí z dálnice obyčejnou silnici, aspoň pro ty rozumně přemýšlející. Nebo je normální na silnici první až druhé třídy jezdit 160??? Jestli nevěříte, přijeďte se k nám na tu "dálnici" podívat.
0/0
14.1.2004 16:47

palanka

Re: zdá se, že Rostman
je velice komplikovaný člověk. Ostatně už mu to nandali předchozí přispěvatelé. Ale ještě něco: Nadává Čechům do pokrytců za to, že mají odlišnější zákony a předpisy než v jiných státech. Zde totiž normální člověk považuje maximální povolenou rychlost za maximální! A každý kdo tak nečiní si zaslouží označní hovado, bez ohledu na to jakým způsobem přišel k autu. Zákony nevytvářejí pokrytci pro schovávání se, zákony jsou nutné právní normy které chrání většinu (slušných) před magory, kteří je svým jednáním (nejen v autech)ohrožují! Nakonec tvrzení, že rychlost nezabíjí si zaslouží doporučení navštívit pár kurzů fyziky. Všeobecně jen to, že když chybí argumenty tak je nejlepší urážet (od socek po komouše a pod.)!
0/0
15.1.2004 12:12

harnod

Smrtici obchvat?
Nechapu, proc se clanek jmenuje Smrtici obchvat? Ze by honba za ctenari?
Smrtici (tentokrat nastesti pro sebe) jsou ridici a pouzivaji k tomu nejlepsi zbran pouzivanou v dobe miru
0/0
12.1.2004 9:02

moods

vrele diky, ty kluku rumunska.
Vrele diky do Rumunska. Ten clovek byl na spravnem miste ve spravny cas. Dobre, ze jsem tam nejel nekdo se skodovkou. Skvela selekce na bezohlednou d.bilitu.
0/0
12.1.2004 8:56

Mirek Bushín

zůstane jen jeden
Jedno je jisté - chtěl se přesvědčit, jestli je Highlander, bohužel pro něho nebyl a tak se výsledek nedoví, byť mu hlava zůstala sedět na krku.
0/0
12.1.2004 8:43

killy

Tak ještě trochu dříví do lesa:...
Situace na obchvatu je přece úplně stejná, jako na stále opravovaných úsecích našich dálnic: jede se na jedný půlce s provozem v obou směrech. Co je na tom? Ti, co se tam rozflákali, to přece věděli a jenom zkoušeli, jestli to při předjíždění stihnou. Je to z 95% jenom o řidičích. Zbytek je jen mediální sajrajt. Ten poslední případ je jen o tom, že tu bylo pár desítek koní a osobního ega navíc a náhodou ten naproti byl kamion a že viník nezabil ještě jiné. P.S. Pak tu ještě jsou nějaký bláboly o dědcích, blondýnách a podobně. To od těch, kteří si naivně myslí, že budou porád mlaďoši, že to vždycky při 190 stihnou a budou mít reakční doby kolem 0,2 sec. Nebudou! A pak jim zas budou nasazovat nelichotivý přízviska zase ti dříve narození. Věčný koloběh!.. a pindání o ničem.
0/0
12.1.2004 8:38

herulinka

Re:
Ne všichni si myslí, že budou pořád mlaďoši, a už vůbec nejezdí 190. Nedovedu si to ani představit, myslim že 150 je únosná hranice a dál ani krok.
0/0
13.1.2004 14:24

miyu

Uz to tady nekdo jednou zvyraznil,...
...ale ja musim jeste jednou :"Nejvetsi problem nekterych ridicu je ten, ze misto zdraveho rozumu se snazi dusledne uplatnovat pravidla silnicniho provozu a takovy jsou prave nejhorsi." -----Tak to je fakt libustka, ma ten clovek co tohle moudro vypotil ridicak, nebo jen doma smazi nejake videohry stimulujici jizdu autem????? Poprve jsme plzenskym obchvatem jeli kratce pred vanocemi, uz tehdy me napadlo, ze tam bude spousta nehod. Ale znaceni tam bylo a pokud ho pan Schneider po tolika upozorneni v TV, tisku a jiste i radiu nevidel tak je slepys, kteremu nemeli davat ani ridicak. Pokud znaceni videl a nedbal a stejne si to palil 200, tak... ....je tam kde je. Snad dostatecne vymluvne varovani.
0/0
11.1.2004 22:23

