Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obchvat Plzně má první oběti

Teprve čtrnáct dnů je otevřen nový dálniční obchvat kolem Plzně. V pondělí v podvečer na něm zahynuli dva lidé. V úseku, kde se jezdí pouze po jedné polovině dálnice, začal předjíždět řidič z Prahy. V protisměru se čelně srazil s autem s italskou značkou. Oba řidiči na místě zahynuli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hafanka

Hrozná tragedie
Ve večerních hlavních zprávách ČT 1 bylo oznámeno, že zemřela i zraněná mladá italská dívka. Je mi strašně líto nevinných obětí. Viníkem je nejen řidič, co nehodu způsobil, ale i ti co nedostatečně označili tento nebezpečný úsek!!!
0/0
30.12.2003 19:18

vega_

Zakažte zde předjíždění !
Před pár dny jsem tam shodou okolností poprvé jel a v autě jsem říkal svým společníkům, že to je šílené nebezpečné místo, kde se budou často dít strašné věci. Je mi hnusně, když si na to při čtení této zprávy vzpomenu... Ti, co jsou za to odpovědní, tak by tam okamžitě měli zakázat předjíždění, dát tam dvojitou čáru a patníky doprostřed, jinak tam bude jeden mrtvý za druhým. Auta zde jezdí strašnou rychlostí (sám jsem tam jel přes sto, svádí to...) těsně proti sobě a unavenější řidiči musí zákonitě občas udělat chybu... Je to úsek smrti. A kdo to tam takto nechal zařídit, tak je vinen a má ty mrtvé na svědomí. V Německu neexistuje, že by se takovýto kus nechal tak šíleně neznačený, nebezpečný a s možností předjížedění. Novináři, pusťte se do toho, ať se něco změní !
0/0
30.12.2003 18:53

Bohuš

Re:
Mohu-li věřit televizním obrázkům, tak tam nejsou žádné ty placaté patníky uprostřed, což mi připadá opravdu šílené. Navíc se mi zdálo - ale to si už nejsem jist - že tam je přerušovaná čára.
0/0
1.1.2004 8:57

Irish Stout

Nejspíš zapšklej komouš,
vypatlaná makovice. Skoro jako sebevražední musulmani z Al Kakajdy .
0/0
30.12.2003 18:07

Irish Stout

Sorry, to je k jinýmu článku...
I.S.
0/0
30.12.2003 18:09

VOCHOMURKA

PRAŽÁKŮM
Vážení řidiči, každý se snažíme jezdit tak jak si myslíme, že na to máme. Nejvíce na to mají řidiči z Prahy. Uvedu skutečnou událost z loňského roku.
Coby vesnický buran jedu po zledovatělé silnici 50sátkou a sleduji co dělá vůz, v tom mě předjíždí pražák a dělá na mě známé Italské gesto , tak jsem mu v duchu popřál štastnou cestu. Po ujetí asi 3km mě tentýž pražák prosí na kolenou, abych ho vytáhl i s jeho Jeepem 4x4 z příkopu. Zde bych rád vyhlásil anketu:
co by jste  na tomto místě udělali Vy:
                                   a) pomohli
                                   b) udělali Italské gesto a odjeli
                                  c) ještě ho trochu přihrábl a odjeli
       Čauky a šťastný nový rok.
0/0
30.12.2003 16:38

záviš

Re: Několik otázek
Proč na tebe to známé italské gesto dělal ? Jak jsi zjistil, že to je pražák ?
0/0
30.12.2003 16:43

karoten

Re: -za "a"
Nic tak sladce nechutná jako vidět pitomce narazit...:o) Hodně zdraví do Pařezový chaloupky.
0/0
30.12.2003 17:13

2Mac7

Re:
Já bych pomohla , protože mám auto, které dokáže vytáhnout i Jeepa i na náledí . Vy byste se zachoval jak ( kolik je na té historce pravdy ?) ? 
0/0
30.12.2003 17:38

Bodlock

Více tolerance a profesionality
Je dost jednoduché a primitivní třídit řidiče podle toho odkud jsou.Je asi pravdou že pražáci či "áčka" jsou ve větší míře agresivnější a rychlejší nátury a "vidláci" pomalejší,nerozhodnější a možná i opatrnější.Je to dané prostředím ve kterém žijí a kterému se všeobecně přizpůsobují.Závažnou ránu ale mohou způsobit oba.Umění profesionála není jezdit rychle nebo pomalu ale umět právě odhadnout nejen neustále se měnící situaci ale  i to jakého magora máte práve  před sebou a jestli hrozí nebezpečí právě tím že jede jako posr... a všichni ho nebezpečně předjíždí či naopak.Sám jezdím dosti rychle ale nesnažím se omezovat ostatní.Naprosto nechápu poznámku nějakého debila který v některém příspěvku napsal že někdo kdo neumožnil předjíždějícímu nebožtíkovi zařadit se na posl.chvíli do kolony,udělal dobře.Asi si vůbec neuvědomuje že 2.mrtvý v tom je nevinně a mohlo se to týkat i jeho.To je právě ta absolutní netolerance,zakomplexovanost  pomalejších řidičů ap. A ještě co se týká často zmiňovaných mlhovek.Je jedině dobře je používat při jakékoliv horší viditelnosti.Vysvětlete mě prosím z jakého důvodu to někoho tak strašně točí.Přední mlhová světla pakliže jsou dobře seřízená svítí nízko a široce nad silnicí.Jestli vás to nikdy nenapadlo tak si je pusťte samotné.Takže kecy o tom že to někoho oslňuje jsou nepodložené a nesmyslné.Jejich použitím řidič může přispět ke zvýšení svojí viditelnosti a tím i bezpečnosti.Je pravdou že tím i zvyšujete svůj respekt vůči ost.řidičům což bude asi ten největší důvod proč to právě některé lidi tolik točí.Neseřízených,oslňujících i nesvítících potkávacích světel je však tolik a nikoho to nevzrušuje.
0/0
30.12.2003 17:44

GhorX

Re:
Kromě Vašeho názoru na světla s Vámi zcela souhlasím, napsal jste to opravdu dobře a podle mně pravdivě. K těm světlům; asi každý řidič s brýlemi by Vám vysvětlil, jak velmi vadí přemíra zdrojů světla za čelním sklem, hlavně, pokud horší viditelnost (nejhorší je to za deště).
0/0
30.12.2003 18:36

Bodlock

Re:
Souhlasím i já s vámi.Jsou situace kdy opravdu světla i správně seřízená a to i běžná potkávací řežou do očí.Osobně to pozoruji nejvíce za mokra po dešti a v noci.Je to také asi dané přirozenou světlo-citlivostí každého z nás,popř. i těmi brýlemi. Nicméně stejně si osobně myslím že je lepší být dobře viděn.Zase je to o kompromisu,vyhodnocení situace a tolerance z obou stran.Když už jsme u těch světel.Četl jsem rozsáhlou zahraniční recenzi na světlomety většiny věhlasných značek automibilů.Specielní tunel na podobné testy se nachází snad jediný v Evropě.Výsledky byly velmi zajímavé.Měřily se snad všechny možné parametry jako např.délka osvitu,pokrytá plocha a úhel,míra oslňování protijedoucích řidičů,oslňování sama sebe.Výsledky byly značně odlišné,dokonce v jednom případě byly klasické světlomety dokonce účinější než xenony u nějakého Volva!!Takže i ve světlech jsou velké rozdíly nejen v účinnosti ale i v oslňování.Co je také zajímavé,že u levnějších automobilů malé a ve většině příp.i malé střední třídě nejsou vůbec světlomety podstoupeny praktickým zkouškám a měřením parametrů.Alespoň ta měření to jednoznačně potvrzovala.Světla jsou zřejmě navržena a spočítaná někde od stolu.Finančně náročné testy předcházející sér.výrobu by asi nikdo totiž nezaplatil.
0/0
30.12.2003 19:41

herulinka

Re:
Možná to bude tím, že nikdo nemá mlhovky správně seřízené, nebo alespoň jsem ještě nikoho takového nepotkala, bohužel. A když si někdo dá na auto čtyři páry dalších přídavných světel, která určitě neslouží jako mlhovky, ale spíše jako světla do pouště, pak se o jejich seřízení vůbec nedá polemizovat. Kdyby tak byli všichni zodpovědní a měli světla taková jaká mají být a svítila tam, kam mají svítit, bylo by na silnicích hned líp.
0/0
10.1.2004 17:11