Max10

Re:
To jsem napsal ja a celkem si za tim stojim. Jen to bylo asi napsano trochu nejasne, takze to nekdo nemusi pochopit. Zdravy rozum je tady chapan jako pouzivani vsech vedomosti dotycneho jedince, tedy i dopravnich predpisu(samozrejme predpokladam, ze vsichniucastnici znaji predpisy vyborne). Takze tyto dve definice si neodporuji, ale druha(predpisy) je obsazena v prvni(rozum). Tedy je dulezite s temito predpisy "pracovat" a ne je pouze bezmyslenkovite aplikovat.
Ridicak mam a velmi aktivne jej pouzivam.
S posledni casti s Vami souhlasim, nejvetsi vina je bezpochyby na ridici.
0/0
11.1.2004 23:11

miyu

Re:
no jo, tak to jo. Ale tady pan ridic take aplikoval svuj "zdravy rozum". Porusovani predpisu??????? Na co potom ty predpisy tedy jsou???? Kasleme na predpisy, kasleme na zakony. at zije anarchie, ne?
0/0
11.1.2004 23:21

barbudo

Re: To je hluboké, ale opravdu hodně hluboké nedorozumění.
Veřejná komunikace jest zařízením, kde platí jistá zákonná omezení. Stejně jako do elektrorozvodné sítě nemůžete připojovat co Vás napadne, stejně jako nemůžete po telefonních drátech přenášet vysoké napětí, stejně jako nemůžete svým umně zhotoveným vysílačem vysílat neomezeným výkonem na frekvenci radiomajáku blízkého letiště, stejně tak nemůžete po veřejné komunikaci jezdit jinak, než tak, jak Vám káže zákon. Užívání veřejné komunikace je Vám umožněno pouze za určitých podmínek. Nebudete-li je dodržovat, potom Vám umožněno nebude. Prosté. Nikdo Vás k užívání veřejných komunikací nenutí. Pokud se domluvíte s vlastníky přilehlých polností, jezděte třeba po polích.
0/0
12.1.2004 9:29

Kamas

Re:
Toto je moc pekne.... Pekny, vtipny ale presto rozumny nazor...
0/0
14.1.2004 9:05

FrantaKibyc

Plzeňák a nezná to tam?
Kdyby se tam zabil někdo zdaleka, možná bych věřil tomu, že je na vině dopravní značení. Ale u plzeňského podnikatele, který to tam musel znát jako svoje boty?! Proto bych spíš řekl, že šlo o klasickou bezohlednost majitele silného auta přesvědčeného o svém panství na silnici, a kdyby se nezabil zrovna na tom obousměrném obchvatu, možná zabil někdy jindy někoho jiného na obyčejné silnici. Takže to podle mě dopadlo nejlíp, jak mohlo - zabil se sám viník, aniž byť jen zranil kohokoliv neviného. Tím samozřejmě neříkám, že jsem proti tomu, aby se na dotyčném úseku nainstalovaly betonové bloky oddělující oba pruhy, ale pak bych si dovolil požádat, aby se instalovaly například i na I/11 mezi Prahou a Hradcem, kde se pravidelně stávají úplně stejné nehody.
0/0
11.1.2004 21:44

johnwolf

Dodržujte odstup a přizpůsobte rychlost vozidla stavu a povaze vozovky !
Poté, co se policie a záchranáři a řidiči a hasiči a redaktoři všech TV štábů na místě dnešní řetezového karambolu shodli, že dálnice někde u Hradce Králové NEBYLA řádně upravená, zeptali se redaktoři pohůnka zodpovědného za sypače na onom úseku.
Značně nasraným tónem sdělil, že dálnice byla upravená dvě hodiny před nehodou a že řidiči nepřizpůsobili rychlost. Konec. Tečka.
Co s ním a jemu podobnými udělat?
0/0
11.1.2004 21:38

palanka

Re: nevím, nevím,
ale ze záběrů televize se vozovka jevila jako solidně ošetřená. Ono skutečně když hrne sníh s deštěm nelze jezdit jako po suchém povrchu a bezohledně!
0/0
12.1.2004 6:33