StandaT

"respekt"
Coby rodilý pražák jezdící už nějaký rok dennodenně po Evropské třídě jsem si již vypracoval respekt před kombinací mlaďoch + kladenská SPZ, před "letištními taxikáři" (WW s reklamou Eurocard na dveřích ale bez obligátního označení TAXI) a samozřejmě před chodci :-(.
0/0
30.12.2003 15:39

killy

Re: Vidím, že nám...
...Kladeňákům dělaj´naši snědí mladí spoluobčané ve vozech s tmavými okny dobrou reklamu!
0/0
30.12.2003 18:25

jirka04

O pražácích!
     Jistě, v každém vzorku řidičů najdete ty dobré, špatné a mizerné. V praze i jinde. Ale procento těch bezohledných je u pražských určitě větší. Podjiždění i dokonce objíždění při jednoproudých odbočení je specialitou zejména Pražáků. A je jedno, zda Vltavou křtěných, nebo naturalizovaných. Přejíždění plných i dvojitých čar, nerespektování nejrůznější zákazů, příkazů, o zásadách slušnosti nemluvě. Právě v Praze při dávání přednosti zaparkovanému vozidlu vyjíždějícímu od chodníku, jsem se dověděl od předběhnuvšiho Pražáka: "Kdo umí, ten umí a kdo neumí, ten čumí". Za umění zde byla prezentována drzost a neomalenost.
     Obecně, nejsme dobří řidiči. Nedodržujeme a také možná neznáme řádně pravidla silničního provozu. Nejsme také slušní a ohleduplní řidiči.
     Také naše dopravní policie není dobrou policií. Nenajdeme jí na nebezpečných místech. Schovává se za bukem a trestá bezvýznamné přestupky. Naopak závažné klidně toleruje. Sama není příkladem kladných řidičských vlastností. Právě naopak!
      I špičky policie a Ministerstva vnitra, včetně ministra Grosse nevedou dopravní policii správným směrem. Nárazové akce nic neřeší a jsou jenom křečovitým pokusem předvést, že se v této oblasti něco děje. A ono neděje. Alespoň systematického. Že, pane ministře!
 
0/0
30.12.2003 15:23

casper_lucy

..
bylo by na silnicich krasne prazdno
0/0
30.12.2003 14:37

casper_lucy

.
anebo trikrat a dost.
a nemusely byse stavet dalnice, stacilo by pro zacatek zakazat rizeni tem co si neodpusti chlast pred rizenim. v dalsi varce pak blazny co musej po nasi dadadadalnici chvatat a blikat na nebozaky co ze svojeho vozitka vic jak 130 nedostanou.
0/0
30.12.2003 14:36

prof Ing BEST DrSc

A
Vypatlany prazaci jezdi jak prasata
 
0/0
30.12.2003 14:13

fleret

Re:
protoze nejlepe muzou jezdit jen nejlepsi z nejlepsich ,proste profesori BEST DrSc.
0/0
30.12.2003 14:19

2Mac7

Re:
Ano, máte pravdu. Naštěstí je procento vypatlaných Pražáků , kteří mají řidičák nízké a ostatní Pražáci nejezdí o nic hůř než ostatní ( nevypatlaní) obyvatelé ČR, v hustém provozu naopak jezdí Pražáci lépe než většina ostatních obyvatel ČR.
0/0
30.12.2003 14:20

jirka04

Re:
Máte tam odpověď!
0/0
30.12.2003 17:08

kestrik

kde je jaka spravedlnost ???
Zase to odnes nevinnej....
0/0
30.12.2003 13:57

fleret

Re:
je jenom jedna spravedlnost,kterou nelze oblbnout.....
0/0
30.12.2003 14:10

BudeHůř

Dokažte mi,
že to frajírek s áčkem neudělal úmyslně a sežeru posranou metlu.
0/0
30.12.2003 13:41

fleret

Re:
tak dobrou chut,neboli "malcajt" jak rikame my lingviste.
0/0
30.12.2003 14:08