barbudo

Obchvat Plzně si nic nepřipsal.
Jen se ukázalo, že některé zákony platí pro každého. Kupříkladu ty fyzikální.
0/0
11.1.2004 18:51

jeremiasz

ohleduplnost
ona ta ohleduplnost a moralka zdatnych ridicu by se mela projevovat hlavne tem, kteri tak zdatni nejsou, ne vsichni najezdi toli, ne vsichni maji za sebou mnoho let za volantem a "nalitane hodiny". Pocitejte s nima a pro ty bezpecne rychle jezdici - kdyz jedete pres 200 a stretnete se celne se 100km/h, je to jako 300 km do zdi. prosim ucinte neco pro sebe i pro ty pred sebou a strhnete to vlevo do pole nebo do stromu, udelate rozhodne lepe 
0/0
11.1.2004 16:11

Cueoqx

Re:
Už po několikátý to tad čtu...:"To je jako (součet rychlostí) do zdi"... To ale není pravda, takhle jednoduchý to není. Už jen kvůli tomu, že např. zeď není narozdíl od jiného auta deformovatelná. Nechci bejt šťoura, a jako oriantační propočet to možná stačí, každopádně se tu argumentuje nepravdou.
0/0
11.1.2004 19:19

barbudo

Re:
Ono je to spíš tak, že dvě stejná auta ve stejné rychlosti proti sobě je totéž jako každé z nich svou rychlostí do zdi.
0/0
11.1.2004 19:47

Roumen

Re:
Krat dva to melo bejt... :-))
0/0
11.1.2004 20:00

barbudo

Re:
Nikoli. Narazí-li ideální vozidlo jedoucí rychostí třeba 100 km/h do druhého ideálního zrcadlově stejného vozidla, jedoucího proti stejnou rychlostí, potom se části obou vozů zastaví přesně v jedné rovině. Stejně, jako narazí-li každé samostatně do své ideální naprosto nedeformovatelné "zdi" ve své rychlosti 100 km/h.
0/0
11.1.2004 20:06

Cueoqx

Re:
Nehledě na to, že málokdy byť v případě p. Schneidera asi ano) dojde k nárazu s 100% překrytím, spíše dochází k offsetovým nárazům s překrytím okolo 50% (Pro šťoury jako jsem já:  vím že statistiky to číslo uvádějí přesně a že to NENÍ 50%, ale nemůžu si na to přesné vzpomenout.)
0/0
11.1.2004 20:09

Roumen

Re:
Zajimava myslenka, ale asi dost hovadina, zejo. :-) Mozna bys to mel overit v praxi. :-) Takze pokud budu predpokladat, ze kdyz moje auto vydrzi naraz do zdi bez prasklyho narazniku rekneme jeste pri 10km/h, tak pokud se proti sobe rozjedou dve auta rychlosti 10km/h, tak se jejich rychlosti v podstate vyrusej a ani jednomu nepraskne naraznik. :-)) Hmmm...no hele, to ze ty auta zastavej na fleku stejne, jako kdyz narazej do zdi neni dukaz toho, ze sily, ktery uvnitr pusobej na ridice, sou stejny...promysli to. :-))) Jinak ta deformace auta (tos myslim nepsal ty) urcite prodlouzi drahu, na ktery to auto zastavuje, takze snizi to pretizeni, ktery na tebe pusobi, ale stejne asi nic moc. :-) Pri tom celnim narazu bych dokonce cekal, ze to bude uplne stejny jako pri tom narazu do zdi, protoze se ty dvojity deformacni zony zmackaj za polovicni cas... Coz mi pripomina, pockej, dojdu pro Guinesse. :-) Mam to. :-) To sou pekny cisla pro ty, co jezdej 150 a vice. :-) Je tu zavodnik, kterej prezil nejvetsi pretizeni, kdyz pri narazu zastavil ze 173km/h na nulu na draze 66cm. Pocitil pretizeni 179,8g. :-) To cloveku moc nerekne, tak prelozeno do lidstiny to je 29 zlomenin, 3 vykloubeni a setkrat opakovana zastava srdce. B-)) Tak to s tema testama celnich stretu neprehanej. :-)
0/0
11.1.2004 21:46

barbudo

Re:
Pokud je zrychlení stejné, proč by měla být síla jiná? Typoval bych to na studium fyziky na střední škole v USA.
0/0
11.1.2004 22:33