Evilman

Pražáci...
Dovolte mi můj malý postřeh:
ač sám jsem v Praze nenarozen , zdědil jsem zrestituovaný činžovní dům po babičce (rozené v Úvalech, ale celý život žijící v Praze) a stal jsem se na čas Pražákem. V Praze jsem poznal jen opravdu málo skutečných Pražáků, většina z nich byli naplaveniny odjinud. Byli to oni, kdo nejvíce řvali proti "vidlákům".
Na svém autě nemám pražskou značku. Záměrně. Nebydlím dnes v Praze, ale 300 km na východ od ní a přestože jsem v Praze několikrát týdně, tak ono (v Praze) neprovokující Áčko mít na SPZ nemusím. Je také lepší být řekněme třetí, čtvrtý v "provincii" než několikastý v hlavním městě :-)
Máte vidět jak se dokáží chovat někteří "pražáci" vidíce vidláckou značku - experty jsou zejména držkaři. A naopak - jak dovede skutečná vidle, která vytáhne svojí zánovní Š120 jen každou sudou neděli v létě a neumí ani základy řízení titulovat řidiče s pražskou SPZ, který nemá nervy takového vola na silnici potkávat.
Zkrátka je to o lidech a ne o písmenku na SPZ.
Spiteful Evilman
Tortola, BVI
PS: na tortole se bez auta obejdete. :-)
0/0
30.12.2003 13:38

vivr

Český ridiči ?!
Páni český ridiči - nemusím vidieť ŠPZ,  ale že za volantom je čech jazdiaci po slovenských cestách poznám neomylne. Vodičské preukaze sa dávajú u vás za hubičku.
0/0
30.12.2003 13:17

karoten

Re: Taky mám ten dojem
Často je z chování řidiče cítit spíš naprostá neznalost než arogance...Třeba tý naší autoškolní praxi šlápne EU do xichtu.
0/0
30.12.2003 13:27

drobosoft

Re:
no pravda, ze pouze na slovensku se mi stalo, aby me se skupinou cca 10ti lidi na prechodu vytroubil ridic autobusu a klidne by nas prejel. no asi hned poznal, ze jsem cech a jezdim doma jako prase :))
0/0
30.12.2003 14:01

Evilman

Re:
Zato Horné Uhersko (Félvidék) je rájem inteligentních gentlemanů za volantem.
Spiteful Evilman
Phinney Ave. North
Road Town, Tortola
British Virgin Islands
0/0
30.12.2003 14:09

JeremyJeremy

Re:
Ohledně Slovenska mám dotaz. U Vás neplatí přednost chodců na přechodu nebo to jenom žádný řidič neví ? Když jsem zastavil před přechodem , každý chodec mi děkoval . A naopak , málem mne několikrát sejmul řidič na přechodu. Omlouvám se, pár lidí mi zastavilo, většinu češi , cizinci a i 2 slováci. Díky za odpověď.
 
0/0
30.12.2003 15:37

karoten

Re: velice zajímavej postřeh
Přednost chodců je na Slovensku v platnosti cca 5 let? ...možná víc, rozhodně o roky dýl než u nás. Dobře se pamatuju na "školení" v praxi, ten 1. rok kdy to začalo jsem jezdil po SR o dovolený a všude bylo vidět že o pravidlo je oboustrannej velkej zájem. Ctilo se a já se za čechy styděl :o( Jenže to je pryč. Potvrzuju že poslední 2-3 roky se tam situace vrátila k původnímu stavu - tj. chodce nikdo nepouští a oni to ani nečekaj.
0/0
30.12.2003 15:54

JeremyJeremy

Re:
Díky za odpověd na můj dotaz. Já si totiž opravdu myslel , že to tam ješte nezavedli . Na druhou stranu se jim nedivím, že si stěžují na občany České republiky. Stačí pár srážek z blbcem, který se tváří , že přijel z bohaté země,že mu všechno patří a že když není doma, tak se může chovat jak prase. Viz . Chorvatsko.  Akorát si musí uvědomit , že debilové jsou (bohužel ) součástí každého národa či země.
0/0
30.12.2003 20:40

Zlabek

pražští řidiči
Denně jezdím po klatovské silnici, ale co tam předvádí někteří řidiči to je hrůza. A je zajímavé, že většina těch taky řidičů má pražskou SPZ.
0/0
30.12.2003 13:15

Noční pták

Re:
A nebude to tim, ze vetsina aut v CR ma Prazskou SPZ?
0/0
31.12.2003 2:00

jirka04

Ale ministr vší policie pan Gross se opět předváděl při odvozu humanitární pomoci do Iránu
     No jasné, tam to přináší bodíky popularity, na tomto místě by musil přiznat, že to úřednící i policajti, shodou okolností obojí pod jeho velením, řádně pokazili!
     Ale ne všude tomu policajti nechávají volný průběh. Já včera při odvozu balíku na poštu, zastavil cca 10 m od hranice křižovatky, zadkem vozidla za značkou "zákaz stání". Dorazil policejní vůz s nainstalovaným radarem, ale protože jsem stál, s motorem v chodu a svítil, tak mne alespoň obvinil nejprve ze zákazu zastavení. Po vzájemném vysvětlení, že zákaz stání neznamená zákaz zastavení mne obvinil, že nerespektuji zákaz stání, neboť odnesení a podání balíku přesahuje výklad vyhlášky o neprodleném vyložení a naložení (jinak značka zákazu stání končí jenom cca 150 m za poštou).  Nakonec mé zastavení za značkou "zákazu stání " ohodnotil jako stání v křižovatce, neboť skutečně oblouk křižovatky pokračoval ještě cca další 10 m v lomu cca 20 cm. Zkrátka obyčejný vůl. Spíše neobyčejný! Na můj pokus o smír, že tedy o těch pár metrů popojedu reagoval obligátním, pane řidiči vystupte si a doklady prosím, bude to pokutička (najednou to se z "nepovoleného" zastavení mohlo stát dokonce stání a jenom příchod kolegyně z pošty a její razantní "jedeme" ukončilo diskuzi. Policejní habán jenom zamával beznadějně rukama a my jeli.
     A to vše pod úctyhodným vedením pana ministra Grosse. Nakonec v tomto momentu šlo o nevinnou slovní přestřelku. Ale v  plzeňském případu o dva lidské životy!
0/0
30.12.2003 13:12

2Mac7

Re:
A jak můžou policajti za ty dva životy v plzeňském případu ? Nevím jestli jste stál v křižovatce nebo ne, každopádně je zvykem mnoha řidičů parkovat těsně před přechodem pro chodce ,( něříkám že to děláte i Vy)  aniž by jim došlo ( nepřemýšlí nad tím, pokud přemýšlí) , že jedoucí řidič pak nevidí jestli někdo vstupuje na přechod - a dítě už vůbec není vidět. Takže za takovéhle stání bych dávala také "pokutičky" ! 
0/0
30.12.2003 13:17

jirka04

Re: Ale děvenko!
     Ti policajti za to mohou už tím, že jsou první, kteří se vyjadřují k návrhu dopravního značení, které pochopitelně navrhuje odbor dopravy. Takže na dvouproudovém obousměrném úseku dálnice bych já (a to nejsem policajt) tu značku zákazu předjíždění určitě vyžadoval. Samozřejmě to není vše, vyžaduje to také odpovědné a také ohleduplné  i tolerantní řidiče, kteří když už vidí, že někdo provedl hloupost (driáčnictví, bezohlednost), tak mu přesto umožní se zařadit a nenechají ho a zejména jeho nevinný protějšek se zabít!
     Pokud jde o popisovaný případ, měl na jeho absurdnosti dokumentovat buzeraci řidičů na straně jedné a pomíjení závažných přestupků na straně druhé. A pro klid Vaší duše zopáknu, že jsem stál zadní části vozidla za dopravní značkou "zákaz stání" cca 10 m od křižovatky, kde žádný přechod pro pěší není! Snažím se totiž dopraví předpisy dodržovat! Nepatřím totiž mezi piráty s jakoukoliv SPZetkou!
0/0
30.12.2003 14:40

2Mac7

Re:
Milý chlapče, policajti se vyjadřují k návrhu dopravního značení, ovšem musí být k jakému návrhu se vyjádřit. Většině lidí připadá jejich přestupek jako banalita a pokutování za něj jako buzerace , jiný účastník silničního provozu to jako banalitu vidět nemusí. Má duše je klidná ( i na silnici ) a pochopila jsem co jste psal. A netvrdila jsem, že jste stál u přechodu - to byl jen příklad rozšířeného , nezávažného přestupku, kde by pokutování za něj bylo mnohými řidiči pokládáno také jen za buzeraci. 
0/0
30.12.2003 15:03