Roumen

Re:
A je stejny?
0/0
11.1.2004 22:49

Kabellka

Re:
Náčelníku, neznamená to snad, že bychom neměli již vůbec nic k jídlu?     ..... Vždyť to říkám,  krát dvě to mělo bejt....
0/0
12.1.2004 12:14

Roumen

Re:
Presne tak! :-)) My si na to priste dame pozor. :-))
0/0
12.1.2004 14:40

dr-richter

Re:
Sice to není v tomhle případě úplně směrodatný, ale je to pravda...navíc tu každý mluví, jako by v životě nezpůsobil na silnici ( a i jindy v životě) krizovou situaci, která, díky shodě náhod, dopadla dobře.
0/0
11.1.2004 22:22

Cueoqx

Re:
amen
0/0
11.1.2004 22:48

herulinka

Re:
Ono ale jet po silnici s obousměrným provozem není normální a rozhodně to nebyla jízda přizpůsobená stavu vozovky a schopnostem řidiče. Ty by v takovém fofru musely být nadpozemské. Takže nějaké výpočty bych tu vůbec nebádala.
0/0
13.1.2004 15:19

jeremiasz

zumpa:)))
ceece tak emigruj MAXi:) vis, nejak nechapu, proc musis jezdit hodne pres 200Km/h a na kterych ceskych dalnicich si tohle muzes bezpecne dovolit? Myslim ze presne ty patris mezi ty lidi, kteri si jsou neochvejne jisti svym ridickskym umem. v nasi zemi je sice dost silnych a bezpecnych aut (me, i kdyz starsi jim muze bez problemu konkurovat), ale je tu mnohem vice rakvi na kolech, pro ktere je fatalni i stret se zviretem.  Je na lidech, kteri jsou za volantem "skveli" aby s tim pocitali a podle toho se chovali. Ja osobne nevim, proc jezdit rychleji nez rekneme 110, na normalnich silnicich mi nedela extra problem jet 80 a urcite bych vytlacil mnohem vic, ale k cemu mi to bude, kdyz to nekdo predemnou nezvladne? opravdu jsem se srdecne smal, kdyz jsi zrovna ty psal o ohleduplnosti, toleranci a moralce a par radku nahoru pises, jak ti vadi lide, kteri jezdi podle predpisu a jsou to zeny/duchodci/skodovkari
0/0
11.1.2004 16:07

Max10

Re:
tim, ze jsem pouzil terminy zeny/dedci a skodovkari jsem chtel neformalne zkratit vysvetlovani. Je to to stejne, jak kdyz reknes, ze se kazdy boji romu, protoze kradou. Ne proto, ze jsou to romove. Dotycnym skupinam se omlouvam, ale vetsinou je u nich velke procento takovych pripadu, jakych jsem popsal, tedy stejne jako u tech romu...
0/0
11.1.2004 16:45

herulinka

Re:
Ono těch důchodců za volantem je víc chlapů, a řídí-li auto blondýna, pak se toto obecně považuje za auto bez řidiče a tudíž s velkou nebezpečností:o)
0/0
11.1.2004 17:49

2Mac7

Re:
"chytrý / á" herulinka
0/0
11.1.2004 18:11

herulinka

Re:
No nechci urážet, taky sem jenom ženská, a proto nejezdím 160 km/h.
0/0
13.1.2004 15:27

2Mac7

Re:
Já jsem také ženská . Ovšem já nikoli jenom ženská ,a proto se do blondýn nenávážím.
0/0
13.1.2004 21:46

herulinka

Re:
Něco podobného jsem čekala...copak se do někoho navážím? Dělat si srandu znamená navážet se? Řekla bych, že je jedno, jestli mám hlavu blonďatou nebo jakoukoli jinou, stejně se prostě někdo do ženskejch navážet bude. Už to tu zavání feminismem, takže toho nechám.
0/0
14.1.2004 16:21

herulinka

Re:
Ale když budu mluvit vážně, nemyslím, že by v jistých kategoriích mělo být více či méně nebezpečných nebo bezpečných případů...to je zmatek.
0/0
13.1.2004 15:29





Najdete na iDNES.cz