jirka04

Re: Má milá děvenko!
     Plný souhlas s Vaším názorem. Jenom pokud je přestupek skutečně přestupkem! Ale ten příklad nechme stranou. Já jenom zpět k těm našim milým policajtům. Vy je máte ráda (nejste jednou z nich?), já je jenom respektuji. V důsledku to výjde na stejno. Jenom musím vědět, že ten pojicajt je člověk znalý, bezpochyby více než já (neplete si zákaz stání a zastavení, to jenom na příklad), důsledný (dbá obsahu vyhlášky a řekne popojeďte pane řidiči, stojíte na nebezpečném místě), spravedlivý (spáchal jste ten a ten přestupek a budete za něj potrestán), nekompromisní (pokud byl přestupek skutečně spáchán jak proti duchu, formě a liteře předpisu, tak musí následovat přiměřený trest).                             
     Je tomu tak ve skutečnosti? Není! Policajti jsou skupinou považovanou za nejsnáze korumpovatelnou. Pojicajti jsou také skupinou, která patří k těm, kteří nejméně respektují to co sami hlídajíi, t.j. dopravní předpisy. A zdaleka ne v poslední řadě jsou dopravní policisté skupinou největších zašíváků. Nemusím doufám dokazovat. Sama to znáte ze života. Ahojky
0/0
30.12.2003 15:52

2Mac7

Re:
Policajtka nejsem a nedá se říci, že bych je milovala , ale ani na ně nejsem nijak alergická a nepodceňuji je .Myslím, že jsou průměrnými občany naší země,  někteří lepší někteří horší, stejně jako v jiných oborech. Za korumpovatelnou skupinu považováni jsou, někdo je ale musí korumpovat , ne ? A jsou snad ti , co uplácejí policajty lepší než policajti, kteří úplatek vezmou ? Mám pocit, že kdo dává úplatek , by klidně úplatek také bral. Já sama jsem se s policisty setkala pouze 3x - 2x parkování a 1x  nehoda ( dva předhánějící se závodníci proti mně, já ve svodidlech , předjíždějící  pokračoval v jízdě, předjížděný sice zastavil, když viděl, že se nic nestalo, odjel také ,já čekala na policajty 4 hodiny :-)).Vždycky byli slušní, ochotní a dokonce příjemní. A úplatek - nikdy ani náznak. Jestli jsou to zašíváci nevím. Je pravda, že je mnoho úseků, kde si říkám - proč tu policajti nechytají , ale asi je takových úseků  a špatných řidičů mnohem víc než policajtů. Pravda je, že mě nikdy nepotkala silniční kontrola  a to jezdím téměř denně, ale to neberu jako zašívárnu. Hezkého Silvestra.
0/0
30.12.2003 18:01

casper_lucy

.
co byste rikali tomu, aby se platily pokuty podle ceny rizeneho vozu? s tim ze by samosebou byla nastavena spodni hranice, aby sitkem nepropadli s120 apod.
sice by to vytvarelo vice korupcni prostredi, ale ...
0/0
30.12.2003 12:50

Ftipnejj

Re:
To te napadlo samotnyho ????
0/0
30.12.2003 13:04

aduano

Re: ne
na to má několik poradců
0/0
30.12.2003 13:16

Glumon

Re:
Jeste lip kdyby se pokuta odvijela od mesicniho platu s nakym vymezenim pro "ztratove a nevydelecne" podnikatele .. i s tou cenou auta by to nebylo spatny ..
tusim ze takhle nejak to funguje ve Svedsku ..
0/0
30.12.2003 13:08

Zinedin-CZ

Re:
Tohle je problem. Při rychlosti naší legislativy by to trvalo tak 2 roky než by zjistili kolik vydělává, jakej má majetek a udělili pokutu. Přitom by se dotyčnej párkrát odvolal a bylo by to na nic. Má to pak smysl?
0/0
30.12.2003 13:15

Glumon

Re:
mno to je problem az v druhy rade , v prvni rade by stacilo aby policie fungovala , tak jak ma .. v prvni fazi by treba stacilo par radaru na silnicich I. tridy s toleranci treba 10% , ale hovado co jede na 90 .. pres 120 uz si pokutu urcite zaslouzi a ze jich je ..
 
0/0
30.12.2003 13:20

Zinedin-CZ

Re:
S tim nezbývá než souhlasit.
0/0
30.12.2003 13:31

Evilman

Re:
proč? znám plno silnic, kde jezdím příjemných 140. protože potom znám další spoustu silnic, kde kvůli hrkajícím křápům jsem nucen jet 50 km/h. La pruda.
kdyby na místě té nehody byla normální a ne špidlodálnice, tak ti dva mohli dejchat.
Spiteful Evilman
tortola, BVI
0/0
30.12.2003 14:01





Najdete na iDNES.cz